Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

«Μία γυναίκα που μοιάζει με την Παναγία κάθεται εδώ στο παγκάρι»


Παναγιώτης Καλόγηρος Δόκιμος μοναχός


Γερόντισσα Μακρίνα: Σήμερα ήρθε ένας κύριος πού μόλις μπήκε μέσα στο Μοναστήρι, είπα: «Αύτός ό άνθρωπος κάτι καλό έχει μέσα στήν ψυχή του».
--Δέν ξέρω, μιά άλλοίωσι ήρθε μέσα στήν ψυχή μου. Είχε ένα προσωπάκι πού έλαμπε.

Πριν έρθη στο αρχονταρίκι, μιλούσα μέ λαϊκούς γιά τήν προσευχή, τί δύναμι έχει ή προσευχή καί τί σοβαρό είναι όταν ό άνθρωπος προσέχη στο θέμα τής ψυχής.

Όχι προσευχή νά τελειώσουμε μόνο τα κομποσχοίνια μας -και αυτό βέβαια τό δέχεται- άλλα να νοιώσουμε τον Δεσπότη μας Χριστό, νά Τον νοιώσουμε στην καρδιά μας, αύτή είναι πραγματική προσευχή.

Καθώς λοιπόν συζητούσαμε τί είναι ή προσευχή, ό άνθρωπος αύτός άκούγοντας προσευχή, μέσα του αλλοιώθηκε. Τό πρόσωπό του έλαμψε περισσότερο- είδα σάν μία ακτίνα στο πρόσωπό του, καί μου είπε:

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Οἱ Ἅγιοι Εὐλάμπιος καὶ Εὐλαμπία τὰ ἀδέλφια

 
Καὶ προφθάσασα τὴν τομὴν Εὐλαμπία.
Εὐλαμπίῳ τμηθέντι κοινωνεῖ στέφους.
Τμήθησαν δεκάτῃ Εὐλάμπιος ἠδὲ ἀδελφή.

Ἔζησαν στὰ χρόνια του αὐτοκράτορα Μαξιμιανοῦ (296 μ.Χ.). Ὁ διωγμὸς κατὰ τῶν χριστιανῶν ἦταν σκληρὸς καὶ ἀνελέητος. Γι’ αὐτό, ὁ Εὐλάμπιος καὶ ἡ ἀδελφή του Εὐλαμπία κρύβονταν μαζὶ μὲ ἄλλους χριστιανοὺς στὸ βουνό.

Ἐκεῖ, ζοῦσαν καλλιεργώντας τὴν προσευχὴ καὶ τὴ μελέτη τῶν Ἱερῶν Γραφῶν.

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Ο κοινωνικός σκοπός της Ορθοδοξίας - Πρωτοπρ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου (+)


Πρωτοπρ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου (+)
Καθηγητού Πανεπιστημίου


Ποια είναι τώρα η κοινωνική πλευρά του θέματος;

Έχομε τον άνθρωπο, τον οποιονδήποτε άνθρωπο που ζη μέσα σε μία κοινωνία και πρέπει να δράση ως υγιής κοινωνική μονάδα. Η θεραπεία που αναφέραμε παραπάνω, της νοεράς ενεργείας της ψυχής του ανθρώπου, αυτή η ίδια η θεραπεία, όταν περατωθή, δημιουργεί αυτομάτως κοινωνικό άνθρωπο, δηλαδή υγιή ψυχικά άνθρωπο, που είναι έτοιμος να δράση κοινωνικά σε όλους τους τομείς. 

Και εκείνος που είναι θεραπευμένος αυτομάτως, σιωπηρώς χειροτονείται ιατρός για τους άλλους, τους μη θεραπευμένους. Διότι η ιατρική επιστήμη που λέγεται Ορθοδοξία διαφέρει από τις άλλες επιστήμες στο ότι εκείνος, που θεραπεύθηκε, γίνεται αυτομάτως θεραπευτής. 

Ἅγιος Παΐσιος: Μὲ τὴν ἁμαρτία δίνουμε δικαιώματα στὸν πειρασμό



Πολύς δαιμονισμός ὑπάρχει σήμερα στὸν κόσμο. Ὁ διάβολος ἁλωνίζει, γιατί οἱ σημερινοί ἄνθρωποι τοῦ ἔχουν δώσει πολλά δικαιώματα καὶ δέχονται δαιμονικές ἐπιδράσεις φοβερές. 

Ἔλεγε ἕνας πολύ σωστὰ: «Ὁ διάβολος παλιά ἀσχολεῖτο μὲ τούς ἀνθρώπους, τώρα δὲν ἀσχολεῖται! Τούς ἔβαλε στὸν δρόμο καὶ τούς λέει: «Ὥρα καλή!». καὶ τραβᾶνε οἱ ἄνθρωποι!». 

Εἶναι φοβερό! Βλέπετε, τὰ δαιμόνια στὴν χώρα τῶν Γαδαρηνῶν[1], γιὰ νὰ πᾶνε στὰ γουρούνια, ζήτησαν ἄδεια ἀπὸ τὸν Χριστό, γιατί τὰ γουρούνια δὲν εἶχαν δώσει δικαίωμα στὸν διάβολο καὶ αὐτός δὲν εἶχε δικαίωμα νὰ μπῆ σ' αὐτά. Ὁ Χριστός ἐπέτρεψε νὰ μπῆ, γιὰ νὰ τιμωρηθοῦν οἱ Ἰσραηλίτες, ἐπειδή ἀπαγορευόταν νὰ τρῶνε χοιρινό κρέας.

Στα βρόχια της νεοταξικής προπαγάνδας




του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ιστορίας


Καθημερινά γινόμαστε αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες όλο και περισσότερων γεγονότων, φαινομένων και κάθε λογής άλλων τεκμηρίων της πορείας προς τη διαμόρφωση μιας νέας παγκόσμιας ζοφερής πραγματικότητας κατά τα σχέδια των υπηρετών της Νέας Εποχής. Μιας πορείας που εδώ και μερικά χρόνια εξελίσσεται πλέον με καταιγιστικούς ρυθμούς. Και το λεγόμενο προσφυγικό ζήτημα είναι ασφαλώς ένα από τα κυρίαρχα θέματα της ατζέντας.

Ποιοι δεν επιθυμούν την επιστροφή στα Αναλυτικά Προγράμματα και τα βιβλία Θρησκευτικών που ίσχυαν μέχρι το 2016;


Η ανακοίνωση των νέων αποφάσεων του ΣτΕ που ακυρώνουν για μια ακόμη φορά τα «νέα Θρησκευτικά» οδηγεί αναπόδραστα στο ερώτημα με ποιο τρόπο θα πρέπει το Υπουργείο Παιδείας να συμμορφωθεί προς αυτές. 

Η απλή, λογική, νομικά ορθή και αναμενόμενη εξέλιξη για όσους έκαναν την προσφυγή στο ΣτΕ και δικαιώθηκαν, αλλά και για τη συντριπτική πλειονότητα κληρικών, θεολόγων, δασκάλων και γονέων των μαθητών, είναι η επιστροφή στα ισχύοντα μέχρι το 2016 Αναλυτικά Προγράμματα και η εκτύπωση και αποστολή στα σχολεία των βιβλίων Θρησκευτικών που υπήρχαν μέχρι τότε.

Ωστόσο, παρόλο που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αποφεύγει να τοποθετηθεί και τηρεί σιγή ιχθύος, όλες τις μέρες, που ακολούθησαν την ανακοίνωση των αποφάσεων του ΣτΕ, στα ΜΜΕ κυκλοφορούν πληροφορίες ότι η παραπάνω λύση δεν είναι αυτή που προκρίνεται. 

Εφαρμογή ικανή να σταματήσει το γκράφιτι στην Ελλάδα:


Για το βανδαλισμό του Ι.Ν. Αγ. Νικολάου Σπλάντζιας Χανίων
ταυτοποιήθηκαν τρία μέλη Αθηναϊκής ομάδας γκράφιτι,
ο ένας είναι φοιτητής του Πολυτεχνείου Κρήτη

Τον περασμένο Αύγουστο έγινε βανδαλισμός με γκράφιτι του Ιερού Ναού Αγ. Νικολάου Σπλάντζιας Χανίων, ενός θρησκευτικού και ιστορικού Μνημείου της Παλιάς Πόλης των Χανίων, χωρίς να γίνει σύλληψη των δραστών επ’ αυτοφώρω την ώρα της σχεδίασης των γκράφιτι.

Η σχεδίασή τους δεν έγινε ως συνήθως με χρήση σπρέι χρώματος αλλά με ρευστή πίσσα που επαλείφθηκε έως τα πέντε μέτρα ύψος με ρολό βαφής σε κοντάρι (μέθοδος “roll up”). Με τα αποκρουστικά αυτά υπερμεγέθη γκράφιτι οι δράστες είχαν κύριο σκοπό να καθυβρίσουν ένα σύμβολο της Ορθοδοξίας και να πλήξουν το θρησκευτικό συναίσθημα των Χανιωτών.

Ζιζανιοκτόνο της Monsanto εντοπίστηκε σε 28 είδη δημητριακών


Στις 15 Αυγούστου, η αμερικανική περιβαλλοντική οργάνωση Environmental Working Group δημοσίευσε μελέτη, στην οποία εξετάστηκαν με ανεξάρτητες εργαστηριακές δοκιμές συνολικά 61 προϊόντα από βρώμη, για την ύπαρξη της δραστικής ουσίας glyphosate.

Από τα 45 είδη συμβατικής καλλιέργειας, τα 43 βρέθηκαν θετικά, με 31
πάνω από το ασφαλές κατώτατο όριο της EWG.

Πέντε από τα βιολογικά προϊόντα που εξετάστηκαν βγήκαν επίσης θετικά.

Σχεδόν δύο μήνες μετά την πρώτη μελέτη, η οργάνωση δημοσιεύει νέα λίστα δημητριακών, στα οποία ανιχνεύτηκαν ίχνη γλυφοσάτης -η βασική δραστική ουσία του ζιζανιοκτόνου Roundup της Monsanto.

Liberal πανθρησκειακή εκκλησία στο Μανχάταν


Η πρεσβυτεριανή εκκλησία του Rutgers στο Μανχάταν είναι από τις πιο φανατικές υποστηρίκτριες της «παγκόσμιας εκκλησίας» (“one-world church”). Δηλώνει ότι «δεν χρειάζεται να πιστεύεις στον Θεό για να είσαι μέλος μας»!


Ἐσχάτη ὥρα ἐστί! Τό Φανάρι «ἀνατινάζει στόν ἀέρα» τό Ἅγιον Ὄρος καί τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος προκειμένου νά ἐπιβάλλει τά σχέδιά του!


Προμηνύονται δραματικές ἐξελίξεις καί συμφορές ἀπό τίς ἐπικείμενες ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τό Οὐκρανικό καί ἐπίσκεψη τοῦ Οἰκουμ. Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου στό Ἅγιον Ὄρος  
τοῦ Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου

Πολλές φορές καί πολλά ἔχουν κατά καιρούς γραφτεῖ γιά τήν προβληματική πορεία καί δράση τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στίς τελευταῖες δεκαετίες. Προβληματική, κυρίως ἀπό ἀπόψεως θεολογικῆς καί κανονικῆς, πορεία καί δράση πού ἔφθασαν, ἀντιστάσεως οὐσιαστικῆς μή ὑπαρχούσης, στά ὅρια τῆς ἐκκλησιολογικῆς ἀποστασίας. 

Βεβαίως, ὅπως συνήθως συμβαίνει, οἱ ἀπαρχές τοῦ προβλήματος εἶναι παλαιότερες καί οἱ ρίζες του βαθύτερες ἀπό τά φαινόμενα. Ἐξ ὅσων γνωρίζουμε, μᾶλλον ἀποτελεῖ κοινό τόπο ἡ διαπίστωση ὅτι καθοριστικά γιά τό Πατριαρχεῖο ὑπῆρξαν τά νέα δεδομένα, τά ὁποῖα διαμορφώθηκαν στόν χῶρο του, ἀπό τίς ἀρχές τοῦ 20ου αἰῶνος καί ἐντεῦθεν.

Ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης ελεήμων στο έπακρο


Ο Γέροντας Ιάκωβος έλεγε ότι πρέπει να κάνωμε αγόγγυστη ελεημοσύνη και το εφάρμοζε ο ίδιος: Όταν ήταν άρρωστος, στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, έρχονταν πολλοί να τον δουν, να πάρουν ευλογία και φυσικά άφηναν και κάποια χρήματα στον Γέροντα «για τις ανάγκες», όπως έλεγαν. 

Όταν του έδιναν κάποιο φακελάκι με χρήματα δεν το έπαιρνε, έλεγε «Άστο, πάτερ μου, μέσ’ στο κομοδίνο, εμείς είμαστε καλόγεροι, να μην λένε ότι ζητάμε χρήματα και έχομε φιλαργυρία». Ένα απόγευμα, μου λέει ο Γέροντας:

– Π. Ιλαρίων, πάμε ‘δω δίπλα να δούμε τους ασθενείς, να εφαρμόσωμε και αυτό που λέει το Ευαγγέλιο της Κρίσεως.

– Να ‘ναι ευλογημένο, Γέροντα, πάμε.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ἀπόστολος τοῦ Ἀλφαίου

 
Τὸν σταυρὸν Ἰάκωβος αἴρων ἠδέως,
Ὡς ἔστι Σῶτερ ἄξιός σου δεικνύει.
Ἀμφ' ἐνάτην Ἰάκωβος ἑνὶ Σταυρῷ τετάνυστο.

Ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μαθητὲς τοῦ Κυρίου, ἀδελφός τοῦ Ματθαίου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ καὶ γιὸς τοῦ Ἀλφαίου.

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Κοινωνία με τον Χριστό και την Παναγία - π. Συμεών Κραγιόπουλος (†)


Το θέμα είναι να φανερωθεί ο Χριστός, το θέμα είναι να φανερωθεί η Παναγία· αυτό είναι όλο. Ο Χριστός υπάρχει, η Παναγία υπάρχει. 

Οι άγιοι δοκίμασαν την κοινή ζωή με τον Χριστό, χάρηκαν τη χαρά που δίνει ο Χριστός, χάρηκαν τη χαρά που δίνει η Παναγία, πανηγύρισαν αυτό το πανηγύρι εν Χριστώ και με την Παναγία, ενόσω ήταν σ’ αυτόν τον κόσμο.

Αυτό είναι δεδομένο, είναι μια πραγματικότητα. Δεν είναι κάτι που μπορούμε να αμφιβάλλουμε, άραγε υπάρχει, άραγε δεν υπάρχει, άραγε θα γίνει, άραγε δεν θα γίνει, άραγε μπορεί να έρθει, άραγε μπορεί να μην έρθει κλπ. Είναι μία πραγματικότητα.

Θεολογικά κατασκευάσματα Περγάμου Ζηζιούλα ~ Μον. Παΐσιος Αγιορείτης

(Πρακτική απεικόνιση θεολογίας Ζηζιούλα, ο πάπας σε ρόλο ''πρώτου'' στήν ορθοδοξία)
ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ

Μοναχός Παΐσιος Καρεώτης
Καθηγητής Ἀθωνιάδος Σχολῆς

Ἡ σύγκλησις καὶ ὁ τρόπος διεξαγωγῆς τῆς συνόδου στὴν Κρήτη τὸν Ἰούνιον τοῦ 2016, ἔχουσα τὴν ἀπαίτησι γιὰ πανορθόδοξον κῦρος καὶ γιὰ ἐπιβολὴ τῶν ἀποφάσεών της, γίνεται πρόκλησις καὶ θρασύτης, πρὸς ὅσους εἶναι ζωντανὰ μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Οἱ ἀποφάσεις αὐτῆς τῆς συνόδου, εἶναι ἕνα καρκίνωμα στό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, πού τώρα πονάει λίγο καί ἀργότερα περισσότερο καί ἀφόρητα1.

Τὸ καρκίνωμα αὐτὸ ποὺ ἐμφανίσθηκε μὲ τὴν σύνοδο τῆς Κρήτης ἔχει βαθειὲς ρίζες καὶ μεγάλη προϊστορία, ποὺ δυστυχῶς ἐλάχιστοι τοὺς δίνουν προσοχὴ καὶ σημασία.

Φρικιαστικόν: Διδάσκουν μαθητὰς πῶς νὰ προσεύχονται εἰς τὸν Ἀλλάχ!


ΙΔΟΥ πῶς οἱ εὐρωπαῖοι κατηχοῦν τὰ ἀθῶα παιδιά τους στὸ Ἰσλάμ, βάζοντάς τα νὰ προσεύχονται στὸν «θεὸ» τοῦ μίσους καὶ τῆς ἐκδίκησης, κάνοντάς τα δυνάμει, μελλοντικοὺς «μάρτυρες τοῦ Ἀλλάχ», τουτέστιν: δολοφόνους ἀθῴων «ἀπίστων»: 
Δεῖτε τὴν εἴδηση: 
«Σωρεία ἀντιδράσεων ἀπὸ πολιτικοὺς καὶ πολίτες. Ὅπως ἀναφέρει τὸ Sputnik, στὸ βίντεο ἕνα ἀγόρι ἀφρικανικῆς καταγωγῆς ντυμένο μὲ μουσουλμανικὰ ροῦχα ἐπιδεικνύει τὴν ἰσλαμικὴ προσευχὴ σὲ μία ὁμάδα ἀποτελούμενη κυρίως ἀπὸ Δανοὺς συνομήλικούς του. 

Η Μωρία έφερε τη Μόρια ως Τιμωρία


Στις αρχές του 2000 βιώσαμε μια σημαντική αλλαγή όσον αφορά τη ραχοκοκαλιά της μεταναστευτικής παρουσίας στη χώρα αλλά και των ροών προς αυτή. 

Σε αντίθεση με τη δεκαετία του 1990 και την πτώση του Ανατολικού Μπλοκ, είχαμε μια ποιοτική μεταστροφή. Ο κόσμος που ήρθε στην Ελλάδα για να βρει μια εργασία είχε σε αρκετές περιπτώσεις κάτι κοινό με αυτόν τον τόπο, τη θρησκεία, έστω και αν δεν ήταν πάντα ομόδοξος.

Του Στρατή Μαζίδη

Πολωνοί, Βούλγαροι, Τσέχοι, Ρουμάνοι, Σέρβοι είχαν κάτι κοινό. Πίστευαν Χριστό. Επίσης πολλοί Αλβανοί ερχόμενοι στην Ελλάδα βαπτίστηκαν.

Σημεία των καιρών: Πολλοί γονείς προτιμούν τα κατοικίδιά τους παρά τα δικά τους παιδιά


"Όπου υπάρχει λατρεία ζώων υπάρχει θυσία ανθρώπων".
-G.K. Chesterton

Ένας από τους πολλούς καρπούς του ουμανισμού που είναι εμφανής στην κοινωνία μας είναι μια υπερβολική προσκόλληση και αγάπη για τα ζώα, ιδιαίτερα τα κατοικίδια ζώα.

Ο ουμανισμός επιδιώκει να θολώσει τη διάκριση μεταξύ ανθρώπου και ζώου. Στις αρχαίες ανθρωπογενείς θρησκείες, αυτή η ασάφεια μπορεί να φανεί στο δόγμα της μετενσάρκωσης που διδάσκει ότι οι ανθρώπινες ψυχές μπορούν να γίνουν ζώα και αντίστροφα. Στη σύγχρονη εποχή αυτή η ασάφεια μπορεί να φανεί στην τάση να σκεφτόμαστε τα κατοικίδια ζώα ως παιδιά και πλήρη μέλη της οικογένειας.

ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily: Το ιστολόγιό μας κλείνει σήμερα τα έντεκα χρόνια του στο διαδίκτυο.


Το ιστολόγιό μας κλείνει σήμερα τα 11 χρόνια στον χώρο του διαδικτύου.

Πριν ακριβώς 11 χρόνια, στις 8 Οκτωβρίου του 2008 σε μια άλλη μακρινή εποχή, πριν το ξεφάντωμα της προδοσίας στον τόπο μας, ένα απόγευμα αποφασίσαμε μαζί με την Εύη να φτιάξουμε ένα μικρό οικογενειακό ιστολόγιο.
Με μεράκι φτιάξαμε το πρότυπο και ξεκινήσαμε.
Μπορείτε να δείτε την ιστορική πρώτη μας ανάρτηση. ΕΔΩ

Σκοπός μας ήταν η έκφρασή μας μέσα στο χάος του διαδικτύου, αλλά κυρίως η επικοινωνία με έναν άγνωστο, για μας, κόσμο που βρισκόταν εκεί "έξω"...

Αρχές μας ορίσαμε την ευπρέπεια, την ευγένεια και την αξιοπρέπεια.
Οι βωμολοχίες και οι προσωπικές χυδαίες υβρείς και προσβολές μας βρήκαν κάθετα αντίθετους και αυστηρούς και θεωρήσαμε ως χρέος μας να τις αφήσουμε έξω από το "πνευματικό μας διαδικτυακό παιδί"...

Σήμερα ο μάρτυρας φιλέλληνας συμπληρώνει τρία χρόνια στις φυλακές των Σκοπίων,

Giorgos Trikkas

Γειά σας φίλοι/λες μου...

Προσοχή στο θέμα........

(Σήμερα ο μάρτυρας φιλέλληνας συμπληρώνει τρία χρόνια στις φυλακές των Σκοπίων, όπου λιώνει αβοήθητος από τους Σέρβους και από τους Έλληνες.. 

Από εμάς γιατί έχουμε ΝΕΝΕΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.---(Και η Διεθνής κοινότητα μόνο λεκτικά συμπαρίστανται στο δράμα του Ιωάννη.---------------(( Οι ομόδοξοι Σέρβοι)))-(δεν κάνουν καμία θεαματική ενέργεια για να τον αποφυλακίσουν.Ούτε οι Έλληνες έκαναν κάτι για αυτόν που έχουν ακόμη μεγαλύτερη υποχρέωση στον Ελληνομαθέστατο και φιλέλληνα Ιεράρχη, που υπερασπίστηκε τα Ελληνικά δίκαια της Μακεδονίας, φωνάζοντας κι αυτός μαζί με 10 εκατομμύρια Έλληνες, ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική. Από τότε ο Ιωάννης πληρώνει ακόμη πολύ βαρύ τίμημα, αυτά τα 12 χρόνια.

Η Σύμη κατελήφθη και αυτοί βλέπουν τους μετανάστες ως …πιθανή λύση στο δημογραφικό!



Του  ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΡΒΑΛΙΑ

Δεν μπορεί, πλάκα μας κάνουν. Μετά από τρία έκτακτα ΚΥΣΕΑ, να συνεχίζεται η απόβαση στα νησιά και στη Βουλή να χαριεντίζεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Μπαρούφα, για το ποιος θα φανεί στοργικότερος στις ανάγκες των λαθροεποίκων.

Δεν μπορεί, όνειρο ζούμε εφιαλτικό, ξαναλέω. Ξέρετε, ακούστηκαν τρελά πράγματα τη Παρασκευή, στην «ώρα του πρωθυπουργού». Κι ανάμεσα σε άλλα ότι η παράνομη μετανάστευση αλλόθρησκων στην Ευρώπη, μπορεί να αποτελέσει… μια κάποια λύση για το δημογραφικό, αρκεί «να γίνεται με τάξη και με κανόνες».

Δεν το είπε η Τασία, ο Φίλης, ή ο Βαρουφάκης που έκανε την ερώτηση ανθρωπιστικής ευαισθησίας για τους… κατατρεγμένους. Αλίμονο μας.

Τι πρέπει να κάνουμε τα ψίχουλα από το Αντίδωρο

ΟΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΣΛΙΔΗ

Το Αντίδωρο είναι ευλογημένος άρτος που βγαίνει από τα πρόσφορα που προσκόμισαν και προσέφεραν οι πιστοί, προκειμένου να τελεσθεί η Θεία Λειτουργία, γι’ αυτό και ονομασία πρόσφορο, από το ρήμα προσφέρω. 

Μόλις φάμε το αντίδωρο εύλογα αναρωτιόμαστε, πού θα πετάξουμε τα ελάχιστα ψίχουλα που έχουν μείνει στο χέρι μας. 

Ο Όσιος Γεώργιος Καρσλίδης στις διδαχές του μας δίνει την απάντηση, καθώς επίσης, και πώς καλούμαστε να στεκόμαστε στο ναό. 

Όταν πηγαίνετε στην εκκλησία να φροντίσετε να πηγαίνετε όσον μπορείτε πρωί και μόλις μπείτε στην εκκλησία να κλείνετε το στόμα σας και σιγά-σιγά να ανάβετε το κερί σας και να στέκεσθε πάντα στην ίδια θέση. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Ἡ Ὁσία Πελαγία

 
Αἴσχους πλυθεῖσα καὶ λιποῦσα τὸν σάλον,
Πρὸς ὅρμον ἥκεις οὐρανοῦ Πελαγία.
Ὀγδοάτῃ ὑπάλυξε βίου πέλαγος Πελαγία.

Ζοῦσε στὴν Ἀντιόχεια καὶ ἀνῆκε στὴν τάξη τῶν ἐλαφρῶν γυναικών. Ἦταν πόρνη. Ἡ ζωή της ἦταν βουτηγμένη μέσα στὸν οἶστρο τῶν ἁμαρτωλῶν ἡδονῶν. Ἡ ἀκολασία εἶχε πωρώσει τόσο τὴν συνείδησή της, ὥστε καμιὰ ἔννοια μετανοίας νὰ μὴ μπορεῖ νὰ εἰσχωρήσει στὴν ψυχή της.

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Λόγοι Σοφίας από τον Ευεργετινό…


Του Αββά Ισαάκ

ΝΑ ΜΗ μισήσεις τον αμαρτωλό, γιατί όλοι είμαστε ένοχοι. Και αν τον αποδοκιμάζεις από ζήλο Θεού, να κλάψεις για χάρη του.

Να μη μισήσεις τον ‘ίδιο, αλλά τις αμαρτίες του. Για τον ίδιο να προσευχηθείς, κι έτσι θα μοιάσεις στο Χριστό, πού δεν αγανακτούσε εναντίον των αμαρτωλών, αλλά προσευχόταν πολύ γι’ αυτούς• έκλαψε μάλιστα Και για την Ιερουσαλήμ (Ματθ. 23:37. Λουκ. 13:34). 

Αφού, άλλωστε, κι εμάς μας ξεγελάει σε πολλές περιπτώσεις ο διάβολος, γιατί να μισήσουμε Και ν’ αποστραφούμε εκείνον πού, κατά την αντίληψη μας, εξαπατήθηκε από τον κοινό μας εχθρό;

Οικογένεια και εκκλησιαστική ζωή - Μοναχός Μωυσής Αγιορείτης (†)


Ίσως σκεφθεί κάποιος δικαιολογημένα τι έχει να πει ένας απομακρυσμένος Αγιορείτης μοναχός για την οικογένεια, για τους γονείς και την ανατροφή των τέκνων τους; Όμως ο μοναχός δεν είναι ανέραστος, μισόκοσμος και απομονωμένος. Ο μοναχός είναι ευχέτης υπέρ όλης της οικουμένης.
 
Πάντοτε η Εκκλησία ήθελε να ακούει τους μοναχούς. Στην ιερά ησυχία ο μοναχός σοφίζεται, φωτίζεται, αγωνιζόμενος και καθαιρόμενος. Παρατηρεί λοιπόν τους ασκητές να μηνύουν στον άστατο κόσμο το «στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου». Η μεγάλη τρυφή του κόσμου, η υπερκαταναλωτική κοινωνία, η ευδαιμονία, η ευμάρεια δεν είναι διόλου θετικά στοιχεία για την ανάπτυξη της πνευματικής ζωής.

Το Άγιον Όρος ανησυχεί για την κατιούσα πορεία του κόσμου. Για τις ανίερες ιδέες που ακούγονται πρώτη φορά στον νεοελληνικό βίο για συμβίωση μόνιμη και νόμιμη αγάμων ακόμη και ομοφυλοφίλων, για την έξαρση της μοιχείας, την αύξηση των διαζυγίων.

Ποιο άσυλο, και ποιοι το δικαιούνται;


Αυτό τον καιρό το έριξα στην μελέτη προσπαθώντας να κατανοήσω τον παραλογισμό που ζούμε με την νέα μορφή εισβολής ξένων εθνοτήτων στην χώρα. 

Προχθές διάβαζα από την σελίδα της Ύπατης Αρμοστίας του ΟΗΕ για τα δικαιώματα αυτών που κατέθεσαν αίτηση χορήγησης άσύλου και έκανα και σχετική ανάρτηση. 

Σήμερα είπα να δω ποιοι δικαιούνται χορήγησης ασύλου που είναι και η αιτία της παραμονής των χιλιάδων εδώ και της αναστάτωσης που προξενούν.

Μπήκα λοιπόν στην σελίδα του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, που είναι το αρμόδιο υπουργείο χορήγησης ασύλου και διαβάζω: