Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

Ιερώνυμος: «Πάμε τώρα σε έναν κόσμο καινούριο»!


 

Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος αναφέρθηκε στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια: «Πάμε τώρα σε έναν κόσμο καινούριο»!!

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: «Πάμε τώρα σε έναν κόσμο καινούριο. Λοιπόν. Μετά τα 16 χρόνια στα 17… να δούμε τα προβλήματα πώς θα είναι.»

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: «Η τεκνοθεσία, η βάπτιση, ο γάμος, είναι πολλά τα ζητήματα....»

ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ: «Αυτά τα λύνει το κράτος, εγώ θα τα λύσω;»
.....................

Είναι να απορεί κανείς αν αυτές οι υποθέσεις ανήκουν όντως σε Ορθόδοξο Επίσκοπο. Πόσο μάλλον δε, σε Αρχιεπίσκοπο. 

Είναι να απορεί κανείς αν η εισαγωγή δαιμονικής ενέργειας, του θανάσιμου αμαρτήματος της ομοφυλοφιλίας εντός του Ορθόδοξου μυστηρίου του γάμου και της βάπτισης, είναι ή δεν είναι ''δουλειά'' ενός Ορθόδοξου Αρχιεπισκόπου... 

Τα παιδιά; Που πήγαν τα παιδιά; 

Πού πήγαν τα δικαιώματα των παιδιών που μας λέγατε στην αρχή; 
Α... ''Μετά τα 16 χρόνια βλέπουμε...''

Μην γελιέστε παρακαλώ, αυτά θα ήταν προβλήματα ενός όντως Ορθόδοξου Επισκόπου. 

Οχι αγαπητοί μου, ούτε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ούτε ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος, ούτε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι όντως Ορθόδοξοι, έχουν απολέση προ πολλού την ορθή πίστη, έχουν μιάν άλλη καινούργια... 

Έχουν μια άλλη, ''δική τούς εκκλησία''... όπως δήλωσε ο Ελπιδοφόρος. Στήν δική τούς ''εκκλησία'' δεν πονά η απώλεια των ψυχών, δεν υπάρχουν τώρα αμαρτίες θανάσιμες βρε αδερφέ, και όλες η θρησκείες είναι διαφορετικοί δρόμοι που οδηγούν  στήν σωτηρία... (...)

''Πάμε για ενα κόσμο καινούργιο...'' είπε χαριέστατος και κεφάτος ο αρχιεπίσκοπος. 

Για μια Νεα Τάξη Πραγμάτων. 

Και μην μου μπερδεύεστε παρακαλώ μερικοί. Είναι άλλο πράγμα  η χάρις του Θεού που υπάρχει ακόμη ενεργή στα μυστήρια, και άλλο πράγμα η προβληματική πίστη ιερέων και αρχιερέων. 

Ακόμη κάνουμε οικονομία... Άλλωστε είναι πιθανό πολύ κοντά, αν ανακοινωθεί μια ψευδοένωση των εκκλησιών το 2025 στην Νίκαια όπου Βαρθολομαίος και πάπας ετοιμάζουν κοινή εορτή του Πάσχα, να μην χρειάζεται πια να κάνουμε...

Τότε θα είναι επιβεβλημένη και σωτήρια η διακοπή κοινωνίας με αυτή την νεα εκκλησία του αντιχρίστου. Αυτήν ετοιμάζουν... Οι Άγιοι μας έχουν προειδοποιήσει: Ο Αντίχριστος θα εγκαστασταθεί σε όλες τις τοπικές Εκκλησίες του Ιησού Χριστού. (Εδω)

«Καὶ πάντας καταλύσει τοὺς θεοὺς, (ο αντίχριστος) καὶ κελεύσει προσκυνεῖν αὐτὸν ἀντὶ τοῦ Θεοῦ, καὶ καθεσθήσεται εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ, οὐ τὸν ἐν Ἱεροσολύμοις μόνον, ἀλλὰ καὶ εἰς τὰς πανταχοῦ Ἐκκλησίας...» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (P.G. 62, 482) 

Ζούμε Έσχατους καιρούς.  Προσοχή και προσευχή. 

Εύχεσθε.

