Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Απαγορεύεται το σούβλισμα του αρνιού το Πάσχα; Πέτσας: Φέτος θα το ψήσουμε στον φούρνο (βίντεο)



Σχόλιο Πᾶνος: Τελικῶς, ὅπως ἀποδεικνύεται, ἡ δικτατορία τοῦ Παπαδόπουλου ὠχριᾶ μπροστὰ στὴν σημερινὴ δικτατορία τῶν ἐθνομηδενιστῶν, μᾶλλον δὲ, πρέπει νὰ ἦταν ὑπόδειγμα δημοκρατίας!

Τώρα φαίνεται καθαρὰ πὼς ἡ νέα ἀντίχριστη χριστιανομάχος, χειρότερη τῆς προηγουμένης ἀθέου, κυβέρνηση, ἐπιθυμεῖ διακαῶς νὰ ἰσοπεδώσει κάθε τὶ τὸ χριστιανικὸ καὶ παραδοσιακὸ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ Πατρίδος μας.

Ποὺ ἀκούστηκε, ρὲ πειθήνια ὄργανα τῆς Ν.Τ.Π., μὲ ὑποθέσεις (πὼς θὰ μαζευτεῖ ἡ γειτονιά) νὰ μᾶς ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ τὸ τί θὰ κάνουμε μέσα στὸ σπίτι μας ἤ στὴν αὐλή μας;

Θὰ καταργήσετε καὶ τὸ ἄσυλο τῆς κατοικίας μας;

Δὲν σᾶς ἀρκεῖ νὰ στέλνετε περιπολικὰ νὰ κάνετε ἔλεγχο γιὰ τυχὸν συνωστισμό; (Ἐννοεῖται ἀπ᾿ ἔξω, γιατὶ μέσα δὲν ἔχετε κανένα δικαίωμα)

Δηλαδὴ ἄμα θέλω ἐγὼ μὲ τὴν γυναίκα μου νὰ ψήσω ἔνα ἀρνὶ καὶ τὸ ὐπόλοιπο νὰ τὸ βάλω στὸν καταψύκτη, θὰ μὲ ἀπαγορεύσουν αὐτὰ τὰ φερέφωνα τῆς Ν.Τ.Π. ποὺ ὀνομάζονται Ἕλληνες πολιτικοὶ καὶ ποὺ δῆθεν ἐνδιαφέρονται γιὰ τὴν ὑγεία μας;

Ξυπνῆστε Ἕλληνες, πρέπει νὰ ἀντιδράσουμε πολὺ σθεναρὰ, αὐτοὶ οἱ ἀνθέλληνες θὰ μᾶς στείλουν στὸ τέλος ὅλους στὰ φρενοκομεῖα.

Πρέπει νὰ στραφοῦμε στὴν δικαιοσύνη, ὅλα τὰ μέτρα ποὺ ἔχουν πάρει, εἶναι παράνομα καὶ ἀντισυνταγματικά. 
___________________

Τέλος και στο σούβλισμα του αρνιού τουλάχιστον όσοι είχαν σκοπό να το κάνουν σε αυλές, πυλωτές και με κόσμο, για το Πάσχα, όπως ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, που επανέλαβε πως φέτος θα είναι διαφορετικό το Πάσχα, λόγω της πανδημίας του κοροναϊού. 

Ειδικότερα, το πρωί της Τετάρτης ο Στέλιος Πέτσας, δήλωσε-εμμέσως πλην σαφώς- στον ΑΝΤ1 ότι φέτος απαγορεύεται και το σούβλισμα του αρνιού, μια απόφαση που αποσκοπεί στην αποφυγή συνωστισμού σε σπίτια, ταράτσες, αυλές και πυλωτές.

«Δεν υπάρχει σπίτι που κάποιος θα βάλει αρνί και κοκορέτσι και δεν θα μαζευτεί η γειτονιά, άρα εμείς θέλουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό», είπε ο ίδιος και συνέχισε: «Φέτος θα το ψήσουμε στον φούρνο».



TheCaller.gr

Πηγή:  https://www.agrinionews.gr/
«Πᾶνος»

14 σχόλια:

  1. Πάνο καλά τα λέγεις. Αλλά φαντάζομαι να γνωρίζεις ότι το πιο σύντομο ανέκδοτο της τελευταίας δεκαετίας τουλάχιστον είναι το "ελληνική δικαιοσύνη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Σάμιε, ἐννοεῖται ὅτι τὸ γνωρίζω πολὺ καλὰ, ἀλλὰ τὸ ἔγραψα ἔτσι γιατὶ ἄν θὰ ἔγραφα αὐτὸ ποὺ ἤθελα, αὔριο τὸ πρωὶ θὰ μαθαίνατε ὅτι θὰ μὲ εἶχαν μαζέψει.

      Αὐτὸ μοῦ ἔλειπε νὰ πιστεύω ὅτι ἔχουμε δικαιοσύνη.

      Διαγραφή
  2. Παιδια μεχρι πριν λιγο νομιζα οτι ειναι πρωταπριλιατικο αστείο.....
    Τωρα διαπιστωνω οτι ο Πετσας γουστάρει να απαγορεύσει το αρνί στην σούβλα στον κηπο του σπιτιου μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδερφέ μου Πάνο και Αγαπητοί Αναγνώστες.
    Πριν δύο μέρες την Δευτέρα έβγαλε ανακοίνωση η κυβέρνηση ότι και το Πάσχα θα είναι κλειστοί οι Ναοί, για να μην ζούσαμε με ψευδαισθήσεις ότι μέχρι τότε ίσως κάτι αλλάξει.

    Θέλω να πω κάποια πράγματα.
    Αν Θεός φυλάξει χάναμε κάποιο προσφιλές πρόσωπο μέσα στην οικογένεια μας.
    Και ήταν να το κηδέψουμε, και αυτοί μας αρνούνταν να πάμε, Θα κάναμε υπακοή;

    Αν μία μάνα βρισκότανε με το παιδί της δίπλα σε μία πισίνα, χωρίς να υπάρχει άλλος κόσμος εκεί, και η μάνα του δεν γνώριζε κολύμπι.
    Και κατά λάθος το παιδάκι έπεφτε μέσα στην πισίνα, και άρχισε να φωνάζει: μανούλα σώσε με μανούλα.
    Και δεν υπήρχε κάποιος να βοηθήσει, αυτή η μάνα τι θα έκανε;
    Θα έβλεπε το παιδί της να πνίγεται μέσα στην πισίνα και να την εκλιπαρεί;
    Ή θα πηδούσε και η ίδια μέσα, και θα έλεγε: όπου εσύ παιδάκι μου εκεί και εγώ.

    Μπορεί να αναρωτηθείτε γιατί σας τα είπα αυτά.

    Γιατί ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός μας είπε:
    Ο ΦΊΛΩΝ ΠΑΤΈΡΑ Ή ΜΗΤΈΡΑ ΥΠΈΡ ΕΜΈ ΟΥΚ ΕΣΤΊ ΜΟΥ ΆΞΙΟΣ.
    ΚΑΙ Ο ΦΙΛΏΝ ΥΙΩΝ Ή ΘΥΓΑΤΈΡΑ ΥΠΈΡ ΕΜΈ ΟΥΚ ΕΣΤΊ ΜΟΥ ΆΞΙΟΣ.
    ΚΑΙ ΟΣ ΟΥ ΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΌΝ ΑΥΤΟΎ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΟΠΊΣΩ ΜΟΥ, ΟΥΚ ΕΣΤΊ ΜΟΥ ΆΞΙΟΣ.

    Θα αφήσουμε Μεγάλη Πέμπτη τον Κύριό μας και Σωτήρα μας, να βρίσκεται μόνος Του επάνω στο Σταυρό;
    Και Μεγάλη Παρασκευή στον Επιτάφιο θα Τον αφήσουμε μόνο Του;

    ΌΧΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΎΜΕ ΚΟΝΤΆ ΤΟΥ.
    ΚΙ ΑΝ ΘΈΛΟΥΝ ΑΣ ΜΑΣ ΚΛΕΊΣΟΥΝ ΌΛΟΥΣ ΜΈΣΑ.
    Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΉΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΆΣΘΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΌΤΙ ΑΝΤΈΧΟΥΜΕ.

    Όλη η Πίστη μας βασίζεται πάνω σε τέσσερις λέξεις.

    ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ
    ΑΛΗΘΏΣ ΑΝΈΣΤΗ

    ΚΑΛΉ ΑΝΆΣΤΑΣΗ ΕΎΧΟΜΑΙ ΣΕ ΌΛΟΥΣ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στρατηγός Νίκος Ταμουρίδης : Εγώ Πάσχα θα κάνω!

    Εγώ Πάσχα θα κάνω!

    -Γιατί είμαι Έλληνας και Χριστιανός Ορθόδοξος και κανείς δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει!

    -Γιατί αντιλαμβάνομαι πως ο μεγάλος εχθρός του σύγχρονου παγκοσμίου συστήματος είναι ο Χριστός και η Ορθοδοξία!

    Εγώ Πάσχα θα κάνω!

    -Γιατί δεν μπορεί κανείς να προκαταβάλει ότι θα καθίσω το βράδυ της Ανάστασης στο σπίτι μου! Εγώ θα βρω τρόπο να κάνω Ανάσταση και να κοινωνήσω!

    -Γιατί όπως μπορούν οι Τράπεζες, τα Σούπερ Μάρκετ και οι λαϊκές αγορές και λειτουργούν με ασφάλεια έναντι του κορωναϊού, έτσι και ασφαλέστερα ακόμη μπορούν να λειτουργήσουν οι εκκλησίες μας!

    Εγώ Πάσχα θα κάνω!

    -Γιατί το οφείλω στην πίστη μου, στα παιδιά μου, στην πατρίδα μου, στον όρκο μου!

    -Γιατί στα άγια τούτα χώματα που ζούμε μπόρεσε ο άνθρωπος με θεία σάρκα να ντύσει το ομορφότερο από όλα τα όνειρά του!

    Εγώ Πάσχα θα κάνω!

    Και παρακαλώ τους σεβαστούς Επισκόπους μας να κάνουν Ανάσταση. Αλλιώς καλύτερα να παραδώσουν το πετραχήλι τους. Δεν θα έχουν πλέον λόγο ύπαρξης!

    Εγώ Πάσχα θα κάνω!

    -Κι αν χρειαστεί, μυστικά, όπως οι κρυπτοχριστιανοί παππούδες μας στον Πόντο, εκεί όπου βυθίζονται οι ρίζες μας βαθιά σε χώματα ποτισμένα από αρχαία και πρόσφατα αίματα προγόνων!

    -Κι ας έρθουν να με συλλάβουν οι απόγονοι του αιμοσταγούς Τοπάλ Οσμάν!

    Καλή Ανάσταση αδέρφια!

    Νικόλαος Ταμουρίδης Αντγος (ε.α)-Επίτιμος Α’ Υπαρχηγός ΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μᾶς ἔπεισε καὶ αὐτὸς...
      Τοὺς εἴδαμε ὅλους ὅσο ἦταν ἐν ἐνεργεία, μούγκα στὴν στρούγκα.
      Μόλις ἀποστρατεύτηκαν, ἔγιναν ὅλοι παλληκάρια καὶ πιστοὶ Χριστιανοὶ.

      Νὰ μᾶς ποῦν τὴν ἀλήθεια γιατὶ δὲν κατέβηκαν στὶς ἐκλογὲς ποὺ ὅλοι περιμέναμε καὶ ὅχι τὰ παραμύθια ποὺ μᾶς εἶπαν.

      Ἄσε ἀδελφέ μου, πήξαμε ἀπὸ πατριῶτες καὶ πιστοὺς χριστιανοὺς ὅπως πήξαμε καὶ ἀπὸ τὶς φαμφάρες καὶ τὰ κηρύγματα τῶν οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων.

      Διαγραφή
    2. Πάνο δεν γνωρίζω τον κ. Ταμουρίδη, αλλά νομίζω ότι τον αδικείς με το ν' αμφισβητείς το αυθόρμητο των σκέψεών του.
      Και εν αποστρατεία να ομιλούν καλό είναι.
      Εν ενέργεια είναι πολύ δύσκολο.
      Και πάλι βλέπεις λίγοι ομιλούν εν αποστρατεία.
      Τώρα για την συνένωση για να κατέβαιναν στις εκλογές, μπορεί να μην φταίει αυτός. Μπορεί να ήταν αλλού το πρόβλημα και να οφειλόταν σε άλλους.
      Αλλωστε δεν μπορείς να υποχρεώσεις κανένα να κατέβει στις εκλογές. Ούτε αυτοί εσένα, ούτε εσύ αυτούς.

      Ελληνας Στερ.

      Διαγραφή
    3. Ἀδελφέ μου δὲν γράφω κάποια σχόλια τόσο εὔκολα καὶ ἐπιπόλαια.
      Κάτι παραπάνω μπορεῖ νὰ γνωρίζουμε κάποιες φορὲς γιὰ κάποιους...
      Ἀλλὰ θὰ σοῦ πῶ τὴν γνώμη μου πάνω σὲ αὐτὰ ποὺ μοῦ ἔγραψες.

      Ἀδελφέ μου στὰ δύσκολα γίνεται ἀγῶνας καὶ ἔχει ὁ καθένας ὑποχρέωση καὶ καθῆκον νὰ σταθῆ ἀντάξιος τῶν περιστάσεων, στὰ εὔκολα δὲν λογίζεται ἀγῶνας.

      Ὅταν κάποιοι ἐν ἀποστρατεία βγαίνουν δημοσίως καὶ φωνάζουν γιὰ πατριωτισμοὺς καὶ ἀγῶνα ἤ γιὰ τὴν Πίστιν μας, καλὸ εἶναι πρῶτα νὰ δηλώνουν δημόσια τὰ λάθη τους καὶ τὴν ἀπραξία τους ἤ τὴν δειλία τους ὅταν τὸ ἀπαιτοῦσε ἡ περίσταση εἴτε σὲ θέματα ἐθνικὰ εἴτε σὲ θέματα Πίστεως, ἀλλιῶς προκαλοῦν πολὺ τὸν λαό.

      Αὐτὸ δὲν εἶναι δικό μου συμπέρασμα, ἀλλὰ τὸ ἔχουμε δεῖ ἐπανειλημμένως, μέσα στὸ διαδίκτυο τὸ ὁποῖον ἀφορᾶ καὶ ἱεράρχες.
      Ἕνα μεγάλο μέρος τοῦ λαοῦ, σιχάθηκε τὰ μεγάλα λόγια καὶ τὰ κηρύγματα ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ οἱ ἴδιοι δὲν τὰ ἔκαναν ποτὲ πράξη.

      Ὅσο γιὰ τὶς ἐκλογὲς, δὲν ἔχει λογικὴ αὐτὸ ποὺ μοῦ ἔγραψες.
      Ὑπάρχη δυνατότητα ποτὲ νὰ ὑποχρεώσεις κάποιον νὰ κατέβη σὲ ἐκλογές ἤ μήπως αὐτὸ ἔγραψα;
      Εἶναι δυνατὸν νὰ κατεβαίνουν στὶς Εὐρωεκλογὲς καὶ νὰ μὴν κατεβαίνουν στὶς βουλευτικὲς ποὺ ὅλοι περιμέναν ἕνα «Χριστιανικὸ» κόμμα, τουλάχιστον μὲ ὅσα εἶχαν προϊδεάσει τὸν κόσμο καὶ ἠ δικαιολογία ἦταν δὲν ὑπῆρχαν χρήματα;

      Ποιὸς τὸ ἔχει πιστέψει αὐτὸ;
      Ἄφοῦ δὲν ὑπῆρχαν χρήματα, γιατὶ τὰ ξόδεψαν γιὰ τὶς Εὐρωεκλογὲς;

      Πολλὰ θὰ μποροῦσα νὰ γράψω γιὰ τὰ μεγάλα λόγια τους ἀδελφέ μου, ἀλλὰ δὲν νομίζω ὅτι θὰ βγῆ κάτι.

      Πάντως μὴν πιστεύεις τόσο εὔκολα ὅτι θὰ κάνει τίποτα ἀπὸ ὅσα λέει.
      Συνήθως οἱ περισσότεροι φωνἀζουν καὶ κάνουν κάποιες κινήσεις ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς καὶ γιὰ προβολὴ.

      Ὅταν ἔρθουν τὰ δύσκολα, τότε ξεγυμνώνονται ὅπως ξεγυμνώθηκαν οἱ ἐπίσκοποι καὶ ὅλοι αὐτὴ ἡ κλίκα τῶν προδοτῶν πολιτικῶν μας μὲ τὴν στήριξη πολλῶν...

      Διαγραφή

    4. Ο Συγκεκριμένοs , EINAI απο αυτούs , που ο.τι ΛΈΝΕ το κάνουν !!

      Διαγραφή
  5. ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αισχρολογείς ανώνυμε 11:45 μμ.
      Σεβάσου ότι μπήκες σε ορθόδοξο μπλογκ!!

      Διαγραφή
    2. Ἀνώνυμε 6:35 μ.μ. ἔχεις δίκιο ποὺ παρατήρησες τὸν σχολιαστή 11:45 γιὰ τὸ ἀπρεπὲς σχόλιο, μόλις τώρα τὸ πρόσεξα τὶ ἀκριβῶς γράφει, διότι ὅταν τὸ δημοσίευσα, ἦταν ἡ στιγμὴ ποὺ βγαίναμε νὰ πᾶμε κάπου ἔξω καὶ τὸ δημοσίευσα πολὺ βιαστικὰ βλέποντας μόνο τὴν τελευταία λέξη καὶ εἶπα νὰ τὸ προσπεράσω λόγῳ τῆς μεγάλης προκλητικότητος τοῦ ἄρθρου, ποὺ ἀλήθεια εἶναι πὼς ὅλοι βγήκαμε ἀπ᾿ τὰ ροῦχα μας.

      Διαγραφή
  7. Πού καταντήσαμε! Να αποφαίνεται ο Πετσας για το αν θα ψήσουμε αρνί το Πάσχα! Και να απαγορεύουν το ψήσιμο του αρνιού στις αυλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή