Γράφει ὁ Πᾶνος
Ὁμιλία τοῦ Μακαριστοῦ Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Ἀθανασίου Μυτιληναίου (03-12-95), ἀπαντῶντας σὲ ἐρώτηση ἄν ὑπάρχει δυνατότητα νὰ μετανοήσουν ὅσοι δεχθοῦν τὸ σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἀφορμὴ γιὰ τὴν ἀνάρτηση αὐτὴ, εἶναι ἡ ὁμιλία τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη τῆς 24-9-23, στὴν ἐκπομπὴ μὲ τίτλο Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ "666"! ὡς ἀπάντηση γιὰ τὸ ἀπίστευτο καὶ ἐκτὸς τόπου καὶ χρόνου ποὺ ξεστόμισε, λέγοντας ὅτι «μποροῦν νὰ μετανοήσουν ὅσοι δεχθοῦν τὸ σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου».
Βέβαια δὲν περιορίστηκε μόνο σὲ αὐτὸ, ἀλλὰ φρόντισε νὰ ἀμφισβητήση καὶ νὰ ἀπαξιώση καὶ τὸν Ἅγιο Παΐσιο σχετικὰ μὲ τὸ χειρόγραφό του «ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ 1987: Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου (1924-1994)» μὲ ἕνα σωρὸ ἀσύλληπτα ἐπιχειρήματα ποὺ κάθε λογικὸς ἄνθρωπος, γνωρίζοντας λίγα περὶ τοῦ Ἁγίου Παϊσίου, θὰ φρίξη.
Ἀμφισβήτησε ὅτι τὸ 666, ποὺ εἶναι ὁ ἀριθμὸς τοῦ ὀνόματος τοῦ θηρίου, ἀποτελεῖ τὸν ἀριθμὸ τοῦ ὀνόματος ἑνὸς ἀνθρώπου, ὅπως σαφῶς μᾶς λέει τὸ ἱερὸ κείμενο, χρησιμοποιῶντας ἕνα σωρὸ σαθρὰ καὶ ἀστεῖα ἐπιχειρήματα (Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς’) (Ἀποκάλυψις Ἰωάννου - Κεφάλαιο 13, 18 (ΙΓ) .
Περιοριζόμαστε μόνο σὲ αὐτὰ τὰ δύο σημεῖα, διότι ἄν προσπαθήσουμε νὰ σχολιάσουμε τὴν ὅλη ὁμιλία του, ἡ ὁποῖα στὸ σύνολό της εἶναι αὐθαίρετη καὶ παραπλανητική, δὲν μᾶς φτάνουν 20 σελίδες γιὰ νὰ ἐπισημάνουμε καὶ νὰ τὴν ἀποδομήσουμε φράση πρὸς φράση, ἀποδεικνύοντας ὅτι ὁ συγκεκριμένος ἱερέας, ἤ βρίσκεται σὲ πλάνη ἤ αὐτοσχεδιάζει ἤ ὁτιδήποτε ἄλλο μπορεῖ νὰ συμβαίνη ποὺ ἐκεῖνος ξέρει.
Ἔχουμε ἀσχοληθεῖ πάλι στὸ παρελθὸν μὲ τὸν συγκεκριμένο ἱερέα, ὁ ὁποῖος εἶχε πάρει ἀπαράδεκτες θέσεις σὲ διάφορα φλέγοντα θέματα καὶ ποὺ ἀναγκαστήκαμε νὰ γράψουμε ἀφοῦ δὲν δέχτηκε τὴν κριτικὴ καὶ τὸν ἔλεγχο ποὺ τοῦ ἀσκήθηκε καὶ φρόντισε νὰ μᾶς ἀπαξιώση καὶ εἰρωνευτῇ δημοσίως (διαβᾶστε ΕΔΩ) καὶ ποὺ τελικὰ θέλει πολὺ προσοχὴ διότι σὲ πολλὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ λέει, ὑπάρχει μεγάλη πλάνη.
Ἀκοῦστε τὴν ὁμιλία του:
Καὶ ἐδῶ ἀπὸ τὸ mixcloud:
«Πᾶνος»
Μία παροιμία, μας λέει:
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες.
Δυστυχώς αναιρώ αυτά που λέω ότι θα γράφω αραιά.
Με πνίγει η συνείδησή μου και δεν μπορώ να σιωπήσω σε τέτοια καυτά θέματα.
Δυστυχώς αυτό το άρθρο που ανέβασε ο Αδερφούλης μας Παναγιώτης είναι πολύ σοβαρό.
Όταν όλοι είχαμε ενθουσιαστεί από τον πατέρα Βολουδάκη την εποχή των lockdown, με εκείνα τα φοβερά ΑΊΣΧΟΣ, ΑΊΣΧΟΣ.
Ήρθε η επική κωλοτούμπα όταν οι αρχιερείς αποφάσισαν να μεταθέσουν την Ημέρα της Αναστάσεως και προσπάθησε και ο ίδιος να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Η Ημέρα της Αναστάσεως του Κυρίου μας και Λυτρωτή μας Ιησού Χριστού έγινε την Κυριακή.
Και η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας πάλι Κυριακή θα γίνει.
Πρώτα ο Θεός η συνέχεια αύριο..
Πάντοτε μου φαινόταν στημένη όλη η εκπομπή με την πρεσβυτέρα και τις ερωτήσεις..... Δεν βλέπω ευθύτητα σε αυτόν τον παπά. Ο Θεός να μας φωτίσει όλους..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κάνω ένα πρόλογο πριν αναφερθώ στο άρθρο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από την κυριαρχία του Αντίχριστου, θα πρέπει ο καθένας να φροντίσει να σωθούν όσο το δυνατό περισσότεροι άνθρωποι και θα είναι μεγαλύτερη η ανταμοιβή του από τον Κύριο.
Τώρα είναι για εμάς ο καιρός του κηρύγματος. Αυτό θα γίνει ανάλογα με τα τάλαντα που έδωσε στον καθένα ο Κύριος.
Κατά το τέλος του κόσμου, οι ανομίες θα αναπτυχθούν στα ανώτατα όριά τους. Θα κυριαρχήσει τότε στον κόσμο η κακία και το μίσος.
Τότε ανάμεσα στους ανθρώπους δεν θα υπάρχει αγάπη, ούτε αλληλοσεβασμός.
Συχρόνως με αυτά, θα ταλαντεύεται η πίστη τους και θα πιστέψουν στους απατεώνες και τους ψευδοπροφήτες.
Η ανομία στους ανθρώπους θα κυριαρχήσει σε τέτοιο βαθμό που δεν θα αντιληφθούν τα σημεία του τέλους του κόσμου, που ο Κύριος θα στείλει υπό μορφή διάφορων φυσικών κακών, και στο τέλος, του Αντίχριστου.
Το μυστήριο του Κακού κρύβεται με μεγάλη μυστικότητα από εμάς. Αυτοί που εργάζονται πάνω του κάνουν το παν για να γεννηθεί και να μεγαλώσει αυτό το δημιούργημα του Κακού μέσα σε μεγάλη μυστικότητα, να ανατραφεί με τις μεθόδους του Σατανά, δηλαδή να αναδειχθεί στην αρχή ως πολύ καλός, κόλακας, ευσεβής, μαθημένος στη νηστεία, να προστατεύει τους χριστιανούς, δηλαδή να παραλλαχθεί όσο το δυνατόν καλύτερα και να ντυθεί την προβιά μέχρι να κυριαρχήσει.
Τότε θα πετάξει την προσωπίδα και θα δείξει τόση κακία όση δεν είδε ποτέ η ανθρωπότητα.
Και δυστυχώς ο πατέρας Βολουδάκης προσπαθεί να κοιμίσει τον κόσμο και ότι όλα είναι συνωμοσιολογίες και δεν τρέχει τίποτα με το 666.
Κλείνω την παρένθεση και θα συνεχίσουμε με το άρθρο.
Θα επεκταθώ στην κωλοτούμπα που έκανε με την Ημέρα της Αναστάσεως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, να προσπαθήσει να δικαιολογήσει ότι μπορεί να ήταν και Σάββατο και δεν υπάρχει πρόβλημα να Την εορτάσουμε το Σάββατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δούμε τι μας λένε οι Ευαγγελιστές στην Καινή Διαθήκη:
Πέρασε το Σάββατο. Το Σάββατο που ήταν μεγάλη μέρα για τους Ιουδαίους διότι ήταν το Πάσχα τους.
Πέρασε λοιπόν το Σάββατο, άρχισε η πρώτη ημέρα της εβδομάδος και συνέβη το κοσμοσωτήριο και κοσμοχαρμόσυνο γεγονός της Αναστάσεως.
Ο Ευαγγελιστής Λουκάς αναφέρει:
Την πρώτη της εβδομάδος, ενώ ήταν ακόμη όρθρος βαθύς, ήρθαν στο μνήμα η Μαρία Μαγδαληνή, η του Ιακώβου, η Ιωάννα και άλλες μαζί τους.
Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης αναφέρει:
Το πρωί, της πρώτης ημέρας της εβδομάδος, ενώ ήταν σκοτεινά ήρθε μόνο η Μαρία Μαγδαληνή, αλλά βρήκε τον Τάφο ανοικτό.
Ενώ ο ευαγγελιστής Μάρκος λέγει:
Πολύ πρωί της πρώτης ημέρας της εβδομάδος ήρθαν τρείς Μυροφόρες για να αλείψουν το σώμα του Ιησού με αρώματα.
«Πρώτη της εβδομάδος», που αναφέρουν οι Ευαγγελιστές είναι η Κυριακή.
Για αυτό και η Δευτέρα, είναι η δεύτερη μέρα της εβδομάδας.
Η Τρίτη, η τρίτη μέρα της εβδομάδας και ούτω καθεξής.
Και με βάση το Πάσχα δηλαδή την Ανάσταση του Κυρίου μας καθορίζονται όλες οι κινητές Εορτές.
Η Πεντηκοστή που είναι ημέρα Κυριακή είναι 50 ημέρες μετά από την Ανάσταση του Κυρίου μας.
Αν ο Κύριός μας είχε Αναστηθεί το Σάββατο τότε και την Πεντηκοστή θα την εορτάζουμε το Σάββατο.
Για αυτό και οι Θεοφόροι Πατέρες που έγραψαν το Σύμβολο της Πίστεως αναφέρουν:
Και Αναστάντα τη τρίτη ημέρα, κατα τας Γραφάς.
Δηλαδή Αναστήθηκε ο Κύριος μας την Τρίτη Ημέρα όπως αναφέρουν οι Γραφές.
Και εφόσον Σταυρώθηκε ο Κύριος μας την Παρασκευή τρίτη μέρα είναι η Κυριακή.
Ο διάβολος γνωρίζει ότι δεν μπορεί να κατάργηση την Πίστη από τις ψυχές των Χριστιανών για αυτό προσπαθεί να τη νοθεύση.
Γιατί γνωρίζει πολύ καλά ότι μία νοθευμένη Πίστη δεν σώζει.
Δυστυχώς άνθρωποι της Εκκλησίας νοθεύουν την Πίστη μας.
Όμως όταν φύγει η Χάρις του Θεού πάνω από έναν άνθρωπο τότε το αποτέλεσμα είναι τραγικό.
Βλέπε Ανδρέα Κονάνο.
Αμαρτωλοί είμαστε όλοι μας, Θεός φυλάξει μη γίνουμε αιρετικοί και πήγε η Χάρις του Θεού από πάνω μας. Αλίμονό μας.
Δεν θα σας κουράσω άλλο θα κλείσω μόνο με τα δύο επίμαχα σημεία που έγραψε ο Αδερφός μας Παναγιώτης.
Άκουσα την ομιλία λίγο παραπάνω από την μέση και πραγματικά δεν άντεξα να την ακούσω ολόκληρη. Με έφερε ταραχή όλα αυτά που άκουγα. (Όπως λέει και ο Αδερφός μας Παναγιώτης δεν αξίζει να τα αναφέρεις ένα-ένα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κύριος μας Ιησούς Χριστός όταν συνάντησε τους Μαθητές Του, τους είπε:
Ειρήνη υμίν. Να είναι η ειρήνη μαζί σας, να έχετε εσωτερική ειρήνη.
Αυτό είναι και το γνώρισμα σε όσα βλέπουμε και ακούμε.
Όταν αυτό που βλέπουμε ή ακούμε μας φέρνει ειρήνη και όχι ταραχή.
Είναι εκ του Θεού.
Ο λόγος του Θεού αναπαύει ξεκουράζει και γαληνεύει τον άνθρωπο.
Είναι και αυτό ένα γνώρισμα για να καταλάβουμε από πού προέρχεται αυτός ο λόγος.
Προσπαθεί στην ομιλία του να πείσει ότι δεν υπάρχει 666, και ότι τα γράμματα που αναφέρει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης δεν είναι αριθμός, αλλά απλά γράμματα.
Μα αυτό που αντιγράφει ο Αδερφός μας Παναγιώτης από τον Ευαγγελιστή Ιωάννη στην Αποκάλυψη αναφέρει τρεις φορές τη λέξη αριθμός:
Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς’)
(Ἀποκάλυψις Ἰωάννου - Κεφάλαιο 13, 18 (ΙΓ) .
Δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω συζήτηση.
Όσο για αυτά που λέει για τον Άγιο Παΐσιο έμεινα άφωνος, ουδέν σχόλιο.
Και το τρίτο το τελευταίο και σημαντικότερο αυτό να το θυμόμαστε πάντοτε.
Λέει πάλι ότι ακόμα και το χάραγμα να πάρεις, μπορείς μετά να μετανοήσεις.
Θεός οὐ μυκτηρίζεται.
Μη πλανάσθε. Ο Θεός δεν εξαπατάται ούτε και περιπαίζεται.
Ο Θεός δεν εμπαίζεται.
Την καρδιά μας τη θέλει ολόκληρη. Δεν μπορούμε να είμαστε στην κυριαρχία του διαβόλου, και να νομίζουμε ότι ευαρεστούμε το Θεό.
Ενώ έχουμε δώσει την καρδιά μας στον πονηρό, έχουμε την ψευδαίσθηση ότι δουλεύουμε στο Θεό.
Γιατί και η μετάνοια είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος.
Άμα αρνηθούμε το Χρίσμα που λάβαμε στο Άγιο Βάπτισμα μας, θα φύγει η Χάρις του Αγίου Πνεύματος από πάνω μας.
Και τότε δεν θα θέλουμε να μετανοήσουμε αλλά θα βλασφημούμε ακόμα περισσότερο τον Θεό.
Όπως κάνει ο διάβολος με τους δαίμονες.
Αυτήν την καταπληκτική ομιλία του Μακαριστού πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου που ανέβασε ο Αδερφός μας Παναγιώτης, όχι μόνο να την αποθηκεύσετε, αλλά να τη μνημονεύεται συνεχώς στο μυαλό σας.
Ο διάβολος αν αποκτήσει δικαιώματα επάνω μας, συνεχώς θα μας τα επιζητεί.
Ενώ αντίθετα ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας, που μας έχει δώσει την ελευθερία μας, αν Τον αρνηθούμε θα μας αφήσει ελεύθερους παρόλο που είναι ο Δημιουργός μας και έχει κάθε δικαίωμα επάνω μας.
Και μην ξεχνούμε πάντοτε να λέμε την ευχούλα:
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με τον αμαρτωλό.
Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς.
Χωρίς την βοήθεια του Χριστού μας και της γλυκιάς μας Παναγίας δεν έχουμε καμία ελπίδα σωτηρίας. Αμήν.
να πηγαινετε στους κωλοτουμπες μαριονετες της ΝΤΠ να περνατε , εαν δεν κοψετε την επικοινωνια μαζι τους μνημονευση και να μην πατατε στις Εκκλησιες του Οικουμενισμου , Τα σπιτια σας να γινουν Ναοι , ειδαλως στα σπηλαια στις κατακομβες. Η βρωμα εφτασε στα υψη μην νομιζετε δεν θα κανουν γαμους ομοφυλ...η Συνοδος Γιερωνυμου και βαρθολομαιου αφου ολοι ιδιοι ειναι ενα αφεντικο υπηρετουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή