Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2021

Πληθαίνουν τα ερωτήματα για τις πιθανές παρενέργειες του εμβολίου... Νέα παράλυση υγειονομικού στην Κέρκυρα λίγο μετά τον εμβολιασμό του!

 

 

Με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας ένας από τους γιατρούς του, λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωνοϊό, χωρίς πάντως να έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι.

Ωστόσο προβληματίζει το γεγονός ότι προ ημερών νοσηλεύτρια επίσης στην Κέρκυρα, είχε εμφανίσει ανάλογα συμπτώματα, που όμως, έχουν υποχωρήσει πλέον σε μεγάλο βαθμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας corfutvnews.gr, ο γιατρός έκανε τη Δευτέρα τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στη μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.

Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό που παρουσιάζει παράλυση στην Κέρκυρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Θυμίζουμε ότι τα ίδια συμπτώματα εμφάνισε και 42χρονη νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα.

«Η κατάσταση της συναδέλφου μου συνεχίζει και βελτιώνεται, γίνεται όλος ο απαραίτητος εργαστηριακός έλεγχος, τόσο μέσα στο νοσοκομείο όσο και σε έξω, ιδιωτικά κέντρα, παίρνει την κατάλληλη αγωγή που της έχει ορίσει ο γιατρός και περιμένουμε» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά η πρόεδρος του Ενιαίου Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου.


ΠΗΓΗ

 

Πηγή:  https://thesecretrealtruth.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου