Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
Ο διχασμός των βρεφών σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, κατά την διάρκεια της πανδημίας, και ο διχασμός τους σε θιασώτες και πολέμιους της αποχής κατά την διάρκεια των εκλογών, είναι το πιο πρόσφατο και χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας αντιμετάθεσης ρόλων.
Οι πάλαι ποτέ καταπιεζόμενοι ανεμβολίαστοι επί πανδημίας, θύματα της εις βάρος τους ολοκληρωτικής προπαγάνδας εκ μέρους των εμβολιασμένων, μετατράπηκαν αίφνης σε καταπιεστές των θιασωτών της αποχής, μη αναγνωρίζοντας σε αυτούς το δικαίωμα της διαφορετικής γνώμης.
Το επιχείρημά τους είναι παραπλήσιο με εκείνο που προβλήθηκε από τους εμβολιολάτρες ενάντια στους εμβολιομάχους:
Όταν κάθε πολίτης πρέπει να χτίσει ανοσία κατά του ιού χάριν του συλλογικού αγαθού της δημόσιας υγείας («κάθε εμβόλιο μετράει»), οφείλει να πάει να εμβολιασθεί, χωρίς να ενδιαφέρει τι φοβίες μπορεί να έχει ή τι κινδύνους μπορεί να διατρέχει ατομικά από τον εμβολιασμό του.
Αντιστοίχως, όταν κάθε πολίτης πρέπει να χτίσει ανοσία κατά της δικτατορίας, οφείλει να πάει να ψηφίσει χάριν του δημοκρατικού πολιτεύματος («κάθε ψήφος μετράει»), χωρίς να ενδιαφέρει ποιον μεγάλο κίνδυνο μπορεί κάποιοι πολίτες να διαβλέπουν ότι απορρέει από αυτήν καθεαυτήν την συμμετοχή τους στις εκλογές.
Το λοξοδρομημένο πρόβατο, όμως, αρνούμενο να στρατολογηθεί στο κοινό πολεμικό μέτωπο ενάντια στον «εξωτερικό-αόρατο εχθρό», θα ταυτοποιηθεί ως «εσωτερικός εχθρός» της αγέλης.
Η συνέχεια είναι γνωστή: Όποιοι δεν υπάκουσαν στα μέτρα, βίωσαν τον κοινωνικό αποκλεισμό και τον κατατρεγμό τους.
Όσοι τολμήσαμε να μιλήσουμε για συνειδητή αποχή στιγματισθήκαμε ως αναρχικοί. Μελετώντας τις παραπάνω αφίσες, όμως, βλέπουμε προς μεγάλη μας έκπληξη ότι πράγματι οι περί αποχής θέσεις των… “αδέσμευτων καθηγητάδων“ (έτσι μας αποκάλεσαν κάποιοι… δημοκράτες) ταυτίζονται με εκείνες των αναρχικών! Αντιγράφουν οι αναρχικοί τους “καθηγητάδες” ή οι “καθηγητάδες” τους αναρχικούς; Ή μήπως οι δύο αυτές ομάδες σκέφτονται παράλληλα, άρα η αμοιβαία επαλήθευσή τους είναι ακλόνητη; Όσοι, όπως ο γράφων, έχουν την πεποίθηση ότι, μετά τις 17 Μαρτίου 2020, βιώνουμε το κρεσέντο του “έξυπνου ολοκληρωτισμού”, θα ήταν πολύ χρήσιμο, έστω τώρα, να κάνουν μια βόλτα στους δρόμους των μεγάλων πόλεων, ιδίως της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, και να διαβάσουν με προσοχή τα (ως επί το πλείστον ευθύβολα, αν και ενίοτε αναμεμιγμένα με επικίνδυνες μπανανόφλουδες) μηνύματα που περιέχονται στις αφίσες των αναρχικών ομάδων. Νομίζω ότι όσοι κάνουν αυτή την βόλτα θα υποστούν μια κρίση ταυτότητας, αφού θα αρχίσουν να νιώθουν και οι ίδιοι αναρχικοί!
Με τον όρο αυτόν αποδίδεται η «συμπεριφορά εκείνου του ατόμου που αρνείται για λόγους συνείδησης την εκπλήρωση ενός συνταγματικού καθήκοντος ή μιας κοινής νομοθετικής υποχρέωσης» (Ανθόπουλος, Το συνταγματικό δικαίωμα στην ελευθερία της συνείδησης, εκδ. Σάκκουλα, Θεσσαλονίκη 1992, σελ. 55).
Εύλογο ερώτημα: Δεν είναι, λοιπόν, ένας καταγέλαστος φαρισαϊσμός να ζούμε σε μια εποχή όπου υποτίθεται ότι είναι κοινός τόπος η αναγνώριση του δικαιώματος των μειοψηφιών στην διαφορετικότητα, αλλά όταν πρόκειται για μειοψηφίες που κρίνονται επικίνδυνες από κάποιες κεφαλές της συμπαγούς πλειοψηφίας να στερούνται άνευ ετέρου το αναφαίρετο δικαίωμά τους να αποκλίνουν από το κοπάδι;
Κάθε κόμμα είναι «απόλυτα και με κάθε τρόπο ένα κακό» (Βέιλ, «Για την κατάργηση των κομμάτων», μτφ.: Σ. Γουνελάς, εκδ. Αρμός, Αθήνα 2011, σελ. 33), το οποίο έχει ως «πρώτο σκοπό» να «ενδυναμώνεται το ίδιο» (Βέιλ, ό.π., σελ. 26) και όχι εκείνος που το ψηφίζει.
Απευθυνόμενος στον ανθρωπάκο-ψηφοφόρο, ο Βίλχελμ Ράιχ (μτφ.: Λ. Καρατζάς, εκδ. Γνώση, Αθήνα 2012, σελ. 14) γράφει επικριτικά:
«Επιτρέπεις στους ισχυρούς να εξουσιάζουν “για το καλό του ανθρωπάκου”. Εσύ ο ίδιος όμως μένεις σιωπηλός. Δίνεις στους ισχυρούς ή σε ανίσχυρους, αλλά υστερόβουλους ανθρώπους, το δικαίωμα να σε εκπροσωπούν, για να ανακαλύψεις κατόπιν εορτής ότι σε έχουν πιάσει κορόιδο.
Σε καταλαβαίνω. Γιατί σ’ έχω δει χιλιάδες φορές γυμνό, σωματικά και ψυχικά, χωρίς τη μάσκα, χωρίς την κομματική ταυτότητα ή το ψηφοδέλτιο, χωρίς τη λαϊκότητά σου. Γυμνό σαν νεογέννητο μωρό, γυμνό σαν ένα στρατάρχη με τα εσώρουχα».
Μάλιστα, όπως έχει κατακριθεί ο μηχανισμός των κομμάτων ως διαβολικός (η Βέιλ, ό.π., σελ. 37, σημείωνε ότι, «εάν εμπιστευόμασταν στο διάβολο την οργάνωση της δημόσιας ζωής, δεν θα μπορούσε να φανταστεί τίποτα πιο ευρηματικό» από αυτόν), έτσι έχει συνδεθεί και το εμβόλιο με την δράση του διαβόλου.
Επί παραδείγματι, ο Mark Elias Johnes στο προ δεκατεσσάρων ετών εκδοθέν βιβλίο του «O Νικ Μάρβελ και ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς» (μτφ.: Ι. Μηλιώνης, Σειρά: Το “παιδικό” μυθιστόρημα, Πάτρα 2009, σελ. 116
«Ο Άγγελος Βερβελίδης […] [ή]ξερε από προσωπική πείρα, όταν αυτός κι η οικογένειά του αρνήθηκαν να δεχθούν το “εμβόλιο”, πόσο δύσκολο ώς αδύνατον ήταν να απαλλαγεί κάποιος –που είχε δεχθεί το “χάραγμα”, όπως το έλεγαν στους δικούς τους κύκλους–, από το βιοεμφύτευμα που κουβαλούσαν στο σώμα τους όλοι οι οπαδοί του Μετρέγια και που έδινε σήμα για την ακριβή θέση του ξενιστή του».
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το αμέσως παραπάνω βιβλίο του Mark Elias Johnes περιέχει και άλλα σοκαριστικά στοιχεία, τα οποία ξεγυμνώνουν τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων εναντίον της ανθρωπότητας. 14 (!) χρόνια μετά την συγγραφή του, επαληθεύεται σε πλήθος σημείων του με ανατριχιαστικό τρόπο. Αλλά, αντί ο κόσμος να διαβάζει τις μεγάλες αλήθειες που είναι γραμμένες σε τέτοια βιβλία για να αφυπνισθεί, προτιμά να… σαλιώνει φακελάκια, περιμένοντας από τα κομματόσκυλα-λυκόπουλα να του προσφέρουν σωτηρία, ενώ αυτά πρόκειται να μας παραδώσουν στο στόμα του μεγάλου λύκου, που αναμένεται να στεφθεί ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ.
«Αν έχουμε φτάσει σε μια κατάσταση απόλυτης αποπολιτικοποίησης σαν κι αυτή στην οποία βρισκόμαστε σήμερα, αυτό οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι η ίδια η πιθανότητα της στάσεως τις τελευταίες δεκαετίες, προοδευτικά και ολοκληρωτικά, αποκλείστηκε από την πολιτική σκέψη, ακόμη και μέσω της δόλιας ταύτισής της με την τρομοκρατία. Μια κοινωνία στην οποία η πιθανότητα του εμφυλίου πολέμου, δηλαδή της έκφρασης της μορφής διαφωνίας, αποκλείεται, είναι μια κοινωνία που δεν μπορεί παρά να διολισθαίνει στον ολοκληρωτισμό. Αποκαλούμε ολοκληρωτική μια σκέψη που δεν διαβλέπει την πιθανότητα να αντιπαρατεθεί με μια ακραία μορφή διαφωνίας, μια σκέψη, δηλαδή, που δέχεται μόνο την πιθανότητα συναίνεσης. Και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ακριβώς μέσω της συγκρότησης της συναίνεσης σαν μοναδικό κριτήριο της πολιτικής, οι δημοκρατίες, όπως διδάσκει η ιστορία, πέφτουν στον ολοκληρωτισμό».
Τόσο κατά την διάρκεια της υγειονομικής δικτατορίας όσο και την ημέρα των εκλογών, εκείνο που αποζητά το καθεστώς είναι η όσο το δυνατόν ευρύτερη συναίνεση των πολιτών στην διαχείριση της πανδημίας και, αντιστοίχως, στην διεξαγωγή των εκλογών.
Η συναίνεση προσφέρει στο ολοκληρωτικό καθεστώς το απαραίτητο νομιμοποιητικό πέπλο που θα του επιτρέψει να συνεχίσει ακάθεκτο το έργο του.
Πέρα από το γεγονός ότι και αυτή η θεωρία έχει τις εξαιρέσεις της, οι οποίες επιβεβαιώνουν τον κανόνα, εν προκειμένω πρέπει να εφαρμοσθεί ως εξής:
Όπως στο πλαίσιο της «επιχείρησης ελευθερία» το καθεστώς ήθελε αναμφισβήτητα να αποσπάσει, είτε ύπουλα είτε βίαια, την συναίνεση των πολιτών, ώστε να προσέλθουν μαζικά στα εμβολιαστικά κέντρα, έτσι και κατά την ημέρα των εκλογών το καθεστώς ήθελε, όχι βεβαίως βίαια, αλλά μέσω της διαφημιστικής και συνθηματολογικής πλύσης εγκεφάλου, αλλά και κάθε άλλου μηχανισμού υποβολής, να αποσπάσει την συναίνεση των πολιτών, ώστε να προσέλθουν μαζικά στα εκλογικά κέντρα.
Σε ό,τι αφορά την προσέλευση στα εμβολιαστικά κέντρα:
Εφόσον (τάχα) η ανοσία κατά του κορωνοϊού μπορούσε να χτισθεί μόνο με την σωρευτική προσφορά του μπράτσου των πολιτών και άρα καθένας μας έπρεπε να καθίσει στην εμβολιαστική καρέκλα, ερμηνεύοντας ανάποδα την λογική αυτή, καταλαβαίνουμε ότι:
ΚΑΝΕΝΑΣ πολίτης ΔΕΝ έπρεπε να καθίσει στην εμβολιαστική καρέκλα!
Σε ό,τι αφορά την προσέλευση στα εκλογικά κέντρα:
Εφόσον (τάχα) η ανοσία κατά του ολοκληρωτισμού και, συνακολούθως, η επικύρωση της δημοκρατίας μπορεί να χτισθεί μόνο με την σωρευτική ρίψη του ψηφοδελτίου εντός της κάλπης και άρα καθένας μας πρέπει να μπει στο παραβάν για να σαλιώσει το φακελάκι, το οποίο μετά θα ρίξει στην σχισμή της κάλπης, ερμηνεύοντας ανάποδα την λογική αυτή, καταλαβαίνουμε ότι:
ΚΑΝΕΝΑΣ πολίτης ΔΕΝ έπρεπε να πάει και να απλώσει το χέρι του πάνω από την κάλπη για να ρίξει το σφραγισμένο φακελάκι!
Η πράξη αυτή, πάντα υπό το πρίσμα του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου, ισοδυναμεί με επικύρωση της «έξυπνης δικτατορίας» και όχι της δημοκρατίας.
Μετά την παραπάνω ανάλυση, φράσεις όπως «κάθε εμβόλιο μετράει» και, αντιστοίχως, «κάθε ψήφος μετράει» –μετά τις εκλογές της 21ης Μαΐου, οι φωστήρες επικοινωνιολόγοι της Νέας Δικτατορίας, απευθυνόμενοι και πάλι στα πολιτικά βρέφη, σκαρφίστηκαν το ακόλουθο σλόγκαν: «Ξεκινάμε με μια άδεια κάλπη / κάθε ψήφος μετράει»– μεταφράζονται στα εξής, αρνητικώς διατυπωμένα, στερεότυπα μοτίβα συμπεριφοράς (repetitive patterns)
«κανένα εμβόλιο δεν πρέπει να πάει χαμένο» και, αντιστοίχως, «καμία ψήφος δεν πρέπει να πάει χαμένη». Κατ’ επέκτασιν: «καμία ανοχή στην αποχή» (πρβλ. το σύνθημα «τέλος αποχής»).
Αν δεν έχετε ακόμη πεισθεί ότι ζούμε εδώ και καιρό σε μια ολοκληρωτικού τύπου κοινωνία, η οποία προετοιμάζει το έδαφος για την επίσημη εμφάνιση του παγκόσμιου δικτάτορα, ρίξτε μια ματιά και σε άλλα συνθήματα, μέσω των οποίων το δαιμονικό σύστημα σας καλεί να κάνετε ό,τι και η συμπαγής πλειοψηφία.
Χαρακτηριστική περίπτωση το σλόγκαν της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού:
«κάθε σταγόνα μετράει!»
Επειδή, όμως, η σταγόνα μπορεί να μην είναι μόνο του νερού αλλά του αίματος, το σλόγκαν αυτό έχει αξιοποιηθεί και για το προσκλητήριο αιμοδοσίας!
«Ο σκύλος του Παβλόφ, τα δείγματα ανθρώπου που έχουν περισταλεί στις πιο στοιχειώδεις αντιδράσεις, η δέσμη αντιδράσεων που μπορεί πάντα να εξαλειφθεί και ν’ αντικατασταθεί από άλλες δέσμες αντιδράσεων που συμπεριφέρονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, είναι ο πρότυπος «πολίτης» ενός ολοκληρωτικού κράτους· και ένας τέτοιος πολίτης μπορεί να παραχθεί μόνον ατελώς έξω από τα στρατόπεδα».
ΔΩΣΤΕ 10% ΣΤΗΝ ΝΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ!
ΑΓΑΠΗΤΕ Κε ΒΑΘΙΩΤΗ Η ΑΠΟΧΗ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΙΣΩΣ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙΚΗ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ 70%.ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΑΔΥΝΑΤΟ.ΣΥΝΕΠΩΣ Η ΛΥΣΗ ΘΑ ΔΩΘΕΙ ΑΠΟ ΑΝΩΘΕΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφή