Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022

Ψήφισμα διαμαρτυρίας από πολίτες που συγκεντρώθηκαν χθες το πρωί έξω από την μητρόπολη Καβάλας, ζητώντας να ματαιωθεί η επίσκεψη του σχισματικού Επιφανίου Ντουμένκο στην περιοχή τους.

 

ΨΗΦΙΣΜΑ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
ΠΡΟΣ ΙΜΦΝΘ 
 
Καβάλα 25.8.2022
 
Θα θέλαμε, για μια ακόμη φορά, να σας εκφράσουμε την ιερή αγανάκτησή μας για τις αντικανονικές ενέργειές σας και την πρωτοβουλία σας να προσκαλέσετε στην αγιασμένη περιοχή μας τον σχισματικό, αφορισμένο, καθαιρεμένο, φιλοουνίτη ψευδομητροπολίτη Ουκρανίας, Επιφάνιο Ντουμένκο.
 
Γνωρίζετε πολύ καλά, πως η κοινωνία με αιρετικούς και σχισματικούς απαγορεύεται από τους Ιερούς Κανόνες. 
 
Όποιος κοινωνεί με αφορισμένους, γίνεται αφορισμένος και ο ίδιος. Εάν εσείς θέλετε να συλλειτουργήσετε με σχισματικό, θα γίνετε σχισματικός και ο ίδιος. 
 
Θέλετε να γίνετε και εσείς ένας από αυτούς τους αρνητές της πίστης μας; 
 
Θα ήτανε ντροπή και αξιοθρήνητο για εσάς, να προβείτε σε αυτό το πνευματικό κακούργημα.
 
Σας παρακαλούμε πολύ, έστω και την τελευταία στιγμή, συνέλθετε και αναλογιστείτε τις συνέπειες των πράξεων σας.
 
Με το ανίερο αυτό συλλείτουργο, εγκολπώνεστε τον ουνιτικό τρόπο της ψευδούς ενώσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τις ποικίλες αιρέσεις!
 
Αυτό θα είναι και το ποτήρι που θα ξεχειλίσει την ιερή αυτή αγανάκτησή μας και θα μας αναγκάσει να απομακρυνθούμε από όλες αυτές τις παράνομες, αντικανονικές, προδοτικές για την Ορθοδοξία μας, ενέργειές σας.
 
Προδηλώνουμε εις ένδειξη διαμαρτυρίας, μη συλλειτουργία στο μέλλον με όσους θα λάβουν μέρος στο ανίερο αυτό συλλείτουργο.
 
Μη μας αφήνετε άλλο στο έλεος των εχθρών της πίστεώς μας, για μια ακόμη φορά, σας ζητούμε να ματαιώσετε την επίσκεψη του σχισματικού Επιφανίου στην πατρίδα μας για το καλό όλων μας.
 
Μετά φόβου Θεού,
 
(ακολουθούνε 60 υπογραφές) 
«Πᾶνος»

13 σχόλια:

  1. Για το ότι είναι Αιρετικός ο Μητροπολίτης ούτε κουβέντα....

    Αφού τούς έχει αναγνωρίσει η Εκκλησία της Ελλάδος, δηλαδή έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιὰ ποιὸν Μητροπολίτη ἀναφέρεσαι, γίνε πιὸ σαφής.

    Ἐὰν ἀναφέρεσαι στὸν ψευδομητροπολίτη, ἤδη τοῦ καταλογίζουν τὰ πάντα, ἐὰν ἀναφέρεσαι στὸν Καβάλας τοῦ ἐπισημαίνουν τὸ σημαίνει αὐτὸ τὸ συλλείτουργο.

    Ἐμμέσως πλὴν σαφῶς, τὸν ἀποκαλοῦν αἱρετικὸ ἐὰν συλλειτουργήση μαζί του.

    Ἀντὶ νὰ πεῖς «οὔτε κουβέντα γιὰ Πατριάρχη καὶ Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν», περιορίστηκες ἁπλᾶ καὶ ἀόριστα σὲ κάποιον Μητροπολίτη.

    Μᾶλλον χρειάζεται λίγο προσοχὴ ὅταν διαβάζουμε καὶ νὰ μὴν μᾶς παρασύρη ὁ ἀδιάκριτος ζηλωτισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον Καβάλας. Όχι πουθενά δεν αναφέρουν ότι είναι Αιρετικός, ούτε για την ΠΣΕυδοσύνοδο, ούτε για τον Οικουμενισμό γενικά.
      Νομίζουν ότι το πρόβλημα είναι ο Επιφάνιος.

      Εφόσον έχουν κοινωνικό τον Στέφανο έχουν κοινωνικό και τον Βαρθολομαίο και τον Ιερώνυμο, δεν υπάρχει διαφορά.


      Κανένας Ζηλωτισμός, δηλαδή έλεος με αυτή την λέξη, ποιο πολύ απ τούς Οικουμενιστές την χρησιμοποιείται.

      Διαγραφή
    2. Ἀδελφέ στὸ εἶπα αὐτὸ, διότι ὅπως τὸ εἶπες καὶ ἐσὺ, τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι τόσο ὁ Ἐπιφάνιος ὅσο ὁ Πατριάρχης ποὺ δὲν ἔχει περάσει χειρότερος. Ὅταν παραβλέπεις αὐτὸν καὶ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, τί ἤθελες νὰ πῶ;

      Καὶ βέβαια ὑπάρχει διαφορὰ.

      Ὅσο γιὰ τὸν ζηλωτισμό, δὲν τὴν χρησιμοποιοῦμε καθ᾿ ὑπερβολὴν ὅπως λές, ἀλλὰ ὅταν χρειάζεται, διότι δυστυχῶς ὑπάρχει καὶ ὁ ἀδιάκριτος ζηλωτισμὸς ποὺ ἀπὸ τὴν μία σαρώνει τὰ πάντα καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη τυφλώνει τὸν ἄνθρωπο νὰ διακρίνει ποὺ εἶναι ἡ Ἀλήθεια.

      Ἔτσι καὶ ἐσὺ, ἀντὶ νὰ δεῖς τὸ δάσος, βλέπεις τὸ δέντρο καὶ ἐνῶ τοῦ λένε αὐτὰ ποὺ τοῦ λένε, ἐσὺ ἤθελες νὰ ἀκούσης τὴν λέξη αἱρετικός.

      Γι᾿ αὐτὸ εἶπα γιὰ ἀδιάκριτο ζηλωτισμό.

      Διαγραφή
    3. Όχι φίλε μου, η μόνη διαφορά είναι ότι ο μεν Επιφάνιος δεν τέλει Μυστήρια ενώ ο Βαρθολομαίος ναι.
      Αλλά με κανέναν από τούς δύο δεν πρέπει να έχουμε κοινωνία διότι συμμετέχουμε στην Αίρεση διά της Μνημονεύσεως.


      Στις Επιστολές που γράφονται πχ όπως εκείνη με τις 407 υπογραφές δεν αναφερόταν τίποτα για Αίρεση.

      Απορρίπτει ο λαός της Καβάλας την μοναδική εντολή που διαφυλάττεται ο πιστός από την Αίρεση, την Εντολή της Αποτειχίσεως.

      Είθε να καταλάβουν το λάθος τούς.

      Διαγραφή
    4. Ἄλλα σοῦ ἔγραψα, ἄλλα κατάλαβες, δὲν πειράζει.
      Καὶ πάλι γράφεις σὰν ἀνώνυμος...

      Διαγραφή
  3. ΚΩΛΥΜΜΑ (ΑΡΧ)ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ

    Οι αρχιερείς (και οι ιερείς) που προώθησαν τους εμβολιασμούς, λόγω των οποίων αυξήθηκε η ολική θνησιμότητα στον ελληνικό πληθυσμό, είναι συνυπεύθυνοι για τους ακούσιους αυτούς θανάτους, και σύμφωνα με τους Ιερούς της Εκκλησίας Κανόνες, κωλύονται πλέον της Ιερουργίας !

    5ος Κανόνας Αγίου Γρηγορίου Νύσσης

    Με λίγα λόγια:
    Σκείστε τά ράσα τούς, κουρέψτε και ξηρείστε τούς - ή ιεροσύνη τούς είναι πια ανύπαρκτη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις μεγάλο λάθος ὅσον ἀφορᾶ στὸ κώλυμα καὶ τὴν ἀνυπαρξία τῆς ἱεροσύνης τους.

      Ὅπως ἐπίσης συνυπεύθυνος εἶναι ὅλος ὁ λαὸς γιὰ τὴν κατάντια τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν λειτουργῶν της ἀλλὰ καὶ τοὺς πολιτικοὺς ποὺ ὑποτίθεται κυβερνοῦν τὴν Πατρίδα μας.

      Διαγραφή
    2. Η Ιεροσύνη υπάρχει, τα Μυστήρια δεν αγιάζουν αλλά Κατακρίνουν τον Εν ΓΝΏΣΕΙ Κοινωνούντα.

      Διαγραφή
    3. Ἄλλα γράφεις τὴν μία καὶ ἄλλα τὴν ἄλλη.
      Τὴν μία ἡ ἱεροσύνη τους ἀνύπαρκτη τὴν ἄλλη ὑπάρχει.

      Σοῦ γράφω γιὰ τὴν συνυπευθυνότητα ὅλου τοῦ λαοῦ, οὐδὲν σχόλιον.

      Τὸ μόνο σχόλιο σου γιὰ τὸν κοινωνοῦντα καὶ αὐτὸ μὲ πολὺ βαθὺ νόημα... δὲν ἤξερα ὅτι τὰ μυστήρια κατακρίνουν...

      Σὲ πείραξε κατ᾿ τὰ ἄλλα ὅταν εἶπα γιὰ ὑπερζηλωτισμό.

      Εἶδα καὶ τὰ ἀπαράδεκτα ὑβριστικὰ σχόλιά σου «ἀποτειχισμένε χριστιανέ» ποὺ ἀγαπᾶς τόσο πολὺ τὸν Χριστό, ἐπειδὴ δὲν δημοσίευσα τὸ τελευταῖο σχόλιο σου στὴν ἀνάρτηση τοῦ Δαπέργολα καὶ ἐνῶ σὲ εἶχα προειδοποιήσει ὅτι κλείνει ἡ συζήτηση.

      Ντρέπομαι νὰ τὰ δημοσιεύσω.
      Τέτοια ἀποτείχιση στὴν χαρίζω.
      Μὴν κάνεις τὸν κόπο νὰ μοῦ πεῖς πὼς δὲν εἶσαι ἐσύ...

      Μὴν περιμένεις νὰ δημοσιεύσω ξανά σχόλιό σου ἄν καταλάβω ὅτι εἶσαι ἐσύ, διότι τὸ συνηθίζετε νὰ γράφετε σὰν ἀνώνυμοι γιὰ νὰ μὴν ξέρουμε πότε συζητοῦμε μὲ τὸν ἕνα καὶ πότε μὲ τὸν ἄλλο.

      Διαγραφή
    4. Συγγνώμη αγαπητέ αλλά μάλλον κάνεις λάθος, δεν έγραψα κάποιο σχόλιο με Ύβρη, ποτέ δεν θα το έκανα.
      Αν μπορείς παράθεσε το για να σου πω αν το έγραψα.



      Υ. Γ.

      Φυσικά τα Μυστήρια επιφέρουν και Κατάκριμα, δεν έχεις διαβάσει την Ακολουθία της Μεταλήψεως;

      Διαγραφή
    5. Καλὰ, λὲς νὰ περίμενα νὰ μοῦ πεῖς ὅτι ἐσὺ τὰ ἔγραψες (δὲν εἶναι ἕνα, ἀλλὰ πολλά), ἄλλωστε σοῦ τὸ εἶπα μὴν κάνεις τὸν κόπο νὰ μοῦ πεῖς ὅτι δὲν τὰ ἔγραψες.

      Μοῦ λὲς νὰ σοῦ τὸ παραθέσω, δηλαδὴ δὲν θυμᾶσαι καὶ περιμένεις νὰ δεῖς ἄν τὸ ἔχεις γράψει.

      Ἄν δὲν θυμᾶσαι σημαίνει ὅτι συχνὰ πυκνὰ τὸ κάνεις καὶ δὲν θυμᾶσαι ποῦ, διότι δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ξέχασες τί ἔγραψες πρὶν δύο μέρες.
      Αὐτὸ δὲν εἶναι δική μου ἐπινόηση, ἀλλὰ συνεπάγεται ἀπὸ αὐτὸ ποὺ μοῦ ἔγραψες.

      Ὅσο γιὰ τὸ «Κατάκριμα» ἑλληνικὰ ξέρω νὰ διαβάζω καὶ νὰ καταλαβαίνω μερικά...

      Τὴν ἀκολουθία τῆς Θείας Μεταλήψεως τὴν διαβάζω ἄν αὐτὴ εἶναι ἡ ἀπορία σου.
      Μόνο ποὺ ἔχει μιά διαφορά ἡ λέξη «κατάκριση» ἀπὸ τὴν λέξη «κατάκριμα» ποὺ ὡς φαίνεται ἀγνοεῖς.

      Ἐὰν δὲν γνωρίζεις τὴν διαφορὰ αὐτῶν τῶν δύο λέξεων, ἄνοιξε ἕνα λεξικὸ καὶ θὰ καταλάβεις.

      Μᾶλλον γνωρίζεις πολὺ λίγα γιὰ τὴν Ὀρθοδοξη Πίστη καὶ ἀπὸ Θεολογία καὶ ἔχεις ἑστιάση στὴν ἀποτείχιση καὶ τίποτα ἄλλο, γι᾿ αὐτὸ κάνεις τόσα λάθη σὲ λίγα μόλις σχόλια, ὅπως ἔκανες καὶ πρίν στὸ θέμα τῆς ἱεροσύνης.

      Σοῦ ἀπάντησα ἐνῶ εἶπα ὅτι δὲν θὰ ἀπαντήσω ξανὰ, μόνο γιὰ νὰ μὴν νοιώθεις ὅτι σὲ ἀδίκησα καὶ ἐπειδὴ δὲν ἦταν προσβλητικό τὸ σχόλιό σου.

      Διαγραφή