ΑΥΤΟΠΑΡΑΙΤΗΣΗ τοῦ ΑΘΗΝΩΝ
ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ Β΄: «Αὐτὰ τὰ λύνει τὸ κράτος. Ἐγὼ θὰ τὸ λύσω; Ἐγὼ κοιτάω τὰ ἐκκλησιαστικά.»
ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ:
Ἀγνοεῖ σὲ ποιόν τόπο ζεῖ καὶ ποιός ὁ ρόλος τοῦ Κλήρου στὴν Ἑλληνικὴ Ἱστορία μας.
Ἀγνοεῖ σὲ τί ἐποχὴ ζεῖ.
Ἀρνεῖται τὶς εὐθύνες του.
Ἀγνοεῖ σὲ ποιά θέση λειτουργεῖ - ἐφημερεύει.
Ἀγνοεῖ Ποιόν καὶ Τί ὑπηρετεῖ.
Ἀγνοεῖ ποιά θέματα εἶναι στὴν ἁρμοδιότητά του, ἀφοῦ θεωρεῖ ΜΗ ἐκκλησιαστικὸ τὸ ἐν λόγῳ θέμα.
Τὸν ἀπασχολοῦν τὰ προσωπικά του προβλήματα, λόγῳ γήρατος (τὸ μόνο σεβαστό).
Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΚΑΙ Η ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
ΠΡΟΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΠΝΟΥ. ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ=ΨΕΜΑ
Ἔγραψαν, ὅ,τι διδαχθήκαμε στὴν Βιολογία τῆς Β΄ Γυμνασίου.
Ἔγραψαν, ὅ,τι γνωρίζει καὶ ὁ πλέον ἀδαὴς ἀπὸ τὴν Παλαιὰ καὶ Καινὴ Διαθήκη (ἐπίπεδο Δημοτικοῦ).
Ἀπέκρυψαν τὴν δικαιοκρισία τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν ἀποστροφὴ Του πρὸς τὴ βδελυκτὴ αὐτὴ ἁμαρτία.
Προέβαλαν μιὰ ἀξιοκατάκριτη ἀγαπολογία τοῦ τύπου «ἡ ἐκκλησία(;) δὲν καταδικάζει, ἐλευθερώνει».
Ἀπέκρυψαν τὸ παιδαγωγικὸ μέτρο τοῦ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ σὲ αὐτοὺς ποὺ εἰσάγουν ἕτερο (ἄλλο) εὐαγγέλιο.
Λαγόκαρδοι Ἐπίσκοποι ἐμποδίζουν τὶς λαοσυνάξεις, φιμώνοντας ἔτσι τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ.
Πιέζουν κλῆρο καὶ λαὸ νὰ συμμετάσχουν σὲ ἐκδηλώσεις κλειστοῦ τύπου- «προσευχὴ» (sic).
Ἡ θεματικὴ τῶν συνάξεών τους εἶναι: «Ἀπὸ ἐμᾶς γιὰ ἐμᾶς» ἢ «Τὰ λέμε γιὰ νὰ τὰ ἀκούσουμε».
Κάποιος ρώτησε μιὰ πιστὴ ΜΑΝΑ, ἡ ὁποία ἀντιδροῦσε στὴν χλιαρὴ καὶ ἀποτρεπτικὴ αὐτὴ στάση τῆς Ἱεραρχίας: «Ἐσὺ εἶσαι πάνω ἀπὸ τὴν Σύνοδο;». Ἡ ΜΑΝΑ ἀπάντησε: «Πολὺ φοβᾶμαι ὅτι στὸ θέμα αὐτὸ ὁ κλῆρος καὶ ὁ λαὸς ΝΑΙ, εἶναι πάνω ἀπὸ τὴν Σύνοδο». Καὶ αὐτὸ δὲν εἶναι κάτι πρωτόγνωρο στὴν Ἐκκλησιαστική μας ἱστορία.
ΔΕΝ ΜΑΘΑΜΕ οἱ Ἕλληνες νὰ τὰ βολεύουμε καὶ νὰ κάνουμε πίσω.
«ΦΤΑΙΕΙ» ἡ ΜΑΝΑ μου ἡ «ΤΡΕΛΗ» ποὺ τραγουδοῦσε ὅτι «αὐτὰ τὰ δέντρα δὲν βολεύονται μὲ λιγότερο ΟΥΡΑΝΟ» και ὅτι «αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ΗΛΙΟ».
Δὲν εἶναι ὥρα γιὰ ντροπές.
Τὸ ΜΟΝΟ, νὰ κοιτάξουμε καὶ νὰ ᾿χουμε στὸν νοῦ καὶ τὴν καρδιά μας:
ΜΗΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΟΥΜΕ τὰ ΑΙΜΑΤΑ
τῶν ΗΡΩΩΝ καὶ τῶν ΑΓΙΩΝ μας.
τῶν ΗΡΩΩΝ καὶ τῶν ΑΓΙΩΝ μας.
Καλὴ ἀντάμωση,
παπα-Παῦλος Καλλίκας
παπα-Παῦλος Καλλίκας
«Πᾶνος»
Καλά τα λέτε π. Παύλε, πάντως ο λογισμός μου λέει ότι πρόκειται για αθεόφοβο άνευ σοφίας, γιατί πολύ απλά " Αρχή σοφίας φόβος Θεού ".
ΑπάντησηΔιαγραφήπατέρα Παύλο θα συμπληρώσω στο τίτλο του άρθρου σας:
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούνε στο ψέμα τους... Και στη στοά τους.
Μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης:
«Δυστυχώς και μέσα στην Εκκλησία μπήκε η μασονία.
Εγώ κατήγγειλα επίσημα με στοιχεία ότι και επίσκοποι και μητροπολίται και πατριάρχαι είναι μασόνοι…
Για να γίνεις δεσπότης ή πρέπει να περάσεις από τα σκαλοπάτια της μασονίας ή άμα δεν περάσεις, -γιατί δεν είναι όλοι οι δεσποτάδες μασόνοι-, όμως είναι γεγονός ότι υπάρχουν τέτοιοι ύποπτοι στην Εκκλησία.
Δεν ανακοινώνουν τα ονόματά τους όσο ζουν, άμα πεθάνουν τότε τους φανερώνουν. Εμείς όμως τους ξέρουμε και τους παρακολουθούμε.
Για να γίνεις δεσπότης σήμερα ή πρέπει να κάνεις τούμπα μέσα στην στοά των μασόνων και να προσκυνήσεις τον διάβολο· Τι διαβολο-δεσπότης θα γίνεις;
Ή θα επιτρέψει η μασονία να γίνεις εάν δεν την πολεμάς και έχεις ευγένεια απέναντί της.
Γι’ αυτό βλέπεις όλοι αυτοί που είναι υποψήφιοι δεσποτάδες σιωπούν, κανείς τους δεν μιλά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Ξέρουν πολύ καλά ότι θα τους φάει το φίδι.
Μωρέ χίλιες φορές διάκονος, χίλιες φορές καλόγερος και να φωνάζω μέρα νύκτα ότι είστε σατανάδες, παρά να με δώστε μήτρες και μπαστούνες. Και αν με κάνετε δεσπότη, τί θα γίνει;
Σας τα χαρίζω όλα βρε διαβόλοι.
(Σαν να λέμε ποιος κάνει νιάου νιάου μέσα στη μασονία).
Ο Δουλγέρης που ήταν ένας φωστήρας, ένας ήλιος, -δεν υπήρχε πιο μορφωμένος και πιο ικανός και πιο δυνατός και δραστήριος ιεροκήρυκας-, και όμως δεν έγινε επίσκοπος.
Εψηφίστηκε κάτω στην Κύπρο επίσκοπος. Μαζευτήκαν όλοι οι μασόνοι και είπαν·
Ο Δουλγέρης επίσκοπος; Μας έφαγε.
Αν γίνει αυτός δεσπότης θα μας σβήσει. Είπαν όχι οι μασόνοι και δεν τον έκαναν επίσκοπο· πέθανε ιερομόναχος… Υπό διωγμό.
Και μέσα στην Εκκλησία η μασονία…»
Η Εκκλησία ξεκίνησε τις κατακόμβες και πάλι εκεί θα καταλήξει. Πρέπει να ετοιμαζόμαστε σε λίγο θα πολεμήσουν και τις Φωνές του διαδικτύου.
Ανέκαθεν υπήρχε η αμαρτία αλλά ήτανε κρυμμένη, γιατί υπήρχε η ντροπή.
Τώρα όμως βγήκε στην επιφάνεια και καυχάται κιόλας.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τη μασονία.
Άρχισαν να βγαίνουν από τα λαγούμια και να καυχόνται.
Όταν ζούσε ο Μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης οι μασόνοι ήταν στα λαγούμια τώρα βγήκαν στην επιφάνεια.
Ο ΉΛΙΟΣ ΑΝΑΤΈΛΛΕΙ ΣΕ ΑΓΑΘΟΎΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΎΣ.
Αλλά ο άνθρωπος πού βρίσκεται κάτω στο υπόγειο που δεν υπάρχουν παράθυρα για αυτόν το φως είναι άχρηστο. Αυτός ζει στο σκοτάδι.
Έτσι και οι τυφλοπόντικες που ζούνε μέσα στα λαγούμια, δεν θα δούνε πότε Τον Νοητό Ήλιο της δικαιοσύνης.
Αδερφούλη μου Πάνο βλέπω ότι ξενυχτάς μαζί μου και ανεβάζεις τα σχόλιά μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συγχωρέσεις που γράφω σχεδόν πάντα τέτοια ώρα.
Βλέποντας τα άρθρα του πατέρα Παύλου το βλέπω και το νιώθω ότι είναι έτοιμος να μιμηθεί τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Το ζητούμενο είναι εμείς είμαστε διατεθειμένοι να Τον μιμηθούμε;
Επειδή η οργή του Θεού είναι είδη πάνω από τα κεφάλια μας, αυτή πρέπει να φοβόμαστε και όχι τους αντίχριστους ανθέλληνες.
Να με συγχωράς πατέρα Παύλο που θα γράψω πολύ πιο πολλά από το άρθρο σου.
Όμως με ελέγχει η συνείδησή μου, δεν μπορώ να σιωπήσω.
Μιλάνε για προσευχή, για νηστεία, για εγκράτεια, για αγρυπνία για Θεία Λειτουργία και Θεία Μετάληψη.
Μας λένε ότι με αυτά θα σωθούμε.
Ναι όμως μας λένε τη μισή αλήθεια, πού είναι ολόκληρο ψέμα.
Φυσικά και μας Σώζουν όλα αυτά, αλλά πώς μας Σώζουν;
Μας σώζει η Χάρις του Θεού.
Γινόμαστε δοχεία του Αγίου Πνεύματος, αποκτούμε πνεύμα δυνάμεως και αληθείας και οδηγούμαστε στο Μαρτύριο.
ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΕΣ” ΣΚΕΨΕΙΣ: Το γεγονός της αποτομής έχει σχέση με το σφοδρό Προδρομικό έλεγχο, αλλα και με την εποχή μας τον Σοδόμων και Γομμόρων.
Η ενέργεια του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, με τα σημερινά κοσμικά δεδομένα και τη λεγόμενη «νεοπατερική» σκέψη, [ας φανταστούμε ότι ο Άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής ζούσε σήμερα] χαρακτηρίζεται ακραία, γραφική, φανατική και τελικά παράδειγμα προς αποφυγήν.
Γιατί, όμως;
Το τι έκανε ο Ηρώδης στην προσωπική του ζωή εντάσσεται, σήμερα, στα «απόρρητα προσωπικά δεδομένα» και συνεπώς όχι μόνο δεν είχε δικαίωμα ελέγχου ο Βαπτιστής, αλλά με την πράξη αυτή, παρανομεί, προσκρούοντας στο νόμο περί «ελεύθερης επιλογής της προσωπικής ζωής».
Με τον έλεγχό του, συνεχίζει η “νεοπατερική σκέψη”, ξεπέφτει από το υψηλό του έργο.
Είναι ασκητής και συνεπώς δεν επιτρέπεται να αφήνει το χώρο άσκησής του και να κατεβαίνει στα κοσμικά,.
Κάνει, κατά την ίδια σκέψη, υπέρβαση καθήκοντος, και μάλιστα, με την αδιακρισία του, θίγει την «Ιερά Σύνοδο» της εποχής, το «Μέγα Συνέδριον», αφού δεν έχει εξουσιοδοτηθεί σχετικά από τους επιχώριους Αρχιερείς.
Δηλαδή, λειτουργεί αντιδεοντολογικά, απρεπώς, αυθαιρέτως.
Επιτέλους, ποιος είναι αυτός ο “Καλόγερος” που ελέγχει, ενώ το σώμα των ταγών-αρχιερέων και των “δοκούντων ότι είναι τι”, έστω και από «διάκριση», ανέχεται αυτήν την κατάσταση, δηλ. την παρανομία του Ηρώδη;
Δημιουργεί με τον πύρινο λόγο του «κοινωνική αναταραχή», στην «ευνομούμενη πολιτεία» και μάλιστα για έναν τόπο που βρίσκεται κάτω από την εξουσία της κυρίαρχης Ρώμης.
Είναι δυνατόν «ησυχαστές», «ζηλωτές ερημίτες», να γίνονται αιτία συγχύσεων και ταραχών, προσβάλλοντας “κεφαλές”, αφού αυτοί έχουν «ταχθεί παρά Θεού» στο έργο τούτο;
Λησμονούσε ο Βαπτιστής ότι ο Ηρώδης, παρά τα πάθη και τις ιδιορρυθμίες του, έκανε έργα, ανέπτυσσε την «πολιτισμική παράδοση» και την «ιουδαϊκή κουλτούρα», κρατούσε «λεπτές ισορροπίες» με την Ρώμη αλλά και το ελληνιστικό υπόβαθρο της κατ' ανάγκην τότε πολυπολιτισμικής Ιουδαίας, και το σημαντικότερο, είχε προσφέρει χρήματα του δημόσιου κορβανά για το κτίριο του Ναού.
Κυρίως όμως με τον έλεγχό του, διατάρασσε την «αγαστή συνεργασία» μεταξύ «θρησκείας και πολιτείας».
Αποδεικνύει τον εαυτόν του ακραίο, φανατικό, μονοκόμματο, αδιάκριτο, αφού αφήνει το έργο του βαπτίσματος και του κηρύγματος και εγκαταλείπει τον κόσμο που προσέτρεχε στην έρημο για να τον ακούσει και να ωφεληθεί.
Θα μπορούσαμε βέβαια να σημειώσουμε και άλλα πολλά, τα οποία βγαίνουν ως συμπεράσματα από την σύγχρονη «νεοθεολογική-επιστημονική» σκέψη.
Θα συνεχίσω..
ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως, Δόξα τω Θεώ, ο Τίμιος του Κυρίου Πρόδρομος, ο ασυμβίβαστος των Προφητών, ζούσε για την αγάπη και τη δόξα του Χριστού, υπογράφοντας την αγάπη του με την ίδια του την Κεφαλή.
Ο Πρόδρομος, ως γνήσιος Προφήτης, ανυποχώρητος, αρνείται να καλύψει την δειλία, με ένα διάτρητο «θεολογικό» μανδύα και με επιχειρήματα «νεοπατερικά».
Αρνείται την διαστροφή της αποκτηνώνουσας αμαρτίας και επικυρώνει την αλήθεια:
οι πολιτικοί άρχοντες, πόσο μάλλον οι εκκλησιαστικοί, με τη ζωή τους, πρέπει να αποτελούν παράδειγμα.
Το δε αίμα του, είναι η μεγαλύτερη μαρτυρία της συνέπειας στο θέλημα του Θεού.
Ας πρεσβεύει ο Μάρτυρας του Ευαγγελικού ήθους, ώστε να δεχθούμε την χάρη και την ευλογία, για μια συνειδητή Ορθόδοξη Χριστιανική ζωή.
“Τον εν προφήταις μείζονα γνωρισθέντα καί Αποστόλων πρόκριτον γεγονότα, ύμνοις εγκωμίων στεφανώσωμεν, τον Πρόδρομον της χάριτος, την κεφαλήν γάρ ετιμήθη, διά τον νόμον Κυρίου.
Αυτό που σώζει ακόμη την Πατρίδα μας είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χούφτα παπάδων που στέκονται ακόμη όρθιοι,
κάποια ακέραια και αξιόλογα πρόσωπα που τα κείμενά τους διαδίδονται μέσα από το ελεύθερο (προς το παρόν) διαδίκτυο (ιστολόγια, ομάδες viber, telegram κλπ)
και κάποιοι Πιστοί που συνεχίζουν να γονατίζουν και να προσεύχονται μπροστά στο αναμμένο καντήλι τους, αποφασισμένοι να αντισταθούν σε κάθε διαστροφή και ανωμαλία και σε κάθε επόμενο εκβιασμό.