Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

Δε θα ξεπεράσω ποτέ το ότι η μητέρα μου διάλεξε να μεγαλώσω χωρίς πατέρα


Μεγάλωσα ως  μοναχοπαίδι μιας άγαμης μητέρας, αλλά όταν ήμουν μικρό παιδί  ποτέ δεν αμφισβήτησα αυτό το καθεστώς. Ο πατέρας μου ήταν μαζί μας πότε πότε από τότε που γεννήθηκα μέχρι την ηλικία των τριών ετών. Μετά την αναχώρησή του από το σπίτι μας τον έβλεπα μερικές φορές το χρόνο, στη συνέχεια  όμως και από την ηλικία  5-11 ετών δεν τον είδα καθόλου. 

Φαινόταν τόσο φυσικό αυτό για μένα ως παιδί. Θυμάμαι ότι είχα μια φίλη όταν ήμουν περίπου 6 ετών. Με ρώτησε με ενδιαφέρον μια μέρα, «πού είναι ο μπαμπάς σου; Γιατί δεν ζει μαζί σας;». Κι εγώ απάντησα με απλότητα ότι, «η μαμά μου δεν τον συμπαθεί, έτσι και αυτός δεν ζει εδώ». Η φίλη μου όμως ανέφερε το θέμα στη μαμά μου, όταν καθίσαμε κάποτε μαζί στο τραπέζι.
Θυμάμαι ότι η μητέρα μου φαινόταν θυμωμένη και ντροπιασμένη που έπρεπε να το συζητήσει. Όταν η φίλη μου έφυγε, η μητέρα μου με ρώτησε: «Γιατί της είχες πει;», κι εγώ απάντησα: «Γιατί όχι, αφού αυτή είναι η αλήθεια».

Οι μόνες αναμνήσεις μου με τους γονείς μου να είναι μαζί, είναι όταν μάλωναν στην κουζίνα και εγώ έκλεινα τα αυτιά μου και τους ζητούσα  να κάνουν ησυχία. Όταν ήμουν μικρό παιδί ήμουν χαρούμενη που ο μπαμπάς μου δεν ήταν μαζί μας, γιατί ήξερα ότι οι γονείς μου μισούσαν ο ένας τον άλλο και ήταν απελπιστικό για μένα να γίνομαι μάρτυρας αυτής της κατάστασης. 

Αλλά όσο μεγάλωνα, έβλεπα το πόσο μου έλειπε. Μπήκα στην εφηβεία πολύ νωρίς (μια κοινή ανεπιθύμητη κατάσταση των μονογονεϊκών οικογενειών που σπάνια αναφέρεται). Επιθυμούσα τόσο πολύ την προσοχή των αγοριών ως έφηβη  και άρχισα να έχω σεξουαλικές σχέσεις νωρίς. Φοβόμουν ακόμη να πάω σε σπίτια φίλων που είχαν «κανονικές» οικογένειες, γιατί δεν άντεχα να είμαι εκτεθειμένη  στα τόσα πολλά που είχα χάσει.

Όταν μεγάλωσα ζήτησα τελικά από τους γονείς μου εξηγήσεις για αυτή την περίεργη οικογενειακή μας κατάσταση. Έμαθα πως είχαν μια ασταθή σχέση αρκετά πριν γεννηθώ και τα χάλασαν από τη στιγμή που γεννήθηκα. Η μητέρα μου είχε πει ψέματα στον πατέρα μου πως έπαιρνε αντισυλληπτικό χάπι, ενώ η αλήθεια ήταν αντίθετη. Σχεδίαζε να κάνει ένα μωρό και κατόπιν να γίνει μία άγαμη μητέρα από δική της επιλογή. Ο πατέρας μου παραδέχτηκε ότι δεν με ήθελε και ότι έμπλεξε σε αυτή την κατάσταση. Η μητέρα μου δήλωσε επίσης ότι «αισθανόταν έτοιμη για ένα παιδί, αλλά είχε την βεβαιότητα μέσα της ότι δεν χρειαζόταν κι έναν άντρα τριγύρω».

Η απουσία του πατέρα από τη ζωή μου με έχει οδηγήσει σε τόσα πολλά φοβερά πράγματα. Ένιωθα συνεχώς πως δεν με αγαπούσαν, χωρίς αξία και παραγκωνισμένη. Αισθανόμουν έντονα την ανάγκη για μια πατρική παρουσία και για προστασία. Αυτό με οδήγησε στην αναζήτηση ακατάλληλων και βίαιων σχέσεων με άντρες που δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον για μένα. Η μητέρα μου προσπάθησε να με εμπνεύσει συναισθηματικά και να με κάνει το μικρό της εαυτό  και την καλύτερη φίλη της. Ήθελε να έχει πολλές δραστηριότητες μαζί μου και να γίνει τα πάντα για μένα – η μητέρα και ο πατέρας. Είχε ένα συγκεκριμένο σχέδιο για τη ζωή μου που ήθελε να ακολουθήσω – και ήταν βαθιά απογοητευμένη όταν δεν το έκανα.

Η μητέρα μου «επιλέγοντας» να γίνει μια μοναχική γονέας και με τα ψέματα που είπε σε έναν άνδρα που ήξερε ότι δεν επιθυμεί παιδιά, έχει κάνει πολύ μεγάλη ζημιά. Είμαι ένας άνθρωπος, όχι ένα αντικείμενο, και από τότε που ήμουν μωρό είχα δικαίωμα να μεγαλώσω σε ένα σπίτι με αγάπη και φροντίδα
Είμαι βαθιά ενοχλημένη από την αυξανόμενη τάση των ανύπαντρων μητέρων να επιλέγουν να μεγαλώνουν μόνες τους παιδιά και καταλαβαίνω πολύ καλά τα παιδιά που θα μεγαλώσουν σε αυτά τα σπίτια

Δεν θα θεραπευτούν ποτέ πλήρως από το να μην έχουν  πατέρα και να ανατραφούν μόνο από μία μητέρα. Ελπίζω, όμως, ότι η ιστορία μου μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται δύο φορές πριν πάρουν τις αποφάσεις τους.

 thembeforeus.com, Μαμά Μπαμπάς και Παιδιά

Πηγή:  https://www.tideon.org/
«Πᾶνος»

5 σχόλια:

  1. Με αφορμή σε προηγούμενο άρθρο της Παρασκευής 12 Ιουνίου με τίτλο:

    AΠΙΣΤΕΥΤΟ "ΝΑΙ" ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ. ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.......

    Να το ξαναδιαβάσετε και να αφυπνιστείτε, όλα τα κακά ξεκινάνε από εκεί και το σημερινό άρθρο είναι καρπός, όλων αυτών που θέλουν να μας φέρουν.

    Θα σχολιάσω για το άρθρο της Παρασκευής 12 του μηνός.

    Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός μας Διδάσκει:

    ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν· Ἄφετε τὰ παιδία καὶ μὴ κωλύετε αὐτὰ ἐλθεῖν πρός με, τῶν γὰρ τοιούτων ἐστὶν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν.

    Βλέποντας αυτά ο Ιησούς, τους είπε
    Αφήστε τα παιδιά, να έρθουν κοντά μου
    καί μην τα εμποδίζετε.

    Αυτά είναι πλασμένα
    για τη βασιλεία των ουρανών,
    όπως κι όσοι θα μοιάσουν την αθωότητά τους.

    Βλέπουμε σήμερα τους αντίχριστους που μας κυβερνάνε, όχι μόνο να εμποδίζουν τα παιδιά να πάνε κοντά στον Κύριό μας, αλλά να προσπαθούν και να τα διαφθείρουν.
    Και δυστυχώς συνένοχοι βλέπουμε είναι και οι Ιεράρχες μας, και ο σύλλογος γονέων.

    Την πιο βαριά κουβέντα ο Κύριος μας την είπε για αυτούς που θα σκανδαλίζουν ένα μικρό παιδί.

    Ματθ. 18,6 ὃς δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης.

    Οποιος όμως σκανδαλίσει και παρασύρει εις την αμαρτίαν ένα από τους μικρούς και απλοϊκούς αυτούς, που πιστεύουν εις εμέ, είναι προτιμότερον δι' αυτόν να κρεμασθή στον τράχηλόν του μυλόπετρα από εκείνες που γυρίζει ο όνος στον μύλον, και να καταποντισθή εις την ανοικτή θάλασσα.

    Θα εμβαθύνω την ερμηνεία του άνω χωρίου.
    Ο Κύριος μας δεν λέει να κρεμάσει απλώς μία πέτρα και να πέσει στη θάλασσα. Γιατί μπορεί κάποιος να πάρει μία μικρή πέτρα και ο πνιγμός του να μην είναι σίγουρος.
    Αλλά μιλάει ο Κύριος μας για μυλόπετρα, ο μεγάλος πέτρινος μύλος, που γυρνάει το γαϊδούρι.
    Δηλαδή να να τον βεβαιώσει αυτόν που σκανδαλίζει, ότι πρέπει να είναι βέβαιος ο θάνατος του.
    Και αφού θα αυτοκτονήσει, η τιμωρία του θα είναι μικρότερη από ότι αν σκανδάλισε κάποιον.

    Θα συνεχίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Ένας από τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος είναι η εγκράτεια.
    Σήμερα όποιος μιλήσει για αυτήν την Αρετή το λιγότερο που θα τον πουν είναι καθυστερημένο.

    Δυστυχώς σήμερα δεν ακούγεται στους Ιερούς Ναούς, το ελεγκτικό κήρυγμα αλλά μόνο το χάιδεμα των αυτιών. Και αυτό συμβαίνει γιατί οι Ιεράρχες δεν έχουν νουν (μυαλό) Χριστού, έχουν κοσμικό φρόνημα, (οι περισσότεροι).
    Δηλαδή το πνεύμα του αντιχρίστου, και όποιος έχει το πνεύμα του αντιχρίστου είναι σαν να προσκυνάει τον Αντίχριστο.

    Και τότε ο άνθρωπος γίνεται σάρκα, παύει να είναι πνεύματοφόρος.

    Και ο Κύριος μας για αυτούς τους ανθρώπους που ψηφίζουν και ανέχονται τέτοιους νόμους μας λέει:

    Ματθ. 23,33 ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;

    Φιδια, οχιές, πως είνα δυνατόν να αποφύγετε την δικαίαν και τρομεράν καταδίκην της γέεννης;

    Να εμβαθύνω σε αυτόν τον Λόγο του Κυρίου, τους ονομάζει έχιδνα, είναι το μόνο φίδι, που όταν γεννάει τα φιδάκια που βγαίνουν τρώνε τα σπλάχνα της ίδιας τους της μάνας, και η έχιδνα ψοφάει.

    Δηλαδή τόσο μεγάλη είναι η κακία τους, ενώ ευεργετήθηκαν τόσο από τον Κύριο μας, αυτοί κοιτούσαν να φάνε τον Ευεργέτη τους.

    Για αυτό και ο Κύριος μας μας είπε ότι η τιμωρία των Σοδόμων και Γομόρρων θα είναι μικρότερη, από την δική μας τιμωρία.
    Και αυτές οι πόλεις βρισκόταν εκεί που είναι η σημερινή νεκρά θάλασσα και εδώ και χιλιάδες χρόνια δεν ζει και δεν βλαστάνει τίποτα σε εκείνη την περιοχή.
    Για να μας θυμίζει αυτήν την βιβλική καταστροφή, και να παραδειγματιζόμαστε, για αυτό και θα είναι χειρότερη η δική μας τιμωρία αν δεν παραδειγματιστούμε.
    Και εμείς αντί να παραδειγματιστούμε από τους Λόγους του Κυρίου μας, καθόμαστε και ανεχόμαστε τους αντίχριστους που μας κυβερνάνε.
    Ψηφίζονταν συνεχώς νόμους εναντίον του Ευαγγελίου του Κυρίου μας.

    Και ας πάρουμε όλοι το παράδειγμα του Λωτ, που ενώ ζούσε μέσα στις πιο αμαρτωλές πόλεις, σώθηκε ο ίδιος με τις δύο κόρες του.
    Κι αν υπήρχαν δέκα άνθρωποι σαν το Λωτ, χάρη σε αυτούς θα σωζόταν και όλα τα Σόδομα και Γόμορρα.

    Και όπως μας λέει ο Απόστολος των Εθνών Παύλος.
    Όλες οι αμαρτίες είναι εκτός του σώματος, μόνο αυτό που θέλουν να φέρουν στα σχολεία σήμερα, είναι αμαρτία εντός του σώματος.

    Και μας λέει ότι το σώμα μας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος.

    Ο ΆΓΙΟΣ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΌΣ, ΤΌΤΕ ΈΦΤΙΑΧΝΕ ΣΧΌΛΕΊΑ,
    ΣΉΜΕΡΑ ΑΝ ΖΟΎΣΕ ΘΑ ΤΑ ΓΚΡΈΜΙΣΕ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για αυτες τις γυναίκες υπαρχουν κατά τη γνωμη μου λυσεις. Πιστευω οτι αυτα τα υποκειμενα θα επρεπε αυτοματως να εγκλειονται σε ψυχιατρικές κλινικες. Αλλη λυση ειναι να εξοστρακιζονται κ να παραδιδονται σε μουσουλμανικές ακραιες κοινωνιες, εκει θα διδάσκονταν οτι ειναι αναξιες για να διαβιουν σε ελευθερα χριστιανικά κ δημοκρατικα κρατη. Εχω κ αλλες λυσεις για αυτου του ειδους τα γυναικομορφα αλλα παρέθεσα τις ποιο ηπιες. Δεν υπαρχει ποιο προστυχο κ εγκληματικο απο το να χωριζει ενα ζευγαρι ελαφρα την καρδια κ να παραδιδει τα ανηλικα παιδακια στη θλιψη κ στη δυστυχια. Εξαιρω βεβαια ακραιες περιπτωσεις που ο συζυγος ειναι αδιορθωτο τομαρι κ δερνει κ βιαιοπραγει ανελέητα τη γυναικα του ενωπιον των παιδιων ενω ειναι κ μεθυσος. Επίσης οταν η γυναικα ειναι μια πορνη κ απατα το συζυγο επίσης πρεπει να δίδεται τελος σε τετοιους γαμους. Αλλα σε ενα σοβ αρο κράτος - δεν υπαρχει τετοιο πουθενα φυσικα-καθε μελονυμφοι θα επρεπε να περνουν απο ειδικο ψυχολογο, και το κρατος να εφαρμοζε αυστηρες τιμωρίες σε ρεμαλια γονεις με ανηλικα τεκνα ουτωσωστε να αποθαρρύνεται κανεις απο το να προβαινει σε πραξεις που στιγματιζουν την ψυχη του παιδιου. Επισης το να διδει την κηδεμονια το κρατος βρεξει χιονισει στις γυναικες θα πρεπει να τελειωσει αυτο. Σημερα ας μου επιτραπει , η καθε πορνη βρισκει καποιον κανει παιδι κ με ελαφρα πηδηματακια την κανει κ χωρίζει κ πηγαινει στη μανουλα της αφου βουτά κ το παιδι για την παρτυ της. Και δυστυχως τετοιες γυναίκες τσογλανια εχουν αυξηθει στις μερες μας.
    Για το θεμα της σεξιουαλικης διαπ/σης απο τα νηπια ακομα τι να πω. Εχουμε γινει τοσο φιλοτομαριστες ηδονολαγνοι νωθροι κ αβουλοι που δεν θα αντιδρασουμε. Τετοια σαπιοψυχια δειλία κ μαυροψυχια μας εχει καταλαβει σαν εθνος που δεν ξερω που θα σταματησει αυτος ο κατηφορος που μας επιβαλουν οι σιωνιστες με τα εμισθα πιονια τους.
    Θα παρακαλουσα το σαιτ να δωσει προτερεοτητα σε αυτο το θεμα κ με άρθρα ειδικων να μας ενημερωνει τι ακριβως θέλουν να διδαξουν στα παιδια μας , ωστε να ειμαστε ενημεροι κ να παμε μεσω των συλογων γονεων ανα σχολειο κ να απαιτησουμε την αποχη των παιδιων μας απο αυτες τις βρωμιες. Πρεπει να ενωθουμε οσοι γονεις εχουμε ακομα πατριδα κ Χριστο μεσα μας κ να τους τιναξουμε τη βρωμοεκπαιδευση αυτη στα μουτρα τους. Μεχρι κ ξυλο. Αλλιως δεν καταλαβαινουν κατι τσουτσεκια που παριστανουν τους δασκαλους. Ευτυχως οι περισσοτεροι ειναι αξιοι στην επαρχία τουλάχιστον. Ειδομεν. Εχουμε πολεμο παντως. Ας πολεμησουμε με οσα οπλα εχουμε κ ο καθεναςαπο το ποστο του. Ας δωσει ο καθενας τη μαχη του διοτι ολοι ειναι κιοτηδες, Δινω τη μαχη κ εχω ησυχη τη συνειδηση μου για εμενα προς τα παιδια κ το μελλον του τοπου. Και σε καθε μαχωμενο μπορει να δυναμωσει κ να πάρει θάρρος κ κανενας κιοτης απο διπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀδελφέ μου, προτεραιότητα δίνουμε στὰ χριστιανικὰ θέματα, ὅπου ὁ Χριστὸς εἶναι πάνω ἀπ᾿ ὅλα, χωρὶς αὐτὸ νὰ σημαίνει ὅτι δὲν ἀναρτοῦμε διάφορα ἄλλα ἐθνικὰ καὶ κοινωνικὰ θέματα.

      Τὰ πάντα ἀπὸ ἐκεῖ ξεκινοῦν.
      Ὁ Θεὸς ἐπιτρέπει ὅλα αὐτὰ ποὺ μᾶς ταλανίζουν, γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας καὶ τὴν ἀποστασία μας ἀπὸ Ἐκεῖνον. καλῶντας μας ἔτσι νὰ ἐπιστρέψουμε.

      Σωστὸ τὸ σχόλιο σου ἀδελφέ μου, πλὴν ὅμως, κράτα πάρα πολὺ μικρὸ καλάθι γιὰ τοὺς συλλόγους γονέων, διότι εἶναι τοῖς πᾶσι γνωστὸν, γιὰ τὴν ζημιὰ ποὺ ἔχουν κάνει καὶ κάνουν σὲ ὅσους ἀντιστέκονται, σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ σάπιο ἐκπαιδευτικὸ σύστημα ποὺ μᾶς ἔχουν φέρει ὅλοι αὐτοὶ οἱ ἀντίχριστοι ἀνθέλληνες τὰ τελευταία χρόνια ποὺ μᾶς κυβερνοῦν, μὲ τὴν ἀποδοχὴ καὶ τὴν ἀδιαφορία ὅμως, ἀπὸ τὴ πλειοψηφία τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ.

      Διαγραφή
  4. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ 10000000 ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ 80000000;
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ 4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή