Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022

Δημήτρης Δασκαλάκης: Ψηφιακή Ἐποχή καί Μετανθρωπισμός. Ὁ Ἐφιάλτης χτυπᾷ τήν πόρτα μας. Νά μήν τοῦ ἀνοίξουμε.

 

Ἄρθρο Δημητρίου Νικ. Δασκαλάκη, Δικηγόρου Ἀθηνῶν.

Ἡ δημοσιογράφος κ. Βίκυ Φλέσσα, στὴν τηλεοπτική της ἐκπομπὴ «ΣΤΑ ΑΚΡΑ» τῆς 4-11-2020, φιλοξένησε τὸν Ὑπουργὸ Ἐπικρατείας καὶ Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης κ. Κυριάκο Πιερρακάκη καθὼς ἐπίσης καὶ τὸν κ. Θεοφάνη Τάση, λέκτορα τῆς Σύγχρονης Πρακτικῆς Φιλοσοφίας στὸ Πανεπιστήμιο Alpen-Adria τῆς Αὐστρίας. Μεταξὺ ἄλλων συζήτησαν γιὰ τὴν μορφὴ τῆς δημοκρατίας στὴν νέα ψηφιακὴ ἐποχή, γιὰ τὴν ἀνάπτυξη τοῦ 5g στὴν Ἑλλάδα καθὼς ἐπίσης καὶ γιὰ τίς ἐπιπτώσεις τῆς τεχνολογικῆς προόδου στὴν ζωὴ τῶν ἀνθρώπων.

Ὁ προσεκτικὸς τηλεθεατὴς ἀκούγοντας τὸν κ. Ὑπουργὸ νὰ ἐκθειάζει τὸ Ἐσθονικὸ μοντέλο ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης, δηλ. τὸ σύστημα τῆς ψηφιακῆς δημόσιας σφαίρας, τὸ ὁποῖο χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὴν φυσικὴ ἀπουσία τοῦ πολίτη, ἐνῶ κυριαρχεῖ ἡ «ψηφιακή του παρουσία», ἀντιλαμβάνεται ὅτι ἡ τρέχουσα πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀξιοποιεῖται, ὡς μιὰ χρυσῆ εὐκαιρία, γιὰ τὸν παγκόσμιο μετασχηματισμὸ τῆς παραδοσιακῆς δομῆς τῆς κοινωνίας σὲ μιὰ ὑποβαθμισμένη, ἀπρόσωπη, ψηφιοποιημένη καὶ ὁμογενοποιημένη κοινότητα ἀτόμων.

Ἡ μεταβολὴ αὐτὴ θὰ ἐπιφέρει δραματικὲς ἀλλαγὲς στὴν πολιτική, κοινωνικὴ καὶ οἰκονομικὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων. Ἡ κοινωνικὴ συμβίωση προϋποθέτει τὴν ἀλληλεπίδραση τῶν ἀνθρώπων, ὡς πολιτικῶν δρώντων, ἐνῶ ἡ ψηφιακὴ ἐποχὴ ποὺ εὐαγγελίζεται μὲ θέρμη ὁ κ. Ὑπουργὸς ἐξουδετερώνει τὴν διαπροσωπικὴ ἀλληλεπίδραση καὶ ἐνισχύει τὴν πολιτικὴ ἀπομόνωση, τὴν ἀποστασιοποίηση καὶ ἐν τέλει τὴν ἀποπροσωποποίηση τῶν ἀνθρώπων, ὡς ἔλλογων κοινωνικῶν ὄντων.
 

Ἡ ἀντιπροσωπευτικὴ δημοκρατία θὰ ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ τὴν ψηφιακὴ δημοκρατία μὲ τὴν γενικευμένη καθιέρωση τῆς ἐπιστολικῆς ψήφου, ἡ συμμετοχὴ τῶν παιδιῶν στὴν σχολικὴ ἐκπαιδευτικὴ διαδικασία, ὡς σημαντικὸ καὶ κρίσιμο σκαλοπάτι γιὰ τὴν διαμόρφωση καὶ τὴν ἀνάπτυξη τῆς κοινωνικότητάς τους, θὰ ἀτονήσει καὶ θὰ ὑποκατασταθεῖ μὲ τὴν συμμετοχή τους στὸ e-school, ἡ μετάβαση στὸ supermarket θὰ ἀπορρίπτεται ὡς περιττὴ καὶ ἄσκοπη ἀνθρώπινη μετακίνηση, ἀφοῦ τὸ e-shopping θὰ καταπολεμᾷ τὴν ἐνδεχόμενη πιθανότητα φοροδιαφυγῆς καὶ θὰ προσφέρει τὸ bonus τῆς μειωμένης τελικῆς δαπάνης.

Οἱ διαπροσωπικὲς σχέσεις, δηλαδὴ τὸ ultimum refugium δηλ. τὸ ἔσχατο καταφύγιο τοῦ Ἀνθρώπινου Ὄντος, ἀφοῦ ὁ ἄνθρωπος εἶναι τὸ μοναδικὸ πλάσμα τῆς ἔμβιας δημιουργίας ποὺ μπορεῖ νὰ ἀναπτύσσει ἀγαπητικὴ ἐρωτικὴ σχέση, θὰ πληγοῦν ἀνεπανόρθωτα ἀπὸ τὸν φόβο καὶ τὴν καχυποψία μιᾶς ἐνδεχόμενης μόλυνσης καὶ ὡς ἐκ τούτου οἱ ἄνθρωποι θὰ ἀποφεύγουν καὶ θὰ ἀποθαρρύνονται στὴν οἰκοδόμηση ὁλοκληρωμένων σχέσεων ἀγάπης, ἐνῶ θὰ συνθλίβονται ψυχικὰ καὶ σωματικὰ ἀπὸ τίς web-camera ἐπαφὲς καὶ συνομιλίες τους.

Ἡ πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ καὶ ἡ ψηφιακὴ διακυβέρνηση ποὺ ὁραματίζεται ὁ κ. Ὑπουργὸς παρουσιάζουν σοβαρὲς ὁμοιότητες, ὥστε βάσιμα μπορεῖ κανεὶς νὰ ὑποστηρίξει ὅτι ἡ διαχείριση τῆς τρέχουσας πανδημίας, ὑπὸ τίς συνθῆκες ποὺ λαμβάνει χώρα ἀποτελεῖ ἕνα παγκόσμιο κοινωνικὸ πείραμα γιὰ τὴν εἰσαγωγὴ τῶν πολιτῶν στὴ νέα εἰκονικὴ κοινότητα τῶν ὁμογενοποιημένων ἀτόμων.

Οἱ ὑπεύθυνοι τῆς ὑγειονομικῆς κρίσης συστήνουν ἐπιτακτικὰ στοὺς πολῖτες συνεχῶς τοὺς τελευταίους δέκα μῆνες «νὰ μένουμε σπίτι», «νὰ μένουμε ἀσφαλεῖς», «νὰ κρατοῦμε τίς ἀποστάσεις» «νὰ ἀποφεύγουμε τίς συναθροίσεις», ἀντιστοίχως ὅμως καὶ ἡ πολιτικὴ καὶ κοινωνικὴ ἀποστασιοποίηση, ἡ ἐνθάρρυνση τῆς «ψηφιακῆς παρουσίας» εἰς βάρος τῆς φυσικῆς παρουσίας, ἡ προώθηση τοῦ μοντέλου τῆς ψυχρῆς καὶ ἀπρόσωπης ἀτομικότητας μὲ τὴν ταυτόχρονη ὑπονόμευση τῆς προσωπικῆς καὶ κοινωνικῆς ἀλληλεπίδρασης τῶν πολιτῶν, ἀποτελοῦν τὸ κυρίαρχο πολιτικὸ δόγμα, στὸ ὁποῖο ἑδράζεται  ἡ ψηφιακὴ κοινωνία.
Βάσιμα ἑπομένως μπορεῖ κανεὶς νὰ ἰσχυριστεῖ, ὅτι ἡ πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀποτέλεσε τὸν «προθάλαμο» τῆς ψηφιακῆς ἐποχῆς.


Ἡ τρέχουσα ὑγειονομικὴ κρίση ἀποτελεῖ τὸ «παράθυρο εὐκαιρίας», τὴν «βολικὴ περίσταση», ποὺ ἀναζητοῦσε ἡ παγκόσμια καὶ ἀφανὴς πολιτικοκοινωνικὴ ἐλίτ, τὸ ἄτυπο διευθυντήριο ποὺ διαχειρίζεται τίς τύχες τῆς ἀνθρωπότητας, γιὰ τὸν μετασχηματισμὸ τοῦ κόσμου, ὅπου τὰ ψηφιακὰ συστήματα καὶ ἡ ἐπικράτηση τῶν ἀλγορίθμων μὲ τὴν συγκέντρωση τεράστιων ποσοτήτων εὐαίσθητων προσωπικῶν δεδομένων τῶν πολιτῶν, ὑπερισχύουν τῶν πολιτικῶν θεσμῶν καὶ τῶν διαπροσωπικῶν σχέσεων.

Ἡ καθολική, ὁμοιόμορφη καὶ ὁμότροπη ἀντιμετώπιση τῆς ὑγειονομικῆς κρίσης τῆς δημόσιας ὑγείας σηματοδοτεῖ δίχως ἀμφιβολία τὴν ὑποταγή, μιὰ γιὰ πάντα, τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας σὲ μιὰ παγκόσμια διακυβέρνηση, ἡ ὁποία ὅμως θὰ στηρίζει τὴν ἐπιβολή της ὄχι στὴν δύναμη τῆς πειθοῦς ἀλλὰ στὴν πειθὼ τῆς δύναμης.

Ἡ παγκόσμια διακυβέρνηση δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ἐπιβληθεῖ στὴν ἀνθρωπότητα χωρὶς τὴν ἀξιοποίηση τῆς πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ καὶ τῶν σύγχρονων ἐφαρμογῶν τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας.

Στὶς ψηφιακὲς διευκολύνσεις καὶ ἀνέσεις ποὺ ἐπαγγέλλεται ὁ κ. Ὑπουργὸς ἐλλοχεύει ὅμως ἕνας ἀδυσώπητος καὶ ἀπάνθρωπος παγκόσμιος ψ η φ ι α κ ὸ ς  ὁ λ ὁ κ λ η ρ ω τ ι σ μ ὸ ς ποὺ θὰ ἀστυνομεύει καὶ θὰ καταπνίγει τὴν ἐλευθερία τῆς σκέψης καὶ τῆς ἔκφρασης. Δυστυχῶς στὶς ἡμέρες μας ἐκκολάπτεται ἡ γέννηση τῆς δυστοπικῆς τυραννικῆς κοινωνίας στὴν ὁποία οἱ πολῖτες θὰ ἐλέγχονται καὶ θὰ παρακολουθοῦνται μὲ τὴν ἐφαρμογὴ καὶ τὴν χρήση τῶν συστημάτων ὑψηλῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας.
 
Ὁ ἐλεύθερος καὶ κριτικὰ σκεπτόμενος πολίτης ποὺ ἔχει κατορθώσει νὰ ἀποστασιοποιηθεῖ ἀπὸ τὸ ἐπίσημο κυβερνητικὸ ἀφήγημα «περὶ φονικῆς πανδημίας» ἀξιολογῶντας μὲ ψυχραιμία καὶ νηφαλιότητα τίς δηλώσεις τῶν κυβερνητικῶν ἀξιωματούχων, συνειδητοποιεῖ ὅτι ἡ νέα ψηφιακὴ ἐποχὴ στὴν ὁποία ἔχουμε ἤδη εἰσέλθει δὲν εἶναι ὁ «κῆπος τῆς Ἐδὲμ» ποὺ προπαγανδίζεται ἀπὸ τὰ κυρίαρχα ΜΜΕ (μέσα μαζικῆς ἐπιρροῆς καὶ ἐξαπάτησης) ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα συνιστᾷ ἕνα Παγκόσμιο Ψηφιακὸ Στρατόπεδο Συγκέντρωσης Πολιτῶν μὲ τὰ εὐαίσθητα προσωπικά τους δεδομένα ἀποθηκευμένα σὲ κεντρικοὺς servers.

Ὁ «ἀόρατος μαριονετίστας», διὰ τῶν ἐντεταλμένων ὑπαλλήλων του, ἔχοντας τὴν γνώση τῶν προσωπικῶν δεδομένων, θὰ ἀσκεῖ τὸν ἀποκλειστικὸ ἔλεγχο στὴν ζωὴ τῶν πολιτῶν καὶ θὰ ἀπολαμβάνει «τὸν θαυμαστὸ καινούριο κόσμο» ποὺ θὰ ἀποτελεῖται πλέον ἀπὸ ἄτομα-ρομπὸτ (ἀφοῦ οἱ ἄνθρωποι θὰ ἔχουν ὁμογενοποιηθεῖ καὶ θὰ στεροῦνται τῆς συναισθηματικῆς νοημοσύνης τους) ποὺ θὰ σκέπτονται μὲ τὸν ἴδιο τρόπο, θὰ ἔχουν παρόμοια ἐμφάνιση, θὰ τρῶνε τὸ ἴδιο φαγητό, θὰ μιλοῦν τὴν ἴδια γλῶσσα καὶ θὰ λατρεύουν τὸν ἴδιο Θεό.
 
Οἱ ἄνθρωποι στερούμενοι τῶν ἰδιαίτερων χαρακτηριστικῶν γνωρισμάτων τους μετατρέπονται μοιραῖα σὲ μία ἄβουλη, καθοδηγούμενη καὶ ἐλεγχόμενη μᾶζα ρομποτοποιημένων ἀτόμων.
 
Δὲν εἶχε, ἑπομένως ἄδικο, ὁ Ἄλντους Χάξλεϋ ὅταν ἔγραφε: «Ἡ τέλεια δικτατορία θὰ ἔχει τὴν ἐμφάνιση τῆς δημοκρατίας. Μιὰ φυλακὴ χωρὶς τοίχους στὴν ὁποία οἱ κρατούμενοι δὲν θὰ ὀνειρεύονται νὰ δραπετεύσουν. Ἕνα σύστημα δουλείας ὅπου χάρη στὴν κατανάλωση καὶ τὴ διασκέδαση, οἱ δοῦλοι θὰ ἀγαπήσουν τὴ δουλεία τους...» (Ἄλντους Χάξλεϋ, Ὁ θαυμαστὸς καινούριος κόσμος, 1932).

Θὰ ἀποτελοῦσε ὅμως ἀσυγχώρητη παράλειψή μας νὰ μὴν ἀναφερθοῦμε καὶ στὸν ἕτερο τῶν προσκεκλημένων τῆς κυρίας Βίκυς Φλέσσα, τὸν κ. Θεοφάνη Τάση, ὁ ὁποῖος εἰσήγαγε τὸ τηλεοπτικὸ κοινὸ στὴν ἔννοια τοῦ μετανθρωπισμοῦ ἢ τρανθρωπισμοῦ.

Κατὰ τὸν κ. Τάση, «ὁ τρανθρωπισμὸς (ἢ τρανσουμανισμὸς ἢ μετανθρωπισμὸς) εἶναι ἕνα ρεῦμα ποὺ βρίσκεται στὸ σταυροδρόμι μεταξὺ φιλοσοφίας, ἀνθρωπολογίας, νευροεπιστημῶν, πληροφορικῆς ἐπιστήμης, γενετικῆς καὶ μοριακῆς βιολογίας ποὺ ἔχει ὡς στόχο τὴν ἀνθρώπινη ἀναβάθμιση(!). Αὐτὴ ἐκδηλώνεται σὲ τέσσερα ἐπίπεδα σωματική, αἰσθηματική, ἠθικὴ καὶ διανοητική.»

Ἡ μετάβαση τοῦ ἀνθρώπινου εἴδους στὴν ψηφιακὴ ἐποχὴ τῆς εἰκονικῆς πραγματικότητας καὶ τοῦ 5g τοῦ κ. Πιερρακάκη ἔχει ὀνομασία καὶ καλεῖται τρανσουμανισμός/μετανθρωπισμός.
 
Πρὶν ἀπὸ μερικὰ χρόνια εἶχε δημοσιευθεῖ στὸ ἀμερικανικὸ περιοδικὸ Forbes ἕνα βαρυσήμαντο ἄρθρο, ποὺ διέλαθε τὴν προσοχὴ πολλῶν ἀπὸ ἐμᾶς, μὲ τὸν τίτλο «Ὁ Τρανσουμανισμὸς καὶ τὸ μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας. Ἑπτὰ τρόποι, Ὁ Κόσμος θὰ ἀλλάξει μέχρι τὸ 2030».
 

Ἡ μετάβαση τοῦ ἀνθρώπινου ὄντος στὸν τρανσουμανισμό/μετανθρωπισμό, περιλαμβάνει πράγματα ἀδιανόητα γιὰ τὸν κοινὸ νοῦ, τὰ ὁποῖα ὁ κ. Τάσης τὰ παρουσίασε μὲ μιὰ ἀπίστευτη φυσικότητα, ὡς νομοτελειακὴ ἐξέλιξη τῆς τεχνολογικῆς προόδου καὶ κατάκτηση τῆς ψηφιακῆς κοινωνίας.
 
Σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο τοῦ ἀμερικανικοῦ περιοδικοῦ «αὐτὸς ὁ μετασχηματισμὸς θὰ εἶναι βρώμικος, περίπλοκος καὶ μερικὲς φορὲς τρομακτικός, ἀλλὰ τὰ σήματα δείχνουν ἕνα μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας ποὺ θὰ θολώσει τίς ταυτότητές μας σὲ «τρανθρωπισμό».

Γιὰ νὰ κατανοηθεῖ αὐτὸ τὸ θέμα, ἡ δημοσιογραφικὴ ὁμάδα τοῦ περιοδικοῦ ἐξέτασε τρεῖς θεμελιώδεις πυλῶνες τῆς ἀνθρωπότητας καὶ τὴν ἐξέλιξή τους τὰ ἑπόμενα 10-15 χρόνια: τὸ σῶμα μας, τὴν σκέψη μας καὶ τὴν συμπεριφορά μας.
Καὶ συνεχίζει τὸ ἄρθρο ὑποστηρίζοντας ὅτι: «Τὰ ἑπόμενα χρόνια θὰ ὁδηγήσουν σὲ μιὰ σειρὰ δυνατοτήτων αὔξησης τοῦ σώματος ποὺ θὰ ἐπιτρέψουν στοὺς ἀνθρώπους νὰ εἶναι πιὸ ἔξυπνοι, ἰσχυρότεροι καὶ πιὸ ἱκανοὶ ἀπὸ ὅτι σήμερα.»

«Θὰ δοῦμε ἐπίσης αὐξημένη χρήση ἐμφυτευμάτων ποὺ κυμαίνονται ἀπὸ ἐγκεφαλικὰ μικροτσὶπ καὶ νευρικὴ δαντέλα μέχρι τὴν πρόθεση ἐλέγχου τοῦ μυαλοῦ καὶ ὑποδόρια τσὶπ RFID ποὺ ἐπιτρέπουν στοὺς χρῆστες νὰ ξεκλειδώσουν πόρτες ἢ κωδικοὺς πρόσβασης ὑπολογιστῆ μὲ τὸ κῦμα ἑνὸς χεριοῦ. Ὡστόσο, ἡ πιὸ ἰσχυρὴ αὔξηση τοῦ σώματος θὰ προέλθει ἀπὸ τὴ βιολογικὴ αὔξηση ὡς ἀποτέλεσμα τῆς αὐξημένης γνώσης τοῦ γονιδιώματός μας».

«Τόσο αὐτὲς ποὺ φοριοῦνται ὅσο καὶ οἱ ἐμφυτεύσιμες διεπαφὲς ἐγκεφάλου - μηχανῆς (BMI) βρίσκονται σὲ ἐξέλιξη ἀπὸ ὀργανισμοὺς ποὺ περιλαμβάνουν τὸ Neuralink τοῦ Elon Musk, τὸ Facebook καὶ τὸ DARPA. Αὐτὲς οἱ συσκευὲς θὰ ἀλλάξουν δραματικὰ τοὺς τρόπους μὲ τοὺς ὁποίους ἐπικοινωνοῦμε μεταξύ μας, καθὼς καὶ τίς ψηφιακὲς συσκευές. 
Ὁ Mark Zuckerberg περιέγραψε τὸ ἀκόλουθο σενάριο: Σήμερα, ὅταν μοιραζόμαστε τίς ἐμπειρίες τῶν διακοπῶν μας, ἀνεβάζουμε φωτογραφίες καὶ βίντεο. Μὲ τίς διεπαφὲς ἐγκεφάλου-μηχανῆς, μπορῶ νὰ μοιραστῶ τὴν πλήρη αἰσθητηριακὴ καὶ συναισθηματικὴ ἐμπειρία διακοπῶν μὲ τοὺς φίλους καὶ τὴν οἰκογένειά μου».

Ἐπίσης τὸ ἀμερικανικὸ περιοδικὸ συνεχίζει νὰ ἀπαριθμεῖ «τίς συνέπειες τοῦ μετανθρωπισμοῦ» λέγοντας ὅτι «Θὰ δοῦμε τὴν ἄνοδο τῆς τεχνητῆς νοημοσύνης στὶς ρυθμίσεις τῆς καριέρας μας» καὶ ὅτι «Ὁρισμένοι φουτουριστὲς προβλέπουν ὅτι ἕως τὸ 2026 οἱ ἑταιρεῖες θὰ διαθέτουν μηχανὴ Τεχνητῆς Νοημοσύνης ὡς μέλος τοῦ διοικητικοῦ συμβουλίου τους».

Καὶ ὁλοκληρώνεται τὸ ἄρθρο τοῦ ἀμερικανικοῦ περιοδικοῦ, τὸ ὁποῖο ἀξίζει νὰ ἀναφερθεῖ ὅτι ἀνήκει στὰ λεγόμενα «συστημικὰ» μέσα ἐνημέρωσης ποὺ ἀσχολεῖται κυρίως μὲ τὴν οἰκονομία, τὴν ἐπένδυση, τὴν βιομηχανία καὶ τὸ ἐμπόριο, μὲ τὴν διατύπωση φιλοσοφικῶν ἐρωτημάτων: «Καθὼς αὐτὲς οἱ διαδεδομένες καὶ ἐπαναστατικὲς τεχνολογίες ἔρχονται σὲ ἐμᾶς ἀπὸ κάθε γωνία καὶ ἐπηρεάζουν τὸ σῶμα μας, τὴν διεργασία τοῦ μυαλοῦ καὶ τίς συμπεριφορές μας, ἡ κοινωνία θὰ συμμετάσχει σὲ μιὰ αὐξανόμενη φιλοσοφικὴ συζήτηση ἀναφορικὰ μὲ τὸ ποιὲς εἶναι οἱ ἀξίες μας ὡς ἄτομα, ὡς χώρα καὶ ὡς εἶδος. Τί ἐκτιμοῦμε περισσότερο; Εἶναι ἡ νοημοσύνη, ἡ αὐτοεκπλήρωση, ἡ ἐπιτυχία, ἡ εὐτυχία, ἡ ποιότητα ζωῆς γιὰ ὅλους ἢ κάτι ἄλλο; Καταλήγοντας στὸ κρίσιμο σχεδὸν μεταφυσικὸ καὶ γιὰ πολλοὺς ἀδιανόητο ἐρώτημα: «Εἶστε ἕτοιμοι νὰ ἀναβαθμιστεῖτε σὲ ἕναν σοῦπερ ἄνθρωπο;»

Ἑπομένως ἡ πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀξιολογεῖται ἀπὸ τοὺς ἐλεύθερα σκεπτόμενους πολῖτες καὶ ἐργαλειοποιεῖται ἀπὸ τοὺς  διαμορφωτὲς τοῦ κόσμου, ὡς τὸ πρῶτο βῆμα στὸν παγκόσμιο σχεδιασμὸ γιὰ τὸν μετασχηματισμὸ τῆς κοινωνίας καὶ τὴν μετεξέλιξη τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους.

Ἀμέσως μετὰ ἀκολουθεῖ τὸ κρίσιμο καὶ καθοριστικὸ στάδιο γιὰ τὴν περαιτέρω πορεία τοῦ κόσμου, δηλ. ὁ ἐμβολιασμὸς τῆς ἀνθρωπότητας γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τοῦ κορωνοϊοῦ καὶ ἕπονται ἐν συνεχείᾳ ἡ βιοϊατρικὴ παρέμβαση στὸ ἀνθρώπινο γονιδίωμα, ἡ αὔξηση τῶν σωματικῶν δυνατοτήτων (ὑπεράνθρωπος), ἡ καταπολέμηση τῶν ἀσθενειῶν, ἡ ἐμφύτευση ἐγκεφαλικοῦ καὶ ὑποδόριου μικροτσίπ, ἡ ἀλληλεπίδραση τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῶν μηχανῶν Τεχνητῆς Νοημοσύνης καὶ τέλος ὁ μετανθρωπισμός. Καὶ ὅλα αὐτὰ ἔχουν ἤδη δρομολογηθεῖ καὶ ἀναμένεται ἡ ὁλοκλήρωση τοῦ «θαυμαστοῦ καινούριου κόσμου» μέχρι τὸ 2030.

Μόλις ποὺ χρειάζεται νὰ σημειωθεῖ ὅτι τὸ μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας ἀποκαλύπτεται ἐνώπιόν μας καὶ ἔχει ἤδη προκαθοριστεῖ ἐν ἀγνοίᾳ τῶν πολιτῶν τοῦ κόσμου. Ἕνα μέλλον ποὺ δὲν σκορπίζει τὴν χαρά, τὴν ἐλπίδα καὶ τὴν αἰσιοδοξία, ἀλλὰ προκαλεῖ τὸν τρόμο, τὴν θλίψη καὶ τὴν ἀγωνία. Πλέον εἶναι ξεκάθαρο γιὰ τὸν γράφοντα ὅτι ἡ πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀξιοποιεῖται ὡς ἕνα παγκόσμιο πείραμα κοινωνικῆς συμμόρφωσης καὶ πειθάρχησης τῶν πολιτῶν.
 

Ποιό ὅμως εἶναι τὸ ἀποφασιστικὸ καὶ κρίσιμο στοιχεῖο, ὥστε τὸ κοινωνικὸ πείραμα νὰ θεωρηθεῖ ἐπιτυχημένο, προκειμένου οἱ μισάνθρωποι παγκοσμιοποιητὲς προχωρήσουν στὴν ὑλοποίηση τοῦ σατανικοῦ σχεδιασμοῦ τους γιὰ τὸν μετανθρωπισμὸ τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους; Ὁ Παγκόσμιος Ἐμβολιασμὸς τῆς Ἀνθρωπότητας. Εἶναι ἡ Μητέρα τῶν Μαχῶν. Εἶναι τὸ ἐναρκτήριο σημεῖο γιὰ τὸν μετασχηματισμὸ τοῦ κόσμου καὶ γιὰ τὴν μετεξέλιξη τοῦ ἀνθρωπίνου εἴδους. Στὴν μιὰ πλευρὰ συντάσσονται ὅλοι οἱ ἐλεύθεροι καὶ σκεπτόμενοι ἄνθρωποι ποὺ ἐμφοροῦνται ἀπὸ τὴν πίστη πρὸς τὸν Χριστό, ἀπὸ τὴν ἀγάπη γιὰ τὴν ἐλευθερία, ἔχουν δημοκρατικὰ ἰδανικὰ καὶ ἀξίες καὶ διακρίνονται γιὰ τὴν ἄδολη καὶ ἀνεπιτήδευτη μέριμνα γιὰ τὸν συνάνθρωπό τους καὶ στὴν ἄλλη πλευρὰ παρατάσσονται οἱ δυνάμεις ποὺ ἀπεργάζονται σκοτεινὰ σχέδια γιά τον μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας, οἱ δῆθεν φιλάνθρωποι, οἱ δισεκατομμυριοῦχοι, οἱ ὑποστηρικτὲς τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας, τὰ μέλη τῶν μυστικῶν στοῶν, οἱ διαμορφωτὲς τῆς κοινῆς γνώμης.  Οἱ πρῶτοι ἔχουν μαζί τους τὸν Χριστό, τὴν ἀκλόνητη πίστη γιὰ τὸ Δίκαιο τοῦ ἀγῶνα τους, ψυχὴ καὶ ἰδανικά. Οἱ δεύτεροι ἔχουν συγκεντρώσει στὰ χέρια τους τὴν δύναμη τοῦ χρήματος καὶ τῆς τηλεοπτικῆς εἰκόνας καὶ χειραγωγοῦν τὸν λαὸ χρησιμοποιῶντας τὰ ὅπλα τῆς διασπορᾶς τοῦ φόβου, τῆς παραπληροφόρησης καὶ τῆς πλύσης ἐγκεφάλου.

Ἀπὸ τὴν ἔκβαση τῆς μάχης θὰ κριθεῖ ὄχι μόνο τὸ μέλλον τῶν ἑπόμενων γενεῶν, ἀλλὰ καὶ τὸ ἴδιο τὸ μέλλον τῆς ἀνθρωπότητας. Οἱ στιγμὲς ποὺ ζοῦμε εἶναι κάτι περισσότερο ἀπὸ κρίσιμες, εἶναι στιγμὲς ἱστορικῆς προσωπικῆς εὐθύνης. Δὲν χωροῦν ἀμφιταλαντεύσεις καὶ δισταγμοί. Ἀπευθύνεται κάλεσμα γιὰ συστράτευση καὶ ἀγῶνα. Ἕνα μαζικὸ εἰρηνικὸ κοινωνικὸ κίνημα ποὺ θὰ ἀνατρέψει τὸν σχεδιασμὸ γιὰ τὸν μαζικὸ ἐμβολιασμὸ τοῦ πληθυσμοῦ, θὰ ἀποτινάξει τὸν φόβο ποὺ ἔχει ριζώσει στὶς καρδιὲς τῶν ἀνθρώπων καὶ θὰ τοὺς χαρίσει ξανὰ τὸ γέλιο, τὴν χαρά, τὴν ζωντάνια, τὴν αἰσιοδοξία καὶ τὴν ἐλπίδα.
 
Ἀλλὰ ἀκόμη καὶ ἂν δὲν καταστεῖ ἐφικτὴ ἡ κινητοποίηση τοῦ λαοῦ, αὐτὸ καθόλου δὲν πρέπει νὰ σκορπίσει τὴν ἀπογοήτευση καὶ τὴν θλίψη στὶς καρδιές μας. Ἡ ἐξέγερση τῆς προσωπικῆς συνείδησης κάθε ἀνθρώπου ἀπέναντι στὴν ἀντισυνταγματικὴ ὑποχρεωτικότητα τοῦ ἐμβολιασμοῦ, εἶναι ἀρκετὴ γιὰ τὴν ὁριστικὴ ἀκύρωσή του. Ἡ σημερινὴ ἰσχνὴ μειοψηφία δύναται νὰ μετατραπεῖ σὲ αὐριανὸ πλειοψηφικὸ κοινωνικὸ ρεῦμα. Οἱ μικρὲς ἑστίες ἀντίστασης συνιστοῦν μιὰ διαρκῆ ὑπόμνηση στοὺς ἐμπνευστὲς τοῦ παγκόσμιου ἐμβολιασμοῦ τῆς ἀνθρωπότητας, ὅτι ἡ προσωπικὴ ἀντίσταση δὲν ἔχει καμφθεῖ καὶ ὁ ἀγῶνας συνεχίζεται. Ἡ μαρτυρία τῆς συνειδήσεως εἶναι παροῦσα καὶ ἰσχυρή.
 
_________________________
Πολυτονισμὸς καὶ προσθήκη
φωτογραφιῶν ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ 
«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου