Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος αναγγέλλει τη «νέα εκκλησία».


Στις 30 Μαρτίου του 2019 ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος σόκαρε το Πανελλήνιο ζητώντας από την Εκκλησία της Ελλάδος να αποδεχθεί την απόφαση του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως να χορηγήσει τόμο αυτοκεφαλίας στους ουνιτίζοντες, καθηρημένους, αυτοχειροτόνητους και αμετανόητους σχισματικούς της Ουκρανίας. 

Μας έβαλε τότε «το μαχαίρι στο λαιμό», λέγοντας ότι αν δεν συμφωνήσουμε με το Φανάρι αμφισβητούμε και την δική μας αυτοκεφαλία, ενώ μας ξέθαψε τον Πατριαρχικό Τόμο του 1850 για να μας πει ότι επιβάλλεται κάθε φορά να συμμορφωνόμαστε με το Φανάρι και ότι δεν έχουμε δικαίωμα ούτε να θέσουμε το θέμα σε ψηφοφορία διότι -δείτε εδώ το θράσος- «θά εἰσέλθουμε σέ ὑπόθεση ἄλλης Ἐκκλησίας, καί μάλιστα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ὅταν μάλιστα Αὐτό διατηρεῖ καί «τό ἀνώτατον κανονικόν δικαίωμα» στίς Ἐπαρχίες «τοῦ Ἁγιωτάτου Ἀποστολικοῦ καί Πατριαρχικοῦ Θρόνου» ἐν Ἑλλάδι, στίς λεγόμενες Νέες Χῶρες.»!!


ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, και μετά από μια σειρά δικών του γραπτών παρεμβάσεων, οι οποίες δημιούργησαν ένα σχιζοφρενικό μωσαϊκό που θυμίζει την «συμφωνία των Πρεσπών», ο Ναυπάκτου Ιερόθεος ολοκλήρωσε τον κύκλο. Επιστρέφει στο ίδιο σημείο που ξεκίνησε και προτείνει για την Ουκρανία το άθλιο και αντικανονικό Ελληνικό μοντέλο διοίκησης που επικαλέστηκε και χρησιμοποίησε ως πιστόλι στον κρόταφο για να επιβάλλει τις αντιεκκλησιαστικές του θέσεις

Έτσι, θα μπορεί να εμφανίζεται κι εκεί ένας ντουμπλαρισμένος Ιερόθεος κάθε φορά που το Φανάρι αυθαιρετεί για να τους λέει τα ίδια, ότι πρέπει να συμφωνούν με όλα που λέει ο »Πρώτος» που τους έδωσε ζωή, και να ράβουν το στόμα μονίμως αλλιώς κινδυνεύουν να αφανιστούν. 

Μέσα στο άθλιο Ελληνικό μοντέλο διοίκησης ή στο άλλο των επισκοπικών συνελεύσεων που ψηφίστηκε στην ψευδοσύνοδο, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος επιθυμεί να συστεγάσει την κανονικότητα με την αντικανονικότητα και το ψεύδος με την αλήθεια. Δημιούργησε πρώτα το θεωρητικό υπόβαθρο για να προχωρήσει και να εδραιωθεί περισσότερο αυτή η βλάσφημη κατάσταση και τώρα μας προτείνει ωμά το σύστημα που θα την στεγάσει. 

Για τον Ναυπάκτου Ιερόθεο τα περί σχισματικών, αχειροτόνητων, καθηρημένων κλπ είναι περυσινά ξινά σταφύλια για τα οποία ούτως ή άλλως ουδέποτε ενδιαφέρθηκε πραγματικά. Προτείνει να γίνει μια Σύνοδος των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών η οποία «θά πρέπει νά…… ἐπικυρώση τήν ἀπόφαση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου γιά τήν χορήγηση τῆς Αὐτοκεφαλίας στήν Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας ὥστε νά εἶναι δεκαπέντε Ἐκκλησίες καί νά ἀντιμετωπίση ἐπί μέρους θέματα πού ἀνέκυψαν.» 

Εάν ο πατρ. Βαρθολομαίος διαπράττει την μεγίστη βλασφημία να «σφετερίζεται» την θέση του Πρώτου Προσώπου της Αγίας Τριάδος στην εκκλησιαστική ιεραρχία, ο Μητρ. Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεος «σφετερίζεται» την θέση του Τρίτου Προσώπου της Αγίας Τριάδος, του Αγίου Πνεύματος. 

Την μία υπέδειξε στην Εκκλησία της Ελλάδος να μην θέσει σε ψηφοφορία το θέμα της χορήγησης «αυτοκεφαλίας» στους σχισματικούς της Ουκρανίας, και τώρα προκαταλαμβάνει στην προστακτική το αποτέλεσμα της Πανορθοδόξου Συνόδου των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών. Ομολογουμένως, η κατάστασή του έχει ξεφύγει. 

Πρότεινε μάλιστα ως «λύση» το αδιανόητο, βλάσφημο και εντελώς πρωτοφανές, να υπαχθούν όλες οι δικαιοδοσίες κάτω από το σχισματικό μόρφωμα που δημιούργησε το Φανάρι, συμπεριλαμβανομένης και της Κανονικής Εκκλησίας! «Μία λύση εἶναι νά βρεθῆ τρόπος στήν Αὐτοκέφαλη αὐτήν Ἐκκλησία νά ὑπαχθοῦν ὅλες οἱ ἐκκλησιαστικές δικαιοδοσίες πού ὑπάρχουν στήν Οὐκρανία.» 

Η Κανονική Εκκλησία που δεν ζήτησε αυτοκεφαλία, που δεν συμμετείχε στο λεγόμενο «ενωτικό συμβούλιο» των σχισματικών, και διώκεται από αυτούς, τώρα καλείται από τον Ναυπάκτου Ιερόθεο να υπαχθεί στο μόρφωμά τους!! Τούτο το εξωφρενικό πράγμα που προτείνει ΟΥΔΕΠΟΤΕ συνέβη στην εκκλησιαστική ιστορία, να επικροτείται ο διωγμός Κανονικής Εκκλησίας από τον υπόκοσμο σχισματικών μορφωμάτων και να συνιστάται η υπαγωγή Της σε αυτά ως θεραπεία σχίσματος!! 

Η Κανονική Εκκλησία, ως το ένα Σώμα Χριστού, πάντοτε παρέμενε στη θέση Της και οι σχισματικοί καλούνταν να μετανοήσουν και να υπαχθούν σε Αυτήν με όρους και προϋποθέσεις, όπως έγινε στο Μελιτιανό Σχίσμα της Αιγύπτου, το οποίο έχει ομοιότητες με την περίπτωση της Ουκρανίας αλλά ο Ναυπάκτου Ιερόθεος επιμελώς αποφεύγει να επικαλεστεί.

Η μπόχα της υπηρεσίας του Μητρ. Ναυπάκτου Ιεροθέου στο Φανάρι και στους Αμερικανούς έφτασε μέχρι τις μαύρες τρύπες του σύμπαντος. Η «λύση» του δεν μπορεί να είναι «λύση» εάν δεν έχει το στοιχείο της αποκοπής του Ουκρανικού λαού από την Ορθόδοξη Ρωσία, ακόμη και αν αυτό σημαίνει να τα βρούνε με σχισματικούς, καθηρημένους, αυτοχειροτόνητους και ουνίτες. 

Γι’ αυτό δεν έβγαλε κουβέντα όταν ο πατρ. Βαρθολομαίος κοινώνησε τον ουνίτη Ποροσένκο. Και εδώ φαίνεται καθαρά πώς η παραβίαση των Κανόνων στα διοικητικά επηρεάζει άμεσα και τα δογματικά και θεολογικά θέματα. Οι Κανόνες της Εκκλησίας έχουν παραβιαστεί ΠΑΝΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ γι’ αυτό έβαλαν τον Ναυπάκτου Ιερόθεο να Τους «παίζει στα δάχτυλα» για να τα παρουσιάζει όλα υπέρ του Φαναρίου. 

Η πτώση του εν λόγω Ιεράρχη δεν έχει τελειωμό. Από την «οικονομία» στους αμετανόητους σχισματικούς, κατέληξε στην πλήρη παράδοση και υποταγή σε αυτούς.

Εάν θέλουμε να δούμε την εικόνα στην Ουκρανία και αριθμητικά, ας δούμε τον Πίνακα που ακολουθεί. Είναι παρμένος από το βιβλίο του Ναθαναήλ Ντέϊβις [Nathaniel Davis] με τίτλο: «A Long Walk To Church: A Contemporary History Of Russian Orthodoxy». Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 όταν ο Φιλάρετος «ανακήρυξε» Αυτοκεφαλία-Πατριαρχείο, η υπαγόμενη στην Μόσχα Κανονική Εκκλησία (πρώτη στήλη αριστερά) πορεύεται σταθερά και αναπτύσσεται, παρ’ ότι ο Φιλάρετος πίεζε αφάνταστα τους πιστούς να τον ακολουθήσουν. 

Οι δε δύο σχισματικές ομάδες, βρίσκονταν συνεχώς σε κόντρα αναμεταξύ τους και ενίοτε κέρδιζαν ή έχαναν ενορίες η μία από την άλλη. Ο Πίνακας καταγράφει εκπροσώπηση σε ενορίες και μοναστήρια.


Ο Πίνακας παρουσιάζει την «ανθρωπολογική», ας την ονομάσουμε, διάσταση του θέματος. Η κατάσταση που βλέπουμε στην δύσκολη δεκαετία (1992-2001) συνεχίζεται έως σήμερα. 

Η μαζική εκπροσώπηση της υπαγόμενης στην Μόσχα Κανονικής Εκκλησίας παρά τις διώξεις, τις αρπαγές των Ιερών Ναών, τον αφόρητο ψυχολογικό και προπαγανδιστικό πόλεμο, δείχνει την επικρατούσα τάση: ο Ουκρανικός λαός προσανατολίζεται συναισθηματικά και πνευματικά προς την Ορθόδοξη Ρωσία και όχι εκεί που θέλει ο Αμερικανός σώγαμπρος του πατριάρχη Βαρθολομαίου και ο Μητρ. Ιερόθεος.

Το ίδιο έδειξαν και τα πρωτοφανή για την Ουκρανία εκλογικά αποτελέσματα που έστειλαν με «εκκωφαντικό τρόπο» τον δυτικόφρονα Ουνίτη Ποροσένκο σπίτι του. 

Τριάντα χρόνια δεν κατάφεραν τίποτα και τώρα προσπαθούν να υποτάξουν την Κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας (και όλους εμάς διότι βρισκόμαστε στο ένα Σώμα του Χριστού) στο σχισματικό υβρίδιο που έφτιαξαν από την ένωση των 2 σχισματικών ομάδων που βλέπουμε στον Πίνακα. Τους έντυσαν, τους στόλισαν και τους αμόλησαν να πατάνε πόδι σε όποιο ιερό τόπο βρίσκουν για να διαφημίζουν τους εαυτούς τους. Έβαλαν και τους δουλοπροεπείς Ελλαδίτες Μητροπολίτες να μας τους πλασάρουν ως κανονικούς κοινωνώντας μαζί τους.

Ποιός είναι ο Μητρ. Ιερόθεος, ποιά είμαι εγώ, ποιοί είμαστε όλοι εμείς που θα υποδείξουμε στα εκατομμύρια του πιστού Ορθοδόξου λαού της Ουκρανίας πού πρέπει να έχουν την συνείδησή τους; Ποιός Ορθόδοξος απανταχού γης θα συνεργήσει με την σιωπή του και την απραξία του στον άδικο διωγμό των αδελφών Ορθοδόξων της Ουκρανίας; Αρκετά δεν ταλαιπωρήθηκε αυτός ο λαός; Είναι δυνατόν να ταλαιπωρηθεί τώρα και από εμάς;

Η «σοβαρή» πρόταση του Μητρ. Ιεροθέου εκτός από βλάσφημη και αντιεκκλησιαστική είναι καταδικασμένη να αποτύχει διότι δεν έχει ούτε τα «ανθρωπολογικά» ερείσματα που χρειάζεται. Θα είναι μόνο μία «λύση» που θα προσθέσει περισσότερο πόνο, καταπίεση και διωγμους στον δοκιμαζόμενο Ορθόδοξο λαό της Ουκρανίας.

Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος παρουσιάζει εσκεμμένως μία απλοποιημένη εικόνα για το αρχικό αίτημα Αυτοκεφαλίας του Ντενισένκο για να δικαιολογήσει τις αυθαιρεσίες του Φαναρίου και με γενικολογίες και συνθηματολογίες (αίτημα αυτοκεφαλίας!, ποιος δεν το θέλει;) να πάρει συναισθηματικά με το μέρος του όσους δεν γνωρίζουν. 

Έγραψε ότι η Εκκλησία της Ρωσίας καθαίρεσε όσους ζήτησαν Αυτοκεφαλία-Πατριαρχείο επειδή τους έδωσε διευρυμένη Αυτονομία: «Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας δέν ἔδωσε τήν συγκατάθεσή της, παρά μόνον ἔδωσε μιά διευρυμένη αὐτονομία, γι’ αὐτό καί τιμώρησε μέ καθαίρεση αὐτούς πού ἀνεκήρυξαν τήν οὐκρανική Ἐκκλησία σέ Αὐτοκέφαλη-Πατριαρχεῖο.». 

Καλά, τις συνοδικές αποφάσεις δεν τις διάβασε; Η κατάσταση στην Ουκρανία ήταν πολύ πιο περίπλοκη και περιγράφεται στο βιβλίο που παρέθεσα. Δεν έχω τον χρόνο να το μεταφράσω εδώ αλλά αξίζει να του ρίξει κανείς μια ματιά για να δει πόσο περίπλοκα ήταν τα πράγματα.  

Αναφέρεται στο βιβλίο μάλιστα ότι την εποχή που η Εκκλησία της Ρωσίας εξέταζε το αίτημα του Φιλάρετου για Αυτοκεφαλία-Πατριαρχείο, ο πιστός λαός της Ουκρανίας Την κατέκλυσε με γράμματα και τηλεγραφήματα ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΗ ΔΩΣΕΙ, διότι ήταν αυταρχικός, βίαιος και τους πίεζε πολύ

Η αυταρχικότητά του και η βίαιη συμπεριφορά του αναφέρονται, μεταξύ άλλων, στις συνοδικές αποφάσεις που οδήγησαν στην καθαίρεσή του, για τις οποίες ο «μελετηρός» Ναυπάκτου Ιερόθεος αδιαφορεί παντελώς, όπως αδιαφορεί και για το γεγονός ότι η καθαίρεσή του (συμπεριλαμβανομένων των λόγων για τους οποίους καθαιρέθηκε) έγινε αποδεκτή από όλες τις Τοπικές Εκκλησίες συμπεριλαμβανομένου του πατρ. Κωνστ/πόλεως.

Με αυτά τα δεδομένα καταπέφτει ακόμη περισσότερο η «λύση» του δυτικόφιλου Μητρ. Ιεροθέου, ο οποίος προπαγανδίζει την υποταγή της Κανονικής Εκκλησίας στο Κακοκέφαλο του πατρ. Βαρθολομαίου και του Τζέφρυ Πάιατ. Ο διωκόμενος πιστός λαός το ξεκαθάρισε ότι τέτοιο Κακοκέφαλο ΔΕΝ το θέλει. Το απέδειξε όμως και στην μετέπειτα πορεία του μη προσχωρώντας στις 2 σχισματικές ομάδες. 

Έχουμε εδώ μία συμφωνία της συνείδησης του πιστού λαού με τους Κανόνες της Εκκλησίας, αλλά ποιος έλαβε ποτέ υπ’ όψιν την συνείδηση του λαού; Σάμπως είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε; Δεν συμβαίνει το ίδιο παντοιοτρόπως και σε εμάς εδώ και σε όλον τον κόσμο; Πάντοτε εμφανίζονται κάποιοι «εξυπνάκηδες» να μας πουν ότι αλλιώς πρέπει να γίνονται τα πράγματα.

Δεν σταματάει όμως εδώ ο Ναυπάκτου Ιερόθεος. Συνεχίζει και με άλλες σχισματικές ψευδοεκκλησίες, τις οποίες τολμά και ονομάζει «Τοπικές Εκκλησίες» ή «Εκκλησίες» και οι οποίες βρίσκονται τώρα στη λίστα αναμονής για αυτοκεφαλία και περιμένουν τον Βαρθολομαίο να «μεριμνήσει» για αυτές μετά τον ασκό του Αιόλου που άνοιξε στην Ουκρανία. 

Γράφει: «Ὑπάρχουν καί ἄλλες Τοπικές Ἐκκλησίες, οἱ ὁποῖες ὑπάγονται σέ ἄλλα Πατριαρχεῖα, οἱ ὁποῖες κατά καιρούς ἐξέφρασαν τήν ἐπιθυμία τους νά ἀποκτήσουν αὐτοκεφαλία, ἐπειδή ἀνήκουν σέ ἰδιαίτερες κρατικές ὀντότητες, βάσει τῶν Κανόνων, τοῦ λδ´ τῶν Ἀποστόλων, ιζ’ τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί λη’ τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὅπως τό διετύπωσε ὁ Μέγας Φώτιος ὅτι τά ἐκκλησιαστικά συμμεταβάλλονται μέ τά πολιτικά. Ἐνδεχομένως νά ὑπάρχουν καί ἄλλες Ἐκκλησίες, οἱ ὁποῖες πρός τό παρόν δέν ἔχουν ἐκφρασθῆ καί θά ζητήσουν τήν αὐτοκεφαλία. 

Ἔχουν δημοσιευθῆ συγκεκριμένα ὀνόματα Ἐκκλησιῶν, τά ὁποῖα δέν θέλω νά μνημονεύσω ἐδῶ, γιά νά μή δημιουργηθῆ ἕνα ἐπί πλέον πρόβλημα.» 

Δείτε πιο πάνω πως ο Ναυπάκτου «παίζει στα δάκτυλα» τους Κανόνες της Εκκλησίας για τις βρωμοδουλειές των Αμερικανών. Και επίσης δείτε πώς εμφανίζεται στο προσκήνιο η νέα εκκλησιολογία της ψευδοσυνόδου της Κρήτης.

ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.



Ο Πέτρο Ποροσένκο ανήγγειλε άλλη μια κυνική προσέγγιση της ουκρανικής κυβέρνησης στους δύστροπους κατοίκους του Ντονμπάς κατά την ομιλία του στην Οδησσό. [Δημοσιεύτηκε στις 14 Νοε 2014]

«Γιατί εμείς θα έχουμε τις δουλειές μας, εκείνοι δεν θα τις έχουν.
Θα έχουμε τις συντάξεις μας, εκείνοι όχι.
Θα έχουμε περίθαλψη για τα παιδιά, για τον λαό και τους συνταξιούχους, εκείνοι όχι.
 
Τα παιδιά μας θα πάνε στα σχολεία και στα νηπιαγωγεία…… τα δικά τους θα τρυπώσουν στα υπόγεια.
 
Γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτα.
Αυτόν τον πόλεμο, έτσι ακριβώς θα τον κερδίσουμε.»


Άλλο το «τα εκκλησιαστικά μεταβάλλονται με τα πολιτικά» και άλλο το «τα εκκλησιαστικά μεταβάλλουν τα πολιτικά». Δεν είπαν οι Πατέρες της Εκκλησίας ότι το Σώμα του Χριστού μπορεί να εργαλειοποιηθεί από αντίχριστες δυνάμεις και να μετατραπεί σε αιχμή του δόρατος απέναντι σε Ορθοδόξους. 

Δεν έχει καμία δουλειά η Εκκλησία να ανακατεύεται, να συμπράττει και να συμμετέχει σε βρώμικα γεωπολιτικά παιχνίδια. Δεν έχει καμία δουλειά να συμμαχεί και να συνεργάζεται με τον υπόκοσμο στην Ουκρανία που καταπιέζει τον Ουκρανικό λαό.


Είναι ξεκάθαρο ότι εξελίσσεται μπροστά μας το σχέδιο δημιουργίας της «νέας εκκλησίας» του αμερικανοκίνητου και μασονοκίνητου πατρ. Βαρθολομαίου. Ένα απέραντο τρελοκομείο όπου η «Μήτηρ Εκκλησία» της νέας παγκοσμιοποιημένης αντίχριστης τάξεως θα αφεντεύει ως Μητριά εφαρμόζοντας το διαίρει και βασίλευε. 

Η νέα καινοφανής εκκλησιολογία που εισήγαγε η ψευδοσύνοδος της Κρήτης άνοιξε επισήμως «τα σύνορα». Κάθε ξέμπαρκος μπορεί να ονομάζεται τώρα «Τοπική Εκκλησία» όπως και κάθε λαθρομετανάστης μπορεί να παίρνει την Ελληνική ιθαγένεια στο πιτς φιτίλι.


Ήδη οι αμετανόητοι σχισματικοί της Ουκρανίας που έχουν δέσει τον γάιδαρό τους, συλλειτούργησαν με εκπροσώπους άλλων δύο σχισματικών ομάδων, ενώ τουλάχιστον τρεις σχισματικές ομάδες (η «Ορθόδοξη Εκκλησία της Μακεδονίας», η «Ορθόδοξη Εκκλησία του Μαυροβουνίου» και η «Λευκορωσική Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία») εξέφρασαν την επιθυμία να λάβουν αυτοκεφαλία με τον ίδιο τρόπο που έλαβαν και οι σχισματικοί της Ουκρανίας. 

Οι σχισματικοί του Επιφάνιου συμμετείχαν και σε συνέδριο με τους σχισματικούς της Λευκορωσίας για να συζητήσουν πως θα πάρουν και εκείνοι αυτοκεφαλία. Ο Ιερόθεος αυτές τις σχισματικές ομάδες ήδη τις αποκαλεί «Τοπικές Εκκλησίες»!! 

Δεν θα πρέπει όμως να μας εκπλήσσει αυτό το γεγονός διότι έκανε το ίδιο και με τους σχισματικούς της Ουκρανίας σε εκείνη την παλαιότερη παρέμβασή του, όταν τους εξίσωσε με τις Τοπικές Εκκλησίες για να μας πει ότι πρέπει να αποδεχτούμε την απόφαση του Φαναρίου.


Ο Νυαπάκτου Ιερόθεος εγκρίνει την κοινωνία με σχισματικούς, ουνιτίζοντες, αχειροτόνητους και καθηρημένους. Συνεργεί με τα γραπτά και τις παροτρύνσεις του στον διωγμό Ορθοδόξων Χριστιανών. Προτείνει ελαττωματικά και αντικανονικά συστήματα όπως της Εκκλησίας της Ελλάδος η Οποία βρίσκεται μονίμως σε ένα ιδιότυπο «εν υπνώσει σχίσμα». 

Ο Βαρθολομαίος ενεργοποιεί όποτε και όπως θέλει το ιδιότυπο «εν υπνώσει σχίσμα» της Ελλάδος για να Την ελέγχει και να Την κρατάει όμηρο. Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος συμμετέχει ενεργά στο σημερινό ιδιότυπο σχίσμα που εξελίσσεται αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα. Είναι ο «ιδεολόγος» της ανταρσίας που βλέπουμε. Συνοδικό δικαστήριο υπάρχει; 

Εάν ο Ναυπάκτου και οι αντάρτες που κοινωνούν σήμερα με τους σχισματικούς ήταν πολιτικοί και ζούσαμε σε ένα ευνομούμενο Κράτος θα δικάζονταν όλοι για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Συνεργάζονται με εχθρούς εις βάρος της Εκκλησίας. Γι’ αυτόν τον λόγο, επειδή δεν πρέπει ποτέ να υπάρξει πραγματικά ανεξάρτητη και Αυτοκέφαλη Ελλαδική Εκκλησία που θα τιμωρεί τους απείθαρχους, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος δεν θα επικαλεστεί ποτέ για την περίπτωση της Ελλάδας «τό πολυχρόνιον καί δυσθεράπευτον». 

Θα το ξεφουρνίζει όμως όταν είναι να προτείνει το δικό μας αρρωστημένο σύστημα για άλλες Εκκλησίες, έτσι ώστε να τις ελέγχει το Φανάρι.

__________________________
 Φαίη.

«Πᾶνος» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου