Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας, Διδάκτωρ Ἱστορίας
Μέσα στήν εὐρύτερη λυσσώδη νεοταξική προσπάθεια νά χτυπηθεῖ ἡ ὀρθόδοξη πίστη καί νά μαγαριστεῖ μέ πλάνες καί δαιμονικές κακοδοξίες, κυρίαρχη θέση ἔχει φυσικά ἡ ἐπίθεση κατά τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ὡς βασικό ἐδῶ καί αἰῶνες προπύργιο τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι σαφές ὅτι τό Ὄρος ἔπρεπε νά πληγεῖ καί νά ὑπονομευθεῖ, πρᾶγμα πού ζοῦμε δυστυχῶς ἐδῶ καί ἀρκετές δεκαετίες ὄχι ἀσφαλῶς μέ ἀπευθείας καί ἀπροκάλυπτα χτυπήματα, πού θά ἐνεργοποιοῦσαν συνειδήσεις καί θά προκαλοῦσαν ἀντιδράσεις, ἀλλά μέ ὕπουλους καί ὑπόγειους τρόπους.
Τά κοινοτικά (καί ὄχι μόνο) κονδύλια πού εἰσέρρευσαν μέ τήν ταμπέλα τῶν συντηρήσεων-ἀναστυλώσεων, καί ἀκολούθως γιά ἀνέσεις καί πολυτέλειες, ἔπληξαν τό αὐθεντικό ὀρθόδοξο μοναστικό πνεῦμα, ἐνῶ σήμερα πιά εἴμαστε δυστυχῶς σέ θέση νά ἐκτιμήσουμε ὅτι καί τό φούντωμα τοῦ ἁγιορείτικου μοναχισμοῦ μέσα στή δεκαετία τοῦ '70 καί τοῦ '80, πού μέ τόση φήμη περιεβλήθη τότε καί τόσο πολύ θαυμάζαμε στά νιᾶτα μας, δέν ἦταν αὐτό ἀκριβῶς πού πιστεύαμε: χωρίς νά μηδενίζουμε τόν ζῆλο καί τήν ὄντως ἀξιοθαύμαστη ἀπόφαση ἑκατοντάδων νέων νά προσέλθουν στό ἀγγελικό σχῆμα, ἐκείνη ἡ ἄνθηση συνοδεύτηκε δυστυχῶς καί μέ τό φύτεμα μέσα στό Περιβόλι τῆς Παναγιᾶς μας πολλῶν ζιζανίων (δυστυχῶς καί ἐγκαθέτων στοιχείων), πού λειτούργησαν εἴτε ἐν παρεκτροπῇ εἴτε καί ἐν πλήρει συνειδότι ὡς δούρειοι ἵπποι γιά τήν ἅλωση τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀπό τήν ἀθρώα ἐκκοσμίκευση καί τήν πολυμέτωπη ἐπίθεση του Οἰκουμενισμοῦ.
Ἡ τελευταία τριετία ἔφερε καί ἐδῶ ἐκκωφαντικά ἀποκαλυπτήρια, ἀρχικά μέ τή χλιαρή ὑποδοχή (οὐσιαστικά στήριξη) τῆς ψευτοσυνόδου της Κρήτης, ἀκολούθως μέ τήν υἱοθέτηση τοῦ κορωναϊκοῦ καί ἐμβολιαστικοῦ ἀφηγήματος, ἐνῶ ἡ συμπόρευση μέ τό βλάσφημο Φανάρι μεταφράστηκε καί σέ ἀποδοχή τοῦ Οὐκρανικοῦ ψευδο-αὐτοκεφάλου καί κοινωνία ἤ ἔστω συγκατάβαση ἀπέναντι στούς σχισματικούς του Ἐπιφανίου. Ὄχι φυσικά ἀπό ὅλους, καθώς κάποια μοναστήρια καί ἀρκετοί σκητιῶτες καί κελλιῶτες μοναχοί ἀντιστάθηκαν καί συνεχίζουν νά ἀντιστέκονται στήν ἐπέλαση τοῦ συνολικοῦ ζόφου.
Στό Ὄρος - δόξα τῷ Θεῷ - ὑπάρχουν ἀκόμη ἀναχώματα καί συνεχίζουν νά ζοῦν προσευχόμενοι Ἅγιοι. Ἡ γενικότερη εἰκόνα ὅμως εἶναι δυστυχῶς θλιβερή. Καί ἐνῶ ὅλα γύρῳ μας καταρρέουν μέ πάταγο καί ἡ μπόχα τῆς Νέας Ἐποχῆς μᾶς ζώνει ἀσφυκτικά, τό Ἅγιον Ὄρος τοὐλάχιστον ὡς ἐπίσημη φωνή χάνεται ὅλο καί περισσότερο μέσα στήν ἀφωνία, ἐνίοτε δέ καί στήν expressis verbis κακοδοξία.
Ἀφορμή γιά νά ξαναθυμηθοῦμε ὅλα τά παραπάνω, μᾶς ἔδωσε μία ἀκόμη σχετικά πρόσφατη περιοδεία ἐκπροσώπων τῆς σχισματικῆς Οὐκρανικῆς συμμορίας, πού κάλυψε μεγάλο χῶρο καί ἐπέτεινε τόν μαγαρισμό σέ πολλά μοναστικά σημεῖα τῆς Ἀθωνικῆς Πολιτείας. Ὁ λόγος γιά τόν «ἐπίσκοπο» Ἀλεξάντερ Ντραμπίνκο πού μαζί μέ ὁμάδα ἄλλων Οὐκρανῶν ψευτοκληρικῶν ἀλλά καί ἁπλῶν «πιστῶν», ἔγινε δεκτός στίς Μονές Ξενοφῶντος καί Παντοκράτορος (ἀμφότερες διαβόητα ἄντρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί θεοσκότεινα προπύργια τοῦ Φαναρίου), ὅπου ἀντιστοίχως διαβάζουμε ὅτι «ἱερούργησε» καί «συλλειτούργησε» (οἱ ὅροι σέ εἰσαγωγικά γιατί τά δῆθεν Μυστήρια πού ἐπιτελοῦν οἱ ἐν λόγῳ ἀπατεῶνες εἶναι ἄκυρα), «κοινώνησε» μάλιστα μέ τά ἴδια του τά χέρια τόν ἡγούμενο τῆς Ξενοφῶντος Ἀλέξιο (γνωστό φυσικά καί γιά τήν ἐπίσκεψή του στό Κίεβο καί τήν παλαιότερη φιλοξενία καί ἄλλων σχισματικῶν στήν Ξενοφῶντος, πρᾶγμα πού ἰσχύει καί γιά τόν Παντοκρατορινό Γαβριήλ).
Ἡ περιοδεία ὅμως περιεῖχε ἐπίσημες «ὑποδοχές» καί ἀπό τούς Κατσουλιέρηδες τοῦ Ψευτοεσφιγμενίτη Βαρθολομαίου (ἀλίμονο!) καί ἀπό τόν Πρωτεπιστάτη τῆς Ἱερᾶς Ἐπιστασίας στίς Καρυές Χριστόφορο Ἰβηρίτη, ἀλλά καί ἀπό τούς ἡγουμένους τῶν Μονῶν Ἰβήρων καί Σταυρονικήτα (πῶς θά ἔλειπε ἄραγε ο...Μάρτης ἀπό τή Σαρακοστή, δηλαδή ἀπό τόν οἰκουμενιστικό σαματᾶ τά τέκνα τῆς γοντικάκειας κακοδοξίας!), ἐνῶ οἱ σχισματικοί ἐπισκέφθηκαν γιά «εὐλαβικό προσκύνημα» καί τίς (ἐπίσης γνωστές καί μή...εξαιρετέες) Μονές Βατοπαιδίου καί Σιμωνόπετρας (ὅπου δέν εἶναι γνωστό ποιοί τούς συνάντησαν καί ποιοί τούς ὑποδέχθηκαν, ἀλλά πάντως φωτογραφίες καί τῆς ἐκεῖ παρουσίας τους φρόντισαν νά δημοσιεύσουν).
Ἐκτός δέ τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὁ συγκεκριμένος ψευδεπίσκοπος μαζί μέ τόν θίασό του πραγματοποίησε καί εὐρύτερη περιοδεία στή Βόρεια Ἑλλάδα, ὅπου ἐπισκέφτηκε μοναστήρια τῆς Θεσσαλονίκης, προσευχήθηκε (ὅπως γράφει ὁ ἴδιος στήν ἱστοσελίδα του στό facebook) μπροστά στό πάνσεπτο σκήνωμα τοῦ Ἁγίου Δημητρίου γιά τήν νίκη τῆς…πατρίδας του ἀπέναντι στούς «Ρώσους τρομοκράτες», εἶχε δέ καί ἀβρότατες συναντήσεις μέ τούς μητροπολῖτες Ἐδέσσης Ἰωήλ, Κασσανδρείας Νικόδημο καί Λαγκαδά Πλάτωνα!
Δυστυχῶς συνεχίζονται λοιπόν ὁ μαγαρισμός καί ἡ μόλυνση. Μαζί τους μεγαλώνει καί βαθαίνει καί ἡ ἀποστασία ὄχι μόνο τῆς λεγόμενης διοικούσας Ἐκκλησίας, ἀλλά καί τοῦ ἁγιορείτικου (καί εὐρύτερου ἑλλαδικοῦ) μοναχισμοῦ.
Ζοῦμε ἡμέρες τρομακτικές καί ἀποτρόπαιες, μέ τά «σημεῖα τῶν καιρῶν» κυριολεκτικά νά βοοῦν καί νά κραυγάζουν. Ποιοί εἶναι ἄραγε ἐκεῖνοι πού τολμοῦν ἀκόμη νά τά παραβλέπουν;
«Πᾶνος»
Θέλω να κάνω μία ερώτηση, ο π. Σάββας Αγιορείτης κ.λπ. Μνημονευτές που λένε ότι έχουν ορθόδοξο Επίσκοπο, πως ανέχονται να λένε ψέματα και στον Λαό, καί στον Θεό αλλά και στον Εαυτό τους; 🤔
ΑπάντησηΔιαγραφήἈδελφέ 10:18 μ.μ., κοίτα πρῶτα τὰ δικά σου ψέματα ποὺ μόλις τώρα γράφεις... βγάλε τὸ πέπλο ποὺ ἔχει σκοτεινιάσει τὸ μυαλό σου καὶ θὰ δεῖς πῶς λειτουργοῦν τὰ πνευματικά. Μᾶλλον ἡ λέξη «Διάκριση» πρέπει νὰ σοῦ εἶναι ἄγνωστη.
ΔιαγραφήΓιατί Αδερφέ μου πέφτεις τόσο εύκολα στην κατάκριση.
ΔιαγραφήΓνωρίζεις το πνεύμα και την αγωνιστικότητα του πατρός Σάββα;
Για να μην έχει διακόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου του, κάτι γνωρίζει περισσότερο από μας.
θα σου κάνω μία ερώτηση, να μου απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά.
Αν ο πνευματικός σου που του έχεις εμπιστευτεί την ψυχή σου και του κάνεις υπακοή, τον δεις να αρχίσει να παρεκτρέπεται σε θέματα Πίστεως.
Τι θα κάνεις;
Θα απομακρυνθείς αμέσως από κοντά του και θα αρχίσεις να τον συκοφαντείς;
Αλλά και αν ακόμα δεν τον συκοφαντείς, θα έχεις την ικανοποίηση ότι έφυγες από κοντά του και σώθηκες;
ή με πόνο ψυχής θα προσεύχεσαι μετά δακρύων να τον φωτίσει ο Θεός;
Αν δεν έχουμε θυσιαστική αγάπη είμαστε μακριά από το πνεύμα του Ευαγγελίου.
Ο Πρώτοκορυφαίος Απόστολος Παύλος παρακαλούσε και έλεγε στον Κύριό μας Ιησού Χριστό:
Ο Απόστολος Παύλος, θέλοντας να μιλήσει για την μη σωστή στάση των εξ Ιουδαίων Χριστιανών, που θέλανε να επιβάλουν τον νόμο και στους εθνικούς, γιατί δήθεν αλλιώς δεν θα σωζότανε, ξεκαθαρίζει ότι προσωπικά δεν είναι εναντίον τους και δεν έχει εμπάθεια.
«Η επιθυμία της καρδιάς μου και η προσευχή, που απευθύνω στον Θεό για τους Ισραηλίτες είναι να σωθούν».
Μάλιστα ξεκαθαρίζει ότι «έχει έντονη την μαρτυρία της συνειδήσεώς του, που εμπνέεται από το Πνεύμα το Άγιο, ότι λύπη μεγάλη υπάρχει μέσα του και αδιάκοπη οδύνη στην καρδιά του για τους ομοεθνείς του.
Και θα ευχόταν, αν γίνόταν, να χωριστεί από τον Χριστό, δηλαδή να πάει στην κόλαση, για να σωθούν αυτοί» (Ρωμ. 9,1-3).
Τόση η αγάπη του Παύλου και το ενδιαφέρον του για τους συμπατριώτες του.
Ρωμ. 9,3 ηὐχόμην γὰρ αὐτὸς ἐγὼ ἀνάθεμα εἶναι ἀπὸ τοῦ Χριστοῦ ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν μου, τῶν συγγενῶν μου κατὰ σάρκα,
Ρωμ. 9,3 Θα ηυχόμην δε να χωρισθώ εγώ ο ίδιος από τον Χριστόν και να γίνω ανάθεμα, εάν ήτο δυνατόν με την καταδίκην μου αυτήν να σωθούν οι κατά σάρκα αδελφοί μου, οι ομοεθνείς μου Ιουδαίοι.
Εύχομαι να γίνουμε όλοι μιμητές του.
Αδερφέ συγγνώμη που παρεμβενω αλλά γιατί λέει Ψέματα ο παραπάνω αδερφός, αφού όντως αυτό δεν γίνεται με την Μνημόνευση του Αιρετικού Ιωήλ;
ΔιαγραφήΝομίζω έχει δίκιο ο αδερφός που λέει ότι οι "παραδοσιακοί" πρέπει να ξεκαθαρίσουν την θέση τους.
Συγγνώμη για την παρέμβαση.
Ἀδελφέ, τὸ ἴδιο λέω καὶ σὲ ἐσένα. Ἡ λέξη «Διάκριση» σοῦ εἶναι ἄγνωστη;
ΔιαγραφήΤόσο εὔκολα βγάζετε συμπεράσματα ὅτι ὁ κάθε π. Σάββας λέει ψέμματα;
Ὅτι ὁ κάθε Ἐπίσκοπος ποὺ ξεφεύγει σὲ κάποια πράγματα ἤ ἀπὸ δειλία δὲν ἀντιδρᾶ καὶ νὰ βάζει στῆθος μπροστὰ ὅπου ὑπάρχει χρεία, ἀμέσως χαρακτηρίζεται αἱρετικός;
Ἐπειδὴ δὲν ἀντιδρᾶ, δὲν παίρνει θέση ἐκεῖ ποὺ θὰ ἔπρεπε καὶ αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ ἁπλοὺς ἱερεῖς καὶ λαϊκούς, σημαίνει ὅτι δὲν εἶναι Ὀρθόδοξοι καὶ αὐτομάτως χαρακτηρίζονται αἱρετικοί;
Αὐτὴ ἡ ἀντιμετώπιση ἀδελφέ μου, εἶναι καθαρὰ ἐμπαθέστατη καὶ μόνο κατακριτικὴ καὶ ὄχι ἐλεγκτική ὅπως θὰ ἔπρεπε ὅταν βλέπουμε λάθη, πτώσεις κ.λπ. εἴτε πρόκειται γιὰ λαϊκοὺς, εἴτε γιὰ κληρικοὺς.
Αὐτὴ ἡ στάσις καὶ ἀντιμετώπιση, δὲν μπορεῖ νὰ χαρακτηριστεῖ ἐλεγκτικὴ κατὰ Χριστόν, δὲν ἐμπεριέχει ἴχνος ἀγάπης πρὸς τὸν Χριστὸ κατὰ κύριον λόγο καὶ ἔπειτα στὸν συνάνθρωπο ποὺ ἔχει κάποιες πτώσεις ἤ ἀδυναμίες.
Γιὰ νὰ μὴν παρεξηγηθῶ, δὲν ἐννοῶ γιὰ τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ γυμνὴ τῇ κεφαλῇ κηρύττουν αἵρεση.
Διάβασε καὶ τὸ παραπάνω πολὺ εὔστοχο σχόλιο τοῦ ἀδελφοῦ Χρήστου καὶ προσπάθησε ὅπως καὶ ὅσοι ἔχετε τὴν ἴδια ἀντίληψη περὶ ἀποτειχίσεως νὰ κατευνάσετε αὐτὸ τὸν θυμὸ καὶ τὴν ἐπίθεση ποὺ κάνετε ἀδιάκριτα στὸν καθένα διότι κινδυνεύετε νὰ μείνετε ἐσεῖς ἐκτὸς καὶ ὄχι ὁ κάθε π. Σάββας ποὺ νομίζετε ὅτι λένε ψέματα.
Συγγνώμη αλλά κανένας θυμός ή εμπάθεια δεν υπάρχει ούτε στα λόγια μου, καί απ όσο βλέπω ούτε στου άνω αδελφού.
ΔιαγραφήΜάλλον διάκριση πρέπει να δεις αν υπάρχει στους δικούς σου λόγους, καί όχι του αδελφού, ούτε έβρισε κανέναν ούτε είπε κάποιο ψέμα κ.λπ. Απλώς έθεσε την Πατερική θέση ότι δεν μπορεί κάποιος που θέλει να λέγεται ορθόδοξος να μην τηρεί τον θείο λόγο και να έχει κοινωνία με τους Αιρετικούς και Σχισματικούς Οικουμενιστές διότι δεν γνωρίζω αν το έχεις μελετήσει το θέμα αλλά εχθροί του Θεού δεν είναι μόνον οι αιρετικοί (άκριτοι) αλλά και όσοι έχουν κοινωνία μαζί τους.
Επίσης αναφέρεις δειλία, η δειλία φυσικά θα μπορούσε να είναι επιχείρημα αν απειλούνται με Θάνατο βασανιστήρια κλπ στο σήμερα, τό πολύ πολύ να χάσει τον μισθουδάκο του, τον οποίο όμως θα βρει πολύ μεγαλύτερο από τις δωρεές των πιστών και ακόμα μεγαλύτερο από αυτές του Θεού.
Χαμένος κόπος, δὲν τὸ συζητῶ ἄλλο, τίποτα δὲν κατάλαβες ἀπὸ ὅσα ἔγραψα καὶ ἀπὸ ὅσα ὁ ἀδελφὸς Χρῆστος, τὰ προσπέρασες καὶ ἀπάντησες σὲ αὐτὰ ποὺ ἤθελες ὅπως τὰ ἀντιλαμβάνεται ὁ «ἑωσφορικὸς» ἐγωισμός σου.
ΔιαγραφήΤὰ ἴδια ἀπαντῶ καὶ στὸν ἄλλο ποὺ ἔφτασε νὰ πεῖ ὅτι δὲν εἶναι «ἀνθρώπινο» ἤτοι: δὲν λειτουργεῖ σὰν ἄνθρωπος, ἐπειδὴ μνημονεύει τὸν Ἐπίσκοπό του.
Ἐὰν ἐπρόκειτο νὰ χάσεις τὸν δικό σου «μισθουδάκο», νὰ δῶ ἄν θὰ ἔλεγες αὐτὰ ποὺ ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς λές...
Θα ξεκινήσω από αυτό που γράφεις ευλογημένε Αγωνιστή Νεκτάριε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά κοινοτικά (καί ὄχι μόνο) κονδύλια πού εἰσέρρευσαν μέ τήν ταμπέλα τῶν συντηρήσεων-ἀναστυλώσεων, καί ἀκολούθως γιά ἀνέσεις καί πολυτέλειες, ἔπληξαν τό αὐθεντικό ὀρθόδοξο μοναστικό πνεῦμα..
Όταν επί Μέγα Κωνσταντίνου σταμάτησαν οι διωγμοί, είπε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
Έφυγε ένας εχθρός και ήρθε ένας πολύ πιο χειρότερος εχθρός.
Η άνεσης.
Ο πρώτος εχθρός έκανε Μάρτυρες, ο δεύτερος κάνει αποστάτες.
Ο διάβολος γνωρίζει πολύ καλά τον ύπουλο εχθρό των ανέσεων για αυτό και είπε στα όργανα του να δώσουνε άφθονο χρήμα στα Μοναστήρια του Αγίου Όρους.
Ελεγε ο Μακαριστός Γέροντας Γρηγόριος Δοχειαρίτης:
Φτάσανε τα Μοναστήρια να έχουν τέτοιες ανέσεις εδώ στο Άγιο Όρος, που οι προσκυνητές να έχουν περισσότερες ανέσεις από ότι είχαν στο σπίτι τους.
Έρχονται στο Άγιον Όρος για να δούνε άσκηση και βλέπουν καλοπέραση.
Όταν ο άλλος σου δίνει παχτωλό χρημάτων υποδουλώνεσαι σε αυτόν.
Και κοιμίζεις ή στραγγαλίζεις την συνείδησή σου.
Θα συνεχίσω με τα θέματα της Πίστεως..
Η Εκκλησία διαμαρτύρεται μπροστά στον Θεό τον Ζώντος και σου τα προλέγει πριν γίνουν ότι αφορά τον αντίχριστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε γίνουν στον καιρό το δικό σου, είτε γίνουν μετά από σένα αν έρθει ο αντίχριστος.
Η Εκκλησία διαμαρτύρεται θα πει:
Δίνει μαρτυρία με έντονο τρόπο.
Λέει ο Άγιος Κύριλλος Αλεξάνδρειας:
Η Εκκλησία έρχεται και βγάζει κήρυγμα δυνατό, σου τα λέει καλά - καλά, έξω από τα δόντια.
Σήμερα η επίσημη Εκκλησία ενημερώνει τον λαό του Θεού;
Γνωρίζουμε ότι ο Αντίχριστος θα καθίσει στο ναό του Σολομώντα.
Ακόμα και στον Ιερό Ναό της Κωνσταντινουπόλεως μπορεί να καθίσει ο αντίχριστος.
Εάν ο Πατριάρχης είναι αιρετικός τότε δεν κάθεται ο αντίχριστος και σε αυτόν τον Ναό;
Μας λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη:
Ο Δράκων, δηλαδή ο σατανάς θα τεντώσει την ουρά του και θα ρίξει το τρίτο των αστέρων.
Αυτοί οι υψηλά ιστάμενοι που έχουν προδώσει την Εκκλησία, αυτοί τώρα θα έρθουν να μιλήσουν και να διαμαρτυρηθούν για το πνεύμα του αντιχρίστου και για τον αντίχριστο;
Ποτέ.
Αφού οι ίδιοι ζουν το πνεύμα του αντιχρίστου.
Γίνεται η άλωσις πριν ακόμα έρθει ο αντίχριστος.
Αυτό συμβαίνει δυστυχώς και σε αυτά τα Μοναστήρια του Αγίου Όρους, όπως μας τα αποκαλύπτει ο ευλογημένος Νεκτάριος.
Κάποια μέρα δεν θα ακούγεται Λόγος Θεού.
Μπορεί να ακούγεται ο λόγος του Θεού αλλά δεν θα είναι Ορθόδοξος.
Όταν θα υπάρχουν καθησυχαστικές καταστάσεις.
Α, δεν είναι τίποτα αυτό, ούτε εκείνο, ούτε το άλλο.
και θα κλείσω γράφοντας κάτι ακόμα..
Θα κλείσω με αυτό που λέει στο τέλος ο ευλογημένος Νεκτάριος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΖοῦμε ἡμέρες τρομακτικές καί ἀποτρόπαιες, μέ τά «σημεῖα τῶν καιρῶν» κυριολεκτικά νά βοοῦν καί νά κραυγάζουν.
Ποιοί εἶναι ἄραγε ἐκεῖνοι πού τολμοῦν ἀκόμη νά τά παραβλέπουν;
Ο Επίσκοπος είναι φρουρός.
Εάν σαλπίσει προ του εχθρού και ο άλλος κοιμάται, αυτός είναι υπεύθυνος για την ψυχή του.
Εάν όμως δεν σαλπίσεις, από σένα θα ζητήσω το αίμα αυτής της χαμένης ψυχής.
Το μεγαλύτερο όπλο του σατανά είναι ο αιφνιδιασμός.
Ο πιστός που είναι έτοιμος αυτός δεν πέφτει εύκολα.
Η ετοιμότητα είναι πολύ μεγάλο πράγμα.
Γρηγορείτε, μας λέει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός.
Να είμαστε ξύπνιοι για να μην αιφνιδιαστούμε από τον εχθρό.
Αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό, είναι και το προσεύχεστε.
Χωρίς προσευχή, μόνο ξύπνιοι δεν θα είμαστε.
Για αυτό πάντοτε να λέμε την Ευχούλα.
Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με.
Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς.
Αδερφέ μου Πάνο Θα αναγκαστώ να γράψω κάτι ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο δεύτερο σχόλιο σου τα υπέρ κάλυψες όλα.
Δεν έχω να προσθέσω απολύτως τίποτα.
Θα απευθυνθώ στους ανώνυμους Αδερφούς και στη λέξη που τόνισες τη διάκριση!
Βρήκανε να πιάσουν στο στόμα τους τον πατέρα Σάββα τον Αγιορείτη, πού στην αγωνιστικότητα του δεν μπορούμε να τον φτάσουμε ούτε στα υποδήματα του.
Έχει βάλει την κεφαλή του μέσα στον τουρβά από τα φίδια και είναι στοχοποιημένος από παντού.
Όταν όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά, ο πατέρας Σάββας σάλπιζε δημοσίως.
Και αποκαλούσε τα εμβόλια, διαβόλια.
Εσείς οι ανώνυμοι Αδερφοί πού θέλετε Επισκόπους όπως τον Μακαριστό Επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη και όλοι μας φυσικά, αναρωτηθήκατε αν είστε άξιοι ενός τέτοιου Επισκόπου;
Πρώτον και κύριο, ενώ είστε βαπτισμένοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι δεν αναγράφεται το Όνομα που λάβατε, δεν θέλω να το θεωρήσω δειλία.
Λέει ο Μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος:
Εάν σας διαβάσω τους Πατέρας της Εκκλησίας, τα μεγαλύτερα φαρμάκια τα έπιναν από τα δήθεν πνευματικά τους τέκνα.
Και επειδή ανώνυμοι Αδερφοί μου, εύχομαι να γίνεται επώνυμοι, έρχεται η ώρα και πολύ σύντομος..
Πάς Χριστιανός θα διώκεται, ακόμα και το σημείο του Σταυρού αν θα κάνει.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα εμείς είμεθα προετοιμασμένοι για μία Εκκλησία κατακομβών;
Όταν πέσει το κόσκινο του διωγμού, όπως στην Αλβανία και σε άλλες χώρες, πόσοι θα μείνουμε;
Μία κορυφή του Θαβώρ είναι εδώ πέρα, αλλά θα λείψει αυτή η κορυφή.
Τώρα είστε πολλοί. Όταν αρχίσει ο διωγμός, από τους ογδόντα – εκατό που είστε εδώ, -να μη σας φανεί παράξενο– ζήτημα αν μείνετε δέκα, πέντε.
Θα φύγουν, θα φύγουν, θα φύγουν. Θα τα δείτε αυτά.
Και θα κλείσω με αυτό που πρωτοξεκίνησα.
Διαβάζοντας το παρακάτω, είμαστε άξιοι τέτοιου Επισκόπου; βάζω μέσα και τον εαυτό μου.
Οι συνεργάτες του, του είπαν·
Μη κάνετε κηρύγματα που ερεθίζουν τους Γερμανούς, γιατί κινδυνεύουμε και εμείς. Εμείς έχουμε και παιδιά.
Και ο Γέροντας τους απάντησε:
Δεν θα αλλάξω τον τρόπο του κηρύγματος, επειδή εσείς φοβάστε.
Ομως θα κάνουμε κάτι άλλο. Θα υπογράψετε ένα χαρτί που θα γράφει·
Για ότι λέει και κηρύττει ο ιεροκήρυκας Αυγουστίνος Καντιώτης είναι υπεύθυνος αυτός και μόνος.
Αν συμβεί κάτι και κινδυνεύσετε, θα δείξτε το χαρτί και θα απαλλαγείτε.
Τότε συνέταξε το έγγραφο και το υπέγραψαν όλοι οι συνεργάτες, πλην ενός.
Ο Γεώργιος Παφίλης αντέδρασε και είπε:
Η δική μου η ζωή δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την δική σου και δεν υπογράφω τέτοιο χαρτί.
Για αυτό πριν κατακρίνουμε τους άλλους, ας βλέπουμε την δική μας μικρότητα. και πρώτος ο ομιλών.
Και ο Αδερφός μας Πάνος, είναι μία όαση στην έρημο του διαδικτύου.
Σὲ εὐχαριστῶ πολὺ ἀδελφέ μου Χρῆστο, νὰ εἶσαι καλά!
Διαγραφήθα ήθελα να τονίσω στο προηγούμενο σχόλιο μου αυτό που έγραψα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά, ο πατέρας Σάββας σάλπιζε δημοσίως.
Και αποκαλούσε τα εμβόλια, διαβόλια.
Επειδή εμείς οι Έλληνες τυγχάνει να έχουμε μνήμη χρυσόψαρου, θα θυμίσω κάποια πράγματα:
Για να ξεμυτήσουμε έξω από την πόρτα του σπιτιού μας, έπρεπε να ήμασταν με ένα κινητό στο χέρι και ένα sms.
Και αυτό μόνο στο σούπερ μάρκετ με διορία δύο ωρών..
Μόνος να περπατούσες στο δρόμο χωρίς να υπάρχει γύρω σου ψυχή, έπρεπε να φοράς το φίμωτρο.
Μετά τις 22:00 το βράδυ, κυκλοφορούσαν Μόνο όσοι είχαν σκύλους, χάρη των σκύλων.
Δεν θα συνεχίσω άλλο με αυτήν την παράνοια.
Ακούγατε, τι ομιλίες έκανε τότε ο πατήρ Σάββας ο Αγιορείτης;
Δεν φοβήθηκε τότε που όλοι εμείς τρέμαμε και λέτε να φοβάται τώρα την Αποτείχιση;
Αν πιάνατε στο στόμα σας κάποιον άλλον, θα έλεγα δεν γνωρίζω πώς σκέφτεται και γιατί δεν κάνει Αποτείχιση.
Ο πατήρ Σάββας αν χρειαστεί και έρθει η ώρα φυσικά και θα πράξει το ορθό.
Ας μάθουμε να περιμένουμε.
Άρα εφόσον μέχρι να πράξει το ορθό (αποτείχιση), κάνει το λάθος.
ΔιαγραφήΔεν έχω ακούσει σε κανένα κήρυγμα του να λέει ότι ο Επίσκοπος του είναι Αιρετικός και Σχισματικός Οικουμενιστής, αν το έχει πει ζητώ συγνώμη.
Αντιθέτως του λέει ψέματα ότι είναι Ορθόδοξος, δεν το βρίσκω πολύ ορθόδοξο, ούτε καν ανθρώπινο.
Ἀνώνυμε, κατ᾿ ἀρχὴν διάβασε τί ἀπάντησα στὸν σχολιαστὴ γιατὶ τὰ ἴδια ἰσχύουν καὶ γιὰ ἐσένα.
ΔιαγραφήΤόσο σκοτισμένος εἶναι καὶ ἐσένα ὁ νοῦς σου ἀπὸ ἐωσφορικὸ ἐγωισμὸ, ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ ἑρμηνεύσει τίποτα σωστά.
Ὅταν λέει ὁ ἀδελφὸς Χρῆστος ὅτι θὰ «πράξει τὸ σωστὸ» ὅταν ἔρθει ὥρα, δὲν σημαίνει ἀπαραίτητα ὅτι κάνει λάθος τώρα ποὺ τὸν μνημονεύει, ἐννοεῖ ὅταν κρίνει καὶ πάρει πληροφορία ἀπὸ τὸν Θεὸ τότε θὰ πράξει καταλλήλως, τὸ «ὀρθό».
Ὅσο γιὰ τὸ ὅτι δὲν τὸ βρίσκεις «οὔτε κὰν ἀνθρώπινο», ἀνάξιο συζητήσεως καὶ σχολιασμοῦ, ὁ καθένας βγάζει τὰ συμπεράσματά του.
Όταν όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρχε αντίσταση μέχρι θανάτου για να μας γλυτώσει από τα μέσα της εξαπάτησης
https://youtu.be/oTJEcDPFLT4
https://youtu.be/g3OhQ2lo9u0
Ευλογημένε Νεκτάριε, είστε λίγοι αλλά είστε Λέοντες πυρ πνέοντες.
Και όταν βρυχάται ο Λέων όλοι σκιάζονται.