Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

Νεκτάριος Δαπέργολας: Καθώς κλιμακώνονται τά «καινοτόμα» κρούσματα τοῦ μεταπατερικοῦ ἀναθεωρητισμοῦ…


Διδάκτορος ΒυζαντινῆςἹστορίας

Ἀπανωτά πλέον τά χτυπήματα, ἀπανωτά καί τά τεκμήρια τοῦ σκοτεινοῦ κατήφορου στόν ὁποῖο βρίσκεται ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία. Ἔχουμε βαρεθεῖ νά βλέπουμε κληρικούς, πού αἰσθάνονται ὅτι μποροῦν νά κάνουν ὅ,τι θέλουν καί νά ἐπιβάλλουν ὅποια βέβηλη τροποποίηση ἤ ἀνεκδιήγητη καινοτομία φυτρώσει μέσα στό…πολυμήχανο κεφάλι τους.

Ἀλλοῦ βλέπουμε νά βγάζουν τούς Ἐσταυρωμένους ἀπό τίς Ἀγίες Τράπεζες.

Ἀλλοῦ βλέπουμε νά πληθύνεται ἡ συνήθεια μέ τή λεγόμενη Θεία Λειτουργία τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου Ἀδελφοθέου, πού – πέραν τῶν προβλημάτων αὐθεντικότητας πού παρουσιάζει – πιό πολύ θυμίζει ἀκολουθία θεατράλε θρησκευτικοῦ φολκλορισμοῦ καί βασικά χρησιμοποιεῖται ἀπό τούς Οἰκουμενιστές, γιά νά μᾶς ἐξοικειώσει μέ τήν εἰκόνα τοῦ λειτουργοῦ πού ἵσταται κατά πρόσωπον πρός τό ἐκκλησίασμα, κατά τά παπικά πρότυπα (σέ παλαιότερο ἄρθρο μου, ὑπό τόν τίτλο «Ἀρχαιοταξίτες», ἐξηγοῦσα την ὕποπτη τάση τῶν μεταπατερικῶν νά ἐπιστρέψουμε σέ ἐποχές «ἀρχαίας ἐκκλησιαστικῆς τάξης», τότε πού οὔτε τέμπλο ὑπῆρχε, οὔτε ἱερές λαβίδες κλπ, καταργῶντας πράγματα πατερικῶς θεσπισμένα καί ἰσχύοντα ἐδῶ καί 15 αἰῶνες).

Ἀλλοῦ βλέπουμε μητροπολίτη νά τελεῖ τή Θεία Λειτουργία ἐκτός τοῦ Ἱεροῦ Βήματος, ἐπίσης καταπρόσωπο πρός τούς πιστούς καί μάλιστα νά σταματᾶ κάθε τόσο γιά νά τούς ἐξηγήσει τά ἐπιτελούμενα (λές καί πρόκειται γιά ντοκιμαντέρ ἤ σχολικό μάθημα Θρησκευτικῶν).


Ἀλλοῦ βλέπουμε διαβόητο οἰκουμενιστή ἐπίσκοπο νά τελεῖ Θεία Λειτουργία ἐν πλῷ (δρομολόγιο Βόλου-Σκιάθου), ἐπίσης κατά πρόσωπο πρός τόν κόσμο καί προφανῶς σέ ἄλλη μία προσπάθεια νά ξεπεράσουμε σιγὰ σιγά τή σημασία τῆς Ἁγίας Τράπεζας καί τοῦ Ἱεροῦ Βήματος.

Ἀλλοῦ βλέπουμε ἐπίσης διαβόητο νεοεποχίτη ἱερέα (τόν ἴδιο πού πρόπερσι, ἔχοντας μόλις βαφτίσει μωρό ζεύγους ὁμοφυλόφιλων, τούς εἶχε εὐχηθεῖ νά εἶναι πάντα ἐρωτευμένοι καί αὐτή τήν ἀγάπη νά τή μεταδώσουν καί στό παιδί τους), νά βάζει κορίτσια ὡς παπαδάκια στό Ἱερό, φέρνοντάς μας στό μυαλό τή συζήτηση γιά ἱέρειες (τήν ὁποία γνωρίζουμε ἄλλωστε ὅτι κάποιοι μητροπολῖτες δέν θά εἶχαν ἰδιαίτερο θέμα νά τήν ἀνοίξουν).

Παντοῦ γύρω μας βλέπουμε πλέον ὅλη αὐτή τή βδελυρή μεταρρυθμιστική ἀθλιότητα τῶν θιασωτῶν τοῦ μεταπατερικοῦ (καί στήν πραγματικότητα, ἀντιπατερικοῦ) ἀναθεωρητισμοῦ, πού συνεχῶς κλιμακώνεται, καί ξέρουμε καλά ποῦ ὁδηγεῖ: στήν ψευδοένωση, στό κοινό Ποτήριο μέ ὅλες τίς δαιμονικές αἱρέσεις καί τά ἀντίχριστα παραμάγαζα καί στόν ἀπώτερο σκοπό, πού εἶναι ἡ προώθηση τῆς Πανθρησκείας.

Καί καλά ὅλοι αὐτοί οἱ λυκοποιμένες τῶν μαύρων σκοταδιῶν. Τούς γνωρίζουμε καί δέν περιμένουμε ἀπολύτως τίποτε ἀπό αὐτούς, πέρα ἀπό κακοδοξία καί πλάνη. Οἱ πιστοί ὅμως ποῦ εἶναι, γιά νά φωνάξουν καί νά διαμαρτυρηθοῦν; Κάποιοι λίγοι ὄντως ἀντέδρασαν στό Περιστέρι, κάποιοι ἄλλοι τό ἔπραξαν καί γιά τό ὄνειδος τῆς Πλάκας (πρᾶγμα ποῦ ἀνάγκασε ἀκόμη καί τήν Ἀρχιεπισκοπή νά συμμαζέψει πρός ὥρας τόν κληρικό – καί λέω πρός ὥρας, γιατί προσωπικά τό θεωρῶ κίνηση ξεκαρφώματος γιά νά καταλαγιάσει ὁ θόρυβος, περί δέ τοῦ ἄν θά δοῦμε συνοδική καθαίρεση πολύ ἀμφιβάλλω).

Ἀκόμη ὅμως καί ἀπέναντι στίς ἀντιδράσεις αὐτές, πού ἦταν κυρίως διαδικτυακές, εἶναι χαρακτηριστικό ὅτι οἱ συντριπτικά περισσότεροι ἦταν ἐκεῖνοι πού βρῆκαν πολύ φυσιολογικά τά αἴσχη τοῦ λεγάμενου καί ἔσπευσαν νά τοῦ παράσχουν ὑποστήριξη, κατακεραυνώνοντας τόν «φονταμενταλισμό» καί τόν «μεσαιωνικό σκοταδισμό» ἤ συντασσόμενοι πίσω ἀπό τά φρικώδη ἀμπελοθεολογικά φληναφήματα τῶν Λίβυων, τῶν Καλαϊτζίδηδων, τῶν Θερμῶν καί ἑτέρων διασήμων «λαλούντων διεστραμμένα» ἐκπροσώπων τοῦ lifestyle ἀγαπολογικοῦ νεοεποχίτικου ζόφου (σ.σ. νομίζω πώς o Φάρος μέ τόν Γιαγκάζογλου δέν ἔχουν τοποθετηθεῖ ἀκόμη).

Καί ἀκόμη περισσότεροι βεβαίως εἶναι ἐκεῖνοι πού δέν ἐνοχλοῦνται καί ἀπό τά ὑπόλοιπα τραγικά καί κακόδοξα πού προανέφερα. Τά χάλια αὐτοῦ τοῦ λαοῦ (στή συντριπτική του πλειονότητα), ἡ ἀμετανόητη ἀθεΐα του ἤ ἡ θλιβερά νοθευμένη πίστη του, ἡ θολούρα του, ἡ παρακμή του, ἡ ἀσυγχώρητη ἄγνοιά του, ἡ ψευτοπροδευτική ἐξηλιθίωσή του, ἀποδεικνύονται καθημερινά μέ τρόπους ὁλοένα καί πιό δραματικούς. Τό ἴδιο καθημερινά ἀποδεικνύεται καί ἡ ἀδυσώπητη ἐκείνη ἀλήθεια ὅτι ὁ Θεός ἐπέτρεψε νά ἔχουμε τέτοιους ἀνεκδιήγητους πνευματικούς ὁδηγούς καί ἄρχοντες, γιατί δέν βρῆκε ἀκόμη χειρότερους νά μᾶς στείλει.

Θυμόμαστε ποτέ ἄραγε αὐτό πού ἔλεγε ὁ σπουδαῖος π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος, ὅτι ἄν οἱ ἄρχοντες προδώσουν τήν πίστη καί ὁ λαός ἀντιδράσει, δέν φέρει εὐθύνη, ἄν ὅμως δέν ἀντιδράσει, τότε εἶναι συνυπεύθυνος; Ἐμεῖς λοιπόν εἴμαστε ὄντως συνυπεύθυνοι.

Καί δυστυχῶς τά πνευματικά ἐπίχειρα αὐτῆς τῆς στάσης μας θά τά βιώσουμε ὅλοι μαζί…

«Πᾶνος»

7 σχόλια:

  1. "Έσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται, ἀλλὰ κατὰ τὰς ἐπιθυμίας τὰς ἰδίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσι διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν" (προς Τιμόθεον Β, 4.3).
    "Ἀκόμη ὅμως καί ἀπέναντι στίς ἀντιδράσεις αὐτές, πού ἦταν κυρίως διαδικτυακές, εἶναι χαρακτηριστικό ὅτι οἱ συντριπτικά περισσότεροι ἦταν ἐκεῖνοι πού βρῆκαν πολύ φυσιολογικά τά αἴσχη τοῦ λεγάμενου καί ἔσπευσαν νά τοῦ παράσχουν ὑποστήριξη, κατακεραυνώνοντας τόν «φονταμενταλισμό» καί τόν «μεσαιωνικό σκοταδισμό» ἤ συντασσόμενοι πίσω ἀπό τά φρικώδη ἀμπελοθεολογικά φληναφήματα τῶν Λίβυων, τῶν Καλαϊτζίδηδων, τῶν Θερμῶν καί ἑτέρων διασήμων «λαλούντων διεστραμμένα» ἐκπροσώπων τοῦ lifestyle ἀγαπολογικοῦ νεοεποχίτικου ζόφου (σ.σ. νομίζω πώς o Φάρος μέ τόν Γιαγκάζογλου δέν ἔχουν τοποθετηθεῖ ἀκόμη)", όπως πολύ σωστά γράφει ο εκλεκτός αρθρογράφος.
    Πρόκειται περί καταντήματος.
    Στη χορεία των θλιβερών υποστηρικτών του σκανδαλοποιού ιερέα προστέθηκε και το κέντρο "ΠΟΡΕΥΘΕΝΤΕΣ" (όρα εδώ https://anastasiosk.blogspot.com/2023/06/blog-post_47.html).
    Αμβλυμμένα και στρεβλά αξιολογικά κριτήρια, εισβολή της "πολιτικής ορθότητας" στο εκκλησιαστικό σώμα, κοσμικό φρόνημα, φεμινισμός με επικάλυμμα "θεολογικό" και "εκκλησιαστικό).
    Και προ ολίγου είδαμε και αυτό: https://www.ekklisiaonline.gr/nea/ektakto-erete-to-kathestos-argias-tou-p-alexandrou-kariotoglou-gia-ta-papadakia-koritsia/
    Αυτή είναι η εκκλησιαστική διοίκηση σήμερα....
    Μόλις "έσκουξαν" οι ψευτοπροοδευτικοί κύκλοι και οι κοσμικόφρονες "χριστιανοί", ήρθη η αργία του σκανδαλοποιού κληρικού.
    Μια αργία που θα έπρεπε να του έχει επιβληθεί όταν απηύθυνε την άθλια και δαιμονόπνευστη εκείνη προσλαλιά στους σοδομίτες "γονείς" βαπτισθέντος νηπίου...
    Τώρα μας προέκυψε και ήρωας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.protothema.gr/life-style/article/1380248/plaka-sto-pleuro-tou-ierea-pou-tethike-se-argia-oikonomou-kai-makris-eihe-vaftisei-ton-gio-tous/
    Δείτε ποιοι υποστηρίζουν τον σκανδαλοποιό ιερέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για αυτο τρεξετε ποιο πολυ στον οικουμενισμο αφου σας αρεσει η καταρακυλα οχι μονο αυτα σας κανουν και τον Εσταυρωμενο αναποδα να τον βαλουν ουτε κανεναν θελογο θα πειραξει ουτε κανεναν Βαρθολομαιο και της συμοριας αυτου τα δεσποτακια και οι ιερεις υπακουουν σε αυτους τους Νεοταξιτες ,ο κοσμος βλεπει τα αμφια δεν βλεπει την ουσια που χτυπανε τον Χριστο την πιστη του δεν τον νοιαζει μοαιζουν τους Καιν , ελα ρε τι με νοιζει εμενα ειμαι φυλακας του αδερφου μου ειπε ο φονιας στον Θεο. αυτη ειναι η αντιληψη των οπαδων του Οικουμενισμου ωχ αδερφε. περαστικα και του χρονου καλη ενωση με τους Παπικους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποια αργια γιαυτο ειναι σε ενεργεια αυτα τα κολπα ειναι αρτος και θεαματα των Οικουμενιστων εδω και χρονια τωρα το ιδιο παραμυθι θα κοψουμε την επαφη με το Πατριαρχειο ελεγε ο Μακαριστος Χριστοδουλος και απο την αλλη μαζι συλειτουργουσε , θα τον Πάπα Ρωμης τελικα μαζι βρεθηκαν στην Αθηνα τυχαιο δεν νομιζω τα συμπερασματα δικα σας . Λοιπον σαν πολυ χορτο δεν φαγαμε να ρθει η καλη ωρα να το ξερασουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία μέχρι καί τόν 19ον αἰῶνα ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα «αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν», ὁ ὁποῖος προκαλεῖ ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της. Ἡ μόνη δέ κανονική καί ἀποτελεσματική ἀντίδρασις σήμερον εἶναι ἡ ἀποτείχισις ἀπό τάς ὀκτώ τοὐλάχιστον αἱρέσεις πού κηρύττουν οἱ «ἐπίσκοποι» τῆς «Παγκοσμίου Ὀρθοδοξίας», ἤτοι: (1) Οἰκουμενισμόν, ὁ ὁποῖος ἀνεθεματίσθη ὑπό τῆς Ρωσσικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς (ΡΟΕΔ) τό 1983, καί ἑπομένως ἔχει ἐφαρμογήν ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ’ Συνόδου· (2) Σεργιανισμόν (πρβλ. τήν σύμπλευσιν «κυβερνήσεως» καί «ἐκκλησίας» εἰς ὅλα τά κακά πού οἱ ἴδιοι ἔχουν ἐπιφέρει εἰς τόν τόπον· (3) Οὐνιτισμόν (ἀπό 7-12-1965, ὅταν ἔγινεν ἐπισήμως «ἄρσις τῆς ἀκοινωνησίας» μέ τόν «πάπαν», ὁ ὁποῖος ἔκτοτε μνημονεύεται εἰς τά δίπτυχα τοῦ Πατρ/χείου Κων-λεως, ὅπως κατήγγειλε τό 1969 ὁ Μητροπολίτης Φιλάρετος τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς εἰς τήν ἀνοικτήν του ἐπιστολήν πρός τόν «ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς» Ἰάκωβον καί οὐδέποτε διεψεύσθη, βλ. http://orthodoxinfo.com/ecumenism/philaret_iakovos.aspx)· (4) Νεο–εικονομαχίαν (πρβλ. τήν ἀπαγόρευσιν τῆς θεἰας κοινωνίας, τῆς προσκυνήσεως τῶν ἱερῶν εἰκόνων κ.λπ. κατά τήν διάρκειαν τῆς «πανδημίας»)· (5) Νεο–αρειανισμόν (πρβλ. τήν νέαν αἵρεσιν, ὅτι ὁ Πατριάρχης Κων–λεως εἶναι δῆθεν «πρῶτος ἄνευ ἴσων», ὅπως εἶναι δῆθεν ὁ Πατήρ εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα, πού εἶναι βλάσφημος ἀντιτριαδική διδασκαλία)· (6) τήν αἵρεσιν «ὁ θάνατός σου ἡ ζωή μου», μέ τά «ἐμβόλια», τά ὁποῖα παρεσκευάσθησαν μέ κυτταρικάς σειράς φονευθέντων ἐπί τῷ σκοπῷ αὐτῷ ἐμβρύων· (7) ὅτι δῆθεν «ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι θεόσδοτος» καί ἄρα δέν δυνάμεθα νά τήν καταδικάσωμεν (πρβλ. τήν δήλωσιν τοῦ «Ν. Ἰωνίας» Γαβριήλ, τόν ὁποῖον ὄχι μόνον δέν καθῄρεσαν, ἀλλά κοινωνοῦν καί μετ’ αὐτοῦ)· καί (8) τόν «Δυνητισμόν», ὁ ὁποῖος ἀπετέλεσε τόν ἀντικείμενον τοῦ παρόντος ἄρθρου. Οἱ «ἐπίσκοποι» τῆς «Παγκοσμίου Ὀρθοδοξίας» συμμετέχουν ἐπίσης εἰς πολλά σχίσματα, ἤτοι: (1) Ἑορτολογικόν· (2) Αὐστραλιανόν· (3) Οὐκρανικόν· (4) «ἐμβολιαστικόν» (πρβλ. τάς ἀνοήτους φωνασκίας «ψευδεπισκόπων» τινων, ὅτι ὅσοι ἀρνοῦνται τό «ἐμβόλιον» εἶναι δῆθεν «ἐκτός Ἐκκλησίας», «Ναζί» κ.λπ.)· κ.ἄ. Ἡ ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τοιούτους λύκους μέ δοράν προβάτου εἶναι θανάσιμος ἁμαρτία, ἀλλ’ ἡ αἵρεσις τοῦ «Δυνητισμοῦ» ἀκινητοποιεῖ καί ἀκυρώνει τόν ρηθέντα «αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν». Ἑπομένως, ἀντιστρέφοντες τήν βαρεῖαν κατηγορίαν πού ἀποδίδει ὁ κ. Τρακάδας εἰς τούς ἀποτειχιζομένους (Ὀρθόδοξος Τύπος, 20-10-2023, ἀρ. φ. 2467, σελ. 1), συμπεραίνομεν ὅτι μή χωριζόμενοι ἀπό τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς ἐξυπηρετοῦμεν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τά καταχθόνια σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἀδερφέ μου, καὶ μόνο ὁ χαρακτηρισμὸς «αὐτόματος διορθωτικὸς μηχανισμός» ποὺ δίνεις γιὰ τὴν ἀποτείχιση καὶ γιὰ τὸ καινούργιο κατασκεύασμα, «τὴν αἵρεση τοῦ δυνητισμοῦ» μοῦ δείχνει καθαρὰ πόσο ἄσχετος πρέπει νὰ εἶσαι σχετικὰ μὲ τὴν αἰτία ποὺ ἐξέπεσε σὲ αὐτὸ τὸ σημεῖο ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία, ἀλλὰ καὶ ὁ λαὸς, ποὺ μονίμως γιὰ τὴν εὐθύνη του, κουβέντα.

    Τό μόνο πρόβλημα γιὰ ἐσένα, ὅπως καὶ γιὰ ὅλους τοὺς ἀδιάκριτα ἀποτειχισμένους, εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι, λὲς καὶ ἡ πνευματικὴ πορεία τοῦ λαοῦ ἐξαρτᾶται μόνο ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους του.

    Δὲν πρόκειται νὰ μπῶ ξανὰ στὸν κόπο νὰ ἐξηγῶ καὶ νὰ χάνω τὸν χρόνο μου, διότι οὔτε ἐσὺ πρόκειται νὰ κάτσεις νὰ ἐπεξεργαστεῖς κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ αὐτὸ τὸ κολλημένο ποὺ ἔχεις μέσα σου, ἀλλὰ οὔτε καὶ γιὰ κανέναν ἄλλον διότι ἤδη τὸ ἔχω κάνει ἀρκετὲς φορὲς καὶ ὅποιος ἤθελε κατάλαβε.

    Τὸ μόνο ποὺ θέλω νὰ σοῦ πῶ, εἶναι ὅτι δὲν εἶμαι κατὰ τῆς ἀποτειχίσεως καὶ θὰ ἔπρεπε σὲ πολλοὺς ἀπὸ τοὺς σημερινοὺς Ἐπισκόπους νὰ τοὺς εἶχε κοπῆ τὸ μνημόσυνο, ἀλλὰ εἶμαι ἐναντίον τῆς ὑποχρεωτικότητος καὶ τοῦ βλακώδους καινούργιου κατασκευάσματος τῶν τελευταίων χρόνων «αἵρεση τοῦ δυνητισμοῦ».

    Ἡ Ἐκκλησία ἀγαπητὲ δὲν εἶναι μόνο οἱ Ἐπίσκοποι, εἶναι ὅλος ὁ λαὸς καὶ ὁ λαὸς δὲν βρίσκεται σὲ αὐτὴ τὴν πνευματικὴ πενία καὶ ἀδιαφορία μόνο ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντες Ἐπισκόπους.

    Ὅσο γιὰ τὶς 8 αἱρέσεις ποὺ ἀπὸ μόνο σου τὶς βάπτισες καὶ τὶς συνέδεσες αὐθαίρετα κατὰ τὸ δοκοῦν, οὐδὲν σχόλιο.

    Μᾶλλον χρειάζεσαι νὰ ψάξῃς πολὺ ἀκόμα γιὰ νὰ βρῆς τὸν «μηχανισμό» ποὺ μπορεῖ νὰ ἐπαναφέρει τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἐκεῖ ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι.

    Βρίσκεσαι σὲ πολὺ λάθος δρόμο, προσπάθησε νὰ ἀποκτήσης Εἰρήνη μέσα σου πρῶτα καὶ φωτισμὸ κοντὰ στὸν Χριστὸ καὶ μετὰ θὰ δῆς ποιὸς εἶναι ὁ «διορθωτικὸς μηχανισμός», γιὰ νὰ χρησιμοποιήσω τὸν δικό σου ἀθεολόγητο ὄρο, καὶ ὅτι ἡ Ἐκκλησία ὅπως εἶπα πιὸ πάνω εἶναι ὅλος ὁ λαός.

    Καλὸ ξύπνημα καὶ φώτιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή