Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Μητροπολίτης προς Κεραμέως: Εάν έως το Σάββατο δε προβείτε σε ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ θα σας αφορίσω


Αίγιον, 14η Μαϊου 2020
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Ἐρίτιμον Κυρίαν
Νίκην Κεραμέως
Ὑπουργόν Ἐθνικῆς Παιδείας και Θρησκευμάτων
Άνδρέα Παπανδρέου, 37
151 80  ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΝ 

Ἀγαπητή μοι Κυρία Ὑπουργέ,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Τήν 1ην Μαΐου τρ. ἔ. Σᾶς ἀπηύθυνα μίαν ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ, διά τῆς ὁποίας Σᾶς παρεκάλουν, ἵνα ἐντός δοθείσης προθεσμίας ἀνακαλέσητε τήν ἀπό τῆς 30ῆς Ἀπριλίου δημοσίως γενομένην «ἀσεβεστάτην καί ἐκ θεμελίων πεπλανημμένην δήλωσιν Ὑμῶν περί τῆς Θείας Κοινωνίας, ἥτις χθές μόλις μετεδόθη διά τοῦ τηλεοπτικοῦ Σταθμοῦ ΣΚΑΪ πρός τόν Δημοσιο- γράφον κ. Οἰκονόμου», καθώς ἐπί λέξει ἔγραφον πρός Ὑμᾶς. Ὅτι δηλ. ὁ Κορωνοϊός μεταδίδεται καί μέ το σάλιο! Ἐπί λέξει εἴπετε τά ἑξῆς βλάσφημα λόγια: «Οἱ εἰδικοί ἔχουν τοποθετηθῆ γιά τούς τρόπους μεταδόσεως τοῦ ἰού καί αὐτοί περιλαμβάνουν καί  τό σάλιο».

Με πολλήν ἐπιμέλειαν Σᾶς ἀνέπτυξα λεπτομερῶς τήν πλάνην, εἰς τήν ὁποίαν ἔχετε περιπέσει, καθώς ἐπίσης καί τήν ζημίαν, τήν ὁποίαν προκαλεῖ εἰς τάς ψυχάς τῶν εὐσεβῶν τῆς Ἐκκλησίας τέκνων ἡ βλάσφημος αὕτη τοποθέτησις Ὑμῶν, τήν ὁποίαν καί δέν ἐδίστασα νά τήν ἀποκαλέσω μέ τόν βαρύτατον χαρακτηρισμόν  ὡς «βλακώδη Δήλωσιν»! Ἐπί λέξει Σᾶς ἔγραφα:  

«Ἐπαναλαμβάνω, ὅτι Ὑμεῖς, ἐξεστομίσασα τά ἀνωτέρω πεπλανημμένα καί καθ’ ὁλοκληρίαν «βλακώδη» ταῦτα λόγια, δέν ἐπεκαλέσθητε ἔστω καί μίαν γνώμην ἑνός σοβαροῦ «εἰδικοῦ» ἐπιστήμονος, ὥστε νά στηρίξετε τήν, σκοπίμως ἐκφρασθεῖσαν, ἐξ ὁλοκλήρου δέ ἀθεϊστικήν,  ἄποψίν Σας».

Τήν μακροσκελῆ ἐκείνην ἀναφοράν μου ἐπεσφράγιζα μέ τά ἑξῆς λόγια:

«Ὅθεν, μετά παρρησίας ἀπευθυ-νόμενος σήμερον πρός Ὑμᾶς, Σᾶς προσκαλῶ καί Σᾶς ἱκετεύω ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΤΙΝΟΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ, τά βλάσφημα ταῦτα λόγια, ἅτινα ἐξεστομίσατε, ὅτι δηλ. διά τῆς Θείας Μεταλήψεως μεταδίδεται ὁ  Κορωνοϊός καί νά ζητήσετε ΔΗΜΟΣΙΩΣ συγγνώμην διά τό ἀχαρακτήριστον τοῦτο ἔγκλημα, ὅπερ ἀπετολμήσατε! ……..θεν κατόπιν ὅσων ἐν τοῖς ἀνωτέ-ρω ἐξετέθησαν Σᾶς παρέχω προθεσμίαν ἕως καί τοῦ Σαββάτου 16ης Μαΐου τρ. ἔτους, προκειμένου νά προβῆτε  εἰς τήν αἰτουμένην ΔΗΛΩΣΙΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ,  Σᾶς προειδο-ποιῶ δέ, ὅτι, ἐάν μέχρι τῆς ἡμέρας ταύτης  δέν διορθώσετε τό συντελεσθέν ἔγκλημα κατά τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως, τήν ἑπομένην ἡμέραν θά ἀναγκασθῶ νά Σᾶς ἀποκηρύξω καί νά Σᾶς ἀφορίσω, ἀπαγγέλλων δημοσίως ἐπ΄ Ἐκκλησίᾳ τόν Μεγάλον Ἀφορισμόν διά τήν σημειωθεῖσαν προδοσίαν τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως καί τήν εἰσαγωγήν δαιμονικών θεωριῶν περί τοῦ Μυστηρίου τῆς Θείας Εὐχαριστίας, δηλ. τῆς Θείας Κοινωνίας.

Ἐπειδή, λοιπόν, μέχρι σήμερον οὐδεμίαν ἔλαβον ἐκ μέρους Σας προσωπικήν ἀπάντησιν εἰς τήν ὡς ἄνω μνημονευομένην ἀναφοράν μου πρός Ὑμᾶς, ἀλλ’οὔτε βεβαίως ἀνέγνωσα καί  τινα ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΙΝ τῆς ἀποτολμηθείσης βλασφημίας Σας, ἐπανέρχομαι σήμερον καί Σᾶς ὑπενθυμίζω τό χρέος Σας.  Παρακαλῶ, σπεύσατε, διότι ἡ παρασχεθεῖσα πρός Ὑμᾶς προθεσμία ἐκπνέει «ὅσον οὔπω»!

Διά τῆς ἐνεργείας μου ταύτης θά ἐπιχειρήσω νά ἀποδείξω ἐπί πλέον εἰς τόν Ἐξοχώτατον Πρωθυπουργόν τῆς Χώρας κ. Κυριάκον Μητσοτάκην, καθώς ἐπίσης καί εἰς τόν ἀσεβέστατον κ. Νικόλαον Χαρδαλιᾶν, τόν Ὑπουργόν Πολιτικῆς Προστασίας,  ὅτι εἰς τήν σεπτήν Ἱεραρχίαν τῆς Ἐκκλησίας   μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΚΟΤΕΣ»  ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕ-ΡΕΙΣ, ὅπως ἀπετόλμησε νά ἐκστομίσῃ  κατά τόν μεταξύ των διάλογον μέσῳ τοῦ Facebook, διάλογον, τόν ὁποῖον ἐγκαίρως ἐδημοσιοποίησα καί -δυστυχῶς- μέχρι σήμερον ΔΕΝ ΔΙΕΨΕΥΣΘΗ!

Ἰδού ἀκριβῶς ἡ σχετική φρᾶσις διά στόματος τοῦ κ. Μητσοτάκη:
«… Μου έχουν πρήξει τα παπάρια με τον Χριστό τους. Πάλι καλά που οι περισσότεροι είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους».

Περαίνων τήν κατ’ ἀνάγκην μακράν ταύτην πρός Ὑμᾶς ὄχλησιν καί ὑπόμνησιν, θά μοῦ ἐπιτρέψετε νά θεμελιώσω ἁγιογραφικῶς τήν τολμηράν ταύτην ἐνέργειάν μου. Εἰς τό Κατά Ματθαῖον Εὐαγγέλιον (κεφ. ιη’, στ. 15-17) ὁ Σωτήρ τοῦ κόσμου, ὁ Χριστός,  μᾶς δίδει τάς ἑξῆς ὁδηγίας:

15 ᾿Εὰν δὲ ἁμαρτήσῃ εἰς σὲ ὁ ἀδελφός σου, ὕπαγε καὶ ἔλεγξον αὐτὸν μεταξὺ σοῦ καὶ αὐτοῦ μόνου· ἐάν σου ἀκούσῃ, ἐκέρδησας τὸν ἀδελφόν σου·

16 ἐὰν δὲ μὴ ἀκούσῃ, παράλαβε μετὰ σοῦ ἔτι ἕνα ἢ δύο, ἵνα ἐπὶ στόματος δύο μαρτύρων ἢ τριῶν σταθῇ πᾶν ρῆμα.

17 ἐὰν δὲ παρακούσῃ αὐτῶν, εἰπὲ τῇ Έκκλησίᾳ (= ὁ Ἁφορι-σμός)· ἐὰν δὲ καὶ τῆς Ἐκκλησίας παρακούσῃ, ἔστω σοι ὥσπερ ὁ ἐθνικὸς καὶ ὁ τελώνης.               ΗΤΟΙ:

15 «Και αν αμαρτήσει σ’ εσένα ο αδελφός σου, πήγαινε και έλεγξέ τον όταν θα είστε μεταξύ σας εσύ και αυτός μόνοι. Αν σε ακούσει, κέρδισες τον αδελφό σου.

16 Και αν δεν ακούσει, παράλαβε μαζί σου ακόμα έναν ή δύο, για να σταθεί κάθε λόγος από το στόμα δύο ή τριών μαρτύρων.

17 Αν όμως τους παρακούσει, πες το στην Εκκλησία. αν τότε και την Εκκλησία παρακούσει, ας είναι για σένα όπως ακριβώς ο εθνικός και ο τελώνης.
ΚΑΙ -παρακαλῶ, προσέξατε-ΤΙ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ:
«18 ᾿Αμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμέ-να ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.

18 Αλήθεια σας λέω: όσα δέσετε πάνω στη γη θα είναι δεμένα στον ουρανό, και όσα λύσετε πάνω στη γη θα είναι λυμένα στον ουρανό.

  Ἄρα ὁ προαναγγελθείς Ἀφορισμός εἶναι ἁγιογραφικῶς κατοχυρωμένος  διά στόματος του Σωτῆρος Χριστοῦ, δυστυχῶς δέ θά συμπε-ριλάβῃ καί τόν κ. Πρωθυπουργόν καί τόν κ. Ὑπουργόν! Εὔχομαι νά μή συμβῇ τό τοιοῦτον! Σᾶς παρακαλῶ καί Σᾶς ἱκετεύω: Νά μετανοήσετε καί νά διορθώσετε ΑΜΕΣΩΣ τήν ἐκστομηθεῖσαν βλασφημίαν!

Ἐπί δέ  τούτοις διατελῶ μετά πάσης τιμῆς καί εἰλικρινείας

Ο ΣΧΟΛΑΖΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ
+ ο πρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

«Πᾶνος»

4 σχόλια:

  1. Θα παρουσιάσω δύο βίντεο.

    Στο πρώτο χάνει τα λόγια της. Πού να απάντηση Αληθώς Ανέστη.

    https://youtu.be/F2T7QSxpSFo


    Στο δεύτερο μας το λέει ξεκάθαρα η Θεία Κοινωνία, δεν είναι ασφαλής Στο πρώτο λεπτό και εφτά δευτερόλεπτα μας λέει ότι όπως όλα είναι το ίδιο και η Θεία Κοινωνία κολλάς με το σάλιο. Δεν κάνει κάποιο διαχωρισμό.

    https://youtu.be/9dyp-4oShrQ

    και γνωρίζουμε όλοι ότι συμμετείχε δημόσια στην περιβόητη λέσχη.

    Οπότε μη μας κάνει τίποτα εντύπωση για τα βιβλία σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που ξεκινάνε από το νηπιαγωγείο.

    Η τιμωρία των σοδόμων και γόμορρων θα είναι ελαφρύτερη από την δική μας τιμωρία αν δεν αντιδράσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα ο αφορισμος δεν δινεται σε Χριστιανους Ορθοδοξους; Η κεραμεως ειναι πιστη; Αυτη η κυρια δεν ειναι που συμμετειχε στη λεσχη μπιντελμπεργκ των μασόνων; Η ιδια δεν θελει να διδαχθουν σεξουαλικη αγωγη τα νηπια;; Συνεπως αξιοσέβαστε επισκοπε αιγιαλειας, ειτε την αφορισεις ειτε οχι το συγκεκριμένο ερπετο ουδολως θα σκοτισθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θέλω να υπεισέλθω στο δόγμα της πίστης μας , ούτε μπορώ επειδή είμαι πολύ \"μικρός\" τη σκέψει, ούτε είμαι θεολόγος ή πνευματικός ....
    Δύο λόγια όμως σαν θνητός που ζω όπως όλοι οι θνητοί την όποια καθημερινότητα μπορώ να πω.
    Α. Ο μητροπολίτης ποιες γνώμες ποιών επιστημόνων θεωρεί ικανές ή εχουσες γνώση , να ασχοληθούν ή συμβουλεύσουν για την υγεία???
    Των νομικών? Των πολιτικών μηχανικών? Των επισκευάστων αυτοκινήτων??
    Β. Η υπουργός εκφράζει όπως κι όλη η κυβέρνηση ,και μεταφέρει , την γνώμη και αποφάσεις των επιστημόνων υγείας , με βάση των οποίων η χώρα μας κατέστη υπόδειγμα αντιμετώπισης του ιού παγκοσμίως.
    Γ.  Αν ο Μητσοτάκης εξεφρσθη ούτως, δεν έχει παρά να αφορίσει ο μητροπολίτης τον Μητσοτάκη ή τον υπουργό κι όχι την Κεραμεως
    Δ.  Η κ υπουργός ,αν κάτι στραβωσει με τον ιό στα σχολεία και κάποια παιδιά νοσήσουν θα αφόριστει από την κοινότητα γονέων και κηδεμόνων και πολιτικών αντιπάλων της που ούτως η άλλως ποντάρουν στην νόσο ή και θάνατο ,για να αρπάξουν ψήφους .
    Σκασιλα τους αν η επιτροπή λέει το ένα ή το άλλο.
    Την αριστερά ειδικά δεν την νοιάζει η υγεία των μαθητών αλλά η Μη υγεία...
    Μιλούν εκ του ασφαλούς....
    Ε.  Ο μητροπολίτης σε ποια εποχή νομίζει ότι βρισκόμαστε??
    Στον πρώτο, στον πέμπτο, στον δέκατο ,στον δέκατο τέταρτο, αιώνα όπου ο αφορισμός ισοδυναμούσε με λιθοβολισμό ή ιερά εξέταση , ή ο πάπας είχε το αλάθητο????
    Έλεος πια
    Ο αφορισμός δεν είναι επιχείρημα ούτε καν απειλή. Μια τυπική διαδικασία είναι , υποθέτω, για να στιγματιστεί η υπουργός ή ο αναθεμάτισμενος είναι προς αγραν εντυπώσεων
    Τέλος ο συγκεκριμένος ......θα όφειλε να προσέχει τι λέει κ τι υπονοεί, ιδιαίτερα επειδή δεν είναι Εκείνος, αλλά ένας θνητός ιερωμένος ....που μάλλον υπερεκτιμήσε εαυτόν.. τη ανοχή της δικαιοσύνης και των πιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή