Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

παπα-Παῦλος Καλλίκας: Πόση ἡ ἀρρώστια; Λόγος περὶ μετα-ἀνθρωπισμοῦ

(με αφορμή την απάντηση του αρχιδ. Ιωάννη Χρυσαυγή)

Τί δὲν ἀρέσει στοὺς μετα-ἀνθρώπους:
  • Δέν τοὺς ἀρέσει τὸ κεφάλαιο τῆς Γένεσης, τοῦ πρώτου βιβλίου τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, καὶ πιὸ συγκεκριμένα τοῦ χωρίου περί τοῦ τί δημιούργησε ὁ Θεός. Ἀναρωτιοῦνται ἀκόμη: Ἄρσεν; Θῆλυ; ἢ καὶ τὸ «τό»; (Ἀνέκδοτο;) Σκαλώνουν ἐπίσης καὶ στὸ Λευιτικὸ καὶ στὸ Δευτερονόμιο.
  • Δέν τοὺς ἀρέσει ὁ Λόγος τοῦ Χριστοῦ, διὰ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, στὴν Καινὴ Διαθήκη, περὶ τῶν κίναιδων καὶ ἀρσενοκοίτηδων. Ἴσως, πολὺ σκληρὸς γιὰ τὴν «νέα», «ἐλεύθερη» «ἀνοιχτή», καὶ «φρέσκια» χωρὶς διαχωρισμοὺς θρησκείας τους. Σκέπτονται: «Ἐκ δεξιῶν καὶ ἐξ εὐωνύμων; Πρόβατα καὶ κατσίκια; Ποιός ὁ λόγος; Χάθηκε ὅλοι... στὸ ἴδιο καζάνι;».
  • Δὲν θεωροῦν ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι Αὐτὴ ἡ Ἀγάπη, στὴν ὑπερ-τέλεια μορφΉ Του. Θέλουν μιὰ πιὸ «συναισθηματική», βρὲ ἀδερφέ μου «ἀνθρώπινη» ἀγάπη. Ἀγάπη τύπου μὰτς μοὺτς (ἠχομιμητικὴ λέξη καὶ ὄχι Χριστομιμητική). Ἴσως στερήθηκαν τὴν μητρικὴ ἀγκαλιὰ στὰ παιδικά τους χρόνια; Ἴσως ἔχουμε ἐδῶ κάποιο εἶδος ἀνασφάλειας;
  • Δὲν βολεύονται στὴν Ἱερολογία τοῦ Μυστηρίου τοῦ Γάμου. Ἀναρωτιοῦνται: «Γιατί νὰ εἶναι ὅλα ὅπως αἰῶνες τώρα ἔγιναν καὶ εὐλογήθηκαν καὶ πλήθυναν; Χάθηκε νὰ «εὐλογηθεῖ» καὶ ἡ διαφορετικότητα; Δὲν θέλουμε ἄλλωστε νὰ λιγοστέψουμε; Τί τελικὰ χρειαζόμαστε γιὰ νὰ ἔχουμε περισσότερα ναυάγια καὶ λιγότερες οἰκογένειες (ὑγιαίνουσες); Τὴν «εὐλογία» τοῦ νομοθέτη ἢ τὴν Εὐλογία τοῦ Νομοθέτη;».
  • Διακωμωδοῦν τὸ μυστήριο τῆς Βάπτισης. Κάτι σὰν «Παπᾶς», κάτι σὰν νονός, κάτι σὰν γονιός, καὶ τὸ σκηνικὸ στήθηκε. Ἰσχυρίζονται: «Ποιός ἀπαγορεύει νὰ ἀνεβάζουμε θέατρα; Τί πάει νὰ πεῖ ἱεροσυλία; Σιγά μὴν εἶναι καὶ «εἰς κρίμα καὶ κατάκριμα»; Ὅλα ἔγιναν κανονικὰ καὶ μέ τὴν χάρη μας (δηλ. κουστούμια, φῶτο, χαμόγελα, πάρτυ)». Μέ τὴν Χάρη Του; Δὲν νομίζω.
  • Διαγράφουν τὴν  Ἱερὴ Παράδοση, ὡς ἀναχρονιστική. Ἴσως, ἔχουν ἄλλα βιώματα, ποὺ (λόγῳ ντροπῆς;) κάπως πρέπει νὰ τὰ χωρέσουν σὲ ἕνα «ὀρθόδοξο πλαίσιο». Νὰ τὰ σκεπάσουν μὲ λίγο γλάσο (δηλ.«ράσο»), νὰ τὰ γαρνίρουν μὲ μπόλικη παρα-λογικὴ καὶ ... voilà (βουαλά)!!!
  • Θεωροῦν ὅτι εἶναι πλέον ἕτοιμοι (λόγῳ ἀγάπης, βεβαίως βεβαίως) νὰ ὑψωθοῦν (ἐγωισμός;) καὶ νὰ πάθουν (ἀναγνώριση;). Γιὰ ποιούς; Γιὰ τοὺς ὁμοπαθεῖς τους; Νὰ πορευθοῦν ἀκόμη ματωμένους δρόμους (δηλ. νὰ σηκώσουν βαρύγδουπους τίτλους, νὰ κυνηγήσουν ὑψηλὲς γνωριμίες, νὰ γεμίσουν σεντούκια, νὰ ἐπιβιώσουν στὸν ὁρμαθὸ τῶν κολάκων κ.α.). Ἄχ καὶ βὰχ καὶ ὄϊ ὄϊ μαννούλαμ!!! Δύσκολες ἐποχὲς γιὰ μετα-ἀνθρώπους.

    Ὅλα θὰ τὰ ἀλλάξει ὁ μετα-ἄνθρωπος (διὰ τοῦ μισοκάλου), γιὰ νὰ κάνει τὴν ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου εὔκολη, ἄνετη, ἀνακουφιστική, ρόδινη, δίχως ἐνοχές... Πῶς ἄλλωστε θὰ τὸν βαδίσει στράτα-στρατούλα (δηλ. θὰ τὸν κυλίσει) στὴν πλατιὰ λεωφόρο;
Ἐὰν θέλουν οἱ ἐξ Ἀμερικῆς, Ἑλλάδος, Τουρκίας καὶ ἁπανταχοῦ τῆς γῆς ψευτο-ἐκσυγχρονιστὲς νὰ εἶναι εἰλικρινεῖς τοὐλάχιστον μὲ τοὺς ἑαυτούς τους, τίς ἄμυνες καὶ τοὺς φόβους τους, ἂς ἀλλάξουν, μαζὶ μὲ τὰ ἄλλα, καὶ ἂς ὀνοματίσουν κάπως ἀλλιῶς τὸ παν-θρησκευτικό τους μόρφωμα. Πιὸ κοντὰ στὰ γοῦστα τους. Καταλαβαίνουμε τί θέλουν νὰ μᾶς ποῦν καὶ τοὺς κατανοοῦμε∙ πλὴν τῆς ἀμετανοησίας τους καὶ τοῦ θράσους τους. Δὲν καταλαβαίνουμε (τρόπος τοῦ λέγειν ἐδῶ) γιατί αὐτὸ ποὺ πασχίζουν νὰ στήσουν, θέλουν νὰ τὸ συνταιριάξουν καὶ νὰ τὸ συμφιλιώσουν μὲ τὴν Ὀρθόδοξη βιωματικὴ καὶ Σταυροαναστάσιμη πορεία τοῦ Χριστιανισμοῦ.

Γιὰ τὴν Ἀλήθεια,
___________________________________
Πολυτονισμὸς ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
«Πᾶνος»  

9 σχόλια:

  1. Γιατί όμως αποδέχεται την ΠΣΕυδοσύνοδο της Κρήτης και τους Ουκρανούς Σχισματικούς(διά της Μνημονεύσεως);;; 🤔🤔🤔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδὴ, μνημονεύοντας τὸν Μητροπολίτη του, σημειωτέον ὅτι ὁ Μητροπολίτης του δὲν εἶναι αἱρετικός, ἔβγαλες τὸ συμπέρασμα ὅτι ἀποδέχεται ὅλα αὐτὰ ποὺ ἀναφέρεις;
    Ἀδελφέ μου, μπορεῖς νὰ μᾶς πεῖς ποῦ τὰ ἔχεις διαβάσει ὅλα αὐτά καὶ νὰ μᾶς τὰ τεκμηριώσεις θεολογικά;
    Δυστυχῶς, ἔχετε κάνει πολὺ μεγάλη ζημιά μὲ αὐτὴ τὴν ὑπερζηλωτικὴ καὶ ἀδιάκριτη θέση ὅσον ἀφορᾶ στὴν ἀποτείχιση.
    Καλὴ καὶ ἁγία ἡ διακοπὴ μνημονεύσεως στὸν αἱρετικὸ ἤ αἱρετίζοντα Μητροπολίτη ὅταν αὐτὴ γίνεται ἱεροκανικὰ πρὸς Δόξαν Θεοῦ καὶ διαφύλαξη τῆς Πίστεώς μας.
    Ὅταν ὅμως γίνεται χωρὶς διάκριση καὶ φανατισμό, τὸ μόνο ποὺ ἐπιτυγχάνεται, εἶναι τὸ ἄκρως ἀντίθετο, νὰ ἀκούει, ἀκόμα καὶ ὁ πιστὸς καὶ συνειδητὸς χριστιανὸς, τὴν λέξη ἀποτείχιση καὶ νὰ φεύγει μακρυά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Πως δεν είναι Αιρετικός όταν αποδέχεται την Αιρετική ΠΣΕυδοσύνοδο της Κρήτης, όταν συμμετέχει στο ΠΣΕ, όταν έχει Εκκλησιαστική Κοινωνία με τους άλλους Αιρετικούς Οικουμενιστές;
      2. Όχι αγαπητέ δεν είναι υπερζηλωτισμός, όποιος δεν συμφωνεί με αυτό που κάνει κάποιος (που είναι δηλαδή ανορθόδοξο) αντί να δώσει επιχειρήματα, τον κατονομάζει υπερζηλωτή, έλεος.
      3. Όχι δεν έχει γίνει καμία ζημιά αγαπητέ από την Πατερική Παράδοση στην Εκκλησία, αντιθέτως ζημιά έχει γίνει από τον εφησυχαστικό τρόπο που λειτουργεί ο άνθρωπος. Που προσπαθεί να βρίσκει διέξοδο για να μην τηρεί τις Εντολές του Θεού (άλλο από αδυναμία και με παραδοχή ότι κάνει λάθος, και άλλο να κατηγορεί αυτούς που το κάνουν ως Υπερζηλωτές), αντί να κατενοοήσουν και να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να μάθουν για την Αποτείχιση ώστε να βγουν από την Σχισματοαίρεσην του Οικουμενισμού, εμείς λέμε μπράβο σε "Ευσεβείς" Ιερείς οι οποίοι δεν κατονομάζουν τούς Αιρετικούς Επισκόπους τους Δημόσια (τουλάχιστον) αλλά αντιθέτως τούς Μνημονεύουν βοηθόντας την εξάπλωση της Αιρέσεως και την συμμετοχή του κόσμου σε αυτήν.
      4. Εφόσον όμως είναι καλή και Αγία αυτή η Εντολή, εμείς γιατί την προσπερνάμε;
      Και ομιλώ γι αυτόν που έχει γνώση της κατάστασης φυσικά. Αυτός που γνωρίζει ότι πρέπει να διακόπτουμε την Εκκλησιαστική Κοινωνία με τους Αιρετικούς και Σχισματικούς (Πχ Οικουμενιστές) γιατί δεν το κάνει;
      5. Ποίος σήμερα θεωρείται Ορθόδοξος; ο Οικουμενιστές; οι Κοινωνούντες (εν γνώσει) με τους Οικουμενιστές ή οι Εβρισκόμενοι στο υγιές μέρος της Εκκλησίας δηλαδή όσοι έχουν διακόψει την Εκκλησιαστική Κοινωνία με αυτούς;


      Υ. Γ.

      Δεν αναφέρομαι στο πρόσωπο σου αδερφέ. Γενικά ερώτημα θέτω.

      Διαγραφή
    2. Ἀδελφέ ὑπάρχει πολὺ παρερμηνεία καὶ σύγχυση σὲ αὐτὸ τὸ θέμα. Ἐγὼ σοῦ ἔγραψα δυὸ πράγματα, ἀλλὰ ἄλλα κατάλαβες.
      Δὲν μπορεῖ νὰ γίνει διάλογος καὶ νὰ διαλευκανθεῖ αὐτὸ τὸ θέμα ἐδῶ σὲ λίγες γραμμές, οὔτε ἔχω τὸν χρόνο νὰ κάτσω νὰ γράψω κατεβατά γιὰ νὰ σοῦ ἐκθέσω αὐτὰ τὰ λίγα ποὺ γνωρίζω ἐπὶ τοῦ θέματος.
      Σὲ διαβεβαιῶ ἀδελφέ μου, πὼς οἱ γνώσεις σου γιὰ τὴν ἀποτείχιση καὶ γιὰ τὸ ποιὸς μπορεῖ νὰ χαρακτηριστεῖ αἱρετικός, σύμφωνα μὲ αὐτὰ ποὺ γράφεις, εἶναι πολὺ περιορισμένες.
      Γι᾿ αὐτὸ σοῦ εἶπα πὼς ἔχει γίνει μεγάλη ζημιὰ ἀπὸ τὶς ὑπερζηλωτικὲς καὶ ἐπιπόλαιες θέσεις γιὰ τὴν ἀποτείχιση.
      Ἐσὺ ἀμέσως ἔβγαλες τὸ συμπέρασμα, διαστρεβλώνωντας αὐτὸ ποὺ σοῦ ἔγραψα, ὅτι δῆθεν σοῦ εἶπα ἤ ἐννοοῦσα ὅτι ἡ Πατερικὴ Παράδοση ἔκανε ζημιὰ στὴν Ἐκκλησία.
      Ἄκουσες τί εἶπες;
      Ἡ Πατερικὴ παράδοση γιὰ σένα περιορίζεται στὴν ἀποτείχιση;
      Ἔγραψα πουθενὰ ὅτι γίνεται ζημιὰ στὴν Ἐκκλησία;
      Ἔγραψα ὅτι ἀπὸ αὐτὲς τὶς φανατικὲς θέσεις γίνεται ζημιὰ στὴν ἀποτείχιση.
      Τέλος πάντων ἀδελφέ, τὸ θέμα εἶναι πολὺ δύσκολο, θέλει πολὺ διάβασμα καὶ ἐντρυφὴ στὰ Πατερικὰ κείμενα γιὰ νὰ ἑρμηνευτοῦν κάποια πράγματα καὶ πότε ἐφαρμόζονται κάθε τί καὶ οὔτε κάθε ἱερέας ἤ λαϊκὸς εἶναι αἱρετικὸς ἐπειδὴ δὲν διέκοψε τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου του , ὁ ὁποῖος τονίζω πάλι, ποὺ δὲν κηρύττει αἵρεση, τὸ ὁποῖο καὶ αὐτὸ τὸ προσπέρασες ποὺ σοῦ ἔγραψα.
      Ἐὰν πάλι ἐσὺ πιστεύεις ὅτι ὅλοι λαϊκοὶ καὶ ἱερεῖς εἶναι αἱρετικοὶ, πρόσεχε γιατὶ παίρνεις πολὺ μεγάλος βάρος πάνω σου ὅπως καὶ ὅποιος πιστεύει κάτι τέτοιο.
      Δὲν ἔχει λογικὴ αὐτὸ ἀδελφέ μου, λαϊκὸς ἤ κληρικὸς νὰ ἀγωνίζεται, νὰ μάχεται καὶ νὰ ἐναντιώνεται σὲ ὅλη αὐτὴ τὴν βλασφημία, εἴτε γράφοντας, εἴτε ὅταν κηρύττει ἐὰν εἶναι κληρικὸς, καὶ ἄλλες φορὲς νὰ βγαίνει σὲ κόσμο καὶ νὰ ὁμιλεῖ καὶ ἐσὺ καὶ ὅσοι ἔνθερμοι τῆς ἀποτειχίσεως νὰ τοὺς χαρακτηρίζετε μὲ τόση εὐκολία αἱρετικούς.
      Στοὺς ἐγκλεισμοὺς καὶ στὰ μέτρα ποὺ ἐπέβαλαν στοὺς ναοὺς, μὴ ἀποτειχισμένοι ἔφεραν ἀντίσταση, πλήρωσαν πρόστιμα, προσήχθησαν σὲ τμήματα, σχηματίσθηκαν δικογραφίες καὶ μέχρι σήμερα διώκονται.
      Κλείνοντας αὐτὸν τὸν διάλογο, διότι δὲν βγάζει πουθενά, νὰ σοῦ πῶ πὼς πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, οἱ περισσότεροι ποὺ ἀποτειχίσθηκαν πλανήθηκαν τελείως καὶ οἱ περισσότεροι δὲν ἔχουν κοινωνία μεταξύ τους.
      Ὁ καθένας τους νιώθει ὅτι μόνο αὐτὸς κατέχει τὴν Ἀλήθεια.
      Αὐτοὶ ποὺ πλανήθηκαν, εἶναι αὐτοὶ ποὺ μὲ τέτοια κριτήρια σὰν καὶ αὐτὰ ποὺ ἀνέφερες ἀποτειχίστηκαν.
      Καὶ ἐμεῖς γι᾿ αὐτὸ διατηροῦμε αὐτὸ τὸ ἱστολόγιο, γιὰ νὰ προσφέρουμε ὅτι μποροῦμε στὴν ἀφύπνιση καὶ ἀντίσταση κατὰ τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῆς Πίστεώς μας καὶ τῆς Πατρίδος μας
      Καλὴ Παναγιὰ σοῦ εὔχομαι καὶ προσπάθησε νὰ γαληνέψεις μέσα σου καὶ θὰ σὲ φωτίσει ὁ Θεὸς νὰ δεῖς τὴν Ἀλήθεια.

      Διαγραφή
    3. 1. Στο θέμα της Αποτειχίσεως μελετώ εδώ και 6 χρόνια νυχθημερώς, από πηγές που δεν τις έχει βγάλει κανένας, βιβλία πολύ παλιά κλπ, οπότε μάλλον οι γνώσεις μου είναι αρκετές πάνω σε αυτό.
      2. Δεν εννοούσα αυτό που είπα για την Πατερική Παράδοση με αυτόν τον τρόπο, αλλά τέλος πάντων..
      3. Ναι μπορεί να έχει "ορθόδοξο φρόνημα" αλλά του απαγορεύεται να έχει Εκκλησιαστική Κοινωνία με τον Αιρετικό διότι όπως λένε οι Άγιοι Πατέρες "πολύς εστί ο του Μνημοσύνου (Εκκλησιαστική Κοινωνία) λόγος." Η Εκκλησιαστική Κοινωνία με τον Αιρετικό ακόμα και αν έχει ορθόδοξο φρόνημα επιφέρει Μολυσμό δηλαδή Συμμετοχή, Συνενοχή και Αποδοχή της Αιρέσεως.
      Δεν χαρακτήρισα με ευκολία αλλά μετά από πολύ καιρό ανοχής, συγκεκριμένα πρόσωπα όχι γενικά, δηλαδή κάποιον που δεν γνωρίζει.
      4. Δεν ξέρω κάποιον παπά που να κηρύττει κατά των Αιρετικών Οικουμενιστών(ονομαστικών), αν γνωρίζεις πες.
      5. Το κλείσιμο των Ναών ήταν ακριβώς ώστε να δεί αυτός που γνωρίζει για την Σχισματοαίρεσην ότι πηγαίνοντας εκεί προδίδει τόν Χριστόν. Οι Περισσότεροι από τους Αντιεμβολιαστές είτε δεν γνωρίζουν για την Σχισματοαίρεσην του Οικουμενισμού είτε σιωπούν και νομίζοντας ότι μόνο ο Αντιεμβολιασμός και τα περί Κορονοϊού τούς κάνουν ορθοδόξου.
      6. Όχι αγαπητέ δεν πλανηθηκαν πολλοί. Οι λίγοι που πλανήθηκαν, απομονώθηκαν. Το ότι υπάρχει διάσπαση στον αγώνα αυτό δεν είναι προτογνωρο αλλά λογικό βάσει της Εποχής. Όπως και παλιά οι Αποτειχιζόμενοι είχαν διαφορές μεταξύ των.
      7. Το μόνο Αγιοπατερικό μέσω για την προφύλαξη της Ψυχής και την αποκατάσταση της Ορθοδοξίας είναι δυστυχώς η Ιερά Αποτείχιση, οι Άγιοι Πατέρες μόνο αυτό γνώριζαν. Όσες επιστολές και να στείλει κάποιος απλώς ρίχνει στάχτη στα μάτια του.
      8. Πραγματικά είμαι πολύ γαλήνιος και ήρεμος κυρίως γιατί δεν συμμετέχω στην Σχισματοαίρεσην..

      Καλή Παναγία, εύχομαι η Αποτειχίζουσσα, να μας φωτίσει.

      Παρακαλώ δημοσίευσε το σχόλιο μου.

      Διαγραφή
    4. Γνώσεις μπορεῖ νὰ ἔχεις, ἀλλὰ μᾶλλον κατανόηση τῶν κειμένων δὲν ἔχεις.
      Ὅσο γιὰ τὰ 6 χρόνια μελέτης νυχθημερὸν ἀπὸ πηγὲς ποὺ δὲν τὶς ἔχει βγάλει κανένας...
      Στὴν οὐσία τίποτα δὲν ἀπάντησες ἀπ᾿ ὅσα σοῦ ἔγραψα, ὅπως συνήθως γίνεται.
      Ἔγραψες πάλι γιὰ τὶς δικές θέσεις καὶ ἀντιλήψεις.
      Ὅσο γιὰ τὸ ὅτι δὲν γνωρίζεις κανέναν παπᾶ ποὺ νὰ κηρύττει κατὰ τῶν αἱρετικῶν εἶναι λογικὸ, ὅταν δὲν ἔχεις κοινωνία μὲ κανέναν «αἱρετικὸ» κατὰ τὴν δική σου ἐκτίμηση, ἀλλὰ καὶ 100 παπᾶδες νὰ ἀκούσεις νὰ κυρήττουν, ἐὰν δὲν ἔχουν ἀποτειχιστεῖ, αἱρετικοὺς θὰ τοὺς χαρακτηρίζεις.
      Μιᾶς καὶ ἔκανες τὸν κόπο νὰ μελετᾶς ἐπὶ 6 χρόνια νυχθημερὸν γιὰ τὴν ἀποτείχιση, θὰ σοῦ πρότεινα νὰ κάτσεις νὰ μελετήσεις καὶ νὰ ἀσκηθεῖς στὴν «ταπείνωση», ποὺ ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά σου, δὲν ὑπάρχει οὔτε κὰν σὰν σκέψη στὸ μυαλό σου.
      Αὐτὴ εἶναι τὸ πρῶτο «μέσο» ποὺ προφυλάσσει τὴν ψυχή καὶ αὐτὸ γνώριζαν οἱ Πατέρες καὶ ὄχι αὐτὰ ποὺ μᾶς λές.
      Τὸ πόσοι πλανήθηκαν καὶ πόσους πλανοῦν αὐτοὶ οἱ πλανεμένοι, πολὺ φοβᾶμαι ὅτι δὲν γνωρίζεις καθόλου.
      Τέλος πάντων, πρᾶξε ὅπως νομίζεις.

      Διαγραφή
    5. 1. Και γιατί να έχω έχεις εσύ κατανόηση των κειμένων και όχι εγώ; το "επιχείρημα" σου αυτό είναι πραγματικό υποτιμητικό υποκειμενικό....
      2. Εγώ απάντησα, ή μάλλον δεν κατάλαβες ή πες μου ακριβώς τι θέλεις να σου πω.
      3. Όχι αγαπητέ δεν θα τον έλεγα Αιρετικό (βλέπεις που δεν κατάλαβες αυτά που λέω;)) ο λόγος είναι ότι αν υπήρχαν, θα ήταν γνωστοί διότι θα εκδιώκονταν, αλλά ακόμα και έτσι να είναι γι αυτό σε παρακάλεσα να με ενημερώσεις αν ξέρεις κάποιον.
      4. Φυσικά δεν σταματώ να μελετώ και για τις αρετές του βίου, αλλά πες μου πως γίνεται αυτός που μελετά μόνο για τις αλλά, λέει ψέματα στον Θεό ότι ο Επίσκοπος του είναι Ορθόδοξος και ψέματα στον Επίσκοπο του ότι είναι Ορθόδοξος δηλαδή έλλειψη αγάπης η οποία είναι η Κατάργηση όλου του Ευαγγελίου όπως λέει ο ΚΗΙΧ, να θεωρείται κοινωνικός Εκκλησιαστικά.
      5. Ξέρω πολύ καλά αδερφέ μου για Ποίους και πόσους έχει πλανεψει ο Διάβολος και σε διαβεβαιώ ότι είναι το πολύ 2% στην Αποτείχιση αλλά έχουν απομονωθεί. Και ένα μέρος από αυτούς αυτομόλυσε στους ΓΟΧ και ένα άλλο στον Οικουμενισμό, είναι λιγότεροι απ όσο θες να νομίζεις.

      Καλή Παναγία.

      Διαγραφή
    6. Ἄστο ἀδελφέ, δὲν τὸ συνεχίζω δὲν ἔχει νόημα.

      Διαγραφή
  3. Απευθύνομαι στον αδερφό μας τον Ανώνυμο.
    Χαίρομαι που έχεις ζήλο και ευκαιρία να γίνεις και Επώνυμος.

    Σε προηγούμενο άρθρο που ανέβασε ο Αδερφός μας Πάνος

    ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ: Ἐνώπιον μιᾶς ἀσύμμετρης ἀπειλῆς κατά τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας μας.

    Ὁ Θεός μας χάρισε τό αὐτεξούσιο (τό ὁποῖο καί σέβεται ἀπολύτως
    «ὁ ἄνευ σοῦ Πλάσας σε οὐ δύναται ἄνευ σοῦ σῶσαι σε», κατά τό πατερικό λόγιο)
    καί τήν λογική (γιά νά γνωρίζει τόν κτιστό κόσμο),
    το νοῦ καί τήν καρδιά (γιά νά γνωρίζει τόν Ἄκτιστο Θεό του).

    Ὁ ἄνθρωπος εἶναι πλασμένος ἀπό τόν Θεό μέ τόν προορισμό νά ζήσει αἰωνίως καί νά ἐπιλέξει ἐλεύθερα τόν Παράδεισο ἤ τήν Κόλασή του.

    Ἐπίσης, ὁ Ορθόδοξος Χριστιανός εἶναι προικισμένος καί μέ ὅλα τά χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος πού λαμβάνει μέ τό μυστήριο τοῦ Ἁγίου Χρίσματος.
    Οὔτε ὁ διάβολος μπορεῖ νά μᾶς ἐξαναγκάσει νά κάνουμε κάτι χωρίς ἐμεῖς νά τό θέλουμε.
    Ἔχει τήν ἐξουσία μόνο νά πείθει καί νά πειράζει.

    Αὐτά τά θεόσδοτα χαρίσματα ΔΕΝ τά διαπραγματευόμαστε.
    ΔΕΝ τά ἐκχωροῦμε σέ κανέναν.
    ΔΕΝ τά θυσιάζουμε γιά νά ἐνταχθοῦμε στό ἀντίχριστο σύστημα ἐξουσίας καί ἐλέγχου.

    Ἡ διευκόλυνση εἶναι τό δόλωμα γιά νά παραδοθεῖ ὁ πολίτης ἀμαχητί στήν ψηφιακή παράδοση τῶν δεδομένων του .

    Για αυτό ας υπογράψουμε όλοι για να διαμαρτυρηθούμε για αυτό που θέλουν να μας φέρουν.

    Δηλαδή την δημιουργία μιας παγκόσμιας διακυβέρνησης.

    Εδώ θα βρείτε για να υπογράψετε

    http://ethnegersis.blogspot.com/2022/08/blog-post_06.html


    ΑπάντησηΔιαγραφή