Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Συγκινεί ο 18χρονος, Άγγελος που έσωσε 16 ανθρώπους από το τρένο της φρίκης: «Δεν είμαι ήρωας, μη με αποκαλείτε έτσι» βίντεο - ΕΥΓΕ!!!

Άγγελος Τσιαμούρας
 
(σ.σ. Η  κ. πρόεδρος της «δημοκρατίας» θα τιμήσει όπως αρμόζει το παληκάρι ή κρατά τους επαίνους για άλλους και άλλους;)
 
Οι προσπάθειες του 18χρονου φοιτητή για τον απεγκλωβισμό των συνεπιβατών του και οι ηρωικές πράξεις του, «ηλιαχτίδα φωτός» στην προχθεσινή (1/3) μαύρη μέρα για την Ελλάδα.

Ο 18χρονος φοιτητής, Άγγελος Τσιαμούρας ήταν από αυτούς που στάθηκαν τυχεροί μέσα στην ατυχία τους, καθώς βγήκε ζωντανός από την τραγωδία με τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη. Λίγο μετά τη σύγκρουση, ο Άγγελος προσπάθησε να βοηθήσει τους συνεπιβάτες του που βρίσκονταν εγκλωβισμένοι στα βαγόνια με σκοπό να σωθούν όσοι περισσότερο γίνεται.

Ο 18χρονος φοιτητής, ο οποίος κέρδισε τον σεβασμό όλων με τις πράξεις αυτοθυσίας του, το περασμένο Σαββατοκύριακο βρισκόταν στο καρναβάλι της Πάτρας και γυρνούσε στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπουδάζει στο τμήμα Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Σε δηλώσεις του, ο νεαρός περιγράφει τη δραματική κατάσταση που έζησε και τη προσπάθεια να διασώσει τους συνεπιβάτες οι οποίοι ειχαν εγκλωβιστεί.

 «Δεν είμαι ήρωας, μη με αποκαλείτε έτσι. Εκανα απλά το καθήκον μου, έναντι των συνανθρώπων μου. Νιώσαμε τρία ταρακουνήματα, το ένα πιο ασθενές σε σχέση με το άλλο κι αμέσως καταλάβαμε σε τι κίνδυνο βρισκόμασταν» είπε στην «Πελοπόννησο» περιγράφοντας τις φρικιαστικές στιγμες.

«Δεν σκέφτηκα τίποτα άλλο, πέρα από το ότι έπρεπε να βοηθήσω τους συνανθρώπους μου. Μαζί με τον φίλο μου Γιώργο τρέξαμε στα βαγόνια 3 και 4 για να σώσουμε, όσο το δυνατόν, περισσότερο κόσμο και καταφέραμε μαζί με τους διασώστες να βγάλουμε 16 άτομα. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ότι έπρεπε να σώσω ακόμη ένα άτομο. Τίποτα άλλο! Η αδρεναλίνη είχε χτυπήσει κόκκινο. Στο βαγόνι Νο 3 είδαμε πολλούς νεκρούς.

 Δεν μπορούσες να κάνεις, δυστυχώς, πολλά πράγματα. Η φωτιά είχε επεκταθεί. Το βαγόνι Νο 1 διαλύθηκε αμέσως, το βαγόνι Νο 2 καταστράφηκε από τη φωτιά. Δεν είμαι ήρωας, μη με αποκαλείτε έτσι. Εκανα απλά το καθήκον μου, έναντι των συνανθρώπων μου. Εκφράζω τα βαθιά μου συλλυπητήρια στις οικογένειες των νεκρών.

 Ελπίζω η Πολιτεία, πλέον, ν’ αναλάβει τις ευθύνες της, για να μην επαναληφθούν παρόμοιες τραγωδίες και στο μέλλον», τόνισε ο Άγγελος συγκλονίζοντας με τη συμπεριφορά του.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου