Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσανίνωφ
«Θαύματα καὶ σημεῖα» ΕΔΩΓιὰ νὰ καταλάβωμε, τί σημασία ἔχει ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ, πρέπει νὰ τὸν τηρήσωμε.
Οἱ ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου, ὅταν ἐμεῖς ἀρχίσωμε νὰ τίς τηροῦμε, ἀρχίζουν καὶ σιγὰ σιγὰ μᾶς μεταμορφώνουν· μᾶς ἀναδημιουργοῦν· μᾶς ζωοποιοῦν· μᾶς μεταβάλλουν τὸν τρόπο τοῦ σκέπτεσθαι· τὰ συναισθήματα τῆς καρδιᾶς μας· ἀκόμη καὶ τὸ σῶμα μας.
Γιατί ὅπως λέγει ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος Παῦλος, «Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ εἶναι ζῶν καὶ ἐνεργὴς καὶ τομώτερος (κόβει πιὸ πολὺ) ἀπὸ κάθε μαχαίρι δίκοπο.
Καὶ εἰσχωρεῖ ἀκόμη καὶ στὴν διάκριση ἀνάμεσα σὲ ψυχὴ καὶ πνεῦμα, ἁρμὸ καὶ μυελό, καὶ κρίνει τίς σκέψεις καὶ τοὺς λογισμοὺς τῆς καρδιᾶς»[65].
Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ δίνει ὁ ἴδιος μαρτυρία γιά τὸ ὅτι εἶναι ἀληθινός. Αὐτός, ὅπως καὶ τὰ θαύματα θεραπείας ἀσθενῶν, ἐνεργεῖ στὸν ἄνθρωπο. Ἡ ἐνέργειά του αὐτὴ μᾶς λέει, τί εἶναι.
Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ δίνει ὁ ἴδιος μαρτυρία γιά τὸ ὅτι εἶναι ἀληθινός. Αὐτός, ὅπως καὶ τὰ θαύματα θεραπείας ἀσθενῶν, ἐνεργεῖ στὸν ἄνθρωπο. Ἡ ἐνέργειά του αὐτὴ μᾶς λέει, τί εἶναι.
Μᾶς λέει, πὼς εἶναι τὸ μεγαλύτερο ἀπὸ ὅλα τὰ σημεῖα καὶ τὰ θαύματα. Γιατί εἶναι σημεῖο πνευματικό. Ποὺ ὅταν δοθῇ στὸν ἄνθρωπο, τὸν χορταίνει.
Τοῦ χορταίνει τὴ ἐπιθυμία νὰ σωθῇ.
Καὶ τὸν κάνει, νὰ μὴ δίνη πολλὴ σημασία στὰ ὑλικῆς φύσεως θαύματα, ποὺ δὲν μᾶς εἶναι ἀπαραίτητα.
Ὁ Χριστιανός, ποὺ αὐτὸ δὲν τὸ ἔχει καταλάβει, τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ τὸν βλέπει κρύα. Εἴτε γιατί δὲν ξέρει, τί εἶναι ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ. Εἴτε γιατί ἔχει τὴ νεκρὴ γνώση τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ. Γιατί ἀπό τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ ξέρει μόνο τὸ γράμμα του.
Ὁ Χριστιανός, ποὺ αὐτὸ δὲν τὸ ἔχει καταλάβει, τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ τὸν βλέπει κρύα. Εἴτε γιατί δὲν ξέρει, τί εἶναι ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ. Εἴτε γιατί ἔχει τὴ νεκρὴ γνώση τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ. Γιατί ἀπό τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ ξέρει μόνο τὸ γράμμα του.
Ἀπὸ τὸ βιβλίο: Α Γ Ι Ο Υ Ι Γ Ν Α Τ Ι Ο Υ Μ Π Ρ Ι Α Ν Τ Σ Ι Α Ν Ι Ν Ω Φ Ε Π Ι Σ Κ Ο Π Ο Υ
Σ Τ Α Υ Ρ Ο Υ Π Ο Λ Ε Ω Σ
«Θ Α Υ Μ Α Τ Α Κ Α Ι Σ Η Μ Ε Ι Α»
(ΕΚΔΟΣΗ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ ΠΡΕΒΕΖΑ 2000)
Βιβλιογραφία
[65] Ἐβρ. 4, 12.
___________________________________
Πολυτονισμὸς ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου