Ἀνάθεμα τὴν ὥρα ποιὸς ὁρίζει ἐδῶ
τὸ ἀνάποδο βαφτίζει καὶ τὸ λέει σωστὸ»
Ὀδ. Ἐλύτης, «ὁ Ἥλιος ὁ Ἡλιάτορας»
«Πάλιν Ἡρωδιάς μαίνεται, πάλιν ταράσσεται, πάλιν ὀρχεῖται, πάλιν τὴν κεφαλὴν Ἰωάννου ζητεῖ λαβεῖν ἐπὶ πίνακι». Θέλω νὰ ρωτήσω;
Ποτὲ στὰ τριάντα χρόνια ποὺ εἶμαι δάσκαλος, κυρίως Ε' καὶ Στ' δημοτικοῦ, δὲν ἄκουσα γονέα νὰ ἀναφέρει κάτι, νὰ διαμαρτύρεται, γιὰ ἀπουσία τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς στὸ δημοτικὸ σχολεῖο. Ποτέ!
Μάλιστα, ὅταν στὶς ἐνημερώσεις γονέων γινόταν συζήτηση γι᾿ αὐτὸ τὸ τόσο λεπτὸ θέμα, ὅλοι οἱ γονεῖς συμφωνοῦσαν ὅτι οἱ μόνοι ἁρμόδιοι νὰ καθοδηγήσουν τὰ παιδιά τους εἶναι οἱ ἴδιοι καὶ δὲν ἔχει καμμιὰ δουλειὰ τὸ ὑπουργεῖο νὰ ἐμπλέκεται σ᾿ αὐτὴν τὴν κρίσιμη διαδικασία.
Γιατί λοιπὸν καὶ πάλιν «ἡ Ἡρωδιάδα», ἢ καλύτερα ὁ Ἡρώδης, ταράσσεται; Τὸ 2008, ἡ ἀπόπειρα εἰσαγωγῆς τοῦ μαγαρισμοῦ ἁγνῶν ψυχῶν ποὺ ὀνομάζεται «Σεξουαλικὴ Ἀγωγὴ» ἀπέτυχε, χάρις στὴν σθεναρὴ ἀντίσταση Συλλόγων Γονέων, τῆς Ὁμοσπονδίας Πολυτέκνων, τῆς Ἐκκλησίας. Τώρα τί ἄλλαξε;
Μᾶς ταλαιπώρησαν οἱ προηγούμενοι, οἱ ἐθνομηδενιστές, πολέμιοι τῆς οἰκογένειας μὲ τὶς «θεματικές-(ἐμετικές)- «ἑβδομάδες» τους, μὲ τὶς «διαφορετικότητες» καὶ ὅλες τὶς διαστροφὲς τῆς οἰκουμένης, τώρα γιατί «οἱ νοικοκυραῖοι τῆς Νέας Δημοκρατίας» ἐπανέρχονται;
Τὸ 2008 εἶχα δημοσιεύσει ἕνα κείμενο μὲ τίτλο; «Τὰ τσίσα τοῦ Ἀσκητῆ στὸ δημοτικὸ σχολεῖο». Τὰ τότε βιβλία γιὰ τὴν Σεξουαλικὴ Ἀγωγὴ τὰ εἶχε γράψει ὁ γνωστὸς τηλεσεξολόγος Θ. Ἀσκητὴς καὶ ἀπὸ κάποιες φράσεις τῶν βιβλίων του εἶχα «ἐμπνευστεῖ» τὸν τίτλο. (Δὲν γνωρίζω ἂν θὰ χρησιμοποιηθοῦν τὰ δύο βιβλία τοῦ Ἀσκητῆ. Ἄν ἰσχύει θὰ δημοσιεύσουμε ἀποσπάσματα γιὰ νὰ γνωρίζουμε τὰ μέσα καταμόλυνσης ἀθώων, ἁγνῶν καὶ ἀνύποπτων παιδικῶν ψυχῶν).
Ἀπὸ τὸ παλαιότερο κείμενο ἀποσπῶ κάποια ἐρωτήματα ποὺ καὶ σήμερα νομίζω ἰσχύουν:
Πρῶτον: Δὲν θὰ ἔπρεπε πρῶτα νὰ ἐφαρμοστεῖ πειραματικὰ ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγὴ σὲ κάποια σχολεῖα, νὰ ἐξαχθοῦν συμπεράσματα, νὰ ἀνιχνευτοῦν ἀντιδράσεις μαθητῶν καὶ γονέων καὶ νὰ διαπιστωθεῖ ἡ καταλληλότητα τῶν ἐγχειριδίων ἢ τοῦ μαθήματος καὶ ἡ ὡριμότητα τῶν μαθητῶν νὰ τὴν ἀποδεχτοῦν;
Δεύτερον: Ὁ Εὐάγγελος Παπανούτσος, ὁ σοφὸς παιδαγωγός, μιλῶντας κάποτε γι' αὐτὸ τὸ θέμα εἶχε πεῖ: «Δὲν εἶναι εὔκολο πρᾶγμα νὰ μιλήσεις στὰ παιδιὰ γιὰ τὸ σέξ, χωρὶς τὸν κίνδυνο νὰ τὰ φοβίσεις, νὰ τὰ γεμίσεις μὲ ἀηδία ἢ τὸ χειρότερο νὰ τὰ ὁδηγήσεις σὲ ἐκτραχηλισμούς». Μπορεῖ μιὰ τόσο λεπτὴ καὶ σοβαρὴ διαπαιδαγώγηση νὰ φύγει ἀπὸ τὰ χέρια τῶν κατ᾿ ἐξοχὴν ἁρμοδίων, τῶν γονέων καὶ νὰ περάσει στὰ χέρια ἀνθρώπων ποὺ μπορεῖ νὰ εἶναι-ποιὸς τοὺς γνωρίζει;- ἀκατάλληλοι ἢ ἀκόμη καὶ ἀνήθικοι ἢ διεστραμμένοι;
Τρίτον: Κανεὶς δάσκαλος δὲν ἔχει τὶς γνώσεις καὶ τὴν ἐμπειρία ποὺ ἀπαιτεῖ ἕνα τόσο κρίσιμο θέμα. Πῶς θὰ τὸ διδάξει; Εἶναι ἕτοιμοι οἱ γονεῖς νὰ ἐμπιστευτοῦν σὲ ἀναρμόδιους καὶ ἀκατάρτιστους, σ᾿ αὐτὸ τὸ εἶδος τῆς ἀγωγῆς, ἐκπαιδευτικούς, ὅταν ὁ φυσικός του χῶρος εἶναι τὸ σπίτι;
Τέταρτον: Ἔχουμε ὡς λαὸς τὸ προνόμιο νὰ εἴμαστε πίσω ἀπὸ τὰ εὐρωπαϊκὰ δεδομένα. Ἔτσι μᾶς δίνεται ἡ δυνατότητα νὰ ἐπωφεληθοῦμε ἀπὸ τὰ λάθη καὶ τὶς ἀστοχίες ποὺ ξεβράζονται. (Εἴδαμε πῶς κατέρρευσαν τὰ λαμπρὰ κατὰ τὰ ἄλλα συστήματα ὑγείας τους. Μία ροπή, ἕνας ἰός, καὶ ταῦτα πάντα ὀνείρων ἀπατηλότερα).
Ὅμως ὡς μειονεκτικοὶ Βαλκάνιοι χάσκουμε ἔκθαμβοι ἀπὸ τὶς «ἐπιδόσεις» τῆς Βαβυλώνας Δύσης, τὶς μιμούμαστε ἄκριτα καὶ ἀλόγιστα. Εἶχα διαβάσει παλαιότερα πὼς στὴ Σουηδία, χώρα ποὺ διδάσκεται ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγή, ἔχουν αὐξηθεῖ κατακόρυφα οἱ ἐγκυμοσύνες σὲ δεκατριάχρονα καὶ δεκατετράχρονα κορίτσια, μὲ παράλληλη αὔξηση τῶν ἀφροδίσιων νοσημάτων.
Ἔχω κρατήσει μιὰ εἴδηση ποὺ δημοσιεύτηκε στὴν ἐφ. «Ἐλευθεροτυπία», τῆς 24ης Μαΐου 2005. Συνέβη στὴν Ἀγγλία. «Τρεῖς ἀδελφὲς 16, 14 καὶ 12 ἐτῶν εἶναι κιόλας μητέρες. Δύο ἀπ᾿ αὐτὲς δὲν ἔχουν καμμία σχέση μὲ τοὺς μπαμπᾶδες τῶν παιδιῶν τους.
Ἡ μητέρα τοὺς κ. Ἄτκιν εἶπε στὴν ἐφημερίδα «Sunday Mercury» ὅτι τὰ κορίτσια τῆς καταστρέψανε τή ζωή τους καὶ τὴν δικιά της ζωή, ἐξαιτίας τῆς κακῆς ἐκπαίδευσης σὲ θέματα σὲξ ποὺ λαμβάνουν τὰ παιδιὰ στὰ δημόσια σχολεῖα τῆς χώρας».
Ἤδη ἡ τάση διεθνῶς εἶναι νὰ φύγει ἀπὸ τὸ σχολεῖο ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγὴ καὶ νὰ ξαναγυρίσει στὸ σπίτι.
Γιατί, λοιπόν, αὐτὴ ἡ σπουδή; γιατί καὶ πάλι οὐραγοὶ τῶν ἐξελίξεων; μήπως γιὰ ἐμπορικοὺς σκοπούς; Μήπως γιὰ ἀκόμη ταπεινότερους σκοποὺς ὁδηγηθοῦμε στὸν ἐξευτελισμὸ μιᾶς τόσο ἱερῆς λειτουργίας, τοῦ ἔρωτα, ποὺ ὅπως λέει ὁ ἅγιος Χρυσόστομος, «ὁ Θεὸς τὴν ἐγκατέσπειρε στὴν ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου».
«Πρῶτον μὲν οὖν αὐτὸ (τὸ παιδὶ) θεαμάτων αἰσχρῶν καὶ ἀκουσμάτων ἀπάγωμεν», νὰ ἀπομακρύνουμε τὰ παιδιὰ ἀπὸ αἰσχρὰ θεάματα καὶ ἀκούσματα, λέει ὁ ἴδιος ἅγιος στὴν ἔξοχη πραγματεία τοῦ «Περὶ κενοδοξίας καὶ ἀνατροφῆς τέκνων», ἡ ὁποία θὰ ἔπρεπε νὰ διδάσκεται στὰ παιδαγωγικὰ τμήματα, ποὺ παραμένουν αἰχμάλωτα στὴν νεοταξική... παρανόηση.
Ὅπως εὔστοχα ἔχει εἰπωθεῖ ὅλη αὐτὴ ἡ βιασύνη νὰ διδαχτοῦν τὰ παιδιὰ τὴν σεξουαλικὴ ἀγωγὴ εἶναι ἕνας πυρῆνας ἀπο-ἀθωοποιήσεως. Ἐὰν ὅλα τὰ μυστήρια τῶν ψυχῶν καὶ τῶν σωμάτων μας ξεγυμνωθοῦν, ἡ σημαντικὴ γοητεία του «ζῆν» καὶ τοῦ «ἀναπτύσσεσθαι» ἔχει ἀποκλειστεῖ.
Κάθε πρᾶμα στὸν καιρό του λέει ὁ σοφὸς λαός μας. Ἡ δυναμικὴ ἀντίδραση νὰ ἐπαναληφθεῖ. Νὰ μὴν περνοῦν ἀντουφέκιστα ὅλα τὰ ἐθνοκτόνα νομοθετήματα. Μᾶς ἔκλεισαν τοὺς ναούς, νὰ μὴν μᾶς «κλείσουν» καὶ τὰ σπίτια μας. Ἡ οἰκογένεια εἶναι τὸ ἔσχατο ὀχυρὸ ποὺ μᾶς ἀπέμεινε καὶ ὡς κοινωνία καὶ ὡς ἔθνος. Ἄς μείνει καὶ κάτι ὄρθιο...
δάσκαλος-Κιλκίς
«Πᾶνος»
ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν πάει κάποιος από μία τριανταφυλλιά και κόψει ένα μπουμπούκι, και δεν περιμένει μόνο του να ανοίξει τα πέταλα, και να φανεί όλοι η ομορφιά και η ευωδία του.
Αλλά προσπαθήσει αυτός να του ανοίξει τα πέταλα γιατί βιάζεται να δει την ομορφιά του, τότε το μόνο που θα καταφέρει είναι να το μαδήσει.
Να του ρίξει όλα τα πέταλα, και να μείνει το κοτσάνι.
Παλιά που παντρευόταν οι κοπέλες φορούσαν άσπρο νυφικό που συμβόλιζε την αγνότητα που είχαν διατηρήσει. Σήμερα έχει μείνει ως μόδα δυστυχώς.
Όσο κατρακυλάνε τα παιδιά μας, τόσο θα πέφτουν μέσα στο βούρκο της αμαρτίας. Και τόσο θα μαζεύουμε τους καρπούς τους.
Ματθ. 23,33 ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;
Φιδια, οχιές, πως είνα δυνατόν να αποφύγετε την δικαίαν και τρομεράν καταδίκην της γέεννης;
Ευχαριστούμε Δάσκαλε, ας σταθούν όλοι οι Δάσκαλοι στο ύψος τους.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε όχι στον νέο νομοσχέδιο έκτρωμα που εισάγει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την ομοφυλοφιλία στο νηπιαγωγείο!!!!
http://www.opengov.gr/ypept...
SOS!!! Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΛΗΓΕΙ ΣΤΙΣ 6 / 5 !!!!
Ένα βίντεο με παρεμβάσεις ειδικών από διάφορα κράτη όπου εφαρμόστηκαν από μικρές ηλικίες προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης όπως αυτό που θέλει η κυβέρνηση να ξεκινήσει και στην Ελλάδα .
https://enromiosini.gr/arth...
Αναφέρεται μεταξύ άλλων:"....Οι προδιαγραφές της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας, για τη σεξουαλική εκπαίδευση στην Ευρώπη, υποδεικνύουν ότι στα παιδιά από την ηλικία των 0-4 ετών, θα έπρεπε να δίνονται πληροφορίες για την αυτοϊκανοποίηση, και να έχουν το δικαίωμα να εξερευνήσουν την ταυτότητα φύλου τους.
Για τις ηλικίες 4-6, τα παιδιά θα έπρεπε να διδάσκονται για τις σχέσεις μεταξύ συντρόφων του ίδιου φύλου και το σεβασμό για τη διαφορετικότητα του φυσιολογικού, σε σχέση με τη σεξουαλικότητα."
Δεν σώζεται η κατάσταση φίλε Χρήστο η πραγματοποίηση προφητειών θα έχουμε η Αντίχριστο.
Ο Κύριος να μας ελεήσει να γίνει το πρώτο μήπως και σωθούν οι νέοι μας αλλά και οι γέροι που δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4.
Μία διευκρίνηση για τις οχιές φυσικά απευθύνουμε σε αυτούς που μας κυβερνάνε. Επειδή προσπαθώ να γράφω εν συντομία πετάγομαι από το ένα στο άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν μία Μηλιά κάνει ξινά μήλα πρωτίστως φταίει η μηλιά, αλλά την πληρώνουν τα μήλα.
Και για αυτό που λες αγαπητέ Σάμιε:
Δεν σώζεται η κατάσταση φίλε Χρήστο η πραγματοποίηση προφητειών θα έχουμε ή Αντίχριστο.
Θα συμβούν και τα δύο. Η τελευταία προφητεία του Αγίου Πατροκοσμά μας λέει:
Όταν δείτε τη γυναίκα να κυκλοφόρει γυμνή στους δρόμους,να γνωρίζετε ότι είναι πολύ κοντά το τέλος.
Και όταν είχε γράψει αυτήν την προφητεία πριν το 1800 οι γυναίκες φορούσαν τις παραδοσιακές στολές, που δεν φαινόταν ούτε ο αστράγαλος, και όποιος τη διάβαζε, το λιγότερο θα τον περνούσε για τρελό.
Θα έλεγε είναι δυνατόν, να συμβεί ποτέ τέτοιο πράγμα!!!