Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Πρέσπες και στην Εκκλησία. Θα σύρουν τον Μητροπολίτη Φλωρίνης να συλλειτουργήσει με τὸν «Σκοπίων»;;;


Στο λαμπρό Πατριαρχικό συλλείτουργο που τελέστηκε στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Χριστού Βόλου την Κυριακή, 25 Ιουνίου, τελευταία ημέρα της επισκέψεως του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου στον Βόλο, παρατηρήσαμε, πλαισίωναν μεταξύ άλλων οι Σεβ. Μητροπολίτες Νέας Κρήνης & Καλαμαριάς Ιουστίνος και Πολυανής & Κιλκισίου Βαρθολομαίος.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023

Ὁ Ὅσιος Σαμψὼν ὁ Ξενοδόχος


Ἐξῆγεν ὁ πρὶν ἐκ γνάθου Σαμψὼν πόμα.
Ὁ νῦν δὲ Σαμψὼν μύρον ἐκ τάφου βρύει.
Εἰκάδι ἑβδομάτῃ Σαμψὼν θάνε, βλῦσέ τε μύρα.

Ὁ Ὅσιος Σαμψὼν ἐγεννήθηκε στὴ Ρώμη, ἀπὸ εὔπορους καὶ εὐσεβεῖς γονεῖς καὶ ἦταν συγγενὴς τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου. Ἐσπούδασε φιλολογία, φιλοσοφία καὶ ἰατρική. Μεταχειρίσθηκε ὅμως τὴν ἰατρικὴ ὄχι σὰν ἐπικερδὲς ἐπάγγελμα, ἀλλὰ γιὰ εὐεργετικοὺς καὶ φιλανθρωπικοὺς σκοπούς. Ὁδηγὸς στὸ βίο του ἦταν ὁ λόγος τοῦ Κυρίου: «Γίνεσθε οὖν οἰκτίρμονες καθὼς καὶ ὁ πατὴρ ἡμῶν οἰκτίρμων ἐστί». Ἔτσι ὁ Ὅσιος Σαμψὼν ἦταν προστάτης ἰατρὸς τῶν φτωχῶν. Τὴν οἰκία του τὴν εἶχε μετατρέψει σὲ νοσοκομεῖο καὶ περιέθαλπε πάσχοντες ἀστέγους.

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Νώντας Σκοπετέας: Σακίδιο ἐπιβίωσης...


 
Τοῦτες τίς μέρες τίς ἀνηφορικές, τίς πρωτόγνωρες, τίς ἀνασφαλεῖς, τίς γιὰ κάποιους ἀνέλπιδες, ὅλοι μας πλάθουμε μὲ τὸ νοῦ μας κάποια σενάρια γιὰ τὸ μέλλον, ποὺ βάσει τῶν τωρινῶν δεδομένων, προδιαγράφεται ζοφερό. Καὶ ἑτοιμαζόμαστε γιὰ τὰ δύσκολα, τὰ ἀναπάντεχα, ὄχι καὶ τόσο ἀναπάντεχα ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε... Μᾶς προειδοποιοῦν οἱ εἰδικοὶ τῆς πολιτικῆς προστασίας, νὰ εἴμαστε πάντοτε προετοιμασμένοι. 
 
Μᾶς λένε: Νὰ ἔχετε καθαρίσει τὰ ξερόχορτα, νὰ ἔχετε κλαδέψει τὰ ψηλὰ δέντρα, νὰ ἔχετε δεξαμενὴ μεγάλη μὲ νερὸ γιὰ νὰ μπορεῖτε σὲ περίπτωση διακοπῆς τοῦ ρεύματος νὰ προστατέψετε τὸ σπίτι σας, νὰ ἔχετε σακίδιο, αὐτὸ καὶ σὲ περίπτωση σεισμοῦ, μὲ εἴδη πρώτης ἀνάγκης καὶ βοήθειας τρόφιμα νερὸ ἀναπτήρα φακό... Ἕνα σακίδιο ἐπιβίωσης ἔκτακτης ἀνάγκης. Μπεῖτε στὸ διαδίκτυο καὶ ἀναζητῆστε το! Ὑπάρχει καὶ διεθνὴς ὁρολογία! Ὁ ὅρος buging out ἀναφέρεται λοιπὸν στὴν ἀπόφαση ἐγκατάλειψης τοῦ σπιτιοῦ λόγῳ μιᾶς ἀπρόβλεπτης κατάστασης ἔκτακτης ἀνάγκης. Τὸ bag out bug εἶναι ἕνα ἕτοιμο κὶτ μία θήκη δηλαδὴ ἐπιβίωσης σὲ περίπτωση ἐκκένωσης.

Έτσι τους αποτελείωναν!

Αναποτελεσματικές και επιβλαβείς θεραπείες, όπως η επιβαλλόμενη οξυγόνωση, είναι η αιτία θανάτου των ασθενών με Κόβιντ.

Στο επεισόδιο της εκπομπής "Fuori dal Coro" της Τρίτης 23 Μαΐου, στο Ιταλικό κανάλι Rete4, ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ έδωσε φωνή σε ορισμένες από τις οικογένειες των πολλών θυμάτων της Κόβιντ, στους οποίους συνιστούσαν να ακολουθήσουν την περίφημη πλέον "αναμονή στο σπίτι".

Πολλές μαρτυρίες από ανθρώπους που είδαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα να πεθαίνουν σε αυτό που επανειλημμένα περιγράφεται ως "μια κατάσταση εγκατάλειψης".

Μια σκοτεινή ιστορία, αυτή που ανέδειξε η εκπομπή, όπου δεν λείπουν οι γκρίζες ζώνες και η έλλειψη απαντήσεων στους συγγενείς των θυμάτων, οι οποίοι εξακολουθούν να μην μπορούν να εξηγήσουν τους θανάτους που προκλήθηκαν από λανθασμένες και επιβλαβείς θεραπείες.

"Αναποτελεσματικές και επιζήμιες θεραπείες", αυτό προκύπτει από την εκπομπή, μεταξύ των οποίων και η εξαναγκαστική οξυγόνωση, η πιθανή αιτία των πνευμονιών που οδήγησαν στο θάνατο πολλών ασθενών, οι οποίοι στη συνέχεια απλά χαρακτηρίστηκαν ως "θύματα της Κόβιντ".

† Μητροπολίτης Σουρόζ Αντώνιος Bloom: Φῶς τοῦ σώματος εἶναι ὁ ὀφθαλμός


Συναντᾶμε τὸν κόσμο, τὸν γνωρίζουμε μέσα ἀπὸ τὶς αἰσθήσεις μας· καὶ μὲ τὶς αἰσθήσεις δὲν ἔχουμε μόνο ἐπίγνωση τοῦ κόσμου, ἀλλά ὑπάρχουμε κιόλας σ’ αὐτόν. Ὅλες οἱ αἰσθήσεις μᾶς φέρνουν σὲ ἐπαφὴ μὲ τὸν κόσμο τῶν πραγμάτων γύρω μας, ἀλλὰ ἐπίσης μᾶς δημιουργοῦν ἄμεσα συναισθήματα καὶ ἐντυπώσεις ποὺ κάποιες φορὲς μᾶς ἀλλοιώνουν πολὺ βαθειά.

Ἡ ὅραση μας, γιὰ τὴν ὁποία μιλᾶ ὁ Κύριος στὸ Εὐαγγέλιο Του, εἶναι ὁ μόνος δρόμος ἀπὸ τὸν ὁποῖο μποροῦμε νὰ ἔχουμε ἐπίγνωση τοῦ κόσμου μὲ ἠρεμία, μὲ πλήρη κατάπαυση ὅλων τῶν δυνάμεων τοῦ ἀνθρώπου, ἀλλὰ ἐπίσης ὑπὸ τὴν προϋπόθεση, ὅπως ὁ Κύριος τὸ θέτει, ὁ ὀφθαλμὸς μας νὰ εἶναι ἁπλός, νὰ εἶναι φῶς, ποὺ θὰ ἐπιτρέπει νὰ εἰσέρχεται στὴν συνείδηση μας μόνο τὸ φῶς. Ἕνας ἀπὸ τοὺς σύγχρονους Ἄγγλους συγγραφεῖς μᾶς δίνει δύο εἰκόνες ποὺ πιστεύω θὰ μᾶς ἐπιτρέψουν νὰ κατανοήσουμε κάτι ἀπὸ αὐτὸ τὸ κείμενο τοῦ Εὐαγγελίου· στὸ μυθιστόρημα του “All Hallows’ Eves”, ὁ Τσάρλς Οΐλιαμς μᾶς παρουσιάζει μιὰ νέα γυναῖκα ποὺ πεθαίνει σ’ ἕνα ἀτύχημα, καί τῆς ὁποίας ἡ ψυχὴ σταδιακὰ βρίσκει τὸν δρόμο πρὸς ἕναν νέο κόσμο.

Ιδεολογία του Φύλου - Οι αντιφάσεις της


Τώρα υπάρχει η Εθνική στρατηγική για τα ΛΟΑΤΚΙ+ Δικαιώματα.(1) Εντυπωσιάζει ότι φλέγοντα οικογενειακά ζητήματα, όπως τα διαζύγια, η άρνηση της μητρότητας, ο δημογραφικός αφανισμός, η απαξίωση της Ελλάδας από τους νέους ως χώρου δημιουργίας, η εγκατάλειψη των ηλικιωμένων και αναπήρων και άλλα πολλά, δεν συγκίνησαν το πολιτικό σύστημα ώστε να οργανώσει «παρελάσεις», να δραστηριοποιηθούν ΜΚΟ, να συσταθούν επιτροπές, να οργανωθούν σεμινάρια και σχολικές δεξιότητες. Για τα «ιδιαίτερα» όμως σεξουαλικά δικαιώματα κινείται γη και ουρανός…
Ας δούμε συνοπτικά τις κορυφαίες αντιφάσεις της ΛΟΑΤΚΙ+ ιδεολογίας, για να κατανοήσουμε τα αδιέξοδα και την ρηχότητα των επιχειρημάτων της και να υποστηρίξουμε ψυχή τε και σώματι τα παιδιά και την παραδοσιακή οικογένεια.

Η μεγάλη βοήθεια του οσίου Γεωργίου Καρσλίδη

Μία κυρία από την Καβάλα αναφέρει πως δεν γνώριζε αρκετά για τον βίο του οσίου Γέροντα Γεωργίου Καρσλίδη. Μία ημέρα που ερχόταν στο μοναστήρι με τον σύζυγό της, που οδηγούσε το αυτοκίνητό τους και είχαν πλησιάσει, άκουσε ένα θρόισμα, έστρεψε τα μάτια της προς τα εκεί και είδε στο απέναντι βουνό ένα Γέροντα. Ήταν με τα πόδια του δεμένα, είχε κάτι για στήριγμα και σερνόταν μέσα στα χαμόκλαδα.

Μέχρι να συνειδητοποιήσει τι ακριβώς συνέβη και να πει κάτι στον σύζυγό της, είδε αυτόν τον Γέροντα πλάι στο αυτοκίνητο, που έτρεχε για τον προορισμό τους. Βρέθηκε σε μεγάλη απορία και αυτό που συγκράτησε ήταν τα μεγάλα, φωτεινά, εκφραστικά του μάτια, που την κοίταζαν επίμονα.

Συγκλονισμένη έφθασε στο μοναστήρι και διηγήθηκε στις μοναχές το περιστατικό. Όταν τον είδε αγιογραφημένο στην εικόνα του, θαύμασε ξανά τα λαμπερά και αστραποβόλα μάτια του. Όταν διάβασε τον βίο του και είδε πόσα υπέφερε με τα πόδια του, τότε βεβαιώθηκε και κατάλαβε, γιατί τον είδε με δεμένα πόδια και να βαδίζει συρτά.

«Οικογενειακές ελευθερίες»: Μια απάντηση στις επιθέσεις κατά της οικογένειας στην Ευρώπη


Μετάφραση για την ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 
 
Μία παρουσίαση που έγινε από τον Dr. Grégor Puppinck, Γενικό Διευθυντή του Ευρωπαϊκού Κέντρου για το Δίκαιο και τη Δικαιοσύνη (ECLJ), στη Διάσκεψη των πολιτικών κομμάτων των «Ευρωπαίων Συντηρητικών» και της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» στη Βουδαπέστη, την 1 & 2 Ιουνίου 2023.
 
Κυρία Yπουργέ, κυρία Υπουργέ των Εξωτερικών, αγαπητοί βουλευτές, κυρίες και κύριοι, χαίρομαι και με τιμά ιδιαίτερα που βρίσκομαι σήμερα μαζί σας και συμβάλλω στους προβληματισμούς σας, οι οποίοι ελπίζω να τροφοδοτήσουν την πολιτική σας δράση. Το θέμα που μου ζητήσατε να συζητήσω είναι εκτενές, οπότε θα σας κάνω μια σύντομη επισκόπηση.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ πεῖρα ἀπὸ τὶς πτώσεις μας


Ὅταν ἐξετάζετε τὸν ἑαυτό σας, πολὺ βοηθάει νὰ παίρνετε μερικὲς φορὲς τὴν ζωή σας μὲ τὴν σειρά, ἀπὸ τὴν παιδικὴ ἡλικία, γιὰ νὰ βλέπετε ποῦ βρισκόσασταν, ποῦ βρίσκεστε καὶ ποῦ ἔπρεπε νὰ βρίσκεστε. Ἂν δὲν συγκρίνετε τὸ παρελθὸν μὲ τὸ παρόν, δὲν καταλαβαίνετε ὅτι μπορεῖ μὲν νὰ εἶστε κάπως σὲ καλὴ κατάσταση, ἀλλὰ δὲν βρίσκεστε ἐκεῖ ποὺ ἔπρεπε νὰ βρίσκεστε καὶ στενοχωρεῖτε τὸν Θεό. Ὅταν εἶναι κανεὶς νέος καὶ βρίσκεται σὲ μιὰ κατάσταση ὄχι πολὺ καλή, δικαιολογεῖται· ἀλλά, ὅταν μεγαλώση, ἂν παραμένη στὴν ἴδια κατάσταση ἢ ἔχη διορθωθῆ λίγο, δὲν δικαιολογεῖται.

Ὅσο περνοῦν τὰ χρόνια, τόσο ὡριμάζει ὁ ἄνθρωπος πνευματικὰ καί, ἂν ἀξιοποιήση τὴν πεῖρα ἀπὸ τὸ παρελθόν, προχωρεῖ πιὸ σταθερὰ καὶ πιὸ ταπεινά. Πολλὲς φορὲς καὶ τὰ ἀνεβοκατεβάσματα στὸν ἀγώνα βοηθοῦν γιὰ μιὰ θετικὴ καὶ σταθερὴ πνευματικὴ πορεία πρὸς τὰ ἄνω.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023

  
Ὁ Ὅσιος Δαβὶδ ἐν Θεσσαλονίκη


Δαυῒδ συνήφθης τῷ πάλαι Δαυῒδ νέε,
Ἄλλον Γολιὰθ σαρκικά κτείνας πάθη.
Ἕκτῃ ἐξεπέρησε πύλας βίου εἰκάδι Δαυΐδ.

Ὁ Ὅσιος Δαβὶδ καταγόταν ἀπὸ τὴ βόρεια Μεσοποταμία, ποὺ ἦταν μεγάλο μοναστικὸ κέντρο, καὶ ἐγεννήθηκε περὶ τὸ 450 μ.Χ. Γιὰ λόγους ποὺ δὲν ἀναφέρονται ἦλθε στὴ Θεσσαλονίκη μαζὶ μὲ τὸ μοναχὸ Ἀδολᾶ. Κατὰ τὸ βιογράφο τους ὁ Ὅσιος εἰσῆλθε ἀρχικὰ στὴ μονὴ τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Θεοδώρου καὶ Μερκουρίου, ἐπιλεγομένη Κουκουλλιατῶν, τῆς ὁποίας ἡ τοποθεσία προσδιορίζεται «ἐν τῷ ἀρκτικῷ μέρει τῆς πόλεως πλησίον τοῦ τείχους ἐν ᾧ ἐστι τὸ παραπόρτιον τῶν Ἀπροΐτων».

Κυριακή 25 Ιουνίου 2023

ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ (Ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στήν Κοζάνη) - (Βιβλίο Α΄ - Μέρος 66ο)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ βιβλίου «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄» ΕΔΩ

+ΕΣΤΙΑ+

Η ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΣ

Χαῖρε, δι’ ᾗς ἐγείρονται τρόπαια
χαῖρε, δι’ ᾗς ἐχθροί καταπίπτουσιν»
 
626 μ. Χ. Ἡ Κωνσταντινούπολις, ἡ πρωτεύουσα τῆς Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας, ἐδοκιμάζετο σκληρῶς. Ὁ Ἡράκλειος, ὁ γενναιότατος αὐτοκράτορ, ἀπουσίαζε. Μέ ὅλον τόν στρατόν του εὑρίσκετο πρός τά ἀνατολικά σύνορα τῆς αὐτοκρατορίας, ἀγωνιζόμενος νά συντρίψει τόν Χοσρόην, τόν ἀγέροχον ἐκεῖνον βασιλέα τῆς Περσίας, τόν διάδοχον τοῦ Ξέρξου κατά τό μῖσος πρός τόν Ἑλληνισμόν, ὅστις ἐκαυχᾶτο ὅτι δέν θά καταθέσει τά ὅπλα παρά μόνον ὅταν καί ὁ τελευταῖος Χριστιανός ἀρνηθῆ τόν ἐσταυρωμένον. 

Ἡ καθαρότητα τῆς συνειδήσεως καί ἡ ἀπόκτηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.


Εἶναι ἀδύνατον νά ἀποκτήσει κανείς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, εἶναι ἀδύνατον νά τόν ἐπισκιάσει τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, ἐάν δέν ἔχει καθαρότητα συνειδήσεως, ἄν δέν ἔχει ἐσωτερική καθαρότητα. 
 
Ἔτσι καί «καθαρισθεῖ» κανείς, ἀμέσως ἔρχεται καί ἡ ἐπίσκεψη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Καί τώρα θά πρέπει νά κάνουμε τήν ἐρώτηση: «Πῶς μπορεῖ κανείς νά ἀποκτήσει καθαρότητα συνειδήσεως;».

Η επαναφορά: Πότε θα επιχειρήσουν οι παγκοσμιοποιητές να εισάγουν το ψηφιακό νομισματικό τους σύστημα;


 γράφει ο Brandon Smith _ [ ΑΡΘΡΟ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ - ΝΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ]

Θέλω να φανταστείτε, για μια στιγμή, έναν μελλοντικό κόσμο στον οποίο όλα όσα γνωρίζουμε σήμερα για τη λειτουργία και την επιβίωση μέσα στην οικονομία ανατρέπονται πλήρως. Αυτός ο κόσμος έχει γίνει πλήρως ψηφιακός, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι ζουν σε μια κοινωνία χωρίς μετρητά, όπου οι φυσικές νομισματικές αλληλεπιδράσεις έχουν εγκαταλειφθεί ή απαγορευτεί και έχουν αντικατασταθεί από CBDCs. Όλες οι συναλλαγές παρακολουθούνται και εντοπίζονται, τίποτα δεν είναι πια ιδιωτικό, εκτός αν λειτουργείτε ως εγκληματίας σε μια μαύρη αγορά.

Κατ' επέκταση, η παραγωγή καταστέλλεται ανοιχτά και μικροδιαχειρίζεται. Οι μικρές επιχειρήσεις ανήκουν στο παρελθόν, και μόνο μια επιλεγμένη ομάδα μεγάλων εταιρειών που συνεργάζονται άμεσα με την κυβέρνηση επιτρέπεται να λειτουργούν.

Τι είναι γυναίκα; (What is a Woman?) [Ντοκυμαντέρ – GR Subs]

Τι είναι γυναίκα; Προκλητική ερώτηση. Υπάρχουν πολλά φύλα; Είναι «κοινωνική κατασκευή» οι ρόλοι των φύλων και τα ίδια τα φύλα; Μπορεί πράγματι μια γυναίκα να «παγιδευτεί στο σώμα ενός άνδρα»;

Μπορεί ένας άνδρας να θεωρείται «γυναίκα» κάνοντας μία απλή δήλωση συναισθημάτων; Το να γεννηθείς γυναίκα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα;

Πιστεύαμε μέχρι τώρα ότι το να είσαι γυναίκα έχει σχέση με τη βιολογία, αλλά τώρα τελευταία θέλουν να μας διαβεβαιώνουν ότι αυτό πια δεν ισχύει.

Οι τηλεθεατές θα μείνουν άναυδοι καθώς θα παρακολουθούν τον Γουόλς να μιλάει με απλούς πολίτες, επαγγελματίες υγείας, ακόμη και με μέλη αφρικανικών φυλών, σε μια προσπάθεια να πάρει απαντήσεις σε ένα ερώτημα που έχει προκληθεί από την αριστερά.

"Οι αριστεροί θα κάνουν ό,τι μπορούν για να διασφαλίσουν ότι κανείς δεν θα μπορέσει να δει αυτή την ταινία", δήλωσε ο Γουόλς.

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: «Οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας είναι αρνητές της ζοφερής πραγματικότητας και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε όμηροι αυτών»


«Μήπως το 41% του ελληνικού λαού, κρύβει μέσα του έναν μικρό δικτάτορα» αναρωτήθηκε το πρωί στον FOCUS FM 103.6 και τον Στέφανο Δαμιανίδη ο καθηγητής Ποινικού Δικαίου, Κωνσταντίνος Βαθιώτης.

«Από τη στιγμή που έχουμε αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια, ότι έχουμε μια κυβέρνηση που λέγεται Νέα Δημοκρατία, αλλά είναι Νέα Δικτατορία και “στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα”; Θα πρέπει να καταλάβουμε γιατί η ΝΔ βγήκε με αυτό το εντυπωσιακό ποσοστό και γιατί θα ξαναβγεί, φοβάμαι».

«Από την ασυδοσία του Τσίπρα, περάσαμε στην υγειοναζιστική μπότα του Μητσοτάκη, η οποία συνέθλιψε ελευθερίες και αξιοπρέπεια.Για εμένα είναι τραγικοί και οι τρεις Μητσοτάκης, Τσίπρας, Ανδρουλάκης, όλα τα συνθήματ απου χρησιμοποιούνται, είναι κοροιδία προς τον ελληνικό λαό. Ψέμματα και αντιστροφή της πραγματικότητας».

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά: ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ Γ΄ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ


Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά

            ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ Γ΄ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΑΤΘΑΙΟΥ

  (Εκφωνήθηκε τον καιρό του θερισμού, όπου γίνεται λόγος και για πνευματικό θέρος)

   Ο ποιητής των όλων και Δεσπότης, που εποίησε τα πάντα από τα μη όντα λόγω αγαθότητος, μετά από όλα, κατά την περίσσεια της δυνάμεώς Του και τον άφραστο και ακατάληπτο πλούτο της σοφίας και χρηστότητάς Του, κατασκεύασε τον άνθρωπο με έναν παράδοξο τρόπο, αφού συνάθροισε σε ένα πλάσμα, και μάλιστα μικρό, και θα λέγαμε αφού συγκεφαλαίωσε ολόκληρη την κτίση. Γι΄αυτό και τον δημιούργησε τελευταίο, να μετέχει και των δύο κόσμων και να στολίζει και τους δύο κόσμους, δηλαδή τον ορατό αυτόν και τον αόρατο.

ΕΤΟΙΜΕΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΠ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ! Τι αποκάλυψε ο Πιερρακάκης - Τι είχε πει ο Άγιος Παΐσιος


Άμεσα μετά τις εκλογές θα ανακοινωθούν από τον ίδιο τον Μητσοτάκη οι νέες ταυτότητες (με το τσιπ), όπως αποκάλυψε ο κ. Πιερρακάκης στον Γιώργο Αυτιά και τον Σκάι (17-6-2023).
 
 Άφησε μάλιστα να εννοηθεί πως πρόκεται για "έκπληξη" του Μητσοτάκη, που μας θυμίζει την αντίστοιχη "έκπληξη" του Κώστα Σημίτη, ο οποίος την επομένη της επανεκλογής (9-4-2000) ανακοίνωσε "νέες ταυτότητες" με αφαίρεση του Χ.Ο., δηλαδή του Θρησκεύματος των Ελλήνων, στα πλαίσια της νέας αντιχριστιανικής τάξης της Ε.Ε. ξεσηκώνοντας τον "πόλεμο" του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου και σύσσωμης της Ιεραρχίας και ολόκληρου του ευσεβούς, ως τότε, λαού!

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ;» [9-7-1989] (Β219)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ;»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 9-7-1989]

(Β219)

Ἡ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπή, ἀγαπητοί μου, εἶναι ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία τοῦ Κυρίου μας. Στὴν ὁμιλία Του αὐτὴ ὁ Κύριος, ποὺ εἶναι μία, θὰ λέγαμε, συναγωγή, ἕνα μάζεμα, πλουσιοτάτη συναγωγὴ διδαχῶν πνευματικοῦ βίου καὶ προσανατολισμοῦ, μᾶς τονίζει ὅπως εἴδαμε, ὅτι ὁ γήινος θησαυρὸς σκοτίζει τὸν νοῦ καὶ δὲν τὸν ἀφήνει νὰ δεῖ τὰ ἀγαθὰ τοῦ οὐρανοῦ. Αὐτὸ εἶναι τὸ ἕνα θέμα ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία τοῦ Κυρίου. Γι᾿ αὐτό, λέει, ἂν ξεκίνησες, ἄνθρωπε, μὲ στόχο σου τὰ οὐράνια ἀγαθά, ἀλλὰ προσβλέπεις μὲ πάθος καὶ εἰς τὴν φιλαργυρίαν, δηλαδὴ εἰς τὴν ἀγάπη τοῦ χρήματος -φιλαργυρία δὲν θὰ πεῖ τσιγκουνιά, θὰ πεῖ ἀγάπη πρὸς τὸ χρῆμα, φίλος τοῦ ἀργυρίου- πρέπει νὰ μάθεις ὅτι δὲν μπορεῖς, λέει ὁ Κύριος, νὰ δουλεύεις σὲ δύο ἀφεντικά, στὸν Θεὸ καὶ στὸ χρῆμα.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Γ΄ Ματθαίου 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023


Ἑωθινόν
 
Ἦχος β´ - Ἑωθινόν Γ´
ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΙϚ´ 9 - 20

9 Ἀναστὰς δὲ πρωῒ πρώτῃ σαββάτου ἐφάνη πρῶτον Μαρίᾳ τῇ Μαγδαληνῇ, ἀφ’ ἧς ἐκβεβλήκει ἑπτὰ δαιμόνια. 10 ἐκείνη πορευθεῖσα ἀπήγγειλε τοῖς μετ’ αὐτοῦ γενομένοις, πενθοῦσι καὶ κλαίουσι. 11 κἀκεῖνοι ἀκούσαντες ὅτι ζῇ καὶ ἐθεάθη ὑπ’ αὐτῆς, ἠπίστησαν. 12 Μετὰ δὲ ταῦτα δυσὶν ἐξ αὐτῶν περιπατοῦσιν ἐφανερώθη ἐν ἑτέρᾳ μορφῇ, πορευομένοις εἰς ἀγρόν. 13 κἀκεῖνοι ἀπελθόντες ἀπήγγειλαν τοῖς λοιποῖς· οὐδὲ ἐκείνοις ἐπίστευσαν. 14 Ὕστερον ἀνακειμένοις αὐτοῖς τοῖς ἕνδεκα ἐφανερώθη καὶ ὠνείδισε τὴν ἀπιστίαν αὐτῶν καὶ τὴν σκληροκαρδίαν, ὅτι τοῖς θεασαμένοις αὐτὸν ἐγηγερμένον οὐκ ἐπίστευσαν. 15 καὶ εἶπεν αὐτοῖς· Πορευθέντες εἰς τὸν κόσμον ἅπαντα κηρύξατε τὸ εὐαγγέλιον πάσῃ τῇ κτίσει. 16 ὁ πιστεύσας καὶ βαπτισθεὶς σωθήσεται, ὁ δὲ ἀπιστήσας κατακριθήσεται· 17 σημεῖα δὲ τοῖς πιστεύσασι ταῦτα παρακολουθήσει· ἐν τῷ ὀνόματί μου δαιμόνια ἐκβαλοῦσι· γλώσσαις λαλήσουσι καιναῖς· 18 ὄφεις ἀροῦσι· κἂν θανάσιμόν τι πίωσιν, οὐ μὴ αὐτοὺς βλάψει· ἐπὶ ἀρρώστους χεῖρας ἐπιθήσουσι, καὶ καλῶς ἕξουσιν. 19 Ὁ μὲν οὖν Κύριος μετὰ τὸ λαλῆσαι αὐτοῖς ἀνελήφθη εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐκάθισεν ἐκ δεξιῶν τοῦ Θεοῦ. 20 ἐκεῖνοι δὲ ἐξελθόντες ἐκήρυξαν πανταχοῦ, τοῦ Κυρίου συνεργοῦντος καὶ τὸν λόγον βεβαιοῦντος διὰ τῶν ἐπακολουθούντων σημείων. ἀμήν.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023

Ἡ Ἁγία Φεβρωνία ἡ Ὁσιομάρτυς ἡ πολύαθλος


Προὶξ τῇ γυναικῶν καλλονῇ Φεβρωνία.
Τομὴ κεφαλῆς· ὡς καλὴ σοι προὶξ γύναι!
Δῶκε δὲ Φεβρωνίη ξίφει αὐχένα εἰκάδι πέμπτῃ.

Σάββατο 24 Ιουνίου 2023

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 6,22-33] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Η ΜΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ» [15-6-1980] (Β31)


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 6,22-33]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Η ΜΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 15-6-1980]

(Β31)

Ἕνα, ἀγαπητοί μου, ἰδιαίτερο γνώρισμα τῆς ἐποχῆς μας, εἶναι ἡ συνύπαρξις πολλῶν ἰδεῶν καὶ πολλῶν ρευμάτων. Εἶναι πραγματικὰ χαρακτηριστικὸ τῆς ἐποχῆς μας. Εἶναι ἕνας κόσμος συγκρητιστικός. Ἕνας κόσμος ἡ ἐποχή μας, ποὺ δὲν θέλει νὰ ἀποβάλλει τὸν ἄλλον, οὔτε νὰ τὸν διαχωρίσει, ἀλλὰ νὰ τὸν συγχωνεύσει. Ἔτσι βλέπουμε, σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς, ἰδίως στὸν κοινωνικὸ τομέα καὶ τὸν πολιτικό, νὰ ὑπάρχει μία ἀνάγκη συνυπάρξεως. Ὅτι δηλαδὴ νὰ ὑπάρχεις κι ἐσύ, νὰ ὑπάρχω κι ἐγώ. Νὰ συνυπάρχομε. Δὲν σοῦ λέγω ὅτι εἶσαι ἢ καλὸς ἢ κακός, οὔτε ἐγὼ λέγω ὅτι εἶμαι καλὸς ἢ κακός, ἁπλῶς ὑπάρχεις καὶ ὑπάρχω. Συνεπῶς νὰ ὑπάρχεις καὶ νὰ ὑπάρχω. Ἄρα, νὰ συνυπάρχομε.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 6,22-33] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 6,22-33]

  ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

    « λύχνος το σώματός στιν φθαλμός· ἐὰν ον φθαλμός σου πλος , λον τ σμά σου φωτεινόν σται· ἐὰν δ φθαλμός σου πονηρς , λον τ σμά σου σκοτεινν σται. ε ον τ φς τ ν σο σκότος στί, τ σκότος πόσον; (:και δεν είναι μικρή συμφορά να κολλήσει ο νους και η καρδιά σας στα γήινα και μάταια. Για να το καταλάβετε αυτό, σας φέρνω μια εικόνα: Το λυχνάρι που δίνει φως στο σώμα είναι το μάτι και το λυχνάρι που φωτίζει την ψυχή είναι ο νους. Εάν λοιπόν το μάτι σου είναι υγιές, όλο το σώμα σου θα είναι γεμάτο φως, σαν να ήταν ολόκληρο το σώμα σου μάτι. Έτσι θα φωτίζεται και η ψυχή σου, εάν ο νους σου και η καρδιά σου δεν έχουν τυφλωθεί απ’ τη φιλαργυρία και την προσκόλληση στα μάταια. Εάν όμως το μάτι σου είναι βλαμμένο και τυφλωμένο, όλο το σώμα σου θα είναι βυθισμένο στο σκοτάδι. Εάν λοιπόν εκείνο που σου δόθηκε για να σου μεταδίδει φως γίνει σκοτάδι, σε πόσο σκοτάδι θα βυθιστείς; Κάτι ανάλογο θα συμβεί, εάν και ο νους σκοτιστεί από την προσκόλληση στον πλούτο. Σε πόσο ηθικό σκοτάδι θα βυθιστεί τότε η ψυχή σου!)»[Ματθ.6,22-23].

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Aπό το απροειδοποίητο (;) διαγώνισμα του κορωνοϊού στο επαναληπτικό διαγώνισμα των εκλογών

Ταυτοχρόνως η απάντηση-«απολογία» μου προς τους πλανεμένους ή πουλημένους κατηγόρους μου

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, κατηγορούμενος ως ύποπτος προδότης του ελληνικού Έθνους

Είναι άλλο πράγμα να είσαι ρομαντικός-ηλίθιος και άλλο διεφθαρμένος. Είμαι το πρώτο, αλλά προπάντων είμαι πεντακάθαρος. Κι όποιος χτυπά τους πεντακάθαρους αποδεικνύει εξ αντιδιαστολής ότι είναι πενταβρόμικος.

Ι. Εισαγωγικά

Από την στιγμή που αποφάσισα να τεκμηριώσω και να δημοσιοποιήσω την θέση μου υπέρ της αποχής1, η οποία διαμορφώθηκε μετά από πολλή περίσκεψη και μελέτη για τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν το καθεστώς της έξυπνης, ελληνικής και παγκόσμιας, δικτατορίας, αλλά και μετά από πολλές συναντήσεις με (όπως απεδείχθη: δήθεν) αντισυστημικούς παράγοντες, συγκέντρωσα τα πυρά πλήθους πολιτών που αμφισβήτησαν την καθαρότητα της σκέψης μου ή των προθέσεών μου.

Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἀθανάσιος Πάριος ὁ Κολλυβάς καὶ διδάσκαλος τοῦ γένους


ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητοῦ
 
Τὸ Κολυβαδικὸ Κίνημα τοῦ 18ου αἰῶνα ὑπῆρξε ἕνας σημαντικὸς ἱστορικὸς σταθμὸς στὴν ἐκκλησιαστική μας ἱστορία, καθ᾿ ὅτι διαδραμάτισε ἰσχυρὸ ἀνανεωτικὸ ρόλο στὴν Ὀρθοδοξία μας, ἡ ὁποία ἀσφυκτιοῦσε ἀπὸ τίς παρεμβάσεις τῆς αἱρετικῆς δυτικῆς χριστιανοσύνης. Ἕνα ἀπὸ τὰ κύρια πρόσωπα αὐτοῦ τοῦ κινήματος ὑπῆρξε ὁ ἅγιος Ἀθανάσιος ὁ Πάριος. Ἕνας μεγάλος ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ διδάσκαλος τοῦ Γένους.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ.5,1-10] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ρωμ.5,1-10]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

    «Δικαιωθέντες ον κ πστεως ερνην χομεν πρς τν Θεν δι το Κυρου μν ᾿Ιησο Χριστο(:Αφού λοιπόν γίναμε δίκαιοι μέσω της πίστεως, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου της μεσιτείας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού)»[Ρωμ.5,1].

    Τι σημαίνει: «ερνην χομεν»; Μερικοί λέγουν ότι σημαίνει «δεν διχογνωμούμε μετέχοντας σε λεκτικές διαμάχες για την εφαρμογή του μωσαϊκού νόμου», εμένα όμως μου φαίνεται πως μας μιλάει στο εξής για την όλη συμπεριφορά μας. Επειδή λοιπόν είπε πολλά για την πίστη και τη δικαίωση από τα έργα, αυτήν πρώτα έβαλε. Για να μη νομίσει κανείς πως τα λόγια αυτά είναι κάτι για το οποίο μπορούμε να αδιαφορήσουμε, λέγει: «έχουμε ειρήνη». Δηλαδή, ας μην αμαρτάνουμε ποτέ πια, ούτε να επιστρέφουμε προς τα προηγούμενα, γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουμε πόλεμο με τον Θεό. «Και πώς είναι δυνατό», αναρωτιέται ίσως κάποιος, «το να μην αμαρτάνουμε ποτέ πια;». Πώς έγινε δυνατό το προηγούμενο; Γιατί, αν, ενώ ήμασταν υπεύθυνοι για τόσα αμαρτήματα, απαλλαχτήκαμε με τον Χριστό από όλα, πολύ περισσότερο θα μπορέσουμε με Αυτόν να μείνουμε σε εκείνα που είμαστε.