Κυριακή 7 Μαΐου 2023

Νεκτάριος Δαπέργολας: Λίγες (προεκλογικές) σκέψεις γιά μιά ματωμένη πατρίδα


Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας, Διδάκτωρ Ἱστορίας

Καθώς πλησιάζουν οἱ ἐθνικές ἐκλογές, ἔχει φουντώσει πάλι ἡ γνωστή κίβδηλη ἀντιπαράθεση τῶν συστημικῶν κομμάτων (κίβδηλη γιατί πρόκειται γιά τόσο πανομοιότυπες πλέον μαριονέτες τῶν ἴδιων ἀφεντικῶν, ὥστε νά μήν παρουσιάζει καμία ἀπολύτως –ἔστω καί γιά τό θεαθῆναι– διαφοροποίηση ἡ ἐναλλαγή τους στήν ἐξουσία), ἐνῶ ταυτόχρονα βρίσκεται σέ ἀνάλογη ἔξαρση καί ὁ... οἶστρος μίας πανσπερμίας μικρότερων κομμάτων, αὐτοφερομένων ὡς ἀντισυστημικῶν καί πατριωτικῶν, πού προσπαθοῦν νά ἐκμεταλλευθοῦν τή δίκαιη ἀποστροφή ἑνός μέρους τοῦ λαοῦ μας πρός τόν καθεστωτικό πολιτικό κόσμο τῆς χώρας καί νά προβάλουν ἕνα ἀντικαθεστωτικό προφίλ, ἐπενδύοντας μεταξύ ἄλλων καί στήν «ἀντιστασιακή» (ὁ ὅρος ἐντός πολλῶν εἰσαγωγικῶν) δημόσια παρουσία κάποιων μελῶν τους κατά τή σκληρή τελευταία τριετία τῆς λεγόμενης «πανδημίας».

Ἐπειδή κατά τή γνώμη μου, τήν ὁποία καταθέτω εὐθέως καί χωρίς περιστροφές, ὅλο τό παραπάνω σκηνικό συνιστᾶ μία ἀκόμη φρικτή ψευδαίσθηση, ἡ ὁποία μέ τή σειρά της θά προκαλέσει νέες –καί ἐν τέλει ὀδυνηρές– αὐταπᾶτες σέ πολλούς συμπατριῶτες μας (πού θά μποροῦσαν ἀπό τή μιά νά ἀποκληθοῦν καλοπροαίρετοι, ἀλλά συγχρόνως ἀπό τήν ἄλλη νά χαρακτηριστοῦν καί ἀσύγγνωστα ἀφελεῖς), τό παρακάτω κείμενο θά ἐπιδιώξει νά δώσει λίγη τροφή γιά ἔμπονο προβληματισμό. Καταθέτοντας αὐτό ἀκριβῶς πού ἀναφέρει ὁ τίτλος: λίγες σκέψεις γιά μιά ματωμένη πατρίδα. Λίγες σκέψεις, πού θά μποροῦσε ἴσως κάποιος νά τίς ὀνομάσει καί «προεκλογικές». Ἀλλά προεκλογικές σέ ἕνα ἄλλο ἐπίπεδο καί μέσα ἀπό ἕνα ἐξολοκλήρου διαφορετικό πρίσμα.

Καί κατ' ἀρχάς βέβαια πρέπει νά καταστεῖ σαφές ὅτι τίποτε ἀπολύτως δέν μποροῦμε νά σχολιάσουμε γιά τά καθ’ ἡμᾶς, ἀπομονωμένα ἀπό αὐτό πού συμβαίνει εὐρύτερα στόν πλανήτη. Γιατί ἐδῶ καί πολλά χρόνια ἡ ἀνθρωπότητα βουλιάζει σταδιακά μέσα στό δυστοπικό σκοτάδι ἑνός παγκόσμιου ὁλοκληρωτικοῦ ἐφιάλτη. Τό σχέδιο τῆς ποδηγέτησης τοῦ πλανήτη, πού ὑλοποιοῦν μεθοδικά τά παγκόσμια σκοτεινά διευθυντήρια, πέρασε πρῶτα μέσα ἀπό τήν Παγκοσμιοποίηση ὡς ἀπόπειρα οἰκονομικῆς ἐνοποίησης, ἀλλά καί ἰσοπέδωσης τῶν ἐθνικῶν, πολιτισμικῶν καί θρησκευτικῶν διαφορῶν τῶν λαῶν, καί κορυφώνεται σήμερα μέ κύρια ὅπλα τόν πανικό καί τόν τρόμο.

Ἔπειτα ἀπό πολλούς πειραματισμούς, τό ζοφερό νεοταξικό σχέδιο δείχνει πιά, μέ τό προσωπεῖο τῆς Νέας Ἐπανεκκίνησης, νά ἐπιτυγχάνει. Μέ ὄχημα μία φασιστικά ἐργαλειοποιημένη ἀσθένεια, οἱ ἐμπνευστές του κατόρθωσαν νά βουλιάξουν τούς λαούς στήν παράκρουση καί νά τούς κάνουν νά σπεύσουν μόνοι τους νά παραδώσουν ἐν ὀνόματι μιᾶς ψευδεπίγραφης ἀσφάλειας καί ὑγείας τίς τελευταῖες προσωπικές ἐλευθερίες πού τούς εἶχαν ἀπομείνει. Τούς ἴδιους λαούς, πού μετά ἀπό τόσα χρόνια νεοεποχίτικης προετοιμασίας ἦταν βεβαίως πιά «ὥριμοι» γιά νά τό πράξουν. Μέχρι τόν ἐπόμενο τεχνητό τρόμο (πού θα ἔχει την προσωπίδα κάποιας νέας «πανδημίας» ἤ τῆς δῆθεν κλιματικῆς ἀλλαγῆς ἤ κάποιου οἰκονομικοῦ κράχ ἤ –τό ἀκόμη πιθανότερο– ὅλων αὐτῶν μαζί), οἱ ἴδιοι λαοί θά εἶναι πλέον ἀκόμη «ὡριμότεροι».

Στόν ἴδιο καί ἀκόμη χειρότερο βούρκο βουλιάζει καί ὁ λαός μας: Μέ κατεστραμμένη τήν ἱστορική του μνήμη, ἐθνικά ἀπονευρωμένος καί θρησκευτικά ἀποχρωματισμένος, χαμένος μέσα στίς αὐταπᾶτες «ἐκσυγχρονιστικῶν» εἰδώλων καί ὁραμάτων κίβδηλου «προοδευτισμοῦ», ἀποστερημένος ἀπό τά πιό ζωτικά δομικά στοιχεία τῆς ταυτότητάς του (τά ὁποῖα ὁ ἴδιος πέταξε στά σκουπίδια σέ μία μακρά ἱστορική διαδικασία πνευματικοῦ αὐτοευνουχισμοῦ), σέ πλήρη ἀποστασία ἀπό τόν Θεό, βυθισμένος στήν ἀσυναρτησία καί τή σύγχυση.

σταδιακή του ἀπονέκρωση, πού ξεκίνησε ἀπό τά πρώτα ἀκόμη βήματα τοῦ σύγχρονου ἑλλαδικοῦ κράτους, ἐπιταχύνθηκε δραματικά κατά τή λεγόμενη Μεταπολίτευση, μία περίοδο ἀχαλίνωτου ξεχαρβαλώματος, ἀκραίας ἀθεΐας, ἐθνομηδενιστικῆς ὑστερίας, βαθιᾶς διαφθορᾶς, ἐκποίησης κάθε ἀξίας καί εὐτελισμοῦ ὅλων τῶν θεσμῶν, πού τή σφράγισε ἡ ξεκάθαρη προσπάθεια ἐκ μέρους τοῦ γηγενοῦς πολιτικοοικονομικοῦ συστήματος (δηλαδή μιᾶς δράκας ἐξωνημένων λακέδων τῆς διεθνοῦς σιωνιστικῆς μεγαλοσυμμορίας) νά ἀποτελειώσει ὅ,τι εἶχε ἀπομείνει ὄρθιο ἀπό πλευράς ὀρθόδοξης πίστης καί ἐθνικῆς συνείδησης. Καί ἀφοῦ ἡ χώρα εὐνουχίστηκε πνευματικά καί ἦρθαν καί οἱ ταφόπλακες τῶν μνημονίων καί τοῦ λαθρεποικισμού της ἀπό ἀλλόφυλα στίφη, γιά νά ἐπιστεγάσουν καί ὑλικά τή θανατική της καταδίκη, κατρακυλήσαμε πλέον καί στή σημερινή ἀπερίγραπτη κατάντια.

Αὐτή τή στιγμή βρισκόμαστε στό πιό σκοτεινό σημεῖο τῆς συνολικῆς Ἱστορίας μας. Ἡ ἄνευ ὅρων παράδοση στήν ἀπόλυτη παράνοια τῆς τελευταίας τριετίας, τό πιστοποιεί. Λαός στή μεγάλη του πλειονότητα ἀφελληνισμένος καί ἀκατήχητος, ἐγκλωβισμένος ἀπό δεκαετίες σέ νοητά δεσμωτήρια ἰδεοληπτικῶν ψυχώσεων καί νεοεποχίτικης λοβοτομῆς, ἀλλά πλέον κλεισμένος καί μέσα σέ νέους τοίχους φυλακῆς – σκλάβος δύο φορές πιά. Μέ κλειδωμένες ἐκκλησιές (εἴτε μέ ὑλικές ἀμπάρες, ὅπως πρόπερσι, εἴτε μέ τίς ἀλυσίδες τῆς πλάνης καί τῆς βλασφημίας πεπτωκότων ποιμένων), μέ φιμωμένα στόματα καί μέ ἀλλοιωμένες συνειδήσεις. Αὐτοεγκλωβισμένοι σέ ἀπίστευτα ἀφηγήματα πού ἀποδεχθήκαμε ὡς τή μόνη ἀλήθεια. Δεσμῶτες τῆς ὑστερίας καί τοῦ πανικοῦ. Παίρνοντας μέρος σάν τά ποντίκια (ἀλλά αὐτοπροαιρέτως ἐμεῖς) σέ νεοταξικά πειράματα ἐλέγχου καί παγκόσμιας ἐπιβολῆς. Καί ἔχοντας ἀπομείνει ἄπνοοι στούς καναπέδες μας, ἄθλια σαρκία, ἀνίκανα ὄχι μόνο νά αντιδράσουν, ἀλλά ἔστω κἄν νά προβληματιστοῦν γιά ὅλα ὅσα ὑφίστανται.

Κάποιοι βεβαίως θά ποῦν ὅτι ὄλα τά παραπάνω εἶναι λίγο-πολύ γνωστά καί ὅτι τό θέμα εἶναι νά μπορέσουμε νά ἀφήσουμε πίσω μας τίς διαπιστώσεις καί νά περάσουμε στό ἐπόμενο στάδιο: στό τί πρέπει νά γίνει. Στην πραγματικότητα ὅμως το πρόβλημα ἔγκειται ἀκριβῶς ἐκεῖ: στήν ἔλλειψη τῶν ὀρθῶν διαπιστώσεων – γιατί αὐτές ἀκριβῶς εἶναι πού θά καθορίσουν καί τά δέοντα γενέσθαι. Ἡ πατρίδα μας εἶναι ἔνας ὀργανισμός πού νοσεῖ βαριά. Καί ἄν δέν ἐντοπιστοῦν οἱ βαθύτερες αἰτίες, ἄν δέν γίνει ἡ σωστή διάγνωση τῆς θανάσιμης νόσου, θά βλέπουμε μόνο ἀτελέσφορες ἀπόπειρες μέ συμπτωματικές ἀγωγές, πραγματική θεραπεία ὅμως δέν θά μπορεῖ νά ὑπάρξει. Καί θά ταλανιζόμαστε μιλώντας γιά σχέδια σωτηρίας, για ὄνειρα ξεσηκωμῶν ἤ γιά πολιτικές κινήσεις καί ἄλλες πρωτοβουλίες μέ στόχο τήν ἀνατροπή τῆς ζοφερῆς κατάστασης.

Εἰς μάτην βαυκαλιζόμαστε ὄμως, γιατί καμμία ἀπολύτως ἀνατροπή δέν μπορεῖ νά ἔρθει ἔτσι. Καί τοῦτο, ἐπειδή τό πρόβλημα ὄχι μόνο τῆς πατρίδας μας, ἀλλά καί παγκοσμίως, εἶναι πνευματικό: ἡ πολιτική κρίση, ἡ οἰκονομική κατάρρευση, ἡ ἠθική παρακμή, δέν εἶναι παρά τά ἐπίχειρά του. Πρωτίστως πνευματικός εἶναι καί ὁ πόλεμος πού λυσομανᾶ γύρω μας. Συνεπῶς ὀφείλουμε νά συνειδητοποιήσουμε ὅτι ὁ ἐχθρός δέν μπορεῖ νά καταπολεμηθεῖ, παρά μέ πνευματικά ἐπίσης ὄπλα.

Τά πράγματα ἀνθρωπίνως δείχνουν μή ἀναστρέψιμα – καί γι’ αὐτό θεωρῶ κάθε συζήτηση ἔξω ἀπό τό παραπάνω πλαίσιο ὡς ἐντελῶς μάταιη καί ἀποπροσανατολιστική. Εἶναι π.χ. ἐγκληματικά ἀφελές νά πιστεύει κάποιος πώς μπορεῖ νά κατανικηθεῖ μέ πολιτικά μέσα καί δράσεις (ὅσο μαζικές καί συντονισμένες καί ἄν εἶναι) τό πανσθενές παγκόσμιο σύστημα πού ἤδη ἐπιβάλλει σταδιακά ἕνα ζοφερά ἐνοποιημένο Πολιτισμό καί μία παγκόσμια Πανθρησκεία καί χτίζει μέσα ἀπό τήν πλήρη διαστροφή τῆς σημασίας ἀκόμη καί τῶν λέξεων, τόν «θαυμαστό καινούργιο κόσμο» τοῦ παγκοσμιοποιημένου Μετανθρώπου, μέ σκοπό τή μετάλλαξη τῆς ἀνθρωπότητας σέ ἀνοϊκό κοπάδι ἀπό εὐνουχισμένα ἀνδράποδα, πού θά δεχθεῖ εὐχαρίστως καί θά προσκυνήσει ἕνα παγκόσμιο Ἡγέτη.

Ἀλλά καί σέ ἐθνικό ἐπίπεδο, στήν καθ’ ἡμᾶς νεοταξική καί ἀπολύτως ἐλεγχόμενη ἀποικία, εἶναι ἐγκληματικά ἀφελές νά πιστεύει κανείς ὅτι μπορεῖ λ.χ. μέσω τῶν ἐκλογῶν, δηλαδή μετέχοντας στό ἴδιο στημένο παιχνίδι καί παίζοντας μέ τά ἴδια προκατασκευασμένα συστημικά ὄπλα, νά νικήσει ἤ ἔστω νά διεμβολίσει τό σύστημα.

Καί θά ἦταν ἀδύνατο, ἀκόμη καί ἄν ὑποθέταμε ὅτι θά μποροῦσε νά προκύψει κάποια στιγμή μία ὄντως σοβαρή, ἐνωτική καί κυρίως ἀγνή πολιτική κίνηση· πρᾶγμα πάντως ἀνέφικτο δεδομένων τῶν φρικωδῶν ἀρχηγικῶν συνδρόμων καί πολλαπλῶς πλεγματικῶν ψυχοσυνθέσεων πού ἐν πολλοῖς καθορίζουν τόν λεγόμενο πατριωτικό χῶρο, ἀλλά καί τῆς ἀδυναμίας νά περιχαρακωθεῖ ὁτιδήποτε καθαρό (ἀκόμη και ἄν ὑποθέσουμε ὅτι ξεκινᾶ ὡς τέτοιο) καί νά μείνει ἀλώβητο ἀπό τή διείσδυση καί τή διαβρωτική δράση καιροσκόπων πατριδοχριστεμπόρων καί κάθε εἴδους ἀκόμη συστημικῶν «λαγῶν».

Γιά νά τελειώνουμε λοιπόν μέ τίς παρωπίδες καί τίς ψευδαισθήσεις: ἡ κατάσταση ἀνθρωπίνως εἶναι ξεκάθαρα μή ἀναστρέψιμη καί μή ἀνατρέψιμη – καί ὁ μόνος τρόπος γιά νά ἀνατραπεῖ εἶναι ἕνα μεγάλο Θαῦμα. Ἕνα Θαῦμα ὅμως βέβαια πού δέν θά τό περιμένουμε νά ἔρθει ἀπό τόν Θεό μέ σταυρωμένα τά χέρια. Το Θαῦμα θά γίνει μόνο μέ τή δική μας βούληση καί συνέργεια – καί ἐκεῖ ἔγκειται τό χρέος καί ἡ εὐθύνη μας. Καί ἡ ἔμπρακτη συνέργεια εἶναι πρωτίστως μία. Καί λέγεται μετάνοια. Μετάνοια εἰλικρινής καί συνεπακόλουθος πνευματικός ἀγώνας, συνεπής καί ἀποφασισμένος.

Αὐτή θά εἶναι ἡ δική μας συμμετοχή, ἡ δική μας κίνηση γιά νά «ἐκβιάσουμε» τό Θαῦμα. Ἀλλαγή τῆς ζωῆς μας, ἐπανάσταση πρῶτα ἀπ’ ὅλα μέσα μας, γιά νά νικήσουμε τόν ἐξαθλιωμένο ἑαυτό μας, ἀλλά καί γιά νά ξαναβροῦμε ὡς λαός ὅσα χάσαμε μετά ἀπό τόσες τραγικές δεκαετίες ἐκμαυλισμοῦ – καί ἔτσι νά μπορέσουμε νά ἐπανακάμψουμε στήν προπτωτική μας κατάσταση.

Καί φυσικά ὀφείλουμε νά ξεκαθαρίσουμε πώς μετάνοια δέν σημαίνει οὔτε παθητικότητα, οὔτε ἀδράνεια, ὅσον ἀφορᾶ τίς κοσμικές δραστηριότητές μας. Θά πολεμήσουμε λοιπόν καί μέσα στόν κόσμο – μιλώντας, γράφοντας, φωνάζοντας, διαδηλώνοντας, καταθέτοντας κάθε εἴδους μαρτυρία ἀντίστασης: ἡ ἔγερση ἀπό τήν κλίνη τῆς παραλυσίας τά περιλαμβάνει καί αὐτά, γιατί ἀπλούστατα εἶναι τέτοια ἡ λαίλαπα μέσα στήν ὁποία βρισκόμαστε, πού κανείς δέν ἔχει πλέον τό δικαίωμα νά παραμένει ἀδρανής. Ἀλλά καί ἐπειδή ὅλα αὐτά εἶναι ἐπίσης ἀγώνας καί κόπος – καί τόν κόπο πού εἶναι γιά σκοπούς δίκαιους, γιά ὁμολογἰα πίστεως καί πατρίδας, τόν ἐκτιμᾶ καί τόν χαίρεται ὁ Θεός.

Ὅπως ἀκόμη ἀναμφίβολα καλό θα ἧταν νά περιλάβει ἡ ἔγερσή μας καί ὅσο γίνεται πιό ἐκτενεῖς καί συντονισμένες κατά τόπους καί κατά ὁμᾶδες δράσεις αὐτο-οργάνωσης, ἀλληλεγγύης, αὐτοάμυνας καί κάθε ἄλλης προετοιμασίας, γιά τίς σκληρές καί ἐπώδυνες καταστάσεις πού εἶναι βέβαιο ὅτι θά ζήσουμε στό ἐγγύς μέλλον. Εἶναι καί αὐτά πολύ χρήσιμα. Ἀντί νά χάνουμε χρόνο καί ἐνέργεια σέ ἀπροκάλυπτα στημένες και ματαιόπονες ἀνοησίες, μακάρι νά μπορούσαμε νά δώσουμε λίγη βαρύτητα σέ αὐτἀ.

Θά τό ξαναποῦμε καί πάλι ὅμως, ὁλοκληρώνοντας: τίποτε ἀπό τά παραπάνω δέν μπορεῖ νά γίνει, κανένας ἐν τῷ κόσμῳ ἀγώνας νά εὐοδωθεῖ, παρά μόνο σύν Θεῷ. Ὅσο μένουμε ἀνεπίστροφοι μέσα στήν ἀποστασία μας, ὅσο ἐπιμένουμε νά βουλιάζουμε στόν βοῦρκο τῆς κάθε διαστροφῆς, στό αἷμα τῶν ἐκτρώσεων, στή χωματερή τῆς νεοεποχίτικης δυσωδίας, ἄς μήν τρέφουμε αὐταπᾶτες γιά δῆθεν ἐλπίδες σωτηρίας. Γιατί βεβαίως, «ἐὰν μή Κύριος οἰκοδομήσῃ οἶκον, εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες· καί ἐάν μή φυλάξῃ πόλιν, εἰς μάτην ἠγρύπνησεν ὁ φυλάσσων» (Ψαλμ. 126). Ἔχει τεράστια σημασία νά μήν τό ξεχάσουμε ποτέ αὐτό.

«Ἀνέστη Χριστός·  καί νεκρός οὐδείς ἐν τοῖς μνήμασι»! Ἐμεῖς ἕως πότε ἄραγε θα ἐπιμένουμε νά ζοῦμε ἐκεῖ μέσα;


«Πᾶνος» 

14 σχόλια:

  1. ΣΑΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ Κε ΔΑΠΕΡΓΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ.Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καυτή λάβα ο λόγος του κ. Δαπέργολα. Και όχι λόγος κενός, για εντυπώσεις. Λόγος Αληθείας... Είναι έτσι! Δεν μπορεί να είναι αλλιώς! Κι ας μην τον αντέχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ!

    Ευλογημένε Αγωνιστή Νεκτάριε όπως λέει και ο Αδερφός πολύ εύστοχα (καυτή λάβα) το άρθρο σου.

    Με λένε Πίστη
    τι κι αν είμαι μικρή.
    Εγώ κινώ
    Ουρανό και Γη.

    Όσο μπορέσω θα εμβαθύνω σήμερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό και με μια γλώσσα που αυτή θα θέλαμε να χρησιμοποιεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα κάνω αντιγραφή από τα δικά σου λόγια:

    Θέλεις υγιής γενέσθαι;». Θέλεις να γίνεις καλά;
    Παράξενη ερώτηση, θα έλεγε κανείς. Και με το δίκιο του. Ποιος άρρωστος δεν θέλει την υγεία του; Ποιος νηστικός δεν θέλει ψωμί; Ποιος διψασμένος δεν θέλει νερό;
    Παράξενη φαίνεται η ερώτηση, που έκανε ο Κύριος στον παράλυτο. Φαίνεται παράξενη, αλλά δεν είναι. Γιατί;
    Γιατί τίποτε ο Ιησούς Χριστός δεν κάνει στον άνθρωπο, αν πρώτα ο άνθρωπος δεν το θελήσει.
    Ο Ιησούς Χριστός σέβεται την ελευθερία μας. Θέλει να μας κάνει πολλά καλά.
    Αλλά για να μας τα κάνει, πρέπει να το θελήσουμε κι εμείς.
    Πολλές φορές θέλησε να περιμαζέψει τους ανθρώπους της Ιερουσαλήμ από την αμαρτία κάτω από τη δική του σκέπη, όπως η κλώσσα περιμαζεύει τα πουλιά της κάτω από τις φτερούγες της.
    Αλλά δεν το έκανε. Κι αυτό γιατί εκείνοι δεν το θέλησαν. Το είχε, μάλιστα, αυτό παράπονο.
    Ένα παράπονο, που το αναφέρουν ο Ματθαίος και ο Λουκάς στα Ευαγγέλιά τους.
    Ας το ακούσουμε: «Ιερουσαλήμ…, ποσάκις ηθέλησα επισυναγαγείν τα τέκνα σου ον τρόπον επισυνάγει όρνις τα νοσσία εαυτής υπό τας πτέρυγας, και ουκ ηθελήσατε» (Ματθ. 23, 37. Λουκ. 13, 34)

    Θέλεις το μεγάλο θαύμα, το μόνο που μπορεί να σε σώσει ως λαό από τον βάλτο που βουλιάζεις, που θα ανακόψει την ελεύθερη πτώση σου στην άβυσσο, που θα σταματήσει αυτή την τραγική πορεία προς το ιστορικό σου Τέλος;
    «Θέλεις υγιής γενέσθαι»;
    Η απάντηση δεν είναι καθόλου αυτονόητη, όσο κι αν φαίνεται τέτοια. Ακόμη και από τον παράλυτο του Ευαγγελίου, που ήταν σίγουρο πως ήθελε να γίνει καλά, γιατί αλλιώς φυσικά δεν θα περίμενε σχεδόν 40 ολόκληρα χρόνια με τόση επιμονή και υπομονή το μέγα θαύμα της θεραπείας, ζητήθηκε από τον Θεό η ρητή του συγκατάθεση και διαβεβαίωση (κι ας το είχε αποδείξει η προφανής πίστη και η αγόγγυστη καρτερία του όλο αυτό το τεράστιο χρονικό διάστημα).

    Πόσο μάλλον συνεπώς δεν μπορεί να είναι αυτονόητη η απάντηση για μας, που βουλιάζουμε σχεδόν 40 χρόνια επίσης (σύμπτωση άραγε;) στον βάλτο της αποστασίας και της αρρώστιας και μόνο στα λόγια δηλώνουμε εσχάτως την επιθυμία της σωτηρίας. Για να γίνει όμως το θαύμα, αυτό προφανώς δεν αρκεί.

    Αντιγράψω κάτι από τους μύθους του Αισώπου:

    Οι λαγοί μια φορά κάνανε συμβούλιο και συζητούσαν πόσο άθλια είναι η ζωή τους: "μας κυνηγάνε οι άνθρωποι, τα σκυλιά, οι λύκοι, οι αετοί... και ποιός δεν μας κυνηγάει, κ αιποιός δέν μας τρώει!
    Είμαστε συνέχεια μες τον φόβο και κυριολεκτικά τρέμουμε, με το φόβο κοιτάζοντας συνεχώς ολόγυρα τρώμε, από φόβο κατοικούμε όχι πάνω στη γή, αλλα κρυμμένοι στα λαγούμια μας!
    Τέτοια ζωή που ζούμε, πιο καλά να πεθάνουμε!"
    Τότε όλοι ομόφωνα συμφώνησαν σε αυτό, και αποφάσισαν να πάνε να πνιγούν στη λίμνη για να σωθούν από τα βάσανά τους, και τότε έβλεπες ένα απέραντο κοπάδι απο λαγούς να τρέχουν για να πάνε στη λίμνη.

    Στις άκρες της λίμνης, εν τω μεταξύ, κάθονταν οι βάτραχοι, και σαν άκουσαν το ποδοβολητό των λαγών, τρόμαξαν και βούτηξαν όλοι μες τη λίμνη.
    Τότε ένας λαγός που ήταν μπροστά από τους άλλους, έβαλε μιά φωνή: σταθείτε! Σταμάτησαν οι λαγοί το τρέξιμο, και ο λαγός, που τον είχαν οι άλλοι σε εκτίμηση, είπε: "φίλοι μου και συμπατριώτες μου, είδατε τους βατράχους πώς βούτηξαν στη λίμνη μόνο που άκουσαν το ποδοβολητό μας;
    Σίγουρα αυτοί είναι πιο δειλοί από εμάς, και αυτούς άλλωστε τους τρώνε φίδια, πελαργοί και χίλια δυό άλλα ζώα!
    Ας μην πάμε να πνιγούμε λοιπόν, ας μην κάνουμε κακό στον εαυτό μας! Αφού υπάρχουν και άλλα πλάσματα που φοβούνται περισσότερο παρά εμείς!".
    Οι λαγοί άκουσαν αυτήν την παραίνεση, και δεν πήγαν να πνιγούν.

    Η δειλία είναι βαρύτατο αμάρτημα.

    Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί την δειλία;

    Η ΑΜΑΡΤΊΑ.

    Όταν θα πάψουμε να είμαστε σάρκες τότε θα έρθει να κατοικήσει μέσα μας το Άγιο Πνεύμα και θα γίνουμε Λέοντες πυρ πνέοντες.

    Θα γράψω κάτι ακόμα..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας, ο αγώνας είναι δικός μας, το αποτέλεσμα είναι του Θεού.

    Όλα αυτά που μας λέει η Αποκάλυψη του Ευαγγελιστού Ιωάννη θα γίνουν.
    Το ζητούμενο είναι για τον καθένα μας σε ποιανού μέρος θα είμαστε.

    Όταν αμαρτάνουμε ο σατανάς αποκτάει δικαιώματα επάνω μας και τότε είναι πολύ δύσκολο να του ξεφύγουμε.

    Αν δεν νοιώθω εγώ σε βάθος την αμαρτία μου όπως ο τελώνης ,αλλά νοιώθω ως ο φαρισαίος ,μπορεί αυτά που λέω να είναι σωστά , αλλά είμαι ένας υποκριτής.

    Αυτοί που έπρεπε να είναι ποιμένες και πρώτοι αυτοί να είναι με σκυμμένο κεφάλι και επίγνωση της αμαρτωλότητα τους ,όπως ο Πρώτοκορυφαίος Απόστολος Παύλος που δίδασκε ΜΕΤΑΝΟΙΑ λέγοντας Χριστὸς Ἰησοῦς ἦλθεν εἰς τὸν κόσμον ἁμαρτωλοὺς σῶσαι, ὧν πρῶτός εἰμι ἐγώ·
    Αλλά οι περισσότεροι πέφτουν στην παγίδα του δόξαν παρὰ ἀλλήλων λαμβάνοντες και Φάσκοντες είναι σοφοί, εμωράνθησαν .

    Και για αυτό έχουν γίνει ένα με την πολιτική εξουσία. (Όχι μόνο δεν διαφέρουν αλλά προσπαθούν να τους ξεπεράσουν κιόλας).

    Ας αγωνιστούμε ο καθένας από το μετερίζι του, σε αυτές τις εκλογές κάποιος ομιλεί για Χριστό και για Πατρίδα, δεν αναφέρω ονόματα γιατί το Ιστολόγιο δεν είναι πολιτικό, καταλαβαίνετε πολύ καλά γιατί ομιλώ.

    Θα έρθει η ώρα..
    που το κακό θα φυλακιστεί ,θα πάει εκεί που ανήκει με αυτούς που το πίστεψαν και δεν το αρνήθηκαν ,δεν μετανόησαν και ούτε πρόκειται ,παρά τις συνεχείς κλήσεις για ΜΕΤΑΝΟΙΑ .

    ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα σας αφιερώσω σε όλους ένα τραγουδάκι και ειδικά στα Αδέρφια μας Πάνο και Ρόη που τους ξενυχτάω με τα σχόλιά μου.

    https://youtu.be/cpaWZXqA7bc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εἴτε ψηφίσουμε καὶ τί ψηφίσουμε,εἴτε δὲν ψηφίσουμε,ὁ Θεὸς βοηθός. Χριστὸς Ἀνέστη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να ψηφίσουμε όταν υπάρχει κάτι που μας αντιπροσωπεύει.
      Φυσικά και πάντα βοηθός ο Θεός.
      ΑΛΗΘΏΣ ΑΝΈΣΤΗ!

      Διαγραφή
  9. Όλη η ουσία του άρθρου είναι αυτές οι γραμμές:

    «Ἀλλά καί σέ ἐθνικό ἐπίπεδο, στήν καθ’ ἡμᾶς νεοταξική καί ἀπολύτως ἐλεγχόμενη ἀποικία, εἶναι ἐγκληματικά ἀφελές νά πιστεύει κανείς ὅτι μπορεῖ λ.χ. μέσω τῶν ἐκλογῶν, δηλαδή μετέχοντας στό ἴδιο στημένο παιχνίδι καί παίζοντας μέ τά ἴδια προκατασκευασμένα συστημικά ὄπλα, νά νικήσει ἤ ἔστω νά διεμβολίσει τό σύστημα.»

    Μέχρι ένα σημείο συμφωνώ με τον Νεκτάριο, για οριστική ρήξη.
    Διαφωνώ όμως ως προς τον τρόπο.
    Ο Νεκτάριος δεν αποδέχεται ότι ο κοινοβουλευτισμός μας εκπροσωπεί, δεν θέλει να παίξει με τα όπλα τους.
    Πάνω σ´αυτό έπλασα μιά εικόνα.
    Είμαστε λέει αρματωλοί και έχουμε στήσει καρτέρι στον Δράμαλη, ξέρουμε ότι αυτή η νίκη θα βοηθήσει στον μελλοντικό αγώνα για την απελευθέρωση μας.
    Η Διοίκηση μας έχει μοιράσει όπλα, που οι περισσότεροι τα δεχθήκαμε με χαρά, ένας όμως ο Νεκτάριος δεν θέλει να πιάσει όπλο που το έστειλαν οι Ρωσόφιλοι!
    -Εγώ δεν θέλω τα δικά τους όπλα, θα τους νικήσω με την σφεντόνα μου. Είδα στον ύπνο μου όραμα, ότι με αυτήν θα τους νικήσω.

    Είμαι της άποψης ότι με κάθε μέσο, ακόμα και με τα δικά τους όπλα που μας παρέχονται πρέπει να στήσουμε οδοφράγματα στην σαπίλα που μας απειλεί.
    Όταν υπάρχει κοινοβούλιο, εμείς περιμένουμε συνταγματική βίαιη εκτροπή;
    Δεν λέω ότι θα έρθει το θαύμα σύντομα, ούτε ότι θα έρθει καν…
    Αλλά ας προσπαθήσουμε και ας μην βάζουμε εμπόδια σε προσπάθειες που δεν τις γνωρίζουμε από μέσα.
    Το κείμενο αυτό έπρεπε να κυκλοφορήσει μετά τις εκλογές.
    Για άλλη μιά φορά δεν υπάρχει ενότητα, ούτε καν μεταξύ των μάχιμων ορθοδόξων χριστιανών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό το κείμενο και συμφωνώ εν πολλοίς με αυτά που γράφει, όμως τι μας εμποδίζει να κάνουμε και το ένα και το άλλο. Και τούτο ποιήσαι κακείνο μη αφιέναι. Δηλαδή και να αγωνιζόμαστε καθημερινά και να διαδηλώνουμε και να αρθρογραφούμε και να αντιστεκόμαστε απ' τη μια αλλά από την άλλη να στηρίξουμε κάθε προσπάθεια η οποία είναι έστω πιο κοντά σ' αυτά που πρεσβεύουμε. Τι έχουμε να χάσουμε παραπάνω εξάλλου. Η αποχή από τις εκλογές θεωρώ ότι είναι έγκλημα ακόμη κι αν το σύστημα είναι αμείλικτο, όπως πράγματι συμβαίνει να είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ /τη gbrl εάν η αποχή ήταν πάνω από το 60 % τότε το σύστημα θα είχε πρόβλημα. Επίσης γιατί να πάω να ψηφησω όταν κανεις δεν με εμπνέει. Ευτυχώς όμως που υπάρχει η ΝΙΚΗ του δασκάλου από το Κιλκίς και έτσι θα συμμετέχω σε αυτές τις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρήστος Ανέστη εξαιρετικός ο λόγος του ,μιλάει κατευθείαν στην καρδιά μάς ,άς ξεκινήσουμε με την χάρη χάρη του Θεού να τα κάνουμε πράξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χάσαμε το αγκωναρι της εκκλησίας μας χάσαμε το γκεσεμι που μας καθοδηγούσε .Τον έφαγαν μπαμπεσικα και ορφανεψαμε.ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΒΑΡΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΞΑΘΛΊΩΣΗ ΠΟΥ ΟΜΟΙΑ ΤΗΣ ΦΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΔΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή