Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Η θυσία του ήρωα της Εύβοιας Αγγελή Γοβγίνα [28 Μαρτίου 1822]

Ο Αγγελής Τζουτζάς ή Τζοτζάς, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, γεννήθηκε το 1780 στη Λίμνη Ευβοίας.
 
Το Γοβγίνας ή Γοβιός είναι παρατσούκλι και παρέπεμπε στο γνωστό ψάρι του γλυκού νερού, ίσως εξαιτίας της προϋπηρεσίας του στη θάλασσα.

Παλιός κλέφτης και παλληκάρι, ο Γοβγίνας είχε αγνό χαρακτήρα και έντονη την αίσθηση του δικαίου. Γι’ αυτό και δεν ανεχόταν να βλέπει τους φτωχούς συμπατριώτες του να καταπιέζονται, όχι μόνο από τον Τούρκο δυνάστη, αλλά και από τους ισχυρούς κοτζαμπάσηδες της περιοχής.

Γρήγορα ήλθε σε προστριβή μαζί τους και η παραμονή του στη Λίμνη κατέστη αδύνατη. Έτσι, το 1817 κατέφυγε στην Αυλή του Αλή Πασά, όπου μυήθηκε στη στρατιωτική τέχνη.

Η Υπακοή και η Παρακοή ( Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης )


Μετά από χρόνια έρχεται η διακριτική Υπακοή, αλλά εσείς σ’ αυτήν την ηλικία που είσαστε, όλοι να έχετε τυφλή Υπακοή. 

Είδες τι λέει ο Αγιος Ιωάννης της Κλίμακος; Ότι πήγε ο Γέροντας σ’ έναν Αρχάριο. 

Πήγε και σε έναν άλλον που είχε Δέκα-Δεκαπέντε χρόνια Καλόγερος. Λέει εις τον αρχάριον:

– Τραγούδησε.

– Να ‘ναι Ευλογημένο, τραγουδάω.

– Τραγούδησε, λέει και στον Δεύτερο.

Λουκοβίστα γκλάβα: οι βολβοειδείς τρούλοι των ρωσικών εκκλησιών


Γράφει ο Παναγιώτης Καμπάνης, Δρ. Αρχαιολόγος –Ιστορικός, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, Μεταδιδακτορικός ερευνητής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης αναρωτώμενος για το θείον, στοιχειοθετεί και το πρόβλημα της ναοδομίας: «Πώς παραστήσω το άυλον; Πώς να δείξω το αιδές; Πώς διαλάβω το αμέγεθες, το άποσον, το άποιον, το ασχημάτιστον, το μήτε τόπω, μήτε χρόνω ευρισκόμενον, το εξώτερον παντός πειρασμού, και πάσης οριστικής φαντασίας;»

Ο ορθόδοξος ναός είναι μια μικρογραφία του σύμπαντος κόσμου (ορατού και αοράτου), ένα ορατό σημείο – σύμβολο- εκείνου που δεν μπορούν να δουν τα ανθρώπινα μάτια∙ η μυστική σημασία του ναού αποκαλύπτεται μόνο στους μυημένους, στους πιστούς.

Άλλο Πράγμα το Καθήκον και Άλλο Πράγμα η Αγάπη


Πάντα είχα την απορία, γιατί πρέπει, ως Ορθόδοξος Χριστιανός, να συνδέω  την προσφορά προς τον συνάνθρωπο και τον εθελοντισμό με το Ευαγγέλιο; 

Υπάρχουν χιλιάδες εθελοντικές οργανώσεις  που προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες  προς τον συνάνθρωπο μας και οι οποίες κινούνται από  υποχρέωση και καθήκον προσφοράς, χωρίς να γίνεται σύνδεσή τους με κάποια θρησκεία. 

Η απορία μου αυτή έμενε μετέωρη για πολλά χρόνια, μέχρι που ο Κύριος μου την έλυσε  με το εξής περιστατικό:

Βρίσκομαι στο νοσοκομείο για να κρατήσω συντροφιά σε έναν εγκαταλειμμένο ασθενή, που βρίσκεται εκεί για πολλές ημέρες. 

«Φρένο» της UNESCO στον Ερντογάν: Η αλλαγή ονόματος της Αγίας Σοφίας απαιτεί την έγκρισή μας



Την αντίδραση της UNESCO προκάλεσαν οι δηλώσεις του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για την μετατροπή της Αγιάς Σοφιάς από μουσείο σε τζαμί.

Όπως δήλωσε πηγή της UNESCO στο πρακτορείο Sputnik, μία τέτοια απόφαση πρέπει να έχει την έγκριση του διεθνούς οργανισμού.

«Όλες οι αποφάσεις σχετικά με την εφαρμογή της σύμβασης για την Προστασία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς λαμβάνονται από την Επιτροπή Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Αν μια χώρα έχει υπογράψει τη σύμβαση και επιθυμεί να αλλάξει το όνομα ενός μνημείου, θα πρέπει να υποβάλλει την πρότασή της προς έγκριση στην επιτροπή», ανέφερε χαρακτηριστικά η πηγή.

Το μυστήριο της Υπακοής


Μου γράφεις, παιδί μου, για τον λογισμό εναντίον του γέροντος. Αυτόν τον λογισμό σου πολύ να τον φοβάσαι· να τον αποφεύγεις ως φίδι φαρμακερό καθότι έχει τρομερή ισχύ στη γενιά μας.

Αυτή είναι η τέχνη του πονηρού. Φέρνει λογισμούς εναντίον του Γέροντος, για να σε αποστήσει από την Χάριν που σε σκεπάζει, να σε κάνει υπεύθυνο, και κατόπιν να σε μαστίζει ασπλάγχνως. 

Λοιπόν, μην αφήσεις ποτέ οποιονδήποτε λογισμό εναντίον του πνευματικού σου να εμφωλεύσει στην καρδιά σου. Να τον αποβάλεις ευθύς ως φίδι φαρμακερό.

Όντως, μέγα το μυστήριο της υπακοής! Αφού ο γλυκύς μας Ιησούς πρώτος χάραξε το δρόμο, πόσο μάλλον εμείς χρωστάμε να βαδίσουμε πίσω Του;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

Ὁ Ὅσιος Ἰλαρίων ὁ Νέος


Ὁ Ὅσιος Ἰλαρίων διετέλεσε ἡγούμενος τῆς μονῆς Πελεκητῆς στὴν Τριγλὶα καὶ διακρίθηκε γιὰ τὸ ἀσκητικό του ἦθος, τὸ φιλόθεο ζῆλο του, τὸ χάρισμα τῆς ἐλεημοσύνης καὶ τοὺς πνευματικοὺς ἀγῶνες. Γι’ αὐτὸ ὁ Ἅγιος Θεὸς τὸν προίκισε μὲ τὸ προορατικὸ χάρισμα. Ὁ Ὅσιος κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη τὸ ἔτος 754 μ.Χ.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

Το Άγιο Πνεύμα δεν κατεβαίνει....Συγχωρέστε με...


Όταν ήμουν νέος, τελειόφοιτος του τότε γυμνασίου, υπηρετώντας ακόμα όλως ανάξιος στο Ιερό Βήμα του Ιερού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου Δράμας, ο τότε εφημέριος πατήρ Θεόδωρος, μου διηγήθηκε ότι πριν το 1920 είχε γνωρίσει στη Μικρά Ασία έναν ευλαβέστατο Ιερέα, ο οποίος δεν έκαμε ποτέ τον Καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων, εάν προηγουμένως δεν έβλεπε ένα λευκότατο, αστραφτερό περιστέρι, λουσμένο σε άπλετο λευκό φως, να έρχεται και να στέκεται ακίνητο πάνω στα Τίμια Δώρα. 

Μετά τον Καθαγιασμό περίμενε για λίγες στιγμές, ώσπου να δει να αστράφτει το Άγιο Βήμα και το περιστέρι να εξαφανίζεται.

H λίστα των βίντεο του "Πολύχρωμου σχολείου" στο υλικό του ΙΕΠ για τις έμφυλες ταυτότητες


Πέντε βίντεο περιλαμβάνει η playlist του "Πολύχρωμου σχολείου" που περιέχεται στο υλικό του ΙΕΠ για τις έμφυλες ταυτότητες που δίνεται για χρήση στα πλαίσια της Θεματικής Εβδομάδας.
Δείτε τα βίντεο και τα σχόλια δικά σας:

 

Η Μητέρα μου.


Γέροντος π. Πετρωνίου Τανάσε (†2011)

Δικαίου Ρουμανικῆς Σκήτης Τιμίου Προδρόμου Ἁγίου Ὄρους

Σ όλη την ζωή της ζούσε μια βαθειά πνευματική ζωή. Στις εορτές συμμετείχε με πολλή ευλάβεια, ακόμη και στις μικρότερες. Βέβαια δεν γνώριζε από βιβλία, είχε διάκρισι και διαίσθησι, δεν εγνώριζε από εορταστικούς κύκλους και όμως συμμετείχε σ όλες τις εορτές, στις νηστείες και στα ετήσια μνημόσυνα της Εκκλησίας μας αλανθάστως.

Η ελεημοσύνη της ήτο η βασική της φροντίδα σχεδόν σε καθημερινή βάσι. Τους ξένους τους καλούσε από τον δρόμο, τους φιλοξενούσε σπίτι μας και τους ανέπαυε. Ποτέ δεν ανεχώρησε έστω και ένας πτωχός από το σπίτι μας με αδειανά τα χέρια.

Ο πατέρας μου την ωνείδιζε ενίοτε, διότι είχε σε μεγάλο βαθμό ανοικτά τα χέρια της.

ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ: ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ

Jean Richepin-Grèce Eternelle (Αιώνια Ελλάδα)


----------------------------------------------------


Το 1975, στον πρώτο χρόνο της μεταπολίτευσης, ο διαφημιστής και συγγραφέας Νίκος Δήμου, για να αποκαθάρει το ιδεολογικό του προφίλ από το γεγονός πως στα χρόνια της δικτατορίας και συγκεκριμένα το 1970, «επελέγη και διορίστηκε» γενικός γραμματέας της διοικούσας επιτροπής της Ένωσης Διαφημιστικών Επιχειρήσεων της Ελλάδος, κυκλοφόρησε το «προοδευτικό» βιβλίο του «Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΈΛΛΗΝΑΣ». 
Είναι ένα βιβλίο το οποίο, χωρίς να έχει κάποια λογοτεχνική αξία, μεταφράστηκε σε πολλές χώρες του κόσμου διότι έδινε ανθελληνικά επιχειρήματα σε όσους ήθελαν (για τους δικούς τους λόγους) να κατηγορήσουν την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Όσιος Πορφύριος: Να ξέρεις ότι οι Άγιοι του Θεού είναι ικανοί για τα πάντα



Θα σού δώσω ένα παράδειγμα, για να καταλάβεις.

Φαντάσου μια πόλη με πεντακόσιες χιλιάδες κατοίκους, οι οποίοι αμαρτάνουν.

Σ’ ένα Μοναστήρι εκεί ζεί ένας μοναχός ασκητής, ο οποίος σηκώνει τα καθαρά χέρια του στον Θεό και τον παρακαλεί να μην τιμωρήσει όλες αυτές τις χιλιάδες που αμαρτάνουν.

Σε διαβεβαιώνω, λοιπόν, ότι για το χατίρι αυτού του ασκητή ο Θεός δεν τιμωρεί τις πεντακόσιες χιλιάδες.

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ: Το Σαββατοκύριακο στην Αδριανούπολη είχαμε πολύ δουλειά επειδή στην Ελλάδα είχαν διακοπές"...


Κατέχουν παράνομα το 40% της Κύπρου, απειλούνε καθέ τόσο την υπόλοιπη, δεν μας επιτρέπουν (με απειλή πολέμου) να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα, υπονομεύουν συνεχώς την ελληνική κυριαρχία στην Θράκη και εμείς πάμε και τους δίνουμε χρήματα….
 
Τα χρήματα που δίνουμε εκεί, σε μια στρατιωτικοποιημένη οικονομία όπως η τουρκική, γίνονται σφαίρες και πολεμικά αεροσκάφη.

Την ώρα που οι τουρίστες από Ελλάδα και Βουλγαρία συνεχίζουν να συρρέουν στην Αδριανούπολη, κόσμος που ζει και σε άλλες χώρες των Βαλκανίων, ανακάλυψε την πόλη.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αδριανούπολης Ρετζέπ Ζιπκινκούρτ δήλωσε πως ¨Στην Αδριανούπολη δεν έρχονται μόνο Έλληνες και Βούλγαροι τουρίστες.

Μετά το Άγιον Όρος οι Ουκρανοί της νέας Εκκλησίας προκάλεσαν και στην Πάτμο (ΦΩΤΟ)


ΓτΧτΠτΑ: Φίλος και συνεργάτης του ιστολογίου μας από την Πάτμο μας είπε:
«Πραγματικά πρόκειται για μια μαύρη ημέρα για την Ορθοδοξία στην Ι. Νήσο μας. Δυστυχώς όλα συνέβησαν πολύ γρήγορα και χωρίς να προλάβουμε να καταλάβουμε ποιοί και από πού ήταν οι εν λόγω επισκέπτες. Τόσο εμείς όσο και πολύς άλλος κόσμος από τους ευλαβείς κατοίκους της Πάτμου αναγκαστήκαμε να μείνουμε φέτος για πρώτη φορά μακριά από τους Πανηγυρικούς εορτασμούς της Ι.Μ. Ευαγγελισμού Μητρός Ηγαπημένου για να αποφύγουμε τη συμπροσευχή με τους σχισματικούς (διότι ό,τι και να λέει το εν πολλαίς «αμαρτίαις» περιπεσόν Οικουμενικό Πατριαρχείο, περί σχισματικών πρόκειται).  
Να ξέρουν όμως ότι δεν θα μας ξαναπιάσουν στον ύπνο!
* * *
Μετά τα ευτράπελα στο Άγιον Όρος με αρκετές μονές να τους κλείνουν την πόρτα και γενικά την επίσκεψή τους να επιφέρει σοβαρούς τριγμούς στην αγιορείτικη κοινότητα, οι μη αναγνωρισμένοι της νέας Εκκλησίας της Ουκρανίας αυτήν την φορά επέλεξαν έναν άλλον ιερό τόπο της Χριστιανοσύνης να προκαλέσουν. την Πάτμο.

Πως φθάσαμε από τα Ίμια και τις “γκρίζες ζώνες”… στο “τουρκικό Αγαθονήσι”

«Σε τουρκικό έδαφος ο Έλληνας πρωθυπουργός» έγραψαν τουρκικά ΜΜΕ και βεβαίως δεν αναφέρονταν στην προ καιρού επίσκεψή του στη γειτονική χώρα. Αναφέρονταν στην επίσκεψή του στο Αγαθονήσι στις 25 Μαρτίου για την εθνική επέτειο. Και μπορεί το τουρκικό υπουργείο Άμυνας να διέψευσε ότι το ελικόπτερο που μετέφερε τον Τσίπρα παρενοχλήθηκε από τουρκικά μαχητικά, αλλά είναι σκαστή παρενόχληση όταν ένα μαχητικό πετάει με ταχύτητα σε μικρή απόσταση από ελικόπτερο. Εάν, μάλιστα, η απόσταση είναι πολύ μικρή μπορεί και να προκαλέσει πτώση του ελικοπτέρου.
Στην πραγματικότητα, η συμπεριφορά της τουρκικής αεροπορίας δεν είναι αυθαίρετη. Υπηρετεί την εθνική πολιτική της Άγκυρας, η οποία θεωρεί το Αγαθονήσι, όπως και άλλα ελληνικά νησιά, τουρκικό. Κι αυτό δεν είναι μόνο πολιτική Ερντογάν. 

Συνεννόηση του αγίου Παϊσίου με ετερογλώσσους (Ιερομόναχος Ισαάκ)


Είναι γνωστό ότι ο άγιος Παΐσιος εκτός από Ελληνικά δεν γνώριζε άλλη γλώσσα. Όμως συνέβη επανειλημμένως ‒όταν υπήρχε λόγος‒ με την γλώσσα της Πεντηκοστής να συνομιλήση και να συνεννοηθή θαυμάσια με ετερογλώσσους.
 ✶✶✶
«Ήμουν παρών», διηγείται ο ι. Ε. Κ., «κάποτε στο Κελλί του Γέροντα μαζί με άλλους τρεις επισκέπτες και ένα Γάλλο, που δεν μιλούσε λέξη Ελληνικά.  Όταν ήρθε η σειρά του να μιλήση με τον Γέροντα, πήγαν πιο πέρα και για δεκαπέντε λεπτά συνωμιλούσαν καθισμένοι στα κούτσουρα. 

Τους βλέπαμε που συζητούσαν με ενδιαφέρον. Πώς επικοινωνούσαν, αφού δεν υπήρχε κοινή γλώσσα επικοινωνίας; Ο ξένος έφυγε χαρούμενος. Η ικανοποίηση φαινόταν έκδηλη στο πρόσωπό του»

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Ο Πατριάρχης Ειρηναίος για το Άγιο Φως ... (ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ....)



Σχόλιο Πᾶνος: Ἀναρωτιέμαι πῶς «συγκλονίζει» ὁ Πατριάρχης κατὰ τὸν ἀρθρογράφο;...
Συγκλονίζει μὲ τὴν σιωπὴ του γιὰ τὶς βλάσφημες δηλώσεις τοῦ ἀρχιεπισκόπου του;

Συγκλονίζει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Ειρηναίος με την εμπειρία του από το θαύμα του Αγίου Φωτός:

"Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, δεν ξέρω αν τα είπαν η πως τα είπαν, εγώ εκείνο που ξέρω είναι αυτό που έζησα όσες φορές με αξίωσε ο Θεός να τελέσω την Ακολουθία του Αγίου Φωτός. 

Μας ετοιμάζουν νέους Ζαλόγγους αλλά παρουσιάζονται ως ‘προστάτες’ μας και δεν θέλουν να αμφισβητούμε την εξουσία τους.


Λίγες ημέρες πριν την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου ο φερόμενος «Πρόεδρος της Δημοκρατίας» Προκόπης Παυλόπουλος τραπέζωσε τους ταγούς της Εκκλησίας για να υφαρπάξει την συναίνεση του Ελληνικού Λαού και να έχει μούτρα να εμφανιστεί στην Εθνική Παρέλαση. 


[Δείτε εδώ πόσοι φυλάνε τον Παυλόπουλο και πως μπαγλαρώσανε αμέσως έναν άνθρωπο από το πλήθος που πήγε να στραφεί εναντίον του…τον οποίον μετά η ασφάλεια έβγαλε «ναρκομανή»!!] 


Γνωρίζουν πολύ καλά όλοι αυτοί οι προδότες ότι η Ορθοδοξία χτυπάει μέσα στα φυλλοκάρδια του Έλληνα, γι’ αυτό και πάντα προσπαθούν να δελεάζουν τους ταγούς της Εκκλησίας για να ελέγχουν μέσω αυτών και τους Έλληνες.

Ἅγιος Παΐσιος: Νὰ βοηθοῦμε τοὺς νέους νὰ ἀκολουθήσουν τὴν κλίση τους


Κάθε ἄνθρωπος ἔχει τὴν κλίση του. Ὁ Καλὸς Θεὸς ἔπλασε τὸν ἄνθρωπο ἐλεύθερο. Ἔχει ἀρχοντιά· σέβεται τὴν ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου καὶ ἀφήνει ἐλεύθερο τὸν καθέναν νὰ ἀκολουθήση τὸν δρόμο ποὺ τὸν ἀναπαύει. 

Δὲν τοὺς βάζει ὅλους στὴν ἴδια γραμμὴ μὲ μιὰ στρατιωτικὴ πειθαρχία. Γι᾿ αὐτὸ οἱ νέοι ἂς ἀφήσουν τὸν ἑαυτό τους ἐλεύθερο στὸν πνευματικὸ χῶρο τῆς ἐλευθερίας τοῦ Θεοῦ. 

Δὲν βοηθιοῦνται, ἂν ἐξετάζουν ποιά ζωὴ ἀκολούθησε ἢ θὰ ἀκολουθήση ὁ τάδε ἢ ὁ τάδε. Σ᾿ αὐτὸ τὸ θέμα δὲν πρέπει νὰ ἐπηρεάζωνται ἀπὸ κανέναν.

Οἱ γονεῖς πάλι, οἱ Πνευματικοί, οἱ ἐκπαιδευτικοὶ πρέπει νὰ βοηθοῦν τοὺς νέους νὰ διαλέγουν ὅποια ζωὴ εἶναι στὰ μέτρα τους καὶ νὰ ἀκολουθοῦν τὴν πραγματική τους κλίση, χωρὶς νὰ τοὺς ἐπηρεάζουν ἢ νὰ στραγγαλίζουν τὴν κλίση τους. 

Τα σχολικά βιβλία της Ελλάδας για το 1821: Από τον Κολοκοτρώνη που πλούτισε από την Επανάσταση, στη σκορδαλιά του Βαγγελάκη......


Θ. Μαλκίδης

Τα σχολικά βιβλία της Ελλάδας για το 1821: Από τον Κολοκοτρώνη που πλούτισε στη σκορδαλιά του Βαγγελάκη......

Είδα πριν λίγες ώρες δημοσιευμένο ένα κείμενο για το πως απεικονίζουν τα τουρκικά σχολικά βιβλία το 1821. Άκουσα επίσης διάφορους που βγαίνουν κάθε 25η Μαρτίου στην Ελλάδα (.....) και προσπαθούν να αποδομήσουν το 1821. 

Έχει πολύ ενδιαφέρον να αναφερθούν, ορισμένα παραδείγματα, από την προσπάθεια αποδόμησης του 1821 που συντελείται μέσα από τα σχολικά βιβλία της Ελλάδας.

"Βλέπω, ανόητε, τα αγάλματα που τους μοιάζεις, γιατί είσαι φίδι και γέννημα οχιάς"

Μιά μέρα στά μισά τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, ὁ ὅσιος Ἀνδρέας, ὁ διά Χριστόν σαλός, ἔπαιζε, ὅπως τό συνήθιζε, στήν ἀγορά, τρέχοντας καί χοροπηδώντας. 
Κάποια στιγμή πλησίασε στήν κεντρική εἴσοδο τοῦ Σενάτου. 
Στάθηκε ἀκίνητος καί κοίταζε τήν πόρτα μέ τούς ἀνάγλυφους γίγαντες, πού εἶχαν πόδια σάν φίδια. 
Κάποιος περαστικός τοῦ ἔδωσε ἕνα δυνατό χτύπημα στό κεφάλι καί τοῦ εἶπε:
-Τί στέκεσαι καί βλέπεις τρελέ;

Οι Γερμανοί μας στέλνουν πίσω 50.000 παράνομους μετανάστες







Σύμφωνα με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η Γερμανία μπορεί πλέον ελεύθερα να απελάσει αλλοδαπούς πίσω στις χώρες από όπου έχουν προέλθει, δηλαδή έχουν χρησιμοποιήσει ως σημείο εισόδου στην Ευρώπη….

Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Sputnik η Ελλάδα είναι υποψήφια για να υποδεχτεί τουλάχιστον 50.000 παράνομους μετανάστες μέσα στο 2020. 

Η μόνη που δεν ανησυχεί είναι βέβαια η ελληνικήκυβέρνηση η οποία επιθυμεί την είσοδο στη χώρα του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού αλλοδαπών χωρίς να προσδιορίζει κανένα όριο στην οροφή του αριθμού αυτού: «Όσοι περισσότεροι τόσο καλύτερα», είναι αυτό που τεκμαίρεται από την παρούσα πολιτική. 

«Πολλές φορές εφημερεύει ο ίδιος ο Χριστός στο χειρουργείο και ζούμε την παρουσία Του»


Ο πραγματικός ερευνητής αναζητά την αλήθεια και, τελικά, εκεί είναι που συναντάει τελικά τον Θεό. Τέτοιο είναι το παράδειγμα του Παναγιώτη Δημακάκου, ομότιμου καθηγητή της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, που μιλά στην «Κιβωτό της Ορθοδοξίας»:


Μέχρι καί τήν Μάνη θέλουν ...περιούσια ! Ἤμαρτον !


Καταλάβατε τί προσπαθοῦν ν᾿ἀποδείξουν;

Ἔ ἀν τό καταλάβατε, τότε θά ξέρετε ἤδη γιά ποιόν λόγο προωθοῦν καί προβάλουν τόν κάθε διανοητή- ἀεριτζῆ!

Καί γιά ποιόν λόγο προσπαθοῦν μέσῳ τῆς δυνάμεως πού ἡ ἐξουσία τούς παρέχει,νά προβάλουν μόνον τούς δικούς τους.

Τό ἐρώτημα εἶναι ὅμως : Γιατί δέν φανερώνουν ἀμέσως τήν καταγωγή τους καί κρύβονται πίσω ἀπό δανεισμένες καταγωγές ;

Ἔλα ντέ !

Αυτό είναι το σπανιότερο θαύμα της Παναγίας με το πιο …περίεργο όνομα.


Το ομολογουμένως πρωτότυπο, όσο και παράξενο όνομα «Παναγία του Χάρου» οφείλεται στη μοναδική, αλλά και θαυματουργή εικόνα, όπου η Θεοτόκος απεικονίζεται να κρατά τον Χριστό όχι ως βρέφος, αλλά κρεμάμενο νεκρό στο Σταυρό του μαρτυρίου. 

Και επειδή οι έννοιες νεκρός και Χάρος σχετίζονται, η εικόνα, αλλά και γενικότερα η εκκλησία, ονομάστηκε «Παναγία του Χάρου».

Στα 1600, μοναχοί από την Ι.Μ. της Πάτμου φτάνουν στους Λειψούς και χτίζουν σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από το χωριό το εξωμονάστηρο «Παναγία του Χάρου».