Αν έκαναν το ίδιο και οι Επίσκοποι, τότε η πατρίδα και οι Ορθοδοξία δεν θα εταπεινόνονταν...
Υπερασπίστηκα την ελληνικότητα των εδαφών που πατώ και ιερουργώ, στο χωρίο Χαρωπό Σερρών, την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας από επίβουλους καθώς επίσης και την επίσημη θρησκεία μας, την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.
«Στις 12 Ιανουαρίου 2020 στο Κυριακάτικο κήρυγμα ο ιερέας του Χαρωπού Σερρών άστραψε και βρόντηξε για την δράση ενός συνταξιούχου δασκάλου που προπαγάνδιζε τις προηγούμενες ημέρες την ύπαρξη δήθεν «μακεδονικής» γλώσσας στα καφενεία του χωριού.
Για το ζήτημα αυτό υπέβαλε μήνυση εναντίον του Παπαγιώργη για υποκίνηση ρατσιστικής βίας και μίσους και διέγερση σε πράξεις βίας, ο κ. Παναγιώτης Δημητράς, ιδιοκτήτης πολλών ΜΚΟ (τουλάχιστον 5 αναφέρονται στο διαδίκτυο), με αντικείμενο δραστηριότητες που συντείνουν στην διάλυση του ελληνικού κράτους και τον επιτυχή διαμελισμό της πατρίδας μας (τουρκικές μειονότητες, μακεδονική» μειονότητα κ.α.)
Ο παπαΓιώργης απαντά:
"Αποτελεί τιμή για μένα, η μήνυση του συγκεκριμένου κυρίου επειδή υπερασπίστηκα την ελληνικότητα των εδαφών που πατώ και ιερουργώ, στο χωρίο Χαρωπό Σερρών, την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας από επίβουλους καθώς επίσης και την επίσημη θρησκεία μας, την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.
Αυτά που είπα από άμβωνος, τα λέω και τα επαναλαμβάνω. Δεν θα πουλήσουμε την πατρίδα μας ελαφρά τη καρδία επιτρέποντας σε πράκτορες ξένων εθνών κρατών να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για τον εδαφικό ακρωτηριασμό της πατρίδας μας. Οι πρόγονοί μας έχυσαν τόνους αίμα για να ελευθερώσουν τα ελληνικά εδάφη και τον ελληνικό λαό που κατοικούσε σ’ αυτά.
Δεν είναι δυνατόν έτσι, με την ανοχή μας, μέσω της προπαγάνδας και του προσηλυτισμού να αφήσουμε χωρίς τουφεκιά να αλλάξει χέρια η Μακεδονία μας. Να αποσχισθεί από την Ελλάδα μία προαιώνια ελληνική περιοχή, που την κατοικούν γηγενείς Μακεδόνες, δηλαδή Έλληνες, επειδή έτσι αποφάσισαν άλλοι, οι υπερδυνάμεις και πραγματοποιούν τα σχέδιά τους τα όργανά τους.
Δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε εξαιτίας της αδιαφορίας και του φόβου μας την πραγματοποίηση των σχεδίων όσων παραχώρησαν το όνομα Μακεδονία στο κράτος των Σκοπίων. Η εθνότητα των Σκοπιανών είναι η βουλγάρικη και η αλβανική. Μάλιστα η πλειοψηφία έχει διαβατήρια των δύο αυτών χωρών. Βαπτίστηκαν «Μακεδόνες», χωρίς να συνδέονται ούτε εθνολογικά, ούτε γονιδιακά, ούτε γλωσσικά, ούτε χωρικά με την Μακεδονία. Μόνο και μόνο επειδή το ισχυρίζονται 70 χρόνια μας είπανε ότι πρέπει να τους χαρίσουμε το όνομά μας ηλικίας 2.500 ετών. Μιλούν ένα σερβοβουλγάρικο ιδίωμα το οποίο βαπτίστηκε κυριολεκτικά δήθεν «μακεδονική» γλώσσα!
Αξίζει να σημειωθεί ότι το γλωσσικό ιδίωμα που μιλούν κάποιοι Έλληνες ακόμα ως δεύτερη γλώσσα, επειδή υποχρεώθηκαν να το μιλούν οι παππούδες τους με σκληρά βασανιστήρια και αντίποινα από τους Βουλγάρους όταν η Μακεδονία δεν ήταν ακόμα ελεύθερη, δεν έχει καμία σχέση με την γλώσσα των Σκοπιανών που βαπτίσθηκε μακεδονική! Το ιδίωμα των Ελλήνων αποτελείται από ένα κράμα ελληνικών, τούρκικων και βουλγάρικων λέξεων παραφθαρμένων. Καμία σχέση με το σερβοβουλγάρικο ιδίωμα του κράτους των Σκοπίων!
Αυτό έκανε ο κύριος αυτός. Μπήκε στο χωριό για να διαδηλώσει την «μακεδονική» του συνείδηση, την «μακεδονική» του γλώσσα, και την καταπίεσή του (της ανύπαρκτης δήθεν μειονότητάς του για την οποία έψαχνε νέα μέλη γυρνώντας από χωριό σε χωριό), από το ελληνικό κράτος που πλέον αποκαλύφθηκε και μπορεί τώρα να ελπίσει στην «απελευθέρωση» των εδαφών!!!
Δεν έδωσε την ζωή του ο Παύλος Μελάς, ο Γερμανός Καραβαγγέλης, ο Εμμανουήλ Παππάς, ο καπετάν Κώττας, ο Τέλλος Άγρας, δεν βιάσθηκαν και γδάρθηκαν ζωντανές οι Ελληνίδες δασκάλες που δίδασκαν τα ελληνόπουλα την γλώσσα τους στην πατρίδα μας, για να έρθει σήμερα ένας κ. Δημητράς, και ένας δήθεν αθώος συνταξιούχος δάσκαλος να μετατρέψουν τα χωριά μας από ελληνικά σε δήθεν «μακεδονικά» με την ανοχή μας επειδή εποφθαλμιούν τα εδάφη μας, μέχρι να καταφέρουν να μετατρέψουν την εθνική συνείδηση των κατοίκων διά της σύγχυσης, ζητώντας τους να διαλέξουν ανάμεσα στην Μακεδονική και την Ελληνική (που κανονικά ταυτίζονται), ώστε να καταλάβουν έτσι αθόρυβα τα εδάφη μας. Ξανά!
Δεν πρόκειται, εμείς οι μακεδόνες να επιτρέψουμε να συμβεί επ’ ουδενί αυτό. Παρότι δυστυχώς η κυβέρνηση της Ελλάδας αναγνώρισε τους Σκοπιανούς ως δήθεν μακεδόνες γνωρίζοντας την συνέχεια που έχουν αναλύσει οι 373 καθηγητές πανεπιστημίων ολόκληρου του κόσμου στην επιστολή τους προς Ομπάμα στις 10/5/2009. Οι καθηγητές ιστορίας, αρχαιολογίας και κλασικών σπουδών του ζήτησαν να άρει την αναγνώριση του κράτους των Σκοπίων ως «Μακεδονίας» γιατί η αναγνώριση του ονόματος προωθεί την δημιουργία νέου κράτους, της Μακεδονίας του Αιγαίου, με τα ελληνικά εδάφη μας!!!
Κι έρχομαι στο προκείμενο. Ο συνταξιούχος δάσκαλος δεν βγήκε τυχαία γύρα στα χωριά μας, ούτε τυχαία κερνούσε ηλικιωμένους Έλληνες ένα ουζάκι για να ανοίξει και να ζεστάνει την κουβέντα. Ποιος τον χρηματοδοτεί τον συνταξιούχο να κερνά αγνώστους σε μακρινά χωριά; Και ποιος ο τόπος του; Τι γυρεύει μακριά;
Ήρθε για να προπαγανδίσει και να προσηλυτίσει ανθρώπους φοβισμένους ότι το ελληνικό κράτος έχει καταλυθεί και πρέπει να τα έχουν καλά με την επόμενη διοίκηση. Ήρθε να δηλώσει την κυριαρχία νέας νομιμότητας στα χωριά μας. Ήρθε να μας το πει για να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι οι Μακεδόνες δεν είναι Έλληνες αλλά οι Σκοπιανοί, που μιλούν τα βουλγάρικα. Ήρθε να μας επιτεθεί στον τόπο μας, ότι πλέον πρέπει να το χωνέψουμε ότι η Μακεδονία μας αλλάζει χέρια!!!
Ήρθε να μας φοβερίσει με τον τρόπο του, ότι το επίσημο ελληνικό κράτος όπως εκφράζεται από τις κυβερνήσεις του τάσσεται υπέρ του εθνικισμού των Σκοπιανών και άρα πρέπει να τρέμουμε για τα εδάφη μας. Να ζούμε με την συνείδηση ότι ανήκουμε σε άλλο κράτος από το ελληνικό.
Γιατί ως γνωστόν το έθνος αποτελούν άτομα που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά: το ομόαιμον, το ομότροπον, το ομόγλωσσον, το ομόθρησκον!!
Σωστά το είπε ο Ηρόδοτος. Όλα ξεκινούν από την γλώσσα. Η γλώσσα διαμορφώνει εθνική συνείδηση, μαζί με την θρησκεία. Τα ήθη και τα έθιμα εξαρτώνται από την θρησκεία. Κι αυτός για την γλώσσα μίλησε. Ότι «μακεδονική» είναι η βουλγάρικη που μιλούν οι Σκοπιανοί. Και ενθάρρυνε τους ντόπιους να εκδηλωθούν, ν’ αρχίσουν να την μιλούν. Ενθάρρυνε ποιους; Τα εγγόνια και τα παιδιά των Ελλήνων που σφαγιάστηκαν, βιάσθηκαν και λεηλατήθηκαν οι περιουσίες τους από τους κομιτατζήδες, τον Ντέλτσεφ και τον Σαντάνσκι. Αυτοί είναι οι ήρωες των Σκοπιανών και των Βουλγάρων. Και πρέπει να ακούμε ξανά τα ονόματά τους με σεβασμό και μεγαλοψυχία;
Τα σύνορα τίθενται εκεί που σταματάει το αίμα των λαών που πολεμούν. Τόνοι αίματος χύθηκαν για να κατοικούμε εμείς τώρα ελεύθεροι στην πατρίδα μας. Ούτε λεπτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ή να ανεχόμαστε συμπεριφορές που μπορεί να μας ξαναφέρουν στην σκλαβιά που αποτινάξαμε!!!
Η ξεκάθαρη αναφορά στο κήρυγμά μου στο σωματείο «Αδελφότητα Ντόπιων Σερραίων» που διαλύθηκε από το Πρωτοδικείο Σερρών μετά από μήνυση του τότε προέδρου των πολιτιστικών σωματείων μακεδόνων, Γεωργίου Τάτσιου, αποδεικνύει ότι αναφερόμουν σε επίβουλους της εδαφικής μας ακεραιότητας όταν μίλησα για Σκοπιανούς.
Δεν αναφερόμουν στους καλοκάγαθους κατοίκους των Σκοπίων αλλά σε όσους δραστηριοποιούνται τα τελευταία χρόνια, λίγο πριν την επαίσχυντη συμφωνία των Πρεσπών, με σκοπό την δημιουργία των προϋποθέσεων κατάληψης ελληνικών εδαφών (δημιουργία δήθεν μακεδονικής εθνικής μειονότητας, εκκλησίας της «Μακεδονίας», φροντιστήρια δήθεν μακεδονικής γλώσσας) και όραμα την Μεγάλη Μακεδονία. Ένα ξεχωριστό κράτος μακριά από την Ελλάδα μας με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη μας.
Σκοπιανοί είναι οι κάτοικοι του κράτους των Σκοπίων. Μακεδόνες ούτε είναι ούτε θα γίνουν ποτέ. Γιατί δεν κατάγονται από τον Μ. Αλέξανδρο, δεν μιλούν ελληνικά, που προήλθαν από την μακεδονική διάλεκτο και δεν έχουν τα ίδια ήθη κι έθιμα με μας. Σκοπιανοί είναι και Σκοπιανοί θα μείνουν και θά 'πρεπε να είναι ιδιαίτερα περήφανοι για την αληθινή τους καταγωγή. Όχι να θέλουν την δική μας. Ας έπαιρναν όποιο όνομα ήθελαν. Όχι το δικό μας. Αυτή η συμφωνία είναι διχαστική για τους δυο λαούς, των Έλλήνων και των Σκοπιανών, όχι το κήρυγμά μου υπεράσπισης της πίστεως και της πατρίδας μας.
Εξάλλου διχαστικός για να είναι ο λόγος μου, θά 'πρεπε στην Ελλάδα να κατοικούν Σκοπιανοί δήθεν μακεδόνες, ενώ δεν κατοικούν τέτοιοι. 5 σκόρπιοι άνθρωποι, ένας στην Ηράκλεια Σερρών που το είπε ξεκάθαρα σε δημόσια επιστολή του ότι είμαστε «εξελληνισμένοι Σλάβοι», που θα μας «απελευθερώσουν» οι Σκοπιανοί, ένας στην Αριδαία που έφτιαξε την δήθεν «μακεδονική» εκκλησία και ένας ο συνταξιούχος δάσκαλος που περιδιαβαίνει δήθεν αμέριμνος τα χωριά και κερνάει ούζα στα ΚΑΠΗ για να προσηλυτίσει δήθεν μακεδόνες που δεν είναι Έλληνες και να προπαγανδίσει την απόσχιση της Μακεδονίας. Άρα διχασμός δεν υπάρχει. Το απέδειξαν τα δύο συλλαλητήρια 500.000 και 2.000.000 Ελλήνων στην Θεσσαλονίκη και το Σύνταγμα ότι όλοι οι Έλληνες μία γροθιά υπερασπιζόμαστε την Μακεδονία μας.
Δεν θα αφήσω να χάσουμε το χωριό μας. Δεν θα αφήσω να αλλάξει χέρια το χωριό μας. Μακριά από την θρησκεία μας και την πατρίδα μας. Αυτό είπα και είναι και υποχρέωσή μου σύμφωνα με το Σύνταγμα που απαγορεύει τον προσηλυτισμό και την προπαγάνδα και τιμωρεί όσους πράττουν αυτά τα αδικήματα.
Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει αυτοί οι ξένοι πράκτορες να συνεχίσουν το υπονομευτικό έργο τους στην ελληνική επικράτεια. Εγώ είπα αυτό που κάθε έλληνας πολίτης οφείλει να λέει και να πράττει. Αγαπούμε όλα τα έθνη, όπως έλεγε ο Ρήγας Φεραίος, αλλά αν κάποιο εποφθαλμιά τα εδάφη μας τότε η απάντηση είναι μία. ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!"
Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Σερρών διέταξε προανάκριση. Είναι βέβαιο ότι η μηνυτήρια αναφορά θα καταχωρηθεί στο αρχείο ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Σε περίπτωση όμως που οριστεί δικάσιμος τότε η συμπαράστασή μας στον Παπαγιώργη θα είναι ΜΑΖΙΚΗ...
Επιμέλεια
Γεώργιος Ευθ. Τάτσιος
Πηγή:https://agonasax.blogspot.com/
«Πᾶνος»
Εύγε στον Παπαγιώργη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα αφήσω να χάσουμε το χωριό μας. Δεν θα αφήσω να αλλάξει χέρια το χωριό μας. Μακριά από την θρησκεία μας και την πατρίδα μας.
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!
Σε περίπτωση όμως που οριστεί δικάσιμος τότε η συμπαράστασή μας στον Παπαγιώργη θα είναι ΜΑΖΙΚΗ...
Αδερφέ μου Πάνο να μας ενημερώσεις για το ζήτημα αυτό, όταν θα υπάρχουν εξελίξεις. Όπως και το ιστολόγιο που το ανάρτησε πού είναι η πηγή του άρθρου.
Ο καθένας τον αγώνα του πρέπει να τον δείχνει και με έργα.
Πίστις χωρίς έργα νεκρά εστί.