Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!! ...Γιὰ ποιὰ Ἀνάσταση καλούμεθα νὰ ἔρθουμε, γιὰ αὐτὴ ποὺ Τὸν Σταυρώσατε ξανά; ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ...


Δὲν ὑπάρχει δεύτερη Ἀνάσταση, ἀδερφοί!!!... Χριστὸς Ἀνέστη!!!



Ὁ Χριστὸς Ἀνέστη, στὶς καρδιές μας!

Ἑορτάζουμε τὴν ἀπόδοση τοῦ Πάσχα καὶ ΟΧΙ τὴν Ἀνάσταση!!!

Ὁ καλὸς Θεός μας, οἰκονόμησε γιὰ πολλοὺς χριστιανοὺς κατὰ τὴν κρίση του, νὰ κάνουν Ἀνάσταση στὶς νέες κατακόμβες (ὅπου μᾶς ὑποχρέωσαν οἱ νεοταξίτες νὰ καταφύγουμε), κάποιοι στὰ σπίτια ἱερέων ὅπου τὰ μετέτρεψαν σὲ ναούς, ἄλλοι στοὺς ναοὺς καὶ σὲ μοναστήρια, ὅπου μερικὰ παλληκάρια ἱερεῖς τοῦ Χριστοῦ ἀλλὰ καὶ λαϊκοί, ἀψήφισαν τὸν Καίσαρα καὶ τοὺς Φαρισαίους.

Πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς, ὕστερα ἀπὸ «καλοπροαίρετες καταγγελίες», δηλαδή «ρουφιανιές», ἱερεῖς καὶ λαϊκοί ἐκδιώχθησαν ἀπὸ τὶς ἀστυνομικὲς ἀρχὲς καὶ ἀπὸ κάποιους Ἀρχιερεῖς, ποὺ νοιάζονται τόσο γιὰ τὴν σωματικὴ ὑγεία μας.

πνευματικὴ - ψυχικὴ ὑγεία οὐδόλως τοὺς ἀπασχόλησε, εἶναι φαίνεται παλαιομοδίτικη κατὰ τὴν νεοπατερικὴ θεολογία.

Τώρα αὐτὸ ποὺ προέχει εἶναι ἡ σωματικὴ ὐγεία καὶ ἔχουμε τοὺς ἐπιστήμονες «θεοὺς» ποὺ νοιάζονται γιὰ τὸ «καλό μας».

Ὑπήρξαν βέβαια καὶ περιπτώσεις ἀστυνομικῶν ὀργάνων ποὺ ἔκαναν τὰ στραβὰ μάτια, γιὰ νὰ μὴν τοὺς ἀδικήσουμε ὅλους.

Ὑπῆρξαν καὶ περιπτώσεις ὅπου ὁ καθένας γιὰ τοὺς δικοὺς του λόγους, βρῆκε ἀπάγκιο γιὰ τὴν ψυχή του ἀπὸ τὸ ραδιόφωνο ἢ τὰ Μ.Μ.Ε.ξαπάτησης.

Εὐλογημένοι ὅσους οἰκονόμησε ὁ Θεός καὶ ἔζησαν, ὁ καθένας μὲ ὅποιο τρόπο τοῦ ἐπέτρεψε ὁ Χριστός μας, τὶς Ἅγιες ἡμέρες τὶς Μεγάλης Ἑβδομάδος καὶ τὴν Ἀνάσταση, μέσα στὸν ζόφο ποὺ οἱ ἀλλότριες δυνάμεις μᾶς ἐπέβαλλαν....

Ἔρχονται τώρα ὅλοι αὐτοὶ οἱ ὑποκριτὲς, ἀγαπολόγοι καὶ προδότες τοῦ Χριστοῦ, τῆς Πίστεώς μας, καὶ μᾶς καλοῦν νὰ πᾶμε νὰ κάνουμε Ἀνάσταση... νὰ ἐμπαίξουμε τὸν Θεό καὶ τὸν λαό.

Ἀγαπητοί, ἐν Χριστῷ, ἀδερφοί...

Θὰ πάμε στὶς ἐνορίες ποὺ μᾶς καλοῦν γιὰ Ἀνάσταση, τὴν Τρίτη 26-5... γιὰ ποιὰ Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ;

Τοῦ Χριστοῦ ποὺ ἀναστήθηκε ξεχασμένος καὶ καραντινιασμένος λόγῳ μιᾶς ἀκόμη πλάνης (σὰν τὴν ἴδια τὴν δίκη Του) ἀπὸ τοὺς μετέχοντες αὐτοῦ τοῦ σκοταδιστικοῦ κυκλώματος ποὺ ὅλοι θὰ ἔπρεπε καὶ ἔχουμε τὴν ὑποχρέωση νὰ γνωρίζουμε;

Θὰ πάει κανεὶς σὲ αὐτὴ τὴν φιέστα ποὺ μᾶς καλοῦν;

Νὰ κάνουμε τί;

Νὰ ποῦμε τὸ τελευταῖο Χριστὸς Ἀνέστη τῆς Πασχάλιας περίοδου ἤ μήπως θὰ συνεχίσουμε νὰ λέμε ἐκ νέου, γιὰ ἀκόμα 40 ἡμέρες Χριστὸς Ἀνέστη ἤ μήπως «Χαίρετε καὶ Ἀντίο»;

Θὰ συμμετάσχουμε στὴν νέα αὐτὴ βλασφημία;

Νὰ ἀφήσουμε μόνους τοὺς ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΤΟΥ! 

ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

Πᾶνος - Ρόη 
«Πᾶνος» 

25 σχόλια:

  1. Πολυ σωστα. Ειναι κοροιδια. Να κατσουν μονοι τους οι προδοτες. Πολυ που θα τους νοιαξει βεβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς πάντως, Πάνο, θα κάνουμε την ακολουθία της Αποδόσεως. Τίποτε περισσότερο.Ό,τι λέει το καθιερωμένο τυπικο. Και αυτό πρέπει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον θα εκπληρωθεί η προφητεία του Αγίου Κοσμά, οπότε λίγα είναι τα ψωμιά τους.
    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aς μην εννοηθεί ως ασέβεια στον Αναστάντα Χριστό μας, αλλά η απάντηση στην Ιερά Σύνοδο έπρεπε νά 'ναι "περσινά ξινά σταφύλια, να τα φάτε εσείς!"

    https://diodotos-k-t.blogspot.com/2020/05/blog-post_94.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπάμαι ειλικρινά που οι αρχιερείς μας συμπεριφέρονται σαν πατριοί απέναντι στα παιδιά τους και όχι σαν φιλόστοργοι πατέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανταζής Ιωάννης26 Μαΐου 2020 στις 12:11 π.μ.

    Χριστός Ανέστη..
    Συμφωνώ απολύτως με το πνεύμα της ανάρτησης.
    Προσωπικά θα πάω στην εκκλησία που πήγα και την Ανάσταση, ο ιερέας είχε μια θύρα ανοιχτή,με αποτέλεσμα 45 αδελφοί να είμαστε εντός,
    Άλλωστε,κάθε χρόνο της Αποδοσεως, έκανε αγρυπνία 9-1.30

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλά και Δίκαια τα είπε ο αδερφός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ λανθασμένη η λογική του «να μη πατήσει κανείς».
    Εδώ και χρόνια γίνονται αγρυπνίες με την ευκαιρία της Αποδόσεως του Πασχα.
    Δεν γιορτάζουμε το Πάσχα (δεν... μεταφέρεται η γιορτή του Πάσχα, αν είναι δυνατόν!), αλλά ξαναγιορτάζουμε την Ανάσταση! Αυτό αποτελεί στοιχείο του λειτουργικού τυπικού της Εκκλησίας μας εδώ και ΑΙΩΝΕΣ!!! Απόδοση έχουν όλες οι μεγάλες δεσποτικές και θεομητορικές εορτές της Ορθοδοξίας: λόγου χάριν, η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου «αποδίδεται» στις 23 Αυγούστου, στα λεγόμενα «εννιαμερα της Παναγίας», ημέρα κατά την οποία πανηγυρίζουν μεγάλα μοναστήρια, όπως η Μονή Μαλεβής στην Αρκαδία και ο Προυσός στην Ευρυτανία.
    Μάλιστα, η σημερινή ακολουθία (η αγρυπνία το βράδυ) αποτελει μια εξαιρετική ευκαιρία να παρακολουθήσουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ την Αναστάσιμη Αγρυπνία όσοι τα παλαιότερα χρόνια... ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ από τις εκκλησίες ακριβώς στις δώδεκα και ένα λεπτό το βράδυ της Ανάστασης. Ελάτε να ζήσετε και εσείς τι υπέροχη ακολουθία χάνετε!
    Στο agrypnies.blogspot.com μπορείτε να βρείτε πάνω από πενήντα ναούς όπου πραγματοποιούνται σήμερα το βράδυ αναστάσιμες αγρυπνίες, σε διάφορους ναούς σε όλη τη χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ μου μὲ ὅλο τὸν σεβασμό πρὸς τὴν ἱεροσύνη σας, ἀλλὰ δὲν μᾶς τὰ λέτε καθόλου καλὰ καὶ συγχρόνως ὐποτιμᾶτε τὴν νοημοσύνη μας, προσπαθῶντας νὰ μᾶς ξεγελάσετε πὼς πρόκειται γιὰ μία ἁπλὴ ἀγρυπνία μὲ τὴν εὐκαιρία τῆς ἀποδόσεως τοῦ Πάσχα ἤ μήπως δὲν εἶστε ἐνήμερος τὶ ἔχει ἀνακοινωθεῖ γιὰ ἀπόψε;

      Ἀπὸ τὶς ἀρχὲς ποὺ ἔκλεισε τοὺς ναούς μας ἡ ἀνίερη ἱεραρχία συναινῶντας μὲ τοὺς ἀντίχριστους κυβερνῶντες, μᾶς κατασκανδάλισαν μὲ τὴν ἀνακοίνωση/ἐγκύκλιο 3016, πὼς ἡ μετάδοσις τοῦ Ἁγίου φωτὸς, ἡ Ἀκολουθία τῆς Ἀναστάσεως καὶ ἠ Πανηγυρικὴ Θεία Λειτουργία θὰ τελεσθοῦν τὸ βράδυ τῆς Τρίτης 26ης Μαΐου πρὸς Τετάρτην 27ην Μαΐου 2020, ἀφοῦ κατέστη ἀδύνατος ἠ παρουσία μας λόγῳ κοροναϊοῦ.

      Δὲν εἴμαστε τόσο ἄσχετοι ὅσο θέλετε νὰ μᾶς παρουσιάσετε, θέλοντας νὰ συγκαλύψετε αὐτὴ τὴν βλασφημία ποὺ ἔχει γίνει καὶ συνεχίζεται ἐκ μέρους τῆς διοικοῦσας Ἐκκλησίας μὲ τὰ μέτρα ποὺ ἔχουν πάρει, λέγοντάς μας γιὰ ἀγρυπνίες καὶ ἀποδόσεις διαφόρων Δεσποτικῶν καὶ Θεομητορικῶν ἑορτῶν.

      Ἀπόδειξις πάτερ μου, πὼς στὴν δεύτερη σειρὰ τοῦ κειμένου μας, ἀναφέρουμε πὼς ἑορτάζουμε τὴν ἀπόδοση τοῦ Πάσχα καὶ ὄχι τὴν Ἀνάσταση.

      Μὴν μοῦ πεῖτε πὼς μέσα στὸ διαδίκτυο δὲν εἴδατε τοῦ κόσμου τὶς ἀναρτήσεις ποὺ ἔχουν τὸ παρακάτω κείμενο:
      ___________________________

      «Ὑπενθυμίζομεν ὅτι σύμφωνα μέ τήν 3016 Ἐγκύκλιον τῆς Ἱερᾶς Συνόδους της Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μέ θέμα : «Περί τῶν Ἀποφάσεων τῆς 1.4.2020 ὥς πρός τό ζήτημα τοῦ κορωνοϊοῦ Covid 19» ἀπεφάσισε ὅπως τελεσθεῖ Πανηγυρική Ἀναστάσιμη ἀκολουθία, κατά τήν Ἀπόδοσιν τῆς Μεγάλης Δεσποτικῆς Ἑορτῆς τοῦ Πάσχα, δηλαδή κατά τό μεσονύκτιον μεταξύ Τρίτης 26ης πρός Τετάρτην 27ην Μαΐου 2020, προκειμένου νά μήν μείνουν ἀμέτοχοι τῇς Μεγάλης αὐτῆς Λαμπρᾶς Πανηγύρεως καί Θείας Λειτουργίας ὅσοι πιστοί ἐπιθυμοῦν νά συμμετάσχουν, ἀφοῦ κατά τήν ἡμέραν τοῦ Πάσχα κατέστει ἀδύνατη ἡ παρουσία τους στούς ναούς. Τό πρόγραμμα τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν ἔχει ὥς ἐξῆς :

      Τό βράδυ της Τρίτης 26ης Μαΐου 2020 καί ὥραν 11ην μ.μ. θά τελεσθεῖ ἡ Ἀκολουθία τοῦ Μεσονυκτικοῦ ὅπως γίνεται τό βράδυ τοῦ Μεγάλου Σαββάτου. Στίς 11:45 θά γίνει ἡ μετάδοσις τοῦ Ἁγίου Φωτός καί στίς 12:00 θά τελεσθεῖ ἡ Ἀκολουθία τῆς Ἀναστάσεως μέ πανηγυρική κωδωνοκρουσία καί ἐν συνεχεία ὁ Ὄρθρος καί ἡ Πανηγυρική Θεία Λειτουργία τοῦ Πάσχα».
      ______________________

      Σὲ προηγούμενο σχόλιό σας περὶ τοῦ ἀφορισμοῦ ποὺ ἔκανε ὁ Μητροπολίτης Ἀμβρόσιος, ἤσασταν ἀρνητικὸς σὲ σχολιαστὴ ποὺ σχολίασε πολὺ σωστὰ περὶ τοῦ ἀφορισμοῦ καὶ τοῦ ἀφοριζομένου, καταλήγοντας κατὰ λέξη:
      ______________________

      «Κάποιος πρέπει να πάρει την κανονική και νόμιμη πρωτοβουλία του αφορισμού. Ερωτώ: Αφοριστηκε κανείς από αυτούς που ψήφισαν τη νομιμοποίηση της έκτρωσης;»
      ____________________________

      Καὶ βέβαια ἔπρεπε νὰ εἶχε ἀφοριστεῖ κάποιος, ἀλλὰ ἐπειδὴ δὲν ἔγινε, αὐτὸ σημαίνει πὼς δίνουμε συγχωροχάρτι σὲ ὅποια βλασφημία γίνεται κατὰ τῶν δογμάτων καὶ τῶν ἁγίων τῆς Πίστεώς μας;

      Πολὺ λυπᾶμαι διότι μὲ τὰ σχόλιά σας, μᾶς δείχνετε ὅτι συμπορεύεστε καὶ ἐσεῖς μὲ τὶς καινοτομίες τῆς διοικοῦσας Ἐκκλησίας καὶ μὲ τὴν μέχρι τώρα προδοτική της στάση.


      Διαγραφή
    2. Ο π. Νικόλαος Καπνιάς τα γράφει ορθόδοξα και ολόσωστα! Δεν γίνεται να απομακρυνθούμε απο τους ι. Ναούς και την εορτή της Απόδοσης του Πάσχα για λόγους "εκδίκησης"!

      Διαγραφή
    3. Ἀνώνυμε 1:55 μ.μ. αὐτὸ κατάλαβες, πὼς τὰ λέει ὀρθόδοξα καὶ σωστὰ καὶ ὅτι καλέσαμε τὸν κόσμο νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τοὺς ναοὺς γιὰ λόγους ἐκδίκησης;

      Μήπως πρέπει νὰ διαβάσεις ξανὰ τὸ κείμενο καὶ τὴν ἀπάντησή μου στὸν π. Νικόλαο ἤ μήπως συμπορεύεσαι καὶ ἐσὺ μὲ ὅλους αὐτοὺς τοὺς νεωτεριστές καὶ τὸ μυαλό σου τὰ ἐρμηνεύει ἔτσι;

      Οὔτε γιὰ ἀπομάκρυνση μιλήσαμε ἀπὸ τοὺς ναοὺς, οὔτε γιὰ ἐκδίκηση,

      Μιλήσαμε γιὰ τὴν συγκεκριμένη ἡμέρα ποὺ ἡ ΔΙΣ κάλεσε τὸν κόσμο σὲ αὐτὴ τὴν φιέστα ποὺ πάει νὰ κάνει καὶ ὄχι γιὰ τὴν ἀπόδοση τοῦ Πάσχα ὅπως κανονικὰ πρέπει νὰ γίνει αὔριο τὸ πρωί ἤ μὲ ἀγρυπνία ἀπόψε ὅπως συνηθίζεται σὲ κάποιους ναοὺς καὶ μοναστήρια.

      Ἐὰν γιὰ σένα εἶναι ὀρθόδοξα καὶ σωστὰ αὐτὰ, νὰ τὰ ἀκολουθήσης καὶ νὰ τὰ χαίρεσαι...

      Διαγραφή
    4. Πάντως στην ενορία μου, ο συνεφημεριος που θα λειτουργήσει (εγώ είμαι άρρωστος) θα κάνει την ακολουθία της Απόδοσης του Πάσχα, όπως την κάνουμε από το 2012 που βρίσκομαι στο ναό αυτό. Δεν κάνουμε τίποτα το διαφορετικό «ειδικά» φέτος! Απλά θα ΞΑΝΑΧΑΡΟΥΜΕ την Ανάσταση, όπως πέρσι, προπερσι, ή το 2012!
      Νομίζω πως με παρεξηγησατε. Δεν είναι Ακολουθία που θα γίνει ειδικά σήμερα. Και βεβαίως ΔΕΝ θα ψάλει το «Κυματι θαλάσσης», που ΔΕΝ είναι αναστάσιμος κανών, ούτε φυσικά το «Δευτε λάβετε φως»! Άλλωστε οι ναοί μας και όλοι οι ενορίτες μας έχουν το Άγιο Φως ήδη από το βράδυ της 18ης Απριλίου!
      Προσωπική μου γνώμη: το να ψαλεί το «Δευτε λάβετε φως» στη σημερινή Ακολουθία, αποτελεί σοβαρότατο λειτουργικό σφάλμα! Κάπου διάβασα ότι η Αρχιεπισκοπή το ζήτησε από τις ενορίες της. Νομίζω πως το κείμενο που δημοσιεύσατε, είναι της Αρχιεπισκοπής (διορθωστε με αν κάνω λάθος και είναι συνοδικό). Τι να πω... Είναι ξεκάθαρο λάθος!
      ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΗΜΕΡΑ ΑΠΌ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. Η απόδοση εορτάζεται αιώνες τώρα...

      Διαγραφή
    5. Αυτό που γράφει ο π. Νικόλαος Καπνιάς λέμε και εμείς.
      Η Απόδοση του Πάσχα εορτάζεται και πρέπει όλοι οι πιστοί να πάνε στις εκκλησίες.

      Διαγραφή
    6. Πατέρα Νικόλαε ἐν πρώτοις σᾶς εὔχομαι περαστικά!

      Δὲν παρεξήγησα ἀπολύτως τίποτα ἀπὸ ὅσα μοῦ γράψατε, ἁπλᾶ σᾶς ἀπάντησα ὅτι τὸ γνωρίζουμε πολὺ καλὰ πὼς αὔριο τὸ πρωί ἤ σήμερα τὸ βράδυ ἑορτάζουμε τὴν ἀπόδοση τοῦ Πάσχα.

      Τὸ κείμενό μας εἶναι ξεκάθαρο καὶ δὲν ὐποτιμοῦμε καθόλου τὴν τεσσαρακοστὴ ἡμέρα τοῦ Πάσχα τὸ ὁποῖον τὸ ἐπισημαίνουμε ἀπὸ τὴν δεύτερη σειρά τοῦ κειμένου μας.

      Ἡ ἔνστασή μας εἶναι γιὰ τὸ ἀνουσιούργημα καὶ βλασφημία νὰ μᾶς καλεῖ ἡ σύνοδος νὰ ἑορτάσουμε γιὰ δεύτερη φορὰ τὴν κυριόνυμη ἑορτὴ τοῦ Πάσχα καὶ ἐννοῶ ὅπως αὐτὰ ποὺ γράφονται μέσα στὸ κείμενο ποὺ σᾶς παρέθεσα.

      Ἔμαθα ἀκόμη, πὼς θὰ μοιράσουν καὶ κόκκινα αὐγά.

      Δὲν πρόκειται ἁπλᾶ γιὰ λειτουργικὸ λάθος πάτερ μου, ἀλλὰ γιὰ καθαρὴ προδοσία καὶ ὐποταγὴ τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς στὸν Καίσαρα, ποὺ μὲ νύχια καὶ μὲ δόντια κὰνουν τὸ πᾶν νὰ κλείσουν τὶς Ἐκκλησίες μας τὰ ἀφεντικὰ τῶν ἀντίχριστων κυβερνώντων μας.

      Εὔχομαι καὶ χαίρομαι ἄν κατάλαβα καλὰ, πὼς δὲν συμφωνεῖτε μὲ τὴν Ἀρχιεπισκοπή καὶ τὴν «νεοπατερικὴ ψευτοθεολογία τους» ποὺ ἔχουν ἀποδομήσει τοὺς θεοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ τὸ Ὀρθόδοξο ἐκκλησιαστικό φρόνημα καὶ ὁδηγοῦν τὸν λαὸ στὴν πλάνη.

      Διαγραφή
    7. Ἀνώνυμε 7:05 μ.μ. δὲν χρειάζεται νὰ λέμε τὰ ἴδια.

      Σὲ ἐρωτῶ ὅμως, ἄν θὰ ἀκούσης τὸ «Δεῦτε λάβετε φῶς...», θὰ παραμείνεις στὴν Ἐκκλησία ἤ θὰ ἀποχωρήσεις ὅπως πρέπει νὰ κάνει κάθε πιστός;

      Τὸ πιὸ σίγουρο εἶναι νὰ πάει κανεὶς τὸ πρωί ποὺ σίγουρα θὰ ἐορταστεῖ μόνον ἠ ἀπόδοσις τοῦ Πάσχα.

      Διαγραφή
  9. Στην Λαμία σε όλους τους ναούς θα γίνει "Ανάσταση"... Δεύτε Λάβετε κλπ.
    Αυτή είναι η εντολή...
    Όλοι στην υπακοή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Κύριε Πανό, σε αυτό έχετε απόλυτο δίκιο. Ο χωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος θα μπορούσε να ΩΦΕΛΗΣΕΙ και την Εκκλησία και το γένος των Ελλήνων, αρκεί να είχε η Εκκλησία τα "κότσια" να σταθεί όρθια, χωρίς την κρατική "προστασία", όπως αυτή ανάγεται στη Βαυαροκρατία και στο «αυτοκέφαλο» του 1833-1850.

      Διαγραφή
  11. Ανακοίνωση

    Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος ανακοινώνεται ότι, με μέριμνα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Συμεών, αύριο Τρίτη 26 Μαΐου, θα αφιχθεί από την Εξαρχία του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα το Άγιο Φως στην Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδος, το οποίο και θα διανεμηθεί σε όλες τις Ενορίες και τις Ιερές Μονές της Μητροπόλεως μας, καθώς τούτο δεν ήταν εφικτό να γίνει το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου, λόγω των εκτάκτων μέτρων που ίσχυσαν κατά το φετινό Άγιο Πάσχα.

    Οι πιστοί της Μητροπόλεως μας θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν το Άγιο Φως στην Απόδοση της εορτής του Πάσχα σε συνεννόηση με τους ιερείς των Ενοριών τους.

    Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως

    Ο Θεός να μας φωτίσει και να μας απαλλάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἄς τὸ διαβάσουν κάποιοι ποὺ ἔτρεξαν νὰ μᾶς κατηγορήσουν καὶ νὰ ποῦν πὼς εἶναι ὀρθόδοξα καὶ σωστὰ αὐτὰ ποὺ κάνουν οἱ ἀγαπούληδες καὶ ἀνησυχοῦντες Ἀρχιερεῖς γιὰ τὴν σωματική μας ὐγεῖα, ποὺ πάλι μὲ μέτρα θὰ κάνουν ὅλο αὐτὸ τὸ πανηγύρι.

      Διαγραφή
  12. Παραθέτουμε ἔνα σχόλιο τοῦ ἰατροῦ κ. Φώτη Μιχαήλ, ποὺ γιὰ τεχνικοὺς λόγους δὲν κατέστη δυνατὸν νὰ τὸ βάλει ὁ ἴδιος καὶ μᾶς τὸ ἔστειλε στὸ μέϊλ.
    Τὸν εὐχαριστοῦμε ἐπίσης γιὰ τὸν σύνδεσμο ἑνὸς βίντεο ποὺ μᾶς δίνει, ὅπου θὰ τὸ ἀναρτήσουμε τὸ ἀπόγευμα στὶς 6 μ.μ., ὅπου Ὁ Καθηγητής Μικροβιολογίας καί Ἐπιδημιολογίας κ. Sucharit Bakhdi δίνει μία πλούσια συνέντευξη στόν αὐστριακό δημοσιογράφο Ferdinand Wegscheider γιὰ τὸν κοροναϊὸ καὶ τὰ μέτρα ποὺ ἔχουν ληφθεῖ.

    Τό σχόλιο τοῦ κ. Φώτη:

    «ΠΡΟΣΟΧΗ: Αὔριο ΔΕΝ γιορτάζουμε τό Πάσχα.

    Αὔριο γιορτάζουμε την ΑΠΟΔΟΣΗ τοῦ Πάσχα. ΔΕΝ εἶναι το ἴδιο.

    Τό Πάσχα τό γιορτάσαμε. Τελείωσε. Το Πάσχα ΔΕΝ μετατίθεται. Καί τό γιορτάσαμε ἐν διωγμῷ, ὅπως μᾶς τό ἐπέβαλαν ὄχι οἱ ἄρχοντες οἱ πολιτικοί, ἀλλά οἱ ἐκκλησιαστικοί.

    Στίς ἐκκλησιές, ὅπου ἀπόψε ἤ αὔριο τό πρωΐ θά λειτουργήσουν μητροπολίτες ὑποστηρίζοντας τήν ἀνακρίβεια, ὅτι γιορτάζουν σέ μετάθεση τό Πάσχα, ΔΕΝ πρέπει νά πατήσει κανένας μας. Νά μείνουν μόνοι τους, ὅπως ἦταν μόνοι τους καί τήν Μεγάλη Ἑβδομάδα καί τήν Λαμπρή.

    Γιά νά καταλάβουν ἐπιτέλους οἱ ἱεράρχες, ὅτι μέ τό σῶμα τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἐκκλησία, ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ.

    Φτάνουν τόσα παιχνίδια μέ τούς ἰούς φαντάσματα…!

    https://www.youtube.com/watch?v=30mi8pkx0P8&feature=share


    Φώτης Μιχαήλ

    ἰατρός»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γράφει στην Αποκάλυψη ο Ευαγγελιστής Ιωάννης:
    Η λοιπή πόλις / Εκκλησία δεν προστατεύεται. Λέει, μην την μετρήσεις την υπόλοιπη. Δεν προστατεύεται.

    Τί είναι αυτό; Είναι εκείνοι που εβαπτίσθησαν μεν, λαϊκοί και κληρικοί, λαϊκοί και κληρικοί το υπογραμμίζω, αλλά έμειναν εις μίαν εκκοσμίκευση

    Μια «Εκκλησία» που υπηρετεί ένα άθεο καθεστώς.. –υπηρετεί, όχι απλώς υπάρχει, γιατί και στην αρχαία Ρώμη υπήρχε ειδωλολατρεία και κάτω από την Ρώμη ήταν η Εκκλησία, η Εκκλησία των κατακομβών- αλλά μία «Εκκλησία» που ΥΠΗΡΕΤΕΙ στους σκοπούς του ένα άθεο καθεστώς, δεν είναι δυνατόν να είναι εκ Θεού φυτεία.

    Και όπως λέγει ο ίδιος ο Κύριος, πάσα φυτεία που δεν εφύτευσεν ο Θεός εκριζωθήσεται [πάσα φυτεία ην ουκ εφύτευσεν ο πατήρ μου ο ουράνιος εκριζωθήσεται -Ματθ. 15,13]

    Αυτή η εντός εισαγωγικών «Εκκλησία» και αυτοί οι εντός εισαγωγικών «πιστοί» είναι εκείνοι που καταπατούνται υπό των εθνών, που λέγει εις την Αποκάλυψη. Θα πατηθεί λέει, μήνες 42, τρεισήμισι χρόνια. Θα καταπατηθεί υπό των εθνών, μην την μετράς. Δεν είναι κάτω υπό την προστασία μου λέει ο Θεός μία τέτοια «Εκκλησία». Δεν είναι Εκκλησία. Δηλαδή η ευλογία και η προστασία του Θεού εκεί δεν υπάρχει. Είναι «Εκκλησία» κατ’ επίφασιν.

    Εάν ήτο αληθώς η Εκκλησία του Χριστού, στην Ρωσία εν προκειμένω (σ.σ. αναφέρεται στην λεγομένη «Ζώσα Εκκλησία»), τότε διατί η αληθής Εκκλησία κρύπτεται εις τας κατακόμβας και διώκεται;

    Έχουμε την πάνω Εκκλησία και την κάτω Εκκλησία. Εάν η Εκκλησία πράγματι ήτο ελευθέρα και δεν υπηρετούσε τους σκοπούς του αθέου καθεστώτος, τότε γιατί υπάρχει και δεύτερη Εκκλησία κρυμμένη;

    Για ποιον λόγο; Αυτή η παρουσία της κρυμμένης Εκκλησίας, δείχνει ότι υπάρχει μία «Εκκλησία» που έχει προδώσει. Έχει προδώσει την αποστολή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Κύριος είπε: και διά το πληθυνθήναι την ανομίαν, ψυγήσεται η αγάπη των πολλών. [Ματθ. 24,12]

    ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΔΙΆ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΏΝ, ΔΕΝ ΚΡΎΩΣΕ ΑΠΛΏΣ, ΑΛΛΆ ΠΆΓΩΣΕ Η ΑΓΆΠΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΏΝ.

    Γιατί ο Επίσκοπος Ιννοκέντιος χαρακτηρίζει ως πόρνη επί του κοκκίνου θηρίου αυτήν την λεγομένην εντός εισαγωγικών «Εκκλησίαν».
    Λέγει λοιπόν ο Κύριος, διά το πληθυνθήναι την ανομίαν, ψυγήσεται η αγάπη των πολλών, και μέσα σε αυτούς τους πολλούς θα είναι ασφαλώς και κληρικοί, οι οποίοι δεν θα εμπνέονται πλέον από την αγάπη του Χριστού, [αλλά] από το υλικόν συμφέρον.

    Όταν υπάρχει το υλικόν συμφέρον είμεθα έτοιμοι για όλα. Τίποτε πλέον δεν θα εμπόδιζε αυτούς να στέκονται προδόται και της Πίστεως και της Εκκλησίας.

    Ο Απόστολος Παύλος σημειώνει: Τοῦτο δὲ γίνωσκε, ὅτι ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί· ἔσονται γὰρ οἱ ἄνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, ἀλαζόνες, ὑπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεῦσιν ἀπειθεῖς, ἀχάριστοι, ἀνόσιοι, ἄστοργοι, ἄσπονδοι, διάβολοι, ἀκρατεῖς, ἀνήμεροι, ἀφιλάγαθοι, προδόται.….. [Β Τιμόθεος, 3, 1-4]

    Δεν θα έχουνε ούτε όσιο, ούτε ιερό. Διάβολοι, προδόται.

    Ο Κύριος την προδοσία την εννοούσε όταν έλεγε στους μαθητάς Του: Παραδώσει δὲ ἀδελφὸς ἀδελφὸν εἰς θάνατον καὶ πατὴρ τέκνον, καὶ ἐπαναστήσονται τέκνα ἐπὶ γονεῖς καὶ θανατώσουσιν αὐτούς. [Ματθ. 10,21] Αυτή είναι η προδοσία.

    Ο Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων σημειώνει στην 15η Κατήχησή του, που μιλάει για τον Αντίχριστον: φοβεῖ με ἡ μισαδελφία τῶν ἀδελφῶν.

    Με φοβίζει, λέγει, η μισαδελφία αυτών των αδελφών. Και όταν λέγει αδελφούς, εννοούσε τόσο τους λαϊκούς Χριστιανούς, όσο και τους κληρικούς, και μάλιστα τους Επισκόπους των οποίων ήτο θύμα. Ήτο θύμα διότι εκείνος που τον χειροτόνησε… αυτός έγινε Αρειανός και τον κατεδίωξε τον Άγιο Κύριλλο απηνώς επειδή έμενε εις την Ορθοδοξία.

    Και λέγει, με φοβίζει η μισαδελφία των αδελφών. Τί σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι ανάμεσα στους κληρικούς μας όλων των βαθμών θα έχομε τους προδότας της Πίστεως που θα αποτελούν αυτοί πάντοτε την «Εκκλησία» πόρνη, -να με συγχωρέσει ο Θεός που το λέγω αυτό, την βάζω εντός εισαγωγικών την λέξη «Εκκλησία»- που συμπλέκεται μετά του κοκκίνου θηρίου, που δεν είναι μόνο κάθε άθεο καθεστώς αλλά και κάθε κοσμική κατάστασις. Οποιαδήποτε κοσμική κατάστασις. Αυτή η συμπλοκή, η αθέμιτος συμπλοκή «Εκκλησίας» και κόσμου.

    Και ο Μακαριστός πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος στην ομιλία του κατηχησεις αγιου Κυρίλλου Ιεροσολύμων αυτό τονίζει.

    Στους έσχατους καιρούς η εκκοσμικευμένη Εκκλησία θα κάθεται επάνω στην ράχη του θηρίου, που δεν θα είναι άλλο το θηρίο από την εξουσία, δηλαδή στην Πολιτεία.
    Και θα την σέρνει όπου θέλει, θα ταυτιστεί η εκκοσμικευμένη Εκκλησία με την εξουσία.

    Και θα κλείσω συμφωνώντας με τον Αδερφό μου Πάνο, Δόξα τω Θεώ πολλοί Ιερείς θα τελέσουν κανονικά την απόδοση του Πάσχα, σε αυτούς να εκκλησιαστούμε.
    Και αυτό που λέει και ο Αγαπητός μας Γιατρός κύριος Φώτης:
    Στίς ἐκκλησιές, ὅπου ἀπόψε ἤ αὔριο τό πρωΐ θά λειτουργήσουν μητροπολίτες ὑποστηρίζοντας τήν ἀνακρίβεια, ὅτι γιορτάζουν σέ μετάθεση τό Πάσχα, ΔΕΝ πρέπει νά πατήσει κανένας μας.

    ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή