Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

Δημήτριος Παναγόπουλος: Θα βυθιστείτε από εκεί που δεν περιμένετε...


Καίγεται το σπίτι σου... 
 
Η πυροσβεστική υπηρεσία έχει αριθμό 199. 
 
Και εσύ παίρνεις τους δύο πρώτους αριθμούς, το 19 και δεν παίρνεις και τον τρίτο αριθμό, το 9... τί θα γίνει;
 
Θέλεις να πάρεις το πρώτο βοηθειών και παίρνεις το 16 και όχι το 166... τί θα γίνει;
 
Θέλεις να πάρεις την αστυνομία και παίρνεις το 99 και όχι το 100... τί θα γίνει;
 
Έτσι θα σκεφτείς στο θέμα των εντολών και μη πλανάσαι και μη πλανώμαι. Ότι κάνω τα πολλά και δεν πειράζει που δεν κάνω το λίγο.
 
Έδωσε ο Θεός δέκα εντολές στην Παλαιά Διαθήκη. 
Κάνω τις 9. Η μία που δεν κάνω, δεν θα με κολάσει; Θα με κολάσει.
 
Λέει ο Ιάκωβος: «όστις γαρ όλον τον νόμον τηρήση, πταίση δε εν ενί, γέγονε πάντων ένοχος» (Ιακ. 2,10).
 
Εκείνος δηλ. που θα τηρήσει όλο το Νόμο και θα παραβεί μια εντολή, γίνεται ένοχος παραβάσεως όλων των εντολών.
 
Εδώ μια χάντρα από ένα κομπολόϊ να κοπεί, χάνονται όλες οι χάντρες. 
 
Έτσι και εμείς, αν πέφτουμε έστω και σε ένα παράπτωμα, δεν είμαστε ακόμα αρεστοί στα μάτια του Θεού.
 
Δεν είμαι κλέφτης, αλλά είμαι πόρνος...
 
Δεν είμαι πόρνος, αλλά είμαι βλάσφημος...
 
Δεν είμαι βλάσφημος, αλλά είμαι λωποδύτης... είμαι χαρτοπαίχτης...
 
Τί βγαίνει από αυτό; Πάσαν τη δικαιοσύνη ποιήσατε...
 
Γι’ αυτό προσέξτε τις λεπτομέρειες, που κάνει νερά η βαρκούλα σας. 
 
Και εφόσον κάνει νερά στην πλώρη, μη μου μιλάτε για την πρύμνη ότι στέκεται καλά.
 
Θα βυθιστείτε από εκεί που δεν περιμένετε...
 
«Πᾶνος» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου