Γράφει ο Λυκούργος Νάνης, ιατρός
"Εξετάστηκαν όλες οι παράμετροι του θέματος αυτού σε συνδυασμό με το αυτοκέφαλο της ουκρανικής Εκκλησίας.", κατά πώς "αποφαίνεται" το κείμενο του ρεπορτάζ (βλέπε http://aktines.blogspot.com/2023/01/blog-post_778.html?m=1) της θλιβερής εσπερίδας που έλαβε χώρα στην πρωτεύουσα με τη συμμετοχή εκκλησιαστικών ηγετών, πολιτικών παραγόντων και δημοσιογράφων .
Εξετάστηκε , μήπως, και το ουσιωδέστατο και εκ των ων ουκ άνευ θέμα της χορήγησης Αυτοκεφαλίας σε καθηρημένους, αυτοχειροτονήτους, αχειροτονήτους και σχισματικούς; Ή μήπως τα όσα ανήκουστα και φρικώδη συμβαίνουν καθημερινά, τα σχετικά με τον ανηλεή και σταλινοφασιστικών προδιαγραφών διωγμό της Κανονικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας και τον ειδεχθέστατο στραγγαλισμό της θρησκευτικής ελευθερίας;
Ή επ αυτών σιωπούμε αιδημόνως και τεχνηέντως τα παρακάμπτουμε γιατί δεν μας συμφέρει κάτι τέτοιο;
Ο αρχιτέκτονας του εν Ουκρανία εκκλησιαστικού πραξικοπήματος δήλωσε ,εμφατικώ τω τρόπω, ότι η Εκκλησία της Ρωσίας είναι αυτή που έχει παπικές αξιώσεις και όχι το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.
Χωρίς το παράπαν να αμνηστεύουμε τυχόν επεκτατικές και κυριαρχικές βλέψεις της Εκκλησίας της Ρωσίας, έκδηλες ή/και υπολανθάνουσες, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι η συγκεκριμένη Εκκλησία δεν "κατέφυγε", εξ όσων τυγχάνει γνωστό, στα Ιερά Δόγματα και δη στο Δόγμα της Αγίας Τριάδος, προκειμένου να αντλήσει "επιχειρήματα" υπέρ του παπικών προδιαγραφών πρωτείου στο Βόσπορο.
Δεν διέπραξε τη φρικαλέα και ανήκουστη αυτή ασέβεια την οποία διέπραξαν οι δυνάμει καθαιρετέοι μητροπολίτες Αμερικής και Περγάμου και την οποία υιοθετεί η ηγεσία του Φαναρίου, επίσης κανονικώς υπόδικη.
Ούτε μίλησε ποτέ για "πρώτο άνευ ίσων" όπως αναίσχυντα έπραξε το Φανάρι.
Για όσους, φυσικά , παρακολουθούν επισταμένως τα εκκλησιαστικά πράγματα τα περί "παπικών αξιώσεων" από την πλευρά της Ρωσικής Εκκλησίας υπό του κ.Βαρθολομαιου λεχθέντα τη στιγμή που αυτού του τύπου οι αξιώσεις αφορούν πρωτίστως και κυρίως το Φανάρι, αυτομάτως ανακαλούν στη μνήμη τους τη γνωστή δημώδη παροιμία "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί" ...
"Το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο είναι τετελεσμένο εκκλησιαστικό γεγονός και δεν μπορεί να το ακυρώσει καμία προπαγάνδα και κανένας πόλεμος", δήλωσε επίσης εμφατικά ο πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Η εν προκειμένω πραγματικότητα είναι ότι ο κ.Βαρθολομαίος επεχείρησε διά της μεθόδου των τετελεσμένων γεγονότων (και κανονικών εγκλημάτων θα προσέθετε κανείς) να επιβάλλει το θλιβερό γεγονός της χορήγησης Αυτοκεφάλου στους Ουκρανούς σχισματικούς ως μη αναστρέψιμη πραγματικότητα επί της παγκοσμίου Ορθοδοξίας.
Έλα ,όμως, που η πλειοψηφία των τοπικών Εκκλησιών δεν έστερξε να αναγνωρίσει το εν λόγω Κακο-κέφαλο, το ανατρεπτικό θεμελιωδών αρχών του Κανονικού Δικαίου και της εκκλησιαστικής τάξεως, όπως λίαν προσφυώς ονομάστηκε. Ο δε αρχιεπίσκοπος Αλβανίας, φρονίμως και σωφρόνως ποιών και εκφράζων επ αυτού την Πανορθόδοξη συνείδηση , ζήτησε τη σύγκληση Πανορθοδόξου Συνόδου, με σκοπό την επίλυση του συγκεκριμένου ζητήματος , το οποίο ο πάπας της Ανατολής θεωρεί ως τετελεσμένο γεγονός....
Επομένως, ως δεικνύουν τα πράγματα, δεν πρόκειται και για τόσο "τετελεσμένο γεγονός" και ο νοών νοείτω...
Εξετάστηκε , μήπως, και το ουσιωδέστατο και εκ των ων ουκ άνευ θέμα της χορήγησης Αυτοκεφαλίας σε καθηρημένους, αυτοχειροτονήτους, αχειροτονήτους και σχισματικούς; Ή μήπως τα όσα ανήκουστα και φρικώδη συμβαίνουν καθημερινά, τα σχετικά με τον ανηλεή και σταλινοφασιστικών προδιαγραφών διωγμό της Κανονικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας και τον ειδεχθέστατο στραγγαλισμό της θρησκευτικής ελευθερίας;
Ή επ αυτών σιωπούμε αιδημόνως και τεχνηέντως τα παρακάμπτουμε γιατί δεν μας συμφέρει κάτι τέτοιο;
Ο αρχιτέκτονας του εν Ουκρανία εκκλησιαστικού πραξικοπήματος δήλωσε ,εμφατικώ τω τρόπω, ότι η Εκκλησία της Ρωσίας είναι αυτή που έχει παπικές αξιώσεις και όχι το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.
Χωρίς το παράπαν να αμνηστεύουμε τυχόν επεκτατικές και κυριαρχικές βλέψεις της Εκκλησίας της Ρωσίας, έκδηλες ή/και υπολανθάνουσες, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι η συγκεκριμένη Εκκλησία δεν "κατέφυγε", εξ όσων τυγχάνει γνωστό, στα Ιερά Δόγματα και δη στο Δόγμα της Αγίας Τριάδος, προκειμένου να αντλήσει "επιχειρήματα" υπέρ του παπικών προδιαγραφών πρωτείου στο Βόσπορο.
Δεν διέπραξε τη φρικαλέα και ανήκουστη αυτή ασέβεια την οποία διέπραξαν οι δυνάμει καθαιρετέοι μητροπολίτες Αμερικής και Περγάμου και την οποία υιοθετεί η ηγεσία του Φαναρίου, επίσης κανονικώς υπόδικη.
Ούτε μίλησε ποτέ για "πρώτο άνευ ίσων" όπως αναίσχυντα έπραξε το Φανάρι.
Για όσους, φυσικά , παρακολουθούν επισταμένως τα εκκλησιαστικά πράγματα τα περί "παπικών αξιώσεων" από την πλευρά της Ρωσικής Εκκλησίας υπό του κ.Βαρθολομαιου λεχθέντα τη στιγμή που αυτού του τύπου οι αξιώσεις αφορούν πρωτίστως και κυρίως το Φανάρι, αυτομάτως ανακαλούν στη μνήμη τους τη γνωστή δημώδη παροιμία "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί" ...
"Το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο είναι τετελεσμένο εκκλησιαστικό γεγονός και δεν μπορεί να το ακυρώσει καμία προπαγάνδα και κανένας πόλεμος", δήλωσε επίσης εμφατικά ο πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Η εν προκειμένω πραγματικότητα είναι ότι ο κ.Βαρθολομαίος επεχείρησε διά της μεθόδου των τετελεσμένων γεγονότων (και κανονικών εγκλημάτων θα προσέθετε κανείς) να επιβάλλει το θλιβερό γεγονός της χορήγησης Αυτοκεφάλου στους Ουκρανούς σχισματικούς ως μη αναστρέψιμη πραγματικότητα επί της παγκοσμίου Ορθοδοξίας.
Έλα ,όμως, που η πλειοψηφία των τοπικών Εκκλησιών δεν έστερξε να αναγνωρίσει το εν λόγω Κακο-κέφαλο, το ανατρεπτικό θεμελιωδών αρχών του Κανονικού Δικαίου και της εκκλησιαστικής τάξεως, όπως λίαν προσφυώς ονομάστηκε. Ο δε αρχιεπίσκοπος Αλβανίας, φρονίμως και σωφρόνως ποιών και εκφράζων επ αυτού την Πανορθόδοξη συνείδηση , ζήτησε τη σύγκληση Πανορθοδόξου Συνόδου, με σκοπό την επίλυση του συγκεκριμένου ζητήματος , το οποίο ο πάπας της Ανατολής θεωρεί ως τετελεσμένο γεγονός....
Επομένως, ως δεικνύουν τα πράγματα, δεν πρόκειται και για τόσο "τετελεσμένο γεγονός" και ο νοών νοείτω...
Αναφορικά δε με την αποστροφή του τραγικού πατριαρχικού λόγου επί τη βάσει της οποίας η χορήγηση του "Αυτοκεφάλου" σε μια δράκα σχισματικών "δεν έχει σχέση με γεωπολιτικές παραμέτρους", δεν νομίζω ότι χρήζει ιδιαιτέρου σχολιασμού καθόσον επ αυτού "και οι λίθοι κεκράξονται"...
Ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ο οποίος, καθό διαλαμβάνει το ρεπορτάζ, χρησιμοποιώντας ηχηρές εκφράσεις που θυμίζουν μάλλον τη ρίψη βεγγαλικών και τις πομφόλυγες, έκανε λόγο ,αναφερόμενος στην πολιτική της Ρωσικής Εκκλησίας, για "αρρωστημένη εκκλησιαστική κατάσταση", για "εκκλησιαστικό υπόκοσμο", "εκκλησιαστική διαστροφή ", " αρρωστημένη σκέψη".
Όταν, όμως, οι Φαναριώτες "κατοχύρωναν", επί σαθρών και αρρωστημένων βάσεων, το πρωτείο του Φαναρίου, πού ήταν ο κ.Μακάριος προκειμένου να καυτηριάσει και στιγματίσει τον αρρωστημένο αυτόν τρόπο σκέψης; Δεν συνιστά διαστροφή του γνήσιου εκκλησιαστικού πνεύματος η δήθεν θεολογική θεμελίωση παπικού πρωτείου στην Ορθόδοξη Εκκλησία από την πλευρά του Φαναρίου;
Τώρα που το καθεστώς Ζελένσκι , μετερχόμενο μεθόδους υποκόσμου, στραγγαλίζει τη θρησκευτική ελευθερία στην Ουκρανία, γιατί δεν εξέρχονται οι σχετικοί περί υποκόσμου μύδροι του έρκους των οδόντων του;
Γλωσσοδέτη έχει πάθει;
Γλωσσοδέτη έχει πάθει;
Ακολούθησε η τοποθέτηση του μητροπολίτη Λαρίσης Ιερωνύμου , η μετριοπαθέστερη όλων, κατά την ταπεινή μου γνώμη, η οποία και ξεκίνησε με μια αναδρομή και αναφορά στη Ρωσική πνευματικότητα , την οποία και αντιπαρέβαλε με τη σύγχρονη στάση της Ρωσικής Εκκλησίας.
Ο κ.Ιερώνυμος δεν μίλησε με εμφατικό και απόλυτο τρόπο, όπως οι προλαλήσαντες, αλλά χρησιμοποίησε τη φράση "ενδεχομένως η Ρωσική Εκκλησία να προδίδει αυτό το πνεύμα της Ρωσικής Ορθοδόξου πνευματικότητας".
Καλό θα ήταν ο μητροπολίτης Λαρίσης να μας πει κατά πόσον το Φανάρι τις τελευταίες δεκαετίες στοιχεί προς τις επιταγές του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους (Μπάλαμαντ, Σαμπεζύ,Ασσίζη, Γροιλανδία, θρονικές εορτές,Πόρτο Αλέγκρε, Πουσάν, Ραβένα, εβδομάδες συμπροσευχών, επικείμενος συνεορτασμός του Πάσχα, απόψεις Φαναριωτών επισκόπων και παραγόντων περί ομοφυλοφιλίας, δευτέρου γάμου των ιερωμένων, ποικίλες εκδηλώσεις εκκοσμίκευσης κ.λ.π.).
Αναφορικά, τέλος, με τα υπό του πατριάρχου Αλεξανδρείας λεχθέντα , καλό θα είναι να υπομνησθεί η μεταβολή της στάσεως του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας που ενώ στην αρχή τάχθηκε με την πλευρά της κανονικότητας στην περίπτωση της πραξικοπηματικής υπό του Φαναρίου χορηγήσεως ψευδο-αυτοκεφαλίας στους Ουκρανούς σχισματικούς μετέβαλε άρδην στάση και κατετάγη στην πλευρά των υποστηρικτών της αντικανονικότητας.
Υ.Γ. Δεν προτιθέμεθα, φυσικά, να ασχοληθούμε ιδιαιτέρως με τους πολιτικούς και δημοσιογράφους που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη αντι-ρωσική σύναξη .
Και μόνο η παράθεση των ονομάτων τους αρκεί για την εξαγωγή αποκαρδιωτικών κρίσεων και συμπερασμάτων από την πλευρά εκείνων που παρακολουθούν επισταμένως τα σύγχρονα δημοσιογραφικά και δημόσια πράγματα .
Θλίψη και μόνο θλίψη για εκείνους τους εκκλησιαστικούς αξιωματούχους που "δορυφορούνται" και "επικουρούνται" από τα συγκεκριμένα πρόσωπα...
Ευλογημένε Γιατρέ, θα αντιγράψω κάποια αποσπάσματα από άρθρο ενός άλλου ευλογημένου Ιατρού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτάσαμε στο σημείο να γίνουν οι Ιατροί των σωμάτων και Ιατροί των ψυχών. (Δόξα τω Θεώ).
Να τονίσω αυτό που γράφεις για τους Ουκρανούς:
σε καθηρημένους, αυτοχειροτονήτους, αχειροτονήτους και σχισματικούς;
αυτοχειροτονήτους, δηλαδή με λίγα λόγια ο Γιάννης από μόνος του βαφτίστηκε Παπαγιάννης.
Δεν εκπλήσσομαι με όλα αυτά που συμβαίνουν από τον Παν Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο.
Στίς ἡμέρες μας, ὁ ἀντίχριστος κάνει τήν δουλειά του μέ πρωτοφανή δόλο καί μάλιστα ἐντελῶς ἀνεπαίσθητα.
Μᾶς ξεγελάει πανεύκολα μέ διάφορες προφάσεις καί ψευτοδικαιολογίες καί χωρίς νά τό καταλάβουμε, μᾶς ὁδηγεῖ στήν ἄρνηση καί τήν περιφρόνηση τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας.
Μᾶς λένε, ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοί σωτηρίας.
Μᾶς λένε, ὅτι οἱ αἱρετικοί εἶναι ''ἐκκλησίες''.
Μᾶς λένε, ὅτι οἱ παπικοί καί οἱ προτεστάντες ἔχουν ἱερωσύνη καί μυστήρια ἔγκυρα.
( τώρα φτάσαν στο έσχατο βαθμό ακόμα και με
αυτοχειροτονήτους).
Μᾶς λένε, νά κρατήσουμε καθαρή μονάχα τήν ἀγάπη καί τήν Ἀλήθεια νά τήν στρογγυλέψουμε.
Μᾶς λένε, ὅτι μποροῦμε νά συμπροσευχόμαστε δημοσίως μέ τόν ὁποιοδήποτε αἱρετικό, ἀκόμη καί μέ ἀλλόθρησκο.
Δέν μᾶς λένε, ὅμως, γιά ὅλα τά παραπάνω, πρῶτον, τί λέει τό Εἀγγέλιο.
Δεύτερον, τί μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας.
Τρίτον, τί προβλέπεται, γιά ὅλες τίς παραπάνω δογματικές καί ἐκκλησιολογικές παρεκτροπές, τόσον ἀπό τούς Ἱερούς Κανόνες, ὅσον καί ἀπό τίς Ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν μας Συνόδων.
Ὁ ἐχθρός, γιά ὅσους προσέχουν καί ἐνδιαφέρονται γιά τήν σωτηρία τους, εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι δέν βρίσκεται ἁπλά ἐντός τῶν τειχῶν, ἀλλά ἔχει πλέον θρονιαστεῖ στό κέντρο τῆς Ἐκκλησίας:
στίς καρδιές τῶν περισσοτέρων ἀξιωματούχων της.
Γι' αὐτό καί δέν τόν ὑποψιαζόμαστε, γι' αὐτό καί παρασυρόμαστε χωρίς τήν παραμικρή ἀντίσταση. Ἔλεγε ὁ ἀγαπημένος μας Ἅγιος Γέροντας Παΐσιος:
Ζοῦμε στά χρόνια τοῦ ἀντιχρίστου καί κοιμόμαστε μέ τά τσαρούχια.
Θα συνεχίσω..
Ἡ ἀνθρωποκτόνος παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ (Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς) ἔχει διεισδύσει γιά τά καλά στίς περισσότερες ἐνορίες μας καί ἐμεῖς συνεχίζουμε νά ζοῦμε, σάν νά μή συμβαίνει ἁπολύτως τίποτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλῆρος καί λαός ἔχουμε πέσει σέ ὕπνο βαθύ, ὕπνο θανατηφόρο.
Τό δηλητήριο τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ ἔχει δηλητηριάσει καί νοῦν καί καρδίαν.
Μᾶς ἔχει ὑπνωτίσει καί μᾶς σπρώχνει κατευθεῖαν πρός τήν ὀλέθρια ἀθεΐα, τοὐτέστιν πρός τήν ἀπώλεια.
Ἐμεῖς, σήμερα, ἐν ὀνόματι μιᾶς νοθευμένης καί ψεύτικης ἀγάπης, ὀνομάζουμε τούς αἱρετικούς ''ἀδελφές ἐκκλησίες''.
Τούς προκαθημένους τους, τούς προσφωνοῦμε ''ἁγιώτατους'' καί τούς πολυχρονίζουμε ψαλμωδικῶς ἐντός τῶν Ἱερῶν μας Ναῶν.
Τούς καλοῦμε καί συμπροσευχόμαστε μαζί τους μέσα στίς ἐκκλησιές μας, λειτουργούμαστε παρέα μαζί τους κ.α.π.
Πόσοι ἀπό ἐμᾶς, τούς βαπτισμένους στό ὄνομα τοῦ Πατρός, τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τήν ἡμέρα τῆς Παναγίας, θά μιμηθοῦμε τήν Κυρία μας Θεοτόκο καί, ἀγαπῶντες ἐν ἀληθείᾳ, θά διαμηνύσουμε φωναχτά στούς σύγχρονους Χριστομάχους καί Πνευματομάχους (ὀπαδούς τοῦ Κολυμπαρίου), ὅτι εἶναι ἐχθροί τοῦ Κυρίου Ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τῆς Παναγιᾶς μας, ἀσεβέστατοι καί ὑποκριτές;
Διαβάστε: Θαυμαστές παρεμβάσεις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου.
Πως άραγε βλέπει η Παναγία τους σημερινούς αιρετικούς (Οικουμενιστές;)
Θα παραθέσω ένα μικρό απόσπασμα από αυτούς που τους αποκαλούν σήμερα αδερφές εκκλησίες.
Κρατῶντας, τώρα, στήν ἀγκαλιά του τήν θαυματουργή εἰκόνα τῆς Παναγίας, παρουσιάζεται ἐνώπιον τοῦ Ἡγουμένου καί τῶν πατέρων καί τούς λέει: Σεβαστοί μου πατέρες, ἡ Κυρία Θεοτόκος μοῦ ἀποκάλυψε, ὅτι οἱ ἐχθροί Της καί ἐχθροί τοῦ Υἱοῦ Της σέ λίγο καταφθάνουν στό Μοναστήρι.
Ὅποι οι ἀπό τούς πατέρες καταλαβαίνουν, ὅτι δέν θά ἀντέξουν στό μαρτύριο, μέχρι νά ἡσυχάσουν τά πράγματα, ἄς κρυφτοῦν κάπου μακριά. Ὅσοι, ὅμως, πατέρες εἶναι ἕτοιμοι νά μιμηθοῦν τούς Μάρτυρες καί νά στεφανωθοῦν, ἄς παραμείνουν στό Μοναστήρι.
Οἱ πατέρες ἔπραξαν, ὅπως άκριβῶς ὥρισε ἡ Παναγία. Οἱ ἀσθενέστεροι κρύφθηκαν μέσα στό δάσος.
Οἱ πιό δυνατοί, ὁ ἡγούμενος καί ἄλλοι 25 μοναχοί, παίρνοντας μαζί τους τήν θαυματουργό εἰκόνα τῆς Παναγίας κλείστηκαν στόν πύργο τῆς Μονῆς, περιμένοντας τούς ἐχθρούς Της.
Πράγματι, σέ λίγο κατέφθασαν οἱ ἀπεσταλμένοι τοῦ ἑνωτικοῦ αὐτοκράτορα καί τοῦ λατινόφρονα πατριάρχη Βέκκου, συνοδευόμενοι καί ἀπό ὁμάδα ἀπεσταλμένων τοῦ πάπα.
Οἱ 26 ὁμολογητές τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως πατέρες δέν κάμφθηκαν οὔτε στιγμή ἀπό τίς ὑποσχέσεις καί τά καλοπιάσματα τῶν αἱρετικῶν. Ἀρνήθηκαν ἐξ ἀρχῆς νά συλλειτουργήσουν μέ τούς παπικούς καί τούς λατινόφρονες ’’δικούς μας’’.
Ἐπέκριναν ἐντονώτατα τίς ἑνωτικές ἀπόπειρες καί κατεδίκασαν εὐθέως τίς πλάνες τῶν παπικῶν.
Σέ λίγο, ὁ πύργος τῆς Μονῆς παραδόθηκε στήν πυρά. Ἡ ὀργή τῶν ἑνωτικῶν καί τῶν παπικῶν ἀπεσταλμένων, διά τῆς πυρᾶς, ὁδήγησε τούς Ὁμολογητές πατέρες κατευθεῖαν στήν ἀγκαλιά τοῦ Τριαδικοῦ μας Θεοῦ.
Ἀπό τόν πύργο τόν κατακαμένο σώθηκε μονάχα ἡ θαυματουργός εἰκόνα τῆς Παναγίας, πού ἀπό τότε τήν ἀποκαλοῦν ’’Χαίροβο’’ (στά Βουλγαρικά σημαίνει τό Χαῖρε τό Ἀρχαγγελικό). Αυτά συνέβησαν στίς 10 Ὀκτωβρίου 1274.
Διαβάστε όλα τα θαύματα της Παναγίας μας.
https://agonasax.blogspot.com/2018/08/blog-post_58.html
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ...."ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΤΑ ΑΤΙΘΑΣΑ" ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ Η ΕΙΠΑΝ.