Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Σύντροφος, ὄχι σύζυγος! Kαίριος και διακριτικός ΧΩΡΙΣ "παραχωρήσεις" για τον γκόμενο της Προέδρου της Δημοκρατίας ο Αρχιμανδρίτης Δανιήλ Αεράκης


Ὅποιος κατέχει ὑψηλή θέσι, ἔχει περισσότερες ὑποχρεώσεις. Καί ὅποιος βρίσκεται στήν ἀνώτερη θέσι, αὐτός (ἤ αὐτή) ὀφείλει νά εἶναι ὑπόδειγμα. Ἡ ζωή του (ἤ της) ἤ διδάσκει ἤ σκανδαλίζει. Ἤ στηρίζει ἤ γκρεμίζει. 

Δέν μπορεῖ π.χ. κάποιος νά μιλάη καί νά ύπερθεματίζη ὑπέρ τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας, καί ὁ ἴδιος νά ζῆ παράνομα.

Τα αποτελέσματα της χρήσης κάνναβης


Σχιζοφρένεια και όχι μόνο…

Εντύπωση προκάλεσε πρόσφατη απόφαση της Γερμανικής βουλής να αποποινικοποιήσει τη κατοχή κάνναβης για προσωπική χρήση ως 25γρ και τη καλλιέργεια έως 3 δενδρυλλίων κατ΄οίκον.(1) Αυτό το καθεστώς ισχύει και σε άλλες χώρες.(2) Στην Ελλάδα δεν επιτρέπεται η χρήση της κάνναβης για ψυχαγωγικούς λόγους, έχει γίνει όμως νόμιμη για ιατρικούς λόγους από το 2017,(3)προκειμένου να «αντιμετωπιστούν» τα συμπτώματα σε μία σειρά ασθενειών.

Η ιατρική χρήση αποτελεί μια επίσημη πόρτα εισόδου της κάνναβης στη ζωή μας, παρά το ότι η «θεραπευτική κάνναβη», CBC, δεν θεραπεύει καμία ασθένεια στην πράξη. Ίσως επιδρά πάνω σε κάποια χρόνια νευρολογικά ζητήματα δημιουργώντας μία χαλαρωτική κατάσταση. Και ποια αρρώστια όμως δεν «περνά» με ένα ναρκωτικό;

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ μελέτη τοῦ ἑαυτοῦ μας



Στὸν στρατό, στὶς Διαβιβάσεις, εἴχαμε δίκτυο παρακολουθήσεως καὶ πίνακα ἀναγνωρίσεως. Παρακολουθούσαμε καὶ καταλαβαίναμε ποιός σταθμὸς ἦταν ξένος καὶ ποιός δικός μας, γιατὶ μερικὲς φορὲς ἔμπαιναν ἐνδιάμεσα καὶ ξένοι σταθμοί. Ἔτσι καὶ ὁ ἄνθρωπος πρέπει νὰ παρακολουθῆ τοὺς λογισμούς του καὶ τὶς ἐνέργειές του, γιὰ νὰ βλέπη ἂν συμφωνοῦν μὲ τὶς ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου, νὰ πιάνη τὰ σφάλματά του καὶ νὰ ἀγωνίζεται νὰ τὰ διορθώνη. Γιατί, ἂν ἀφήνη ἕνα σφάλμα του νὰ περνᾶ ἀπαρατήρητο ἤ, ὅταν τοῦ λέη ὁ ἄλλος κάποιο ἐλάττωμά του, δὲν κάθεται νὰ τὸ σκεφθῆ, δὲν μπορεῖ νὰ προκόψη πνευματικά.

Ἡ μελέτη τοῦ ἑαυτοῦ μας εἶναι ἡ πιὸ ὠφέλιμη ἀπὸ ὅλες τὶς μελέτες. Μπορεῖ κανεὶς νὰ μελετάη πολλὰ βιβλία, ἀλλά, ἂν δὲν παρακολουθῆ τὸν ἑαυτό του, ὅλα ὅσα διαβάζει πᾶνε χαμένα. Ἐνῶ, ἂν παρακολουθῆ τὸν ἑαυτό του, καὶ λίγο νὰ μελετάη, πολὺ ὠφελεῖται. Τότε ἡ συμπεριφορά του γίνεται λεπτὴ σὲ ὅλες τὶς ἐκδηλώσεις, ἀλλιῶς κάνει χονδρὰ σφάλματα καὶ δὲν τὸ καταλαβαίνει. Παρατηρῶ ἐκεῖ στὸ Καλύβι: Μὲ βλέπουν νὰ κουβαλῶ τὰ κούτσουρα
[1] πέρα ἀπὸ τὴν ἄλλη ἄκρη, γιὰ νὰ καθήσουν, καί, ὅταν σηκώνωνται νὰ φύγουν, δὲν σκέφτονται ποιός θὰ τὰ πάη στὴν θέση τους. Ἢ βλέπουν ὅτι φέρνω ἕνα κούτσουρο καὶ δὲν ἔχει ἄλλα, γιὰ νὰ καθήσουν, καὶ περιμένουν νὰ τοὺς τὰ κουβαλήσω ἐγώ. Ἂν σκέφτονταν λίγο, θὰ ἔλεγαν: «καλά, εἴμαστε πέντε-ἕξι ἄνθρωποι· θὰ κουβαλήση μόνος του τόσα κούτσουρα ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριά;», καὶ τὰκ-τὰκ θὰ πήγαιναν νὰ τὰ φέρουν.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΜΑΪΟΥ 2023


Ὁ Ἅγιος Πατρίκιος ὁ Ἱερομάρτυρας καὶ οἱ σὺν αὐτῷ Ἀκάκιος, Μένανδρος καὶ Πολύαινος οἱ Μάρτυρες



Eις τον Πατρίκιον.
Ἐφεῦρε Πατρίκιος ἐκτμηθεὶς κλέος,
Ὑπὲρ κλέος πᾶν γηΐνων πατρικίων.

Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: Τις ελιές με το λιγότερο δάκο

Σχόλιο Πᾶνος: Ἡ δημοσίευση αὐτοῦ τοῦ ἄρθρου δὲν ἔχει ἀπολύτως κανέναν σκοπὸ ἀπὸ τὸ ἱστολόγιό μας νὰ παροτρύνη κάποιον/α στὸ νὰ ψηφίσῃ ἤ ὄχι.

Γιὰ τὸν σκοπὸ τῆς ἀναρτήσεως αὐτῆς, διαβᾶστε παρακαλῶ ἐδῶ: Ψηφίζουμε ἤ ἀπέχουμε;

______________________________

Γράφει ὁ Ἀριστείδης Δασκαλάκης

«φωνή μιαρά, γέγονας κακῶς, ἀγοραῖος εἶ· ἔχεις ἅπαντα πρός πολιτείανδεῖ

(Βρώμικη φωνή, κακή ανατροφή, είσαι χυδαίος, τα έχεις όλα όσα χρειάζονται για να ασχοληθείς με την πολιτική - Αριστοφάνης)

 

Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμεν εις ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης.

Ισχύει μέχρι τούδε.

Πλησιάζουμε στην Ιερή στιγμή της Δημοκρατίας , τη στιγμή εκείνη που ο καθένας, πλούσιος ή φτωχός, νέος ή ηλικιωμένος,  μορφωμένος ή αγράμματος,  υποτασσόμενοι  αλλήλοις στην βαριά ευθύνη της δημοκρατίας, καλούνται να κάνουν το χρέος τους προς την Πατρίδα.

Η «περιβαλλοντική» αστυνομία σε περιοχές της Γαλλίας θα εισέρχεται στα σπίτια για να ελέγχει τυχόν σπατάλη του νερού!


Δεν είναι δυστοπία είναι η πραγματικότητα, εις το όνομα της κλιματικής αλλαγής, για την οποία θα γίνουν εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας!
 
H περιβαλλοντική αστυνομία στα Ανατολικά Πυρηναία, μπορεί να εισέρχεται στα σπίτια των ιδιωτών για να ελέγχει αν γίνεται σπατάλη στην κατανάλωση νερού.
 
Επίσης θα “παρακολουθεί” και θα “παρατηρεί” ώστε να διαπιστώνεται αν οι περιορισμοί στην κατανάλωση νερού τηρούνται ή όχι. Τα πρόστιμα κυμαίνονται από 1,500 ευρώ έως 7,500 ευρώ.

Ὁ π. Στυλιανὸς Καρπαθίου στὸν Focus FM

 

Ὁ π. Στυλιανὸς ἀπαντᾶ σὲ διάφορα ἐρωτήματα γιὰ τὴν ἐπικαιρότητα ποὺ τοῦ θέτει ὁ Στέφανος Δαμιανίδης.


Ο ΟΗΕ που αδιαφορούσε για την καταπάτηση των δικαιωμάτων των ανεμβολίαστων ξαφνικά προειδοποιεί για την αλλαγή θερμοκρασίας στον πλανήτη! Αρχίζει η καινούργια παραμύθα


Η περίοδος 2023-2027 θα είναι σχεδόν σίγουρα η πιο ζεστή που έχει καταγραφεί ποτέ στον πλανήτη, εξαιτίας της συνδυασμένης επίδρασης των αερίων, που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, και του μετεωρολογικού φαινομένου Ελ Νίνιο, που ανεβάζουν τη θερμοκρασία, προειδοποίησε σήμερα ο ΟΗΕ.

Επιπλέον οι παγκόσμιες θερμοκρασίες αναμένεται να ξεπεράσουν σύντομα τον πιο φιλοδοξο στόχο των συμφωνιών του Παρισιού για το κλίμα, προειδοποιεί ο Παγκόσμιος Μετεωρολογικός Οργανισμός (ΠΜΟ, WMO).

«Υπάρχει πιθανότητα 98% τουλάχιστον ένα από τα πέντε επόμενα χρόνια και αυτή περίοδος των πέντε ετών στο σύνολό της να είναι τα πιο ζεστά που έχουν καταγραφεί ποτέ», υπογράμμισε ο ΠΜΟ.

Φώτης Κόντογλου: Οι λίγοι καθυστερημένοι, που μας λένε τρελλούς


…Πού να βρει κανένας καταφύγιο;
 
Εκείνους τους λίγους που δεν είναι ενθουσιασμένοι από «τα θαύματα της εποχής μας», οι άλλοι, αυτή η μερμηγκιά που έκανε αυτόν τον παράδεισο και που τον χαίρεται, τους λέγει τρελλούς, όπως θα λέγανε παλαβούς κάποιους ανθρώπους με σωστά μυαλά οι άρρωστοι του φρενοκομείου, βλέποντάς τους ανάμεσά τους.
 
Δόξα στον Θεό, που υπάρχει ακόμα κάποιο καταφύγιο για μας που δεν είμαστε σε θέση να νοιώσουμε «το μεγαλείο της εποχής μας». Δόξα στον Θεό που υπάρχουν ακόμα βουνά, χωράφια και κάποιοι τόποι που δεν τους εξήρανε αυτή η φυλλοξήρα που λέγεται πολιτισμός.

Νεκτάριος Δαπέργολας: Περί (ἐκλογικῆς) ὑστερίας λόγος

Σχόλιο Πᾶνος: Ἡ δημοσίευση αὐτοῦ τοῦ ἄρθρου δὲν ἔχει ἀπολύτως κανέναν σκοπὸ ἀπὸ τὸ ἱστολόγιό μας νὰ παροτρύνη κάποιον/α στὸ νὰ ψηφίσῃ ἤ ὄχι.

Γιὰ τὸν σκοπὸ τῆς ἀναρτήσεως αὐτῆς, διαβᾶστε παρακαλῶ ἐδῶ: Ψηφίζουμε ἤ ἀπέχουμε;

 ________________________________

Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας, Διδάκτωρ Ἱστορίας

Καθώς πλησιάζει ἡ 21η Μαΐου καί ἡ πλειοδοσία σέ πατριδεμπορία ἀλλά καί χριστοκαπηλεία κλιμακώνεται ἀπρόσμενα, ἐνῶ μαζί δυστυχῶς κλιμακώνεται καί ὁ φανατισμός κάποιων, πού ἀνακάλυψαν ἄφνω κάτι ἀνυπόστατες θεωρίες περί τῆς σημασίας τῶν ἐκλογῶν (ὡς δῆθεν παράγοντα πιθανῆς ἀνατροπῆς τοῦ γύρω μας ζόφου) καί ξεσποῦν μέ μένος ἐνάντια σέ ὅσους τολμοῦν νά τήν ἀμφισβητοῦν, ἄς ξεκαθαρίσουμε καί πάλι μερικά πράγματα.

Τά περισσότερα βεβαίως τά ξεκαθάρισα ἤδη μέ πλειάδα κειμένων μου κατά τήν τελευταία ἑξαετία, μέ ἀποκορύφωμα τό πρόσφατο ἄρθρο μέ τίτλο «Λίγες (προεκλογικές) σκέψεις γιά μιά ματωμένη πατρίδα»1. Ἐπειδή ὅμως κάποιοι ἐπιμένουν καί μάλιστα μέ τρόπους ἐξαιρετικά ἄκομψους, ἐπανέρχομαι στό θέμα (ἐλπίζω γιά τελευταία φορά, γιατί τό θεωρῶ ἥσσονος σημασίας καί φρονῶ ὅτι ἔχουμε σημαντικότερα πράγματα νά ἀσχοληθοῦμε).

Άγιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος: Πώς να αντιδρούμε στις αμφιβολίες για την πίστη μας


Αμφιβολίες γύρω από το Θεό και την πίστη έχουν κάποτε-κάποτε σχεδόν όλοι.

Μπορούν, ωστόσο, να τις διώξουν εύκολα με σκέψεις αντιρρητικές, που επιβεβαιώνουν την αλήθεια της θείας αποκαλύψεως για τον κόσμο και τον άνθρωπο:

Η τάξη και αρμονία του σύμπαντος, το Θαύμα της ζωής, όλα τα άλλα υπερφυσικά και εξαίσια θαύματα του Κυρίου και των αγίων Του, πάνω απ’ όλα όμως η μαρτυρία της συνειδήσεως των καλοπροαίρετων και αγνών ψυχών.

Τα έργα του Θεού, που μαρτυρούν για την ύπαρξη και την πρόνοιά Του, έχουν πολλές πλευρές. Μία πλευρά είναι κατάφωτη και γι’ αυτό καταφανής. Μία άλλη είναι απλά φωτεινή και διακριτή. Άλλη είναι αμυδρόφωτη και δυσδιάκριτη.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 18 ΜΑΪΟΥ 2023

Οἱ Ἅγιοι Πέτρος, Διονύσιος, Ἀνδρέας, Παῦλος, Χριστίνα, Ἡράκλειος, Παυλίνος καὶ Βενέδιμος οἱ Μάρτυρες


επτοὶ Ἀθληταί, ὑπὲρ σεπτῆς Τριάδος,
Ὑπὲρ τὸ ζῆν εἵλοντο θανεῖν ἐμφρόνως.

Ὀγδοάς, Ἀθλοφόρων ἐκ γαίης εἰς πόλιν ἤρθη.

Eις τον Πέτρον.
Bληθείς ο Πέτρος των τροχαντήρων μέσον,
Ζωής παρήκε τους τροχούς της αστάτου.

Eις τον Παύλον, Διονύσιον, και Aνδρέαν.
Tρεις συντρίβουσι πίστεως στερρούς λίθους,
Παύλον Διονύσιον Aνδρέαν λίθοις.

Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Όσιος Ιερώνυμος της Αιγίνης: Κλαίω, όταν σκέπτομαι την στοργή του Θεού…


Θέλει μεγάλη προσοχή η πνευματική ζωή. Είναι πολύ γλυκιά, αλλά διά να αισθανθεί κανείς την γλύκα της, πρέπει ν’ αγωνισθεί πολύ. Διά να σωθεί ο άνθρωπος, πρέπει να λουστεί ή στο αίμα του ή στα δάκρυά του. Οι άγιοι μάρτυρες λούσθηκαν στο αίμα τους, εμείς ας χύσουμε τουλάχιστον λίγα δάκρυα.

Εάν δεν έλθουν δάκρυα στην προσευχή, η προσευχή δεν εισακούεται.
-Να μην σηκωθείς από την προσευχή, εάν δεν χύσεις έστω και έναν κόμπο δάκρυ!

ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στήν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 55ο)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄» ΕΔΩ

Η ΕΣΤΙΑ

Στην Γεννησι του Σωτηρος

ΑΥΤΟΣ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ!

Ἀπό τή στιγμή πού γύρω ἀπό τό Νεογέννητο παιδί τῆς Βηθλεέμ οἱ ἄγγελοι ἔψαλλαν τό ὁλόγλυκο τραγούδι, «Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ, καί ἐπί γῆς εἰρήνῃ, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκίᾳ», ἀπό τήν στιγμήν ἐκείνην ἄρχισε νά σπείρεται εἰς τήν γῆν ὁ σπόρος τοῦ χριστιανισμοῦ. Ἀλήθεια, Δικαιοσύνη, Ἐλευθερία, Συναδέλφωσις, Ἀγάπη, Εἰρήνη, Χαρά, Εὐτυχία, ἰδού τί περιέχει ἡ διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ. Ἄνθρωποι! Πάρετε ἀπό τόν σπόρον αὐτόν καί σπείρετε τόν παντοῦ, ἡ Γῆ θά γίνει Κῆπος Ἐδέμ.

Ανήσυχος ο δημιουργός του ChatGPT ενώπιον του Κογκρέσου: «Αν κάτι στραβώσει με την Τεχνητή Νοημοσύνη την έχουμε βάψει»!


«Μπορεί να προκαλέσει σοβαρές βλάβες στην Ανθρωπότητα»
 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του OpenAI, Sam Altman, της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από την δημιουργία του ChatGPT, μίλησε ενώπιον του Κογκρέσου για τους κινδύνους της τεχνητής νοημοσύνης, δεδομένου ότι το ChatGPT, χρησιμοποιείται πλέον παντού και παραδέχτηκε πως η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να προκαλέσει σοβαρές βλάβες στην Ανθρωπότητα.

Οι βουλευτές επέκριναν τον διευθύνοντα σύμβουλο, τονίζοντας ότι το ChatGPT και άλλα μοντέλα θα μπορούσαν να αναδιαμορφώσουν την «ανθρώπινη ιστορία» προς το καλύτερο ή το χειρότερο, παρομοιάζοντάς την με το τυπογραφείο και την ατομική βόμβα.

Ο Άλτμαν, ο οποίος φαινόταν φαινόταν ανήσυχος παραδέχτηκε  ότι οι «χειρότεροι φόβοι» του είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να προκαλέσει «σημαντική βλάβη στον κόσμο» χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του.

Ἑπτά ὠφέλιμες καί παρήγορες σκέψεις

 

Ἐπιλογή καί διασκευή ψυχωφελῶν κειμένων ἀπό τό βιβλίο «ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΣΩΤΗΡΙΑ»
τοῦ μοναχοῦ Ἀγαπίου Λάνδου τοῦ Κρητός
 
Στόν καιρό τῶν θλίψεων θά ὠφεληθεῖς πολύ, ἄν φέρνεις συχνά στό νοῦ σου τίς ἀκόλουθες σκέψεις, μελετώντας καί ἀναλύοντάς τες σέ βάθος καί πλάτος μέ τόν δικό σου τρόπο καί λογισμό.
 
1.    Τί ἤσουν πρίν γεννηθεῖς, πρίν κἄν συλληφθεῖς στή μήτρα τῆς μητέρας σου; Δέν εἶχες μήτε σῶμα, μήτε ψυχή, μήτε αἴσθηση καμμιά. ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ! Καί τό τίποτα, τό μηδέν, εἶναι λιγότερο κι ἀπό ἕναν κόκκο σκόνης. Γιατί αὐτά ἔχουν ὕπαρξη, ἐσύ ὅμως πρίν ἀπό τή σύλληψή σου δέν εἶχες.
 
2.    Στοχάσου τήν εὐσπλαχνία τοῦ πανάγαθου Θεοῦ, πού ἀπό τό τίποτα σέ δημιούργησε «κάτ εἰκόνα» Του, δίνοντάς σου ὄχι μόνο τό ὑπερθαύμαστο ἀνθρώπινο σῶμα, αὐτό τό θαῦμα τῶν θαυμάτων, μέ τήν ποικιλία τῶν ὀργάνων καί τῶν λειτουργιῶν καί τῶν αἰσθήσεων, ἀλλά καί τή μοναδική θεοειδή ψυχή, μέ τόν λογικό νοῦ, τή θέληση, τή μνήμη καί τίς ἄλλες δυνάμεις.

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Απέχω, άρα υπάρχω!


 Η αποχή από τις εκλογές ως αναγκαία (αλλά μη επαρκής) συνθήκη για την καταπολέμηση της «έξυπνης δικτατορίας»
 

Σχόλιο Πᾶνος: Ἡ δημοσίευση αὐτοῦ τοῦ ἄρθρου δὲν ἔχει ἀπολύτως κανέναν σκοπὸ ἀπὸ τὸ ἱστολόγιό μας νὰ παροτρύνη κάποιον/α στὸ νὰ ψηφίσῃ ἤ ὄχι.

Γιὰ τὸν σκοπὸ τῆς ἀναρτήσεως αὐτῆς, διαβᾶστε παρακαλῶ ἐδῶ: Ψηφίζουμε ἤ ἀπέχουμε;

 _________________________
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης
 
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Ι. Εισαγωγή
ΙΙ. Τρεις τρόποι αντιμετώπισης ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος
Α. Προεξόφληση της ήττας
Β. Αυτοπεριθωριοποίηση
Γ. Δυναμική αντιπαράθεση
ΙΙΙ. Καμία συνεργασία με τους «έξυπνους δικτάτορες»

Ο Ν.ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ ΣΤΟΝ FOCUS FM ΠΕΡΙ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΩΝ» ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ


Ο Νεκτάριος Δαπέργολας στήν χτεσινή (16/5) ἐκπομπή τοῦ Στέφανου Δαμιανίδη στόν Focus FM, συζητῶντας περί «καινοτομούντων» καί «μεταρρυθμιστῶν» ἐπισκόπων, μέ ἀφορμή τήν ἀπόπειρα τοῦ μητροπολίτη Περιστερίου νά ἀπομακρύνει τούς Ἐσταυρωμένους ἀπό τίς Ἁγίες Τράπεζες τῶν ναῶν καί τά ὅσα ἄκρως ἐνδιαφέροντα (καί ἄκρως διδακτικά) ἀκολούθησαν, μέ τίς ἀντιδράσεις ἀπό πιστούς τῆς περιοχῆς. 
 
Ἀφοῦ οἱ ἐπίσκοποι παύουν νά εἶναι πιά πνευματικοί ἐπόπτες καί φύλακες (αὐτό σημαίνει ἡ λέξη), ἄς φροντίσουν οἱ ἁπλοί πιστοί νά βάλουν ἀναχώματα στόν κατήφορο. Παραθέτουμε πιό κάτω τό σύντομο ἠχητικό: 

ΦΑΝΟΥΛΑ ΑΡΓΥΡΟΥ: Το Αγγλικό Εφετείο το 2010 δικαίωσε τον Μελέτη Αποστολίδη εναντίον ΄Οραμς – Καταγγέλθηκε επέμβαση Φόρειν ΄Οφις

Γράφει η Φανούλα Αργυρού*

http://www.eleftheria.co.uk/pdf/511202394115Eleftheria_1161.pdf   σελ. 14 11.5.2023 και

ΣΗΜΕΡΙΝΗ 14.5.2023

FOR THE RECORD 

Το Αγγλικό Εφετείο το 2010 δικαίωσε τον Μελέτη Αποστολίδη εναντίον ΄Οραμς – Καταγγέλθηκε επέμβαση Φόρειν ΄Οφις

Οι κυρίες  Σέρι Μπλέαρ και  Κλένις Κίννοκ

Πρόσφατα σε ελλαδικά ΜΜΕ αναρτήθηκε ένα άρθρο της κας Κρινιώς Καλογερίδου «Η «πόρτα του φρενοκομείου» άνοιξε με διακύβευμα το Αιγαίο». Δύο από τις ιστοσελίδες (militaire.gr και iEpikaira) που είχαν αναρτήσει το άρθρο

Άγιος Πορφύριος: Η επικοινωνία μου με τον άγιο Πορφύριο


Τον γέροντα Πορφύριο – διηγείται ο π. Γεώργιος Καλαντζής, Εφημέριος Αγίου Γερασίμου Ιλισίων – τον γνώρισα στις αρχές της δεκαετίας του ’50, χωρίς να ξέρω τι γνωρίζω και από ποιον παίρνω ευχή. Τότε ήμουν μαθητής της έκτης Δημοτικού του νυχτερινού σχολείου “Παρνασσός”, στην πλατεία Κάνιγγος, και εργαζόμουν σ’ ένα Φαρμακείο. Εκεί στο Φαρμακείο, ως μικρός που ήμουν, έτρεχα στα τρέχοντα θελήματα, στις τρέχουσες απλές εργασίες, ιδιαίτερα στην προμήθεια των εκτάκτων φαρμάκων, και πηγαίνοντας στις εργασίες αυτές περνούσα μπροστά από την Πολυκλινική και τον Άγιο Γεράσιμο και μπαίνοντας μέσα είχα πάρει αρκετές φορές την ευχή του ιερέως, χωρίς να ξέρω από ποιον παίρνω ευχή. Έτσι γνώρισα τον άγιο Πορφύριο, χωρίς όμως να φανταστώ και να υποψιαστώ ποιον έχω γνωρίσει και χωρίς να συζητήσω καθόλου μαζί του.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΜΑΪΟΥ 2023

Άγιοι Ανδρόνικος και Ιουνία οι Απόστολοι








Eις τον Aνδρόνικον.
Ἔθνη διδάξας Ἀνδρόνικος μυρία,
Πρὸς Χριστὸν ἦλθεν, ὃς καλεῖ πρὸς φῶς ἔθνη.

Eις την Iουνίαν.
Ἰουνία τέθνηκε μηνὶ Μαΐῳ,
Ὃς πρῶτός ἐστιν εἰσιὼν Ἰουνίου.

Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ θάν' Ἰουνίη Ἀνδρόνικός τε.

Οι άγιοι Απόστολοι Ανδρόνικος και Ιουνία συγκαταλέγονται ανάμεσα στους εβδομήκοντα Αποστόλους του Κυρίου μας, τους οποίους εορτάζουμε στις 4 Ιανουαρίου. Συνεργάσθηκαν με τον Απόστολο Παύλο, για τους οποίους γράφει στην προς Ρωμαίους επιστολή του: «Ασπάσασθε Ανδρόνικον και Ιουνίαν τους συγγενείς μου και συναιχμαλώτους μου, οίτινες είσιν επίσημοι εν τοις αποστόλοις, οι και προ εμού γεγόνασιν εν Χριστώ»(Προς Ρωμαίους, ιστ' 7). Δηλαδή, χαιρετήστε τον Ανδρόνικο και την Ιουνία, τους συμπατριώτες μου, που καταδιώχθηκαν και φυλακίσθηκαν μαζί μου και είναι διακεκριμένοι μεταξύ εκείνων που ασκούν την αποστολή του κηρύγματος, και οι όποιοι μάλιστα προσήλθαν στο Χριστό πρωτύτερα από μένα.

Τρίτη 16 Μαΐου 2023

Εἴτε ψηφίζω, εἴτε ἀπέχω...

 
«Ὅταν μοῦ πειράζουν πατρίδα καὶ θρησκεία, θὰ μιλήσω…»
Γράφει ὁ Πᾶνος
 
Ἀγαπητοὶ Πατέρες καὶ ἀναγνῶστες χαίρετε ἐν Κυρίῳ! 
 
Παρ᾿ ὅλο, ποὺ ὅπως ἀναφέρω σὲ μικρὸ ἄρθρο ποὺ ἔγραψα, ὅτι δὲν θὰ ἤθελα νὰ πάρω θέση στὸ νὰ ψηφίσουμε ἤ νὰ ἀπέχουμε στίς ἐπικείμενες ἐκλογές, διότι ἄλλη εἶναι ἡ γραμμὴ τοῦ ἱστολογίου μας καὶ ἐκτὸς αὐτοῦ, τὸ θέμα αὐτὸ θέλει πάρα πολὺ συζήτηση καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ κάτσω νὰ γράφω ἐδῶ κατεβατὰ ὁλόκληρα λόγῳ ἔλλειψης χρόνου, ἀναγκάζομαι νὰ γράψω πάλι κάτι καὶ νὰ πάρω τελικὰ θέση σὲ κάτι ποὺ ἔχει ἀρχίση καὶ παρακυκλοφορεῖ στὸ διαδίκτυο τὸ ὁποῖον δὲν ἔχει καμμία λογικὴ καὶ εἶναι φασιστικὸ καὶ συγχρόνως προσβλητικό, ἀπευθυνόμενος στὸν κάθε ἕναν ποὺ ἔχει αὐτὴ τὴν ἀντίληψη καὶ εἶναι τό: «Αὐτὸς ποὺ ἀπέχει δὲν ἔχει τὸ δικαίωμα διαμαρτυρίας...» καὶ τό «...δὲν ἔκανε τίποτα νὰ ἀνατρέψει ὅλο αὐτὸ ποὺ συμβαίνει.

Ἐννοεῖται, ἐπισημαίνοντας ξανὰ, ὅτι μέσα ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἄρθρο σκοπός μου δὲν εἶναι νὰ παροτρύνω κάποιον/α νὰ ἀπέχει ἤ ὄχι ἀπὸ τὴν ψηφοφορία, ἀλλὰ μόνο νὰ ἀποδομήσω αὐτὸ τὸ ἀπολύτως παράλογο καὶ οὐτοπικὸ κατ᾿ ἐμὲ ἐπιχείρημα, τὸ ὁποῖο ὑποτιμᾷ καὶ προσβάλλει κάθε ὑγιῶς σκεπτόμενο καὶ ἀγωνιζόμενο ἄνθρωπο ἐνάντια στὴν παγκόσμια ἀλλὰ καὶ στὴν ἐγχώρια δικτατορία ποὺ ζοῦμε καὶ στὴν προδοσία τῆς Πίστεως καὶ Πατρίδος μας.

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Ο τεχνολογικός πόλεμος ενάντια στον άνθρωπο (Βίντεο)

Μια ομιλία που διεκόπη από τις δυνάμεις της Φύσεως
 

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, Καθηγητής Ποινικού Δικαίου – Δικηγόρος Αθηνών

Το κείμενο που ακολουθεί ήταν προγραμματισμένο να εκφωνηθεί στην Θεσσαλονίκη μπροστά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου το απόγευμα του Σαββάτου της 22ας Απριλίου 2023, αλλά μετά το 4o λεπτό διεκόπη λόγω της καταιγίδας που ξέσπασε στον χώρο της εκδήλωσης που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομάδα Επαγγελματιών Υγείας. Έτσι, η Τεχνολογία υπέστη συντριπτική ήττα από την σοφότερη και πάντοτε κυρίαρχη Φύση.

Ἀπόστολος Σαραντίδης: Ἐκλογές 2023, Συμμετοχή, Ἀποχή, Ἀφωνία.


Σχόλιο Πᾶνος: Ἡ δημοσίευση αὐτοῦ τοῦ ἄρθρου δὲν ἔχει ἀπολύτως κανέναν σκοπὸ ἀπὸ τὸ ἱστολόγιό μας νὰ παροτρύνη κάποιον/α στὸ νὰ ψηφίσῃ ἤ ὄχι.

Γιὰ τὸν σκοπὸ τῆς ἀναρτήσεως αὐτῆς, διαβᾶστε παρακαλῶ ἐδῶ: Ψηφίζουμε ἤ ἀπέχουμε;

____________________________________


1.  Ἐκλογές

Ἐκλογὲς στὸν ἑλληνικὸ κοινοβουλευτισμὸ τοῦ 2023. Ἀμφιλεγόμενες ἀντικρουόμενες ἀντιπαραθέσεις κομμάτων ἀλλὰ καὶ ἀπόψεων περὶ συμμετοχῆς ἢ μὴ στὸ ἐκλογικὸ γίγνεσθαι, στημένο παιχνίδι κατ᾿ ἄλλους. Θὰ γίνη προσπάθεια μὲ δοκιμιακὴ γραφὴ σύντομα νὰ προσεγγιστῆ τὸ θέμα ὅσο πιὸ ἀποστασιοποιημένα, καὶ μὲ ὅρους πολιτικῆς κοινωνιολογίας καὶ ἱστοριογραφίας ἀπὸ τὴν ἕως τώρα ἐμπειρία καὶ γνώση.



2.  Ὁ διαχωρισμός

Κατ᾿ ἀρχὰς τὸ πολιτικὸ φαινόμενο τῆς πολιτικῆς ἀπὸ τὴν ὀργάνωση τῶν πρώτων θηρευτικῶν κοινωνιῶν πρὸ χιλιετιῶν τὸ ὁποῖο φθάνει σὲ μιὰ βραχεῖα κορύφωση στὴν Ἀθηναϊκὴ Δημοκρατία τοῦ Περικλέους, οὐδεμία σχέση ἔχει μὲ τὸν φυτευτὸ Βρετανικὸ κοινοβουλευτισμὸ ἀλλὰ καὶ τὸν φράγκικο διαχωρισμὸ τῶν parties σὲ δεξιά, κεντρῶα καὶ ἀριστερὰ σύμφωνα μὲ τὸν προσανατολισμὸ τῆς θέσεως στὰ βουλευτικὰ ἕδρανα ἀρχικά, μὲ τὸν βλακώδη διαχωρισμὸ σὲ πολιτικὲς τάξεις τῶν πολιτῶν ἀργότερα σὲ στεγανὰ πλαίσια. Ἐγκεφάλων ποὺ ἐπέτρεψαν στὴ γλῶσσα τῆς Γαλλικῆς Ἐπανάστασης νὰ εἰσχωρήσουν ἀκόμη καὶ πολιτικὲς ἔννοιες «Ξεβράκωτων», τῶν Sans-Culottes. Ἐδῶ φαίνεται καθαρὰ ὁ ἀντικατοπτρισμὸς τῶν τάξεων στὸ μετέπειτα μαρξιστικὸ Κεφάλαιο. Ἡ ἰδέα ὅμως εἶναι ἡ ἴδια ἀπὸ τὸν 18ο αἰῶνα στὴ γένεση τῶν πρώτων προεπαναστατικῶν θεοσοφιστικῶν Λεσχῶν στὰ τεκτονικὰ μεσαιωνικὰ πρότυπα, ποὺ παίρνει θεωρητικὴ ὑπόσταση τον 19ο καὶ προσπαθεῖ νὰ ἐφαρμοστῇ ἐπὶ τοῦ πρακτέου στὴν ἀρχὴ τοῦ 20οῦ μὲ τὴν Ὀκτωβριανὴ ἐπανάσταση καὶ μάλιστα ἐπὶ Ρωσικοῦ ἐδάφους στὸ ὁποῖο ἀπουσιάζει ἡ βιομηχανοποίηση.

Η κατάργηση του φύλου των γονέων στα δημόσια Καλλιτεχνικά Σχολεία


 Tου Τάσου Χατζηαναστασίου, Δρ. Ιστορίας
 
Δημόσια διαμαρτυρία …πατέρα
 
Οι γονείς που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους σε κάποιο Καλλιτεχνικό Σχολείο της χώρας θα βρεθούν μπροστά σε μία δυσάρεστη έκπληξη: στο έντυπο αίτησης για τη συμμετοχή του παιδιού τους στις εισαγωγικές εξετάσεις δεν αναγράφεται το φύλο του γονέα, αναγράφονται όμως οι, χωρίς προσδιορισμό φύλου, καινοφανείς όροι: «1ος γονέας» και «2ος γονέας» ενώ στη συνέχεια ζητείται να προσδιοριστεί η… σχέση κάθε γονέα με τον υποψήφιο. 
 
Είναι γνωστή η προσπάθεια της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας να προβάλει τη δική της λογική στον επίσημο δημόσιο λόγο, στην εκπαίδευση και σε όσους θεσμούς θεωρεί ότι διαθέτει κάποια επιρροή. Αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να «νομοθετεί» αυθαίρετα και να επιβάλλει επίσης αυθαίρετα τη δική της αντίληψη με την αντίστοιχη ορολογία. Τίθεται δηλαδή, πρώτα πρώτα, ζήτημα νομιμότητας: βάσει ποιου νόμου, καταργείται σε έντυπο του Δημοσίου το βιολογικό φύλο; Κάτι τέτοιο δεν έχει νομοθετηθεί. Αν εγώ, ως δημόσιος λειτουργός, παραβώ τον νόμο και λειτουργήσω αυθαίρετα, διότι αυτό μου υπαγορεύει, π.χ. η θρησκεία ή η ιδεολογία μου, θα κληθώ πάραυτα σε έγγραφη απολογία και θα υποστώ τα νόμιμα. Στην περίπτωση αυτή, πώς γίνεται ανεκτή μία κατάφωρη παράβαση του νόμου;