Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ... http://mesepe.org/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ (ΤΑ ΕΧΩ ΦΩΤΟ ΚΑΤΩ) ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΗΜΑΤΑ... ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΟΗΕ ΔΟΛΛΑΡΙΟ BAVARIAN ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΜΑΤΙ ΑΙΓΥΠΤΟΣ KAI ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ )...
ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ... ΑΝΟΙΞΑΝ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... παιρνουν πανω τους ολες τις μασονικες στοες... η ελιτ των στοων... Ολοκληρωθηκε ο σκοπος τους..
Διαβάζουμε:
Η Αδελφότητα, δεν αποτελεί ακόμα μία Μεγάλη Στοά στην Ελληνική «παροικία». Σκοπός της είναι να αποτελέσει μία «elite» Αδελφότητα η οποία θα προσπαθήσει να συνθέσει και να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τα ιδεώδη του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, του Χριστιανικού Ουμανισμού καθώς επίσης της Κλασικής Ρώμης ως πρότυπο οργανωμένου Κράτους.
Αποτελεί συνεπώς μια πνευματική ομάδα η οποία επικεντρώνεται σε Φιλελεύθερες, Αδογματικές και Ανθρωπιστικές Αρχές. Είναι ένα διαφορετικός «πόλος» μέσω του οποίου μπορεί ο άνθρωπος να εξελιχθεί Πνευματικά και Πολιτικά (υπό την Αριστοτελική θεώρηση).
Τα μέλη του Τάγματος έχουν ορκισθεί πλήρη εναντίωση σε όλες τις μορφές και εκφράσεις του δεσποτισμού και του δογματισμού (πνευματικού, θρησκευτικού, πολιτικού κλπ) και είναι ταγμένα στην προάσπιση των δικαιωμάτων όλων των Ανθρώπων, της εκρίζωσης της παραδοσιοκρατίας και της πάταξης κάθε μορφής φανατισμού .
Αρωγοί στην παραπάνω προσπάθεια είναι ο Ορθός Λόγος, η Επιστήμη και η Δημιουργική Αποδόμηση παλαιών δογμάτων και αντιλήψεων. Η φράση που χαρακτηρίζει τα μέλη της Αδελφότητας είναι Nosce te Ipsum - Ex Te Nosce alios (Know thyself - And from thyself know others)
Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι χθες εγκαταστάθηκε το Κολέγιο "Sophia" Νο 9 στα Σκόπια. *(ΕΔΩ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ)
Ο Ιλλουμινατισμος ως Oικουμενική Αδελφότητα, ξεπερνώντας τις όποιες διαφορές προκύπτουν (πολιτικές ή συντεχνιακές) έρχεται να κάνει πράξη το κύριο μήνυμα του αναφορικά με τον Ανθρωπισμό που πρεσβεύει.
ΣΧΟΛΙΟ
Εγώ διάβασα κι άλλα..... στην ιστοσελίδα τους.
(τα κόκκινα σχόλια δικά μου)
Ο σκοπός της Αδελφότητας είναι η εγκαθίδρυση μιας Νέας Τάξης Συνειδητότητας μέσω της Επιστήμης, της Τεχνολογίας και της Οικονομίας, μιας τάξης που απορρίπτει κάθε μορφή αυθεντίας και δεσποτισμού. Ο σκοπός ως εκ τούτου είναι διπλός: από τη μία, ο Αδελφός Σπάρτακος ήθελε να εγκαθιδρύσει την ισότητα και την ισονομία στην κοινωνία και από την άλλη, να επιφέρει δημοκρατικές και κοσμικές μεταρρυθμίσεις, περιορίζοντας τον ρόλο της εκκλησίας και του θεσμού της βασιλείας και του πολιτικού καταναγκασμού.
Φωτισμός
"Ο φωτισμός από τον Ήλιο του Ορθού Λόγου, θα διαλύσει τα σύννεφα της δεισιδαιμονίας και της προκατάληψης. Η ανθρώπινη φύση θα καλυτερεύσει μέσα από την επανεκπαίδευση, μακριά από το κράτος και την οργανωμένη θρησκεία".
......
(απόσπασμα από τους σκοπούς τους)
Σύμφωνα με το Τάγμα, ο αυθεντικός Ιλλουμινατισμός αποτελεί μια μορφή πρακτικής φιλοσοφίας, η οποία, υπό διάφορα συμβολικά συστήματα που καλλιεργούν την ομοθυμία των μελών του, οικοδομεί το πνευματικό οικοδόμημα της Γνώσης, επάνω σε σχέδια χαραγμένα από το θείον, τη φύση και την ανθρώπινη συνείδηση.
Ο Ιλλουμινατισμός και η Φιλοσοφία, χωρίς να είναι ένα και το αυτό πράγμα, κατατείνουν στον ίδιο έσχατο σκοπό, δηλαδή στην οικοδόμηση και εμβίωση της πνευματικής ολοκλήρωσης και αυτονομίας του ανθρώπου εις δόξαν της Ανθρωπότητας αλλά και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Κατά αυτόν δε τον τρόπο αποτελεί ένα φιλοσοφικό τεκτονικό δώμα, το οποίο συμβάλλει με την σειρά του στην περαιτέρω αναζήτηση των μεθόδων ανάπτυξης και διεύρυνσης της συνειδητότητας, τελειοποιώντας το αρχικό οικοδόμημα, αλλων συμβολικών και φιλοσοφικών σωμάτων και συντεχνιών.
Είναι επίσης μια συμμαχία δικαίων, ευθέων, ελευθέρων και ωρίμων ανδρών (πάνε περίπατο τα περί ισότητας των ανθρώπων), καλής φήμης, προερχομένων από όλες τις καταγωγές, εθνικότητες, γλώσσες και κοινωνικές τάξεις και εχόντων βαθιά επίγνωση της ιστορικής πορείας και της ουσίας του αστικού πολιτισμού.
....
Είναι σημαντικό να αποσαφηνιστεί ότι δεν θα πρέπει να συγχέεται ο Ιλλουμινατισμός με τον Ιλλουμινισμό. Ο Ιλλουμινισμός είναι ένα μονοπάτι ή καλύτερα μία διαδικασία με την οποία το Ον προσπαθεί να έρθει σε επαφή με την Αρχαία Σοφία και μέσω αυτής να καταστεί Φωτισμένο, να εξελιχθεί, να έρθει πιο κοντά στο Θείο. Ο Ιλλουμινατισμός, με γνώμονα πάντα τον Ορθό Λόγο, δεν έχει καμία σχέση με εσωτεριστικές παραδόσεις και θεωρεί εξ’ αρχής ότι το Ανθρώπινο Ον μπορεί μόνο του να βρει τον δρόμο του χωρίς πατερναλισμούς και εξαρτήσεις από υπέρτατες δυνάμεις.
(υπέρτατες δυνάμεις τέλος)
από την σελίδα ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
(επειδή γράφουν ότι εμπνέονται από "τα ιδεώδη του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, του Χριστιανικού Ουμανισμού καθώς επίσης της Κλασικής Ρώμης ως πρότυπο οργανωμένου Κράτους", εσείς αν βρείτε κάτι από αυτά στα παρακάτω κείμενα να μου το πείτε....
Αντιθέτως θα διαβάσετε μπόλικα...... εβραϊκά... για να μην έχουμε και απορίες από που πηγάζουν όλες αυτές οι νεοταξικές κινήσεις...)
Εργαστήρια
Σήμερα είναι εγκατεστημένα και λειτουργούν 8 κολλέγια (εννοούν τις στοές τους), δύο στην Αθήνα (Ηλιος και Giordano Bruno), ένα στην Κέρκυρα (Ιωάννης Καποδίστριας), ένα στην Θεσσαλονίκη (Διονύσιος Diderot) , ένα στην Λεμεσό Κύπρου (Νικόλαος Κοπέρνικος), ένα στο Λίβανο (Gibran), ένα στην Ουκρανία (Vasyl Stus) και ένα υπό ίδρυση στην Ρουμανία (Zamolxis).
Ολα τα Εργαστήρια (Ιλλουμινατικά Κολέγια) εργάζονται (μελετούν) εις το όνομα του Μεγάλου Αρχιτέκτονα του Ουρανού και Γης (και όχι του Σύμπαντος) (διότι εμείς δεν είμαστε Μασωνοι....εεεε;). Ο όρος με τον οποίο προσφωνείται ο Θεός , όταν αυτό πρέπει να γίνεται δημόσια, είναι «Ελ Σαντάι» (אל= Ελ = Θεός, שדי = Σαντάι = Παντοδύναμος), για να δηλώσει την θεμελίωση του Τάγματος των Πεφωτισμένων. Συνδέεται άρρηκτα με το στοιχείο του Αέρα (υλικού διαμεσολάβησης του απτού κόσμου και πλήρωσης του ορατού πεδίου μεταξύ ουρανού και Γής) και με το Πνεύμα (Ruach) που έδρασε σύμφωνα με τις γραφές σε πρώτη και αρχική κατά μία έννοια φάση έπι των υδάτων και της «πρώτης πύκνωσης».
Ο αέρας και πιό συγκεκριμένα στην «μαγική» του λειτουργία «η Ανάσα» πέραν της άμεσης σύνδεσης με τον εβραικό όρο που αναλύεται στο παράρτημα, αποτελεί σε διάφορες «καταστάσεις- λειτουργίες» το μέσο διά του οποίου εκπληρώνεται η διαδικασία (τελετή αέρα εντός του Αγίου τών Αγίων, αντιστοιχία μεταστοιχείωσης στην θεία λειτουργία, θεραπευτική και διαλογιστική άσκηση με τον γνωστό αναγραμματισμό ASANA, επικλητικός μέσος στην αρχή λειτουργίας του θυμιάματος, θυσίες, κλπ) και φυσικά είναι το μέσο διά του οποίου ο Ορθός Λόγος επί τού οποίου ενεργούμε στις συναθροίσεις μας «μεταδίδεται» και εκπληρώνεται το αποτέλεσμα της εργασίας μας, εντός του Ναού.
Καμπαλιστικά συνδέεται με την σεφίρα Yesod, άμεσα σχετική τόσο με την πρώτη αλλα κυρίως με την δεύτερη και ουσιαστικά αυτήν που μας ενδιαφέρει δημιουργία, αυτήν του νέου ανθρώπου που καλούμαστε να χτίσουμε (βλ. αλληγορικά «τάξις δευτέρου Ναού», Σολομών και Χιράμ Τύρου ...κλπ), 9η στην σειρά σεφίρα αντίστοιχη του 9ου και τελευταίου Βαθμού του Τάγματος, βαθμού της 3 ης τριάδος, έννοια «Αρχής Νέας Ζωής».
Ολες οι εργασίες πραγματοποιούνται “υπό το σκήπρο” του Α’ Μεγ. Διδασκάλου .
Το Τάγμα διοικείται με απονομή του τίτλου κατα την τάξην της αριστείας, στον Α’ Μεγ.’. Διδ.’. , σοφότατο κατ’αλληγορίαν και δίκαιον κατά την κρίσην Βασιλέα Σολομώντα, ο οποίος εμφανίζεται σε πολλές αντιστοιχίες και αλληγορικους μύθους στο σύνολο των τεκτ.’. δωμάτων και σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες, εκτελεί δε μετά εντολής & ειδικής χάρτας και ισόβιας θητείας, γεγονός που αφενός δεν τίθεται προς ερώτημα, αφετέρου δέν θα ήταν αποδεκτό άλλως, λόγω της αντιστοιχίας του ιδίου του μύθου του Σολομώντος.
Η τάξις του Βασιλέως και ιδίως του συγκεκριμένου δέν επιδέχεται αμφισβήτισης όχι τυπικώς αλλά καθότι λειτουργεί σε αρμονία και απόλυτη συμφωνία με την επιλογή της «ανάθεσης της ευθύνης» άνωθεν (τάξις Βασιλικής αναθέσεως λειτουργού) και ως απόδειξη αυτού φέρει το 12-κομβο σκήπτρο, εστεμμένο κατά την κορύφωση και πλήρες έναυσης, δια του οποίου έχει κατ΄άριστείαν και επιλογήν ορισμού αποδεχτεί ο φέρων αυτό (Α’ Μεγ.’. Διδ.’.) την διαδικασία «έναυσης του άσαρκου χρόνου» (αναφορά στόν λειτουργικό χρόνο) κατά τόν οποίο η νεκρά ανθρώπινη φύσις (που συμβολίζεται με την νεκροκεφαλή επί του Βωμού) καθίσταται «ελπιδοφόρα ενεργή» (διά της έλλαμψης των οφθαλμών) και δια της Αει-παρθένου και αμερίστου Σοφίας (κουκουβάγια) καθώς και του «τετμημένου» κατά δίκην κρίσεως εφθαρμένου προσωπείου, που έμπροσθεν του Βωμού θυσιάζεται (Ξίφος – Παλαιός άνθρωπος, Εγωιστικό γονίδιο), ώστε να καταστεί ο νέος άνθρωπος (ένσαρκο μέρος, λειτουργικού πεδίου) που επρόκειται να εκκινήσει εργασία, εντός του συγκεκριμένου χώρου, «Ενεργός δια μεταφοράς» της άνωθεν 12-κομβικά καταστερωμένης Ενεργείας και εντός των ορίων του πεπλασμένου κόσμου (μεταξύ ουρανού και Γής) πεδίου όπου εξ’ορισμού έρχεται να δράσει.
Ο Πρώτος Μέγας Διδάσκαλος συμβολίζει τον Σολομώντα Βασιλιά του Ισραήλ, ο Δεύτερος Μέγας Διδάσκαλος συμβολίζει τον Χιράμ Βασιλιά της Τύρου, και ο Μέγας Καγκελάριος και Θησαυροφύλακας συμβολίζει τον Χιράμ Αμπίφ Αρχιτέκτονα του Ναού της Ιερουσαλήμ.
Οι θέσεις Συνταγματικά και ως εκ του Καταστατικού ειναι ισόβιες και επί αυτού δεν τίθεται θέμα άρσης ή ενδεχόμενης μεταβολής, καθότι η θέση του Σολομώντος υιού Δαυίδ αφενός δεν δύναται να τίθεται σε αίτημα εκλογής, ενός Βασιλέα των Βασιλέων, που ακόμη και επι τιμής είναι αδιανόητο να τεθεί, αφετέρου δε αποδίδεται απο τον Μέγα Πάτρωνα κατ’ιδίαν και δεν θα ήταν δυνατόν να άρεται.
Επιπλέον κατα την τάξη και απόλυτη τήρηση της Βασιλικής απονομής του Α’ Μεγ.’. Διδασκάλου καθώς και εκ του θεσμικού και όχι μόνο ρόλου και φόρτου που αυτός επιφέρει, απο την στιγμή της ανάληψης της τεράστιας αυτής ευθύνης και πέραν, ορίζονται οι θέσεις ων Β’ Μεγ.’. Διδ.’. και Μεγ.’. Καγκ.’., κατα την ιδίαν έννοια και συμβολική και δεν τίθεται και επι αυτών αντιστοίχως κανένα απολύτως θέμα άρσης.
Η σημασία του ονόματος του 10ου βαθμού (Prince) ουδεμία σχέση έχει με την κυριολεκτική έννοια της λέξης αλλά αποδίδεται προς ένδειξη διάκρισης & υπεροχής επί του έργου εκάστου μέλους. Κάθε αδελφός ο οποίος διακρίνεται στο έργο του και στο σύνολο των προσπαθειών του για μία καλύτερη κοινωνία και πνευματική ανέλιξη, τόσο σε προσωπικό όσο και ομαδικό επίπεδο, απολαμβάνει την τιμητική διάκριση υπεροχής δια της απονομής του πριγκηπικού όρου.
Οι βαθμοί της Αδελφότητας
Όπως σε κάθε σύστημα έτσι και στον Ιλλουμινατισμό η εργασία διέπεται απο ώρες και αμοιβές, με αντιστοιχία βαθμών, προκειμένου να προσδιορίσει την επαύξηση της συνειδητότητας και την τελειοποίηση της οικοδόμησης του Ναού.
1. Novice / Νεόφυτος
2. Minerval / Αθηναίος
3. Illuminatus Minor / Ελάσσων Ιλλουμινάτος
4. Illuminatus Apprentice / Μαθητής του Ιλλουμινατικού Τεκτονισμού
5. Illuminatus Fellow Craft / Εταίρος του Ιλλουμινατικού Τεκτονισμού
6. Illuminatus Master / Διδάσκαλος του Ιλλουμινατικού Τεκτονισμού
7. Illuminatous Major
8. Illuminatus Dirigens
9. Illuminatus Priest
10. Illuminatus Prince
11. Magus Philosophus
12. Illuminatus Rex
13. (Τιμητικός Βαθμός)
Δείτε και πολλές άλλες "ωραίες εικόνες" με πιστοποιητικά, βραβεύσεις κλπ.... ΕΔΩ
Τώρα αν εσάς όλα αυτά δεν σας φαίνονται ύποπτα, αλλά απλά είναι κάποιοι άνθρωποι που θέλουν να προάγουν την ανθρωπότητα, τότε σίγουρα θα πρέπει να επανεξετάσετε το IQ σας...
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου