Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Η υπόθεση των ψευδών καταγραφών κρουσμάτων, νοσηλειών & θανάτων Cov.-19 αποκτά εφιαλτικές διαστάσεις


Ο γνωστός ποινικολόγος κ. Νίκος Αντωνιάδης αποκαλύπτει ...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ , Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΨΕΥΔΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ, ΝΟΣΗΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΩΝ COVID-19, ΑΠΟΚΤΑ ΕΦΙΑΛΤΙΚΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ!!!
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ, Ή ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ!!!


ΉΔΗ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ “ΣΩΤΗΡΙΑ” ΚΑΙ “ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ” ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ!!!
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19 ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ !!!
ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ “ ΤΕΣΤ ” !!!
ΤΑ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!!
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ !!!
 

ΤΡΟΜΕΡΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ:Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣΤΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΟ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ (!!!), ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ MESSENGER ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΠΡΩΙ.ΟΜΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗ, ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ, ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ MESENGER, ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ !!!

ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...!!!
ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΩΡΩΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ !!!
“ΘΑΥΜΑ, ΘΑΥΜΑ” ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΗΣ ΕΛΕΓΕ “Εσύ είσαι η έξυπνη που ζητάς τα αποτελέσματα του τεστ που δεν τα δίνουμε σε κανέναν;” !!!
ΑΛΛΑ ΤΟ " ΤΕΣΤ " ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ !!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝ. ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΕΩΣ ΤΩΡΑ:

Καρκινοπαθής 63χρονη γυναίκα, μουσουλμάνα φορολογούμενη πολίτης, στο τελικό στάδιο του καρκίνου, εισήχθη την 3.6.2020 στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής, λόγω επιπλοκών του καρκίνου.
Στην κόρη που την συνόδευε, απαγορεύτηκε να εισέλθει στο εσωτερικό του νοσοκομείου. Και μέχρι εδώ καλά. Ας πούμε ... Την ενημερώνουν ξαφνικά ότι της έκαναν το τέστ. Ότι το έστειλαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Ότι από εκεί, τηλεφωνικά ενημέρωσαν ότι είναι θετικό.
Μεταφέρθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Τοποθετήθηκε στην Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων. Για να πεθάνει μία ώρα νωρίτερα!


Η επικοινωνία της κόρης με τη μητέρα της διεκόπη, παρότι της είχε αφήσει κινητό τηλέφωνο. Της απαγορεύτηκε να δει τη μητέρα της. Μέχρι σήμερα το πρωί, 22 μέρες μετά την εισαγωγή στην Κομοτηνή, δεν είχε καμμία επικοινωνία με τη μητέρα της.
Η κόρη πήγε στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Έκανε φασαρία. Πάλι δεν της επέτρεψαν να δει τη μητέρα της. Ούτε με προφυλάξεις. Αρνήθηκαν ξανά να της δώσουν τα αποτελέσματα του τεστ. Της είπαν ότι δεν έχει δικαίωμα η μητέρα της να τα πάρει!Ο γιατρός που την συνάντησε στους διαδρόμους την αντιμετώπισε απαξιωτικά και ειρωνικά, και της επιτέθηκε φραστικά, λέγοντάς της “εσύ είσαι η έξυπνη που θα πάρεις τα αποτελέσματα που δεν τα δίνουμε σε κανέναν;”!!! 


Μιλάμε για παράνομη κατακράτηση, παραβίαση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και υπεξαγωγή εγγράφων !!!
Και για ένα τέστ για τον κορωναϊό που υποτίθεται ότι έγινε αλλά το ΚΡΥΒΟΥΝ !!!
Η Φατμέ, η κόρη, διάβασε τις αναρτήσεις μου. Πήρε το θάρρος να με ενημερώσει στο Messenger. Όπως πάρα πολύ άλλοι κάνουν. Και να το κάνετε όλοι !!!Έκανε πολύ καλά. Μου είπε ότι είμαι η τελευταία της ελπίδα να ξαναδεί τη μητέρα της. Να πεθάνει μαζί της στο σπίτι της |!!


Μιλήσαμε χθες το απόγευμα. Στις 6:44 μ.μ. Η κλήση διήρκησε 46 λεπτά. Μου ζήτησε να συντάξω εξώδικη καταγγελία - πρόσκληση προς τον διοικητή του νοσοκομείου.
Το έκανα. Τα παράτησα όλα και το έκανα. Τελείωσα τα ξημερώματα. Στη 1:56 π.μ.
Της έστειλα το κείμενο στο Messenger για να το δει, να το εγκρίνει και το πρωί να το στείλω στην ηλεκτρονική διεύθυνση του διοικητή (κατ' αρχήν και πριν την επίδοσή του με δικαστικό επιμελητή).Το πρωί σηκώθηκα στις 8. Η κόρη δεν είχε δει ακόμα το μήνυμα.Και ξαφνικά μου στέλνει μήνυμα ότι έγινε κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:Την κάλεσε η αποκλεισμένη έως σήμερα το πρωί μητέρα της, αυτή που ήταν θέμα ωρών να πεθάνει, και της είπε ότι της είπαν να πάει να την πάρει !!!
Το μήνυμα δεν είχε προλάβει η κόρη της να το διαβάσει. Και ούτε, επομένως, εγώ είχα στείλει το εξώδικο.


ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΟΜΩΣ, ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ, ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ. ΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ !!!
Για “θαύμα” μίλησε ο διευθυντής της κλινικής Covid-19, ο οποίος αντιμετώπισε την Φατμέ ξαφνικά τόσο γλυκά και στοργικά, όσο ούτε ο συγχωρεμένος πατέρας της δεν το έκανε ποτέ όταν ζούσε... Αυτός, ο γιατρός, ο διευθυντής της κλινικής Covid-19, που την είχε απαξιώσει, την είχε ειρωνευτεί και της είχε επιτεθεί λεκτικά που είχε το θράσος να ζητάει τα αποτελέσματα του “τέστ” !!!Το “θαύμα” φαίνεται πως έγινε.Όχι όμως στο νοσοκομείο.Αλλά στο Messenger ...
Σήμερα το απόγευμα μίλησα μαζί τους. Η μητέρα, η καρκινοπαθής μου ανέφερε ότι δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με την κόρη της γιατί της χορηγούσαν φάρμακα και την είχαν αναίσθητη συνέχεια. Την κοίμιζαν, ενώ αισθανόταν καλά. Και δεν πονούσε πλέον, που ήταν ο λόγος που εισήχθη στην Κομοτηνή. Και ότι όταν ξυπνούσε, δεν ένιωθε τα πόδια της. Ενώ πριν την κοιμίσουν ήταν καλά! Καταλαβαίνετε τι σας γράφω τώρα ;;;
 

Και ενώ σήμερα οι άνθρωποι αυτοί αντιμετώπισαν ένα μεταλλαγμένο νοσοκομείο, όλοι στα πόδια τους, ευγενικοί, πρόθυμοι ...:ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ "ΤΕΣΤ" ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ !!!
Ώστε πριν λίγο, απέστειλα στον διοικητή το κείμενο που αναρτώ και παραθέτω αυτούσιο στη συνέχεια.
(Σημ. Ιστολογίου: Δείτε το κείμενο ΕΔΩ: https://www.facebook.com/profile.php?id=100034437944878 ή ΕΔΩ: https://attikanea.info/σοκαριστικη-αποκαλυψη-από-τον-δικηγό/)

Τώρα πια, βέβαια, είναι αργά για τέστ... Τα τέστ, και στο “ΣΩΤΗΡΙΑ” και στο Πανεπιστημιακό της Αλεξανδρούπολης ΕΠΡΕΠΕ να είναι στον φάκελο. Έπρεπε να είχαν παραδοθεί στους ασθενείς και στους συγγενείς. Ό,τι εμφανιστεί τώρα, θα είναι ύποπτο. Και θα τα κάνει χειρότερα γι αυτούς. Απλή λογική: Αν είχαν κάνει το τεστ και ήταν θετικό, υπήρχε κανένας λόγος όχι απλά να μη το δίνουν αλλά να επικαλούνται πρωτοφανείς απαγορεύσεις και να επιτίθενται στην κόρη που το ζητούσε ;;;

Η υπόθεση πλέον των ψευδών καταγραφών κρουσμάτων, νοσηλειών και θανάτων Covid-19 αποκτά εφιαλτικές διαστάσεις. Εδώ αντιλαμβάνομαι πλέον, και διαπιστώνοντας με τα νέα στοιχεία που έρχονται από την υπόθεση του Νοσοκομείου
ΣΩΤΗΡΙΑ, ότι οι περιπτώσεις είναι ΙΔΙΕΣ (και έρχονται και άλλες), βρισκόμαστε μπροστά σε κάτι ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ:
Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μαζικές απόπειρες ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο ή και δολοφονίες ανθρώπων που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες !!! Δεν μιλάμε πλέον απλώς και μόνο για ψευδή κρούσματα, νοσηλείες και θανάτους Covid-19: 


Μιλάμε για δολοφονίες !!!Ξέρετε τι σημαίνει να βάζεις έναν καρκινοπαθή στις Λοιμώξεις ;;;Κόρη και μητέρα δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους. Με ευχαρίστησαν γιατί κατάλαβαν ότι εγώ έστειλα την γυναίκα σπίτι της, όχι το νοσοκομείο. Χθες το απόγευμα μιλούσα με την απελπισμένη κόρη, ούτε 24 ώρες μετά, είχε την μητέρα της σπίτι.
Χαίρομαι αφάνταστα πολύ που βοήθησα. Έχω χάσει τον πατέρα μου από καρκίνο. Πέθανε στα χέρια μου και ξέρω τι είναι να ζητάς να πεθάνεις στα χέρια του παιδιού σου και να στο απαγορεύουν.


Πόσοι άλλοι όμως υπήρξαν εκεί έξω και πόσοι άλλοι υπάρχουν, που δεν μπορώ να τους βοηθήσω...;
Δεν χαίρομαι όμως καθόλου γι αυτό που ανακαλύπτω. Είναι τρομακτικό. Είναι εφιάλτης. Και τον ζω και τον αντιμετωπίζω υπό απίστευτες οργουελικές συνθήκες


Τ
α στόματα, όμως, ανοίγουν. Η αλήθεια θα βγει στο φως. Θα μάθουμε τι μας έκαναν όλον αυτόν τον καιρό. Και τι μας κάνουν ακόμα. Η περίοδος του σκότους έληξε. Οι Έλληνες πρέπει να μάθουν την αλήθεια. Και θα την μάθουν !!!

Τι έγινε, φασιστάκια; Τί; Εγώ; Ο “συνεργάτης” της Χρυσής Αυγής, που υπήρξα δικηγόρος του Ηλία Κασιδιάρη, εκπροσωπώ μία ... μουσουλμάνα; Τα χάσατε; Αυτοί που με ξέρουν όμως όχι. Γελοίοι! Θα με βρείτε στην πρώτη γραμμή της υπεράσπισης όλων των ανθρώπων που αδικούνται, όποιοι και αν είναι αυτοί, όποιο χρώμα και αν έχει το δέρμα τους, όποιο πολίτευμα και αν έχει η ταυτότητά τους, σε όποιον Θεό και αν πιστεύουν! Όπως θα με βρείτε στην πρώτη γραμμή υπεράσπισης των δικαιωμάτων των ΑμεΑ, που έχουν με τον πλέον κατάπτυστο τρόπο απαξιωθεί και τσαλαπατηθεί από το ρατσιτικό κράτος. Ως παιδιά ενός κατώτερου Θεού.
Και τί; Δεν ζήτησα χρήματα από τη γυναίκα αυτή; Ενώ κάποιοι βρωμιάρηδες τολμάτε να γράφετε ότι όλα τα κάνω προς
άγραν πελατείας


Ξεφτιλισμένοι!Άθλια υποκείμενα, ό,τι και να κάνετε, ό,τι και να λέτε, η αλήθεια θα βγει. Οι μόνοι σας σύμμαχοι πλέον είναι αυτοί οι ολοένα και λιγότεροι πολίτες που τους ταΐζετε σανό και ακόμα δεν το έχουν ξεράσει, τα κομματόσκυλα και τα ΜΜΕ που τα ταΐζετε βρώμικο χρήμα. Δεν είναι αρκετοί ούτε ικανοί να σταματήσουν το τσουνάμι της αλήθειας.Και μιας και ανέφερα τα ταϊσμένα με σανό προβατάκια και τα άθλια κομματόσκυλα, στέλνω ένα μήνυμα σε αυτούς για να τελειώνουμε μια και καλή με αυτά τα υποκείμενα:Ανοχή τέλος! Από εδώ και στο εξής κάθε προσβολή, κάθε ύβρις, κάθε συκοφαντία, θα παίρνει τον δρόμο της Δικαιοσύνης. 

Από εδώ και στο εξής θα είμαι αμείλικτος σε κάθε βρωμιάρη που θα μπαίνει στις αναρτήσεις μου και θα εκτοξεύει χολή. Ήδη ανέχθηκα τις υπόγειες βρωμιές για την ιδεολογική ταύτισή μου με την αποκρουστική ιδεολογία των ναζιστών. Ο τελευταίος Γκεμπελίσκος που ανέχθηκα είναι αυτό το υποκείμενο, που δεν είχε φαίνεται πληροφορηθεί ότι είχα ήδη βγάλει στην επιφάνεια τις βρωμιές των μισθοφόρων σταλινίσκων χιτλεράκων για τη Χρυσή Αυγή, και αφόδευσε στην ανάρτησή μου, πετώντας την ερωτησούλα, νομίζοντας ότι ...θα χάσω το χρώμα μου,γνωρίζετε τον Ηλία Κασιδιάρη !!! 

Ο Καραγκιόζης! Αν και, τι φταίει ο Καραγκιόζης;Από δω και πέρα, μηνύσεις σε όλους τους εγκάθετους συκοφάντες. Στις αναρτήσεις αυτές όχι απλώς επιτρέπονται, αλλά επιβάλλονται οι αντίθετες απόψεις και θέσεις, με όρους ευγένειας και καλής πίστης. Η προπαγάνδα, όμως, οι προσβολές και οι ύβρεις, ως αυτοσκοπός και αποστολή των σπιούνων, θα τιμωρούνται σκληρά! Τέλος το παραμύθι των φασισταριών!
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ !!!ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ: ΘΕΛΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΟΥΣ,ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ !!!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:

Επειδή
τα στοιχεία που συγκεντρώνω και αυτά που γράφω είναι ικανά ακόμα και να ρίξουν την κυβέρνηση, ενώ φαίνεται πως η παγκόσμια αμφισβήτηση της απάτης του κορωναϊού μπορεί τελικά να ξεκινήσει από την Ελλάδα, ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ τα πάω πρώτα σε συμβολαιογράφους για την ασφάλειά μου. Γιατί, αν νομίζετε ότι επειδή με παρακολουθείτε παντού και πάντα, πρακτοράκια, δεν έχω τον τρόπο να φυλάγομαι και να πράττω χωρίς να καταγράφετε τις κινήσεις μου, είστε γελασμένοι.
Τολμήστε να με πειράξετε και το μόνο που θα πετύχετε είναι το κίνημα της αντίδρασης και αντίστασης στο έγκλημα σε βάρος των Ελλήνων να πάρει σαρωτικές πανελλαδικές διαστάσεις. Και όχι μόνο. Και δεν είμαι μόνος μου πια. 


Μία μεγάλη ομάδα σχηματίζεται από κορυφαίους επιστήμονες σε όλα τα πεδία, από ανθρώπους που είναι αποφασισμένοι να τελειώσουμε με την απάτη. Θα νικήσουμε.
(Αναρτώ τα μηνύματα στο οργουελικό σκηνικό του Messenger και το εξώδικο που εστάλη σε ηλεκτρονική μορφή)
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Με επιφύλαξη δικαιωμάτων
..., κατοίκου Κομοτηνής νομού Ροδόπης, Αρ. Μητρ. Ασθ. ..., ΑΜΚΑ ...
ΠΡΟΣ
Ευάγγελο Ρούφο, Διοικητή Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη Νομού Έβρου.
Κοινοποίηση:
1. Μαγδαληνή Γιαμουστάρη, Διοικήτρια Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής “Σισμανόγλειο”, Κομοτηνή νομού Ροδόπολης.
2. Βασίλειο Κικίλια, Υπουργό Υγείας, οδός Αριστοτέλους 17 – Αθήνα.
3. Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου, Εισαγγελέα Πρωτοδικών, χειριζόμενο την υπ' αριθμ. ΑΒΜ Ε2020/2477 μηνυτήρια αναφορά.
4. Βασίλειο Πλιώτα, Εισαγγελέα Αρείου Πάγου, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 121 – Αθήνα.
____________________________________________
Ι. Είμαι μουσουλμάνα φορολούμενη πολίτης, και πάσχω από καρκίνο στο τελικό στάδιο. Εισήχθην την 3.6.2020 στα εξωτερικά ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής “Σισμανόγλειο”, με αφόρητους πόνους, λόγω επιπλοκών της νόσου. Στην κόρη μου, Φατμέ ..., η οποία με συνόδευε, απαγορεύτηκε να με συνοδεύσει εντός του νοσοκομείου.Ξαφνικά, η κόρη μου ενημερώθηκε ότι μου έγινε το τεστ για τον Covid-19, καίτοι ουδείς λόγος υφίστατο προς τούτο, και ότι βρέθηκα θετική στον συγκεκριμένο ιό.

Η κόρη μου ζήτησε επίμονα να λάβει γνώση των αποτελεσμάτων του “τέστ”, πλην όμως προσέκρουσε σε μία πρωτοφανή άρνηση με απίστευτες “δικαιολογίες”. Της ανέφεραν ότι το τεστ εστάλη στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ότι από εκεί τηλεφωνικά ενημέρωσαν την Κομοτηνή ότι το τέστ ήταν θετικό (ένα, προφανώς, από τα “νέα κρούσματα” που ανακοινώθηκαν) και ότι εμείς ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πάρουμε το αποτέλεσμα !!!
Η κόρη μου αμφισβήτησε εντονότατα το αποτέλεσμα, αναφέροντας ότι η μητέρα της είναι στο τελικό στάδιο του καρκίνου, ότι η εισαγωγή έγινε λόγω επιπλοκών της νόσου, ότι δεν υπήρχε κανένα σύμπτωμα ή οτιδήποτε άλλο που να δικαιολογεί το τέστ, ότι μένω μαζί της καθ΄ όλο το χρονικό διάστημα των τελευταίων τριών μηνών, και επέμεινε να δω το αποτέλεσμα. Η στάση των υπευθύνων του νοσοκομείου παρέμεινε αρνητική και της ανέφεραν το αδιανόητο, ότι ο ασθενής δεν έχει δικαίωμα να πάρει τα αποτελέσματα του τέστ, δεν έχει δικαίωμα, δηλαδή, στα ΔΙΚΑ του ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ !!!Στη συνέχεια ενημερώθηκε ότι μεταφέρθηκα με ασθενοφόρο στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης. Εκεί ενημερώθηκε ότι εγώ, καίτοι καρκονοπαθής στο τελικό στάδιο, τοποθετήθηκα στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων! Για να πεθάνω μία ώρα νωρίτερα!
Ζήτησε και από τους υπευθύνους του νοσοκομείου σας να λάβει τα αποτελέσματα του τέστ που υποτίθεται έγινε για τον Covid-19, σύμφωνα με τα οποία εγώ βρέθηκα υποτίθεται θετική:
Ίδια ΠΑΡΑΝΟΜΗ άρνηση να μας χορηγηθούν τα αποτελέσματα !!!
Η κόρη μου ζήτησε να με δει και της δηλώθηκε κατηγορηματικά ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ !!!
Αναγκάστηκε να μεταβεί στο νοσοκομείο, όπου μετά από εντονότατη πίεση που άσκησε, σε αυτονόητη τεράστια συναισθηματική φόρτιση, παρουσιάστηκε ο ιατρός κ. Δημήτριος Παναγόπουλος, διευθυντής της Cocid-19 Κλινικής, ο οποίος με πολύ αγενή τρόπο την απέπεμψε, αναφέροντας επί λέξει “εσύ είσαι η έξυπνη που θα πάρεις τα αποτελέσματα για το τεστ, που δεν τα δίνουμε σε κανέναν;” !!!Ζήτησε να με δει:
Της ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ !!! Υπό οποιουσδήποτε όρους και προϋποθέσεις ασφαλείας.
Επίσης, ενώ μου είχε αφήσει κινητό τηλέφωνο, η επικοινωνία της μαζί μου ήταν ΑΔΥΝΑΤΗ. Ρώτησε να μάθει γιατί η επικοινωνία αυτή ήταν αδύνατη, και της ανέφεραν ότι με “έχουν κοιμίσει”, ότι μου χορηγούν μορφίνη και άλλη ισχυρή φαρμακευτική αγωγή, αρνήθηκαν όμως να της δώσουν ακριβή αναφορά για την αγωγή αυτή !!! Στην πραγματικότητα όμως, μου χορηγούσαν φαρμακευτική αγωγή, ενώ ήμουν καλά, παρέμενα σε κατάσταση αναισθησίας επί μεγάλα διαστήματα, και όταν ξυπνούσα δεν αισθανόμουν τα πόδια μου. Με κοίμιζαν ενώ ήμουν καλά, και ξυπνούσα σε άσχημη κατάσταση!
Της ανέφεραν ότι εγώ
μάλλον θα πεθάνω. Ζήτησε να με πάρει στο σπίτι γιατί η επιθυμία μου είναι να πεθάνω στο σπίτι. Το ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ! ΚΑΙ αυτό!
Μέχρι σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις 8, δεν μας είχαν δώσει τα αποτελέσματα του τέστ για τον Covid που υποτίθεται μου έκαναν, ούτε μας είχαν ενημερώσει για την φαρμακευτική αγωγή που μου είχαν ήδη χορηγήσει και εξακολουθούσαν να μου χορηγούν.Είναι ξεκάθαρο ότι ενώ εισήχθην λόγω επιπλοκών του καρκίνου, στο τελικό στάδιο του οποίου βρίσκομαι, με είχατε ήδη συμπεριλάβει στο επόμενο ανακοινωθέν θανάτου λόγω Covid-19, υπό συνθήκες πλήρους μυστικότητας και παράνομης κατακράτησής μου, υπεξαγωγής εγγράφων και παραβίασης των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μου.
Η κόρη μου, παρακολουθώντας τις δημόσιες αναρτήσεις του
δικηγόρου Αθηνών Νίκου Αντωνιάδη στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook, μέσα από τις οποίες έχει ξεσπάσει θύελλα αντιδράσεων για τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, και διαβάζοντας συγκεκριμένα την ανάρτησή του για την περίπτωση ψευδούς καταγραφής περιστατικού κρούσματος Covid-19 στο Νοσοκομείο Σωτηρία, επί της οποίας έχει υποβάλει μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών, και διαπιστώνοντας τις εκπληκτικές ομοιότητες της περίπτωσης αυτής με την δική μου, ήρθε σε επαφή μαζί του.
Τ
ου έστειλε μήνυμα στην εφαρμογή Messenger, στο οποίο του εξιστορούσε συνοπτικά τα όσα συνέβησαν στην περίπτωσή μου.Ο εν λόγω δικηγόρος επικοινώνησε τηλεφωνικά με την κόρη μου χθες, 25 Ιουνίου 2020, στις 6:44 μ.μ. Η τηλεφωνική επικοινωνία διήρκησε 46 λεπτά. Σε αυτήν, η κόρη μου εξέθεσε στον δικηγόρο όλα όσα ανωτέρω περιγράφονται. Αποφάσισε να του δώσει την εντολή να συντάξει και να σας αποστείλει εξώδικη καταγγελία-πρόσκληση, με το εξήςμετά ταύτα:ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ την ανωτέρω εκτιθέμενη παράνομη συμπεριφορά σας.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ
- Όπως άμεσα μου χορηγήσετε τα αποτελέσματα του τέστ για Covid-19, στο οποίο υποτίθεται ότι υποβλήθηκε η μητέρα μου.
- Όπως άμεσα μου χορηγήσετε τον πλήρη ιατρικό φάκελο της νοσηλείας της μητέρας μου, από την εισαγωγή της στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής, την μετέπειτα μεταφορά της στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης και τη νοσηλεία της σε αυτό έως και σήμερα.
- Όπως άμεσα με καλέσετε να επισκεφτώ τη μητέρα μου, την επικοινωνία μου με την οποία έχετε πλήρως και παρανόμως αποκλείσει.



- Όπως εν συνεχεία επιτρέψετε την έξοδό της απο το Νοσοκομείο σας, στο οποίο νοσηλεύεται υπό συνθήκες παράνομης κατακράτησής της, προκειμένου να πεθάνει στο σπίτι της, όπως είναι η επιθυμία της, δεδομένου ότι οι γιατροί από την Ογκολογική Κλινική του Νοσοκομείου σας, που την παρακολουθούν, και οι οποίοι έχουν ανεχθεί την ανωτέρω καταγγελλόμενη συμπεριφορά σας, την έχουν ενημερώσει ότι έχει ελάχιστο χρόνο ζωής.
Δεν θα ανεχθώ και δεν θα επιτρέψω άλλο την καταπάτηση των δικαιωμάτων μας. Δεν θα επιτρέψω να φύγει από τη ζωή η μητέρα μου υπό αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες απαξίωσής μας, παραβίασης των ατομικών, συνταγματικά κατοχυρωμένων, ελευθεριών και δικαιωμάτων μας, και των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μας.-------------------------------------------ΙΙ. 


Ο δικηγόρος έστειλε το κείμενο του εξωδίκου στην κόρη μου, για να το ελέγξει και να δώσει την τελική έγκρισή της, στην εφαρμογή Messenger, στη 1:56 π.μ., σήμερα δηλαδή τα ξημερώματα.
Αίφνης, νωρίς το πρωί, ξημερώματα πάλι, όλο το σκηνικό στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης άλλαξε! Σαν να είχε στείλει ο δικηγόρος το εξώδικο ήδη στην ηλεκτρονική διεύθυνσή σας. Πλην όμως η κόρη μου δεν είχε διαβάσει καν το μήνυμα.
Φαίνεται όμως σαν κάποιοι να το είχαν διαβάσει.
Μου ζητήθηκε να καλέσω την κόρη μου να έρθει να με πάρει. Ότι μπορώ να φύγω. Ενώ μέχρι χθες θα πέθαινα!Πράγματι, η κόρη μου ήρθε στο Νοκοκομείο, όπου συνάντησε έναν εντελώς διαφορετικό κ. Παναγόπουλο, ο οποίος της μίλησε, όπως σχεδόν ούτε ο συγχωρεμένος ο πατέρας της δεν της είχε μιλήσει ποτέ.



Στο ενημερωτικό σημείωμα που λάβαμε, διαβάζουμε ότι εγώ διεκομίσθην την 4.6.2020 στο Νοσοκομείο σας από αυτό της Κομοτηνής, λόγω επιβεβαιωμένης λοίμωξης αναπνευστικού. Και ότι το τέστ για τον Covid έγινε την 4.6.2020 και βγήκε θετικό,
ενώ μέχρι τώρα στην κόρη μου έλεγαν ότι το τεστ έγινε στην Κομοτηνή, ότι εστάλη στην Αλεξανδρούπολη και ότι τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν τηλεφωνικά στους υπεύθυνους της Κομοτηνής, και ότι έτσι αποφασίστηκε η διακομιδή μου στην Αλεξανδρούπολη. 


Όπως εκτίθεται το ιστορικό στο ενημερωτικό σημείωμα, φαίνεται πως το τέστ έγινε στην Αλεξανδρούπολη, ΑΦΟΥ διεκομίσθην εκεί, και όχι στην Κομοτηνή, όπως μας έλεγαν μέχρι σήμερα το πρωί.Σε κάθε περίπτωση, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ του τέστ, ενώ μάλιστα, πλέον εμφανίζεται στο ιστορικό ότι εγώ διεκομίσθην στο Νοσοκομείο σας με ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΛΟΙΛΩΞΗ COVID-19 και ότι το τέστ έγινε το πρώτον στην Αλεξανδρούπολη. 

Ενώ, σε κάθε περίπτωση και πάλι, εισήχθην στο Νοσοκομείο Κομοτηνής με επιπλοκές του καρκίνου, στο τελικό στάδιο του οποίου βρίσκομαι, και όχι λόγω λοίμωξης.Ενώ μέχρι χθες θα πέθαινα σύντομα, και μάλιστα στο νοσοκομείο σας, χωρίς να επιτραπεί στην κόρη μου να με πάρει από το νοσοκομείο για να πεθάνω στο σπίτι της μαζί της, σήμερα ο κ. Παναγόπουλος, μίλησε στην κόρη μου για ... θαύμα. Φοβάμαι ότι το θαύμα έγινε, αλλά όχι στο Νοσοκομείο σας, αλλά στο Messenger του δικηγόρου μας...ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου


ΣΑΣ ΚΑΛΩ
Όπως άμεσα μου χορηγήσετε αντίγραφα των αποτελεσμάτων του τέστ για τον Covid-19, το οποίο υποτίθεται ότι μου κάνατε και το οποίο υποτίθεται ότι βγήκε θετικό, καθώς και το ΣΥΝΟΛΟ των ιατρικών εξετάσεων, στις οποίες υπεβλήθην και αναφέρονται στο ενημερωτικό σημείωμα που μου χορηγήσατε.
Αθήνα, 26 Ιουνίου 2020

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
 https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=302297807594815&id=100034437944878
 Αναρτήθηκε από: Ποσειδώνας Αποσπερίτης


«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου