Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Προκαταρκτική εξέταση για τους μαθητές που κοινώνησαν & τον καθηγητή που απέβαλε το αγόρι που πήγε με φούστα στο σχολείο - ΝΤΡΟΠΗ!!!...

 

Οι γονείς έδωσαν άδεια να πάνε στην εκκλησία, αλλά όχι να κοινωνήσουν

Η ελληνική κοινωνία «βυθίζεται» ολοένα και περισσότερο στην παράνοια, καθώς δύο περιστατικά που έλαβαν χώρα τα τελευταία 24ωρα επιβεβαιώνουν ότι κάτι δεν πάει καλά. 

Στην Κρήτη ο Προϊστάμενος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου ζήτησε προκαταρκτική εξέταση αναφορικά με το περιστατικό με μαθητές Δημοτικού που πήγαν στην εκκλησία και κοινώνησαν, χωρίς την άδεια των γονέων.


 

Συγκεκριμένα σε εξηγήσεις κλήθηκαν από τον προϊστάμενο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, Μανώλη Μπελαδάκη, οι δάσκαλοι και η διευθύντρια του δημοτικού σχολείου, μαθητές του οποίου μετέβησαν μετά των δασκάλων σε εκκλησία της πόλης για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών και εν τέλει κοινώνησαν χωρίς να έχει προηγηθεί συγκατάθεση των γονιών για τη μετάληψη παρά μόνο για εκκλησιασμό.

Οι γονείς δεν θεώρησαν αυτονόητο ότι η συγκατάθεσή τους για εκκλησιασμό ισοδυναμεί και με συγκατάθεση για μετάληψη των παιδιών και εξαιτίας της πανδημίας ανησύχησαν.

Το περιστατικό που δημοσιοποιήθηκε από την εφημερίδα «Νέα Κρήτη» απασχόλησε όλη τη χώρα. Ο προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας ξεκαθαρίζει, μεταξύ άλλων, ότι άλλο ο εκκλησιασμός και άλλο η συμμετοχή στη μετάληψη.

Μάλιστα, ο ίδιος έχει κινήσει τη διαδικασία της προκαταρκτικής εξέτασης στο πλαίσιο της οποίας οι τρεις εκπαιδευτικοί πέρασαν το κατώφλι της Πρωτοβάθμιας και έδωσαν σε πολύ φορτισμένο κλίμα εξηγήσεις, και τώρα καλούνται να καταθέσουν και γραπτώς, εν είδει υπομνήματος, τα όσα συνέβησαν.

Οι γονείς πάντως πληροφορήθηκαν ότι τα παιδιά τους κοινώνησαν κατά τον εκκλησιασμό όταν πήγαν να τα παραλάβουν από το σχολείο κατά τη λήξη της σχολικής ημέρας.

Οι εξηγήσεις των εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με την εκδοχή των εκπαιδευτικών, που είναι εμβολιασμένοι, όπως διαβεβαιώνει ο κ. Μπελαδάκης, επελέγη η Τρίτη 1η Φεβρουαρίου για εκκλησιασμό στη μνήμη των Τριών Ιεραρχών που τιμάται στις 30 Ιανουαρίου, γιατί εκείνη την ημέρα γίνονται οι δηλώσεις στην πλατφόρμα edupass των θετικών και αρνητικών σελφ τεστ.

Φέρονται οι εκπαιδευτικοί να παραδέχτηκαν ότι η γραπτή συναίνεση των γονέων αφορούσε μόνο τον εκκλησιασμό και δεν είχε προσχεδιαστεί η μετάληψη των μαθητών.

Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Μπελαδάκη τα δύο τμήματα μετρούν 47 μαθητές.

Οι γονείς των 32 μαθητών συναίνεσαν για τον εκκλησιασμό και τα παιδιά με τους δασκάλους μετέβησαν στην εκκλησία όπου δεν υπήρχε κόσμος ένεκα καθημερινής παρά μόνο 3-4 γέροντες.

Οταν έφτασε η ώρα και ο ιερέας βρέθηκε στην «Ωραία Πύλη» και κάλεσε τους πιστούς να μεταλάβουν, δύο κορίτσια σηκώθηκαν για να πάρουν σειρά.

Η δασκάλα φέρεται να ρώτησε τα κορίτσια γιατί σηκώθηκαν και τότε το ένα της αποκρίθηκε ότι η μάνα του του είπε αφού θα πάει στην εκκλησία να κοινωνήσει.

Η ενέργεια του κοριτσιού παρακίνησε και άλλα παιδιά, και σύμφωνα με όσα υποστήριξαν οι δάσκαλοι στην Πρωτοβάθμια τα ρώτησαν αν το γνωρίζουν οι γονείς τους και αν έχουν προετοιμαστεί για αυτό (δηλαδή αν είχαν νηστέψει).

Οι ερωτήσεις αυτές απέτρεψαν ορισμένα παιδιά και εν τέλει κοινώνησαν περίπου τα μισά δηλαδή τα 16 που πήγαν στην εκκλησία.

Έρευνα για τον καθηγητή που απέβαλε αγόρι που πήγε με φούστα στο σχολείο

Έρευνα διέταξε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, για το περιστατικό στο Μουσικό γυμνάσιο στο Ίλιον, όπου καθηγητής του σχολείου απέβαλε μαθητή της Α΄ Γυμνασίου, επειδή εμφανίστηκε στο σχολείο φορώντας φούστα.

Όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης «διετάχθη έρευνα προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν υπάρχουν, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία».

Ο γενικός γραμματέας πραγματοποίησε σύσκεψη με την Διευθύντρια του σχολείου και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, όπου δόθηκε διαβεβαίωση ότι στο σχολείο εξομαλύνθηκε η κατάσταση. Από το υπουργείο μεταφέρθηκε ότι το μοντέλο που προωθείται «είναι το σχολείο να είναι δημοκρατικό, και να το διέπουν αρχές ισότητας και ίσων ευκαιριών» και υπογραμμίστηκε ότι θα διερευνηθεί, αν δημιουργήθηκαν οι συνθήκες που δεν ευνοούν στο εν λόγω σχολείο, τις ίσες ευκαιρίες.

«Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν κάποιες ευαισθησίες για να χειριστούν τέτοιου είδους θέματα αλλά και γνώσεις», λένε στο υπουργείο Παιδείας και για το λόγο αυτό περίπου 80.000 εκπαιδευτικοί έχουν επιμορφωθεί, προκειμένου να ανταποκριθούν στα προγράμματα αγωγής υγείας και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες.

Στα σχολεία υπάρχει ένας προτεινόμενος από το Ινστιτούτο εκπαιδευτικής Πολιτικής Κανονισμός, ο οποίος βασίζεται στην κείμενη νομοθεσία και στον οποίο βασίζονται διάφορες σχολικές λειτουργίες.

Ο καθηγητής

O καθηγητής, σύμφωνα με καταγγελία γονέα μόλις αντίκρισε τον μαθητή, άρχισε να τον προσβάλει, προκαλώντας τις αντιδράσεις των συμμαθητών του: «Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένεια του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: «Nτροπή της κοινωνίας». Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις».

Οι συμμαθητές

Η κατάσταση στο σχολείο, όπως είπε και η Διευθύντρια στο υπουργείο Παιδείας είναι ομαλή. Τα παιδιά του σχολείου προς συμπαράσταση στον συμμαθητή τους από χθες εμφανίζονται στο σχολείο ντυμένα τα αγόρια, ως κορίτσια και τα κορίτσια, ως αγόρια.

Ο πρόεδρος του 15μελούς του μουσικού σχολείου υπογράμμισε τα εξής: «Στο σχολείο μας έγινε συμβάν το οποίο λύθηκε ενδοσχολικά. Υπήρχε ένα παιδί, το οποίο ήρθε στο σχολείο με φούστα και κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας, ένας καθηγητής τον βρήκε στο προαύλιο κάνοντάς του σχόλιο για την φούστα. Το σχόλιο που αναφέρθηκε και στο διαδίκτυο και που ισχύει ήταν η κουβέντα του καθηγητή προς το παιδί ότι είσαι η ντροπή της κοινωνίας. Αυτό το περιστατικό λύθηκε ενδοσχολικά και η σχολική μας κοινότητα το αντιμετώπισε. Καταρχάς να πούμε ότι δεν υπήρξε τσακωμός μεταξύ του παιδιού και του καθηγητή. Απλά ο καθηγητής βλέποντας το παιδί πήγε εκεί να του μιλήσει, λέγοντας του και αυτήν την άσχημη κουβέντα. Επειδή διαβάσαμε διάφορα πράγματα που δεν ισχύουν, όπως παράδειγμα, ότι το παιδί αποβλήθηκε, τιμωρήθηκε και πως έφυγε από το σχολείο μας, έχω να πω ότι δεν ισχύει τίποτα από αυτά, το θέμα λύθηκε όμορφα μέσα στο σχολείο και όλα είναι καλά».

«Πᾶνος»

5 σχόλια:

  1. ΠΡΟΩΘΗΜΕΝΟ.
    Πρόσθετο σχόλιο, από ψυχοθεραπεύτρια, κλινική ψυχολόγο, συγγραφέα, αποδέκτη μας ....
    Θα παρακάμψω το θέμα της Θείας κοινωνίας, αφού αυτονόητο είναι ότι τα παιδιά συνοδευόμενα από άξιους δασκάλους, καλώς έπραξαν και κοινώνησαν ...Αν κάποιοι νεοταξίτες άθεοι γονείς κατήγγειλαν το γεγονός.. το μόνο που τους αξίζει είνα ...ΑΙΔΩΣ.
    Ας πάμε λοιπόν και στο "παιδί με την φούστα", που κατά πάσα πιθανότητα από την οικογένεια του δεν έλαβε παιδεία περί κόσμιας εμφάνισης και συμπεριφοράς, αλλά ούτε κοινωνική μόρφωση. Όποιος προκαλεί το κοινωνικό σύνολο είναι επιεικώς ντροπή για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ κοινωνία μας και καλώς ο καθηγητής τον επετίμησε, αλλά βέβαιον είναι ότι με βάση τις νεοταξικές νεοφιλεύθερες "διατάξεις" περί "ομοφοβίας", θα τιμωρηθεί ... προς παραδειγματισμό.... ο δάσκαλος, αλλά όχι ο προκλητικός νεαρός .... Αλίμονο!

    Η σηµατοδότηση των αλλαγών στη χώρα µας προαναγγέλθηκε τη δεκαετία του ’80, µε τη γέννηση των πρώτων «παιδιών του σωλήνα». Η τεχνητή γονιµοποίηση έφερε µεγάλες ανατροπές στην έννοια της γονιµότητας, ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου για περαιτέρω µετεξελίξεις, όπως την απόκτηση παιδιών από οµοφυλόφιλα ζευγάρια ή από έναν µόνο γονέα µέσω της υποβοηθούµενης αναπαραγωγής, την απόκτηση παιδιού µέσω παρένθετης µητέρας ή ακόµη την πιθανότητα, στο µέλλον, γυναικεία οµοφυλόφιλα ζευγάρια να αποκτήσουν παιδί µαζί, χάρη στην κλωνοποίηση, σύµφωνα µε τον Axel Kahn, Γενετιστή και ∆ιευθυντή του Ινστιτούτου Cochin.
    Και τι θα διδάξουν στα παιδιά τους, όχι μόνο αυτοί αλλά και οι σύγχρονες οικογένειες, που συνοδοιπορούν; Αυτονόητο ... Το σώμα σας, σας ανήκει ... κάντε ότι θέλετε .. τα αγόρια τους ... να πηγαίνουν στο σχολείο με φούστα ή μπικίνι και τα κορίτσια με κομπολόϊ ή ναργιλέ και με πούρο ....
    Πολλοί ειδικοί κάνουν λόγο για µια αδιαµφισβήτητη κρίση του θεσµού της οικογένειας, αλλά και της δοµής της ελληνικής κοινωνίας, η οποία αδυνατεί να προσδιορίσει την ταυτότητά της, επιφέροντας δραµατικές συνέπειες και στον κοινωνικό ιστό. Σύµφωνα µε τη Μουσούρου (2005), η ελληνική οικογένεια βιώνει βαθιά κρίση σε αξιακό και παιδαγωγικό κυρίως επίπεδο. Οι µεταβολές που βιώνουµε όλοι µας, υποστηρίζει, εκφράζουν την προσαρµοστικότητα της οικογένειας στις σύγχρονες συνθήκες, µια κατάσταση που προδικάζει την επιβίωσή της. Οι νέες τάσεις αποκρυσταλλώνονται µέσα από τη µείωση της γαµηλιότητας, την αύξηση της συχνότητας των διαζυγίων, την αύξηση της συχνότητας των µονογονεϊκών οικογενειών, την υπογεννητικότητα, τη συρρίκνωση της οικογενειακής οµάδας και τέλος, τις µεταβολές στη δοµή της Ελληνικής οικογένειας.
    Συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάνοντας µια σύντοµη ιστορική περιήγηση στις αλλαγές που επήλθαν στη δοµή της ελληνικής οικογένειας παρατηρούµε τη συνάρτηση και αλληλεξάρτηση των µεταβολών αυτών µε τις ευρύτερες κοινωνικοοικονοµικές επικρατούσες συνθήκες. Πιο συγκεκριµένα, η ελληνική οικογένεια µετά την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους υπήρξε κατά βάση ευσεβής και ευπρεπής, αποτελώντας τον κύριο ιστό της Ελληνικής κοινωνίας. Βασικό της µέληµα ήταν να είναι "νοικοκυρεμμένη¨ με αρχές και ήθος. Ήταν εκτεταµένη, περικλείοντας τρεις γενιές, τους παππούδες, τους γονείς και τα παιδιά, καθώς και άλλα συγγενικά πρόσωπα, ενώ παρέµενε ενωµένη για να επιβιώσει. Τα µέλη αλληλοεξαρτώνταν και ήταν δεσµευµένα να βοηθούν το ένα το άλλο, µοιράζοντας κοινούς στόχους και έχοντας τις ίδιες αξίες, µε σηµαντικότερη αυτή της συλλογικότητας. Υπήρχε αυστηρή ιεράρχηση στους ρόλους, µε τον πατέρα να είναι ο κουβαλητής του σπιτιού και να έχει την εξουσία και τον απόλυτο έλεγχο του οίκου του και τη µητέρα να έχει στην ΕΥΘΥΝΗ της την καλή ανατροφή των παιδιών και των οικιακών εργασιών.
    Η µετατροπή της παραδοσιακής Ελληνικής κοινωνίας σε σύγχρονη αστική-βιοµηχανική, συνοδεύτηκε τόσο µε την εκβιοµηχάνιση της χώρας όσο και µε τη µαζική έξοδο των γυναικών από τα σπίτια και το νοικοκυριό τους προκειµένου να εργαστούν, ανατρέποντας έτσι νόρµες αιώνων. Οι διεθνείς συµβάσεις (π.χ. ο καταστατικός χάρτης του ΟΗΕ), οι νοµοθετικές αλλαγές στο οικογενειακό δίκαιο το 1983, οι αγώνες των γυναικών για χειραφέτηση, κ.ο.κ. , έφεραν σταδιακά µεγάλες και ανατρεπτικές αλλαγές σε πολλούς τοµείς της καθηµερινότητας του ελληνικού πληθυσµού, στις οικογένειες και στις διαπροσωπικές και διαφυλικές σχέσεις.

    Μέσα σε αυτό το καινούργιο σκηνικό, η φυσική και συναισθηµατική επιβίωση της οικογένειας µέσα στις µεγαλουπόλεις ήρθε αντιµέτωπη µε την αποπροσωποποίηση των κοινωνικών σχέσεων (Μουσούρου, 2005), την αυτονόµηση του ατόµου από την οµάδα, την απώλεια της εξουσίας που είχε η οικογένεια πάνω στα µέλη της (Μαράτου – Αλιπράντη, 2010), την επικράτηση των υλιστικών αξιών, τον καταναλωτισµό, τον ανταγωνισµό, την εργασιοµανία κ.ο.κ.. Ο ατοµικισµός που επικράτησε, ως νέα τάση, επέδρασε βαθιά στον ψυχισµό των ανθρώπων αλλά και στον τρόπο που έκαναν οικογένειες, ενώ υψώθηκε τροχοπέδη στη δηµιουργία μη εξισορροπηµένων και λειτουργικών διαπροσωπικών σχέσεων. Η προσήλωση του ατόµου αποκλειστικά στον εαυτό και στην ικανοποίηση των προσωπικών του αναγκών/επιδιώξεων ήρθε σε ρήξη µε τις παλαιότερες συλλογικότερες µορφές συνύπαρξης. Προκάλεσε ατέρµονες δυσκολίες και προβλήµατα στον τρόπο της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης των ατόµων αλλά και των ευρύτερων κοινωνικών οµάδων.
    Επιπλέον, από τα τέλη της δεκαετίας του 1990, και µετά τις επισηµάνσεις των παιδοψυχολόγων D. Winnicott και F. Dolto, για τις κοσμογονικέ αλλαγές που προκλήθηκαν από την λανθασμένη εκπαίδευση, εντός και εκτός οικογένειας, παρατηρείται µια τάση στους γονείς να μην ανταποκρίνονται στις ανάγκες των παιδιών τους µε υπερβάλλοντα ζήλο και συγχρόνως να μην διαχειρίζονται τις προβληµατικές συµπεριφορές τους µε υπερβολική ανεκτικότητα και επιτρεπτικότητα. Οι γονείς έχασαν την εξουσία του ρόλου τους και τα παιδιά τους µεγάλωσαν έχοντας αποκτήσει, τα ίδια πλέον, τεράστια εξουσία και ελευθερία µέσα στο σπίτι και εκτός αυτού. Η Maryse Vaillant, Κλινική Ψυχολόγος, επισηµαίνει ότι αν συνεχιστεί το ίδιο µοντέλο ανατροφής και διαπαιδαγώγησης των παιδιών, στο τέλος θα έχουµε δηµιουργήσει εκφυλισμένα παιδιά – τυράννους, με αμφισβητούμενη προσωπικότητα, τα οποία θα γίνουν µε τη σειρά τους κακοί γονείς – τύραννοι και θα διαιωνίζεται η δυσλειτουργία, τόσον της οικογένειας, όσον και του κοινωνικού ιστού ... Όπως ήδη άρχισε να συμβαίνει στην Ελλάδα, την άλλοτε χώρα της θρησκείας, της οικογένειας, της φιλοπατρίας, της ευσέβειας, της παιδείας, της σεμνότητας και όλα τα συνώνυμα τους .... ΦΕΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ξεχάστε να αγοράζετε PANTENE και προϊόντα PROCTER & GAMBLE, που προωθούν τον σοδομισμό και την ανωμαλία.
    https://youtu.be/Aj5Sk8yRbRw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βεβαίως δεν θα επικαλεστώ το πταίσμα του ασεβούς μαθητή για τα πιο κάτω γραφόμενα, διότι αυτό είναι σταγόνα εν τω ωκεανώ ...
    Αφού,
    ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ, ΣΥΛΗΣΗ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ, ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΑΓΙΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ, ΒΙΑΣΜΟΊ, ΚΛΟΠΕΣ, ΠΟΡΝΕΙΑ, ΑΣΕΒΕΙΑ, ΑΘΕΪΑ, ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΥΡΙΑ, ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ...
    Σε τι λοιπόν διαφέρουμε από τα Σόδομα και Γόμορα και αλήθεια πόσοι δίκαιοι απομένουν πλέον, για να μας σώσουν από την οργή του Θεού ...

    Η καταστροφή των αμαρτωλών Σοδόμων Επίκαιρο και συμβολικό, για την σημερινή μας κατάντια.

    Μετά τη φιλοξενία του Αβραάμ, αφού ο Κύριος του είπε ότι θα καταστρέψει τα Σόδομα και έφευγε από το σπίτι του, τον ρώτησε ο Αβραάμ: «Θα καταστρέψεις τους δικαίους μαζί με τους αμαρτωλούς; Ίσως υπάρχουν κάποιοι δίκαιοι στην πόλη. θα τους καταστρέψεις κι αυτούς; Δε θα συγχωρήσεις την περιοχή για χάρη των λίγων δικαίων που βρίσκονται σ' αυτήν; Δε γίνεται να θανατώσεις δικαίους κι αμαρτωλούς μαζί, σαν να ήταν όλοι το ίδιο. Δεν είναι δυνατό! Ο κριτής όλης της γης δεν πρέπει να αποδώσει δικαιοσύνη;»

    Ο Κύριος του απάντησε: «Αν βρω στην πόλη των Σοδόμων έστω και δέκα δικαίους, δε θα καταστρέψω την πόλη και την περιοχή για χάρη των δέκα».

    Εν τω μεταξύ δυο άγγελοι έφτασαν στα Σόδομα το βράδυ. Ο Λωτ τους φιλοξένησε, τους περιποιήθηκε και τους ετοίμασε το δείπνο. Πριν όμως κοιμηθούν, οι άντρες των Σοδόμων περικύκλωσαν από παντού το σπίτι. Ήταν εκεί όλος ο αντρικός πληθυσμός της πόλης,γυναίκες, νέοι και γέροι. Φώναζαν στο Λωτ και του έλεγαν: «Πού είναι εκείνοι οι άνθρωποι που ήρθαν σπίτι σου απόψε; Φέρ' τους μας έξω, να συνευρεθούμε μαζί τους!» «Ήρθαν οι ξένοι και θέλουν να μας κρίνουν!» «Τώρα θα σου κάνουμε χειρότερα απ' ότι σ' εκείνους». Και σπρώχνοντας με βία το Λωτ προσπαθούσαν να του σπάσουν την πόρτα. Τότε οι δύο άγγελοι άπλωσαν το χέρι τους και τράβηξαν το Λωτ μέσα στο σπίτι και έκλεισαν την πόρτα. Κατόπιν τύφλωσαν όλους όσοι ήταν απ' έξω, έτσι που άδικα προσπαθούσαν να βρουν την πόρτα του σπιτιού.

    Είπαν τότε οι δυο άγγελοι στο Λωτ: Πάρε τη γυναίκα σου, το γαμπρό σου, τους γιους σου και τις κόρες σου και όποιον δικό σου έχεις στην πόλη και φύγετε γιατί θα καταστρέψουμε αυτό τον τόπο.

    Οι επονείδιστες πράξεις εναντίον της φύσης, όμοιες με αυτές που διαπράττονταν στα Σόδομα, πρέπει παντού και πάντα να αντιμετωπίζονται με αποστροφή και αποδοκιμασία. Ακόμη κι αν όλα τα έθνη έκαναν τέτοια πράγματα, θα κρίνονταν ένοχα της ίδιας αμαρτίας από τον νόμο του Θεού, ο Οποίος δεν έπλασε τους ανθρώπους για να χρησιμοποιούν ο ένας τον άλλον κατ’ αυτό τον τρόπο...

    Γράφει χαρακτηριστικά ο Ησαΐας: “Η Ιερουσαλήμ θα καταρρεύσει κι ο Ιούδας θα εξουθενωθεί, γιατί με λόγια και με έργα προσβάλλουν τον Κύριο, αντιστρατεύονται ανοιχτά τον Παντοδύναμο. Η αναίδειά τους είναι ο κατήγορός τους και τις αμαρτίες τους τις διακηρύττουν όπως στα Σόδομα· δεν τις αποκρύπτουν. Αλίμονό τους, γιατί ετοιμάζουνε τη δυστυχία τους…” (Ησαΐα 3:8-9).
    Και μπορεί να μην ρίξει φωτιά και θειάφι ο Κύριος, αλλά ήδη μας προειδοποίησε ... Δεν βλέπετε, δεν ακούτε, δεν μιλάτε τι συμβαίνει γύρω σας;

    Και βέβαιον είναι ότι ...«Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς; ή πως ερείς τω αδελφώ σου, άφες εκβάλω το κάρφος από του οφθαλμού σου, και ιδού η δοκός εν τω οφθαλμώ σου; υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου.» (Μτ. 7, 1-5). Αλλά σήμερα δεν πρέπει να κρίνουμε μεν, αλλά δε. ο κάρφος εν τω οφθαλμό μας τυφλώνει και δεν βλέπουμε ταυτόχρονα, που οδηγούμαστε με τις ασήκωτες αμαρτίες και τις δικές μας αλλά και των "όποιων αδελφών", που πλέον ξεπέρασαν το φράγμα της όποιας ... άφεσης αμαρτιών και ο κάρφος τους, που έχουν πλέον είναι τόσο βαρύς που ουδείς μπορεί να αφαιρέσει ... Μόνο ο Πσντοδύνσμος θεός....
    Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί έχω δικαίωμα να παω στο σχολείο με φούστα, και δεν έχω το δικαίωμα να παραμείνω ανεμβολιαστος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή