Τρίτη 9 Μαΐου 2023

Δέν ἔχει τελειωμό ἡ κατρακύλα τῆς Ἱερᾶς (ἀνίερης) Κοινότητας τοῦ Ἁγίου Ὄρους

 
Γράφει ὁ Πᾶνος
 
Διαβάζουμε τὸ παρακάτω δημοσίευμα στὴν ἱστοσελίδα ΡΟΜΦΑΙΑ μὲ τίτλο 
 
 
Με τους εκπροσώπους της Ιεράς Κοινότητας, οι οποίοι συνοδεύουν στην Αθήνα την εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί», τον διοικητή του Αγίου Όρους, Αθανάσιο Μαρτίνο, και τον Υποδιοικητή, Αρίστο Κασμίρογλου, συναντήθηκε σήμερα ο Αλέξης Τσίπρας.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, «ο Πρωτεπιστάτης Γέροντας Χριστοφόρος Ιβηρίτης ευχαρίστησε θερμά τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για το έργο που έγινε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στο Άγιο Όρος, τον προσκάλεσε να επισκεφθεί την Ιερά Κοινότητα το συντομότερο δυνατόν και αναφέρθηκε στο έργο των μονών και των ζητημάτων που τις απασχολούν».

Ο κ. Τσίπρας, «τόνισε ότι το Άγιον Όρος αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι της ελληνικής, ευρωπαϊκής και οικουμενικής πολιτιστικής κληρονομιάς και πνευματικής παρακαταθήκης», επισημαίνοντας τη σταθερή και διαχρονική υποστήριξη του στο έργο που επιτελείται.

 

Φόβο Θεοῦ δὲν ἔχετε, πίστη δὲν ἔχετε, λίγη ντροπὴ τοὐλάχιστον δὲν σᾶς ἔμεινε Πατέρες;
 
Εἶναι δυνατὸν νὰ εὐχαριστῆτε γιὰ τὸ ὑποτιθέμενο «ἔργο» ποὺ ἔκανε στὸ Ἅγιον Ὄρος αὐτὸν τὸν ἄθεο καὶ χριστιανομάχο ποὺ ἐπὶ τῆς «ὑποτιθέμενης» κυβερνήσεώς του δὲν ἄφησε τίποτα τὸ χριστιανικὸ καὶ ὄχι μόνο, ὄρθιο; (Σήμερα ὅ,τι ἀπέμεινε, ἄν ἔμεινε κάτι, τὸ ἀποτελειώνει τὸ σημερινὸ ξεπουλημένο σκουπίδι ποὺ χαρακτηρίζεται ἕλληνας πρωθυπουργός)

Ὡς τί τὸν καλέσατε νὰ ἐπισκεφθῇ καὶ μάλιστα τὸ συντομότερο τὴν ἱερὰ Κοινότητα; Μήπως γιὰ νὰ λύση τὰ ζητήματα ποὺ ἀπασχολοῦν τίς μονές;
 
Θὰ θέλαμε νὰ μᾶς ἐξηγήσετε ποιὸ ἔργο ἐπιτελεῖται στὸ Ἅγιον Ὄρος ποὺ σταθερὰ καὶ διαχρονικὰ αὐτὸς ὁ ἄθεος μᾶς λέει ὅτι ὑποστηρίζει.
Ποὺ σίγουρα μιλᾶτε γιὰ ὁποιοδήποτε ἄλλο ἔργο ἐκτὸς ἀπὸ πνευματικό.
 
Τὸ ξεπούλημα τῆς Μακεδονίας μας τὸ ξεχάσατε ἤ δὲν σᾶς ἀπασχολεῖ;
Τὸ σοβαρότατο θέμα τοῦ σοδομισμοῦ τοῦ ὁποίου εἶναι ἔνθερμοι ὐποστηρικτὲς οὔτε αὐτὸ σᾶς ἀπασχολεῖ;
 
Ἀναρωτιέμαι, τί κάνετε ἐκεῖ στὸ Ὄρος; 
Ποιὸς ὁ λόγος ποὺ γίνατε μοναχοὶ καὶ ἐγκαταβιώνετε ἐκεῖ ἄν ὄχι ἡ στηλίτευση τῆς ἁμαρτίας, τῆς προδοσίας τῆς Πατρίδας μας καὶ κυρίως τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;
  
Μᾶς ἔχει πνίξει ἡ ὀργὴ καὶ ἡ ἀηδία μὲ τὴν κατάντιά σας καὶ συγχρόνως λύπη ποὺ μᾶς κάνατε νὰ μὴν θέλουμε νὰ πατήσουμε ξανὰ τὸ πόδι μας στὸν ἅγιο τοῦτο τόπο. 
 
Ὅσο γιὰ τὴν ἐπίσης συνάντηση μὲ τὴν πρόεδρο τῆς «Δημοκρατίας», ἐνημερώθηκε καὶ αὐτὴ γιὰ τὰ θέματα ποὺ ἀπασχολοῦν τίς μονὲς καὶ βέβαια ὄχι πνευματικὰ, ἡ ὁποία τώρα θὰ ἀγωνιστῇ νὰ βρῇ λύσεις μιὰ καὶ εἶναι τόσο «καλὴ χριστιανή».

 
Αὐτὰ ποὺ συμβαίνουν σήμερα, αὐτὸς ὁ ξεπεσμὸς στὸ Ἅγιον ὄρος, δὲν νομίζω ὅτι ἔχουν συμβεῖ ξανά σὲ τέτοιο βαθμὸ.
 
Ἀπὸ τὴν μία ἔχετε γίνει τσιράκια τοῦ Βαρθολομαίου ποὺ δὲν ἔχει καμμία δικαιοδοσία νὰ ἐπιβάλῃ ὁτιδήποτε στὸ Ἅγιον Ὄρος, ἔχετε δεχτεῖ νὰ σουλατσάρουν σὲ διάφορες μονὲς οἱ σχισματικοὶ Οὐκρανοὶ καὶ μάλιστα νὰ προΐστανται σὲ Θεῖες Λειτουργίες καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλα ἀνοσιουργήματα καὶ βλασφημίες ποὺ ἀντιτίθενται τῆς Ἱερᾶς Χριστιανικῆς Παραδόσεως τῶν Πατέρων μας καὶ γενικὰ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη σᾶς ἔπιασε ὁ πόνος τὰ τελευταῖα χρόνια κάθε λίγο νὰ βγάζετε ἐκτὸς Ἁγίου Ὄρους ἅγιες εἰκόνες, λείψανα κ.λπ. γιὰ νὰ ἀνακουφίσετε δῆθεν τὸν λαό μας ποὺ τὰ τελευταῖα χρόνια δοκιμάζεται, δικαίως βέβαια λόγῳ τῆς ἀποστασίας του, ἀπὸ ὅλη αὐτὴ τὴν δαιμονικὴ κατάσταση.
 
Θὰ σταματήσω ἐδῶ, διότι νιώθω ὅτι θὰ ἀρχίσω νὰ παρεκτρέπομαι στὸν λόγο μου ὅσο σκέφτομαι τὸ πόσο μᾶς ἔχετε προκαλέσει τὰ τελευταῖα χρόνια μὲ τίς ἀπαράδεκτες, βλάσφημες καὶ οἰκουμενιστικὲς στάσεις σας.

Ἀλλοτριώσατε τὴν πάλαι ποτὲ εἰκόνα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τὸ προπύργιο τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ὁ Θεὸς νὰ ἐλεήσῃ καὶ νὰ δώσῃ μετάνοια σὲ ὅλους μας, διότι ὅλοι εἴμαστε συνυπεύθυνοι γιὰ αὐτὴ τὴν κατάντια.
«Πᾶνος»

11 σχόλια:

  1. "Εμβολιάστηκαν" οι πατέρες επιτυχώς με την επικοινωνιακή τεχνοτροπία των πολιτικάντηδων και των οικουμενιστών και αφήνουν πίσω το κρείττον, θεοποιώντας το έλαττον! Ορθότατη η επισήμανση του Πάνου. Όλοι οι ανά τους αιώνες άγιοι, οι οποίοι αντιστάθηκαν σε τους κοσμικούς άρχοντες, είχαν ως πρώτο και μοναδικό μέλημα την διαφύλαξη της πίστεως. Αν συνυπολογίσουμε δε και τον χρόνο της συνάντησης, ο οποίος συμπίπτει με προεκλογική περίοδο, τότε της αξίζει, ως χαρακτηρισμός, το... "αχαρακτήριστη"!
    ΑΜΑΣΕΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΑΚΟΜΑ ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.
    ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
    Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΤΟΤΕ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΦΑΝΕΡΑ ΠΙΑ.
    ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠ' ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ.
    ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΥΡΙΕ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΟΣΩΝ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ)....ΟΤΙ ΣΥ ΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πάλι θαυμάζουμε την απέραντη μακροθυμία του πανάγαθου Θεού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη Αδερφέ μου Πανούλη.

    Παίρνοντας αφορμή αυτό που γράφεις:

    Μᾶς ἔχει πνίξει ἡ ὀργὴ καὶ ἡ ἀηδία μὲ τὴν κατάντιά σας καὶ συγχρόνως λύπη ποὺ μᾶς κάνατε νὰ μὴν θέλουμε νὰ πατήσουμε ξανὰ τὸ πόδι μας στὸν ἅγιο τοῦτο τόπο.

    Πολλοί ακούγοντας τα (κατορθώματα) του Πατριάρχη και τον δικών μας εδώ αρχιερέων, νομίζουν ότι αυτοί είναι η Εκκλησία.
    Και τους ακούς να λένε: σιγά μην ξαναπατήσω εγώ στην Εκκλησία.

    Δεν γνωρίζουν ότι η Εκκλησία είναι Κεφαλί ο Χριστός και όχι ο Πατριάρχης.
    Και το Σώμα της Εκκλησίας είναι η Θριαμβεύουσα και η Στρατευομένη.

    Θα πάμε στην Εκκλησία αλλά όχι στον συγκεκριμένο αρχιερέα ή οικουμενιστή ιερέα.

    Το ίδιο ισχύει και με το Άγιο Όρος.

    Η Ιερά Επιστασία δεν είναι το Άγιο Όρος, αυτή εκπροσωπεί το Άγιο Όρος και κάθε χρόνο αλλάζει.

    Το Άγιο Όρος είναι το Περιβόλι της Παναγιάς μας και οι Μοναχοί είναι τα μοσχοβολιστά Άνθη.
    (Τώρα αν κάποια Άνθη έχουν χάσει το άρωμά τους δεν σημαίνει ότι δεν θα πάμε και στο Περιβόλι της Παναγίας μας).

    Τώρα όσο για το πόσο θα προχωράει η κατάντια των Μοναχών αυτό μη μας ξενίζει καθόλου.

    Οι Μοναχοί δεν είναι Άγγελοι εξ ουρανού αλλά άνθρωποι.

    Θα συνεχίσω..



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απλά θα πω ότι όσο πέφτει το πνευματικό επίπεδό των ανθρώπων γενικά, και γινόμαστε περισσότερο υλιστές, όπως σήμερα, τόσο θα πέφτει και το γενικό επίπεδό των Μοναχών και γενικώς των Ιερέων και αρχιερέων ακριβώς γιατί βγαίνουν και αυτοί μέσα από αυτήν την κοινωνία.

    Και για να γίνει κάποιος γίνει Μοναχός πρέπει πρώτα να έχει ενηλικιωθεί. Οπότε είναι μία ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

    Ένας λόγος που αλλάζουν οι Μοναχοί και το Όνομα τους είναι αυτός.

    Το Όνομα είναι τόσο πολύ συνδεδεμένο με το πρόσωπο, ώστε να μη μπορούμε να ξεχωρίσουμε την προσωπικότητά μας από αυτό.

    Γι’ αυτό και η ενθύμηση του ενός φέρνει στην μνήμη το άλλο και η αναφορά στο ένα γίνεται ταυτόχρονα και προς το άλλο.
    Εφόσον έχουμε το παλιό Όνομα υπάρχει αναπόσπαστη η μνήμη του παλαιού ανθρώπου, αντίθετα όταν ακούμε το νέο Όνομα υπάρχει μνήμη του νέου ανθρώπου.

    Ο αθεϊσμός και οικουμενισμός γίνεται στον τόπο μας κατεστημένο, που επιδιώκει να κάνει τους Έλληνες αντιχρίστους.
    Πιο επικίνδυνος για τον τόπο μας και από τους ξένους εισβολείς, που επιβουλεύονται την πατρογονική μας γη, είναι ο αντίχριστος οικουμενισμός, γιατί αυτός σκοτώνει τις ψυχές μας και αλλοιώνει τις συνειδήσεις μας και τα φρονήματά μας.

    Το χειρότερο είναι ότι δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο, δεν υπάρχει η δέουσα πνευματική εγρήγορση και αντίσταση, δεν υπάρχουν προφητικές μορφές — εκτός εξαιρέσεων — που με αυτοθυσία και παρρησία θα καταγγείλουν τα όργανα του Αντίχριστου, (τον αρχη οικουμενιστή Βαρθολομαίο) θα καλέσουν τον ευσεβή λαό σε πνευματική επιστράτευση, θα πουν το νέο ΟΧΙ του Ορθοδόξου Ελληνισμού στην νέα και χειρότερη πνευματική αιχμαλωσία που απειλεί το Γένος μας.

    Δόξα τω θεώ υπάρχουν Αγία Γεροντάκια στο Άγιο Όρος που αντιστέκονται στην λαίλαπα του οικουμενισμού και δεν είναι λίγα, το ζητούμενο είναι τι κάνει η πλειοψηφία των Ελλήνων.

    Θα συνεχίσω..






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κατάσταση στην Ελλάδα σήμερα δεν είναι κάτι που έγινε τώρα και κατά λάθος.Είναι απλά το σημείο καμπής στο οποίο ξύπνησαν αρκετοί και είπαν: «Α, εκεί μας οδηγούσαν τόσα χρόνια;» Δυστυχώς όμως είναι η μειοψηφία.
    Πολλοί συνεχίζουν τον υπό μανδραγόρα ύπνο τους: τηλεόραση, ποδόσφαιρο και ηδονές με μία λέξη ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, δηλ. σκορπισμός του νού.
    Όσο έχουν ένα κομμάτι ψωμί, έναν καναπέ και μια οθόνη για τις ηδονές τους δεν αντιδρούν.

    Αν τους τα πάρουν, ξυπνούν για να διεκδικήσουν, όχι την ελευθερία τους, αλλά το αντικείμενο που τους διατηρεί στην ύπνωσή τους, στον κόσμο τους.

    Οι παγκόσμιοι επί-κυρίαρχοι αντίχριστοι δεν κοιμούνται όμως.
    Αυτοί πλάθουν τις συνειδήσεις των ανθρώπων που τους ακούνε διεγείροντας τα κατώτερα ένστικτα τους.
    Έχουν μια ατζέντα για όλον τον κόσμο. Εκατοντάδες χρόνια τώρα.

    Σκοπός τους είναι η τελεία σκλαβιά: η σκλαβιά του Νού.

    Όποιος αποφασίσει να ελευθερωθεί πλήρως, δηλ. να ελευθερωθεί από τα πάθη του, και με το παράδειγμά του να ξυπνήσει-ελευθερώσει και άλλους, δεν τους φοβάται.

    Το πολύ-πολύ να τον βοηθήσουν να μεταβεί εκεί που επιθυμεί: στην αιωνιότητα.

    Αν όμως γίνουν πολλοί οι ελεύθεροι, τότε δεν θα μπορέσουν να μας κάνουν τίποτα. Γιατί είναι λίγοι και είμαστε πολλοί.

    Καλή λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ἀληθῶς Ἀνέστη ἀδελφέ μου Χρῆστο!

    Ἐννοεῖται ὅτι μᾶς εἶναι ὅλα γνωστὰ τὰ ὅσα γράφεις καὶ δὲν μᾶς ξενίζει τίποτα ἀπὸ ὅλα αὐτά, ἄλλωστε αὐτὸ φαίνεται ἀπὸ τίς καθημερινὲς ἀναρτήσεις μας καὶ τὰ κατὰ καιροὺς σχόλιά μας.

    Τὸ «...νὰ μὴν θέλουμε νὰ πατήσουμε ξανὰ τὸ πόδι μας...», ἐννοεῖται Χρῆστο μου ὅτι εἶναι ἔνα σχῆμα λόγου, μία ὑπερβολὴ γιὰ νὰ δείξω τὴν κατάντια καὶ ξεπεσμὸ τῶν περισσοτέρων κοινοβιακῶν μονῶν καὶ ὄχι ὅλου τοῦ Ἁγίου Ὄρους.

    Καὶ βεβαίως ὅπου καὶ νὰ πάη κανεὶς θὰ βρῇ κάποια ταπεινὰ γεροντάκια ὅπως λὲς, ἀλλὰ ὅταν κανεὶς ξεκινᾶ καὶ εἰδικὰ ὅταν ἔρχεται ἀπὸ μακρυὰ, νὰ ἐπισκεφθῇ τὸ Ἅγιον Ὄρος, ἔρχεται νὰ ζήσει κάτι τὸ ξεχωριστὸ ἀπὸ τίς ἐνορίες καὶ τὰ ὑπόλοιπα μοναστήρια στὸν κόσμο.

    Νὰ ζήσει τὴν ἡσυχία μακρυὰ ἀπ᾿ τὸν κόσμο καὶ τοὺς ἀγχωτικοὺς ρυθμοὺς του, νὰ βιώσει τὴν ξεχωριστὴ κατανυκτικότητα καὶ παράδοση σὲ ὅλες τίς ἐκφάνσεις τῆς καθημερινότητας μέσα στὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας μας.

    Πῶς εἶναι δυνατὸν ὅμως νὰ βιώσεις τέτοιες καταστάσεις ὅταν οἱ ἡγούμενοι τῶν περισσοτέρων μονῶν ἔχουν ὐποκύψει καὶ συνταχθεῖ μὲ τίς ντιρεκτίβες τοῦ ἀρχιοικουμενιστῆ Πατριάρχη καὶ παρασύρουν ὅλη τὴν ἀδελφότητα στὸν οἰκουμενισμό;

    Ὑπάρχουν κάποιες ἐλάχιστες μονὲς ποὺ κρατοῦν ἀκόμα καὶ ἐννοεῖται σκῆτες καὶ κελλιὰ, ἀλλὰ μιλῶ γιὰ τὸ σύνολο τῶν κοινοβιακῶν μονῶν ποὺ γιὰ τὸν κάθε λαϊκὸ καὶ κυρίως γιὰ τοὺς πιὸ ἠλικιωμένους, ἡ πρόσβαση εἶναι πιὸ εὔκολη.

    Ἄν εἶναι νὰ κάνει κανεὶς τόσα ἔξοδα νὰ ἔρθη στὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ νὰ ψάχνει νὰ βρῆ κάποιο γεροντἀκι σὲ ὅλη τὴν ἀδελφότητα νὰ ἀνταλλάξει δυὸ πνευματικὲς κουβέντες, κάθεται καὶ στὸν κόσμο, ὅπου καὶ ἐκεῖ θὰ βρῆ γεροντάκια, ἀλλὰ καὶ νέους ἱερεῖς ἀγωνιστές.

    Τὸ θέμα εἶναι νὰ σὲ ἀναπαύει ἡ ὅλη κατάσταση καὶ νὰ ὠφεληθῆς συνολικὰ ἐκεῖ ποὺ θὰ πᾶς καὶ ὄχι νὰ ἀκούσεις ἤ νὰ δῆς ἔνα καλὸ καὶ δέκα κακά.

    Δυστυχῶς οἱ μοναχοὶ δὲν ἀπαλλάσονται τῆς εὐθύνης ποὺ ἔχουν ἐκλαϊκευθῆ, διότι, ἐξαιρῶντας κάποια γεροντάκια ποὺ σίγουρα καὶ λόγω ἠλικίας κ.λπ. δὲν ἔχουν ἄλλη ἐπιλογὴ καὶ συνεχίζουν τὴν ἐγκαταβίωσή τους στὴν μονὴ τῆς μετανοίας τους, οἱ ὑπόλοιποι θὰ μποροῦσαν νὰ ἀντιδράσουν στὰ κακῶς γινόμενα ἤ νὰ φύγουν καὶ νὰ ἐπιλέξουν νὰ πᾶνε κάπου ἀλλοῦ ποὺ τοὐλάχιστον δὲν θὰ ἀκολουθοῦν τὰ τοῦ οἰκουμενισμοῦ.

    Τέλος πάντων, θέλει πολὺ συζήτηση τὸ ὅλο θέμα καὶ δὲν ὐπάρχει χρόνος γιὰ κάτι τέτοιο.

    Χριστὸς Ἀνέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθώς Ανέστη Αδερφούλη μου Πάνο.

    Φυσικά και το κατάλαβα ότι είναι σχήμα λόγου αυτό που έγραψες.

    Απλά δεν θα σταθούν αιτία αυτοί οι ταλαίπωροι για να μας κάνουν να μην πηγαίνουμε στο Περιβόλι της Παναγίας μας και να την προσκυνούμε με τις τόσες θαυματουργές Εικόνες Της.

    Αλίμονο στον κόσμο από τα σκάνδαλα. Γιατί είναι ανάγκη να έρθουν τα σκάνδαλα, όμως αλίμονο στον άνθρωπο μέσω του οποίου έρχεται το σκάνδαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να κάνω πάλι μία διόρθωση.

    Δόξα τω Θεώ (έγραψε το θ με μικρό και δεν το πρόσεξα γιατί είναι πολύ μικρά τα γράμματα).

    Πρώτα ο Θεός δεν ξέρω αν προλάβω σήμερα θα αναφερθώ και σε αυτούς που σκανδαλίζουν όχι λόγω αμαρτίας αλλά λόγω Πίστεως.
    Έχει τεράστια διαφορά το ένα από το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι λέξεις «σκανδαλίζω» και «σκάνδαλον» είναι από τις πολύ συχνές στην Κ. Διαθήκη (η πρώτη συναντάται 27 φορές, ενώ η δεύτερη 15).
    Αυτό αποτελεί ίσως απόδειξη της σημασίας που έχουν οι λέξεις για τους Συγγραφείς των Ιερών Κειμένων και κατ' επέκταση για τη ζωή της Εκκλησίας.


    Πράγματι! Τι φοβερή ευθύνη να γίνεσαι αιτία να οδηγούνται στην απώλεια αυτοί που θα έπρεπε να οδηγούνται στη σωτηρία; Δεν εναντιώνεσαι στη θυσία του Χριστού;
    Δεν γίνεσαι έτσι συνεργάτης του διαβόλου;

    Πρώτα ο Θεός την Κυριακή σε κάποιο άλλο άρθρο θα αναφερθώ αναλυτικά στην διαφορά των λέξεων σκανδαλίζω» και «σκάνδαλον»

    ΑπάντησηΔιαγραφή