Ερχόμενη ως χρονοταξιδιώτης από το «προοδευτικό» μέλλον, η κυρία Μπαζάκα ενημέρωσε όλους εμάς τους… ανθρώπους των σπηλαίων ότι η αυτής μεγαλειότητα προσγειώθηκε στη σειρά του Mega, Milky Way, για να μας… εκπολιτίσει.
Σε συνέντευξη της οποίας θα εξετάσουμε τα βασικά σημεία της, η Θέμις Μπαζάκα μας είπε ότι δεν έχουμε γίνει ακόμα άνθρωποι στην Ελλάδα, άλλα παρόλα αυτά να δούμε το Milky Way μήπως και εξανθρωπιστούμε μια ώρα αρχύτερα, και μήπως τσιμπήσει κι εκείνη καμιά μονάδα παραπάνω στα νούμερα της τηλεθέασης.
«Δεν είναι έτοιμη η ελληνική κοινωνία, αλλά το καλό που της θέλω, να κάτσει να το δει, μπας και ανοίξει το μάτι όλων», είπε η Θέμις. Δεν αρχίσαμε καθόλου καλά κυρία Μπαζάκα μας. Από τη μία παραείμαστε απολίτιστα όντα για να εκτιμήσουμε τα «υψηλά» νοήματα της τηλεοπτικής σειράς που φιλοξενεί τη λαμπρότητά σας, από την άλλη θέλετε ντε και καλά να την παρακολουθήσουμε – «το καλό που μας θέλετε»;
Μήπως να θεσπιστεί και υποχρεωτική τηλεθέαση στις σειρές που παίζετε; Σα να φασιστοφέρνει λίγο το σκεπτικό σας. Δηλαδή εμ και λέει τον κόσμο οπισθοδρομικό, εμ και του λέει ότι του κάνει χάρη που θα δει τέτοια σειρά. Ακραίος ελιτισμός με το καλημέρα σας. Και αυτός ο άνθρωπος ήρθε να μας μιλήσει για την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μάλιστα.
Η επίμαχη συνέντευξη
Πάμε τώρα στο κυρίως παραλήρημα της Θέμιδος Μπαζάκα, που φεύγει από την προσέλκυση «αόμματων» τηλεθεατών και πιάνει το θέμα της Παιδείας.
«Δυστυχώς η κοινωνία μας είναι συντηρητική. Γίνεται ακόμη πιο συντηρητική τα τελευταία χρόνια», είπε η ηθοποιός.
Καταπληκτική παρατήρηση. Τέτοιος συντηρητισμός δεν υπήρξε όντως ποτέ. Κάθε μέρα που ανοίγεις να διαβάσεις τα νέα, σου έρχεται ένας καταιγισμός ειδήσεων με σεξουαλικά εγκλήματα από «συντηρητικούς» κακοποιούς, όπως βιαστές, παιδεραστές, αιμομίκτες, μαστροπούς και δεν συμμαζεύεται. Τα εγκλήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας παρουσιάζουν εκρηκτικές διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Τα γενετήσια εγκλήματα μεταξύ ανηλίκων επίσης. Σε όλη αυτήν την κόλαση επί γης που φέρνουμε στην αχαλίνωτη κοινωνία μας, η Μπαζάκα βλέπει ότι γινόμαστε πιο συντηρητικοί. Εκπληκτική αντίληψη των πραγμάτων.
«Η θρησκοληψία, ο ρατσισμός, ο φασισμός είναι γύρω μας. Είναι τρομακτικό αυτό που συμβαίνει. Να μην προχωράει, να μην θέλει ο κόσμος να ανοίξει τα μάτια του».
Εδώ ξεκινούν να σκάνε μύτη τα πρώτα αντιχριστιανικά συμπλέγματα. Η κυρία Μπαζάκα αδυνατεί μάλλον να καταλάβει ότι ακόμα και εννοιολογικά είναι άλλο πράγμα η πίστη και άλλο η θρησκοληψία, και έτσι απλά «τσουβαλιάζει» όλους τους θρησκευόμενους υπό την ταμπέλα της θρησκοληψίας. Κατόπιν «κοτσάρει» τον ρατσισμό και τον φασισμό για να φτιάξει ένα τρίπτυχο που συνδέει και τις τρεις έννοιες, εκπληρώνοντας έναν βασικό όρο του ρατσισμού που είναι η υπεργενίκευση.
Όντως είναι γύρω μας ο ρατσισμός. Ακόμα και σε ηθοποιούς που πουλάνε «προοδευτιλίκι» και χρησιμοποιούν ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς για τους χριστιανούς, χωρίς να σέβονται τα πιστεύω τους. Και χωρίς να ανοίγουν τα μάτια τους για να δουν ότι η θρησκοληψία, ο ρατσισμός και ο φασισμός είναι έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες με τη διδασκαλία του Ευαγγελίου.
«Δεν υπάρχει εκπαίδευση, ούτε από την οικογένεια, ούτε από το σχολείο. Μια χώρα που ξεκινάει το παιδάκι 6 χρονών το μάθημά του με προσευχή, συγγνώμη -πάρτε το όπως θέλετε-, αλλά ήμαρτον. Πού γίνεται αυτό το πράγμα; Σε λίγο θα μας απαγορεύουν δεν ξέρω κι εγώ τι. Θέλω να πω ότι χρειάζεται μια πολιτική απέναντι σε αυτά τα πράγματα».
Εδώ περνάμε στο κυρίως θέμα του υστερικού επεισοδίου. Ατυχής η επιλογή της λέξης «ήμαρτον» από την κυρία Μπαζάκα. Διότι σημαίνει «αμάρτησα». Ο Θεός έχει άπειρο έλεος για να συγχωρήσει τις αμαρτίες της κυρίας Μπαζάκα όπως και τις αμαρτίες όλων μας. Αρκεί βέβαια να το λέμε και να το εννοούμε. Θα μπορούσε να είναι μια καλή αφετηρία για προσευχή αυτό το «ήμαρτον», αλλά φαίνεται πως η ηθοποιός αγνοεί την ύπαρξη αμαρτιών, όπως αγνοεί και το νόημα των λέξεων που χρησιμοποιεί.
Παρόλα αυτά η ηθοποιός που «ήμαρτεν» κατά… λάθος, ζητάει καλύτερη εκπαίδευση όχι για τον εαυτό της που σίγουρα τη χρειάζεται, άλλα για τα σχολεία και τις οικογένειες. Και μάλιστα απαιτεί και «μια πολιτική απέναντι σε αυτά τα πράγματα». Να τη πάλι η φασίζουσα νοοτροπία. Κυρία Μπαζάκα μας, μήπως θέλετε να παραδώσουν οι γονείς τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους αποκλειστικά σε εσάς και το κράτος; Μήπως να βάλουμε τις οικογένειες να βλέπουν επαναλήψεις του Milky Way πρωί – μεσημέρι – βράδυ για να κάνουν ταχύρρυθμο φροντιστήριο; Να κάνουμε και ένα χιτλερικού τύπου παιδομάζωμα να τελειώνουμε, για να μη μας συγχύζεστε;
Ας μας πει η κυρία Μπαζάκα έναν μόνο λόγο που η προσευχή κάνει κακό στο παιδί. Μπορούμε να της αντιτείνουμε χίλιους λόγους που ωφελεί το παιδί. Με επιχειρήματα και όχι με ιδεοληπτικά συνθήματα όπως κάνει η ίδια. Η προσευχή προάγει την αγάπη για τον Θεό και τον συνάνθρωπο, προάγει την ενότητα, τη συγχώρεση, το ταπεινό φρόνημα, την ειρήνευση του νου, την ανεξικακία. Και δεν το λέμε μόνο εμείς που πιστεύουμε στον Θεό. Ακόμα και άθεοι επιστήμονες παραδέχονται την ευεργετική επίδραση της προσευχής στην ψυχική υγεία και ισορροπία των παιδιών.
Δηλαδή η προσευχή προάγει αυτά ακριβώς που λείπουν όλο και περισσότερο από τη νεολαία μας που έχει εξαγριωθεί τα τελευταία χρόνια, κυρία Μπαζάκα μας. «Συγχώρησε τις αμαρτίες μας, όπως κι εμείς συγχωρούμε αυτούς που μας έφταιξαν», λένε προς τον Θεό με το Πάτερ Ημών τα παιδάκια. Τι το βλαπτικό υπάρχει στο να ζητάς συγχώρεση και να συγχωρείς; Θα ήταν καλύτερα αν μαθαίναμε τα παιδιά να αλληλοσπαράσσονται μεταξύ τους; Σε μια κοινωνία που φλέγεται από νεανική βία και μίσος, η κυρία Μπαζάκα εντόπισε το πρόβλημα στο αποτελεσματικότερο καταπραϋντικό της ψυχής που λέγεται προσευχή;
Αν κάποιο παιδί δεν θέλει να κάνει προσευχή γιατί έτσι το έμαθαν οι γονείς του, κανένας δεν το αναγκάζει να κάνει στο σχολείο. Οπότε όποιος θέλει κάνει, όποιος θέλει δεν κάνει. Δημοκρατικά πράγματα, σε αντίθεση με τη φασίζουσα προτροπή τη κυρίας Μπαζάκα να καταργηθεί η προσευχή και να τη στερηθούν εκείνα τα παιδιά που θέλουν να προσεύχονται, επειδή έτσι θέλει η ηθοποιός. Η οποία μας πετάει και το «σε λίγο θα μας απαγορεύσουν δεν ξέρω κι εγώ τι», ενώ η ίδια απαιτεί απαγορεύσεις. Τρικυμία εν κρανίω. Και τέλος πάντων ποιος απαγόρευσε κάτι στην κυρία Μπαζάκα;
Η κατάργηση των θρησκευτικών
«Οι άνθρωποι οι οποίοι κρατούν στα χέρια τους την εξουσία, πρέπει να προχωρήσουν αυτό το πράγμα και να το ανοίξουν. Πρέπει να γίνει η σεξουαλική εκπαίδευση στο σχολείο, πρέπει να πάψουν τα θρησκευτικά, πρέπει όλοι να μιλούν στα παιδιά πιο ανοιχτά για κοινωνικά θέματα. Δεν γίνεται άλλο αυτό το πράγμα».
Εδώ πλέον φανερώνεται όλο το «μεγαλείο» του φασιστικού σκεπτικού της κυρίας Μπαζάκα. Και αποκαλύπτεται και ο πραγματικός λόγος που την ενοχλεί η προσευχή. Πρέπει να εξοριστεί εντελώς ο ένας Θεός από τα σχολεία, για να εγκατασταθεί ο άλλος. Ο Θεός της Ορθοδοξίας πρέπει να φύγει, για να στρογγυλοκαθίσει στις σχολικές τάξεις ο «θεός» του πανσεξουαλισμού.
Οτιδήποτε Ορθόδοξο, οτιδήποτε ιερό, οτιδήποτε πνευματικό «ενοχλεί». Πρέπει να φύγει από τη μέση. Για να μπορούν μετά να διδάσκουν από τα δημοτικά κιόλας τη «σεξουαλική ποικιλομορφία», τη «σεξουαλική απόλαυση» και το «κοινωνικό φύλο», με όλη τους την άνεση. Να καταστραφεί πλήρως η παιδικότητα των παιδιών. Και η ψυχή του παιδιού; Πρέπει να λιμοκτονήσει. Να της αφαιρέσουμε και το τελευταίο ίχνος οξυγόνου, καταργώντας την προσευχή και τα θρησκευτικά.
Λένε πως πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά τα «κοινωνικά θέματα» και εννοούν μόνο τα δικαιώματα που έχει ο άνθρωπος από τη μέση και κάτω. Εκεί περιορίζουν την κοινωνική «αφύπνιση» του πολίτη. Στο πώς διαχειρίζεται τα δικαιώματα της κρεβατοκάμαρας. Και ενώ η έκρηξη βίας στη νεολαία οφείλεται ακριβώς στην κατάρρευση των ηθικών αξιών και στην επικράτηση της ελευθεριότητας, η Θέμις Μπαζάκα λέει πως θα λυθεί το θέμα με ακόμα περισσότερη σεξουαλική αποχαύνωση, σε όλο και πιο μικρή ηλικία.
Όπως έχουμε γράψει και άλλη φορά, το θέμα είναι να αλλάξει προς το καλύτερο ο διεστραμμένος κόσμος των μεγάλων, και όχι να διαφθείρουμε τα παιδιά, για να τα εγκλιματίσουμε καλύτερα στα Σόδομα και τα Γόμορρα των ενηλίκων.
Άραγε η κυρία Μπαζάκα, έναν νόμο που ονομάζεται Ελληνικό Σύνταγμα τον έχει ακουστά; Αν όχι, ας ψάξει να βρει εκεί μέσα ότι κάπου λέει πως βασικός σκοπός της Παιδείας είναι η ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης. Σας απασχολεί καθόλου το Ελληνικό Σύνταγμα κυρία Μπαζάκα ή θέλετε «οι άνθρωποι που έχουν στα χέρια τους εξουσία» να το ποδοπατήσουν και να κάνουν ό,τι αρέσει σε εσάς και τους ομοϊδεάτες σας;
Αλήθεια, εσείς κυρία Μπαζάκα εκπροσωπείτε τον χώρο του… πνεύματος και της τέχνης με αυτές τις ανυπόφορες αερολογίες που λέτε; Εσείς που λέτε τους Έλληνες απολίτιστους, έχετε καμία ιδέα για τις ρίζες της τέχνης στον ελληνικό πολιτισμό;
Τα αρχαία θέατρα στα οποία θεωρείτε ύψιστη τιμή να ασκείτε το υποκριτικό σας ταλέντο, γνωρίζετε ότι είχαν αμιγώς θρησκευτικό χαρακτήρα; Το αρχαίο δράμα, γνωρίζετε ότι γεννήθηκε από θρησκευτικά δρώμενα τιμών προς τους «θεούς»; Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι «θρησκόληπτοι» αρχαίοι Έλληνες για να συνυφάνουν την πρόοδο του πολιτισμού με την αναζήτηση του θείου, σήμερα δεν θα υπήρχε Επίδαυρος για να φιγουράρετε τους θιάσους σας και να αναβαθμίζετε το κασέ σας, ούτε θα υπήρχε θέατρο στην υψηλή μορφή που παραδόθηκε στους αιώνες.
Και η τιμή προς το θείο έμεινε ριζωμένη σε τούτο τον λαό σε όλη την μακραίωνη πορεία του, ώσπου μπολιάστηκε με την ευλογημένη ορθοδοξία και απέδωσε πολλαπλάσιους καρπούς, με τον πολιτισμό πάντα να έχει συνάφεια με την πίστη. Αυτήν την παράδοση χιλιετιών θέλουν να ξεριζώσουν, για να φτιάξουν μια άμορφη πολιτισμική μάζα χωρίς καμία ταυτότητα, όπου η μόνη κινητήριος δύναμη του ανθρώπου θα είναι τα κατώτερα, τα ζωικά ένστικτα.
Βγαίνει και ένα καλό νόημα πάντως, από όσα ανεκδιήγητα είπε η κυρία Μπαζάκα. Η παραδοχή της ήττας της, ότι «η κοινωνία δεν είναι έτοιμη» να δεχθεί τον διεστραμμένο κόσμο που προωθεί η ίδια. Δόξα σοι ο Θεός – λέμε εμείς – που δεν είναι έτοιμη. Έχει απομείνει ακόμα κάποια υγεία σε αυτόν τον λαό…
Πηγή:https://www.sportime.gr/
Ἠθοποιοὶ καὶ λοιποὶ καλλιτέχνες, ἀντὶ νὰ ὑπηρετοῦν τὴν τἐχνη τους, ἔγιναν οἱ καλύτεροι ὑπηρέτες τοῦ συστήματος.Περαστικά μας !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυλογημένη Καλλιόπη έγιναν οι καλύτεροι υπηρέτες του συστήματος με το αζημίωτο!
ΔιαγραφήΕσύ επέλεξες τον Χριστό και όχι τον χρυσό.
Στο πιο κάτω άρθρο που σχολίασα του Αδερφού μας Χρήστου Κελαϊδώνη.
Αναφέρεται στους χαλκάδες και στα σκουλαρίκια.
Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις.
Ο χαλκάς είναι χαλκάς και ας είναι και από χρυσό.
Την έχει δέσει ο πονηρός χειροπόδαρα την καψερή.