~ Δημήτρης Ρόδης
 
«Πᾶνος» 

7 σχόλια:

  1. Παραδόθηκε δηλαδή, τὸ ὁμολογεῖ, στὸν ἄρχοντα τοῦ σκότους;;Ὥραῖα.Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιον καινούργιο κόσμο εννοεί ο λόγος αυτός του δεσπότη;
    Εμείς ξέρουμε από την Αγία Γραφή και τους αγίους της Εκκλησίας μας πως ένας είναι ο καινούργιος κόσμος, ο οποίος εγκαινιάστηκε από τον Θεάνθρωπο Χριστό, διά της ενανθρωπήσεως, του Σταυρού, της Αναστάσεως και της Αναλήψεώς του! Και είναι αυτή αύτη η "Καινή Κτίσις"! Είναι η Εκκλησία του Χριστού και των αγίων Πάντων, η οποία μένει εις τους αιώνας των αιώνων, ως η μόνη Κιβωτός της Σωτηρίας! Μέσα σ' αυτήν είναι και παραμένουν τα πάντα καινούργια.
    Τι έτι καινουργέστερο μπορεί να γεννηθεί στον κόσμο, απορίας άξιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβάζουμε στο υπέροχο άρθρο του αγαπητού . Δημήτρη :

    Τότε θα είναι επιβεβλημένη και σωτήρια η διακοπή κοινωνίας με αυτή την νεα εκκλησία του αντιχρίστου. Αυτήν ετοιμάζουν...
    Οι Άγιοι μας έχουν προειδοποιήσει: Ο Αντίχριστος θα εγκαστασταθεί σε όλες τις τοπικές Εκκλησίες του Ιησού Χριστού.


    Ζούμε Έσχατους καιρούς. Προσοχή και προσευχή.

    Είχα γράψει σε ένα προηγούμενο άρθρο του ευλογημένου Αγωνιστή Νεκταρίου:

    Τότε θα αναχωρούν από τον κόσμον εις τα ιερά Καταφύγια δια να εύρουν ψυχικήν ανακούφισιν των θλίψεων των και παντού θα ευρίσκουν εμπόδια και στενοχωρίας.

    Όποιος δεν θα έχει την Χάρη του Αγίου Πνεύματος δεν θα μπορεί να ξεχωρίσει το καλό από το κακό.
    Γιατί η διαστροφή θα έχει φτάσει στο έπακρο σημείο.

    Το ζητούμενο είναι, όσοι θέλουν να σωθούν, πώς θα σωθούν σε αυτόν τον κυκεώνα ;

    Επειδή δεν είχα ολοκληρώσει, θα προσπαθήσω να ολοκληρώσω με λίγα λόγια.

    Η προσευχή, η νηστεία, η εγκράτεια, η αγρυπνία, προπάντος η ελεημοσύνη (Χριστιανός και ανελεήμων δεν νοείται) και φυσικά η μετάνοια, η εξομολόγησης και η Θεία Λειτουργία και η Θεία Μετάληψη μας κάνουν ζωντανά μέλη του Χριστού.

    Όμως δεν νοείται ένα ζωντανό μέλος του Χριστού να βλέπει να υβρίζεται να βλαστημείται το Όνομα του Χριστού και να μένει απαθή και αμέτοχο.

    Στα άρθρα του πατέρα Παύλου Καλλίκα βλέπουμε Ομολογία Πίστεως.

    Για αυτό έγραψα σε προηγούμενο άρθρο του:
    Μας λένε τη μισή αλήθεια, πού είναι ολόκληρο ψέμα.

    Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός το είπε ξεκάθαρα:

    «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς…» (Ματθ. 10, 32)

    Ἂν ἀγαπᾷς τὸ Χριστό, θὰ Τὸν κηρύξῃς – θὰ Τὸν ὁμολογή­σῃς.
    Καὶ ἂν Τὸν ὁμολογῇς ἐσύ, θὰ σὲ ὁμολογήσῃ καὶ Αὐτὸς μπροστὰ στὸν οὐράνιο Πατέρα Του· δι­αφορετικά, θὰ σὲ ἀρνηθῇ καὶ Αὐτός.

    Ὁμολογία τῆς Πίστεως! χρέος καὶ κα­θῆκον κάθε Χριστιανοῦ.

    Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δεν είπε όποιος νηστέψει, αλλά όποιος με Ομολογήσει.

    Όμως για να ομολογήσουμε Χριστό χωρίς προσευχή νηστεία μετάνοια και όλα αυτά που ανέφερα δεν γίνεται.
    Αυτά όλα γίνονται για να ελκύσουμε την Χάρις του Αγίου Πνεύματος.
    Γινόμαστε δοχεία του Αγίου Πνεύματος, αποκτούμε πνεύμα Δυνάμεως και Αληθείας και τότε όχι μόνο δεν φοβόμαστε το Μαρτύριο αλλά και το ποθούμε.

    Διότι το κριτήριο του Θεού δεν είναι το πότε και το πώς θα πεθάνουμε ή το πόσο καλό ζωισμένοι θα ζούμε.
    Αλλά πώς θα περάσουμε στην Αιώνια Ζωή και μάλιστα όσο το δυνατόν πιο καθαρισμένοι.

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΌ Ο ΘΆΝΑΤΟΣ ΓΊΝΕΤΑΙ ΖΩΉ.

    Και τι πιο μεγάλη Τιμή για εμάς από το μαρτυρήσουμε για τον Κύριον μας Ιησού Χριστό. Αμήν.

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Αρχιεπίσκοπος έκανε μια θλιβερή πρόβλεψη και διαπίστωση. Έκανε μια πρόβλεψη η οποία πονάει κάθε ηθικό άνθρωπο, κάθε Χριστιανό και πόσο μάλλον έναν επίσκοπο της Εκκλησίας. Αυτός ο νόμος εισάγει τον κόσμο και την κοινωνία σε μια καινούργια πραγματικότητα με την πρωτοβουλία της Πολιτείας και την ανοχή, την αδιαφορία, ακόμη και τη σύμφωνη σε αρκετές περιπτώσεις γνώμη των πολιτών. Η Εκκλησία δε μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από το να ομολογήσει την Αλήθεια, τον Λόγο του Θεού, να υποδείξει με απόλυτο τρόπο την οδό της σωτηρίας, να διαχωρίσει με σαφήνεια το σκοτάδι από το Φως και τον θάνατο από τη Ζωή. Μετά, τον λόγο τον έχει η Πολιτεία και ο λαός, πιστός και άπιστος. Ήταν πάρα πολλές φορές που οι κυβερνώντες αναγνώρισαν το δικαίωμα της γνώμης της Εκκλησίας, αλλά όπως είπαν, τις αποφάσεις για το τί τελικά θα γίνει θα τις πάρουν εκείνοι. Την ίδια ημέρα που συνεδρίαζε η Ιεραρχία, η κυβέρνηση προωθούσε αποφασισμένη το νομοσχέδιο στο υπουργικό συμβούλιο, πετώντας στα σκουπίδια την όποια απόφαση και αν λάμβανε η Εκκλησία, στέλνοντας ένα σαφές μήνυμα, ότι τους είναι αδιάφορη και η Εκκλησία και η γνώμη της και οι αποφάσεις της. Την έβαλε στο περιθωριο. Γι' αυτό είπε ειρωνικά ο Αρχιεπίσκοπος ότι αυτά θα τα λύσει η Πολιτεία! Εγώ, ποιός είμαι για να αναμειχθω; Προχωρήστε λοιπόν στον καινούργιο κόσμο που εγκαινιάζετε και που κανείς δε νοιάζεται. Δεν είπε ποτέ ο Αρχιεπίσκοπος κάτι αντίθετο με την Ορθόδοξη Πίστη, και δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος ικανός και άξιος να κρίνει κανέναν άνθρωπο, πόσο μάλλον έναν Ορθόδοξο Ιεράρχη. Πώς ξέρεις εσύ και κρίνεις και ζυγίζεις ψυχές ανθρώπων. Τί μεγαλύτερη πλάνη από αυτήν; Πώς διαγράφεις εσύ έναν άνθρωπο, έναν Επίσκοπο από τη μερίδα των σωζόμενων; Ποιός σε όρισε εσένα, πότε σε όρισε και τί σε όρισε; Είσαι ο Κριτής ΑΝΤΙ για τον ΧΡΙΣΤΟ; Για ένωσε τα κεφάλαια γράμματα να δεις μια έκπληξη. Ένας θέλησε κάποτε να πάρει τη θέση του Θεού και έγινε σατανάς. Ας προσέχουμε λοιπόν σε ποιανού τα χνάρια έχουμε μπει και βαδιζουμε. Η Πίστη μας, η διδασκαλία του Χριστού, οι βίοι και το παράδειγμα των Αγίων και οι Γραφές, μας υποδεικνύουν ταπεινοφροσύνη, αδιαπραγματευτο αγώνα κατά των αμαρτιών ΜΑΣ, και όχι κατά των άλλων και πίστη, εμπιστοσύνη, ενότητα και υπακοή στην Αγία μας Εκκλησία. Να μην κρίνουμε κατ'όψιν, ούτε τους ανθρώπους, ούτε την Εκκλησία και τους Επισκόπους της. Να προσευχόμαστε στον Θεό να φωτίσει τα σκοτάδια που έχουμε μέσα μας, να δούμε τη βρομιά μας και να πιάσουμε δουλειά όσο προλαβαίνουμε, γιατί έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε και δεν έχουμε καιρό να "συνετίζουμε" και να ασχολούμαστε με άλλους. Αυτά για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Οι υπόλοιποι μπορούν να τραβήξουν τον δρόμο τους. Έχει σχισματικούς παλαιοημερολογίτες, Ιαχωβαδες και πολλές πολλές άλλες επιλογές που έχουν δημιουργηθεί επειδή ο καθένας θέλει να εγκαταλείπει την Ορθόδοξη Πίστη και να διγματιζει τη γνώμη του κανοντας Θεό τον εαυτό του. Εμείς έχουμε Θεό τον Ένα αληθινό Τριαδικό Θεό, πιστεύουμε στο Ευαγγέλιο του όπως το ερμηνεύουν οι Άγιοι Πατέρες (και όχι όπως θέλει ο καθένας), πιστεύουμε και εμπιστευόμαστε την Αγία μας Εκκλησία, χωρίς να πειθομεθα επί υιούς αδυναμων ανθρώπων, αλλά στον Κύριο μας Ιησού Χριστό που είναι η Κεφαλή Της και στο Πανάγιο Του Πνεύμα που την οδηγεί εις πάσαν την αλήθειας έως της συντέλειας του αιώνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐὰν δὲν εἶσαι κάποιο τσιράκι, πρακτοράκι τοῦ ἀξιοθρήνητου, ἀλλὰ καὶ χειρότερου Ἀρχιεπισκόπου ποὺ εἶχε ποτὲ ἡ Ἐλλάδα, τότε τὸ μόνο ποὺ ἔχω νὰ σοῦ πῶ, ὅτι εἶσαι οἰκτρὰ ἀδιάβαστος καὶ ἀνιστόριτος.

      Διάβασε πρῶτα κατόπιν προσευχῆς, γιὰ νὰ σὲ φωτίση ὁ Θεὸς νὰ κατανοήσεις τὰ κείμενα, τὴν Παλαιὰ καὶ Καινὴ Διαθήκη, τὰ Πατερικὰ συγγράμματα καὶ μετὰ ἔλα νὰ μᾶς πῇς ποιὸς ὅρισε καὶ πότε ὅλους μας, νὰ ὁμολογοῦμε καὶ νὰ κρίνουμε ὅταν βλέπουμε νὰ διαστρεβλώνεται ἡ Πίστις μας καὶ ἡ Διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων, ποὺ τελικὰ ἐσὺ ἑρμηνεύεις κατὰ τὸ δοκοῦν, ὅπως συμφέρει τὴν συνείδησή σου μήπως καὶ ξεβολευτεῖς.

      Δὲν κρίνουμε γιὰ τὸν βίο του, ἀλλὰ γιὰ τὶς αἱρετικὲς καὶ πλάνες διδασκαλίες τοῦ ὁποιουδήποτε Ἀρχιεπισκόπου, ἱερέα ἤ λαϊκοῦ καὶ γιὰ τὶς ὁποῖες ἔχουμε ρητὴ ἐντολὴ νὰ τὸ κάνουμε, ἄσχετα μὲ τὸ πόσο ἔχουμε προοδεύσῃ πνευματικά.

      Οὔτε ἔκρινε ἤ ζύγισε ὁ ἀρθρογράφος καμμία ψυχή ὅπως γράφεις.

      Ἀλλοίμονο, ἄν περιμέναμε νὰ φτάσουμε στὸν ἁγιασμὸ γιὰ νὰ ἐλεγχθοῦν ἡ ἁμαρτία καὶ ἡ βλασφημία.

      Δὲν μπαίνω στὸν κόπο νὰ σοῦ γράψω τίποτα περισσότερο, εἶναι παραπάνω ἀπὸ ἀρκετὰ αὐτὰ ποὺ σοῦ ἀνέφερα γιὰ νὰ καταλάβεις τί ἐννοῶ καὶ αὐτὸ τὸ κάνω πιὸ πολὺ γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους ἀναγνῶστες, γιατὶ μὲ αὐτὰ ποὺ ἔγραψες, καταλαβαίνω ὅτι δύσκολα θὰ ξεκολλήσῃς.

      Διαγραφή
    2. Όπως νομίζεις αδερφέ μου.

      Διαγραφή
  5. Επαινώ τους πιστούς που αγωνίζονται κατά ασεβών ιερωμένων για την πίστη. ~ Ἅγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

    Καὶ ὅσους μὲν ἐναντιώνονται κατὰ τῶν ἱερέων διὰ τὴν πίστιν καὶ τὰ ἀνώτερα καὶ σημαντικότερα θέματα, οὔτε ἐγὼ τοὺς κατακρίνω, ἀλλά, ἐὰν θὰ πρέπει νὰ πῶ ὅλη τὴν ἀλήθεια, τοὺς ἐπαινῶ καὶ χαίρομαι κι ἐγὼ μαζί τους.

    Καὶ θὰ εὐχόμουνα νὰ εἶμαι ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ τὴν ἀλήθεια καὶ λοιδωροῦνται, καὶ θεωροῦνται γιὰ τὸν λόγο αὐτὸ ὡς ἐχθροί. Μᾶλλον δὲ καὶ καυχῶμαι ὅτι εἶμαι τέτοιος.

    Διότι εἶναι προτιμότερος ὁ πόλεμος γιὰ τὴν ἀρετήν, ἀπὸ τὴν εἰρήνη ποὺ συμβιβάζεται μὲ τὴν κακία καί, ὡς ἐκ τοῦτου, χωρίζει ἀπὸ τὸν Θεόν.

    Γι’ αὐτὸ καὶ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα ὁπλίζει τὸν ἤρεμον ἀγωνιστήν, διὰ νὰ μπορεῖ νὰ ἀγωνίζεται μὲ ἐπιτυχίαν κατὰ τῶν κακῶν... ~ Aγίου Γρηγορίου Θεολόγου "Ἀπολογητικός περί τῆς φυγῆς εἰς τόν Πόντον ἢ περί Ἱερωσύνης"

    Για τούς Άγιους Πατέρες, είναι έπαινος να μπορεί κανείς να διακρίνει την ασέβεια εκάστοτε εκκλησιαστικών, και να ομολογεί την αλήθεια μή συντασσόμενος με τις όποιες αποκλίσεις τούς και τυχόν αιρετικά φρονήματα τούς, παραμένοντας με την ορθή διδασκαλίας της Εκκλησίας Του Χριστού.

    Για πολλούς αδελφούς όμως, είτε λόγω άγνοιας, είτε λόγω κάποιου άλλου σκοπού, αυτοί που για τούς Αγίους καλώς πράττουν, είναι κατάπτυστοι... τέτοιοι είμαστε λοιπόν αδελφοί, τα καθάρματα και οι αλήτες Του Χριστού για το φρόνημα του κόσμου τούτου.

    Είθε να παραμείνουμε μέχρι τέλους. Εύχεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή