Τρίτη 5 Ιουλίου 2022

"Έχει ο Θεός"

 

Όταν λέω "Έχει ο Θεός" το κάνω για συγκεκριμένο λόγο.
Ξέρω πως ο Θεός Έχει, αλλά δεν ξέρω αν φτάνει και για μένα. 
Aν έλεγα πως έχει και για μένα θα ήμουν εγωιστής.
Αυτό γιατί, δεν αξίζω την Πρόνοια Του. Και το ξέρω καλά αυτό. Αν Έχει, θα έχει για άλλους.
Εμένα θα με αφήσει στην άκρη. 
 
Έτσι λοιπόν, όταν το λέω, σκέφτομαι πως όταν έρθει η ώρα και του ζητήσω, θα μου Πει τα εξής 
"Όταν είχες χρόνο γιατί δεν προετοιμάστηκες και περίμενες από εμένα όταν έρθουν τα δύσκολα; Αφού ήξερες τι θα συμβεί, γιατί δεν φρόντισες να προετοιμαστείς ώστε να βοηθήσεις τον εαυτό σου και άλλους ανθρώπους; 
Όταν συνέβησαν όλα τα γεγονότα εσύ τι έκανες;
Κοίταζες την καλοπέραση σου ή ξεπέρασες τον εαυτό σου;
Μίλησες όταν αδικήθηκες;
Δέχτηκες να εκτεθείς στους άλλους για μένα και για τις αξίες σου; 
 
Κοίταξες πρώτα το συμφέρον των άλλων ή το δικό σου συμφέρον; 
Όταν σου έδινα με αφθονία γιατί δεν μου έλεγες ευχαριστώ;
Ομολόγησες το όνομα μου; 
Πόσες φορές θυμήθηκες να προσευχηθείς;
Αν δεν τα έκανες όλα αυτά, και άλλα, τότε εγώ γιατί να σε βοηθήσω σήμερα;
Έχω και για σένα, αλλά μπες στη σειρά εκεί στο τέλος".
Εύχομαι λοιπόν, να Έχει ο Θεός για τους άλλους και ίσως να πάρω και κανένα ψίχουλο κι εγώ. 
 
Yannis Bakman
 
 «Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου