Κυριακή 25 Ιουνίου 2023
ΕΤΟΙΜΕΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΠ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ! Τι αποκάλυψε ο Πιερρακάκης - Τι είχε πει ο Άγιος Παΐσιος
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ;» [9-7-1989] (Β219)
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«ΤΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ;»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 9-7-1989]
(Β219)
Ἡ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπή, ἀγαπητοί μου, εἶναι ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία τοῦ Κυρίου μας. Στὴν ὁμιλία Του αὐτὴ ὁ Κύριος, ποὺ εἶναι μία, θὰ λέγαμε, συναγωγή, ἕνα μάζεμα, πλουσιοτάτη συναγωγὴ διδαχῶν πνευματικοῦ βίου καὶ προσανατολισμοῦ, μᾶς τονίζει ὅπως εἴδαμε, ὅτι ὁ γήινος θησαυρὸς σκοτίζει τὸν νοῦ καὶ δὲν τὸν ἀφήνει νὰ δεῖ τὰ ἀγαθὰ τοῦ οὐρανοῦ. Αὐτὸ εἶναι τὸ ἕνα θέμα ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ἐπὶ τοῦ Ὄρους ὁμιλία τοῦ Κυρίου. Γι᾿ αὐτό, λέει, ἂν ξεκίνησες, ἄνθρωπε, μὲ στόχο σου τὰ οὐράνια ἀγαθά, ἀλλὰ προσβλέπεις μὲ πάθος καὶ εἰς τὴν φιλαργυρίαν, δηλαδὴ εἰς τὴν ἀγάπη τοῦ χρήματος -φιλαργυρία δὲν θὰ πεῖ τσιγκουνιά, θὰ πεῖ ἀγάπη πρὸς τὸ χρῆμα, φίλος τοῦ ἀργυρίου- πρέπει νὰ μάθεις ὅτι δὲν μπορεῖς, λέει ὁ Κύριος, νὰ δουλεύεις σὲ δύο ἀφεντικά, στὸν Θεὸ καὶ στὸ χρῆμα.
Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Γ΄ Ματθαίου 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΙϚ´ 9 - 20
9 Ἀναστὰς δὲ πρωῒ πρώτῃ σαββάτου ἐφάνη πρῶτον Μαρίᾳ τῇ Μαγδαληνῇ, ἀφ’ ἧς ἐκβεβλήκει ἑπτὰ δαιμόνια. 10 ἐκείνη πορευθεῖσα ἀπήγγειλε τοῖς μετ’ αὐτοῦ γενομένοις, πενθοῦσι καὶ κλαίουσι. 11 κἀκεῖνοι ἀκούσαντες ὅτι ζῇ καὶ ἐθεάθη ὑπ’ αὐτῆς, ἠπίστησαν. 12 Μετὰ δὲ ταῦτα δυσὶν ἐξ αὐτῶν περιπατοῦσιν ἐφανερώθη ἐν ἑτέρᾳ μορφῇ, πορευομένοις εἰς ἀγρόν. 13 κἀκεῖνοι ἀπελθόντες ἀπήγγειλαν τοῖς λοιποῖς· οὐδὲ ἐκείνοις ἐπίστευσαν. 14 Ὕστερον ἀνακειμένοις αὐτοῖς τοῖς ἕνδεκα ἐφανερώθη καὶ ὠνείδισε τὴν ἀπιστίαν αὐτῶν καὶ τὴν σκληροκαρδίαν, ὅτι τοῖς θεασαμένοις αὐτὸν ἐγηγερμένον οὐκ ἐπίστευσαν. 15 καὶ εἶπεν αὐτοῖς· Πορευθέντες εἰς τὸν κόσμον ἅπαντα κηρύξατε τὸ εὐαγγέλιον πάσῃ τῇ κτίσει. 16 ὁ πιστεύσας καὶ βαπτισθεὶς σωθήσεται, ὁ δὲ ἀπιστήσας κατακριθήσεται· 17 σημεῖα δὲ τοῖς πιστεύσασι ταῦτα παρακολουθήσει· ἐν τῷ ὀνόματί μου δαιμόνια ἐκβαλοῦσι· γλώσσαις λαλήσουσι καιναῖς· 18 ὄφεις ἀροῦσι· κἂν θανάσιμόν τι πίωσιν, οὐ μὴ αὐτοὺς βλάψει· ἐπὶ ἀρρώστους χεῖρας ἐπιθήσουσι, καὶ καλῶς ἕξουσιν. 19 Ὁ μὲν οὖν Κύριος μετὰ τὸ λαλῆσαι αὐτοῖς ἀνελήφθη εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐκάθισεν ἐκ δεξιῶν τοῦ Θεοῦ. 20 ἐκεῖνοι δὲ ἐξελθόντες ἐκήρυξαν πανταχοῦ, τοῦ Κυρίου συνεργοῦντος καὶ τὸν λόγον βεβαιοῦντος διὰ τῶν ἐπακολουθούντων σημείων. ἀμήν.
Σάββατο 24 Ιουνίου 2023
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 6,22-33] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Η ΜΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ» [15-6-1980] (Β31)
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 6,22-33]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«Η ΜΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 15-6-1980]
(Β31)
Ἕνα, ἀγαπητοί μου, ἰδιαίτερο γνώρισμα τῆς ἐποχῆς μας, εἶναι ἡ συνύπαρξις πολλῶν ἰδεῶν καὶ πολλῶν ρευμάτων. Εἶναι πραγματικὰ χαρακτηριστικὸ τῆς ἐποχῆς μας. Εἶναι ἕνας κόσμος συγκρητιστικός. Ἕνας κόσμος ἡ ἐποχή μας, ποὺ δὲν θέλει νὰ ἀποβάλλει τὸν ἄλλον, οὔτε νὰ τὸν διαχωρίσει, ἀλλὰ νὰ τὸν συγχωνεύσει. Ἔτσι βλέπουμε, σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς, ἰδίως στὸν κοινωνικὸ τομέα καὶ τὸν πολιτικό, νὰ ὑπάρχει μία ἀνάγκη συνυπάρξεως. Ὅτι δηλαδὴ νὰ ὑπάρχεις κι ἐσύ, νὰ ὑπάρχω κι ἐγώ. Νὰ συνυπάρχομε. Δὲν σοῦ λέγω ὅτι εἶσαι ἢ καλὸς ἢ κακός, οὔτε ἐγὼ λέγω ὅτι εἶμαι καλὸς ἢ κακός, ἁπλῶς ὑπάρχεις καὶ ὑπάρχω. Συνεπῶς νὰ ὑπάρχεις καὶ νὰ ὑπάρχω. Ἄρα, νὰ συνυπάρχομε.
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 6,22-33] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ. 6,22-33]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Ὁ λύχνος τοῦ σώματός ἐστιν ὁ ὀφθαλμός· ἐὰν οὖν ὁ ὀφθαλμός σου ἁπλοῦς ᾖ, ὅλον τὸ σῶμά σου φωτεινόν ἔσται· ἐὰν δὲ ὁ ὀφθαλμός σου πονηρὸς ᾖ, ὅλον τὸ σῶμά σου σκοτεινὸν ἔσται. εἰ οὖν τὸ φῶς τὸ ἐν σοὶ σκότος ἐστί, τὸ σκότος πόσον; (:και δεν είναι μικρή συμφορά να κολλήσει ο νους και η καρδιά σας στα γήινα και μάταια. Για να το καταλάβετε αυτό, σας φέρνω μια εικόνα: Το λυχνάρι που δίνει φως στο σώμα είναι το μάτι και το λυχνάρι που φωτίζει την ψυχή είναι ο νους. Εάν λοιπόν το μάτι σου είναι υγιές, όλο το σώμα σου θα είναι γεμάτο φως, σαν να ήταν ολόκληρο το σώμα σου μάτι. Έτσι θα φωτίζεται και η ψυχή σου, εάν ο νους σου και η καρδιά σου δεν έχουν τυφλωθεί απ’ τη φιλαργυρία και την προσκόλληση στα μάταια. Εάν όμως το μάτι σου είναι βλαμμένο και τυφλωμένο, όλο το σώμα σου θα είναι βυθισμένο στο σκοτάδι. Εάν λοιπόν εκείνο που σου δόθηκε για να σου μεταδίδει φως γίνει σκοτάδι, σε πόσο σκοτάδι θα βυθιστείς; Κάτι ανάλογο θα συμβεί, εάν και ο νους σκοτιστεί από την προσκόλληση στον πλούτο. Σε πόσο ηθικό σκοτάδι θα βυθιστεί τότε η ψυχή σου!)»[Ματθ.6,22-23].
Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Aπό το απροειδοποίητο (;) διαγώνισμα του κορωνοϊού στο επαναληπτικό διαγώνισμα των εκλογών
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, κατηγορούμενος ως ύποπτος προδότης του ελληνικού Έθνους
Είναι άλλο πράγμα να είσαι ρομαντικός-ηλίθιος και άλλο διεφθαρμένος. Είμαι το πρώτο, αλλά προπάντων είμαι πεντακάθαρος. Κι όποιος χτυπά τους πεντακάθαρους αποδεικνύει εξ αντιδιαστολής ότι είναι πενταβρόμικος.
Ι. Εισαγωγικά
Από την στιγμή που αποφάσισα να τεκμηριώσω και να δημοσιοποιήσω την θέση μου υπέρ της αποχής1, η οποία διαμορφώθηκε μετά από πολλή περίσκεψη και μελέτη για τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν το καθεστώς της έξυπνης, ελληνικής και παγκόσμιας, δικτατορίας, αλλά και μετά από πολλές συναντήσεις με (όπως απεδείχθη: δήθεν) αντισυστημικούς παράγοντες, συγκέντρωσα τα πυρά πλήθους πολιτών που αμφισβήτησαν την καθαρότητα της σκέψης μου ή των προθέσεών μου.
Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Ἀθανάσιος Πάριος ὁ Κολλυβάς καὶ διδάσκαλος τοῦ γένους
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ.5,1-10] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ρωμ.5,1-10]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Δικαιωθέντες οὖν ἐκ πίστεως εἰρήνην ἔχομεν πρὸς τὸν Θεὸν διὰ τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ(:Αφού λοιπόν γίναμε δίκαιοι μέσω της πίστεως, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου της μεσιτείας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού)»[Ρωμ.5,1].
Τι σημαίνει: «εἰρήνην ἔχομεν»; Μερικοί λέγουν ότι σημαίνει «δεν διχογνωμούμε μετέχοντας σε λεκτικές διαμάχες για την εφαρμογή του μωσαϊκού νόμου», εμένα όμως μου φαίνεται πως μας μιλάει στο εξής για την όλη συμπεριφορά μας. Επειδή λοιπόν είπε πολλά για την πίστη και τη δικαίωση από τα έργα, αυτήν πρώτα έβαλε. Για να μη νομίσει κανείς πως τα λόγια αυτά είναι κάτι για το οποίο μπορούμε να αδιαφορήσουμε, λέγει: «έχουμε ειρήνη». Δηλαδή, ας μην αμαρτάνουμε ποτέ πια, ούτε να επιστρέφουμε προς τα προηγούμενα, γιατί αυτό σημαίνει ότι έχουμε πόλεμο με τον Θεό. «Και πώς είναι δυνατό», αναρωτιέται ίσως κάποιος, «το να μην αμαρτάνουμε ποτέ πια;». Πώς έγινε δυνατό το προηγούμενο; Γιατί, αν, ενώ ήμασταν υπεύθυνοι για τόσα αμαρτήματα, απαλλαχτήκαμε με τον Χριστό από όλα, πολύ περισσότερο θα μπορέσουμε με Αυτόν να μείνουμε σε εκείνα που είμαστε.
Ο Ο.Η.Ε. αποκαλύπτει το «AI Fact-Checker», γιά νά ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΕΙ τήν ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του λόγου στό διαδίκτυο!
Τα Ηνωμένα Έθνη (Ο.Η.Ε.) μόλις αποκάλυψαν ένα νέο «εργαλείο ελέγχου γεγονότων» τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την παρακολούθηση ατόμων στο διαδίκτυο και την αστυνόμευση της ομιλίας τους για τη λεγόμενη «παραπληροφόρηση» και την «ρητορική μίσους».
Το μη εκλεγμένο παγκοσμιοποιημένο σώμα συνεργάζεται με εταιρείες Big Tech και αρκετούς οργανισμούς που χρηματοδοτούνται από την αυτοκρατορία του George Soros (https://slaynews.com/news/george-soros-control-empire-son-alex/) για να ξεκινήσει τη νέα «αυτοματοποιημένη» υπηρεσία.
Ο ΟΗΕ θεωρεί ότι η μη εγκεκριμένη ομιλία είναι «ρύπανση πληροφοριών στο διαδίκτυο» και προειδοποιεί ότι η ήττα αυτής της υποτιθέμενης απειλής είναι μια «παγκόσμια πρόκληση».
Τρία θαυμαστά γεγονότα που συνοδεύουν το γενέθλιο του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου (24 Ιουνίου)
Το πρώτο θαυμαστό γεγονός, είναι ότι ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος είναι ο μοναδικός άγιος που πρώτα τον γνώρισε ο κόσμος ως Άγιο και έπειτα ως βρέφος. Πρώτα τον γνώρισε ως Προφήτη και έπειτα τον είδε ως άνθρωπο!
Και αυτό γιατί πριν ακόμα βγει από την κοιλιά της μητέρας του, έδειξε την Χάρη που έλαβε από τον Θεό και προφήτευσε προσκυνώντας τον Δεσπότη των απάντων. Σκίρτησε στην κοιλιά της Ελισάβετ όταν η Παναγία την ασπάστηκε. Το σκίρτημα αυτό ήταν ένα προσκύνημα που γέμισε την καρδιά της Ελισάβετ με πνευματική χαρά και ανεφώνησε: ἰδοὺ γὰρ ὡς ἐγένετο ἡ φωνὴ τοῦ ἀσπασμοῦ σου εἰς τὰ ὦτά μου, ἐσκίρτησεν ἐν ἀγαλλιάσει τὸ βρέφος ἐν τῇ κοιλίᾳ μου. (Λκ 1,44)
Επιστολή μιας μητέρας προς την Κύπρια Επίτροπο Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού για τη δήλωση της ότι «τα παιδιά δεν ανήκουν στους γονείς»
Σοφία Μπεκρῆ: «Ποιητὴς τοῦ λόγου» ὁ Ἰωάννης»
Προμήνυμα λοιπὸν τῆς Γεννήσεως «τῆς μελλούσης χαρᾶς» γιὰ τὸν κόσμο ἡ Γέννηση τοῦ Προδρόμου καὶ προαναγγελία «τῆς νέας χάριτος» ὁ δικός του ἐρχομός στὴν γῆ, ὁ ὁποῖος «Χριστοῦ ἐπιφαίνει τὴν αὐγήν».
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023
ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου από την ερμηνεία του στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο, κεφ. Α΄, εδάφια 13-17
ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου
από την ερμηνεία του στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο, κεφ.Α΄, εδάφια 13-17
«Εἶπε δὲ πρὸς αὐτὸν ὁ ἄγγελος· μὴ φοβοῦ, Ζαχαρία· διότι εἰσηκούσθη ἡ δέησίς σου, καὶ ἡ γυνή σου Ἐλισάβετ γεννήσει υἱόν σοι, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἰωάννην». Ήταν επόμενο ο Ζαχαρίας να ταραχθεί με την παρουσία του αγγέλου όπως ελέγαμε την περασμένη φορά· διότι όταν ο άνθρωπος έρχεται σε επαφή με ουράνια όντα, αισθάνεται πολύ άσχημα. Αυτό που μερικοί άνθρωποι παρακαλούν να δουν αγγέλους –άσε δε ότι είναι μία απόλυτος κενοδοξία κι έτσι συνεπώς ουδέποτε πρόκειται να δουν αγγέλους- είναι όμως κάτι το οποίο δεν ξέρουν τι ζητούν. Ο άνθρωπος όντως ταράσσεται και αισθάνεται μέσα του πολύ άσχημα. Υπήρχε δε και η αντίληψις εις την Παλαιά Διαθήκη ότι εκείνος ο οποίος θα έβλεπε άγγελον, τούτο σήμαινε ότι θα απέθνησκε, ότι ο άγγελος ήτο προάγγελος κακών πραγμάτων, κακών μηνυμάτων. Εδώ όμως τώρα όταν εμφανίζεται ο άγγελος λέγει εις τον Ζαχαρία: «Μὴ φοβοῦ», «Μη φοβάσαι».
Θεοφάνης Μαλκίδης: Το Τουρκικό Προξενείο στη Θράκη
Γράφει ο Θεοφάνης Μαλκίδης*
Η δράση του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή ήρθε πολύ έντονα στο προσκήνιο λόγω των εκλογικών αποτελεσμάτων στη Θράκη, αλλά είναι κοινός τόπος όσων έχουν γνώση της περιοχής ότι η παρέμβασή του στα ζητήματα της περιοχής δεν είναι περιστασιακή, αλλά συμπληρώνει εκατό χρόνια…..
Το Γενικό Προξενείο της Τουρκίας στην Κομοτηνή ιδρύθηκε το 1923, αρχικώς ως προξενικό γραφείο. Το 1930 αναβαθμίστηκε σε Προξενείο και το 1950 σε Γενικό Προξενείο ,σε αντιστοιχία με το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη.
Το προξενείο της Τουρκίας στην Κομοτηνή έδειξε από πολύ νωρίς τις προθέσεις του. Από τα μέσα της δεκαετίας του 1920 η προξενική αρχή διαμαρτυρήθηκε για τη δράση των αντικαθεστωτικών που είχαν φύγει από την Τουρκία του Κεμάλ και είχαν εγκατασταθεί στη Θράκη και τελικώς παραδόθηκαν στην Τουρκία του 150 από αυτούς…..
Λάμπρος Σκόντζος: Ἅγιος Βάρβαρος ὁ Μυροβλήτης καὶ θαυματουργός
Κονίτσης: ''Οι Αλβανοί επιχειρούν με κάθε μέσο την εξόντωση του Βορειοηπειρώτη Δημάρχου
«Εἶναι πλέον ὁλοφάνερο, ὅτι τό ἀλβανικό καθεστώς ἐπιμένει στήν ἄδικη κράτηση τοῦ Φρέντυ Μπελέρη, προκειμένου νά μή παραστῇ στήν ὁρκωμοσία του ὡς Δημάρχου τῆς ἡρωϊκῆς καί ἀδούλωτης Χειμάρρας, ἐν ὄψει τῆς σχετικῆς συνεδριάσεως τοῦ Δημοτικοῦ Συμβουλίου.
Μάλιστα, ὁ ἀδελφός του Λεονάρδος Μπελέρης ἔχει προειδοποιήσει, ὅτι ἄν ὁ Φρέντυ Μπελέρης παραμείνῃ στήν φυλακή καί δέν ὁρκισθῇ θά χάσῃ τό χρῖσμα. Καί προσθέτει ὅτι γιά εἴκοσι (20) χρόνια ὁ Φρέντυ Μπελέρης παρακολουθεῖται καί διώκεται. Καί ὅτι μέ βάση τήν δικογραφία, τήν ὁποία ἔχουν μελετήσει, δέν στέκει τίποτα, δέν ὑπάρχει καμμιά συναλλαγή, ὅπως τόν κατηγορεῖ τό καθεστώς Ράμα.
Gatestone Institute: Το «δικαίωμα» στον βιασμό και την υποδούλωση μη μουσουλμάνων γυναικών
Κάποιοι
θα τρέξουν να χαρακτηρίσουν το δημοσίευμα με τα γνωστά κοσμητικά
επίθετα που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες δικαιωματιστές, αυτοί που
προσπαθούν να επιβάλλουν στις Δυτικές και Χριστιανικές κοινωνίες /
χώρες, το Ισλάμ. Όχι, το άρθρο δεν είναι ούτε «ρατσιστικό», ούτε
«ισλαμοφοβικό». Παρουσιάζει αλήθειες, που πονάνε τους ψευτοπροοδευτικούς
φασίστες, που δεν ανέχονται την αντίθετη άποψη.
Το εξαιρετικά ενδιαφέρον και ιδιαιτέρως διαφωτιστικό άρθρο δημοσιεύτηκε από το Gatestone Institute. Συγγραφέας του είναι ο Raymond Ibrahim, συγγραφέας του Defenders of the West και Sword and Scimitar. Είναι διακεκριμένο μέλος του Gatestone Institute και μέλος του Middle East Forum. Το άρθρο αφορά τον τρόπο που βλέπουν οι μουσουλμάνοι τις γυναίκες. Όχι όλοι οι μουσουλμάνοι, αλλά πάρα πολλοί.
ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ: Ἡ μετάλλαξη ἢ ἀλλιῶς ἡ οὐνιτοποίηση τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω.
Τὸ στόμα τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ, ὁ μέγας τῶν ἐθνῶν Ἀπόστολος Παῦλος γράφει στὴν πρὸς Γαλάτας ἐπιστολή : «Ὦ ἀνόητοι Γαλάται, τίς ὑμᾶς ἐβάσκανε τῇ ἀληθείᾳ μὴ πείθεσθαι ;». Ὁ πρῶτος, μετὰ τὴν πτώση τῆς Βασιλεύουσας Κωνσταντινούπολης, τὸ 1453, Πατριάρχης τοῦ γένους Ὀρθοδόξων Ρωμηῶν, Γενάδιος Β΄Σχολάριος, ἔγκαιρα, πρὶν τὴν ἀποφράδα ἡμέρα τῆς ἅλωσης, προειδοποιοῦσε καὶ καυτηρίαζε τὴν προδοσία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἡ ὁποία ἔλαβε, ἐπίσημα, ἀρχὴ μὲ τὴν ἀπόφαση καὶ συμφωνία τῆς ψευδοσυνόδου Φεράρας-Φλωρεντίας (1438-39) καὶ συντελέστηκε στὴν πράξη μὲ τὸ θεομίσητο «συλλείτουργο» ὀρθοδόξων καὶ παπικῶν στὶς 12-12-1452 στὸν Ἱερὸ Ναὸ τῆς Ἁγίας τοῦ Θεοῦ Σοφίας, στὸν «ὀφθαλμὸ τῆς Οἰκουμένης», στὴν Κωνσταντινούπολη.
Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας: Για τις αιτήσεις, και γιατί πρώτα ζητούμε την ειρήνη
Οι φράσεις της Γραφής: «Τι να προσευχηθούμε, όπως πρέπει, δε γνωρίζουμε» (Ρωμ. 8:26), και: «Να μη βαττολογούμε» (Ματθ. 6:7), να μη φλυαρούμε δηλαδή στην προσευχή, μας διδάσκουν αυτά που είναι αναγκαία για την προσευχή. Και πρώτα μας διδάσκουν τον τρόπο, ότι δηλαδή πρέπει να προσευχόμαστε εν ειρήνη.
Γιατί λοιπόν ευθύς μετά τη δοξολογία μάς καλεί να υποβάλλουμε στον Θεό αιτήσεις χωρίς να προηγηθεί ούτε εξομολόγηση, ούτε ευχαριστία στον Θεό; Διότι λέγοντας ειρήνη περιέλαβε μέσα της και αυτά τα δύο, αν θέλει κανείς να προσέξει με ακρίβεια. Διότι δεν μπορεί να έχει ειρήνη μέσα του εκείνος που είναι δυσαρεστημένος απ’ όσα του συμβαίνουν στη ζωή, αλλά μόνο εκείνος που είναι ευγνώμων και σε όλα ευχαριστεί, σύμφωνα με το νόμο του μακαρίου Παύλου (Α’ Θεσ. 5:18)· ούτε εκείνος που δεν έχει καθαρή συνείδηση, και συνείδηση καθαρή δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εξομολόγηση. Ώστε εκείνος που προσεύχεται με ειρήνη, είχε προηγουμένως την ψυχή του σε κατάσταση ευχαριστίας και εξομολογήσεως.
Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023
Δημήτρης Δασκαλάκης: Το απατηλό καραβάκι της «ΝΙΚΗΣ»
Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών
«Πολέμα μόνος σου και κατάφερε ό,τι μπορείς. Και μην φαντάζεσαι ότι μπορείς να πολεμάς με άλλους. Εκεί είναι το κλειδί».
Απόσπασμα από ραδιοφωνική συνέντευξη του Ρένου Αποστολίδη (1924-2004), συγγραφέως και κριτικού Λογοτεχνίας
______________________________
Στο κείμενο που έθεσα στην δημοσιότητα και επιγραφόταν «Οφειλόμενα ερωτήματα σε μία κάλπικη (;) “ΝΙΚΗ”»1, απηύθυνα με νηφαλιότητα και αντικειμενικότητα ορισμένα μείζονος σημασίας πολιτικά ερωτήματα,με σκοπό αφενός μεν την αποσαφήνιση των κεντρικών θέσεων της «ΝΙΚΗΣ» και αφετέρου την ανάπτυξη ενός γόνιμου πολιτικού προβληματισμού και διαλόγου.Με έκπληξη, όμως, διαπίστωσα ότι, αντί το πιο πάνω άρθρο μου να αποτελέσει την βάση ανταλλαγής πολιτικών επιχειρημάτων, συγκέντρωσα σε προσωπικό επίπεδο τα δηλητηριώδη και κακεντρεχή σχόλια οπωσδήποτε ενάρετων και αγαθών Ορθοδόξων Χριστιανών που θεώρησαν καθήκον τους να διαφημίσουν την χριστιανική τους αγωγή και καλλιέργεια, προβάλλοντας παράλληλα και το υψηλό διανοητικό τους επίπεδο.
Θεοφάνης Μαλκίδης: Ημέρα Μνήμης των διώξεων των Ελλήνων της πρώην Σοβιετικής Ένωσης
Γράφει ο Θεοφάνης Μαλκίδης
Ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Ρώσους συγγραφείς, ο Αλεξάντερ Σολτσενίτσιν, στο έργο του “Αρχιπέλαγος Γκουλάγκ”,αναφέρεται στους συγκρατούμενούς του Έλληνες, που υπέστησαν τις διώξεις του σταλινικού καθεστώτος. Έλληνες οι οποίοι μέσα σε λίγα χρόνια, αφού βίωσαν τις διώξεις στα τάγματα εργασίας των Νεότουρκων και των Κεμαλικών, περνώντας στην πρώην Σοβιετική Ένωση βίωσαν και τις διώξεις στη προπολεμική και τη μεταπολεμική σταλινική περίοδο.