Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Ὑπάρχει Θεός; Ποιός δημιούργησε τόν Θεό;


Επιλογή-μετάφραση στοιχείων: π. Ευθύμιος
Βρήκαμε στο Διαδίκτυο μία ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία με βάση τη λογική, για την αναγκαιότητα παραδοχής τής ύπαρξης ενός άπειρου και άτρεπτου Θεού, και μεταφέρουμε εδώ τα βασικά της σημεία.

Η ερώτηση από μόνη είναι λάθος, δεν έχει νόημα! Πώς γίνεται ο Θεός να δημιουργήθηκε από άλλον; Δεν θα ήταν Θεός αν τον δημιουργήσανε. Οπότε πάντα υπήρχε. Τώρα θα πείτε πώς ο Θεός γίνεται να υπήρχε από πάντα; Από πού προήλθε;

Αν υπήρχε από πάντα, δεν ήρθε από πουθενά! Άρα είναι παντού!
Και πώς είναι δυνατό; Αυτή είναι μία καλή ερώτηση, ας την απαντήσουμε.

Υπάρχει ένας γενικός κανόνας που λέει: είτε όλα προήλθαν από το τίποτα ή κάτι υπήρχε από πάντα και δημιούργησε τα πάντα! Δεν υπάρχει άλλη λύση, οπότε ποιο είναι; Όλα προήλθαν από το τίποτα; (που είναι αδύνατον), ή κάτι υπήρχε από πάντα;!
Αν είστε από την πλευρά τής λογικής, θα συμφωνήσετε σίγουρα ότι το ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Άρα κάτι σίγουρα δημιούργησε τα πάντα! Και ό,τι δημιούργησε τα πάντα, υπήρχε από πάντα!

Ας προσπαθήσουμε να δούμε τι υπήρχε από πάντα, γιατί μερικοί άνθρωποι θα πούνε ότι το σύμπαν (ύλη, χρόνος, χώρος) υπήρχε από πάντα και δεν χρειαζόμαστε τον Θεό για να λύσουμε την εξίσωση. Ορίστε όμως τι πρόβλημα υπάρχει μ’ αυτό:
Για να ισχυριστείς ότι κάτι είναι αιώνιο, αυτό σημαίνει ότι από πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει. Για να ισχυριστείς ότι το σύμπαν είναι αιώνιο, είναι σαν να προσθέτεις ιδιότητες απείρου στο σύμπαν.

Θα προσπαθήσουμε να προσθέσουμε ιδιότητες απείρου ή αιωνίου στην ύλη, τον χρόνο και τον χώρο, για να σάς δείξουμε ότι η ύλη, ο χρόνος και ο χώρος δεν γίνεται να είναι άπειρα ή αιώνια! Αυτό σημαίνει ότι έχουν δημιουργηθεί από κάτι που ζει έξω από την ύλη, τον χρόνο και τον χώρο, που πέφτει στην περιγραφή τού Θεού, το άυλο, αιώνιο και πανταχού παρόν! Πρώτα θα πούμε γιατί η ύλη/χρόνος/χώρος ΔΕΝ γίνεται να είναι αιώνια!


Ας πάρουμε πρώτα το χρόνο: Μέσα στον χρόνο υφίστανται οι αλλαγές τής ύλης. Φανταστείτε ότι ανοιγοκλείνετε ένα διακόπτη μία φορά· Αν σού έλεγα ότι θα σού δώσω μία σοκολάτα, αφού ανοιγοκλείσεις τον διακόπτη άπειρες φορές, θα σού έδινα ποτέ την σοκολάτα; Η απάντηση είναι όχι! Διότι δεν μπορείς να ανοιγοκλείσεις τον διακόπτη άπειρες φορές· θα το κάνεις 1,2,3,4,5,6,7… και θα το κάνεις για πάντα και δεν θα φτάσεις ποτέ το άπειρο. Πάντα θα έχεις ένα περιορισμένο ποσό από ανοιγοκλεισίματα. 


Δεν μπορείς να φτάσεις το άπειρο χρησιμοποιώντας περιορισμένες στιγμές. Ή να το θέσω καλύτερα, δεν μπορείς να έχεις άπειρο αριθμό από περιορισμένα πράγματα. Οπότε ο χρόνος ξέρουμε ότι είχε αρχή, γιατί δεν γίνεται να υπάρχει ένας άπειρος αριθμός συμβάντων στο χρόνο, πριν από τώρα. Απλή λογική. Αφού στο χρόνο γίνεται μέτρηση τής αλλαγής, γίνεται να υπάρχει ένας άπειρος αριθμός από αλλαγές; ή άπειρος αριθμός αλλαγών μεταξύ δύο γεγονότων;

Όπως τη σοκολάτα για παράδειγμα. Μπορώ να σού δώσω κάτι μεταξύ τού τώρα και ενός μελλοντικού περιστατικού, αν υπάρχει άπειρος αριθμός από στιγμές (χρόνος) μεταξύ τών δύο περιστατικών; Όχι βέβαια! Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται να υπάρχει άπειρος χρόνος (με αλλαγές) πριν από τώρα, γιατί δεν θα είχαμε φτάσει ποτέ σ’ αυτή τη στιγμή.

Τώρα αν ο χωροχρόνος είναι περιορισμένος, που σημαίνει ότι ο χρόνος είχε αρχή, δεν γίνεται να έχεις ύλη χωρίς χρόνο, γιατί αν έχεις ύλη, πού την βάζεις; Αλλά υπάρχει κι άλλος τρόπος να αποδείξεις ότι η ύλη δεν γίνεται να είναι άπειρη. Ο ίδιος τρόπος με τον διακόπτη, αφού δεν γίνεται να έχεις άπειρο αριθμό από περιορισμένα πράγματα, το μόνο που χρειάζεται να σού δείξω είναι ότι η ύλη είναι περιορισμένη. Βρες το πιο κοντινό αντικείμενο σε σένα. Π.χ. το χαρτί που κρατάς και διαβάζεις αυτά που γράφω, (ή το κείμενο τής οθόνης που διαβάζεις). Πόσες φορές μπορώ να πολλαπλασιάσω ή να προσθέσω το έντυπο αυτό με τον εαυτό του ώστε να φτάσω στο άπειρο; Η απάντηση είναι ότι δεν θα φτάσω ποτέ το άπειρο. Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορείς να ανοιγοκλείνεις τον διακόπτη άπειρες φορές!

Αυτό αποδεικνύει ότι υπάρχει περιορισμένος αριθμός από ύλη, διότι δεν μπορείς να έχεις άπειρο αριθμό από περιορισμένα πράγματα! Οπότε ξέρουμε ότι η ύλη και ο χρόνος είναι περιορισμένα. Αυτό σημαίνει ότι είχανε αρχή, άρα δημιουργηθήκανε και επομένως δεν γίνεται να είναι άπειρα. Έτσι ο χώρος δεν γίνεται να είναι άπειρος, γιατί ο χώρος δημιουργεί την απόσταση μεταξύ τής ύλης και αν σταματήσει να υπάρχει η ύλη, δεν θα υπάρχει χώρος, επειδή η ύλη είναι που καμπυλώνει τον χώρο γύρω της και του δίνει ύπαρξη. Οπότε αν η ύλη είναι περιορισμένη αυτό σημαίνει ότι ο χώρος είναι περιορισμένος γιατί είναι περιορισμένη η απόσταση μεταξύ τής πιο μακρινής ύλης που υπάρχει, οπότε ξέρουμε ότι η ύλη ο χρόνος και ο χώρος είναι περιορισμένος! Δεν είναι άπειρα οπότε δεν είναι αιώνια! Είχανε αρχή. Οπότε τι δημιούργησε την ύλη, τον χρόνο και τον χώρο;

Λοιπόν πρέπει να είναι κάτι που ζει "έξω" από την ύλη, τον χρόνο και τον χώρο. Ας σκεφτούμε τι μπορεί να είναι;

Αν υπάρχει έξω από τον χρόνο, και στον χρόνο υφίσταται η αλλαγή, αυτό σημαίνει ότι αυτό το "κάτι" ποτέ δεν αλλάζει, σημαίνει ότι δεν έχει παρελθόν ή μέλλον, υπάρχει μόνο ένα αιώνιο τώρα! Γι’ αυτό λέει στη Βίβλο «Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας» (Ο Θεός είναι ο ίδιος χθες, σήμερα και για πάντα Εβρ. ΙΓ΄, 8), γιατί δεν άλλαξε ποτέ! Και δεν αλλάζει ποτέ, διότι είναι Θεός· θα είναι πάντα αιώνιος και άπειρος.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ότι τίποτα δεν συμβαίνει ποτέ στον Θεό; Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον είναι ένα! Γι’ αυτό ο Θεός ξέρει το μέλλον, γιατί είναι αιώνιος και ζει έξω από το χρόνο. Τώρα αν υπάρχεις χωρίς ύλη, αυτό σημαίνει ότι είσαι άυλος. Δεν μπορούν να σε δουν, ή να σε αγγίξουν, ή να σε μυρίσουν όταν δεν έχεις ύλη. Αν υπάρχεις χωρίς χώρο, είσαι πανταχού παρόν. Είσαι παντού χωρίς δεσμεύσεις χώρου, οπότε είσαι κάτι, και το ξέρουμε σίγουρα, γιατί ξέρουμε ότι ύλη/χρόνος/χώρος δημιουργήθηκαν· και το μόνο πράγμα που μπορεί να δημιουργήσει την ύλη, τον χρόνο και τον χώρο είναι κάτι που ζει έξω από αυτά. Γιατί αν ζούσε μέσα σ’ αυτά, τότε ύλη, χρόνος και χώρος δεν θα υπήρχε πριν απ' αυτά. Οπότε ξέρουμε ότι δημιουργήθηκαν.

Ζει έξω από την ύλη/χρόνο/χώρο, που σημαίνει ότι είναι άυλος, αιώνιος και πανταχού παρών. Αυτή είναι η περιγραφή τού Θεού. Οπότε κάτι που υπήρχε από πάντα, που είναι αόρατο, άυλο και βρίσκεται παντού, δημιούργησε ύλη/χρόνο/χώρο. Τι συμπεράσματα βγάζετε εσείς;

Τώρα όποιος σάς ρωτήσει ποιος δημιούργησε τον Θεό, εξηγήστε του σύμφωνα με αυτό το κείμενο, να καταλάβει ότι η δημιουργία χρειάζεται έναν δημιουργό! Ο Θεός υπήρχε πάντα και πάντα θα υπάρχει!

Η μόνη ερώτηση που έμεινε είναι ποιος Θεός είναι; Πώς μπορούμε να ξέρουμε ποια θρησκεία είναι αληθινή; Είναι καμία θρησκεία αληθινή;
Ο Θεός ζει έξω από το σύμπαν μας· ξέρει το μέλλον και είναι παντού! Η Βίβλος λοιπόν είναι ένα βιβλίο και προβλέπει το μέλλον χιλιάδες φορές και κανένα άλλο θρησκευτικό βιβλίο στον κόσμο, ούτε το ισλαμικό κοράνι, ούτε το βιβλίο τών μορμόνων, ούτε τών ινδουϊστών κτλ. προβλέπει το μέλλον σαν τη Βίβλο! Αυτό είναι απόδειξη ότι το έγραψε ο Θεός, γιατί οι άνθρωποι δεν προβλέπουν το μέλλον! Αλλά η Βίβλος σίγουρα το προβλέπει. Υπάρχουν προφητείες· οι Ιουδαίοι προφήτες που ζήσανε πριν το Χριστό, προβλέψανε τον ερχομό Του με λεπτομέρειες. 

Ο προφήτης Δανιήλ είπε πως όταν θα έρθει ο Χριστός πριν την καταστροφή τού δευτέρου Ναού και οι επιπτώσεις αυτού όπου ο Ησαΐας προέβλεψε, ότι η Ιουδαίοι θα απορρίψουν το Μεσσία, θα τον δείρουν, θα αναστηθεί από τους νεκρούς και θα διδάξει σ’ όλον τον κόσμο τον Θεό τών Ιουδαίων. Οπότε κοιτάξτε το από μόνοι σας να βρείτε την αλήθεια και ο Θεός να σάς φωτίζει πάντοτε.


https://www.oodegr.com/oode/theos/genika/apeiro_8eou_1.htm

Πηγή:  http://hristospanagia3.blogspot.com/
«Πᾶνος»

23 σχόλια:

  1. ΣΑΜΙΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ29 Απριλίου 2020 στις 11:02 μ.μ.

    Εξαιρετικό άρθρο!
    Το μόνο σίγουρο ότι δεν γνωρίζουμε την ουσία του Θεού σύμφωνα και με την πατερική διδασκαλία.
    Σίγουρα προβληματίζει τον πεπερασμένο νου μας η "αρχή" του Θεού. Μόνο αν δεχτούμε σαν κτιστή δημιουργία τον χρόνο θα μπορέσουμε να εννοήσουμε τον λόγο που ο Θεός δεν έχει αρχή ούτε τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΕΝΙΩΘΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΤΡΙΓΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.
    ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
    ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΕΜΠΛΕΞΕ ΠΑΛΙ.
    θα διδάξει σ’ όλον τον κόσμο τον Θεό τών Ιουδαίων....ΛΕΕΙ Ο ΗΣΑΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΤΟ ...τών Ιουδαίων...ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΕ...ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.
    "ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ", ΛΕΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ. ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΜΑΖΕΨΩ ΠΑΛΙ.
    ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ , ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΟΥΔΑΙΟΣ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΣΑΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΡΩΜΑΙΟ ΠΙΛΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη!
      Ο Χριστός κατά σάρκα ήταν Εβραίος μας βεβαιώνει η Κ.Δ. για αυτό καθώς και όλοι οι πατέρες και Ορθόδοξοι Άγιοι μας.
      Δυστυχώς σήμερα έχουν βρεθεί πολλοί εκπρόσωποι του Σατανά που το παίζουν ορθόδοξοι όπως π.χ. ο Λιακόπουλος και παρασέρνουν στην αίρεση αμαθείς και αδιάβαστους ορθοδόξους. Ο αείμνηστος μεγάλος θεολόγος μας Ν. Σωτηρόπουλος τον είχε καλέσει σε ανοικτό διάλογο για να του αποδείξει τις πλάνες του και φυσικά αρνήθηκε.
      Να σημειώσω επίσης ότι η Καινή Διαθήκη έχει εκατοντάδες αναφορές στην Παλαιά Διαθήκη την οποία αρνείται ο ως άνω.
      Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι οι αιρέσεις δημιουργήθηκαν από αυτό το γεγονός , ότι δηλαδή ο καθένας πίστευε ότι του κάπνιζε ο εγκέφαλος του και όχι το τι πίστευε και δίδασκε η Εκκλησία.

      Διαγραφή
  3. ΑΛΗΘΏΣ ΑΝΈΣΤΗ.

    Θα απαντήσω πρώτα στην αγαπητή Ζίνα.
    Ο Άγιος γέροντας Συμεών που έλαβε τον επίζηλο και μοναδικό τίτλο του Θεοδόχου όταν είδε βρέφος τον Θεάνθρωπο Ιησού είπε:
    «Νυν απολύεις τον δούλον σου Δέσποτα... φως εις αποκάλυψιν εθνών και δόξαν λαού σου Ισραήλ» (Λουκ. 2. 29)

    Φως εις αποκάλυψιν εθνών,( Αυτός που θα φωτίσει και θα αποκαλύψει την Αλήθεια σε όλα τα έθνη, πού ζούσαν μέσα στο σκότος και στην πλάνη).

    και δόξαν λαού σου Ισραήλ. ( Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός προέρχεται γενεαλογικός από τον Ισραήλ, για αυτό και είναι η δόξα αυτού του λαού). Όπως έχουμε και εμείς για δόξα έχουμε τους προγόνους μας που φτιάχνανε Παρθενώνες.
    Θα γίνω όσο πιο σύντομος μπορώ.
    Ισραήλ σημαίνει αγαπητός, και οι Ισραηλίτες ο αγαπημένος λαός του Θεού
    Ο Θεός δεν επέλεξε λαό, αλλά άνθρωπο τον Αβραάμ. (Για την μεγάλη πίστη του στον Αληθινό Θεό, ακόμα να θυσιάσει και τον γιο του τον Ισαάκ). Και από τον Αβραάμ με την Σάρρα. Προέρχεται ο λαός του Ισραήλ.
    Αβραάμ γέννησε Ισαάκ, Ισαάκ γέννησε Ιακώβ, ο Ιακώβ τους 12 υιούς πού προήλθαν και οι 12 φυλές του Ισραήλ.
    Και ο Κύριος μας προέρχεται από την Βασιλική φυλή του Ιούδα.
    Πριν από τον κύριο μας γεννήθηκε και ο προφητάναξ (άναξ=βασιλιάς) Δαβίδ. Και ο τυφλός αποκαλούσε τον Κύριό μας Υίε Δαυίδ ελέησον με.

    Και ο Δίκαιος Συμεών
    Όχι μόνο γνώριζε τις Προφητείες που έκαναν λόγο περί του Λόγου του Θεού, αλλά τον είχε επισκεφθεί και τον είχε φωτίσει και του είχε αποκαλύψει αυτό το Πανάγιον Πνεύμα, “το λαλήσαν διά των Προφητών”, ότι δεν θα έφευγε από τον κόσμο αυτό, πριν δει με τους σωματικούς του οφθαλμούς τον Σωτήρα του κόσμου. Τον Κύριο Ιησού Χριστό!

    Απαιτείται η ψυχική καθαρότητα. Όντως, χρειάζεται μέσα στα στήθη του να φυλάσσει μια καρδιά πεντακάθαρη ο πιστός, για να αισθάνεται αυτή την κατάσταση που βίωσαν, κηρύσσουν και οικοδομούν οι Άγιοι.

    Αυτό άλλωστε δεν μας διδάσκει ο ίδιος ο Κύριος στην επί του Όρους ομιλία; “Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία ότι αυτοί τον Θεόν όψονται” (Ματθ. Ε” 8) .

    Ενώ οι εξωτερικές αισθήσεις είχαν αλλοιωθεί, λόγω του περασμένου της ηλικίας, και οι σωματικές γενικώς δυνάμεις τον εγκατέλειπαν, αντιθέτως, ο νους που εδρεύει στον χώρο της καρδίας, αισθανόταν και έβλεπε...
    όσα δεν μπορούν να δουν οι έχοντες ακμαίες σωματικές, πλην όμως τυφλές τις ψυχικές τους δυνάμεις και αισθήσεις.

    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ Η ΠΑΛΑΙΆ ΔΙΑΘΉΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΉΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΉ ΔΙΑΘΉΚΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΉΡΘΕ Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ.
    ΑΚΌΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΊΖΑΜΕ ΠΏΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΘΗΚΕ Ο ΚΌΣΜΟΣ, ΚΑΙ ΑΠΌ ΠΟΎ ΚΡΑΤΆΕΙ Η ΣΚΟΎΦΙΑ ΜΑΣ.

    Θα συνεχίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλοτιμη προσπαθεια του συγγραφεα. Δυστυχώς ομως αυτο το ερωτημα δεν εχει απαντηση απο εμας τους ανθρωπους. Ουτε καν απο τους Αγιους. Το μονο που μπορουμε εμεις ειναι το δικαιωμα κ η υποχρεωση να γινουμε κοινωνοι του πνευματικου παραδεισου, επιγειου κ εν συνεχεια του ουρανιου (αμην θεε μου). Η μακαρία απαθεια κ ειρηνη των λογισμων ειναι ο παραδεισος εδω στη γη, οπως λενε οι Αγιοι πατερες. Οποιος αξιωνεται αυτα βρισκεται στην αγκαλια του Χριστου κ αγαλιαζει. Αυτο μπορουμε εμεις κ με μεγαλο αγωνα. Λεει ενα ωραιο ο Ισαακ Συρος. Ο ταπεινος ανθρωπος υποτασεται στο Θεο, και η φυση ολη υποτασεται σε αυτον τον ανθρωπο". Τι μεγαλειο αλήθεια! Γινομαστε κυριοι της φυσης αληθινοι, κ γνώστες αυτης κ μεσω αυτης κοινωνοι του Θεου. Βεβαια ας μην ψαχνομε τετοιους ταπεινους στις εκκλησιες κ στον κοσμο. Μονο στον ασκητικο στιβο. Κ αν υπαρχουν αναμεσα μας ισως καποιοι, ποιος εχει τη σοφια να τους καταλαβει; Ας επιζητουμε αυτην την Θεοσδοτη ταπεινοτητα κ την μακαρία απαθεια, και αν μας αξιώσει ο Θεος , τοτε ποια αλλη ηδονη στη γη δεν θα ντραπει να τολμησει λογω της υποτελειας κ ασημαντοτητα της, να μπει εστω κ στην εξωπορτα ενος απαθη νου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ηθελα να τοποθετηθω κ στο σχολιο της Ζινας. Θα έθετα ενα ερωτημα. Η φυλη μας , η Ελληνικη, εχει την ποιο μεγαλη παρουσια κ ιστορια μεσα στους αιωνες. Στο διαβα της η προσφορά της στην ανθρωποτητα μετριεται με αμέτρητες περγαμηνες. Απο που ναρχισεις; Απο τους φωτισμενους αρχαιους σοφους μας; Απο τους αμέτρητους σοφους κ λογιους στη βυζαντινη αυτοκρατορια; απο τους αμετρητους αγιους μας; Απο τους αμετρητους γεναιους πολεμιστες που πολεμησαν το σκότος κ τις ορδες των απιστων;Τι να πει κανεις κανεις για τους Ελληνες. Αεναη προσφορα στη σοφια στη δημοκρατια στην ειρηνη στην ελευθερια στον πολιτισμο κ τις τεχνες..
    Και αλλες φυλες πρόσθεσαν κ αυτοι το κατιτίς στην ανθρωποτητα. Και το ερωτημα ειναι, οι Ιουδαιοι ή εβραιοι αλλιως, τι προσφεραν στην ανθρωποτητα; ΤΙΠΟΤΑ. Εχετε ακουσει εσεις ; Μονο αρνητικα κ κακά εχει προσφερει αυτη η φυλη, κ απο αυτα οσα βγαινουν στην επιφανεια, γιατί κρυβονται σαν τις οχιες. Συνεπως αυτη η ρατσα που δεν εχει προσφέρει τιποτα καλο παρα μονο αρνητικα στην ανθρωποτητα, εχει το προνομοιο να προερχεται απο αυτην ο Σωτηρας του κοσμου κ η Παναγια! Τον οποιον Σωτηρα φονευσαν κιολας! Οποτε θα συμφωνησω με τη Ζινα. Ειναι ακομψο, για να μην πω τιποτε αλλο, να συνδεεται τον Θειον με τη λεξη Ιουδαιος! Οι μαθητες του Ιησου ειχαν ελληνικα ονοματα κ οι γονεις τους μαλιστα. Ηταν γαλιλαιοι οπως κ η Παναγία, περιοχη που εβριθε σπο ελληνικες πολεις κ χωρια κ κατοικουνταν απο "εθνικους" ελληνες δηλαδη. Αυτη ειναι η προσωπική μου αποψη. Ο Ιησους Χριστος ειναι Θεος κ γεννηθηκε με θαυματουργικη συλληψη κ να Τον αποδιδουμε σε φυλες ειναι λιγο οξυμωρο. Αλλα σε καμμια περιπτωση δεν δεχομαι να τον αποδίδουν στη μυαρα φυλη.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη αδερφέ Δημήτρη.
    Αν και ήθελα να γράψω κάτι άλλο θα απαντήσω πρώτα εσένα.
    Μην σκανδαλίζεσε και θα σου πω το γιατί.

    Διάβασε στο πρώτο σχόλιο μου που έγραψα: και δόξαν λαού σου Ισραήλ.
    Και πάνω στο σταυρό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού έβαλαν την επιγραφή:
    Ι.Ν.Β.Ι (Ιησούς Ναζωραίος Βασιλεύς Ιουδαίων).

    Ιω. 1,46 ευρίσκει Φίλιππος τὸν Ναθαναὴλ καὶ λέγει αυτώ· όν έγραψε Μωϋσύς εν τώ νόμω καὶ οί προφήται, ευρήκαμεν, Ιησούν τὸν υιὸν του Ιωσὴφ τὸν απὸ Ναζαρέτ.

    Ευρίσκει ο Φιλιππος τον Ναθαναήλ και του λέγει· “αυτόν που έγραψε ο Μωϋσής στον Νομον και προανήγγειλαν οι προφήται εις τα προφητικά των βιβλία τον ευρήκαμεν· είναι ο Ιησούς, ο υιός του Ιωσήφ, από την Ναζαρέτ”.

    Ιω. 1,47 καὶ είπεν αυτώ Ναθαναήλ· έκ Ναζαρὲτ δύναταί τι αγαθὸν είναι; λέγει αυτό» Φίλιππος· έρχου καὶ ίδε

    Ο Ναθαναήλ όμως είπεν εις αυτόν· “από την Ναζαρέτ είναι δυνατόν να βγη κάτι καλόν;” Λεγει εις αυτόν ο Φιλιππος· “έλα και ιδέ μόνος σου, δια να πεισθής”

    Βλέπεις αδερφέ μου Δημήτρη και ο μαθητής Του ο Ναθαναήλ ή Βαρθολομαίος σκανδαλίστηκε.

    ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΆΨΩ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΈΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΣΧΌΛΙΟ ΣΟΥ:
    Ο Ιησους Χριστος ειναι Θεος κ γεννηθηκε με θαυματουργικη συλληψη κ να Τον αποδιδουμε σε φυλες ειναι λιγο οξυμωρο. Αλλα σε καμμια περιπτωση δεν δεχομαι να τον αποδίδουν στη μυαρα φυλη.

    ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΓΡΆΦΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΑΊΡΕΣΗ.
    ΠΡΏΤΟΝ ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δεν ήταν μόνο τέλειος Θεός αλλά και τέλειος Άνθρωπος.
    Και ως τέλειος Ανθρωπος έπρεπε να έχει μία καταγωγή. Και ο Ισραηλιτικός λαός ήταν ο μόνος που πίστευε στον Αληθινό Θεό. (Και όταν τα παιδιά του Ιακώβ πούλησαν τον αδερφό τους Ιωσήφ στην Αίγυπτο, και μετά πήγαν και αυτοί όταν ο αδερφός τους είχε γίνει αντίΦαραώ από εκεί ξεκινάει η ιστορία των Εβραίων, που μετά πήγαν στην Γη της Επαγγελίας

    Όλα αυτά τα εξιστορεί ο Μακαριστός πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος.
    Ήταν 40 χρόνια στην έρημο, από την Αίγυπτο μέχρι την Γη της Επαγγελίας ήταν το πολύ δύο μήνες δρόμος.
    Ο Θεός τους κράτησε 40 χρόνια στην Αίγυπτο, γιατί ανά 40 χρόνια αλλάζει μία γενιά. Και επειδή ήταν σκληροτράχηλος λαός πέθαναν όλοι στην έρημο, για την αμαρτία τους που προσκύνησαν το χρυσό μοσχάρι.

    Ακόμα και ο Μωυσής δεν είδε την Γη της Επαγγελίας, λόγω μίας δυσπιστίας του στην έρημο, που αμφισβήτησε τον Θεό, ότι δεν μπορεί να βγει νερό από τον βράχο.
    Και μόνο Δύο άτομα έφτασαν στην Γη της Επαγγελίας από τους Εβραίους που βρισκόταν στην Αίγυπτο, ο Ιησούς του Ναυή τον άλλον δεν θυμάμαι το Όνομα.
    Όλοι οι άλλοι Εβραίοι είχαν γεννηθεί στην έρημο.


    Δυστυχώς οι Αρμένιοι έχουν πέσει στην αίρεση του μονοφυσιτισμού. Ότι Η Θεϊκή Φύση απορρόφησε την Ανθρώπινη Φύση.

    Μόνο από τους Εβραίους μπορούσε να Γεννηθεί, και συγκεκριμένα γεννήθηκε από την φυλή του Ιούδα για αυτό και ονομαζόταν Ιουδαίος.
    Ήταν μία εκ των 12 φυλών του Ισραήλ και ήταν η Βασιλική φυλή
    Ολοι οι άλλοι Λαοί ήταν ειδωλολάτρες ακόμα και εμείς οι Έλληνες, και το ξαναείπα ο Θεός άνθρωπο επέλεξε για την πίστη του, ο Αβραάμ είναι ο Γενάρχης του Ισραήλ.
    (Θα σας μαθαίνω, αυτά που μαθαίνω τόσα χρόνια από τον μακαριστό πατέρα Αθανάσιο μυτιληναίο από τις ομιλίες του, όλοι μας μαθητές είμαστε, μόνο Ένας είναι ο Διδάσκαλος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός).

    Αν προλάβω σήμερα θα γράψω και αυτά που ήθελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός, έχουν μπλέξει τα μπούτια τους πολλοί με έναν αρρωστημένο εθνικισμό και γράφουν
      ότι τους κατεβάσει η γκλάβα τους. Δυστυχώς σήμερα η αίρεση ζει και βασιλεύει, η πλειονότης των Χ.Ο. έχει φτιάξει και μια δική της Θρησκεία και πάντα ξεκινάνε με την φράση: "εγώ πιστεύω..." χωρίς καν να έχουν ξεφυλλίσει την Α.Γ. η να έχουν ακούσει έστω και μια σοβαρή ομιλία η συζήτηση. Προτιμούν μάλλον να μορφώνονονται από λιακοπουλικές εκπομπές... Ακατήχητος και απαίδευτος λαός.

      Νικ.Σωτηρόπουλος ο ΙΗΣΟΥΣ σημαίνει ΓΙΑΧΒΕ ίσον Αληθινός ΘΕΟΣ

      https://youtu.be/PavzbCp8k3A

      Διαγραφή
  7. Πριν ξεκινήσω θα κάνω δύο επισημάνσεις
    1) στο πρώτο σχόλιο μου νομίζω στην Γη της Επαγγελίας μαζί με τον Ιησού του Ναυή ο δεύτερος ήταν ο Ααρών πού πήγε.

    2) επάνω με το που ξεκινάει το άρθρο υπάρχει μία πηγή που σε μεταφέρει σε ένα βίντεο το οποίο είναι μάλλον στα Αγγλικά.
    Δυστυχώς από τα γραφόμενά του δεν γνωρίζω αν είναι και χριστιανός Ορθόδοξος. Αποκαλεί την ΑΓΊΑ ΓΡΑΦΉ, Βίβλος δυστυχώς έτσι την αποκαλούν οι αιρετικοί, και οι χιλιαστές δεν δέχονται την Αγία Γραφή.
    Γιατί απαρτίζεται από δύο βιβλία Παλαιά και Καινή Διαθήκη, άσχετα που και η καινή διαθήκη η δικιά τους είναι για κάψιμο.
    Υπάρχει και οι αιρετική βιβλική εκκλησία.

    Πριν ξεκινήσω θα πω αυτό που είπε και ο Δημήτρης κανένας Άγιος δεν τόλμησε να αναφερθεί στην περιγραφή του Άπειρου Θεού, ακόμα και οι τρεις Άγιοι πού ονομάστηκαν θεολόγοι.

    Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τέτοια γλώσσα.
    Αλλά τέτοιες γελοιότητες, πρώτη φορά διάβασα στη ζωή μου.
    Να χρησιμοποιεί την λογική τα μαθηματικά τις σοκολάτες και ότι άλλη ανοησία του κατέβει. Για να περιγράψει το απερίγραπτο.
    Πόσο Μωρός (ΑΝΌΗΤΟΣ) είναι κάποιος που προσπαθεί να περιγράψει αυτό που δεν περιγράφεται με τίποτα.
    Και ο Απόστολος Παύλος όταν βρέθηκε στον τρίτο Ουρανό, μας είπε αυτά που είδε, ήταν < Άρρητα Ρήματα >. (Δεν μπορούσε να περιγράψει ούτε την Βασιλεία των Ουρανών, πόσο μάλλον τον Δημιουργό που ούτε οι Άγγελοι δεν Τον βλέπουν αλλά μόνον την Δόξα του Τριαδικού μας Θεού.

    Και αυτός δεν είδε τίποτα, και μας μιλάει για αριθμούς και σοκολάτες.

    Πρώτα ο Θεός αύριο αν είναι θέλημα Του να γράψω αυτά που δεν μπόρεσα σήμερα. ΜΕ ΈΝΑ ΠΆΡΑ ΠΟΛΎ ΩΡΑΊΟ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ Μακαριστού πατέρα ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΊΟΥ

    ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητε Χρηστο κ εγω τα ιδια πιστευα για παλαια διαθηκη. Πλεον τα αμφισβητω. Και πραγματικα δεν εχει νοημα εγω να προσπαθω να πεισω εσενα κ εσυ εμενα. Δεν θα συναντηθουμε. Και επισης λες οτι ειπε ο Ναθαναηλ " δυναται να βγει αγαθο απο την Ναζαρετ ;( ελληνικη πολη). Αυτο απο που μαρτυρα οτι ειναι εβραιος ο Ιησους; Μαλλον το αντιθετο. Τελος παντων η παλαια διαθηκη ειναι εβραικο βιβλιο. Δεν σχολιαζεις ομως αυτα που ειπα; Αυτα που λεει η λογικη μου. Πως ειναι δυνατον ο περιουσιος λαος ναναι η φαρα των Ιουδαιων; Πως ειναι δυνατον ο Ιησους να ηρθε στη γη απο τους Ιουδαιους; Πως ειναι δυνατον να ειναι απο τη φυλη των Ιουδαιων ο Θεανθρωπος, την στιγμη που η φαρα τους τον σταύρωσε; Που η φαρα τους δεν εχει Χριστιανους σημερα να δοξασουν το ονομα του;! Δεν ειναι Χριστιανοι οι εβραιοι!!
    Εγω μπορω να δεχθω αυτο που λες μονο σε μια περιπτωση. Να παραδεχθω δλδ οτι ο Παναγαθος Θεος ετσι το θελησε να ειναι απο εβραιους ο Υιος Του. Και καποιοι απο δαυτους στο παρελθον να ηταν ευσεβείς. Αλλα μεχρι εκει. Οταν διακρινω Ιουδαιολαγνια μεσω Παλαιας διαθήκης γινομαι εξω φρενων, γνωριζοντας τι σημαινει εβραισμος, σιωνισμός, τι σημαινει Νεος ναος του σολομοντα που οι σιωνιστες εβραιοι θα ανοικοδομησουν για να δεχθουν τον καταραμένο..Δηλαδη ελεος με αυτη την καταραμενη ρατσα! Αλλα πιστευω θα αποκαλυφθεί ολη η αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχες διαβάσει την Π. Δ. θα γνώριζες ότι ο Κύριος τους αποκηρύττει τους Ιουδαίους και τους υπόσχεται ότι θα δώσει την χάριν του σε άλλο έθνος.
      Κόψε την λιακοπουλιάδα και βρες έναν ορθόδοξο πνευματικό μήπως και ξεφύγεις από την πλάνη.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Σάμιε, αυτό ακριβώς του είπα και εγώ στο τελευταίο σχόλιο μου, να διαβάσει την παραβολή των κακών γεωργών το αμπελώνας.

      Η παραβολή ομιλεί για κάποιον οικοδεσπότη που φύτευσε αμπελώνα.

      Αυτός είναι ο Θεός, που φύτευσε τον Ιουδαικό λαό στην Γη της Επαγγελίας, «επί όρος υψηλόν» και «εν όρει μετεώρω» (Ιεζ. 17,23). Για την περιφρούρηση του αμπελώνα του ο οικοδεσπότης έβαλε «φραγμόν». Είναι ο Νόμος Του, που δεν άφηνε τον Ισραήλ να μιχθεί με τα άλλα έθνη. Τέλος ο Οικοδεσπότης εμπιστεύθηκε τον αμπελώνα Του σε «γεωργούς», στους διδασκάλους, δηλαδή, του λαού, τους Φαρισαίους και τους Γραμματείς

      Αργότερα, όταν ήλθε ο καιρός της σοδειάς, δηλαδή στα χρόνια των Προφητών, ο Οικοδεσπότης έστειλε τους δούλους του, δηλαδή τους Προφήτες, για να παραλάβουν τους καρπούς. Αλλά οι κακοί γεωργοί, οι ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδάσκαλοι, ένα Προφήτη, όπως τον προφήτη Μιχαία, τον έδειραν· τον άλλο, όπως τον Ζαχαρία, τον φόνευσαν, μεταξύ του Ναού και του Θυσιαστηρίου· τον άλλο, όπως τον Ζαχαρία, τον υιό του Ιωδαέ, τον αρχιερέα, τον λιθοβόλησαν.

      Τελευταία στάλθηκε στους Ιουδαίους ο Υιός του Θεού, σαρκωθείς.

      Αν οι κακοί γεωργοί φόνευσαν τους δούλους, όμως έπρεπε να εντραπούν το αξίωμα του Υιού και να φερθούν σ' Αυτόν με τιμή.
      Και όμως φέρθηκαν με περισσότερη οργή. «Δεύτε αποκτείνωμεν αυτόν», είπαν, γιατί «ούτός εστιν ο κληρονόμος»! Και όρμησαν εναντίον του και τον έβγαλαν «έξω του αμπελώνος», λέει η παραβολή, και τον φόνευσαν. Πραγματικά, έξω της πύλης των Ιεροσολύμων σταυρώθηκε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός.

      Τέλος, ο Χριστός έκανε ένα ερώτημα στους Ιουδαίους: Όταν έρθει ο Κύριος του αμπελώνος – τους είπε – τι πρέπει να κάνει στους κακούς αυτούς εργάτες;
      Και αυτοί με την απάντησή τους καταδίκασαν τον εαυτό τους, γιατί είπαν: «Πρέπει να εξολοθρεύσει με τον χειρότερο θάνατο τους κακούς εργάτες. Και τον αμπελώνα να τον δώσει σε άλλους, σε καλούς γεωργούς, που θα δώσουν τους καρπούς στην κατάλληλη εποχή».
      Πότε θα έλθει ο Κύριος του αμπελώνα, για να τιμωρήσει τους κακούς γεωργούς, όπως λέει η παραβολή στους Ιουδαίους, για τους οποίους λέχθηκε, ως καιρό παρουσίας του Θεού θα νοήσουμε την καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους.

      Τότε, «όταν έλθη ο Κύριος», όταν, δηλαδή ο Θεός επιβλέψει στην αμαρτία που διέπραξαν, με το να σταυρώσουν τον Μεσσία, τότε ο Θεός θα τους εξολοθρεύσει, πραγματικά, στέλνοντας σ' αυτούς τα ρωμαικά στρατεύματα. Και τον αμπελώνα, δηλαδή τον λαό Του, θα δώσει σ' άλλους γεωργούς, στους Αποστόλους και σε Ιερούς διδασκάλους.

      Θα συνεχίσω...

      Διαγραφή
    3. Στην συνέχεια ο Χριστός είπε στους Ιουδαίους και ένα άλλο, πολύ σημαντικό λόγο, βγαλμένο από την Αγία Γραφή, λόγο ταιριαστό με τα προηγούμενα.

      Είπε: «Δεν διαβάσατε ποτέ στις Γραφές, ότι λίθο που απέρριψαν ως ακατάλληλο οι κτίστες, αυτός έγινε κεφαλή σε όλη την οικοδομή και λίθος ακρογωνιαίος; Εκείνος που θα πέσει εχθρικά στον λίθο αυτό τον ακρογωνιαίο, θα τον κομματιάσει ο λίθος και θα τον κάνει σκόνη»!

      «Λίθος», αγαπητοί μου, είναι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, όπως έτσι εικονίζεται σε πολλά χωρία της Παλαιάς Διαθήκης.
      «Οικοδόμοι» δε είναι οι διδάσκαλοι των Ιουδαίων, οι οποίοι απεδοκίμασαν ως αχρείον τον «Λίθο», τον Ιησού Χριστό, γιατί είπαν γι' αυτόν: «Σαμαρείτης ει συ και δαιμόνιον έχεις».
      Με την ανάστασή Του όμως ο Χριστός τοποθετήθηκε στην κεφαλή της γωνίας, δηλαδή, έγινε Κεφαλή της Εκκλησίας, συνάπτοντας τους Ιουδαίους αυτούς που πίστεψαν στον Κύριό μας Ιησού Χριστό και τους εθνικούς στην Αληθινή Πίστη, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ. Γιατί, όπως ο λίθος της γωνίας σε μία οικοδομή συνδέει τον απ' εδώ και απ' εκεί τοίχο, έτσι και ο Χριστός συνέδεσε όλους στην Αληθινή Πίστη. Για την οικοδομή αυτή με τον ακρογωνιαίο λίθο, λέγει σήμερα η ευαγγελική περικοπή ότι «παρά Κυρίου εγένετο και έστι θαυμαστή εν οφθαλμοίς ημών»! Είναι η Αγία του Χριστού Εκκλησία. Και είναι θαυμαστή η Εκκλησία, γιατί βεβαιώθηκε με θαύματα και κραταιώθηκε ο Λόγος του Χριστού.

      Πάρθηκε, λοιπόν, η βασιλεία του Θεού από τους Ιουδαίους. Χάλασε, δηλαδή, η στενή σχέση τους με τον Θεό, πάρθηκε η οικειότητά τους και δόθηκε σ' αυτούς που πίστευσαν τον Ιησού ως Χριστό, ως Μεσσία, ως Σωτήρα
      (σήμερα αυτό είναι το ζητούμενο όλες οι άλλες λεγόμενες θρησκείες σώζουν; Όχι βέβαια, γιατί ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ονομάστηκε Σωτήρας γιατί μόνο στην Αγία Εκκλησία Του υπάρχει σωτηρία). Και όποιοι προσκρούουν στον ακρογωνιαίο Λίθο, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, θα «συνθλαστούν».

      Διαγραφή
    4. Ἀγαπητὲ Δημήτρη, ὅπως καὶ ὁ Χρῆστος τὸ παρατήρησε, χρησιμοποιεῖς τὴν λογικὴ σου γιὰ νὰ βγάλης συμπεράσματα.

      Σοῦ ἔχει ἀπαντήση ὁ Σάμιος, ἀλλὰ Θὰ σοῦ κάνω καὶ ἐγὼ μιὰ ἐρώτηση μὲ τὴν λογική στὴν ἀπορία σου,γιὰ τὸ «πῶς εἶναι δυνατὸν ὁ Κύριός μας νὰ εἶναι ἀπὸ τὴν φυλὴ τῶν Ἰουδαίων« ἐνῷ τὸν Σταύρωσαν.

      Μὲ αὐτὸ ποὺ γράφεις, σύμφωνα μὲ τὴν λογική σου, ὁ Κύριος εἶναι Ἕλληνας, ὁπότε ἄν οἱ σταυρωτές του ἦταν Ἕλληνες, σύμφωνα μὲ μία ἀπὸ τὶς ἐκδοχὲς ποὺ δίνεις δὲν θὰ ἦταν Ἕλληνας, διότι ἀντίστοιχα θὰ ἦτο ἀδύνατον νὰ τὸν Σταύρωναν Ἕλληνες.

      Σοῦ κάνω τὶς ἐξῆς ἐρωτήσεις: Ποιὰ Ὀρθόδοξη χώρα στὸν κόσμο σήμερα, πρόδωσε καὶ σταύρωσε πρώτη τὸν Κύριο μας Ἰησοῦ Χριστό;
      Διάβασε παρακάτω νὰ καταλάβεις τί ἐννοῶ.

      Ἀπὸ ποιὰ Ὀρθόδοξη χώρα ἔτρεξε Ἀρχιεπίσκοπος σὲ Hotspot λαθροεποίκων καὶ ἔβγαλε τὸ ἐγκόλπιό του γιατὶ προσβάλλεται ἠ πίστη των;

      Ποιὰ Ὀρθόδοξη χώρα, ἔτρεξε πρώτη νὰ ἀναγνωρίση τοὺς σχισματικοὺς Οὐκρανοὺς.

      Ποιὰ Ὀρθόδοξη χώρα, ἔκανε ἀπόλυτη ὑπακοὴ στὶς δυνἀμεις τοῦ σκότους καὶ στὴν ἀντίχριστη συμμορία ποὺ ὑποτίθεται μᾶς κυβερνᾶ, νὰ κλείσει τοὺς ναούς μας καὶ κυρίως ἐν μέσῳ Μεγάλης Ἑβδομἀδος, μὲ τοὺς ρουφιάνους της νὰ καταδίδουν τοὺς πιστοὺς Χριστιανοὺς καὶ τοὺς λιγοστοὺς λειτουργούς Του, μὲ τὰ ὄργανα τῆς ὑποτιθέμενης τάξεως νὰ συλλαμβάνουν πιστοὺς καὶ νὰ κόβουν πρόστιμα, ἐπειδὴ πῆγαν νὰ λατρεύσουν τὸν Θεό τους, ἐπειδὴ πῆγαν νὰ κοινωνήσουν τὸ Σῶμα καὶ τὸ αἷμα τοῦ Κυρίου μας καὶ συγχρόνως νὰ σχηματίζουν δικογραφίες ἐναντίων των.

      Ἀμέτρητες οἱ προδοσίες καὶ τὰ ἀτοπήματα.

      Μὲ ὅλη αὐτὴ τὴν κατάσταση, δὲν νομίζεις πὼς ἐπαναλαμβάνεται ἠ Ἱστορία, μὲ τὴν μόνη διαφορὰ, ὅτι τώρα οἱ σταυρωτές Του, εἶναι Ἕλληνες καὶ ὄχι Ἰουδαῖοι;

      Δὲν ἔχει ὑπάρξη μεγαλύτερη βλασφημία μέχρι σήμερα καὶ ὅμως ἔγινε ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες.

      Ἐὰν αὐτοὶ τὴν στιγμὴ κατέβαινε πάλι ὁ Χριστὸς σὰν Ἄνθρωπος, μέσα στὴν Ἑλλάδα, πάλι τὸ ἴδιο θὰ γινόταν, θὰ τὸν σταύρωναν πάλι μὲ τὸ ἴδιο μῖσος μόνο ποὺ θὰ ἦταν Ἕλληνες αὐτὴ τὴν φορά.

      Τὸ μῖσος τους γιὰ τὸν Χριστό καὶ τοὺς Χριστιανούς, μᾶς τὸ ἔχουν δείξει οἱ ἀντίχριστες κυβερνήσεις μὲ τὸ παραπάνω καὶ τὸ ὁποῖον ὅσο περνᾶ ὁ καιρὸς, τὸ βλέπουμε πιὰ καθαρὰ ὅτι γιγαντώνεται καὶ μάλιστα ἀπὸ τοὺς Ἀρχιερεῖς ὅπως ἔγινε καὶ τὴν ἐποχὴ ἐκείνη καὶ πάντα μὲ τὴν συναίνεση τοῦ λαοῦ καὶ ἄλλοτε μὲ τὴν σιωπὴ καὶ τὴν ἀδιαφορία.

      Ἀδελφέ μου δὲν εἶναι ἐπιχείρημα αὐτὸ, γιὰ νὰ ἀποδείξης πὼς ὁ Χριστὸς δὲν ἦταν Ἰουδαῖος.

      Ὅσο γιὰ τὴν «Ἰουδαιολαγνεία» ποὺ λὲς ὅτι διακρίνεις, ἀμφιβάλλω ἐὰν πηγαίνεις καθόλου στὴν Ἐκκλησία, εἴτε σὲ διάφορες ἀκολουθίες, εἴτε σὲ Θεία Λειτουργία. Καὶ ἄν πάλι πηγαίνεις, τότε δὲν προσέχεις τίποτα ἀπολύτως ἀπὸ ὅσα διαβάζονται.

      Καὶ ἕνα τελευταῖο ἐρώτημα.

      Σὲ ἀναπαύει ὁ λογισμός σου, ὕστερα ἀπὸ 2000 χρόνια περίπου, πῶς εἶναι δυνατόν νὰ μὴν εὐρέθει κανένας ἀπὸ τοὺς μεγάλους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, κανένας Ἅγιος, κανένας φωτισμένος γέροντας νὰ διορθώσει αὐτὸ τὸ μεγάλο λάθος κατ᾿ ἐσὲ καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν σου, δηλαδὴ τὴν ἀποδοχὴ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης μέσα στὴν Ὀρθόδοξη Πίστιν μας;

      Μήπως ὅλοι αὐτοὶ ἔχουν κάνει λάθος;
      Ἀδελφέ μου, πιστεύω πὼς χρειάζεσαι ἕνα καλὸ πνευματικὸ ἤ ἔστω γιὰ ἀρχή ἕναν πιστὸ καὶ πολὺ καλὸ στὰ Θεολογικὰ νὰ σοῦ ἐξηγήσει κάποια πράγματα καὶ τί χρειαζόμαστε νὰ μελετᾶμε τὴν Παλαιᾶ Διαθήκη, διότι βρίσκεσαι σὲ μεγάλη πλάνη.

      Δὲν ὑπάρχη πουθενὰ Ἰουδαιολαγνεία καὶ ξέρουμε ἀπὸ ποὺ προέρχονται αὐτὲς οἱ ἀνυπόστατες βλακεῖες ποὺ προωθοῦνται ἀπὸ συγκεκριμένα κέντρα.

      Πάντως ἄν δὲν δέχεσαι τὴν Παλαιᾶ Διαθήκη, δὲν δέχεσαι οὔτε τὴν Καινὴ Διαθήκη ποὺ εἶναι ἠ συμπλήρωσίς της!

      «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι ἀλλὰ πληρῶσαι.» (Ματθ. 5, 17). «Μὴν πιστέψετε ὅτι ἦρθα νὰ καταργήσω τὸν μωσαϊκὸ νόμο ή τὰ παραγγέλματα τῶν προφητῶν. Δὲν ἦρθα γιὰ νὰ καταργήσω, ἀλλὰ γιὰ νὰ τὰ ὁλοκληρώσω καὶ νὰ τὰ τελειοποιήσω».

      Διαγραφή
    5. Σωστός Πάνο μακάρι να βοηθηθεί από το σχόλιο σου αλλά ο οποιοσδήποτε αιρετικός έχει πολύ μεγάλο εωσφορικό εγωισμό για να δεχθεί το λάθος του.

      Διαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ

    ΔΙΆΒΑΣΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΆΝΩ ΣΧΌΛΙΟ ΤΟΥ ΣΆΜΙΟΥ, ισχύουν για εσένα.

    Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός μας είπε:
    Ιωαν. 8,32 καὶ γνώσεσθε τὴν αλήθειαν, καὶ η αλήθεια ελευθερώσει υμάς.

    και θα γνωρίσετε, όχι μόνον από την διδασκαλίαν μου, αλλά και από την προσωπικήν σας πείραν, την αλήθειαν και η αλήθεια θα σας ελευθερώση από την ΆΓΝΟΙΑ , που φέρνει η αμαρτία.

    ΞΕΚΙΝΆΣ ΓΡΆΦΟΝΤΑΣ:
    εγω τα ιδια πιστευα για παλαια διαθηκη. Πλεον τα αμφισβητω. Και πραγματικα δεν εχει νοημα εγω να προσπαθω να πεισω εσενα κ εσυ εμενα. Δεν θα συναντηθουμε
    (Δηλαδή με λες: Ου με πείσεις, καν με πείσης).

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΓΡΆΦΕΙΣ:
    Δεν σχολιαζεις ομως αυτα που ειπα; Αυτα που λεει η λογικη μου.

    (Θα απαντήσω στην λογική σου με ένα ΩΡΑΊΟ ΠΑΡΆΔΕΙΓΜΑ, στο επόμενο σχόλιο μου).

    (Λες η Ναζαρέτ είναι Ελληνική πόλη) μπερδεύτηκες ήθελες να πεις έχει Ελληνικό όνομα.
    και η Αλεξάνδρεια έχει το όνομα το Μεγάλου Αλεξάνδρου είναι Ελληνική πόλη;
    Και επί τουρκοκρατίας όλα τα χωριά της Μακεδονίας είχαν τούρκικο όνομα ήταν τούρκικα;

    Ρωτάς:
    Πως ειναι δυνατον ο Ιησους να ηρθε στη γη απο τους Ιουδαιους;

    Όταν απευθυνόμαστε στον Κύριό μας Ιησού Χριστό, δεν τον αποκαλούμε ποτέ μόνο με το όνομά Του.
    Πρώτον δεν ξέρεις να εκφράζεσαι, το έχεις ξανακάνει αυτό το λάθος δεν γνωρίζεις ούτε τα στοιχειώδη Δόγματα της Πίστεως μας.

    ΚΑΙ ΕΙΣ ΈΝΑ ΚΎΡΙΟΝ ΙΗΣΟΎΝ ΧΡΙΣΤΌΝ, ΤΟΝ ΥΙΌΝ ΤΟΥ ΘΕΟΎ ΤΟΝ ΜΟΝΟΓΕΝΉ

    (ΒΛΈΠΕΙΣ ΠΏΣ ΑΠΟΚΑΛΟΎΜΕ ΤΟΝ ΚΎΡΙΌ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΣΎΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΊΣΤΕΩΣ).

    ΔΕΎΤΕΡΟΝ ΓΡΆΦΕΙΣ
    Ειναι ακομψο, για να μην πω τιποτε αλλο, να συνδεεται τον Θειον με τη λεξη Ιουδαιος.

    (Ποιον Θείον; ΕΊΝΑΙ ΘΕΊΟΣ ΣΟΥ;)

    ΈΧΕΙΣ ΜΕΓΆΛΗ ΠΛΆΝΗ. Με ρωτάς γιατί Τον σταύρωσαν;
    Αν γνώριζες από Καινή Διαθήκη, θα το έβλεπες σε πάρα πολλά σημεία.
    Να σε βοηθήσω διάβασε την (παραβολή των κακών γεωργών του αμπελώνος).

    ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΊΣΩ ΜΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΊΠΕ Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ.

    ίνα βλέποντες μὴ βλέπωσι καὶ ακούοντες μὴ ακούωσι μηδὲ συνώσι, (Ματθ. ιγ' 14).

    διότι αυτοί, ενώ βλέπουν τα θαύματά μου, δεν βλέπουν, και ενώ ακούουν την διδασκαλίαν μου, δεν την ακούουν δια να ωφεληθούν ούτε την ενοούν,

    ακοή ακούσετε καὶ ου μὴ συνήτε, καὶ βλέποντες βλέψετε καὶ ου μὴ ίδητε· (Ματθ. ιγ' 15).

    Θα ακούσετε με τα αυτιά σας και όμως δεν θα εννοήσετε και θα ιδήτε πολύ καλά με τα μάτια του σώματος, αλλά δεν θα ιδήτε με τα μάτια της ψυχής.

    ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΒΡΕΣ ΈΝΑΝ ΚΑΛΌ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΌ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΈΠΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΉΣ. (Και όχι με τη λογική).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φουλάραμε με αιρετικούς Χρήστο. Ο συγκεκριμένος μπορεί να δηλώνει και αντιοικουμενιστής και όλα καλά για αυτόν. Ποστάρησα και ένα νέο σχόλιο σε νεώτερο άρθρο σχετικό με το θέμα.

      Διαγραφή
    2. Αληθώς Ανέστη
      Εσυ και ο Σαμιος βλεπετε με τα ματια της ψυχης?

      Διαγραφή
  10. Την απάντηση μπορείς να την δώσεις και μόνος σου.

    Άκου τι μας λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.

    Άλλωστε, γι' αυτό ονομαστήκαμε Πιστοί, για να πιστεύουμε χωρίς ενδοιασμούς στα λεγόμενα και να μην αμφιβάλλουμε για τίποτε απ' αυτά. Αν, βέβαια, αυτά που λέει η Αγία Γραφή ήταν ανθρώπινα λόγια, θα έπρεπε να τα εξετάζουμε βασανιστικά. Εφόσον όμως είναι Λόγια του Θεού, θα πρέπει να τα τιμούμε και να τα πιστεύουμε.

    ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΕΣΎ ΈΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΠΊΣΤΗ ΚΑΙ ΈΒΑΛΕΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΉ.
    ΘΥΜΉΣΟΥ ΤΙ ΕΊΠΕ Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ ΣΤΟΝ ΑΠΌΣΤΟΛΟ ΘΩΜΆ.

    λέγει αυτώ ο Ιησούς· ότι εώρακάς με, πεπίστευκας· μακάριοι οι μὴ ιδόντες καὶ πιστεύσαντες. (Ιωάννης κ' 29).

    Λεγει εις αυτόν ο Ιησούς· “επίστευσες, διότι με είδες· μακάριοι θα είναι απ' εδώ και πέρα στους αιώνας των αιώνων, εκείνοι οι οποίοι καίτοι δεν με είδαν, επίστευσαν”.

    Ποιες είναι οι προϋποθέσεις εκείνες, που θα οδηγήσουν τον άνθρωπο στην πίστη; Ο Ιερός Χρυσόστομος εντοπίζει τις προϋποθέσεις της Πίστεως όχι μόνο στη γνήσια προαίρεση, αλλά και στον καθαρό και άμεμπτο βίο. Ειδικότερα, για την καθαρότητα του έσω ανθρώπου διευκρινίζει με σαφήνεια τα εξής σημαντικά:
    Όποιος θέλει να προσεγγίσει και να έχει την αλήθεια, οφείλει προηγουμένως να καθαριστεί από τα πάθη του.
    Και τούτο, επειδή ο ακάθαρτος βίος εμποδίζει την προσέγγιση στο υψηλό περιεχόμενο των δογμάτων της πίστεως και συσκοτίζει τη διορατικότητα της διάνοιας.
    ΆΚΟΥ ΤΙ ΆΛΛΟ ΛΈΕΙ Ο Ο ΙΕΡΌΣ ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ.
    Εκείνο όμως που προηγείται και από τις ανθρωπολογικές προϋποθέσεις που αναφέραμε, είναι η Χάρη του Αγίου Πνεύματος, χωρίς την οποία δεν είναι δυνατόν να ανέλθει κανείς στο ύψος της Πίστεως.

    Ο διεφθαρμένος βίος γίνεται εμπόδιο στην ακριβή γνώση και στην οριοθέτηση των υψηλών δογμάτων της πίστεως.
    Όπως η λήμη, δηλαδή η ακαθαρσία, που προσκολλάται στην κόρη των οφθαλμών, σκοτίζει και θολώνει το μάτι, έτσι και ο λογισμός, που κυριεύεται από την πονηρία, σκοτίζει και τυφλώνει το νου του πιστού

    Και, ενώ ως προς την πίστη είμαστε όλοι οι πιστοί ίσοι μεταξύ μας, επειδή μία είναι η πίστη μας, τα καλά έργα ως έργα αγάπης μας διαφοροποιούν, γιατί άλλοι είναι περισσότερο φιλόπονοι και άλλοι είναι ραθυμότεροι. Έτσι, άλλοι ζουν ορθότερα και κατορθώνουν σημαντικότερα έργα και άλλοι μικρότερης σημασίας.

    ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΊΣΕΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΌΣ ΜΑΣ ΘΕΌΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΎΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΎ.

    «Είπεν άφρων εν καρδία αυτού· ουκ έστι Θεός» (Ψαλμ. 52,2)·
    Δηλαδή, μόνο ο άνθρωπος ποὺ έχασε τὰ λογικά του μπορεί νὰ πει, δὲν υπάρχει Θεός.
    Και κυρίως ο πονηρός και διεφθαρμένος άνθρωπος

    Ο Απόστολος των εθνών Παύλος λέει· «Πας οίκος κατασκευάζεται από τινος, ο δὲ τὰ πάν τα κατασκευάσας Θεός»· κάθε σπίτι έχει τὸν κατασκευαστή του, καὶ αυτὸς ποὺ κατασκεύασε τὰ σύμπαντα είναι ο Θεός (Εβρ. 3,4).

    Τι μπορούμε να γνωρίζουμε για τον Θεό;
    Μας λέγει ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός. Άπειρον το Θείον και ακατάληπτον, και τούτο μόνον αυτού καταληπτόν, η απειρία και ακαταληψία.

    ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΜΕ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΌΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΎ.

    Ο Θεός είναι πανταχού παρών. Βρίσκεται παντού και στην γη και στα βάθη των ωκεανών και στον ουρανό με τους άπειρους γαλαξίες βρίσκεται ταυτόχρονα παντού.

    Οι άγιοι Άγγελοι είναι άυλες πνευματικές υπάρξεις, και μετακινούνται εύκολος και με μεγάλη ταχύτητα από ένα τόπο εις τον άλλο.
    Δεν είναι όμως πανταχού παρόντες, όπως ο Θεός, διότι είναι και αυτοί δημιουργήματα του Θεού με περιορισμένες ικανότητες.

    Και θα κλείσω με το παράδειγμα του μακαριστού πατέρα Αθανάσιου Μυτιληναίου με την ( γάτα ).

    Η γάτα ενώ αντιλαμβάνεται την αγάπη μας, εισέρχεται μέσα στο σπίτι μας πού μπορεί να είναι διώροφο, τριώροφο.
    Αν είναι χειμώνας κάθεται δίπλα στο καλοριφέρ απολαμβάνει τη ζέστη.
    Βλέπει τηλεόραση, και όταν ο άνθρωπος με τον διακόπτη ανάβει το φως βλέπει ότι ξαφνικά γίνεται μέρα, κι άμα κλείσουμε το διακόπτη βλέπει ξαφνικά ότι ξαναγίνεται νύχτα.
    Ενώ όλα τα βλέπει τα αισθάνεται και τα αντιλαμβάνεται.
    Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να καταλάβει τον πολιτισμό που δημιούργησε ο Άνθρωπος, γιατί η γάτα έχει μόνο ένστικτο και όχι νου (λογική).

    Ούτε τις περνάει από το μυαλό πώς το καλοριφέρ χωρίς φωτιά εκπέμπει ζέστη, η μέσα στο δωμάτιο ξαφνικά γίνεται μέρα ή νύχτα, από την λάμπα
    Η πώς δημιουργήθηκε αυτό το ψηλό κτίριο.
    Πότε της δεν θα μπορέσει όχι μόνο να το φανταστεί αλλά ούτε να το διανοηθεί πώς γίνονται όλα αυτά, γιατί απλά δεν έχει νου.

    Το ίδιο ακριβώς είμαστε εμείς με τον Άπειρο Θεό, αλλά σε βαθμό έτη φωτός από ότι απέχουμε εμείς από τον Θεό.
    Γιατί και εμείς και η γάτα δημιουργήματα είμαστε και οι Δύο.

    Για αυτό και εμείς ποτέ δεν θα μπορέσουμε όπως η γάτα να διανοηθούμε πώς δημιουργήθηκε ο κόσμος από το μηδέν.
    Και πώς γίνεται ο Θεός να βρίσκεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και στην Αμερική και σε όλο το σύμπαν. Και σε όλους τους γαλαξίες.

    Αν προσπαθήσουν για όλα αυτά να δώσουν λογική εξήγηση.
    Τότε έχουν μυαλό ίσα με της γάτας.









    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα Πανο. Σε ευχαριστω για τα ερωτηματα σου κ το χρονο σου. Δεν θα απαντήσω διοτι νομιζω δεν βοηθα ουτε εμενα ουτε εσενα ουτε κ τους αλλους φιλους στο σαιτ. Θα ευχηθω μονο ολοψυχα, καλη φωτιση σε ολους μας κ καλη ελευθερια για την Ελλαδα μας, καθως κ σωματικη κ ψυχικη δυναμη κ ενοτητα σε ολους τους ελληνες για να αντιμετωπισουμε τα δεινα που μας ετοιμαζουν οι καταραμενοι εβραιοι σιωνιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δημήτρη!
      Ἀδελφέ μου ὅπως ἐπιθυμῆς!
      Ὁ καλοπροαίρετος διάλογος καὶ οἱ ἐρωτοαποκρίσεις δὲν εἶναι κακὸ, ἀντιθέτως τὶς περισσότερες φορὲς εἶναι ὠφέλιμος.

      Τονίζω πάλι, προϋπόθεση ἡ καλὴ προαίρεση καὶ ἀπὸ τὶς δύο πλευρές.

      Ὑπάρχουν βέβαια περιπτώσεις ὅπως τώρα, ἕνας ἀπὸ τοὺς συνομιλητὲς νὰ μὴν εἶναι ἕτοιμος νὰ δεχτῆ ὁποιαδήποτε διαφορετικὴ ἄποψη ἤ συζήτηση ἀπὸ ἐκείνη ποὺ ἔχει μέσα στὸ μυαλό του γιὰ ὁποιοδήποτε θέμα.

      Εἶναι ἀπόλυτα σεβαστό καὶ σίγουρα ἡ ἐπιμονὴ δὲν βοηθᾶ κανέναν.

      Νὰ εὐχηθῶ καὶ ἐγώ, νὰ μᾶς φωτίση ὅλους νὰ ἀντιμετωπίσουμε μὲ ἁγιοπνευματικὸ τρόπο ὅποια δοκιμασία ἐπιτρέψει ὁ Κύριος καὶ νὰ μᾶς δώσει μετάνοια καὶ ὐπομονή.

      Διαγραφή
  13. Και σε αυτη τη δοκιμασια κατα των εβραιων σιωνιστων κ των μασονων τους , ο Ιησους Χριστος κ η Παναγια θα ειναι μαζυ μας. Ας εχομε πιστη κ σωστο βιο κ μαχητικο πνευμα οπως αρμοζει σε Ελληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή