Στούς ἱερούς ναούς σήμερα ἀπαιτοῦνται μάσκες καί Rapid-Test ἀκριβῶς ὃπως καί στά ἐμπορικά καταστήματα! Δηλαδή ἒχουν καί τά δύο τόν ἲδιον βαθμόν κινδύνου;
Σέ κάποιους ἱερούς ναούς, ἀντί κηρύγματος τοῦ Εὐαγγελίου, γίνεται ἐπανάληψις τῶν ὁδηγιῶν τῶν ΜΜΕ γιά τό ἰό.
Σέ κάποιους ἱερούς ναούς, μέσα, γίνονται ἐμβολιασμοί, ὃπως καί σέ μία πτέρυγα κλινικῆς ἢ ἐμβολιαστικό κτίριο.
Εἶναι ἂραγε εὐπρέπεια νά μπαίνουμε στόν Ἱερόν Ναόν τοῦ Θεοῦ μέ μάσκα; Νά ἀλλοιώνουμε τό "κατ΄εἰκόνα Θεοῦ" ἀκριβῶς μέσα στόν Οἶκον τοῦ Θεοῦ;
Ἢ μήπως εἶναι ἁμαρτία ἐναντίον τοῦ Θεοῦ διότι ὑπονοοῦμε ὃτι ὁ Θεός δέν μπορεῖ νά μᾶς προστατεύση ἀπό τόν ἰόν μέσα εἰς τόν οἶκον του; Μήπως δηλαδή εἶναι κάπως ἀνάλογον μέ τήν ἀσέβειαν τοῦ Μωϋσῆ καί τοῦ λαοῦ μέ τό "ὓδωρ ἀντιλογίας" καί τόν βράχον (Ἀριθμοί, κεφ.κ') πού δέν ἐπίστευαν ὃτι θα τούς δώσῃ νερό ὁ Θεός; Λόγῳ αὐτῆς τῆς ἀσεβείας δέν τούς ἐπετράπη νά πᾶνε οἱ ἲδιοι στήν γῆ πού τούς εἶχε ὑποσχεθῆ ὁ Θεός.
Ἐμεῖς σήμερα στούς ναούς ἒχουμε κάτι πολύ περισσότερον ἀπό τήν φλεγομένη βάτο.
Ἐκεῖ τότε τά πάντα ἦσαν σκιά. Σήμερα εἶναι πραγματικότης "τῆς χάριτος ἐλθούσης".
Σέ κάθε Θεία Λειτουργία ἒχομε τόν Κύριον παρόντα. Μέσα στό ναό φυλάσσεται, ἐντός τοῦ ἁγίου ἀρτοφορίου τό πανάγιο Σῶμα καί Αἷμα Του.
Τί φρικτότερον τούτου ὑπάρχει; Τί φοβερώτερον ἀλλά καί θειότερον;
Εἶναι πολύ πλεῖον τῆς ἁπλῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ μέσα στή φλεγομένη βάτο.
Καί ὃμως ἐμεῖς δέν ἒχουμε τό δέος τοῦ Μωϋσῆ...."
Δηλαδή, "ἂς ἀφήσουμε ἀπό τό μυαλό καί τήν σκέψι μας κάθε μέριμνα, ἐπίγεια καί βιωτική"
Καί συγχρόνως τρέμουμε μή μᾶς κολλήσῃ ἰό ὁ διπλανός μας στόν ναό;
Ταιριάζουν καί τά δύο μαζί;
Θά ἀπαντήσουμε:
-πῶς ἦταν ὁ παπα-Χρύσανθος στήν Σπιναλόγκα παπᾶς κάποιες δεκαετίες, κοινωνοῦσε τούς λεπρούς καί ἒτρωγε ὃτι ἒμενε ἀπό τήν Θείαν Κοινωνίαν, καί δέν ἐκόλλησε λέπραν, ἀλλά γέρασε ὑγιής καί ἐπῆρε σύνταξι;
-παρομοίως, πῶς κοινωνοῦσαν χωρίς νά μολυνθοῦν ὑγιεῖς μέ φυματικούς μαζί, ἂνευ διακρίσεως, στό ἐκκλησάκι τοῦ νοσοκομείου φυματικῶν "Σωτηρία";
-τέλος, πῶς ἐξηγεῖται ὃτι ἱερεῖς ζοῦν ἀκόμη καί ἂνω τῶν 90 ἐτῶν ἀφοῦ ἒχουν κοινωνήσει χιλιάδες ἀγνώστους, ἀγνώστου ὑγείας ἢ ἀσθενείας. Οἱ ἱερεῖς αὐτοί ἒφαγαν πάντοτε τό ὑπόλοιπον τῆς Θείας Κοινωνίας καί δέν ἀρρώστησαν;
Βοηθήματα.
-Ἁγία Γραφή
-Ε.Π.Ε. 29
-Ὁ Ναός στή ζωή μας. Καλλινίκου Καρούσου, Μητροπολίτου Πειραιῶς
-Ἐν Ἐκκλησίαις εὐλογεῖτε τόν Θεόν. Δ.Παναγοπούλου
-Ὀρθόδοξος Ναός, Σύντομα κηρύγματα. Ἐπισκ. Αὐγουστίνου Ν. Καντιώτου
-Ὁ ἐκκλησιασμός. Ἱερομονάχου Γρηγορίου.
-Τό Μεγαλεῖον τοῦ Ὀρθοδόξου Χριστιανικοῦ Ναου. Εὐαγγέλου Κ. Μαντζουνέα, Δ/ρος Νομικῆς, +Πρωτοπρεσβυτέρου.
«Πᾶνος»
Φοβερό άρθρο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απιστία και η βλασφημία είναι μεγάλα αμαρτήματα.
Στις 10 εντολές, οι 4 πρώτες αφορούν τον Θεό και όταν της κατάπατούμε πέφτουμε στην βλασφημία.
Όπως γράφει ο αγαπητός Γεώργιος στο άρθρο του:
Μήπως δηλαδή εἶναι κάπως ἀνάλογον μέ τήν ἀσέβειαν τοῦ Μωϋσῆ καί τοῦ λαοῦ μέ τό "ὓδωρ ἀντιλογίας" καί τόν βράχον (Ἀριθμοί, κεφ.κ').
Ο θεόπτης Μωυσής που αξιώθηκε να λάβει τις 10 εντολές κι όμως για μία απιστία του δεν επέτρεψε ο Θεός να δει την Γη της Επαγγελίας.
Και άφησε και αυτός την τελευταία του πνοή στην έρημο.
Γιατί δεν πίστεψε στον λόγο του Θεού ότι θα βγει νερό από τον ξερό βράχο.
Θα πει κάποιος, ο Μωυσής που αξιώθηκε να γράψει το Βιβλίον της Γενέσεως και να επιτελέσει τόσα θαύματα, για μία τόσο δα απιστία να μην δει την Γη της Επαγγελίας;
Κι όμως, ανάλογα με το τι Χάρη έχει πάρει ο καθένας από τον Θεόν, θα δώσει και τον ανάλογο λόγο την Ημέραν της Κρίσεως.
Για αυτό όσοι μελετούν και αγωνίζονται για τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό ας είναι πολύ αυστηροί με τον εαυτό τους και επιεικής με τους αδερφούς μας.
Αυτοί που φορούν μάσκα στον Ιερό Ναό είναι μεγάλη βλασφημία.
Εμείς όμως αντί να τους κατακρίνουμε ας τους στηρίζουμε με αγάπη.
Όπως λέει και ο Απόστολος Παύλος:
Παρακαλοῦμεν δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, νουθετεῖτε τοὺς ἀτάκτους, παραμυθεῖσθε τοὺς ὀλιγοψύχους, ἀντέχεσθε τῶν ἀσθενῶν, μακροθυμεῖτε πρὸς πάντας.
Σας προτρέπουμε λοιπόν, αδελφοί, νουθετείτε τους άτακτους, παρηγορείτε τους ολιγόψυχους, στηρίζετε τους αδύνατους, μακροθυμείτε προς όλους.
Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν,
Φοβερό τό άρθρο
Διαγραφήφοβερό καί τό σχόλιο!
O υ δ έ π ο τ ε ακούστηκε η δημοσιεύτηκε είδηση για μετάδοση νοσήματος από την Θεία Eυχαριστία , στηv Θεία Eυχαριστία βρίσκεται ο I δ ι ο ς ο Χριστός , ο I δ ι ο ς ο Θεός , ο Oποίος είναι π υ ρ κ α τ α ν α λ ί σ κ ο ν , ό π ω ς σημειώνει στην επιστολή προς Eβρ. ο Aπόστολος των εθνών . Ο άρτος και ο οίνος μ ε τ α β ά λ λ ο ν τ α ι από το Aγιο Πνεύμα σε μ α τ ω μ έ ν ε ς σ ά ρ κ ε ς του Kυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Iησού Xριστού , είναι μ υ σ τ ή ρ ι ο A σ ύ λ λ η π τ ο για την A v θ ρ ώ π ι ν η λογική , δ ε το κατανοεί το π ε π ε ρ α σ μ έ ν ο μυαλό μας .
ΔιαγραφήΕίμαι 89 ετών ιερέας.Κατά τη διάρκεια της ιερατικής μου διακονίας κοινώνησα πολύ κόσμο και με σοβαρές μεταδιδόμενες ασθένειες.Τον καιρό που το ειτς ήταν στο αποκορύφωμά του,μια Κυριακή ήλθε ένας νέος στο Ιερό και μου είπε:πάτερ έχω έιτς και θέλω να κοινωνήσω,έφερα και κουταλάκι.Εγώ του είπα,φύλαξε το κουταλάκι και να πάς να σταθείς τελευταίος στη σειρά και θα σε κοινωνήσω όπως τους άλλους.Έτσι έγινε και εγώ κατελυσα το περίσευμα της Θείας Κοινωνίας και όπως βλέπετε όχι μόνο δεν έπαθα τίποτα,άλλά ζω και πλησιάζω τα 90 με καθαρό νου και διαύγεια πνεύματος.Αυτός ο θόρυβος που γίνεται τώρα με τον κορονοϊό είναι αποτέλεσμα άγνοιας και απιστίας το λιγότερο που θα πω.Η Θεία Κοινωνία είναι το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου,είναι η τροφή της ψυχής για να ζήσει,σύμφωνα με τον ίδιο τον Κύριο.Διαβάστε το έκτο κεφάλαιο του κατά Ιωάννου για να καταλάβετε την αλήθεια.Oσοι δε κοινωνούν έχουν ψυχή νεκρή όχι ζωντανή,γιατί από ζωντανό οργανισμό όταν λείψει η τροφή πεθαίνει δεν είναι έτσι;
ΔιαγραφήAναγνώστες και αναγνώστριες του άρθρου , η χρησιμοποίηση κουταλιού μ ί α ς χρήσεως γι'αυτό το A σ ύ λ λ η π τ ο στην A ν θ ρ ώ π ι ν η λογική μ υ σ τ ή ρ ι ο , α π ο τ ε λ ε ί και είναι ε ξ ύ β ρ ι σ η του Aγίου Πνεύματος , η β λ α σ φ η μ ί α κατά του Aγίου Πνεύματος . A μ α ρ τ ί α η οποία ο ύ κ αφεθήσεται ο ύ τ ε εν τω νυν ο ύ τ ε εν τω μέλλοντι αιώνι , ό π ω ς είπε ο I δ ι ο ς ο Xριστός , και το έγραψαν οι μαθητές Tου , οι μετέπειτα Iεραπόστολοι .
Διαγραφήἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ὁ π ι σ τ ε ύ ω ν εἰς ἐ μ ὲ ἔχει ζ ω ὴ ν α ἰ ώ ν ι ο ν . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος τῆς ζ ω ῆ ς . οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον · o ὗ τ ό ς ἐ σ τ ι ν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων , ἵνα τις ἐξ α ὐ τ ο ῦ φάγῃ καὶ μ ὴ ἀποθάνῃ . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος ὁ ζ ῶ ν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς · ἐ ά ν τις φάγῃ ἐκ τ ο ύ τ ο υ τοῦ ἄρτου , ζ ή σ ε τ α ι εἰς τὸν α ἰ ῶ ν α . καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω , ἡ σ ά ρ ξ μ ο υ ἐ σ τ ι ν , ἣν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζ ω ῆ ς . εμάχοντο οὖν πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντας · πῶς δύναται ο ὗ τ ο ς ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν ; εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς · ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ἐ ὰ ν μ ὴ φάγητε τὴ σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα , ο ὐ κ ἔχετε ζ ω ὴ ν ἐν ἑαυτοῖς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζ ω ὴ ν αἰώνιον , καὶ ἐ γ ὼ ἀ ν α σ τ ή σ ω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ . ἡ γὰρ σ ά ρ ξ μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι β ρ ῶ σ ι ς , καὶ τὸ αἷμά μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι π ό σ ι ς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐ μ ο ὶ μ έ ν ε ι , κἀγὼ ἐν αὐτῷ .
Διαγραφή