Ποιον κοινό παρανομαστή έχει το μάθημα άφυλης κοινωνίας που έκανε σε Δημοτικό σχολείο τον περασμένο Δεκέμβριο η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με την ανάγνωση παραμυθιών σε παιδιά από «Drag Queens», στη Θεσσαλονίκη πριν από λίγες μέρες;
Τον συστηματικό εκμαυλισμό των παιδιών που παίρνει όλο και χειρότερες διαστάσεις, και μάλιστα δια της θεσμικής οδού. Όταν η ίδια η Πρόεδρος της Δημοκρατίας «δασκάλευε» τα παιδιά πως ο αγαπημένος της παιδικός ήρωας είναι ο «Winnie the Pooh» επειδή «έχει αρσενικό και θηλυκό όνομα», ποιος θα εμποδίσει τον δήμο Θεσσαλονίκης να συνεργαστεί σε πρωτοβουλία όπου παρενδυτικοί έκαναν επίδειξη απαξίωσης του βιολογικού φύλου, μπροστά στα απονήρευτα μάτια των παιδιών;
Εφόσον ο άνθρωπος που κατέχει το ανώτατο πολιτειακό αξίωμα στην Ελλάδα, κηρύττει με έμμεσο τρόπο έναν κόσμο χωρίς διακριτά φύλα, δεν ήταν δύσκολο αυτό το κήρυγμα να γίνει και με άμεσο τρόπο, σε «πιλοτική» μορφή.
Στο πλαίσιο του «Thessaloniki Pride», η οργάνωση «Πολύχρωμο σχολείο – Rainbow Families» με την υποστήριξη του δήμου Θεσσαλονίκης, οργάνωσε την ανάγνωση παραμυθιών από δύο «Drag Queens» σε παιδιά έως 13 ετών, για την «ευαισθητοποίηση σε θέματα διαφορετικότητας στους ανηλίκους, ακόμη και από τη νηπιακή ηλικία».
Είναι ασύλληπτο πραγματικά το πώς επιδιώκουν να παραβιάσουν το αγνό άσυλο της παιδικής ηλικίας, αφού υπάρχει τέτοια λύσσα για εξανδραποδισμό ακόμα και των νηπίων.
Εντατικά «φροντιστήρια» για έναν άφυλο πανσεξουαλικό κόσμο
Με λάβαρα και σημαίες του ουράνιου τόξου σα να επρόκειτο για στρατόπεδο νεοσύλλεκτων ΛΟΑΤΚΙ, τα αθώα παιδάκια κατηχήθηκαν στον «προοδευτισμό» της κρεβατοκάμαρας των «μεγάλων» και απέκτησαν μια ολοκληρωμένη άποψη για τις ενδυματολογικές τάσεις των παρενδυτικών.
Οι πλέον ιδανικές συνθήκες για να αναπτυχθεί από μικρή ηλικία μια σύγχυση στο φύλο των παιδιών και – ενδεχομένως – ψυχολογικά προβλήματα που θα τους ακολουθούν για το υπόλοιπο της ζωής τους. Πριν ανακαλύψουν τα ίδια τα παιδιά το σώμα τους (όπως είναι το φυσιολογικό), τέτοιες «πρωτοβουλίες» φροντίζουν να πατρονάρουν και να εκφυλίσουν τις αθώες ψυχές, εισάγοντας τα παιδιά σε έναν άφυλο πανσεξουαλικό κόσμο.
Τα παιδιά όχι μόνο «πονηρεύονται» πριν το ορίσει η ίδια η φύση τους, άλλα με την εισαγωγή σεξουαλικής αγωγής ακόμα και στο Δημοτικό, αρχίζουν να γίνονται όμηροι μιας εντελώς στρατευμένης προπαγάνδας όπου οι «δάσκαλοι» είναι άνθρωποι που πάσχουν από διαταραχές ταυτότητας και το μεταδίδουν σε παιδιά που μοιραία πέφτουν στην παγίδα του μιμητισμού.
Φτάσαμε στο σημείο που με την αμέριστη συμβολή ενός δήμου, μια άθλια πλύση εγκεφάλου σε παιδιά να προμοτάρεται ως «εκσυγχρονιστική» δράση. Ενώ δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να γεμίζουν τα μυαλουδάκια τους τα παιδιά με τέτοιες αχρείαστες και επιζήμιες πληροφορίες, άθελα τους γίνονται δοχεία προπαγανδιστικών απορριμμάτων.
Ο ιερός ρόλος του γονιού, και συγκεκριμένα της μητέρας και του πατέρα, ολοένα και πέφτει στην ανυποληψία του κράτους, που στα πλαίσια των επιδιώξεων της νέας εποχής, βολεύεται απόλυτα με την δημιουργία ενός «στρατού» παιδιών χωρίς βιολογική, θρησκευτική και εθνική ταυτότητα.
«Πολύχρωμο» και το υπουργείο Παιδείας
Μπορεί να πει κανείς πως το δρώμενο της Θεσσαλονίκης αφορά μόνο την ΜΚΟ που το διοργανώνει και αυτούς που την στηρίζουν. Λάθος. Τα παιδιά που βρέθηκαν στην ανάγνωση των παραμυθιών από «Drag Queens» είναι υιοθετημένα από ομόφυλα ζευγάρια και (δυστυχώς) ήταν συνειδητή επιλογή των κηδεμόνων τους, να φέρουν τα παιδιά εκεί.
Όμως το ίδιο το «Πολύχρωμο σχολείο» είχε λάβει έγκριση από το υπουργείο Παιδείας για να παραχωρήσει εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο: «Προχωρώντας Μπροστά- Ευαισθητοποίηση μαθητριών/μαθητών σε ζητήματα σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου, έκφρασης φύλου και χαρακτηριστικών φύλου» για μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου» όλης της χώρας. Άρα η συγκεκριμένη ΜΚΟ συνεργάζεται επίσημα με το υπουργείο Παιδείας και λαμβάνει μέρος στα εκπαιδευτικά προγράμματα του.
Άρα και σε αυτή την περίπτωση ο ρόλος των γονιών παρακάμπτεται και το υπουργείο Παιδείας συμπεριφέρεται ως υπερ – κηδεμόνας που με κάθε επισημότητα φιλοξενεί στο εκπαιδευτικό υλικό του την «πολύχρωμη» προπαγάνδα που διαφθείρει τον παιδικό ψυχισμό. Οπότε αυτό που έγινε πριν λίγες μέρες στην Θεσσαλονίκη, ίσως στο (όχι μακρινό) μέλλον να προωθηθεί και στα δημόσια σχολεία.
Επιτέλους, σεβασμός στα παιδιά
Η συντριπτική πλειοψηφία της σημερινής κοινωνίας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τον σεξουαλικό προσανατολισμό του κάθε ανθρώπου, άλλα το να μολύνονται τα μυαλά των παιδιών με τακτικές προσηλυτισμού, δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται ανεκτό από ένα σοβαρό κράτος.
Αν οι διάφορες ΜΚΟ επιθυμούν να παρουσιάσουν την οπτική τους, ας σεβαστούν την ιερή παιδική άγνοια και ας απευθυνθούν σε έφηβους που επιθυμούν συνειδητά να τους ακούσουν, και όχι σε παιδιά με μη διαμορφωμένο χαρακτήρα και κριτική σκέψη.
Η παιδεία μας δεν βρίσκεται απλά στο χείλος του γκρεμού άλλα κατρακυλά με γοργούς ρυθμούς προς το χάος. Και αυτό γίνεται εφόσον η «εκσυγχρονισμένη» μορφή της, έχει αποσυνδέσει τον ερωτισμό από την τεκνογονία, την δημιουργία οικογένειας και την βιολογική κανονικότητα. Και επιπροσθέτως αποδομεί την αξία και τον ρόλο των γονέων.
Για όσο παραμένουμε απαθείς στον μεθοδευμένο εκφυλισμό των παιδιών, τα μοντέλα των «πολύχρωμων» σχολείων θα διοχετεύουν το δηλητήριο τους όλο και πιο βαθιά στον κοινωνικό ιστό, με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός για δύο πράγματα είπε πολύ βαριές κουβέντες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους υποκριτές και για αυτούς που σκανδαλίζουν.
Ματθ. 18,6 ὃς δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης.
Οποιος όμως σκανδαλίσει και παρασύρει εις την αμαρτίαν ένα από τους μικρούς, που πιστεύουν εις εμέ,
είναι προτιμότερον δι' αυτόν να κρεμασθή στον τράχηλόν του μυλόπετρα από εκείνες που γυρίζει το γαϊδούρι στον μύλον, ( δεν μας λέει απλώς μία πέτρα, γιατί μπορεί να είναι μικρή και να μην υπάρξει πνιγμός, αλλά μυλόπετρα που φανερώνει ότι πρέπει να είναι βέβαιος ο πνιγμός)
και να καταποντισθή εις την ανοικτή θάλασσα.
Η εντολή «ου φονεύσεις», αναφέρεται σε ολόκληρο τον άνθρωπο. Μην το ξεχνάμε.
Έτσι, μπορεί κανείς να διαπράξει φόνο στην ψυχή του ανθρώπου ή να διαπράξει φόνο στο σώμα του ανθρώπου.
Το δυστύχημα είναι ότι όταν επιτελέσει ο άνθρωπος φόνο στην ψυχή του άλλου ανθρώπου, ο νόμος ο ανθρώπινος δεν τον πιάνει·
όταν επιτελέσει φόνο του σώματος, τότε τον πιάνει ο νόμος ο ανθρώπινος.
Δηλαδή: αυτός που σκανδαλίζει έστω έναν απλό άνθρωπο που πιστεύει στ' όνομα μου, συμφέρει να αυτοκτονήσει, διότι η τιμωρία του θα είναι μικρότερη.
παρά να σκανδαλίσει και σκοτώσει την ψυχή ενός ανθρώπου!...
Θα με ρωτήσετε: «Πώς σκοτώνεται η ψυχή ενός ανθρώπου;».
όταν κάποιος πει εναντίον της Θεανθρώπινης φύσεως του Χριστού, και τον άλλο τον σκανδαλίσει και τον βγάλει από τον χώρο της Πίστεως,
ή τον σκανδαλίσει με ηθικό τρόπο, δηλαδή τον ρίξει στην αμαρτία, στην ανηθικότητα.
ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;
Ευχαριστούμε τον αγαπητό Ελευθέριο για τα αφυπνιστικά του άρθρα.
Όποιος γονέας γνωρίζει ότι συμβαίνει αυτό στο σχολείο, δεν πρέπει να στείλει το παιδί του.
Δεν θα κριθούμε με τους νόμους του κράτους, αλλά με τους νόμους του Αγίου Τριαδικού Θεού μας.
Αυτό μην το ξεχνάμε ποτέ.