Μάλλον είχε έλθει η ώρα να πάρει ο πειρασμός πόδι από τον τόπο τους. Να πάει οπουδήποτε αλλού, μόνος η έστω με άλλους που τα κριτήριά τους όμως θα ήταν πολύ πιο κάτω από τα δικά τους. Όχι μόνο τους προκαλούσε με την στάση του, αλλά γινόταν και πολύ κακό παράδειγμα για τους διάφορους προσκυνητές που τύχαινε να περάσουν από εκεί και να βρεθούν μάλιστα σε κάποια αγρυπνία τους. Η κακή εικόνα του αντανακλούσε σε όλους τους. Τι θα λέγανε και γι αυτούς;
Πέμπτη 11 Μαΐου 2023
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΟΙΜΗΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ
Μάλλον είχε έλθει η ώρα να πάρει ο πειρασμός πόδι από τον τόπο τους. Να πάει οπουδήποτε αλλού, μόνος η έστω με άλλους που τα κριτήριά τους όμως θα ήταν πολύ πιο κάτω από τα δικά τους. Όχι μόνο τους προκαλούσε με την στάση του, αλλά γινόταν και πολύ κακό παράδειγμα για τους διάφορους προσκυνητές που τύχαινε να περάσουν από εκεί και να βρεθούν μάλιστα σε κάποια αγρυπνία τους. Η κακή εικόνα του αντανακλούσε σε όλους τους. Τι θα λέγανε και γι αυτούς;
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 11 ΜΑΪΟΥ 2023
Τετάρτη 10 Μαΐου 2023
Λάμπρος Σκόντζος: Ὁ Ἀπόστολος Σίμων ὁ Κανανίτης ἤ Ζηλωτής
Αγία Συγκλητική: Το κουτσομπολιό τυφλώνει τον άνθρωπο
Πρόσθετο DNA ανακαλύφθηκε μέσα στις ενέσεις mRNA. - βίντεο
Φανούλα Αργυρού: Αλήθειες που δεν αρέσουν για το πώς απορρίφθηκε το Σχέδιο Ανάν…
Γράφει η Φανούλα Αργυρού
Διάβασα το εύστοχο άρθρο του αγαπητού Σάββα Ιακωβίδη, στη «Σημερινή», 30.4.2023: «Το ΟΧΙ των πολιτών στο φιλοτουρκικό τερατούργημα του Σχεδίου Ανάν διέσωσε την Κυπριακή Δημοκρατία: Δεν την έσωσαν οι πολιτικοί» (http://simerini.sigmalive.com/article/2023/4/30/to-okhi-ton-politon-sto-teratourgema-anan-diesose-ten-k-demokratiaokhi-oi-politikoi/) και συμφωνώ με όλα.
Ο Σ.Ι. είχε έγκυρες πληροφορίες. Τα ζήσαμε, δεν ξεχνιούνται. Επειδή, όμως, κάποιοι ξεχνούν σκόπιμα, νεότεροι, μια ολόκληρη γενιά ήταν αγέννητη, και επειδή πολιτικοί, κομματικοί και επιτήδειοι, προσβάλλουν την αλήθεια δημιουργώντας μύθους και «εθνάρχες» για να διατηρούνται τα υποκειμενικά τους συμφέροντα, λάθη και ευθύνες, εις βάρος του εθνικού μας θέματος, προσθέτω τα ακόλουθα.
ΙΤΑΛΙΑ: "Βιοεργαστήρια όπως στη Γουχάν? Και ο Φάουτσι θα τα διευθύνει?" (Βίντεο)
Η Ραφαέλα Ρέγκολι επιστρέφει στη δράση με ένα εκρηκτικό ρεπορτάζ για το “Fuori dal Coro”. Στο επεισόδιο που προβλήθηκε στις 2 Μαΐου 2023 στο Ιταλικό Rete4, τα βιοεργαστήρια τύπου Γουχάν που δημιουργούνται στην Ιταλία μπαίνουν και πάλι στο στόχαστρο. Ξεκινώντας από το Πέζαρο και στη συνέχεια στη Σιένα, την Περούτζια και άλλες πόλεις - όπως το Ούντινε και η Τεργέστη - στις οποίες βρίσκονται αυτά τα βιοεργαστήρια.
«Πόσο νὰ κάνω ἀκόμη ὑπομονή;»
Ὅταν βιώνεις καθημερινὰ τὴν ἀβεβαιότητα γιὰ τὴν ἐπιβίωσή σου· ὅταν βλέπεις τὰ προβλήματα ὄχι μόνο νὰ μὴν ὁδηγοῦνται σὲ κάποια λύση, ἀλλὰ νὰ διογκώνονται· ὅταν εἶσαι ἀναγκασμένος νὰ συμβιώνεις ἢ νὰ συνεργάζεσαι μὲ ἀνθρώπους δύστροπους, ἄδικους, σκληρούς, φθονερούς· ὅταν δύσκολες ἀσθένειες ἢ καὶ αὐτὸς ὁ φοβερὸς θάνατος ἐπισκέπτονται ἀγαπημένα σου πρόσωπα· ὅταν κι ἐσὺ ὁ ἴδιος ἔρχεσαι ἀντιμέτωπος μὲ πειρασμοὺς καὶ θλίψεις χωρὶς νὰ διαφαίνεται κάποια διέξοδος… Ὁπωσδήποτε τότε δοκιμάζεται ἡ ὑπομονή σου. Κι εἶναι φυσικὸ νὰ ἀναρωτηθεῖς: «Ἐπιτέλους, πόση ὑπομονὴ νὰ κάνω ἀκόμη; Δὲν ἀντέχω! Πόσο ἄλλο ὑπομονή;».
Βέβαια, εὔκολα θὰ μποροῦσε κανεὶς νὰ πεῖ ὅτι θὰ περάσει ἡ δυσκολία. Πότε ὅμως; Τὸ πότε θὰ περάσει, κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ τὸ πεῖ. Ἀλλὰ κι ἂν ἀκόμη ξεπεραστεῖ σύντομα ἡ δυσκολία, μήπως δὲν θὰ ἔρθει ἄλλη; «Κοιλάδα κλαυθμῶνος» (Ψαλ. 83, 7) εἶναι ἡ ἐπίγεια ζωή μας, γεμάτη ἀπὸ θλίψεις καὶ στενοχώριες. Τὸ ζητούμενο ἑπομένως δὲν εἶναι νὰ μάθουμε τὸ πότε θὰ τελειώσει ἡ κάθε δοκιμασία, ἀλλὰ τὸ πῶς θὰ τὴν ἀντιμετωπίσουμε σωστά.
Δημήτρης Νατσιός: Ποιό εἶναι τό καλύτερο δῶρο γιά τά παιδιά;
Ἔτσι, ὁ Κωστῆς Παλαμᾶς ἀπάντησε ὅτι ἡ ὡραιότερη λέξη εἶναι ὁ «δημοτικισμός», ὁ Γρηγόρης Ξενόπουλος ἔβρισκε γοητεία στὴ λέξη «αἰσιοδοξία», ὁ Σπύρος Μελᾶς χωρὶς δισταγμὸ ἔβρισκε πιὸ ἑλκυστικὴ τὴ λέξη «ἐλευθερία» καὶ ὁ Ζαχαρίας Παπαντωνίου ἐξῇρε τὴν ὀμορφιὰ τῆς λέξης «μοναξιά». Ὁ ζωγράφος καὶ καθηγητὴς τῆς Σχολῆς Καλῶν Τεχνῶν Οὐμβέρτος Ἀργυρὸς ἐπέλεγε τὴ λέξη «χάρμα» διότι, ὅπως ὑποστήριζε, δὲν ὑπάρχει σὲ καμία ἄλλη γλῶσσα καὶ στὰ πέντε γράμματά της κλείνει ὅ,τι χίλιες ἄλλες λέξεις μαζί. Ὁ Σωτήρης Σκίπης ἀνέσυρε τὴ λέξη «ἀπέθαντος» ἀπὸ τὰ βυζαντινὰ κείμενα, διαχωρίζοντάς την ἀπὸ τὴ λέξη «ἀθάνατος», καὶ ὁ Παντελὴς Χὸρν δήλωσε παντοτινὴ προτίμηση στὴ λέξη«νιᾶτα».
Γέροντας Κλεόπας Ηλίε: Η θερμή καρδιακή προσευχή
– Με κάθε είδος προσευχής μπορούμε να φθάσουμε στην καρδιακή προσευχή. Και με την ανάγνωση του Ψαλτηρίου, αν την κάνουμε με μεγάλη πίστη και προσοχή, με τις μετάνοιες, τους Χαιρετισμούς, ακόμη με την πνευματική ψαλμωδία, τη νηστεία και την ολονύκτια αγρυπνία.
Οι άγιοι Πατέρες όμως έχουν εκλέξει την ευχή του Ιησού ως ανώτερο μέσο αποκτήσεως της καρδιακής προσευχής. Πιο υψηλά από την προσευχή αυτή είναι η έκσταση, όπως είπαμε, η αρπαγή του νου, που ονομάζεται από τους Πατέρες και «πνευματική θεωρία», και συμβαίνει όταν καθαρισθεί τελείως η καρδιά. Σ’ αυτό το ύψος έφθασαν ο Μωυσής, ο Ηλίας και ιδιαίτερα ο απόστολος Παύλος, ο οποίος ανέβηκε μέχρι τον τρίτο ουρανό. Στην ύψιστη αυτή βαθμίδα της προσευχής παραμένουν οι σωματικές αισθήσεις και δυνάμεις, αλλά τις κυβερνά το Άγιο Πνεύμα όπου και όπως θέλει, διότι ο άνθρωπος δεν μπορεί σωστά να τις κυβερνήσει.
22 χώρες ενώθηκαν για να σταματήσουν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση που τους επιβάλουν τα δυτικά έθνη.
Τον περασμένο μήνα, 22 χώρες από την Ασία, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Ευρώπη αντιτάχθηκαν σε ένα ψήφισμα που προωθήθηκε από την κυβέρνηση Μπάιντεν, την Ευρωπαϊκή Ένωση και άλλα δυτικά έθνη για παροχή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα παιδιά, όπως αναφέρει το Κέντρο Οικογένειας και Ανθρώπινα δικαιώματα.
Η «ολοκληρωτική σεξουαλική εκπαίδευση» που προτείνεται από το ψήφισμα διδάσκεται σε ορισμένες αφρικανικές και ασιατικές χώρες και ενθαρρύνει τα παιδιά να εμπλέκονται στη σεξουαλική ευχαρίστηση, τον αυνανισμό και τον τρανσέξουαλ.
ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ [:Ἰω. 7,37-52 καί 8,12] YΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ
ΜΕΣΟΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ[:Ἰω. 7,37-52 καὶ 8,12]
YΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Ἐν δὲ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ τῇ μεγάλῃ τῆς ἑορτῆς εἱστήκει ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔκραξε λέγων· ἐὰν τίς διψᾷ, ἐρχέσθω πρὸς μὲ καὶ πινέτω. ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ῥεύσουσιν ὕδατος ζῶντος (: κατὰ τὴν τελευταία καὶ ἐπισημότερη ἀπὸ τίς ἄλλες ἡμέρες τῆς ἑορτῆς[τῆς Σκηνοπηγίας] στάθηκε ὄρθιος ὁ Ἰησοῦς καὶ μὲ δυνατὴ φωνὴ εἶπε: ἐὰν κανεὶς αἰσθάνεται πόθο καὶ δίψα, ὄχι γιὰ ἀγαθὰ ὑλικὰ καὶ φθαρτά, ἀλλὰ γιὰ πνευματικὰ καὶ αἰώνια, γιὰ τὴν ἐσωτερικὴ γαλήνη καὶ τὴ μακαριότητα τῆς θείας ζωῆς, ἂς ἔλθει κοντά Μου μέσῳ τῆς πίστεως καὶ ἂς πίνει τὴν ἀλήθεια ποὺ προσφέρω, γιὰ νὰ ἱκανοποιηθοῦν ἔτσι οἱ πλέον μύχιοι καὶ εὐγενεῖς πόθοι του. Ἐκεῖνος ποὺ πιστεύει σὲ Ἐμένα, σύμφωνα μὲ τοὺς λόγους τῆς Γραφῆς, θὰ γίνει ἀστείρευτη πνευματικὴ πηγή· καὶ ἀπὸ τὴν καρδιὰ καὶ τὰ βάθη τῆς ψυχῆς του θὰ ἀναβλύζουν ποταμοὶ ἀπὸ ὁλόδροσο τρεχούμενο νερό, γιὰ νὰ ξεδιψᾷ ὄχι μόνο ὁ ἴδιος ἀλλὰ καὶ ὅλοι ὅσοι ἔρχονται σὲ ἐπικοινωνία μὲ αὐτόν)»[:Ἰω.7 ,37-38]·[ἑρμηνευτικὴ ἀπόδοση Παναγιώτου Τρεμπέλα].
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Τετάρτης (Τῆς Μεσοπεντηκοστῆς) 10 ΜΑΪΟΥ 2023
14 Ἤδη δὲ τῆς ἑορτῆς μεσούσης ἀνέβη ὁ Ἰησοῦς εἰς τὸ ἱερὸν καὶ ἐδίδασκε. 15 ἐθαύμαζον οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντες· Πῶς οὗτος γράμματα οἶδε μὴ μεμαθηκώς; 16 ἀπεκρίθη οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς καὶ εἶπεν· Ἡ ἐμὴ διδαχὴ οὐκ ἔστιν ἐμὴ, ἀλλὰ τοῦ πέμψαντός με· 17 ἐάν τις θέλῃ τὸ θέλημα αὐτοῦ ποιεῖν, γνώσεται περὶ τῆς διδαχῆς, πότερον ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν ἢ ἐγὼ ἀπ’ ἐμαυτοῦ λαλῶ. 18 ὁ ἀφ’ ἑαυτοῦ λαλῶν τὴν δόξαν τὴν ἰδίαν ζητεῖ, ὁ δὲ ζητῶν τὴν δόξαν τοῦ πέμψαντος αὐτόν, οὗτος ἀληθής ἐστιν, καὶ ἀδικία ἐν αὐτῷ οὐκ ἔστιν. 19 οὐ Μωϋσῆς δέδωκεν ὑμῖν τὸν νόμον; καὶ οὐδεὶς ἐξ ὑμῶν ποιεῖ τὸν νόμον. τί με ζητεῖτε ἀποκτεῖναι; 20 ἀπεκρίθη ὁ ὄχλος καὶ εἶπε· Δαιμόνιον ἔχεις· τίς σε ζητεῖ ἀποκτεῖναι; 21 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· Ἓν ἔργον ἐποίησα, καὶ πάντες θαυμάζετε διὰ τοῦτο 22 Μωϋσῆς δέδωκεν ὑμῖν τὴν περιτομήν, οὐχ ὅτι ἐκ τοῦ Μωϋσέως ἐστὶν, ἀλλ’ ἐκ τῶν πατέρων, καὶ ἐν σαββάτῳ περιτέμνετε ἄνθρωπον. 23 εἰ περιτομὴν λαμβάνει ἄνθρωπος ἐν σαββάτῳ, ἵνα μὴ λυθῇ ὁ νόμος Μωϋσέως, ἐμοὶ χολᾶτε ὅτι ὅλον ἄνθρωπον ὑγιῆ ἐποίησα ἐν σαββάτῳ! 24 μὴ κρίνετε κατ’ ὄψιν, ἀλλὰ τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε. 25 Ἔλεγον οὖν τινες ἐκ τῶν Ἱεροσολυμιτῶν· Οὐχ οὗτός ἐστιν ὃν ζητοῦσιν ἀποκτεῖναι; 26 καὶ ἴδε παρρησίᾳ λαλεῖ, καὶ οὐδὲν αὐτῷ λέγουσι. μήποτε ἀληθῶς ἔγνωσαν οἱ ἄρχοντες ὅτι οὗτός ἐστιν ἀληθῶς ὁ Χριστός; 27 ἀλλὰ τοῦτον οἴδαμεν πόθεν ἐστίν· ὁ δὲ Χριστὸς ὅταν ἔρχηται, οὐδεὶς γινώσκει πόθεν ἐστίν. 28 ἔκραξεν οὖν ἐν τῷ ἱερῷ διδάσκων ὁ Ἰησοῦς καὶ λέγων· Κἀμὲ οἴδατε, καὶ οἴδατε πόθεν εἰμί· καὶ ἀπ’ ἐμαυτοῦ οὐκ ἐλήλυθα, ἀλλ’ ἔστιν ἀληθινὸς ὁ πέμψας με, ὃν ὑμεῖς οὐκ οἴδατε· 29 ἐγὼ οἶδα αὐτόν, ὅτι παρ’ αὐτοῦ εἰμι κἀκεῖνός με ἀπέστειλεν. 30 Ἐζήτουν οὖν αὐτὸν πιάσαι, καὶ οὐδεὶς ἐπέβαλεν ἐπ’ αὐτὸν τὴν χεῖρα, ὅτι οὔπω ἐληλύθει ἡ ὥρα αὐτοῦ.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΜΑΪΟΥ 2023
Ἑστὼς διδάσκει τῆς ἑορτῆς ἐν μέσῳ,
Χριστὸς Μεσσίας τῶν διδασκάλων μέσον.
Την Τετάρτη μετά την Κυριακή του Παραλύτου πανηγυρίζει η Εκκλησία μας μία μεγάλη δεσποτική εορτή, την εορτή της Μεσοπεντηκοστής. Τα βυζαντινά χρόνια, η εορτή της Μεσοπεντηκοστής ήταν η μεγάλη εορτή της Μεγάλης Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως και συνέτρεχαν κατ’ αυτή στον μεγάλο ναό πλήθη λαού. Δεν έχει κανείς παρά να ανοίξει την Έκθεση της Βασιλείου Τάξεως (Κεφ. 26) του Κωνσταντίνου Πορφυρογεννήτου για να δει το επίσημο τυπικό του εορτασμού, όπως ετελείτο μέχρι την Μεσοπεντηκοστή του έτους 903 μ.Χ. στον ναό του Αγίου Μωκίου στην Κωνσταντινούπολη, μέχρι δηλαδή την ημέρα που έγινε η απόπειρα κατά της ζωής του αυτοκράτορα Λέοντα ΣΤ’ του Σοφού (11 Μαΐου 903 μ.Χ.). Εκεί υπάρχει μία λεπτομερής περιγραφή του λαμπρού πανηγυρισμού, που καταλαμβάνει ολόκληρες σελίδες και καθορίζει με την γνωστή παράξενη βυζαντινή ορολογία, πως ο αυτοκράτωρ το πρωί της εορτής με τα επίσημα βασιλικά του ενδύματα και την συνοδεία του ξεκινούσε από το ιερό παλάτι για να μεταβεί στον ναό του αγίου Μωκίου, όπου θα ετελείτο η θεία λειτουργία. Σε λίγο έφθανε η λιτανεία με επί κεφαλής τον πατριάρχη, και βασιλεύς και πατριάρχης εισήρχοντο επισήμως στον ναό. Η θεία λειτουργία ετελείτο με την συνήθη στις μεγάλες εορτές βυζαντινή μεγαλοπρέπεια. Μετά από αυτήν ο αυτοκράτωρ παρέθετε πρόγευμα, στο οποίο έπαιρνε μέρος και ο πατριάρχης. Και πάλι ο βασιλεύς υπό τις επευφημίες του πλήθους «Εἰς πολλούς καί ἀγαθούς χρόνους ὁ Θεός ἀγάγει τήν βασιλείαν ὑμῶν» και με πολλούς ενδιαμέσους σταθμούς επέστρεφε στο ιερό παλάτι.
Τρίτη 9 Μαΐου 2023
ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στήν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 52ο)
Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄» ΕΔΩ
+EΣTIA+
ΣYΣΣITIOY XPIΣTIANIKHΣ MOPΦΩTIKHΣ ΣXOΛHΣ EPΓAZOMENΩN NEΩN KOZANHΣ
Χριστιανικόν φυλλάδιον– Κοζάνη, τη 3 Δεκεμβρίου 1944 – αριθμός 19
Διευθυντής του φυλλαδίου Aρχιμ. Aυγουστίνος N. Kαντιώτης ιεροκήρυξ
Το κοινωνικό κήρυγμα της Εκκλησίας μας
ΟΜΙΛΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
Δέν ἔχει τελειωμό ἡ κατρακύλα τῆς Ἱερᾶς (ἀνίερης) Κοινότητας τοῦ Ἁγίου Ὄρους
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, «ο Πρωτεπιστάτης Γέροντας Χριστοφόρος Ιβηρίτης ευχαρίστησε θερμά τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για το έργο που έγινε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στο Άγιο Όρος, τον προσκάλεσε να επισκεφθεί την Ιερά Κοινότητα το συντομότερο δυνατόν και αναφέρθηκε στο έργο των μονών και των ζητημάτων που τις απασχολούν».
π. Στυλιανός Καρπαθίου – Κωνσταντίνος Φαρσαλινός για τις επιπτώσεις των εμβολίων στην ανθρώπινη υγεία
Από τη μία, ο Πατέρας Στυλιανός ξεκίνησε την αναφορά του στα εμβόλια, μετά και τις δηλώσεις της κ. Παγώνη σε τηλεοπτικό πάνελ ότι “τα εμβόλια έσωσαν ζωές και ότι είτε το εμβόλιο είτε το απλούστερο αντιϊκό φάρμακο μπορεί να έχει παρενέργειες, τις οποίες δε κρύψαμε”:
«Η κ. Παγώνη, όπως έχω ξαναπεί, είναι η μασκότ της υπόθεσης. Δεν ομιλεί επιστημονικά, το χαρακτηριστικό της είναι να μιλάει μόνο για μελέτες. Έχω δύο μελέτες, μία από το τέλος του 2022 και μία από τον Μαρτίου του 2023. Μόνο για το 2022 είχαμε 300.000 θανάτους από τα εμβόλια και ενάμιση εκατομμύριο βλάβες για τους ανθρώπους. Επισήμως μας λέει ο ΕΟΔΥ ότι έχουμε 62 θανάτους» και πρόσθεσε:
Ἡ ἀθυμία καί ἡ θεραπεία της (Ἀρχ. Κύριλλος Κωστόπουλος, Ἱεροκήρυκας Ἱ. Μ. Πατρῶν)
Εὐαγγελία Λάππα: Οἱ Ἐθνομάρτυρες διαδηλωτές πεσόντες ὑπέρ τῆς Κύπρου [9 Μαΐου 1956]
Ελευθέριος Ανδρώνης: Youth Pass: H απόλυτη παρακμή της πολιτικής – Όταν η ψήφος ενός νέου κοστολογείται στα 150 ευρώ
Youth Pass: Οι προεκλογικές εξαγγελίες έχουν γίνει τόσο εκχυδαϊσμένες που μοιάζουν με αγοραίο παζάρεμα σε πάγκο λαϊκής. Μόνο που ακόμα και στη λαϊκή έχεις μπροστά σου το εμπόρευμα για να το αξιολογήσεις εάν καλύπτει τις απαιτήσεις σου, ενώ στις εξαγγελίες αξιολογείς «αέρα» κοπανιστό.
Στο κεντρικό σημείο αυτού του πολιτικάντικου παζαριού ελπίδας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης στέκεται ως μανάβης εκ Βερσαλλιών και μοσχοπουλά εξαγγελίες επί εξαγγελιών. Παρά το ότι κατέθεσε το πλήρες προεκλογικό του πρόγραμμα πριν από ένα δεκαήμερο, συνεχίζει να πετάει όλο και νέα «καθρεφτάκια» στον λαό, μήπως και θαμπωθεί κανένας από την ιλουστρασιόν λάμψη τους.
Ἐξομολόγησις δίχως μετάνοια!
Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
Πολλοὶ ἄνθρωποι βιώνουν μία δυσπερίγραπτη ἐσωτερικὴ ἀκαταστασία, ποὺ τοὺς θλίβει καὶ θέλουν νὰ ἀπαλλαγοῦν ἀπὸ αὐτή. Τὶς περισσότερες φορὲς δὲν μποροῦν νὰ βροῦν ποιὰ εἶναι ἡ αἰτία, γιατί στὴ ζωὴ τους ἀντιμετωπίζουν πολλὰ προβλήματα, τὰ ὁποῖα δημιουργοῦνται ἀπὸ τὴν ἐπικοινωνία καὶ συνεργασία μὲ τοὺς συνανθρώπους τους, ποὺ τοὺς ἐπηρεάζουν σὲ μεγάλο βαθμό.
Οἱ ὑπάλληλοι ἔχουν πρόβλημα μὲ τὸ διευθυντή τους, οἱ ἁπλοὶ καὶ ταπεινοὶ ἄνθρωποι ἐνοχλοῦνται ἀπὸ τοὺς ἀνωτέρους τους, οἱ φίλοι ἀπὸ τοὺς ἀπρόσεκτους φίλους τους καὶ γενικὰ ὅλοι πικραίνονται ἀπὸ τὶς ἐπιθέσεις τῶν ἐχθρῶν τους. Στὴν μικρὴ κοινωνία ὅπου ζοῦν καὶ στὸν ἐπαγγελματικὸ χῶρο ποὺ περνοῦν πολλὲς ὧρες καθημερινά, διαπιστώνουν ὅτι ὅλοι τούς φταῖνε καὶ τοὺς περιφρονοῦν, λησμονώνας ὅμως ὅτι καὶ οἱ ἴδιοι δημιουργοῦν στοὺς ἄλλους παρόμοιες μὲ τὶς δικές τους καταστάσεις!