Το σχέδιο μαζικής δολοφονίας ανθρώπων και εξαφάνισης τόπων, πόλεων και χωριών έδειξε στο Γκιουρούμτζε πως η μήτρα του βρίσκεται στον Κεμαλισμό. Στη βαρβαρότητα που αναδείχτηκε στις αρχές του 20ου αιώνα εναντίον Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων, καθώς και άλλων ιστορικών λαών που ζούσαν στο οθωμανικό κράτος.
Στο Γκουρούμτζε το οργανωμένο σχέδιο των Κεμαλικών υλοποιήθηκε εναντίον Ελληνίδων, Ελληνίδων, παιδιών και βρεφών.
Ανάμεσα στα θύματα στο Γκιουρούμτζε ήταν ο πρόεδρος του χωριού Χρυσόστομος Κιοσόγλου και οι τρεις ιερείς της ενορίας όπως ο π. Ευστάθιος Καραογλανίδης που τον κατακρεούργησαν, του έκοψαν με τσεκούρι τα χέρια και έπειτα κομμάτιασαν το άψυχο κορμί του.
Κάποιοι πέθαναν το επόμενο διάστημα από τα βαριά τραύματα που υπέστησαν , ενώ όσοι απέμειναν ζωντανοί εγκατέλειψαν ρακένδυτη την πατρώα γη και κατέφυγαν ως πρόσφυγες στην Ελλάδα.
Έτσι
οι Κεμαλικοί υλοποίησαν και στην Καππαδοκία το ίδιο πρόγραμμα
εξαφάνισης που είχαν εφαρμόσει στη Θράκη, στον Πόντο, στην Ιωνία, ενώ
λίγα χρόνια αργότερα οι θαυμαστές τους, οι Ναζί θα το εξέλισσαν με
ακρίβεια : Άουσβιτς, Νταχάου, Δίστομο, Καλάβρυτα, Βιάννος, Κομμένο,
Χορτιάτης, Πύργοι, Μεσόβουνο, Κάνδανος, Δομένικο. Λίγες δεκαετίες μετά
οι επίγονοι των Κεμαλικών Ναζί θα το συνέχιζαν στο Κουρδιστάν, στο
Αιγαίο, στην Κύπρο.
Η σημερινή ημέρα μνήμης της μαζικής σφαγής στο Γκιουρούμτζε της Καππαδοκίας, του οποίου διασωθέντες κάτοικοι εγκαταστάθηκαν στον Νέο Μυλότοπο Πέλλας, επαναφέρει το ζήτημα της καταδίκης του δασκάλου του Χίτλερ, Κεμάλ και των σημερινών επιγόνων του. Τα παραπάνω εγκλήματα δείχνουν ότι επειδή δεν τιμωρήθηκαν επαναλήφθηκαν και επαναλαμβάνονται, αφού η έλλειψη της "Νυρεμβέργης" για τον Κεμαλισμό, οδήγησε στον Ναζισμό και στο Φασισμό.
Για
τον Ελληνικό λαό λαούς από τον Πόντο, τη Θράκη, την Καππαδοκία, την
Ιωνία και την Κύπρο και τους λαούς της Μικράς Ασίας του Αραράτ, της
Μεσοποταμίας η καταδίκη των εγκλημάτων του Κεμαλισμού, σημαίνει
αποκαθήλωση του Φασισμού και αναγνώριση των εγκλημάτων του, της
Γενοκτονίας. Σημαίνει Ελευθερία, Δημοκρατία και Αποκατάσταση της
Ιστορίας και της Μνήμης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου