Μητροπολῖτες,
διανύουμε ἤδη τὸ τρίτον ἔτος μίας ἀπολύτου αἰσχύνης τῆς Ἑλληνορθοδοξίας. Ἡ φερόμενη πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀπεκάλυψε ὅτι πάντες ἔχομεν φόβον ἰοῦ ἀλλὰ ὄχι Φόβον Υἱοῦ Θεοῦ. Πόσον φρικτό! Τὰ δόγματα τῆς Πίστεως ἀνετράπησαν παντελῶς, ἐνῶ ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ καταδέχθηκε νὰ ἐνδυθεῖ τὸ ἀνθρώπινο σαρκίον, ὥστε νὰ μᾶς διδάξει νὰ μὴν ἔχομεν φόβον θανάτου, νὰ προσέχουμε τὴν ψυχὴν ἡμῶν καὶ μεῖς, ὑμῶν πρωτοστατοῦντων καὶ διαστρεφόντων τὸ κύριον δόγμα τῆς Πίστεως, προσέξαμε κατὰ κύριον τῆς ζωὴν ἡμῶν, ἀμελοῦντες τὴν ψυχὴν ἡμῶν.
Εἶναι ὄχι ἁπλῶς ἐξόχως νοσηρὸν ἀλλὰ θανασίμως ἐπικίνδυνον τὸ γεγονός, ὅτι ἐνῶ ἡ πλειοψηφία τῶν ἀπολυτικίων-τροπαρίων ἔχουν ἐπωδὸν τὸ "πρεσβεύατε σωθεῖναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν", ἐμεῖς ὅλον αὐτὸ τὸ διάστημα παρακαλοῦμεν ὅπως "σωθεῖναι τίς ζωὲς ἡμῶν". Πόσον τομαριστικόν; Ἄραγε, τί θὰ λέει ἡ θριαμβεύουσα Ἐκκλησία γιὰ τὰ χάλια μας, αὐτὴ ἡ ὁποία ὑλοποίησε μὲ τὸ παραπάνω τίς διδαχὲς τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ πόνεσε γιὰ τὸ ἀπερίγραπτο Πάθος Του, ὥστε νὰ τὴν προβάλετε ὡς ζῶν παράδειγμα, ἐνῶ ἐμεῖς ἄνω τῶν δύο ἐτῶν Τὸν ἀφήνουμε νὰ σταυρώνεται καθημερινῶς ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ... ὅπως τότε;
Ὄντας ἁπλὸς πιστός, μετέχων τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας ἀλλὰ μὴ ἔχων ἐκτελεστικὲς ἁρμοδιότητες, ὥστε νὰ "πάρω τὴν κατάστασιν στὰ χέρια μου", μοῦ ἀπέμεινε μόνον τὸ νὰ βοηθήσω τὴν ὅλην κατάστασιν πρῶτον μὲ τὴν ἀτομικὴν προσευχή μου, δεύτερον συμβουλεύων ὅσους ἦταν δυνατὸν κυρίως μὲ τὸ νὰ τοὺς παραπέμπω στοὺς ἁρμόδιους πνευματικοὺς καὶ τρίτον ἀπευθύνων κάποιες δημόσιες ἐπιστολὲς εἴτε ὁμαδικῶς πρὸς ὅλους ὑμᾶς (ὅπως τὴν παροῦσα) εἴτε πρὸς κάποιους ἐξ ὑμῶν, ὅπως τίς ἀκόλουθες :
https://ethnegersis.blogspot.com/2020/06/blog-post_505.html
https://oimos-athina.blogspot.com/2020/09/blog-post_61.html
https://www.triklopodia.gr/
https://ethnegersis.blogspot.com/2021/02/blog-post_44.html
https://ethnegersis.blogspot.com/2022/05/blog-post.html
Πιθανὸν νὰ ἐρωτηθῶ μὲ ποῖον δικαίωμα ἀναφέρθηκα πρὸς ὑμᾶς.
► μὲ τὸ δικαίωμα μετοχῆς εἰς τὸ χριστεπώνυμον πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας,
► ἐπειδὴ «τὰ δημοσίως λεγόμενα καὶ πραττόμενα, δημοσίως νὰ ἐλέγχονται», ὅπως παραινεῖ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος (ΕΠΕ, 23,393), ἐπιπλέον δὲ «ὅταν οἱ Θεῖοι νόμοι ὑβρίζονται καὶ ἐμεῖς διατελοῦμε ἐν σιγῇ καὶ ἀδιαφορία, τότε, ἡ κόλαση μᾶς περιμένει»,
► ἐπειδὴ ὁμίλησα περὶ θεμάτων Πίστεως καὶ δὲν σᾶς κατέκρινα περὶ βίου («τὸ μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῇτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» (Ἅγ. Ἰωάννης Χρυσόστομος PG 63,σ.232) καί
► ἐπειδὴ ἔλαβα εὐλογίαν ἀπὸ τὸν πνευματικὸν κατόπιν ἐξομολογήσεως.
Ἡ ὅλη μου ἐμπλοκὴ καὶ ἀναφορὲς μου πρὸς ὑμᾶς ἔγιναν ἐπειδὴ θεώρησα ὅτι οἱ πράξεις καὶ λόγοι σᾶς περὶ τοῦ θέματος (ἀλλὰ καὶ γενικότερον) ἀφίστανται τῶν διδαχῶν τῆς Πίστεως (πολλάκις μάλιστα ὑβρίζοντες αὐτές). Ἀναφέρομαι εἰς τὴν παραδοθεῖσα Πίστιν ἀπὸ τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Λυτρωτὴ τοῦ κόσμου, καθὼς καὶ τοὺς Ἅγιους Ἀπόστολους Αὐτοῦ καὶ τοὺς Θεοπνεύστους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας. Τὴν ὁρισθεῖσα ἀπὸ τὴν Ζ' Οἰκουμενικὴν Σύνοδον Πίστιν: «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἐβράβευσεν, οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρύσσομεν Χριστόν τὸν ἀληθινὸν Θεὸν ἡμῶν καὶ τοὺς Αὐτοῦ ἁγίους ἐν λόγοις τιμῶντες, ἐν συγγραφαῖς, ἐν νοήμασιν, ἐν θυσίαις, ἐν ναοῖς, ἐν εἰκονίσμασι... Αὕτη ἡ πίστις τῶν Ἀποστόλων, αὕτη ἡ πίστις τῶν Πατέρων, αὕτη ἡ πίστις τῶν Ὀρθοδόξων, αὕτη ἡ πίστις τὴν Οἰκουμένην ἐστήριξεν». Αὐτὴν τὴν Πίστιν, τὴν ὁποίαν οὐδεὶς δικαιοῦται νὰ ἀλλάξει, δεδομένου ὅτι ἂν τὸ πράξει οὐσιαστικῶς ὁμολογεῖ ὅτι δὲν κατείχαμε τὴν Ὀρθοδοξίαν (ἄρα ζούσαμε εἰς τὸ ψεῦδος) καὶ θὰ χαρακτηρίσει αἱρετικοὺς πλειάδα Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι ὑπέφεραν, ἐδιώχθησαν καὶ μαρτύρησαν, ὥστε νὰ διαφυλάξουν ἀμόλυντη τὴν παραδομένην εἰς ἡμᾶς Πίστιν ἀλλὰ καὶ πλανημένους ὅλους τους λοιποὺς Ἁγίους, ὑπηρετήσαντες τὴν Ἀλήθειαν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
ΤΟΛΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΡΩΝ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ;
«Τὰ δημοσίως λεγόμενα καὶ πραττόμενα, δημοσίως νὰ ἐλέγχονται...» λοιπὸν λέγει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος καὶ συνεχίζει «Τί κάνεις ἄνθρωπε; Παραβιάστηκε ὁ νόμος, περιφρονήθηκε ἡ σωφροσύνη, τόσα πολλὰ παραπτώματα τόλμησε καὶ ἔκανε ἱερέας...τὰ ἄνω κάτω ἔγιναν, καὶ δὲν φρίττεις...δὲν πονᾷς, δὲν ἐπιτιμᾷς, δὲν γίνεσαι φοβερὸς τιμωρὸς τῶν νόμων τοῦ Θεοῦ...ἀλλὰ συμμετέχεις; Καὶ ποιά συγγνώμη εἶναι δυνατὸν νὰ ἔχεις; Μήπως ὁ Θεὸς δηλαδὴ χρειάζεται ἐκδικητή; Μήπως χρειάζεται βοηθούς; Ἀλλὰ θέλει νὰ γίνεις ὑπηρέτης του, γιὰ νὰ μὴν πέσεις στὰ ἴδια παραπτώματα... γινόμενος σωφρονέστερος μὲ τὴν ἀγανάκτησή σου μὲ τὸν ἄλλον, ὥστε καὶ ἀπὸ αὐτὸ νὰ δείξεις τὴν εὐσέβειά σου πρὸς τὸν Θεό...» (Πηγή: ΕΠΕ 6, 275, Ρ.G. 55, 252).
διανύουμε ἤδη τὸ τρίτον ἔτος μίας ἀπολύτου αἰσχύνης τῆς Ἑλληνορθοδοξίας. Ἡ φερόμενη πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ ἀπεκάλυψε ὅτι πάντες ἔχομεν φόβον ἰοῦ ἀλλὰ ὄχι Φόβον Υἱοῦ Θεοῦ. Πόσον φρικτό! Τὰ δόγματα τῆς Πίστεως ἀνετράπησαν παντελῶς, ἐνῶ ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ καταδέχθηκε νὰ ἐνδυθεῖ τὸ ἀνθρώπινο σαρκίον, ὥστε νὰ μᾶς διδάξει νὰ μὴν ἔχομεν φόβον θανάτου, νὰ προσέχουμε τὴν ψυχὴν ἡμῶν καὶ μεῖς, ὑμῶν πρωτοστατοῦντων καὶ διαστρεφόντων τὸ κύριον δόγμα τῆς Πίστεως, προσέξαμε κατὰ κύριον τῆς ζωὴν ἡμῶν, ἀμελοῦντες τὴν ψυχὴν ἡμῶν.
Εἶναι ὄχι ἁπλῶς ἐξόχως νοσηρὸν ἀλλὰ θανασίμως ἐπικίνδυνον τὸ γεγονός, ὅτι ἐνῶ ἡ πλειοψηφία τῶν ἀπολυτικίων-τροπαρίων ἔχουν ἐπωδὸν τὸ "πρεσβεύατε σωθεῖναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν", ἐμεῖς ὅλον αὐτὸ τὸ διάστημα παρακαλοῦμεν ὅπως "σωθεῖναι τίς ζωὲς ἡμῶν". Πόσον τομαριστικόν; Ἄραγε, τί θὰ λέει ἡ θριαμβεύουσα Ἐκκλησία γιὰ τὰ χάλια μας, αὐτὴ ἡ ὁποία ὑλοποίησε μὲ τὸ παραπάνω τίς διδαχὲς τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ πόνεσε γιὰ τὸ ἀπερίγραπτο Πάθος Του, ὥστε νὰ τὴν προβάλετε ὡς ζῶν παράδειγμα, ἐνῶ ἐμεῖς ἄνω τῶν δύο ἐτῶν Τὸν ἀφήνουμε νὰ σταυρώνεται καθημερινῶς ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ... ὅπως τότε;
Ὄντας ἁπλὸς πιστός, μετέχων τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας ἀλλὰ μὴ ἔχων ἐκτελεστικὲς ἁρμοδιότητες, ὥστε νὰ "πάρω τὴν κατάστασιν στὰ χέρια μου", μοῦ ἀπέμεινε μόνον τὸ νὰ βοηθήσω τὴν ὅλην κατάστασιν πρῶτον μὲ τὴν ἀτομικὴν προσευχή μου, δεύτερον συμβουλεύων ὅσους ἦταν δυνατὸν κυρίως μὲ τὸ νὰ τοὺς παραπέμπω στοὺς ἁρμόδιους πνευματικοὺς καὶ τρίτον ἀπευθύνων κάποιες δημόσιες ἐπιστολὲς εἴτε ὁμαδικῶς πρὸς ὅλους ὑμᾶς (ὅπως τὴν παροῦσα) εἴτε πρὸς κάποιους ἐξ ὑμῶν, ὅπως τίς ἀκόλουθες :
https://ethnegersis.blogspot.com/2020/06/blog-post_505.html
https://oimos-athina.blogspot.com/2020/09/blog-post_61.html
https://www.triklopodia.gr/
https://ethnegersis.blogspot.com/2021/02/blog-post_44.html
https://ethnegersis.blogspot.com/2022/05/blog-post.html
Πιθανὸν νὰ ἐρωτηθῶ μὲ ποῖον δικαίωμα ἀναφέρθηκα πρὸς ὑμᾶς.
► μὲ τὸ δικαίωμα μετοχῆς εἰς τὸ χριστεπώνυμον πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας,
► ἐπειδὴ «τὰ δημοσίως λεγόμενα καὶ πραττόμενα, δημοσίως νὰ ἐλέγχονται», ὅπως παραινεῖ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος (ΕΠΕ, 23,393), ἐπιπλέον δὲ «ὅταν οἱ Θεῖοι νόμοι ὑβρίζονται καὶ ἐμεῖς διατελοῦμε ἐν σιγῇ καὶ ἀδιαφορία, τότε, ἡ κόλαση μᾶς περιμένει»,
► ἐπειδὴ ὁμίλησα περὶ θεμάτων Πίστεως καὶ δὲν σᾶς κατέκρινα περὶ βίου («τὸ μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῇτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» (Ἅγ. Ἰωάννης Χρυσόστομος PG 63,σ.232) καί
► ἐπειδὴ ἔλαβα εὐλογίαν ἀπὸ τὸν πνευματικὸν κατόπιν ἐξομολογήσεως.
Ἡ ὅλη μου ἐμπλοκὴ καὶ ἀναφορὲς μου πρὸς ὑμᾶς ἔγιναν ἐπειδὴ θεώρησα ὅτι οἱ πράξεις καὶ λόγοι σᾶς περὶ τοῦ θέματος (ἀλλὰ καὶ γενικότερον) ἀφίστανται τῶν διδαχῶν τῆς Πίστεως (πολλάκις μάλιστα ὑβρίζοντες αὐτές). Ἀναφέρομαι εἰς τὴν παραδοθεῖσα Πίστιν ἀπὸ τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν Λυτρωτὴ τοῦ κόσμου, καθὼς καὶ τοὺς Ἅγιους Ἀπόστολους Αὐτοῦ καὶ τοὺς Θεοπνεύστους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας. Τὴν ὁρισθεῖσα ἀπὸ τὴν Ζ' Οἰκουμενικὴν Σύνοδον Πίστιν: «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἐβράβευσεν, οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρύσσομεν Χριστόν τὸν ἀληθινὸν Θεὸν ἡμῶν καὶ τοὺς Αὐτοῦ ἁγίους ἐν λόγοις τιμῶντες, ἐν συγγραφαῖς, ἐν νοήμασιν, ἐν θυσίαις, ἐν ναοῖς, ἐν εἰκονίσμασι... Αὕτη ἡ πίστις τῶν Ἀποστόλων, αὕτη ἡ πίστις τῶν Πατέρων, αὕτη ἡ πίστις τῶν Ὀρθοδόξων, αὕτη ἡ πίστις τὴν Οἰκουμένην ἐστήριξεν». Αὐτὴν τὴν Πίστιν, τὴν ὁποίαν οὐδεὶς δικαιοῦται νὰ ἀλλάξει, δεδομένου ὅτι ἂν τὸ πράξει οὐσιαστικῶς ὁμολογεῖ ὅτι δὲν κατείχαμε τὴν Ὀρθοδοξίαν (ἄρα ζούσαμε εἰς τὸ ψεῦδος) καὶ θὰ χαρακτηρίσει αἱρετικοὺς πλειάδα Ἁγίων, οἱ ὁποῖοι ὑπέφεραν, ἐδιώχθησαν καὶ μαρτύρησαν, ὥστε νὰ διαφυλάξουν ἀμόλυντη τὴν παραδομένην εἰς ἡμᾶς Πίστιν ἀλλὰ καὶ πλανημένους ὅλους τους λοιποὺς Ἁγίους, ὑπηρετήσαντες τὴν Ἀλήθειαν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
ΤΟΛΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΡΩΝ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ;
«Τὰ δημοσίως λεγόμενα καὶ πραττόμενα, δημοσίως νὰ ἐλέγχονται...» λοιπὸν λέγει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος καὶ συνεχίζει «Τί κάνεις ἄνθρωπε; Παραβιάστηκε ὁ νόμος, περιφρονήθηκε ἡ σωφροσύνη, τόσα πολλὰ παραπτώματα τόλμησε καὶ ἔκανε ἱερέας...τὰ ἄνω κάτω ἔγιναν, καὶ δὲν φρίττεις...δὲν πονᾷς, δὲν ἐπιτιμᾷς, δὲν γίνεσαι φοβερὸς τιμωρὸς τῶν νόμων τοῦ Θεοῦ...ἀλλὰ συμμετέχεις; Καὶ ποιά συγγνώμη εἶναι δυνατὸν νὰ ἔχεις; Μήπως ὁ Θεὸς δηλαδὴ χρειάζεται ἐκδικητή; Μήπως χρειάζεται βοηθούς; Ἀλλὰ θέλει νὰ γίνεις ὑπηρέτης του, γιὰ νὰ μὴν πέσεις στὰ ἴδια παραπτώματα... γινόμενος σωφρονέστερος μὲ τὴν ἀγανάκτησή σου μὲ τὸν ἄλλον, ὥστε καὶ ἀπὸ αὐτὸ νὰ δείξεις τὴν εὐσέβειά σου πρὸς τὸν Θεό...» (Πηγή: ΕΠΕ 6, 275, Ρ.G. 55, 252).
Ἡ τεκμηρίωσις τῆς πλάνης σας
Τονίζω ὅτι δὲν εἶμαι αὐτὸς ποὺ θὰ σᾶς δικάσει, πολὺ περισσότερον θὰ σᾶς καταδικάσει. Αὐτὲς εἶναι ἁρμοδιότητες μόνον τοῦ ἀπολύτου Κριτοῦ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Προσωπικὰ κάνω μόνον τεκμηριωμένες διαπιστώσεις καὶ παραινέσεις ἐντὸς τῶν ἐκκλησιαστικῶν εἰωθότων:
Ὡς γνωστὸν ἡ Πίστις εἰς τὴν Μίαν, Ἀδιαίρετον καὶ Ὁμοούσιον Τριάδα βασίζεται εἰς τὴν Μίαν Ἀλήθειαν, τὴν διδαχθεῖσα ἀπὸ τὸν ἐνανθρωπισμένον Λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ ἡ διδασκαλία αὐτῆς ὀρθοτομεῖται ἀνὰ τοὺς αἰῶνες ἀπὸ τοὺς ἐπιφοιτησμένους τοῦ Ἁγίου Πνεύματος Ἀποστόλους, τοὺς διαδόχους αὐτῶν καὶ τοὺς Θεοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, ἐνίοτε καὶ ἀπὸ Ἁγίων Ἀγγέλων. Ἡ πηγὴ τῆς Μίας Ἀληθείας εἶναι πάντοτε τὸ Ἅγιον Πνεῦμα. Ἐπαναλαμβάνω: Μιὰ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Σεῖς λοιπόν, ἂν καὶ χρισμένοι ἀποστολικοὶ διάδοχοι, ἔχετε χάσει τὸ τεκμήριον τῆς ΜΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. Πὼς τεκμηριώνεται αὐτό; Ἁπλούστατα! ὁ καθεὶς ἐξ ὑμῶν λέει τὰ δικά του. Συμφωνήσατε ποτέ, ἔστω δυὸ ἐξ ὑμῶν, σὲ κάτι; Κατὰ τὴν "πανδημία" ἀκούσαμε τὰ μύρια ἐξ ὑμῶν. Ἄλλος ὀνομάτιζε τους διαφωνοῦντες μὲ αὐτὸν ὡς πλανημένους, ἄλλος ἁμαρτωλούς, ἄλλος ἀνόμους, ἄλλος ὀπαδοὺς τοῦ ἐξαποδῶ καὶ τόσα ἄλλα ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΤΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΤΑ ΕΠΕΒΑΛΕ Ο ΚΑΙΣΑΡ. Ἄρα καὶ ἐδῶ δὲν ἐτίθετο ἡ ἀνάγκη συμφωνίας σας!
Δὲν περιορισθήκατε ὅμως μόνον ἐδῶ ἀλλὰ φθάσατε νὰ ἀνακαλύπτετε προτεσταντικὲς παραφυάδες ἐντὸς τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ νὰ ἀμφισβητεῖτε τὴν Θεοπνευστίαν τοῦ Εὐαγγελίου. Τρομᾶξτε ἀπὸ λεγόμενα ἑνὸς ἐξ ὑμῶν :
"Ἐκκλησία δὲν εἶμαι ἐγώ, ἀλίμονο ἂν ἡ Ἐκκλησία εἶχε ἐμένα ὡς μαντρόσκυλο (πολὺ ὡραία ὡς ἐδῶ). Ἐγὼ θὰ πῶ αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία, δηλαδὴ τὸ πλήρωμα τῶν πιστῶν, θὰ ἀφουγκραστῶ τοὺς χριστιανοὺς τί λένε, ποιό θεωροῦν σωστό, ἀκόμα κι ἂν αὐτὸ οἱ χριστιανοὶ μας θεωροῦν σωστό, ἀκόμα κι ἂν εἶναι ἀντίθετο μὲ τὸ Εὐαγγέλιο, ἐγὼ θὰ ὑπερασπιστῶ αὐτὸ ποὺ λένε οἱ χριστιανοί, γιατί οἱ χριστιανοί μας ἔφτιαξαν τὸ Εὐαγγέλιο, δὲν ἔφτιαξε τὸ Εὐαγγέλιο τὴν Ἐκκλησία", γιὰ τὰ ὁποῖα λεγόμενα δὲν εὑρέθη οὔτε ἕνας νὰ τὸν ἀνακαλέσει καὶ νὰ ὀρθοτομήσει τὴν Ἀλήθειαν!
Κυρίως ὅμως τρομᾶξτε ἀπὸ τὴν ἐπιχειρουμένην "ἁγιοποίησιν" πλανῶν, αἱρέσεων καὶ ἄλλων θρησκειῶν, ὡς ὁδηγούντων πρὸς τὴν σωτηρίαν τῆς ψυχῆς, ὅταν ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς δήλωσε κοφτὰ καὶ κατηγορηματικά: «Ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή· οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν πατέρα εἰ μὴ δι᾿ ἐμοῦ» (Ἰω. ΙΔ' 6). ΠΟΙΟΣ ΑΦΡΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ἢ ΟΤΙ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ; Ἐρευνῆστε νὰ τοὺς ἐντοπίσετε, δὲν εἶναι δύσκολο!
Οἱ πράξεις σας
► ἐνῶ (καὶ πολὺ ὀρθῶς) εἴπατε ὅτι ἡ "πανδημία" εἶναι δοκιμασία ἀπὸ τὸν Θεὸν γιὰ τὴν πνευματικήν μας πτῶσιν, δεχθήκατε κοσμικὲς ἐπιταγὲς ἀποποιούμενοι τῶν πνευματικῶν ἰάσεων. Δεχθήκατε τὸν κάθε Καίσαρα καὶ καισαρίνα νὰ ὁρίζει τὰ τῆς Ἐκκλησίας (θυμίζω «οὐ βασιλέων ἐστὶ νομοθετεῖν τὴ Ἐκκλησία» Ἅγ. Ἰωάννης Δαμασκηνός). Δεχθήκατε τὸν κάθε τυχάρπαστον φυτευτὸν ἐπιστήμονα τοῦ Καίσαρα, χωρὶς νὰ καταφύγετε εἰς τοὺς ἱερεῖς ἰατρούς, οἱ ὁποῖοι ὅλοι διεχώρισαν τὴν θέσιν τους ἀπὸ τῶν κυβερνητικῶν ἐπιστημόνων ἀλλὰ καὶ δὲν εὑρέθη οὔτε ἕνας ἱερεὺς ἰατρὸς συμφωνῶν μὲ τὰς μεθοδεύσεις ὑμῶν. Ἀκολουθήσατε τίς ἐπιταγὲς μερίδος ἐπιστημόνων προωθούμενων ἀπὸ τὸ πολιτικὸν σύστημα, κυρίως δὲ τὸ οἰκονομικὸν παγκόσμιον κατεστημένον, οἱ ὁποῖοι ὅμως εὐθύνονται γιὰ σειρὰ ἐπιστημονικῶν ἐγκλημάτων (πχ. ἐμβολιασμοὶ Bill Gates σὲ Νιγηρία καὶ Ἰνδία) κυρίως ὅμως πνευματικῶν ἐγκλημάτων, ὅπως ἐκτρώσεις κα. Ἀγνοήσατε πλήρως ἐπισημάνσεις κορυφαίων ἰατρῶν ἐπιστημόνων ἀνὰ τὸν κόσμον (σημ. ΟΥΔΕΙΣ κορυφαῖος ἐπιστήμων ὑποστήριξε τὰ ὅσα δεχθήκατε!!!), οἱ ὁποῖοι ὅλοι ἀντιτάχθηκαν στὶς ἐφαρμοσθεῖσες θεραπεῖες, μὲ τρανταχτὸ παράδειγμα τὸν Dr.Robert Malone, ἐφευρέτη τῆς MRNA τεχνολογίας, ἡ ὁποία ἐφαρμόσθηκε στὰ ἐπιβληθέντα ἐμβόλια!!! Γιὰ σκεφθεῖτε καλά: ἂν κάποιος ξέρει καλύτερα ἀπὸ τὸν ὁποιονδήποτε εἶναι ὁ ἐφευρέτης ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΑΤΕ! Τὸ γελοιωδέστερον ὅλων ὅμως εἶναι ὅτι ἐνῶ ὁμιλήσατε περὶ πνευματικῶν αἰτίων, δὲν πράξατε τὸ παραμικρὸ γιὰ τὴν ἄρσιν τῶν πνευματικῶν αἰτιῶν, δὲν προτείνατε κανένα πνευματικὸ μέτρον-θεραπεία ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΣΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΥΛΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΡΟΣ ΑΡΣΙΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΑΙΤΙΟΥ. Λυπᾶμαι πού σᾶς τὸ λέω, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν ἁρμόζει καθόλου σὲ ἀποστολικοὺς διαδόχους, ὅπως θέλετε νὰ εἶστε. ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΙΣΧΥΝΗ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΥΛΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΑΙΤΙΟ. Γιὰ τόσο κάφρους μας περάσατε;
Κάνω καὶ μίαν ἐπισήμανσιν: ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΑΥΡΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ, ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ (sic) ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΝΤΩΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΝΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΥΞΗΣΙΝ ΤΗΣ "ΞΑΦΝΙΚΙΤΙΔΟΣ" ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΩΝ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ; Τί θὰ ἀπαντήσετε; «ὁ ὄφις ἠπάτησέ μας» (Γέν. Γ. 13);
► ἀγνοήσατε πλήρως τὴν ἀποστολήν σας, ὅπως τὴν ἐνέτειλεν ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς καὶ ἀντὶ νὰ δείξετε τὸ πατερικὸν ὕφος, ἐπιδείξατε ἕνα καισαρικόν-δικτατορικὸν ὕφος, μὴν πῶ καὶ ἄκρως παπικόν, ἕνα ὕφος Λουδοβίκου 14ου «L'état, c'est moi» εἰς πλήρην ἀντιδιαστολὴν μὲ τὸ πατρικὸν ὕφος τοῦ Χριστοῦ ἢ τὸ ταπεινότατον τοῦ Πρωτοκορυφαίου, τοῦ Ἀποστόλου τῶν Ἐθνῶν «Τοῦτο λέγω κατὰ τὴν ἐμὴν γνώμην, οὐ κατ᾿ ἐπιταγήν». Διαμαρτυρηθήκατε γιὰ ὁποιαδήποτε ἀντίθετη φωνήν, ἀντὶ νὰ ἐνστερνισθεῖτε τὸ «μακάριοι ἔστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσι καὶ εἴπωσι πᾶν πονηρὸν ρῆμα καθ᾿ ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ» (Ματθ. Ε' 11), τὸ ὁποῖον σεῖς ὑποτίθεται ὅτι διδάσκετε καὶ κατηχεῖτε. Ἄραγε πόσο τηρήσατε τό «καὶ οἱ ἱερεῖς οἱ ἐγγίζοντες Κυρίω τῷ Θεῷ ἀγιασθήτωσαν, μὴ ποτὲ ἀπαλλάξη ἀπ᾿ αὐτῶν Κύριος» (Ἔξοδ. ΙΘ' 22); Τελικὰ ἡ Ἁγία Γραφὴ ὑπάρχει γιὰ νὰ τηρεῖται ἀπὸ ὅλους ἢ μόνον ἁπλῶς γιὰ νὰ τὴν διδάσκετε;
► ἀπαιτήσατε ὑπακοήν, ὅμως ζητῶντας την μὲ κοσμικὴν ἔννοιαν, πόρῳ ἀπεχούσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐννοίας. Ὁ Ὅσιος Ἰωάννης Σιναΐτης, εἰς τὴν Κλίμακα τῶν Ἀρετῶν περιγράφει τὴν Ὑπακοὴν ὡς «ἐνέργεια χωρὶς ἐξέτασι, θάνατος ἑκούσιος, ζωὴ χωρὶς περιέργεια, ἀμεριμνία γιὰ κάθε σωματικὸ κίνδυνο, ἀμεριμνία γιὰ τὸ τί θὰ ἀπολογηθῇς στὸν Θεό, νὰ μὴ φοβῆσαι τὸν θάνατο», ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ: ΑΜΕΡΙΜΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ... ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΣΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ!!! καὶ σεῖς τὴν ζητήσατε ἐπειδὴ φοβούμεθα τὸν θάνατον, αὐτὸν ποὺ ὁ Χριστὸς κατήργησεν ἀλλὰ σεῖς μᾶς γυρίσατε στὰ πρὸ Χριστοῦ χρόνια, τὰ χρόνια τοῦ Ἅδη!!! Τελικῶς καταργήσατε τό «πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς»;
► ἀπαξιώσατε κάθε πατερικὴ διδασκαλία περὶ σωματικῶν ἀσθενειῶν, μὲ πρώτη καὶ κύρια τοῦ Ἀποστόλου Παύλου («ἀρκεῖ σοὶ ἡ Χάρις μου, ἡ γὰρ δύναμίς Μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται» Β' Κορ. ΙΒ' 9).
► δὲν δωρίσατε τὴν δωρεὰν πρὸς ὑμᾶς τοῦ Χριστοῦ ὡς ὀφείλατε: «προσκαλεσάμενος τοὺς δώδεκα μαθητὰς αὐτοῦ ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν πνευμάτων ἀκαθάρτων ὥστε ἐκβάλλειν αὐτὰ καὶ θεραπεύειν πᾶσαν νόσον καὶ πᾶσαν μαλακίαν. ... Τούτους τοὺς δώδεκα ἀπέστειλεν ὁ Ἰησοῦς παραγγείλας αὐτοῖς λέγων· Εἰς ὁδὸν ἐθνῶν μὴ ἀπέλθητε, καὶ εἰς πόλιν Σαμαριτῶν μὴ εἰσέλθητε· πορεύεσθε δὲ μᾶλλον πρὸς τὰ πρόβατα τὰ ἀπολωλότα οἴκου Ἰσραήλ. πορευόμενοι δὲ κηρύσσετε λέγοντες ὅτι ἤγγικεν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν. ἀσθενοῦντας θεραπεύετε, λεπροὺς καθαρίζετε, νεκροὺς ἐγείρετε, δαιμόνια ἐκβάλλετε· δωρεὰν ἐλάβετε, δωρεὰν δότε» (Ματθ. Κ' 1,5-8).
► ἀγνοήσατε τό «χωρὶς Ἐμοῦ οὐ δύνασθαι ποιεῖν οὐδέν» (Ἰω. ΙΕ΄ 5). Προσευχηθήκατε εἰς τὸν Κύριον νὰ σᾶς φωτίσει τί θὰ πράξετε ὅλο αὐτὸ τὸ διάστημα ἢ μόνον δεχθήκατε τίς ἐπιταγὲς τοῦ Καίσαρα; Λυπᾶμαι ποὺ θὰ τὸ θέσω μὲ αὐτὸν τὸν τρόπον ἀλλὰ εἶμαι ὑποχρεωμένος νὰ σᾶς εὐαισθητοποιήσω: Ὅταν ὡς πνευματικοί, προσπίπτει εἰς τὸ πετραχήλι σας κάποιος πιστὸς πρὸς ἐξομολόγησιν τῶν ἁμαρτιῶν του, μὲ ποίαν ἁρμοδιότητα συμβουλεύετε καὶ κυρίως συγχωρεῖτε; Ἀσφαλῶς μέσῳ τῆς προσευχῆς σας πρὸς τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, καθότι μόνον ὁ Θεὸς ἔχει δικαίωμα συγχωρέσεως τῶν ἁμαρτιῶν. Δὲν διανοοῦμαι ὅτι ἐξομολογεῖτε ἄνευ προσευχῆς, ἀλλιῶς καταντᾶτε συμβουλευτικοὶ ψυχολόγοι, βασιζόμενοι στὴν ὑποκειμενικήν σας κρίσιν. ΕΥΘΕΩΣ ΣΑΣ ΡΩΤΩ: ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ; ΛΑΒΑΤΕ "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΝ" ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ ΕΙΣΤΕ (ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ) ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ. Ἐπαναλαμβάνω: «χωρὶς Ἐμοῦ οὐ δύνασθαι ποιεῖν οὐδέν» (Ἰω. ΙΕ΄ 5). Δὲν ζητῶ ἀπαντήσεις, ἀπαντήσατε εἰς τὴν ψυχήν σας. Ἄραγε ἐξομολογηθήκατε ποτὲ τίς πράξεις σας ἢ μόνον τοὺς πιστοὺς παραινεῖτε πρὸς ἐξομολόγησιν. Θυμίζω τρεῖς λόγους τοῦ Ὁσίου γ. Παϊσίου :
«Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι καράβι τοῦ κάθε Ἐπισκόπου, γιὰ νὰ κάνει ὅ,τί θέλει» - «Νὰ ἐξομολογεῖσαι τακτικὰ καὶ καλά, γιατί καὶ Πατριάρχης νὰ εἶσαι, ἂν δὲν ἐξομολογεῖσαι δὲν σώζεσαι» - «Ὅταν κανεὶς δὲν συμμετέχει στὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας δίνει δικαιώματα στὸν πειρασμὸ καὶ δέχεται δαιμονικὲς ἐπιδράσεις». Αὐτὰ τὰ διδάσκετε σὰν Ἐκκλησία ἀλλὰ ἡ διδασκαλία τῆς Ὀρθοδοξίας εἶναι μηδὲν ἂν δὲν πραγματώνεται εἰς Ὀρθοπραξίαν!
Γιὰ τὴν ἱστορίαν δὲ θυμίζω, ὅτι ὅλες οἱ αἱρέσεις καὶ ἐκτροπὲς ἀπὸ τὴν Ἀλήθειαν τοῦ Χριστοῦ, ἀπὸ ἐκκλησιαστικοὺς λειτουργοὺς ἄρχισαν (πχ Ἄρειος, Νεστόριος κὰ) καὶ ΠΟΤΕ ἀπὸ ἁπλοῦς πιστούς!
Ἡ ἔκκλησίς μου
Δύναμαι νὰ ἀναφέρω πλεῖστες ἄλλες ἐκτροπὲς τῆς Πίστεως, ὅμως δὲν εἶμαι ἐδῶ γιὰ νὰ κατηγορήσω ἀλλὰ νὰ παρακινήσω. Σεῖς ἔχετε τὰ ἀξιώματα γιὰ νὰ ἐπιδεικνύεσθε ἢ γιὰ νὰ καθοδηγεῖτε τὸ ποίμνιον; Κηρῦξτε λοιπὸν τὴν ἀπαραίτητην μετάνοιαν μὲ τὰ θεραπευτικὰ μέσα τῆς Ἐκκλησίας, μὲ μιὰ ἡμέρα λιτανείας ἐν ὄψει τῆς διημέρου ἑορτῆς Πεντηκοστῆς-Ἁγίου Πνεύματος, τώρα ποὺ ὑπάρχει χαλάρωσις τῶν περιοριστικῶν μέτρων, τὰ ὁποῖα χρησιμοποιοῦντο ὡς δικαιολογία μὴ τελέσεως παρομοίων ἐνεργειῶν. Διοργανῶστε μιὰν πανελλαδικὴν ἡμέραν μετανοίας, τώρα ποὺ τὰ ἀπειλητικὰ σύννεφα ἔχουν πυκνώσει ἄνω τῆς Πατρίδος (ἀλλὰ καὶ ὅλου τοῦ κόσμου) καὶ πρὸ τῆς καταιγίδος. Δῶστε τέλος εἰς τὰ προφητευμένα περὶ ὑμῶν, ὅσα ὁ Πατροκοσμᾶς ἀλλὰ καὶ πλῆθος ἄλλων ἁγίων προφήτευσαν («οἱ ἱερεῖς θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι τῶν ἀνθρώπων»). Πιστεύετε; Ἀκυρῶστε τότε εἰς τὴν πρᾶξιν τὸ λεχθὲν τοῦ μακαριστοῦ πρωτ. Ἰωάννου Ρωμανίδου «τὸ θέμα ἀπὸ δῶ καὶ πέρα εἶναι ποίαν πίστιν ἔχουν οἱ ἐπίσκοποι». Ἀκυρῶστε τὸ χρυσοστομικὸν «οὐδὲν δέδοικα ὡς ἐπισκόπους πλὴν ἐνίων». ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΠΛΗΞΟΜΕΝ (ἀνθρωπομορφικῶς) ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑΝ ΧΑΡΑΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΠΟΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΘΑ ΕΥΡΕΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.
Ὁ Ἰωνᾶς, ἀχαρίτωτος ἀλλὰ πιστεύων πέτυχε τὴν μετάνοιαν εἰς τὴν μὴ χριστιανικὴν Νινευὴ εἰς τρεῖς ἡμέρας. Σεῖς χαριτωμένοι μὲ χριστεπώνυμον πλήρωμα, δύνασθε νὰ τὸ ἐπιτύχετε περισσοτέρων ἡμερῶν; Ἐπιδεῖξτε τὴν χάριν σας!
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΝΙΝΕΥΗ!
Προεῖπα ὅτι δὲν γράφω γιὰ νὰ σᾶς δικάσω ἢ καταδικάσω. Ἀλλὰ ὅπως ἡ Ἐκκλησία καὶ σεῖς διδάσκετε, ὁ ἄνθρωπος εἶναι ὅν τρεπτὸν καὶ ὑποκείμενον δαιμονικῶν ἐνεργειῶν. Ἄν δὲν ἦταν, τότε ποῖος ὁ λόγος τοῦ Μυστηρίου τῆς Ἐξομολογήσεως; Ἐξαιρεῖστε σεῖς ἀπὸ τὸν κίνδυνον δαιμονικῶν ἐνεργειῶν; Πῶς λοιπὸν ἀπαξιεῖτε τὸν κίνδυνον γιὰ τὸν ἑαυτόν σας; Ὁ ἄνθρωπος πίπτει καὶ σηκώνεται, αὐτὸ εἶναι τὸ μεγαλεῖον τῆς Πίστεώς μας.
Σεῖς τὰ ἀγνοεῖτε; Ποιοὶ εἶστε; Ποὺ εἶναι ἡ ταπεινότητα τοῦ ἄξιου συνεχιστοῦ τῶν Ἀποστόλων; Ποὺ εἶναι ἡ γνῶσις ὅτι ὁ λῃστὴς ἐπὶ σταυροῦ μετενόησε καὶ κέρδισεν αὐτοστιγμὴν τὸν Παράδεισον; Μάλιστα, ὁ μόνος ἄνθρωπος, ὁ ὁποῖος γνωρίζουμε ὅτι σώθηκε διὰ στόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ! Οὔτε γιὰ τὴν Κυρία Θεοτόκον δὲν ἔχει διατυπωθεῖ αὐτὴ ἡ βεβαιότης (ἀσφαλῶς καὶ δὲν ἀμφισβητῶ, ὅτι εἶναι ἤδη μέλος τοῦ Παραδείσου). Πὼς παραινεῖτε πρὸς μετάνοιαν τον κάθε πιστόν, ἂν δὲν δίνετε πρῶτοι τὸ παράδειγμα;
Θυμίζω ἀπό τὸν Μέγα Ἀντώνιον : «Εἶδα ὅλες τίς παγίδες τοῦ ἐχθροῦ (δηλαδὴ τοῦ διαβόλου) ἁπλωμένες πάνω στὴ γῆ. Καὶ στέναξα καὶ εἶπα: Ποιός ἄραγε θὰ τίς προσπεράσει χωρὶς νὰ τὸν πιάσουν; Καὶ ἄκουσα φωνὴ νὰ μοῦ λέει: Ἡ ταπεινοφροσύνη»
ΔΕΙΞΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΦΗΤΕΥΤΕΙ ΠΕΡΙ ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΖΟΦΕΡΗ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΣΑΣ. ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΑΙΩΝΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ! ΘΑΡΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ «...θαρσεῖτε, Ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον» (Ἰωαν. ΙΣΤ' 33) ΑΝΕΥ ΑΥΤΟΥ ΕΙΣΤΕ (ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ) ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ!
ΙΔΟΥ Ἡ ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Ἡ ΝΙΝΕΥΗ!
Δὲν ἔχομεν ἡμέρας! Ποίαν Πίστιν θὰ ἐπιδείξουμε ὅταν ἐπανέλθει;
Ἡ Ἱστορία σᾶς περιμένει, θὰ τὴν ἀγνοήσετε;
Ἡ Ἱστορία σᾶς περιμένει, θὰ τὴν ἀγνοήσετε;
Ἔκκλησις πρὸς ὅλους
Ἀνεξαρτήτως τῶν ἐνεργειῶν μητροπολιτῶν-ἐπισκόπων τῆς Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας, καλῷ κάθε πιστόν, κάθε ἱερέα, ὁ ὁποῖος τιμᾷ τὸ λειτούργημά του, νὰ λαμπρύνουμε τὸ διήμερον τῆς μεγάλης ἑορτῆς Πεντηκοστῆς-Ἁγίου Πνεύματος μὲ τὴν προσευχὴ καὶ κυρίως μὲ τὴν μετάνοιά μας πρὸς τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστόν, «ζητοῦντες πρῶτον τὴν Βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν Δικαιοσύνην Αὐτοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν» (Ματθ. 6' 33) καὶ ὄχι τὸ προσωπικὸν ὄφελος ἑκάστου. Ἐνθυμούμενοι τί ἔγραψεν ὁ Χρυσορρήμων «Ἀρκεῖ εἷς ἄνθρωπος ζήλῳ πεπυρωμένος ὁλόκληρον διορθώσασθαι δῆμον», σᾶς προτρέπω :
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΝΙΝΕΥΗ!
Δόξα τῷ Θεῷ!
Ζητοῦμεν πρῶτον τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν Δικαιοσύνην Αὐτοῦ
Ζητοῦμεν πρῶτον τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν Δικαιοσύνην Αὐτοῦ
Μὲ ταπεινότητα, ἐντὸς κανόνων τῆς Μίας Ἐκκλησίας, γινόμενος σωφρονέστερος μὲ τὴν ἀγανάκτησίν μου μὲ τὸν ἄλλον, ὥστε καὶ ἀπὸ αὐτὸ νὰ δείξω τὴν εὐσέβειά μου πρὸς τὸν Θεὸ (ἱερὸς Χρυσόστομος)
ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
(aristefanidis@mail.com)
(aristefanidis@mail.com)
________________________________
Πολυτονισμὸς ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου