Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Θαυμαστή βοήθεια του Αγίου Λουκά της Κριμαίας στις μέρες μας (Μέρος Δ)


Ιρίνα Μπελοούσοβα
«Το κάταγμα στο πόδι γρήγορα επουλώθηκε»

Ο ναός μας κάποτε είχε φιλοξενήσει την εικόνα του Αγίου Λουκά (Βόινο-Γιασενέτσκι). Προσκυνήσαμε την εικόνα, γράψαμε τα ονόματα, πήραμε το αγιασμένο λαδάκι.

Ο Άγιος Λουκάς βοήθησε τον γιο μου, όταν αυτός έπεσε από τη σοφίτα της διώροφης μονοκατοικίας του και έσπασε το πόδι του στο «καλάμι». Το πόδι συνέχεια πονούσε. Έβαλα το λάδι στο πόδι του και το κάταγμα γρήγορα επουλώθηκε.

Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις Αυτού! Άγιε Λουκά (Βόινο-Γιασενέτσκι), πρέσβευε υπέρ ημών!

Επίσης, βοηθά ακόμα ένας ουράνιος γιατρός, ο μεγαλομάρτυρας Παντελεήμων.

***
Ίννα Νικολάεβνα
«Η φαρμακευτική θεραπεία δεν βοήθησε καθόλου»

Θα ήθελα να διηγηθώ τη δική μου ιστορία, για τη θαυμαστή βοήθεια του Αγίου Λουκά. Τον Νοέμβριο της περασμένης χρονιάς απέκτησα ένα τραύμα στο γονάτου. Η διάγνωση ήταν αιμάρθρωση, δηλαδή αιμορραγία στην κατά γόνυ άρθρωση, και επιπλέον ρήξη συνδέσμων. 

Στο νοσοκομείο μου έβγαλαν το αίμα και καθόρισαν τη θεραπεία, αλλά σε δύο εβδομάδες τα υγρά μαζεύτηκαν εκ νέου στην άρθρωση. Το γόνατο ήταν συνέχεια πρησμένο. Δεν μπορούσα ούτε να το λυγίσω ούτε να το εκτείνω. 

Κάθε κίνηση συνοδευόταν από πόνο. Η καθορισμένη φαρμακευτική θεραπεία δεν βοηθούσε καθόλου. Πήγα στον γιατρό, μου έκαναν ακόμη μία παρακέντηση, αλλά μετά το υγρό στο γόνατο μαζεύτηκε και πάλι σε δύο μέρες.

Απευθύνθηκα στον Κύριο για βοήθεια και ήμουν βέβαιη ότι ο Κύριος δε θα με αφήσει μόνη μου σε αυτήν τη δυστυχία, αλλά σίγουρα θα βοηθήσει! Την Κυριακή βγαίνω από τον ναό και με πλησιάζει ένας κύριος και ρωτά τι έχω με το πόδι μου. 

Μετά που άκουσε την ιστορία μου, μου σύστησε να γυρίσω πίσω στον ναό και να αγοράσω εκεί το αγιασμένο λάδι πάνω στα λείψανα του Αγίου, με το λάδι αυτό να κάνω σταυρό στο πονεμένο πόδι και να διαβάζω την προσευχή στον Άγιο Λουκά.

Έκανα όλα όπως τα είπε και την επόμενη μέρα ήδη αισθάνθηκα ανακούφιση. Το πρήξιμο άρχισε να ελαττώνεται, ο πόνος κατά το περπάτημα να μετριάζεται και σιγά-σιγά επέστρεφε η ικανότητα να λυγίζω το πόδι. 

Πόση χαρά που είχα ότι ξανά μπόρεσα να περπατώ κανονικά. Τέτοιες στιγμές όλα τα υλικά φαίνονται κούφια και μηδαμινά. Κάθε μέρα αισθανόμουν την ανακούφιση, τη μοναδική αίσθηση, ότι η αρρώστια υποχωρεί.

Σε δύο εβδομάδες μπόρεσα να περπατάω και να τρέχω κιόλας, ενώ ο γιατρός με προειδοποιούσε ότι τέτοια τραύματα δεν επουλώνονται γρήγορα και οι αρνητικές συνέπειες μπορούν να μείνουν για όλη τη ζωή. Από τότε έχουν περάσει τέσσερις μήνες. Το πόδι μου είναι καλά και τα ίχνη του τραύματος έχουν εντελώς εξαφανιστεί. Ο Κύριος δι’ ευχών του Αγίου Λουκά με θεράπευσε!

Εν κατακλείδει, θα ήθελα να σας προτρέψω να εμπιστεύεστε τον εαυτό σας και τη ζωή σας στον Θεό και ποτέ να μην περιπίπτετε σε απελπισία. Να εύχεστε με όλη σας την καρδιά, γιατί δεν υπάρχει τίποτα αδύνατο για τον Θεό, ο Θεός βοηθά ΟΛΟΥΣ! Όποιος ζει με τον Θεό, δε θα χαθεί ποτέ!!!!

***
Ντμίτρι
«Δεν είχα καθόλου πόνο»

Θα ήθελα να σας διηγηθώ την ιστορία μου για τη βοήθεια του Αγίου Λουκά. Πριν από λίγο καιρό μου συνέβη ένα δυσάρεστο γεγονός. Το κεντρικό μέρος του φρονιμίτη μου έσπασε και άρχισα να πονάω πάρα πολύ. Αναγκάστηκα να πάω στον οδοντίατρο.

Από τις διηγήσεις των γνωστών ήξερα ότι τους φρονιμίτες δεν τους «σφραγίζουν», αλλά τους αφαιρούν αμέσως. Περιμενα στην ουρά στον οδοντίατρο και, να σας πω ειλικρινά, ένιωθα μεγάλο φόβο, γιατί πριν δεν είχα εξαγάγει ποτέ δόντι. Η φαντασία μου μου ζωγράφισε τις πιο τρομερές εικόνες. Θυμήθηκα πως ένας συνάδελφός μου, μετά από εξαγωγή δοντιού, επί δύο ολόκληρες μέρες «τρελλαινόταν» από ανυπόφορο πόνο.

Στις προσευχές μου απευθύνθηκα στον Άγιο Λουκά... Φυσικά, μου αφήρεσαν το δόντι, αλλά εκείνο που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν αισθάνθηκα καθόλου πόνο, ούτε κατά τη διάρκεια της εξαγωγής ούτε μετά, όταν έπαψαν να ενεργούν τα αναλγητικά.

Είχα την επιθυμία να γράψω γράμμα στο Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος στη Συμφερούπολη γι’ αυτό το μικρό θαύμα, αλλά όλο το ανέβαλλα και δεν έγραψα τίποτα. Τώρα μου προσφέρθηκε η δυνατότητα να μοιραστώ αυτή την ιστορία. Δόξα τω Θεώ, ο Οποίος μας χάρισε έναν τέτοιο Άγιο, όπως ο Άγιος Λουκάς. Άγιε Λουκά, πρέσβευε υπέρ ημών!

***
Όλγα Γκόρμπικ
«Η εγχείρηση ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα, χωρίς τις αναμενόμενες επιπλοκές»

Ο Άγιος Λουκάς βοήθησε πολύ τη φίλη μου, τη δούλη του Θεού Τατιάνα. Η φίλη μου ετοιμαζόταν για εγχείρηση καρδιάς. Οι γιατροί δεν έδιναν καθόλου εγγυήσεις. Το βράδυ της παραμονής της εγχείρησης μίλησα με τη φίλη μου στο τηλέφωνο και ένιωσα την εξαιρετική ανάγκη να πάω στην εκκλησία και να προσευχηθώ γι’ αυτήν, να παραγγείλω τον παρακλητικό κανόνα.

Αργά το βράδυ έφτασα στην εκκλησία. Η νεωκόρος του ναού ετοιμαζόταν να τον κλείσει, ώστε να προλάβει το τελευταίο λεωφορείο. Την παρακάλεσα να περιμένει λίγα λεπτά, ενώ θα έγραφα τα ονόματα για την παράκληση. Η νεοκόρος σκυθρώπιασε, αλλά το δέχτηκε και ξαφνικά άρχισε να ενδιαφέρεται για το πρόβλημά μου. Της μίλησα για τη δύσκολη περίπτωση της φίλης μου και αυτή η καλή κυρία με συμβούλεψε να παραγγείλω τον παρακλητικό κανόνα στον Άγιο Λουκά. Έκανα όπως μου το είπε. Σώσε, Κύριε, αυτήν την κυρία.

Την επόμενη μέρα η εγχείρηση, προς έκπληξή μου, ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα, χωρίς τις αναμενόμενες επιπλοκές. Η φίλη μου συνήλθε γρήγορα και άρχισε γρήγορα ν’ αναρρώνει. Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις Αυτού!!! Δόξα τω Θεώ για όλα!!!

***
Τατιάνα και Ντμίτρι
«Την επόμενη μέρα δεν είχα καθόλου συμπτώματα»

Εγώ με τον σύζυγό μου περνούσαμε τον μήνα του μέλιτος στην Κριμαία. Κάπου στη μέση των διακοπών σχεδιάσαμε να πάμε στη Συμφερούπολη και να προσκυνήσουμε τα λείψανα του Αγίου Λουκά. Την παραμονή εμείς με τους φίλους μας ψήσαμε σουβλάκια στην «παιδική» παραλία της Σεβαστούπολης. Έκανα μπάνιο και σκέφτηκα να κάνω γαργάρες με θαλασσινό νεράκι, για το οποίο ύστερα μετάνιωσα. 

Την επόμενη μέρα, όταν ετοιμαζόμασταν να πάμε στη Συμφερούπολη, ξύπνησα με απροσδόκητο βούλωμα στον λάρυγγα. Πρέπει να πω ότι πολλές φορές είχα υποστεί παροξυσμούς χρόνιας αμυγδαλίτιδας, που πολύ συχνά εξελίσσονταν σε μυκητιακή αγγίνα, η οποία είναι ύπουλη, δε θεραπεύεται εύκολα και πάντα προκαλεί πυρετό. Την ασθένεια αυτή την είχα από την παιδική μου ηλικία.

Έτσι, το πρώτο που έκανα όταν ξύπνησα, ήταν να κοιτάξω τον λάρυγγά μου στον καθρέφτη και, βέβαια, είδα πύον. Πυρετό δεν είχα, αλλά είχα ελαφρά δυσφορία. Τελικά, προβληματίστηκα.

Τι να κάνω; Να γυρίσω πίσω στη Μόσχα και να ξεκινήσω θεραπεία; Τελικά δεν αποφασίσαμε να αποχωριστούμε τη ζεστή ιαματική Κριμαία, με τον πεύκινο Νοτιά της, για συνεφιασμμένη και υγρή Μόσχα. Και γι’ αυτό δεν ακυρώσαμε την επίσκεψή μας στο μοναστήρι της Αγίας Τριάδος και στα λείψανα του Αγίου. Και, βέβαια, αγόρασα πολλά φάρμακα, ώστε να κάνω τη θεραπεία του λάρυγγά μου όλη την υπόλοιπη εβδομάδα.

Φτάνοντας στη Συμφερούπολη, περπατούσαμε από τον σιδηροδρομικό σταθμό και γνωρίσαμε στον δρόμο μια κυρία, η οποία μας έδειξε τον δρόμο προς τον ναό. Συν τοις άλλοις, ήταν ψάλτρια στον ναό και μας προσέφερε προσωρινή κατοικία στην πόλη. Στον ναό αγοράσαμε την εικόνα του Αγίου, γράψαμε τα ονόματα, προσκυνήσαμε τα λείψανα, μείναμε για λίγο στην ακολουθία και φύγαμε.

Πόσο μεγάλη ήταν η έκπληξή μου, όταν την επόμενη μέρα δεν είχα καθόλου συμπτώματα. Εκτός τούτου, από τότε δεν έχω αρρωστήσει από κρυολόγημα για δύο χρόνια και από αγγίνα πέντε.

Άγιε Πάτερ Λουκά, πρέσβευε υπέρ ημών των αμαρτωλών!
Συνεχίζεται
Επιμέλεια της Όλγα Ροζνιόβα
Μετάφραση Κατερίνα Πολονέιτσικ

Πηγή:https://gr.pravoslavie.ru/124726.html
______________________________


Παρακάτω οἱ σύνδεσμοι τῶν προηγούμενων ἀναρτήσεων

Θαυμαστή βοήθεια του Αγίου Λουκά της Κριμαίας στις μέρες μας (Μέρος Α)
https://ethnegersis.blogspot.com/2019/11/blog-post_889.html

Θαυμαστή βοήθεια του Αγίου Λουκά της Κριμαίας στις μέρες μας (Μέρος Β)
https://ethnegersis.blogspot.com/2019/11/blog-post_953.html

Θαυμαστή βοήθεια του Αγίου Λουκά της Κριμαίας στις μέρες μας (Μέρος Γ)
https://ethnegersis.blogspot.com/2019/12/blog-post_39.html  

«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου